مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

دلیل خیانت در روابط زناشویی چیست؟

دلیل خیانت روابط زناشویی چیست؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

دلیل خیانت

دلیل خیانت روابط زناشویی میتواند طیف گسترده ای از اتفاقات و شرایط را شامل شود که پرداختن همه ابعاد آن این زمان و حجم کم نمی گنجد . ولی برای بررسی دلیل خیانت اتفاق افده برخی از روابط زناشویی و زندگی های مشترک اکثر به نکات و فاکتورهایی مربوط میشود که بسته به فرهنگ یا نقاط جغرافیایی شایع هستند . ما میتوانیم دلیل خیانت را گاهی فرهنگ و نوع زندگی ها جستجو کنیم ود واقع تعریف از خیانت زندگی مشترک را مورد کندوکاو قرار دهیم . دلیل خیانت گاهی به دلیل کمبود های موجود زندگی زناشویی اتفاق می افتد .مثلا ممکن است عدم ارضای نیاز جنسی دلیل خیانت یک زندگی زناشویی شناخته شود .گاهی نیز عدم توانایی زوجین برقرار کردن ارتط کلامی یا عاطفی زمینه ساز و دلیل خیانت احتمالی زندگی مشترک خواهد بود .


بیشتر بخوانید:ضرورت مشاوره خیانت چیست؟


دلیل خیانت مردان به همسرانشان

دلیل خیانت مردان به همسرانشان میتواند از مردی به مرد دیگر متفاوت و متغییر شد . اما از جمله شایع ترین دلیل خیانت مردان به همسرانشان همانطور که گفته شد جه اول به مسئله رابطه جنسی و سرخوردگی این مورد و مرحله بعد به عدم دلگرمی به زندگی بنا به دلایل مختلف مربوط میشود . گاهی مردانی را مشاهده میکنیم که بسیار از لحاظ اجتماعی موفق و از لحاظ اخلاقی سالم هستند .

جالب است که این افراد به قی سالم زندگی کرده اند و گذشته و کارنامه پاکی دارند که همسرانشان نیز خیانت آنها را ور نمیکنند . پس این ور که فرد خیانتکار حتما از لحاظ اخلاقی مشکل دارد کاملا اشته است . دلیل خیانت مردان به همسرانشان گاهی اوقات به مواردی برمیگردد مانند اینکه زن و شوهر از لحاظ فکری از یک دیگر دور هستند . سبک زندگی و فرهنگ متفاوت نیز میتواند دلیل خیانت مردان به همسرانشان شد .


بیشتر بخوانید:دلایل خیانت مردان مهل


دلیل خیانت زن به شوهر

دلیل خیانت زن به شوهر را میتوان از لحاظ اولویت متفاوت یافت . خانمها بیشتر از مسائل جسمی و جنسی گیر مسائلی هستند که مربوط عاطفه و احساسات میشود . دلیل خیانت زن به شوهر بسیاری از موارد این است که زن از لحاظ عاطفی ارضا نمیشود و به دنل برطرف کردن این نیاز روابط فرازناشویی میرود . وقتی رابطه عاطفی بین زن و شوهر سرد شد احتمال وقوع خیانت از سمت هر دو طرف بسیار زیاد خواهد بود . فاکتور دیگری که میتوان از آن به عنوان دلیل خیانت زن به شوهر نام برد میتواند مسئله مالی و عدم توانایی مرد مین نیازهای مالی و پولی خانواده میشد . گاهی خانم ها از زیر فشار مالی بودن خسته میشوند . گاهی اوقات ضعف مالی سلامت جسمی و روحی فرزندان خانواده را به مرز نابودی می کشاند . این حالت زمان هایی میرسد که زن به دور از چشم شوهر تن فروشی میکند .


بیشتر بخوانید:دلایل خیانت زنان مهل


دلیل خیانت زن و مرد

دلیل خیانت زن و مرد میتواند بسیار متنوع و گوناگون شد و به نسبت فرهنگ و سبک زندگی زوجین متغییر شد . دانستن و اشراف داشتن به این موضوع و آشنایی دلیل خیانت زن و مرد میتواند زندگی زناشویی را نسبت به این آسیب که گاهی زندگی افراد را نابود میکند بیمه کند . خیلی از زوجین به دلیل زیاد شدن و شیوع این آسیب جامعه دائما گیر و نگران این موضوع مورد زندگی زناشویی خودشان هستند . تنها راه پیشگیری این مورد را میتوان آموزش ره ابن مبحث یافت . زن و شوهر ها مخصوصا زوجین جوان تر و کم تجربه تر ید حتما علم و آگاهی خود این زمینه لا ببرند قا شند از این مسئله پیشگیری کنند . این مورد میتوان به زوجین عزیز استفاده از خدمات مشاوره خانواده و روانشناسی را برای رسیدن به أین هدف پیشنهاد کردند .


بیشتر بخوانید:عوارض خیانت مرد به همسرش چیست؟


مهمترین دلیل خیانت

مهمترین دلیل خیانت چیست ؟ هرکسی ممکن است که جواب متفاوتی به این سوال بدهد . همانطور که قبل به آن اشاره شد ، دلایل متفاوتی از افراد برای خیانت ابراز شود . این تفاوت عقیده میتواند ناشی از تفاوت تجربه ها و جهان بینی افراد شد . اما اگر بخواهیم به صورت کلی و عمومی مهمترین دلیل خیانت را بررسی کنیم ، میتوانیم به موارد زیر به صورت فهرست وار اشاره کنیم .

  • خیانت به دلیل مشکلات و فشار مالی
  • خیانت به دلیل مشکلات و سردی روابط جنسی
  • خیانت به دلیل طلاق عاطفی
  • خیانت به دلیل مشکلات و بیماری‌های روانی

    بیشتر بخوانید:علت خیانت مردان چیست؟


چرا تعداد خیانت رو به شیوع است؟

لا به موارد زیادی پرداختیم مثل اینکه دلیل خیانت چیست ؟ دلیل خیانت را مواردی جستجو کردیم که گاهی فقط فرد خیانتکار را به عنوان مقصر شناختیم . گاهی نیز فرد خیانت دیده خود اصلی ترین دلیل خیانت معرفی شد . مثلا مردی را نظر بگیرید که خواسته های جنسی همسرش را محترم نمیشمارد و به قی این نیاز به همسرش فشار میآورد که مجبور میشود که احتیاجات خود را یک رابطه فرازناشویی مین کند . ادامه به طور مفصل به این دلیل خیانت بیشتر به تفضیل میپردازیم . اما این که چرا این پدیده جامعه ما شایع شده است را ید سپا از جستجوی دلیل خیانت بررسی کرد . از جمله فاکتورهای ثیر گذار این ره میتوان به تبلیغات رسانه‌ای ، تنوع طلبی نسل حاضر که افزایش چشمگیری نسبت به نسل قبلی داشته است ، زیاد شدن حس ناکامی زندگی و…اشاره کرد .


بیشتر بخوانید:عواقب خیانت زن از لحاظ روانشناختی چیست ؟


مردان خیانتکار

دلیل خیانت مردان به همسرانشان میتواند به دلایل زیادی مربوط شد و اتفاقات و دامنه گسترده آی را بر بگیرد . از نظر روانشناسی خیانت احتمالا دلیل خیانتمردان جه اول میتواند عدم کامیابی رابطه جنسی شد . گاهی اتفاقاتی زندگی زناشویی رقم میخورد که شریف ترین مردان نیز ناگهان خود را دام خیانت میبینند .

دلیل خیانت مردان به همسرانشان اولویت بعدی میتواند به این مساله اختصاص یابد که مرد حس مرد بودن خود رابطه زناشویی اش را سرکوب شده میابد . این میتواند به راحتی دلیل خیانت مردان به همسرانشان شد . وقتی که زن امام فضای ابراز وجود را زندگی از مرد میگیرد ، مرد عملا فقط به حساب نکی متحرک برای این زندگی تبدیل میشود . این حالت مرد به احتمال فراوان اولین و کوچکترین ابراز محبت و فرصتی برای ز کردن أین عقده پایش به سمت خیانت میلغزد .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟


ازدواج اشته

قسمت قبل مورد دلیل خیانت مردان به همسرانشان صحبت کردیم و به دلایل عمده این مساله اشاره شد . اما یکی از اصلی ترین مواردی که میتوان آن را ریشه این اتفاقات ناگوار دانست ازدواجی است که از اول به اشته صورت گرفته است . دلیل خیانت زن به شوهر مثلا میتواند این شد که از ابتدای رابطه زناشویی و از اول ازدواج زن هیچ میلی به شوهر خود ندارد .

این فقط بررسی دلیل خیانت زن به شوهر محاسبه نمیشود و یک ازدواج اشته که مثلا فقط بر پایه روابط خانوادگی یا کاری صورت گرفته است میتواند مرد را نیز به سمت خیانت سوق دهد . مسفانه هنوز هم خانواده هایی جامعه سنتی ما پیدا میشوند که شاید فقط به صورت ظاهری نظر دختر و پسر را زمینه ازداجشان را جویا شود . بنابراین خود خانواده ها نیز میتوانند دلیل خیانت زن به شوهر یا لعکس را فراهم کنند .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟


مشکلات مالی

دلیل خیانت زن و مرد گاهی میتواند این شد که مشکلات اقتصادی به قی به افراد فشار می‌آورد که ممکن است کانون. خانواده را از بن بپاشد . معمولا خانواده هایی که از لحاظ مالی متوسط به پایین هستند و یکی از زوجین مخصوصا مرد دچار بیکاری است این مورد مشاهده میشود . زن بهترین حالت قید تفریح و خوشی و غذای خوب و خانه و هر معیار دیگری را بخاطر وفاداری ممکن است بزند و همراه همسرش تمام مشکلاتش زندگی کند .

اما زمانی که ببنید زندگی فرزندان خطر است موضوع فرق میکند . بسیاری از موارد مشابه شرایط توصیف شده مشاهده میشود که زن مردی که وضع مالی خوبی دارد وارد رابطه میشود و نیاز جنسی او مالی خودش را برطرف میکند به بچها آسیب نرسد . بنابراین همیشه مشکلات مالی به عنوان دلیل خیانت زن و مرد مطرح بوده و هست .


بیشتر بخوانید:نشانه های بی میلی زن به مرد چیست ؟


مشکلات جنسی بین زوجین

هیچگاه نمیتوان از مشکلات به و جود آمده بین زن و شوهر که ریشه رابطه جنسی آنها دارد مسائل مربوط به خیانت عبور کرد . چه بخواهیم و چه نخواهیم یکی از اصلی ترین دلایل ازدواج ارضای نیاز جنسی به صورت هدفمند و سالم برای هر دو طرف میشد . شاید بتوان گفت مهمترین دلیل خیانت ازدواج مخصوصا زمانه ای که زندگی میکنیم عدم مدیریت این مسئله شد . موردی که ما به عنوان مهمترین دلیل خیانت از آن نام میبریم فقط مربوط به جامعه خود ما نیست . بلکه تمام جوامع حتی جپامعی که پیشرفته و کتمدن نیز هستند این مشکل یکی از مشکلات اصلی به شمار میرود . گاهی همین آزادی انتخاب مورد مسائل جنسی میتواند زمینه ساز آسیب شد . گاهی هم مشکل خیانت به دلیل بیماری‌های روحی و انحرافات اخلاقی روی میدهد .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست؟


اعتیاد به رابطه جنسی

خانمها و آقایانی که محتمل خیانت رابطه جنسی خود شده اند ، یا تضور و شک مورد این موضوع به ذهن آنها خطور کرده است حتما متوجه این موضوع نیز شند که گاهی فرد خیانتکار نه برای بداخلاقی یا لاالی گری و گاهی فقط به دلیل مشکل جسمی یا روانی این اتفاق را رقم میزند . بعضی از رفرهای جنسی زمره بیماری‌های طبی طبقه بندی میشود و راسی این تعریف برایشان مان نیز تعریف شده است .

بنابراین به افراد توصیه میشود که قبل از ازدواج حتما بررسی‌هایی که از جمله وظایف مشاوره خانواده است به این موارد بپردازند بتوانند از این آسیب امان شند . حالا نظر میگیریم که ازدواج اتفاق افده و شما متوجه أین مشکل شده اید . حالا ید بتوانید صورت امکان راسی مان طرف مقابل بکوشید و به این صورت زندگی زناشویی و عاطفی خود را از انحطاط نجات دهید .


بیشتر بخوانید:ره نشانه های بی میلی مرد به زن


مشاوره خیانت

خیانت زن به شوهر ، خیانت زن شوهردار و کل خیانت به همسر حوزه تخصصی مشاوره خیانت بررسی میشود و افراد نیازمند راهنمایی ید متخصصان این حوزه مسائل خود را میان بگذارند نتیجه مطلوب حاصل شود . زن خیانتکار یا مرد خیانتکار دارای علائم رفرهای خود هستند که صورت آموزش قابل شناسایی هستند . شناخت نشانه های خیانت زنان و این که رفرهای مشابه آنها افراد معرض خیانت را به اشته نیندازند فقط کمک روانشناس متخصص این حوزه ممکن است .

خیانت زنان مهل یا کل خیانت به شوهر کنار نشانه ها علت هایی هم دارد که مرد ید رعایت نکاتی از وقوع این اتفاق جلوگیری کند . البته زمینه مشاوره مورد خیانت شوهر هم به هیچ وجه نید از توجه به دور بماند نکاتی که دارای راهکارهای زیادی برای جلوگیری و البته ترمیم آسیب های ناشی از این مسئله میشد .


بیشتر بخوانید: مورد روانشناسی خیانت بیشتر بدانید


راههای پیشگیری از وقوع خیانت از نظر اسلام

همانطور که اشاره شد راههایی برای پیشگیری از این اتفاق وجود دارد که دو طرف ید مسیر آن نکاتی را رعایت کنند که فضا برای این اتفاق ایجاد نشود . مثلا خیانت زن به شوهر از نظر اسلام مساوی از هم پاشیدن بنیان خانواده و نتیجه جامعه میشد . به همین دلیل است که به نکات زیادی این مورد پرداخته شده . نکاتی مثل مشاوره خیانت زن ، دور بودن زن و شوهر از هم ، مهریه صورت خیانت زن به مرد ، مشاوره خیانت همسر ،حکم خیانت زن شوهردار ازجمله نکاتی هستند که دین مبین به آنها پرداخته شده است .


بیشتر بخوانید:بهترین راه برخورد خیانت به شوهر چیست ؟


کمک های مشاور زمینه خیانت

آخر به برخی از مواردی که مشاوره به آن پرداخته میشود اشاره میکنیم :

  • روانشناسی زنان خیانتکار و همچنین مردان خیانت کار این حوزه بررسی میشود .
  • گاهی مشاور به ما کمک میکند که مورد مسئله خودمان بفهمیم طلاق تنها چاره خیانت است یا نه ؟
  • مشاوره خیانت زناشویی نیز زمره همین خدمت ارائه میشود
  • اینکه چگونه متوجه خیانت زن شویم یا از شک به شوهر خود به یقین برسیم نیز مربوط به همین حوزه است .
  • از دیگر آموزش هایی که میتوانیم از این منبع یافت کنیم نحوه برخورد زن خیانتکار یا مردی که وارد رابطه فرازناشویی شده است میشد .

    بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی خیانت


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Betrayal: It’s Not Just About Infidelity | Psychology Today

دلیل خیانت روابط زناشویی چیست؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۹:۰۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

اعتماد به همسر بعد از خیانت !چگونه خیانت را جبران کنیم؟

اعتماد به همسر بعد از خیانت !چگونه خیانت را جبران کنیم؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

اعتماد به همسر ( confidence in the wife after betrayed )

اعتماد به همسر زمانی که خیانتی رخ داده است شاید از دید بسیاری از افراد بسیار کار ناست و اشتهی قلمداد شود . اعتماد به همسر شرایطی که دیگر قرار نیست همه چیز مثل سابق شد احتمالا غیر ممکن به نظر برسد . اما گاهی نیز ما ید بررسی کنیم که آیا اعتماد به همسر شرایطی که از حس خوب و اعتماد ما سوءاستفاده کرده است میتواند به نفع زندگی زناشویی و حفظ خانواده ما شد یا نه ؟ . قطعا هر شرایطی اعتماد به همسر خیانتکار سخت است اما حتی گاهی مشاوره خانواده و روانشناسی نیز اعتماد به همسر خیانتکار و دادن فرصت دوره به او توصیه میشود . چرا که حفظ زندگی زناشویی گاهی به زندگی فرزندان نیز به عنوان عناصر دیگر زندگی منجر میشود بنابراین اعتماد به همسر بعد از وقوع خیانت حتما ید جزو گزینه های مورد بررسی ما برای تصمیم گیری شد .


بیشتر بخوانید:ضرورت مشاوره خیانت چیست؟


اعتماد به همسر بعد از خیانت

اعتماد به همسر بعد از خیانت همانطور که گفته شد از سخت ترین تصمیمات و کارهایی است که همسر خیانت دیده میتواند رو به روی خود ببیند . ممکن است هنوز مهر و محبت سابق دل او قی مانده شد و میل به ادامه دادن زندگی همسر خود دلش مانده شد . اما از طرفی اعتماد به همسر بعد از خیانت دیگر نمیتواند همراه تضمین وفاداری او آنچنان که بوده همراه شد .

به هر حال هر چق که اعتماد به همسر بعد از خیانت مشکل و دشوار شد گاهی واقعا بهترین و منطقی ترین تصمیمی است که فرد خیانت دیده میتواند اتخاذ کند . او میتواند این راه از دانش و آگاهی و همچنین راهنمایی های ارزنده یک روانشناس زمینه مشاوره خیانت یا مشاوره خانواده استفاده کند بیشتر و بهتر بتواند روند اعتماد به همسر بعد از خیانت به پیش برود و به اهداف خود نزدیک و نزدیکتر شود .


بیشتر بخوانید:دلیل خیانت زنان مهل چیست؟


چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت

چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت قطعا از سوالات و مجهولات ذهنی افرادی است که گیر این مسئله ستند و مستقیما از این اتفاق ثیر میگیرند . مورد چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت ید بگوییم که ما میتوانیم رعایت نکته هایی راحت تر و بهتر بر سر تصمیمی که گرفته ایم بمانیم . ادامه به برخی ازنکاتی که پاسخ به چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت میتواند ما را یاری کنند اشاره میکنیم .

  • تلاش برای عادی سازی روابط میتواند موثر شد .
  • اجتناب کردن از سرکوفت های دائمی برای خطایی که گذشته از فرد سر زده
  • طوری رفر نشود که فردی که گذشته خیانت کرده از حالتهای پشیمانی خود به طور کامل دور شود . رفر بعد از بخشش خیانت همیشه سعی برقراری تعادل داشته شید .
  • مورد چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت حتما از راهنمایی های یک مشاور کمک بگیرید .


بیشتر بخوانید:دلیل خیانت مردان مهل چیست؟


زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت

زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت نیز از دیگر مواردی است که افرادی که بعد از خیانت همسرشان تصمیم به ادامه زندگی و دادن فرصت دوره به او هستند آن گیر هستند . قطعا اعتماد کرن به همسری که ما و احساسات و عواطف مارا نادیده گرفته است بسیار سخت و زمان بر است و نمیتواند به این زودی ها اتفاق بیفتد .

زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت آنگاه فرا میرسد که فرد خیانتکار طی دوران بعد از بخشش آنق گفر و رفر خود پشیمانی از رفر گذشته خود را ابزار میکند که اعتمادی هر چند نه به ق گذشته فرد خیانت دیده به وجود بیاید .گاهی افراد خیانتکار بعد از بخشیده شدن مدتی از اعتماد دوره ای که به آنها شده مراقبت و پاسداری میکنند . اما بعد از گذشت مدتی به مانند قبل ممکن است از مسیر وفاداری خارج شوند . بنابراین اعتماد کردن به صورت کامل افراد خیانتکار ید کمی محط بود .


بیشتر بخوانید:علت خیانت مردان


دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت reasons confidence in the wife) after betrayed )

دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت أین است که گاهی خیانتی کامل اتفاق نیفده یا سطح خیانت به قی نبوده که طلاق تنها چاره خیانت شد . خیانت زن به شوهر یا خیانت مرد به زن تفاوتی ندارد ، هر خیانتی مستلزم تنبیه و مجازات است . زیرا بروز خیانت نه تنها زوجین بلکه نهاد خانواده تحت آسیبی شدید قرار میگیرند . اما همانطور که گفته شد خیانت ها به گونه ای نبوده که ما بتوانیم به خاطر آن زندگی زناشویی را از هم بپاشیم . دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت که مواقعی از جانب مشاورانی که زمینه مشاوره خیانت فعالیت میکنند پیشنهاد میشود این است که ما میتوانیم ید برای حفظ شاکله خانواده خود تلاش کنیم . اینکه ما به سرعت و کوچترین اتفاقی بخواهیم زندگی زناشویی و مشترک خود را از بین ببریم قطعا نمیتواند آینده خوبی را برای ما به ارمغان بیاورد .


بیشتر بخوانید:عوارض خیانت مرد به همسرش چیست؟


شکل گیری اعتماد بین زوجین

اعتماد به همسر و کل اعتمادی که برای شروع و ادامه دادن یک زندگی مشترک لازم است ید یه مرور زمان اتفاق بیفتد و شکل بگیرد . اعتماد به همسر میتواند آرامش روانی زیادی را برای فردی که مهل است داشته شد . اعتماد به همسر فرد را از نگرانی‌های کشنده مورد همسر که مانند ویروسی ذهن انسان پخش میشود و آن را مغشوش میکند محافظت میکند . زمانی که برای زوجین حالت اعتماد به همسر به وجود آمد آنگاه وقت آن میرسد که از أین فضای مطلوب و خوب حفاظت شود رابطه دچار آسیب های مخصوص زندگی زناشویی نشود . اعتماد به همسر میتواند پایه های زندگی زناشویی را به قی محکم کند که بسیاری از مواقع مشکلات و موانع زندگی را که ظاهرا قابل تحمل نیستند هموار کند . از طرفی فقدان اعتماد به همسر نیز میتواند به از هم پاشیده شدن زندگی زناشویی منجر شود .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت مردان به زنان


بهترین تصمیم بعد از خیانت

بهترین تصمیم و اتفاقی میتواند بعد از وقوع خیانت از سمت فرد خیانت دیده سر بزند چیست ؟ بهترین تصمیم بعد از خیانت میتواند این شد که فرد خیانت دیده موضوع را یک روانشناس میان بگذارد . بهترین تصمیم بعد از خیانت گاهی میتواند این شد که فرد خیانتکار توسط یک روانشناس مان شود و تخت دوره‌های مختلف روان مانی قرار بگیرد . گاهی نیز اوضاع میتواند وخیم تر شد و به قی خیانت صورت گرفته عمیق و غیر قابل بخشش شد که فقط جدایی و طلاق مبتواند بهترین تصمیم بعد از خیانت اتفاق افده شد . به هر حال افراد نید خیلی سریع و شب زده أین موضوع برخورد کنند و حتما از کمک های یک مشاور و روانشناس حرفه ای برای اتخاذ بهترین تصمیم بعد از خیانت بهره ببرند . گاهی‌اوقات افراد مدتی بعد از گرفتن تصمیماتی این زمینه از آنها پشیمان میشوند .


بیشتر بخوانید:عواقب خیانت زن از لحاظ روان شناختی چیست؟


زگشت اعتماد از دست رفته

اعتماد به همسر بعد از خیانت قطعا هیچگاه مانند گذشته امکان پذیر نخواهد بود و اگر بخواهیم خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم میتوانیم بگوییم بسیار سخت اتفاق خواهد افد . اعتماد به همسر بعد از خیانت اگر همقابل زآفرینی و زیابی شد صبوری دو طرف را کاملا میطلبد . اعتماد به همسر بعد از خیانت ید همراه حفظ تعادل رفری از سمت فردی است که خیانت دیده و آن خیانت را بخشیده است .

دورانی که دو طرف سعی میکنند که همکاری یکدیگر اعتماد به همسر بعد از خیانت را به هر نحوی که شده از نو بسازند ، نید رفر فرد خیانت دیده طوری شد که همسر خیانتکار خیانت خود را یک امر عادی تلقی کند و قبح این موضوع برای او بشکند . از طرفی رفر فرد خیانت دیده نید به قی سختگیرانه شد که طرف مقابل به کلی از ست کردن و بهتر کردن اوضاع نا امید شود .


بیشتر بخوانید:نشانه های بی میلی زن به مرد


راهکارهای به وجود آوردن اعتماد مجدد

راجع به چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت لا توضیح دادیم و به طور کلی به آن پرداختیم . گفتیم برای این که فرد چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت را ک کند احتیاج به کمک یک مشاور دارد بتواند فرد را از تصمیمات هیجانی دور کند . او به فرد کمک می کند که تصمیماتی برای آینده رابطه بگیرد که احتمال جبران گذشته و آسیبهای به وجود آمده برای زندگی مشترک را لا ببرد .

واقع برای بیشتر افراد چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت یک فن آموختنی است که افراد ید بسته به نیازشان آن مهارت پیداکنند بتوانند این حوزه موفق شند . راهکاری کمک کننده به تقویت رابطه زناشویی این دوران نیز به زوجین ارائه میشود که میتواند بسیار برای آنها کمک کننده شد . نید فراموش کنیم که ساختن یک زندگی مشترک خوب و کیفیت مهارتی میخواهد که ید به افراد آموخته شود .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت زناشویی


انتقام بعد از بخشش

بعد از اینکه فرد خیانت دیده از خیانت اتفاق افده مطلع شد و پس از کشمکش های بین خود و طرف مقابل تصمیم گرفت که بنا به هر دلیلی گذشت پیشه کند و فرصتی دوره به همسر خود بدهد . زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت فرا میرسد . زوجینی که أین شرایط هستند توجه کنند که هیچگاه نید بعد از بخشش طرف مقابل به فکر انتقام و یا هر کار مشابه که عث اغتشاش و نا آرامی زندگی زناشویی میشود بیفتند .

زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت نید خیلی زود و سریع شد . قطعا فرد خیانتکار ید بداند که امری بسیار زشت و زننده را رقم زده است . بنابراین اگر خیلی زود فرد خیانتکار صمیمی شوید ممکن است قبح این کار برای او شکسته شود . برای مثال خیانت زن شوهردار ، خیانت مرد مهل و کل خیانت به همسر بسیار موضوع جدی و قابل توجهی است که میتواند بسیار آسیب زننده شد .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت زنان به شوهر


آیا بخشش بعد از خیانت کار ستی است؟

ید توجه داشت که گاهی به هیچ‌وجه خیانت صورت گرفته نمیتواند افراد عاقل و منطقی را مجاب کند که یک زندگی مشترک و رابطه زناشویی و مهمتر از آن خانواده آی که ممکن است فرزند یا فرزندانی آن حضور داشته شند را نابود کنند . بحث دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت این مواقع به میان میاید .

دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت میتواند این شد که ید حتما آسیب های به وجود آمده از خیانت رابطه زناشویی فضای خارج از شک و تردید و همراه کمی اعتماد رفع شود . کل اگر فرد خیانت دیده به هر نحوی قصد بخشش فرد خیانتکار را دارد ید از کینه و شک دوری کند چرا که به نفع هر دوی زوجین است که زندگی را که قصد ادامه دادن آن را دارند از نو بسازند . این صورت امید بیشتری به بقای زندگی مشترک آنها و عدم بروز خیانت مجدد وجود دارد .


بیشتر بخوانید:ره نشانه های بی میلی مرد به زن


خیانت فضای مجازی ( cyberspace)

نوعی دیگر از خیانت که این روزها شایع و پر تعداد جامعه ما مشاهده میشود خیانتی است که آن زن خیانتکار یا مرد خائن کاملا میتوانند مدتها روابط خود را پنهان نگه دارند . نشانه های خیانت زنان و مردان بستر فضای مجازی میتواند شبیه به هم شد . برای مثال بعد از خیانت به شوهر زن اکثر وقت خود را صرف چت و رد و بدل کردن پیام معشوقه مجازی خود میکند . البته خیانت زنان مهل یک روی سکه است .

بحث فضای مجازی نیز خیانت آقایان شایع تر از خیانت خانمها است . مشاوره خیانت زن و مرد مفصل به این موضوع پرداخته شده است . مشاوره خیانت همسر به صورت حرفه‌ای به روانشناسی زنان خیانتکار و نکاتی که احتمال خیانت را لا میبرد مثل دور بودن زن و شوهر از هم ، کاملا مفصل پرداخته میشود . مشاوره مورد خیانت شوهر فضای مجازی نیز این روزها به کمک زنان این مورد آمده است .


بیشتر بخوانید: مورد روانشناسی خیانت بیشتر بدانید


خیانت زن به شوهر از نظر اسلام

دین ما نیز آموزش هایی ب این مساله و همچنین نکاتی برای پیگیری و مان این آسیب به ما ارائه میکند . از قوانین مطرح شده این مورد میتوانبم به مهریه صورت خیانت زن به مرد ، حکم خیانت زن شوهردار یا مجازات هاییکه برای خیانت نظر گرفته شده است اشاره کنیم . همچنین مورد مسائلی از جمله راههای اثت خیانت زن ، مشاوره خیانت زناشویی ، نحوه برخورد زن خیانتکار یا برعکس مرد خیانتکار و پاسخ به این سوال که چگونه متوجه خیانت زن شویم کتب مربوط به امامان و پیشوایان دین کاملا واضح و روشن پرداخته شده است .


بیشتر بخوانید:بهترین راه برخورد خیانت به شوهر چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: …How To Reclaim Your Self-Confidence After Infidelity In

اعتماد به همسر بعد از خیانت !چگونه خیانت را جبران کنیم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۶:۳۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره مکانی است که این روزها نامش به گوش خیلی از افراد میخورد . مرکز مشاوره واقع این عصر که ما آن زندگی میکنیم میتواند پناهگاهی برای افرادی شد که معرض خطرهای مختلف روانی شند . اگر این افراد به جایی برای مان مراجعه نکنند ممکن است به هر طریقی مورد آسیبهای متفاوت قرار بگیرند . از وظایف شماره مرکز مشاوره میتوان به مشاوره مورد ازدواج و شروع زندگی مشترک اشاره کرد . آموزش مهارت مدیریت زندگی زناشویی پر جریان زندگی از دیگر خدمات ارائه شده توسط مرکز مشاوره میشد . اگر زوجی ر زندگی مشترک به مشکل و بن بست بخورند میتوانند برای حل آن به مرکز مشاوره متناسب نیازشان مراجعه کنند . مشاوره تحصیلی نیز از دیگر شاخه های فعالیت قابل معرفی و شایع یک مرکز مشاوره خوب و جامع میشد . ادامه بیشتر شاخه های فعالیت یک مرکز مشاوره آشنا میشویم .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی روان شناسی


مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آویژه نیز از مراکز مشاوره خوب و سطح لایی است که افراد میتوانند برای حل مشکلات مختلف و گوناگون خود را زمینه های متفاوت مشاوران این مرکز میان بگذارند . مرکز مشاوره آویژه زمینه های مختلفی از جمله divorce)) طلاق یا مواردی دیگر مثل خیانت betrayed)) و همچنین سایر آسیبهای روحی و روانی که مربوط به انسان میشود فعالیت میکند و به افراد جامعه صادقانه خدمات ارائه میکند . مرکز مشاوره آویژه به دلیل اینکه مورد کیفیت خدمات ارائه شده به افرادی که به این مرکز مراجعه میکند بسیار حساس است نحوه انتخاب مشاوران خود بسیار دقیق برخورد میکند . مرکز مشاوره آویژه زمانی که مسفانه تعداد مراکز و افرادی که به دلایل مختلف به قصد سود جویی و نه برای خدمت ، اقدام به مشاوره به افراد میکنند میتواند نقطه امیدی برای افرادی که نیاز مشاوره دارند محسوب شود .


بیشتر بخوانید:مشاوره انلاین روان شناسی و خانواده


مرکز مشاوره خانواده آویژه

مرکز مشاوره خانواده آویژه مبتواند برای زوجین بسیار کمک کننده و مفید واقع شود . زمانی که مشکلات خانوادگی جامعه بسیار زیاد شده است و مخصوصا این اختلافات زوجین جوان و کم تجربه مشاهده میشود مرکز مشاوره خانواده آویژه آماده ارائه خدمات مختلف و متفاوتی این زمینه به هم وطنان و افراد حاضر جامعه عزیزمان است . گاهی اوقات اتفاقی روابط زناشویی بین زوجین می افتد که شرایط را به حدی پیچیده میکند که حل و فصل شرایط خارج از توان و مهارت خود زوجین و حتی بزرگترهای دوطرف است . این زمان ورود یک فرد اصلح و آگاه که تحت ثیر احساسات و عواطف قرار نگیرد و بتواند تصمیمات خوبی برای زوجین اتخاذ کند میرسد . نقش روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه این لحظات میتواند پررنگ و مثمر ثمر شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره خانواده تلفنی


مرکز مشاوره کودک آویژه

مرکز مشاوره کودک آویژه خدمات ارزنده ای را این زمینه به مراجعان خود میدهد که میتواند برای والدین بسیار مفید و کمکم کننده شد . گاهی اتفاقاتی طول رشد طبیعی کودک رخ میدهد که مدیریت آن از آگاهی و اطلاعات پ و ما خارج است و نمیتوانند مدیریت و حل مشکل این زمینه کامیاب شند . مرکز مشاوره کودک آویژه زمینه های مختلف أین حوزه کمک هایی را به والدین میرساند . مثلا اگر کودکی دچار افسردگی شده شد قطعا علائم لینی مخصوص افسردگی را از خود بروز دهد . اما ممکن است والدین به علائم این آسیب و بیماری روحی آشنا نشند . یک مشاوره خوب میتواند دوره‌های مختلف رشدی کودک خیال پ و ما های نگران را ب این موضوعات راحت کند . مرکز مشاوره کودک آویژه مشاوران مجرب خود به راحتی و کیفیت میتواند همراه همیشگی والدین شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره کودک تلفنی


مرکز مشاوره زناشویی آویژه

مرکز مشاوره زناشویی آویژه متخصصان و مشاوران زبده ای که این حوزه اختیار دارد قطعا میتواند ثیر خود را این شاخه از روانشناسی نیز کیفیت لا داشته شد . زن و مردی که به زگی و احتمالا تجربه کم به زندگی زناشویی وارد میشوند یا قصد ورود به آن را دارند ممکن است به اصطلاح این راه آبدیدگی و پختگی لازم را نداشته شند .

این هنگام یک روانشناس به عنوان کسی که سال های زیادی از عمر خود را صرف تحصیل و کسب تجربه أین زمینه کرده است به شدت میتواند مفید و موثر واقع شود . مرکز مشاوره زناشویی آویژه همبشه و همه ساعات خدمت افرادی است که این موضوع و حتی زمینه های دیگر نیازمند کمک هستند و به هر دلیلی از جمله مسافت ، محدودیت مالی یا به دلیل اینکه فرهنگ اجازه مراجعه حضوری را به فرد نمیدهد کنار نیازمندان به مشاوره خواهد بود .


بیشتر بخوانید:علت خیانت مردان


مشاوره تحصیلی

از دیگر انواع مشاوره که به خصوص أین اواخر طرفداران زیادی پیدا کرده است مشاوره تحصیلی میشد . تحصیل رتبه های مختلف اولویت خانواده ها و خود افراد جامعه ما قرار دارد و از جمله پیشرفت های واجب شناخته می‌شود . افراد از رمان خردسالی که تحصیلات ابتدایی را آغاز میکنند به این هدف س میخوانند که به مدارج عالی علمی دست پیدا کنند .

علم و دانش و حضور دانشگاه از جمله نیازهای اصلی فرزند دید خانواده ایرانی قرار دارد . اما به دلایل مختلف خانواده‌ها گاهی نمیتوانند از یک جایی به بعد نمیتوانند نیازهای تحصیلی کودک را برآورده کنند . مثلا نمیتوانند برنامه ای بریزند که فرزندشان تفریحات و تحصیلات خود را هم و کیفیت لا تجربه کنند . موارد شایع تر نمیتوان به این مسئله هم اشاره کرد فرد نمیتواند خودش برای کنکور برنامه بریزد که به موفقیت دلخواه دست یابد . أین مواقع یک مشاوره قطعا میتواند آینده تحصیلی فرد را تضمین کند .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره کاری

گاهی افراد به سنی میرسند که دیگر وقت استقلال رسیده و ید زندگی خود را کم کم از خانواده ای که آن بزرگ شدند جدا کنند . معمولا این استقلال مستقل شدن به لحاظ مالی نممود پیدا میکند . ممکن است جوانی که به فکر مستقل شدن افده است تحصیلات عالیه داشته شد یا نداشته شد . ممکن است سابقه کار حرفه آی را داشته شد . ممکن است برای بعضی از شغل ها امتیازات و نقاط مثبت و مفیدی داشته شد و عین حال برای بعضی کار ها نقاط ضعفی را داشته شد که نتواند به خوبی از پس این اتفاقات بر بیاید .

اینجا مشاوره کاری و تحصیلی به کمک فرد میاید و میتواند تکنیک های مخصوص خود جواب های سوالات و ابهامات فرد را بدهد . مشاوران شغلی میتوانند رشته مورد علاقه فرد برای فعالیت را مشخص کنند و همچنین دادن یک برنامه منظم و علمی فرد را از نقطه شروع نقطه پایانی همراهی کنند .

مشاوره برای معافیت از سرزی

علاوه بر خدماتی که حوزه زناشویی و تحصیلی و … را به هم وطنان عزیز ارائه میدهد ، اختیار داشتن مشاوران زبده زمینه نظام وظیفه این خدمات را نبز لیست خدمات خود قرار داده است . مثلا فردی را نظر بگیرید که به دلیلی نقصی که بدن و از لحاظ فیزیکی بدن دارد نمیتواند به خوبی خدمت سرزی خود را انحام دهد و شاید اطلاع نداشته شد که میتواند معاف شود . او میتواند بدون اینکه مسافتی را طی کند تنها یک تلفن مشاور خود را این زمینه کنار خود حس کند . چنانچه راهی برای معافیت فرد توسط مشاور تشخیص داده شود قطعا فرد و مشاور گام به گام به سمت هدف خود حرکت میکنند .


بیشتر بخوانید:ضرورت مشاوره خیانت چیست؟


مشاوره مورد نوجوان

مشاوره خانواده میتواند شامل موضوعات بسیار مختلفی شد . اما یکی از مقوله هایی که مشاوره خانواده و روانشناسی افراد ارائه میدهد مبحثی است که مربوط به خانواده ها و نوجوانان و ارتطی که بین آنها حاکم است میشود . گاهی نوجوانان به دلیل شرایط حساس سنی که آن قرار دارند نمیتوانند ارتط کلامی و حسی خوبی را والدین و یا اعضای کوچکتررو بزرگتر خانواده برقرار کنند . این هنگام ممکن است نوجوان به صورت بی اختیار اتفاقاتی را تجربه کند که همراه آسیب های زیادی شد . برای مثال خطر اعتیاد و بزهکاری همواره برای هر نوجوانی وجود دارد .اما یک مشاور به دلیل علم و تجربه این زمینه میتواند کاملا نوجوان را مسیر گذر از این برهه حساس یاری کند و به سر منزل مقصود برساند .


بیشتر بخوانید:مان اعتماد به نفس پایین نوجوانان


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Welcome to Family Counseling and Psychology Cente

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۷:۴۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

کانال مشاوره روانشناسی خانواده

کانال مشاوره روانشناسی خانواده
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

کانال مشاوره روانشناسی

کانال مشاوره روانشناسی این روزها اسمی آشنا برای اکثر افراد جامعه است و تقری هرکسی یک کانال مشاوره روانشناسی از نزدیک آشنا است . شاید بهتر شد که توضیح دهیم کانال مشاوره روانشناسی چیست و چه خدماتی را میتواند برای مخاطبین خود به همراه بیاورد . کانال مشاوره روانشناسی واقع بستری است که افرادی که آن حضور دارند تحت آموزشهای فرد خاصی که به عنوان روانشناس و مرجع علمی آن کانال معرفی میشود به صورت رایگان یا غیر رایگان قرار میگیرند .

انواع متداول کانال مشاوره روانشناسی توسط مدیر یا مدیرانی گردانده میشود که سوالات و مشکلات مردم را روانشناس آن کانال مشاوره روانشناسی میان میگذارند و او مثلا طبق برنامه خاصی پاسخ سوالات را اختیار مخاطنش قرار میدهد . این نوع کانال ها أین سبک کاری معمولا طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب میکند که البته ادامه بحث به زوایای بیشتری از این پدیده میپردازیم .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی روان شناسی


کانال مشاوره روانشناسی آنلاین

کانال مشاوره روانشناسی آنلاین از دیگر سبک های فعالیت حوزه یاد شده میشد . یک کانال مشاوره روانشناسی آنلاین معمولا تعدادی از مدیران و برنامه ریزان و مجریان کانال به صورت شنه روز خدمت مخاطبین کانال هستند . سبک کاری کانال مشاوره روانشناسی آنلاین افراد واقع هر زمان که بخواهند میتوانند مشاوره مورد نظر خود ارتط کامل برقرار کنند . این یک مزیت بزرگ نسبت به مشاوره به صورت کلاسیک و سنتی میشد که من هر جا و هر ساعتی از شنه روز که بخواهم مبتوانم مشاوره خود ارتط برقرار کنم . کانال مشاوره روانشناسی آنلاین دقیقا میتواند برای بعضی افراد که امکان مراجعه حضوری را ندارند یا همان لحظه نیاز به راهنمایی های پخته یک روانشناس دارند و نمیتوانند این مورد صبر پیشه کنند ، نعمت بزرگی به حساب بیاید .


بیشتر بخوانید:مشاوره انلاین روانشناسی


کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه

کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه نیز از جمله کانال هایی است که این زمینه فعالیت‌های خوبی را انجام میدهد . افراد میتوانند کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه موارد و مشکلاتی که برایشان از لحاظ روانی و یا خانوادگی پیش می‌آید را به صورت آنلاین و لحظه مشاوران این مرکز میان بگذارند . مشاوران کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه به سرعت به خواست ها و مشکلات افرادی که به صورت آنلاین به آنها مراجعه میکنند و خواهان کمک هستند رسیدگی میکنند . افرادی که آویژه را برای این موضوع انتخاب میکنند مشاوران را از اول راه مقصد و حل شدن مشکل و یا پیدا کردن راه حل مناسب کنار خود حس میکنند . این نوع مشاوره میتواند برای فرهنگی مانند فرهنگ ما که هنوز گوشه هایی از آن نسبت به مشاوره مقاومت هایی از نوع منفی دیده میشود امتیاز بزرگی شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی زناشوئی


کانال مشاوره روانشناسی کودک

کانال مشاوره روانشناسی کودک نیز از دیگر خدمات و شاخه های بی انتهایی است که فضای مجازی امکان ارائه آن را به افراد حاضر این عصر داده است . والدین و به خصوص ماان میتوانند لحظه مشکلات نوزاد خود را این کانال ها مشاوران میان بگذارند آنها را مسیر حل مشکلاتشان یاری و همراهی کنند . خدمات کانال مشاوره روانشناسی کودک به این مسائل ختم نمیشود و میتواند بسیار متفاوت و متغییر تر از چیزی که به نظر میرسد شد .

دامنه این خدمات و مشاوره میتواند از زمان نوزادی مشورت به والدین را بر بگیرد و پایان دوره نوجوانی فرد کنار کودک و والدین بماند . گاهی نیز به دلیل اینکه خانواده نقطقه دور افده و بدون امکانات زندگی میکند ممکن است امکان و شرایط دسترسی به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی وجود نداشته شد . این مورد هم مشاوره آنلاین میتواند مثمر ثمر شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی کودک


کانال روانشناسی خانواده

کانال روانشناسی خانواده نیز میتواند سریع ترین زمان ممکن زوجین را مدیریت کردن اتفاقات روزمره و حتی بنیادین زندگی زناشویی و مشترکشان از فایده و سود مشاوره خانواده‌ بهرمند سازد . فعالیت هایی که میتواند زمینه و موضوعات یک کانال روانشناسی خانواده شد ذیل آمده است .

  • معرفی بهترین راهکارها برای مدیریت زندگی زناشویی اوایل زندگی
  • مشاوره مورد بررسی شرایط برای فرزند آوری و اینکه زوجین بفهمند آیا آمادگی والد شدن دارند یا نه ؟
  • حل مشاجرات رایج زندگی مشترک بین زوجین برای جلوگیری از بزرگ شدن مشکلات عادی .
  • آموزش سریع و آسان زمینه مهارت های زندگی و نحوه همسر داری و راههای رسیدن به خوشبختی زندگی زناشویی .مثلا اینکه چگونه زندگی زناشویی و مشترکشان موفق و کامیاب شیم و زنگی شخصی نیز به صورت همزمان رو به تکامل بریم .
  • یاد دادن این مهارت که جلوی ورود تشنجات به وجود آمده بین خانواده ها که معمولا اتفاق میافتد را به زنگی زناشویی چطور ید گرفت .

    بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی خانواده


فواید مشاوره آنلاین

همانطور که لا اشاره شد فضای مجازی امکانات بسیاری را زمینه های مختلفی برای ما فراهم کرده است . این امکانات زمینه روانشناسی و مشاوره نیز قابل شمارش میشد . ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم :

  • مشاوره آنلاین بسیار دسترس تر از مشاوره به سبک های متداول میشد .
  • دسترس بودن مشاوره آنلاین وقت مشاور و فرد مشاوره گیرنده صرفه جویی میکند . فرد مجبور نیست برای هرر مشاوره راه و مسیر احتمالا طولانی را طی کند . مشاور هم به هیچ وجه محدود به مکان و زمان خاصی برای ارائه خدمات به مراجعین خود نمیشود .
  • مراجعان و افرادی که احتیاج به مشاوره موارد مختلف دارند گاهی حالت ضروری و لحظه احتیاج به مشاوره پیدا میکنند . مشاوره آنلاین شرایط را برایشان فراهم میکند که هر وقتی خواستند به مشاور خود دست پیدا کنند .

    بیشتر بخوانید:وظایف مرد برابر همسر و خانواده


دسترسی مردم به مشاوره آنلاین

از جمله ویژگی های مشاوره آنلاین که به آن اشاره کردیم دسترس بودن مشاوره به این سبک میشد . اینجا مورد این ویژگی مشاوره آنلاین کمی توضیح میدهیم . زمانه ای زندگی میکنیم به عصر ارتطات معروف شده که به حق است نام را برای خود کرده است . فضای مجازی که میتوان گفت زاده و محصول مشهور و بزرگ این عصر میشد زمینه ساز اتفاقات بزرگی است . فضایی به این بزرگی همیشه یا و شاید بهتر است بگوییم اقیانوسی از اطلاعات دسترس‌ترین نقطه به مردم قرار دارد . گوشی های هوشمندی که امروزه اختیار همه افراد از جمله کودک خردسال افراد کهنسال قرار گرفته است مجهز و دارای شبکه های اجتماعی است که افراد را همیشه جایگاهی قرار میدهد که مشاوران خود را چند حرکت ساده انگشت کنار و همراه خود بیابند .


بیشتر بخوانید:مشاوره انلاین روانشناسی و خانواده


مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره آنلاین زمینه ازدواج نیز میتواند از قت خود استفاده کند به افراد خدمت رسانی کند . همه ما میدانیم که امروزه بدون مشورت کردن یک نفر سوم که کاملا تخصصی بر موضوع ازدواج اشراف داشته شد شروع زندگی مشترک کاملا ریسک محسوب میشود . که بدون نظر گرفتن و انجام بررسی معیارهای دو طرف نمیتوان تصمیمی گرفت که همراه تضمین موفقیت آن شد . حال زوجینی که به هر دلیلی به مراکز مشاوره و روانشناسی دسترسی فیزیکی ندارند میتوانند استفاده از تلفن از همان نقطه جغرافیایی محل زندگی خودشان از این خدمات بهرمند شوند .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره آنلاین مورد طلاق

امکانات و قابلیت ها و خدمات مشاوره آنلاین برای راهنمایی افرادی که مشکلات زناشویی دارند کمک کننده است . گاهی زندگی زوجین نقطه ای قرار میگیرد که هیچ راهی از نظر دو طرف برای ادامه زندگی نیست . این زمان شاید اگر دو طرف بتوانند مشاوری آگاه مشکل خود را میان بگذارند او راهی را توجه به تجربه و تخصص خود برای آنها پیدا کند که آنها و زندگی زناشویی و مشترکشان را از بن بست خارج کنند . یک مشاوره آنلاین و تلفنی این زمان میتواند حکم یک ناجی را برای زن یا مرد زی کند . البته برعکس شاید آنها راهنمایی های خوب مشاور طلاق را به عنوان راه چاره مشکل خود بیابند .


بیشتر بخوانید:مشاوره طلاق


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه کانال مشاوره روانشناسی خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Top 6 Psychology YouTube Channels

کانال مشاوره روانشناسی خانواده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۸:۳۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

نشانه های خیانت چیست و چگونه با آن برخورد کنیم؟

نشانه های خیانت چیست و چگونه آن برخورد کنیم؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

نشانه های خیانت (betrayed)

نشانه های خیانت امروزه حتما ید شناسایی شوند و زوجین ید اطلاعات کاملی این زمینه داشته شند از این آسیب اجتماعی که گرین خیلی از خانواده ها را جامعه امروز میگیرد جلوگیری کنند . نشانه‌های خیانت بسیار حفظ و مراقبت از زندگی زناشویی و عملکرد همسران این بحث موثر است . اگر همسران بتوانند نشانه های خیانت را بشناسند دیگر زمان بروز احتمالی خیانت غافلگیر نمبشوند و برخور مناسب و به موقع نشانه های خیانت پیشگیری و مان این موضوع موفق شند . نشانه های خیانت را میتوان از طرق مختلف شناخت مثلا از راه آموزش و خواندن کتب مربوط . کمک گرفتن از روانشناس و مشاوره خیانت نیز میتواند شناخت نشانه های خیانت برای ما موثر خواهد بود . زوجین ید توجه داشته شند یک زندگی زناشویی خوب ساختی است نه این که شانص و اقل عث این مساله شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی خیانت


نشانه های خیانت مردان (sings of man’s betrayed)

نشانه های خیانت مردان قطعا اگر جدی گرفته نشود میتواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته شد و حتی عث ازبین رفتن زندگی زناشویی شود . زنان میتوانند شناسایی و تشخیص نشانه های خیانت مردان از این اتفاق ناگوار جلوگیری کنند . به خانم ها پیشنهاد میشود که صورت دیدن علائم و نشانه های خیانت مردان هرچه سریعتر به نزد یک روانشناس برای قرار گرفتن روند یک مشاوره خانواده و روانشناسی مراجعه کنند . یک روانشناس که تجربه و تحصیلات سرشاری دارد میتواند مشاوره خانواده بهترین راهکارها را به زنانی که احساس میکنند مورد خیانت قرار گرفته اند یا ممکن به آنها خیانت شود ارائه کند . نشانه های خیانت مردان گاهی زمینه از هم پاشیده شدن خانواده را فراهم میکند . صورتی که اگر قبل از اتفاق افدن به این مسئله رسیدگی شود ممکن است جلوی وقوع آن به راحتی گرفته شود .


بیشتر بخوانید:علت خیانت مردان چیست؟


نشانه های خیانت زنان (sings of women’s betrayed)

نشانه های خیانت زنان نیز به اندازه مردان حتی بیشتر اهمیت دارد . به این دلیل که پایه و مرجع و نگهدارنده اصلی نظام و شاکله یک خانواده زن است و ما نقش تعیین کننده‌ای آن دارد . مردان نیز میتوانند نشانه های خیانت زنان را صورت مشاهده مشاور میان بگذارند از خدماتی مثل خدمات مشاوره خیانت استفاده و بهره لازم را ببرند . به این دلیل برای مردان واجب است نشانه های خیانت زنان را بشناسند که ناگهان به خاطر خیانت صورت گرفته غافلگیر نشوند . گاهی نیز کم کاری مردان بعضی از وظایف همسری عث بروز نشانه ها و علائم أین موضوع میشود . برای مثال مردی که نیاز جنسی همسر خود را به نحو شایسته و کافی ارضا نمیکند . مدتی ممکن است زن طاقت بیاورد ولی به احتمال زیاد دیر یا زود زن نیاز جنسی خود را روابط فرازناشویی برطرف میکند .


بیشتر بخوانید:دلیل خیانت زنان مهل چیست؟


مشاوره مورد نشانه های خیانت مردان

مشاوره موردنشانه های خیانت مردان میتواند کاملا تصمیم گیری زن خیانت دیده ثیر گذار شد و تمام مسیر داسن خیانت اتفاق افده را تغییر دهد . گاهی زنان بعد از متوجه شدن این رابطه که از اعتماد آنان سوءاستفاده شده است و به احساسات و همچنین جسم آنها از طرف همسرشان خیانت شده برافرپو پریشان میشوند و ممکن است این هیجانات منفی زود گذر منجر به گرفتن تصمیمی بشود که دیر یا زود زن را پشیمان کند .

برای مثال زن فکر میکند که فقط طلاق تنها چاره خیانت اتفاق افده است . این زمان نقش یک مشاوره زبده بیشتر به چشم می آید . مشاوره مورد نشانه های خیانت مردان میتواند از گرفتن تصمیمات هیجانی توسط زن خیانت دیده جلوگیری کند . مثلا نظر بگیرید که مردی فقط یک زن دیگر از طریق فضای مجازی آشنا شده است و هنوز اتفاق ناگواری رقم نخورده اما زن فهمیدن این موضوع سریعا خواست جدایی میکند .


بیشتر بخوانید:دلایل خیانت مردان مهل چیست؟


مشاوره مورد نشانه های خیانت زنان

مشاوره مورد نشانه های خیانت زنان نکات جالب و جذابی را میتواند برای ما به ارمغان بیاورد . مشاوره این مورد میتواند بسیار گسترده و کاربردی شد و به تسهیل شناخت نشانه های خیانت به مردان کمک کند . مشاوره مورد نشانه های خیانت زنان میتواند شامل پیشگیری و تکنیک هایی شد که قبل از وقوع و همزمان بروز اولین نشانه های خیانت از طرف زن مرد را یاری کند جلوی وقوع این اتفاقات را بگیرد . گاهی نشانه های خیانت اگر شناسایی نشوند زمینه را برای جدایی و ناکامی زوجین فراهم میکنند .

برای مثال زن و شوهری بعد رابطه جنسی خود دچار مشکل هستند و فکر میکنند که أین مشکل عادی یا حل نشدنی میشد . این مواقع به سردی گرایش پیدا کردن زندگی میتواند جزو بزرگترین نشانه های خیانت شد . اما مرد به دلیل ناآگاهی از این نشانه‌ها چشم پوشی میکند و وقتی هشیتر میشود که اتفاقات ناگوار برای زندگی مشترکش افده است .


بیشتر بخوانید:نشانه خیانت زنان به شوهر چیست؟


خیانت به دلیل طلاق عاطفی (emotional divorce)

گاهی زن و مرد نمیتوانند بعد از ازدواج توقعات یکدیگر را برآورده کنند . گاهی به دلیل اینکه توقعات یکی از دو طرف لاتر از حد معمول و اسندارد است و گاهی نیز به دلیل اینکه افراد بنا به دلایل مختلف تغییر میکنند . به هر حال زندگی از شور و شوق اولیه و گرمای زندگی مشترک رو به سردی میگذارد . ممکن است مواردی زن و شوهر کم کم میل به یکدیگر را از دست بدهند . این زمان است که آهسته آهسته طلاق عاطفی شکل میگیرد .

یعنی زن و شوهر فقط شناسنامه و به صورت رسمی یکدیگر زن و شوهر هستند . این شرایط کم کم عث به وجود آمدن زمینه ها و نشانه های خیانت میشود . زن و مرد بیشتر موارد طلاق عاطفی حتی از یکدیگر جدا میخوابند . کم کم هر دو طرف به فکر رفع نیازهای جنسی ، عاطفی و مالی خود شخص دیگری می افتند و نشانه های خیانت بروز می‌کند .


بیشتر بخوانید:چگونگی برخورد زن خیانتکار


رابطه جنسی (***)

از عوامل تعیین کننده و به راحتی میتوان گفت اصلی گرم نگه داشتن یک زندگی زناشویی کیفیت و تداوم رابطه جنسی بین زن و شوهر میشد . نشانه های خیانت مردان این زمینه بسیار زیاد به چشم میخورد . زنان ید بدانند ست است که رابطه جنسی همه چیز زندگی نیست اما قطعا از آرمان حذف نشدنی یک زندگی مشترک میشد .

نشانه‌های خیانت مردان از زمانی شروع به بروز میکند که زن به هر دلیلی نمیتواند از مرد خود نمکین کند و مرد از برآورده شدن نیاز جنسی خود از سمت همسرش ناامید میشود . اولین زنی که از نظر جنسی او را جذب کند وارد رابطه میشود و به تیج تلاقی که خودش ساخته غرق میشود . از اصلی ترین نشانه های خیانت مردان این مورد میتواند به شاد و سرزنده بودن مرد وجود عدم داشتن رابطه جنسی کیفیت همسر خود میشد . البته دوره بر مشاوره زناشویی برای شناخت نشانه های خیانت مردان کید میشود .


بیشتر بخوانید:نشانه خیانت زناشویی چیست؟


رابطه کلامی

اکر از تمام زوجین موفقی که زندگی مشترک خوبی دارند بپرسیم قطعا به این نکته اشاره میکنند که هر اتفاقی و طوفانی که زندگی آنها بروز کند رابطه کلامی و حرف زدن را از برنامه های خود حذف نمیکنند . این زمینه برعکس مسائل مربوط به رابطه جنسی ، نشانه های خیانت زنان بیشنرنمود پیدا مبکند . حرف زدن و شنیدن و کل رابطه کلامی از نیازهای حذف نشدنی یک زن زندگی زناشویی میشد .

وقتی زن میبیند که برای مر خود فقط حد یک ابزار جنسی است قطعا حالت های سرخوردگی آن دست میدهد . این شرایط زن اولین گوش شنوایی که غریبه تست و او را قضاوت نمیکند و چه بسا ئید نیز میکند و وارد رابطه شده و کم کم نشانه های خیانت زنان بروز میکند . از معروف ترین نشانه های خیانت زنان میتواند به بی تفاوتی و عدم مسئولیت پذیری نسبت به خانه و خانواده اشاره کرد .


بیشتر بخوانید:خیانت زندگی زناشویی


سنوم آشیانه خالی (empty nest syndrome)

مشاوره مورد خیانت مردان و البته مشاوره مورد خیانت زنان همیشه مساله سنوم آشیانه خالی گیر و حال کلنجار میشد . گاهی زن و مرد همان سال های اولیه زندگی زناشویی به این نتیجه میرسند که به د هم نمی خورند و مناسب زندگی یکدیگر نیستند . اما به دلایلی که میتواند مختلف و متفاوت شد نمیتوانند از یکدیگر جدا شوند .

بیشترین مانعی که بر سر راه طلاق و جدایی آنها قرار دارد وجود فرزندان آنها است . پ و ما بخاطر فرزندان و به امید و عشق آنها به پای زندگی میمانند . اما بعد از بزرگ شدن و استقلال پیدا کردن بچها دیگر دلگرمی برای ماندن و انرژی گذاشتن به پای این زندگی ندارند . مشاوره مورد خیانت زنان روانشناسان این حوزه پر دارند این حالت دیگر زن و مرد نمیتوانند جدا شوند اما به عنوان هم خانه هم میمانند و معمولا از روابط فرازناشویی را دستور کار قرار میدهند .


بیشتر بخوانید:راه های تشخیص خیانت زن به شوهر


چگونگی خیانت سنوم آشیانه خالی

همانطور که گفته شد زن و مرد این مورد هم هم خانه هستند اما برای ارضای نیازهای مختلف خود را افرادی غیر از همسر خورد رابطه دارند . مشاوره مورد خیانت مردان این مورد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد که چون دو نفر جوانی هیچ احساسات و محبتی از طرف مقابل ندیده اند این مساله به عنوان نوعی عثده آنها شکل گرفته است و ماندگار شده .حالا وقتی که زن یا مرد میخواهد به زندگی زناشویی خیانت کند برای جبران این عقده به دنل دختران و پسران بسیار جوان میروند . خیانت زن شوهردار و کل خیانت زنان مهل به خودی خود جزو آسیب های اجتماعی و خانوادگی بسیار مضر هستند . حالا تصور کنید که این اتفاق چق ترسناک تر میشود زمانی که افرادی رابطه فرازناشویی برقرار میکنند که سالها کوچکتر از خودشان است .


بیشتر بخوانید:عوارض خیانت مرد به همسر


ازدواج اجری

ازدواج اجری از دیگر عوامل بروز خیانت و وارد شدن زوجین به روابط فرا زناشویی است . خیانت زن به شوهر خود زمانی اتفاق می‌افتد که ز میل و وابستگی خاصی به هر دلیل به شوهرش ندارد . یکی از اصلی ترین دلایل این عدم وابستگی نارضایتی زن ازدواج این مرد خواهد بود . زمانی که بعضی از موارد خیانت به همسر را مشاهده میکنیم و آن را مورد بررسی قرار میدهیم مورد مردان به این موضوع بر میخوریم که او از ازدواجش از ابتدا راضی نبوده و ممکن است بعد از گذشت چند سال مرتکب خیانت شود . زن خیانتکار ممکن است چون از اول به مرد زندگیش حس خاصی نداشته و نمیتوانسته به او دل ببندد همیشه دنل راه فراری می گشته که از این رابطه بگریزد . به محض این که أین زن به فردی متمایل مشود نشانه های خیانت زنان این رابطه زناشویی دیده میشود .


بیشتر بخوانید:بهترین راه برخورد خیانت به شوهر چیست؟


مشاوره خیانت (betrayed counseling)

گاهی افرادی که خیانت همسرشان رو به رو میشوند بخاطر ر هیجان های منفی که به سمتشان هجوم می‌آورند قابلیت تصمیم‌گیری منطقی این مورد را از دست میدهند . این اتفاق کاملا طبیعی است و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد . این مواقع مشاوره خیانت همسر میتواند به کمک فرد خیانت دیده بیاید . یک روانشناس میتواند به مرد کمک کند فضای آرام این مورد تصمیم گیری کند . همچنین مشاوره خیانت زن اطلاعات زیادی این مورد به مرد بدهد . مثلا اطلاعاتی مانند راههای اثت خیانت زن ، روانشناسی زنان خیانتکار ، چگونه متوجه خیانت زن شویم ؟ ، نحوه برخورد زن خیانتکار و… از جمله فاکتورهایی است که میتوان این مورد استفاده و بهرمند شدن از مشاوره روانشناسی از آن سود برد .


بیشتر بخوانید:روانشناسی خیانت


خیانت زن به شوهر از نظر اسلام

اسلام نیز مورد خیانت زوجین زندگی زناشویی آموزه های زیادی برای ما به ارمغان آورده است . ضمن گفتنی است که اسلام خیانت و روابط فرازناشویی را جزو آسیبهای مهلک و نابود کننده میداند . این کید به این دلیل ایست اسلام خانواده را پیشرفت روند مثبت جامعه رکن اصلی میداند . یعنی اگر خانواده جامعه معنی خود را از دست بدهد جامعه رو به خمودگی و شاید حتی نابودی کشاند . از جمله آموزشهای اسلام این زمینه اطلاعاتی شامل مشاوره مورد خیانت شوهر ، حکم خیانت زن شوهردار ، دور بودن زن و شوهر از هم و مهریه صورت خیانت زن به مرد و بسیاری از موضوعات مشابه قابل اشاره است . مجازات هایی راهم میتوان آموزه های دینی که توسط پیشوایان ما تفسیر شده است را مناسب عمق و نوع خیانت مشاهده کرد .

منبع:۹ Steps To Dealing With Betrayal And Getting Over The Hurt

نشانه های خیانت چیست و چگونه آن برخورد کنیم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۶:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

کانال مشاوره روانشناسی خانواده

کانال مشاوره روانشناسی خانواده
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

کانال مشاوره روانشناسی

کانال مشاوره روانشناسی این روزها اسمی آشنا برای اکثر افراد جامعه است و تقری هرکسی یک کانال مشاوره روانشناسی از نزدیک آشنا است . شاید بهتر شد که توضیح دهیم کانال مشاوره روانشناسی چیست و چه خدماتی را میتواند برای مخاطبین خود به همراه بیاورد . کانال مشاوره روانشناسی واقع بستری است که افرادی که آن حضور دارند تحت آموزشهای فرد خاصی که به عنوان روانشناس و مرجع علمی آن کانال معرفی میشود به صورت رایگان یا غیر رایگان قرار میگیرند .

انواع متداول کانال مشاوره روانشناسی توسط مدیر یا مدیرانی گردانده میشود که سوالات و مشکلات مردم را روانشناس آن کانال مشاوره روانشناسی میان میگذارند و او مثلا طبق برنامه خاصی پاسخ سوالات را اختیار مخاطنش قرار میدهد . این نوع کانال ها أین سبک کاری معمولا طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب میکند که البته ادامه بحث به زوایای بیشتری از این پدیده میپردازیم .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی روان شناسی


کانال مشاوره روانشناسی آنلاین

کانال مشاوره روانشناسی آنلاین از دیگر سبک های فعالیت حوزه یاد شده میشد . یک کانال مشاوره روانشناسی آنلاین معمولا تعدادی از مدیران و برنامه ریزان و مجریان کانال به صورت شنه روز خدمت مخاطبین کانال هستند . سبک کاری کانال مشاوره روانشناسی آنلاین افراد واقع هر زمان که بخواهند میتوانند مشاوره مورد نظر خود ارتط کامل برقرار کنند . این یک مزیت بزرگ نسبت به مشاوره به صورت کلاسیک و سنتی میشد که من هر جا و هر ساعتی از شنه روز که بخواهم مبتوانم مشاوره خود ارتط برقرار کنم . کانال مشاوره روانشناسی آنلاین دقیقا میتواند برای بعضی افراد که امکان مراجعه حضوری را ندارند یا همان لحظه نیاز به راهنمایی های پخته یک روانشناس دارند و نمیتوانند این مورد صبر پیشه کنند ، نعمت بزرگی به حساب بیاید .


بیشتر بخوانید:مشاوره انلاین روانشناسی


کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه

کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه نیز از جمله کانال هایی است که این زمینه فعالیت‌های خوبی را انجام میدهد . افراد میتوانند کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه موارد و مشکلاتی که برایشان از لحاظ روانی و یا خانوادگی پیش می‌آید را به صورت آنلاین و لحظه مشاوران این مرکز میان بگذارند . مشاوران کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه به سرعت به خواست ها و مشکلات افرادی که به صورت آنلاین به آنها مراجعه میکنند و خواهان کمک هستند رسیدگی میکنند . افرادی که آویژه را برای این موضوع انتخاب میکنند مشاوران را از اول راه مقصد و حل شدن مشکل و یا پیدا کردن راه حل مناسب کنار خود حس میکنند . این نوع مشاوره میتواند برای فرهنگی مانند فرهنگ ما که هنوز گوشه هایی از آن نسبت به مشاوره مقاومت هایی از نوع منفی دیده میشود امتیاز بزرگی شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی زناشوئی


کانال مشاوره روانشناسی کودک

کانال مشاوره روانشناسی کودک نیز از دیگر خدمات و شاخه های بی انتهایی است که فضای مجازی امکان ارائه آن را به افراد حاضر این عصر داده است . والدین و به خصوص ماان میتوانند لحظه مشکلات نوزاد خود را این کانال ها مشاوران میان بگذارند آنها را مسیر حل مشکلاتشان یاری و همراهی کنند . خدمات کانال مشاوره روانشناسی کودک به این مسائل ختم نمیشود و میتواند بسیار متفاوت و متغییر تر از چیزی که به نظر میرسد شد .

دامنه این خدمات و مشاوره میتواند از زمان نوزادی مشورت به والدین را بر بگیرد و پایان دوره نوجوانی فرد کنار کودک و والدین بماند . گاهی نیز به دلیل اینکه خانواده نقطقه دور افده و بدون امکانات زندگی میکند ممکن است امکان و شرایط دسترسی به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی وجود نداشته شد . این مورد هم مشاوره آنلاین میتواند مثمر ثمر شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی کودک


کانال روانشناسی خانواده

کانال روانشناسی خانواده نیز میتواند سریع ترین زمان ممکن زوجین را مدیریت کردن اتفاقات روزمره و حتی بنیادین زندگی زناشویی و مشترکشان از فایده و سود مشاوره خانواده‌ بهرمند سازد . فعالیت هایی که میتواند زمینه و موضوعات یک کانال روانشناسی خانواده شد ذیل آمده است .

  • معرفی بهترین راهکارها برای مدیریت زندگی زناشویی اوایل زندگی
  • مشاوره مورد بررسی شرایط برای فرزند آوری و اینکه زوجین بفهمند آیا آمادگی والد شدن دارند یا نه ؟
  • حل مشاجرات رایج زندگی مشترک بین زوجین برای جلوگیری از بزرگ شدن مشکلات عادی .
  • آموزش سریع و آسان زمینه مهارت های زندگی و نحوه همسر داری و راههای رسیدن به خوشبختی زندگی زناشویی .مثلا اینکه چگونه زندگی زناشویی و مشترکشان موفق و کامیاب شیم و زنگی شخصی نیز به صورت همزمان رو به تکامل بریم .
  • یاد دادن این مهارت که جلوی ورود تشنجات به وجود آمده بین خانواده ها که معمولا اتفاق میافتد را به زنگی زناشویی چطور ید گرفت .

    بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی خانواده


فواید مشاوره آنلاین

همانطور که لا اشاره شد فضای مجازی امکانات بسیاری را زمینه های مختلفی برای ما فراهم کرده است . این امکانات زمینه روانشناسی و مشاوره نیز قابل شمارش میشد . ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم :

  • مشاوره آنلاین بسیار دسترس تر از مشاوره به سبک های متداول میشد .
  • دسترس بودن مشاوره آنلاین وقت مشاور و فرد مشاوره گیرنده صرفه جویی میکند . فرد مجبور نیست برای هرر مشاوره راه و مسیر احتمالا طولانی را طی کند . مشاور هم به هیچ وجه محدود به مکان و زمان خاصی برای ارائه خدمات به مراجعین خود نمیشود .
  • مراجعان و افرادی که احتیاج به مشاوره موارد مختلف دارند گاهی حالت ضروری و لحظه احتیاج به مشاوره پیدا میکنند . مشاوره آنلاین شرایط را برایشان فراهم میکند که هر وقتی خواستند به مشاور خود دست پیدا کنند .

    بیشتر بخوانید:وظایف مرد برابر همسر و خانواده


دسترسی مردم به مشاوره آنلاین

از جمله ویژگی های مشاوره آنلاین که به آن اشاره کردیم دسترس بودن مشاوره به این سبک میشد . اینجا مورد این ویژگی مشاوره آنلاین کمی توضیح میدهیم . زمانه ای زندگی میکنیم به عصر ارتطات معروف شده که به حق است نام را برای خود کرده است . فضای مجازی که میتوان گفت زاده و محصول مشهور و بزرگ این عصر میشد زمینه ساز اتفاقات بزرگی است . فضایی به این بزرگی همیشه یا و شاید بهتر است بگوییم اقیانوسی از اطلاعات دسترس‌ترین نقطه به مردم قرار دارد . گوشی های هوشمندی که امروزه اختیار همه افراد از جمله کودک خردسال افراد کهنسال قرار گرفته است مجهز و دارای شبکه های اجتماعی است که افراد را همیشه جایگاهی قرار میدهد که مشاوران خود را چند حرکت ساده انگشت کنار و همراه خود بیابند .


بیشتر بخوانید:مشاوره انلاین روانشناسی و خانواده


مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره آنلاین زمینه ازدواج نیز میتواند از قت خود استفاده کند به افراد خدمت رسانی کند . همه ما میدانیم که امروزه بدون مشورت کردن یک نفر سوم که کاملا تخصصی بر موضوع ازدواج اشراف داشته شد شروع زندگی مشترک کاملا ریسک محسوب میشود . که بدون نظر گرفتن و انجام بررسی معیارهای دو طرف نمیتوان تصمیمی گرفت که همراه تضمین موفقیت آن شد . حال زوجینی که به هر دلیلی به مراکز مشاوره و روانشناسی دسترسی فیزیکی ندارند میتوانند استفاده از تلفن از همان نقطه جغرافیایی محل زندگی خودشان از این خدمات بهرمند شوند .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره آنلاین مورد طلاق

امکانات و قابلیت ها و خدمات مشاوره آنلاین برای راهنمایی افرادی که مشکلات زناشویی دارند کمک کننده است . گاهی زندگی زوجین نقطه ای قرار میگیرد که هیچ راهی از نظر دو طرف برای ادامه زندگی نیست . این زمان شاید اگر دو طرف بتوانند مشاوری آگاه مشکل خود را میان بگذارند او راهی را توجه به تجربه و تخصص خود برای آنها پیدا کند که آنها و زندگی زناشویی و مشترکشان را از بن بست خارج کنند . یک مشاوره آنلاین و تلفنی این زمان میتواند حکم یک ناجی را برای زن یا مرد زی کند . البته برعکس شاید آنها راهنمایی های خوب مشاور طلاق را به عنوان راه چاره مشکل خود بیابند .


بیشتر بخوانید:مشاوره طلاق


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه کانال مشاوره روانشناسی خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Top 6 Psychology YouTube Channels

کانال مشاوره روانشناسی خانواده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۲۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست؟

نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

نشانه های خیانت زنان (the signs of women’s betrayed)

نشانه های خیانت زنان ید توسط مردان به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد .داشتن اطلاعات کافی مورد این مطلب از انه جهت مهم است که نشانه های خیانت زنان میتواند چراغ خطری برای مردانی شد که مواظبت از زندگی زناشویی را وظیفه خود میدانند . اگر مردان نشانه های خیانت زنان را متوجه شوند میتوانند جلوگیری از این اتفاق موفق شند . نشانه های خیانت زنان به صورت های مختلفی قابل تشخیص است . برای مثال ما میتوانیم مطالعه کب های گوناگونی که این رابطه نوشته شده است به نشانه های خیانت زنان پی ببریم . گاهی نیز به آموزش های بیشتری بعضی از ابعاد این مقوله نیازمند هستیم . برای مثال شرکت کارگاه های روانشناسی ب این موضوع میتواند به ما ز شناسی نشانه های خیانت زنان کمک شایانی بکند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


نشانه های خیانت زنان به شوهر

نشانه های خیانت زنان به شوهر همانطور که لا اشاره شد بسیار زیاد هستند و برای فهمیدن و شناسایی آنها مردان نیازمند کسب اطلاعات کافی هستند . نشانه های خیانت زنان به شوهر که توسط مرد احساس میشود و یا به هر نحوی از این اتفاق اطمینان حاصل میشود ید روانشناس میان گذاشته شود . او میتواند به خوبی نشانه های خیانت زنان به شوهر را تشخیص دهد و مرد را از اشته و قضاوت ناست احتمالی زگرداند . گاهی افراد به دلیل علاقه یا تعصب به صوذت احساسی همسر خود را مورد قضاوت قرار میدهند . فواید میان گذاشتن مسائل مربوط به خیانت یک روانشناس به همینجا ختم نمیشود . بعد از بررسی و مطمئن شدن از صحت نشانه های خیانت زنان به شوهر راه حل های ست و اصولی برخورد أین موضوع توسط مشاور به مراجعان ارائه میشود .

نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست ؟

نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست ؟ شاید خیلی از مردان به دنل جواب این سوال شند . البته جواب این سوال که نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست ثقطعا نسبت به هر زندگی میتواند متفاوت شد . خیانت و رابط فرازناشویی حتما اتفاقی نیست که ناگهان و بدون زمینه رخ دهد . این آسیب حتما پی نقصی بعد فردی ی مدیریتی زندگی زناشویی خواهد آمد . شاید اگر از زوج الف بپرسیم که نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست به ما پاسخ دهند که خب اگر همسر ما دیگر از ارضا نشدن کافی رابطه جنسی شکایت نکند احتمال به طرز دیگری این نیاز خود را برآورده میکند . این پاسخ به دلیل ضعف جنسی زوجین میشد . اما اگر از زوج ب بپرسیم که نشانه این موضوع چیست شاید نشانه‌هایی را بیان کنند که مربوط به مسائل مالی و اقتصادی شد .


بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


نشانه های خیانت زنان به همسر

نشانه های خیانت زنان به همسر گاهی توسط خود فرد و یا افراد تجربه قابل تشخیص نیست . مثلا مواردی که زن دارای بیماری های روانی خاصی است که عوارض جانبی بیماری او میتواند بهعدم تعهد به همسرش نیز کشیده شود . برای مثال یک بیمار اسکیزوفرنی دارای توهمات دیداری و شنیداری زاید و منحصر به فردی است که تمام ابعاد زندگی او را تحت ثیر قرار میدهد . برای مثال زنی که دچار اسکیزوفرنی است دائم صدای شوهر خود را حال رابطه جنسی یک زن دیگر میشنود . او نمیتواند حقیقت را از توهمات تمیز دهد . بنابراین ممکن است برای جبران و تلافی خیانت ، او نیز مرتکب چنین امری شود . نشانه های خیانت زنان به همسر این سطح حتما ید توسط روانشناس یا روانپزشک لینی تشخیص داده شود و برای مان آن اقدام کرد .

نشانه های خیانت زنان به مردان

نشانه های خیانت زنان به مردان برخی از اوقات نیز رفر و تغییر رویه زنان زندگی مشترک قابل پیش بینی و قابل بپیش گیری است . مردان و زنان اگر معرض خیانت و یا حال خیانت به همسر خود شد نشانه هن و علائم خاصی را از خود بروز میدهند . به تعدادی از این نشانه‌ها طول رابطه زناشویی اشاره میکنیم :

  • بی میلی انجام وظایف همسری مانند مدیریت کارهای منزل یا انجام وظایف مای قل فرزندان که ریشه دلسرد شدن نسبت به زندگی دارد .
  • از دیگر نشانه های خیانت زنان به مردان میتوان به بی توجهی زن نسبت به شوهرش موارد ریز و شت اشاره کرد . معمولا زن ها این عادت را دارند که موارد ظاهری و طنی شوهر خود را مورد بررسی دقیق قرار میدهند .
  • ابراز بی تفاوتی جزو مهمترین عناصر و نشانه هایی است که بی تعهد بودن به زندگی میتوان آن نمود پیدا کند.

مشاوره خیانت (betrayal counseling)

مشاوره خیانت از جمله خدماتی است که اکثرا زیر مجموعه مشاوره خانواده به متقاضیان ارائه میشود . گاهی افرادی که گیر موضوع خیانت میشوند ، د گچ آر یک سر گمی خاص ابن مورد هستند . این زمان ها گاهی افراد از روی ناآگاهی مسائل خود را افرادی میان میگذارند که به هیچ عنوان شایستگی لازم را برای کمک أین زمینه نداشته و شاید عث عمیق تر شدن أین مشکل نیز بشوند . أین مواقع مطمئن ترین راه برای افراد مراجعه به یک روانشناس حاذق و استفاده از خدمات مشاوره خانواده و روانشناسی است . به این دلیل که مشاور قت این را دارد که متوجه شود که نگرانی شما بی مورد است یا برای ابراز نگرانی خود حق دارید . مرحله بعدی او شما را مدیریت چنین بحرانی و گرفتن تصمیم ست همراهی میکند .

طلاق عاطفی (emotional divorce)

یکی از مواردی که عث بوجود آمدن یا بهتر بگوییم عث تمایل افراد به ایجاد رابطه فرازناشویی میشود مسئله طلاق عاطفی است . خیانت زن به همسرش به قی مسئله مهم و ویرانگری است که میتواند تمام بنیان و ریشه خانواده را از پایه ویران کند. خیانت زن به مرد و برعکس خیانت مرد گاهی حاصل سردی روابط احساسی بین زوجین است . ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت که از نشانه های خیانت زنان رابطه زناشویی عدم احساس نیاز به ارضاء نیاز بعد عاطفی از طرف همسر خود نسبت به گذشته میشد . خیانت زن شوهردار که این بحث موضوع اصلی مورد نظر ما است خیلی از موارد به دلیل همین گسستگی عاطفی بین زن و شوهر ایجاد میشود . زن از لحاظ عاطفی به شدت تنگنا قرار میگیرد و ممکن است کوچترین ابراز محبت مردانه ای پایش بلغزد .

دلایل بروز طلاق عاطفی

ممکن نیست که بحث و تحقیقی مورد مشاوره مورد خیانت مطرح شود و سخنی از طلاق عاطفی به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل بروز این موضوع سخنی به میان نیاید . علت خیانت زنان شوهردار رابطه هایی که به اجر یا عدم تمایل افراد به یکدیگر شکل میگیرد بیشتر به وجود آمدن نوعی جدایی به نام جدایی یا طلاق عاطفی میشد . از دلایل بروز این جدایی میتوان به مسائل زیر اشاره کرد :

  • نداشتن دیدگاه و اهداف مشترک
  • وجود تضادد عقاید
  • ازدواج اجری
  • نداشتن موضوع مشترک برای گذراندن وقت یک دیگر
  • عدم توانایی میت رابطه احساسی که عث بروز سردی هر چه بیشتر رابطه عاطفی زوجین میشود
  • نداشتن پختگی لازم و آمادگی شروع یک زندگی مشترک. این موضوع بیشتر ازدواج‌هایی که سنین پایین به انجام میرسد دیده میشود . برای مثال پسری که هنوز خود به پ و ما و خانواده از لحاظ عاطفی شدیدا وابسته است . این مواقع پسر علاوه بر اینکه خودش دچار دلتنگی و احساس نیاز است مسئولیت احساسات فرد دیگری را نیز روی دوشش احساس میکند .

طلاق جنسی (***ual divorce)

گاهی علت اینکه خانم ها خود را اسیر احساس گناه خیانت زن به شوهر میکنند این است که برابر احساس نیاز جنسی خود تسلیم میشوند . برای اینکه بتوان بهترین راه برخورد خیانت همسر را پیدا کرد ، ید ابتدا مشکل و مورد ریشه ای که عث به وجود آمدن خیانت میشود را مورد بررسی قرار داد . طلاق جنسی از همان دسته موضوعات و دلایلی است که عث به وجود آمدن سردی و نتیجه خیانت روابط زناشویی میشود . مرد و زن این نوع جدایی به هر عنوانی امکان جدایی از یکدیگر را ندارند یا مایل به این کار نیستند .

مثلا اینکه صورت جدایی فرزندانشان آسیب جدی را متحمل میشوند . این صورت زن و مرد فقط یکدیگر هم خانه خواهند بود و به نت بین آنها روابط زن و شوهری شکل میگیرد . زن و مرد طلاق عاطفی معمولا نیاز جنسی خود را روابط فرازناشویی برطرف میکنند .

دلایل به وجود آمدن طلاق جنسی

عاقبت خیانت به همسر قطعا اتفاق مرک و خوبی نخواهد بود . دلیل خیانت هرچه که شد حتما به زوجین و همچنین به فرزندان آسیب زیادی وارد میکند . لغ به طلاق عاطفی پرداختیم و تعریفی از آن ارائه دادیم . روانشناسی خیانت علاوه بر اینکه سعی میکند راهی را مثلا برای بخشش خیانت زن به شوهر پیدا کند ، همزمان هم پی یافتن ریشه های آن و هم صدد مان خیانت زناشویی قدم بر میدارد . بعضی از دلایل طلاق عاطفی عرتند از :

  • عدم تناسب نیاز جنسی مرد و زن .
  • تفاوت سلیقه جنسی .
  • عدم تجربه کافی مدیریت کردن رابطه جنسی به عنوان یکی از پایه های بسیار مهم و تعیین کننده زندگی زناشویی .
  • ازدواج سن پایین و عدم توانایی کامل برقراری رابطه جنسی از لحاظ فیزیولوژیکی عث بیزاری از رابطه جنسی مخصوصا زنان میشود .

مشکلات اقتصادی (financial problems)

از دیگر عوامل شایع خیانت و به خصوص دلایل خیانت زنان مسئله مهم مالی میشد . به طور کلی موضوع توان اقتصادی برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق از پایه ها و اصول غیر قابل چشم پوشی است . فرزندی که رفاه مالی مطلوب رشد کند قطعا زمینه و امکانات بیشتری برای رشد و شکوفایی استعدادهای خود مسیر زندگی خواهد داشت . مورد زنان نیز این مسئله بسیار تأثیرگذار و حیاتی به نظر میرسد . زنی که نگرانی ب مسائل اقتصادی خانواده نداشته شد قطعا دلگرمی و امید بیشتری ادامه دادن و ساختن زندگی مشترک خود و همسرش خواهد داشت .

برعکس بعضی از خانواده هایی که مشکلات اقتصادی و معیشتی را تجربه میکنند زیاد دیده میشود که ریشه خیانت زن شوهردار به شوهرش فقر یافت میشود . بنابراین فاکتور بلوغ و توانایی مالی از جمله مهمترین مسائلی است که قبل از ازدواج ید توسط فرد و خانواده اش مورد بررسی قرار بگیرد .

چگونگی ثیر فقر بر وقوع خیانت

گاهی اوقات افراد وقتی به موضوع اقتصاد و ثیر آن به عنوان یکی از دلایل خیانت زنان برمیخورند آن را غیر قابل ور میپندارند . حالی که فقر به عنوان دلیل خیانت زنان کاملا واقعی و قابل اثت میشد . زنی را نظر بگیرید که شوهرش توان مقابله مشکلات اقتصادی و مین کیفیت معاش زندگی را ندارد . گاهی زن از نظر اخلاقی و خانوادگی کاملا مقبول و قابل ئید است . اما وقتی میبیند که مرد توان سیر کردن شکم فرزندانشان را ندارد خود را به هر ی میزند که امکانات حداقلی برای فرزندانش فراهم شود . بسیاری از مواقع زن صورت عدم توفیق این راه گزینه روسپی گری را انتخاب میکند . زندگی هایی که مرد یا هر دو زوج اعتیاد دارند أین عاقبت بسیار شایع تر به نظر میرسد . بنابراین هیچگاه نمیتوان بی پولی و فقر را از دلایل خیانت زن به شوهر حذف کرد .

نحوه برخورد زن خیانتکار

بعد از اینکه دلایل خیانت زنان به مردان و چگونگی به وقوع پیوستن خیانت های زناشویی را بررسی کردیم ، دولت آن است که به نحوه برخورد زن خیانتکار را نیز برسی کنیم . قطعا از مواردی که میتوان گفت بعد از وقوع خیانت هیچگاه و تقری به هیچ وجه مثل قبل نمیشود اعتماد همسر بعدا از خیانت است . شاید مرد بخاطر فرزندان یا هر دلیل دیگری بخواهد شاکله این زندگی حفظ شود ولی ابد قسمتی از گیری های ذهنی او به اینکه هر لحظه احتمال میرود که همسرش ز به او خیانت کند اختصاص میابد . این مواقع هیچکس مانند یک روانشناس تجربه نمیتواند به کمک مرد خیانت دیده بیاید . روانشناس میتواند هم حفظ آرامش مرد زندگی به او کمک کند و هم پیشنهادات مفیدی مورد واکنش مقابل خیانت همسر برای مراجع خود داشته شد .

خدمات مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Betrayed women reveal the signs that their partners were

نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۰:۵۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟

نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

خیانت زناشویی (infidelity)

خیانت زناشویی یکی از شایع ترین معضلات اجتماعی و فرهنگی این روزهای جامعه است که صورت عدم جلوگیری از گسترده شدن آن میتواند عواقب زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد . خیانت زناشویی میتواند به دلایل مختلف اتفاق بیفتد . گاهی خیانت زناشویی به دلیل سردی روابط بین زن و شوهر اتفاق می‌افتد . گاهی مشکلات اقتصادی عث بروز خیانت زناشویی میشود . گاهی نیز مشکلات روحی و روانی عث میشود که ما خیانت زناشویی یا نشانه های خیانت زناشویی را روابط زوجین مشاهده کنیم . ادامه به طور مفصل و جامع و همچنین تخصصی داد .

نشانه های خیانت زناشویی

نشانه های خیانت زناشویی بسته به دلیل و زمینه ای که خیانت آن اتفاق می افتد میتواند متفاوت شد . همیشه به این مسئله ید توجه شود که نشانه های خیانت زناشویی به یک ره به وجود نمی‌آیند و حتما بخاطر مشکلات و مسائل مربوط به گذشته ظاهر میشوند . نشانه های خیانت زناشویی را میتوان از راههایی به خوبی شناخت و این شناخت به ما کمک میکند که از بروز خیانت رابطه زناشویی خود جلوگیری کنیم . بهترین راه برای شناخت نشانه های خیانت زناشویی قطعا میتواند استفاده و بهره بردن از مشاوره خانواده و روانشناسی است . مشاوره خانواده به صورت کاملا علمی و حساب شده اطلاعات لازم را مورد این موضوع اختیار شما قرار خواهد داد . بعضی از افراد این اشته را میکنند که مسائلی مانند خیانت زناشویی را والدین خود میان میگذارند که بیشتر مواقع نتیجه عکس میدهد .

عکس العمل برابر خیانت زناشویی

عکس العمل برابر خیانت زناشویی ید به صورتی شد که متناسب موقعیت و عمق خیانت بروز کند . گاهی افراد به دلیل عدم توانایی کنترل هیجان های منفی خود زمان بروز خیانت نمیتوانند عکس العمل برابر خیانت زناشویی را به خوبی انجام دهند . بهترین عکس العمل برابر خیانت زناشویی این است که فرد خیانت دیده یا کسی که حدس میزند همسرش به اعتماد او خیانت کرده است میتواند مراجعه به روانشناس برای گرفتن مشاوره خیانت شد . شاید برای فردی که به او خیانت شده است برای اولین ر شد که این موقعیت را تجربه میکند اما این برای فردی که سالها این زمینه مطالعه و تجربه دارد به این صورت نیست . یک مشاور تجربه خود میتواند بهترین راهکارها و بهترین پیشنهادات را مورد برخورد این موضوع به ما بدهد .

برخورد نشانه های خیانت زناشویی

برخورد نشانه های خیانت زناشویی همانطور که لا گفته شد بهتر است توسط مشاور و روانشناس برای ما مشخص شود . چرا که او راهی را برای ما انتخاب میکند که حد امکان بدون ریسک و بدون آسیبهای جانبی شد . همچنین نحوه برخورد خیانت و یا مثلا راههای کشف خیانت مردان را برای زنان و برعکس مشخص میکند . خیانت مرد به زن و کل خیانت مردان مهل حتما به خاطر وجود پیش زمینه هایی اتفاق می افتد زنان میتوانند مشورت روانشناس از این زمینه ها جلوگیری کنند . برخورد نشانه های خیانت زناشویی ید متناسب خیانت صورت گرفته شد بتوان از عواقب منفی آن جلوگیری کرد . گاهی برخور نامتناسب این موضوعات میتواند به خاطر یک موضوع کوچک خانواده را به کلی از بین ببرد .

شناخت نشانه های خیانت زناشویی

شناخت نشانه های خیانت زناشویی ید توسط زوجین آموخته شود بتوانند مواقع ست این نشانه ها را تشخیص دهند و آنها مقابله کنند . نشانه خیانت مردان ید توسط زنان کاملا بررسی شود بتوانند مواقع نیاز آنها برخورد مناسب را داشته شند. . برای مثال دور بودن زن و شوهر از هم به عنوان موردی است که میتواند زمینه های به وجود آمدن خیانت را فراهم کند . بنابراین خانمها نید از این مورد غافل شوند بتوانند از خانواده خود مراقبت کنند . مشاوره خیانت زناشویی ما کی آموزیم که چگونه خشم خود را مواقع بروز این اتفاق کنترل کنیم بتوانیم بهترین تصمیم را برای مقابله این موضوع بگیریم . شناخت نشانه های خیانت زناشویی ید به دقت انجام شود به این دلیل که شناخت اشته ممکن است نحوه برخورد صحیح ما را به اشته بیندازد .

مشاوره خیانت (the counseling of infidelity)

مشاوره خیانت به این دلیل بیش از راه‌های دیگر برخورد موضوع خیانت توصیه میشود که عث حضور یک فرد آگاه موضوع ارتطات فرازناشویی میشود . زندگی زناشویی دارای اتفاقات گوناگون و مختلفی است که گاهی کنترل آنها از دست زوجین خارج میشود . این لحظات حضور فردی که فعالیت تخصصی او همین زمینه است میتواند کمک زیادی به حل مشکلات آنها بدون آسیب بکند . مورد موضوع خیانت نیز زوجین به جای اینکه به والدین خود این مورد مراجعه کنند بهتر است که به مشاور أین حوزه روی بیاورند . یک روانشناس حاذق میتواند مورد موضوعات مختلفی از جمله زمانی که طلاق تنها چاره خیانت است یا بهترین عکس العمل برابر خیانت مردان و زنان و حکم خیانت مرد به زن به افراد کمک کند . اطرافیان و والدین به دلیل احساساتی برخورد کردن این قضیه معمولا نمیتوانند کمک شایانی به زوجین بکنند .

طلاق جنسی *** divorce

یکی از دلایل مهمی که به خیانت و رابطه فرازناشویی ختم میشود مشکل و عدم ارضای نیاز جنسی رابطه زناشویی میشد . اکثر افرادی که خیانت میکنند و نیازهای خود را فردی به جز همسرشان برآورده میسازند از عاقبت خیانت به همسر مطلع و آگاه هستند . روانشناسی خیانت به افراد گوش زد میکند که رابطه جنسی خود و همسرشان را کیفیت مطلوبی حفظ کنند . چون این مسئله قطعا بروز خیانت یا عدم خیانت جنسی نقش مهمی را ایفا میکند .

مردی که از لحاظ جنسی از طرف همسرش ارضاء نشود به احتمال فراوان به سمتی هدایت میشود که از اخلاق خارج شود و به اولین پیشنهادی که آن این قبیل نیاز ها برآورده میشود چراغ سبز نشان دهد . خانم هایی که دائم میپرسند که حالا خیانت شوهرم چه کنم ، اگر به صورت بی تعصب و بی طرف موضوع را بررسی کنند به این نتیجه میرسند که خودشان هم بروز این اتفاق بی تقصیر نبوده اند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


مان خیانت زناشویی

همیشه به این صورت نیست که اگر رابطه ای خیانت اتفاق افد حتما ید رابطه زن و شوهر از یکدیگر جدا شده و به زندگی مشترکشان پایان دهند . بعضی موارد شرایطی برقرار است که امکان ترک زندگی زناشویی برای زوجین وجود ندارد . مان خیانت زناشویی گاهی میتواند یک خانواده را از فروپاشی و فرزندان را از آوارگی و دور بودن از پ و ما مصون بدارد . رفر شوهر خیانتکار یا رفر زنی که از اخلاقیات و تعهدات رابطه خارج شده است ، میتواند جزو مهمترین آموزش هایی شد که مانگران أین حوزه به زوجین ارائه میدهند . نحوه برخورد خیانت نیز از دیگر مواردی است که این حوزه از روانشناسی راهکارهایی برای آن نظر گرفته است . بنابراین به یاد داشته ید که هر خیانتی نید عث جدایی بین زن و شوهر شود و میتوان گاهی آسیبهای وارده به زندگی زناشویی را ترمیم کرد .

نظر اسلام مورد خیانت

خیانت مرد به زن از نظر اسلام از جمله اعمالی است که بسیار بد دانسته میشود و عث گسستگی و از بین رفتن خانواده که به عنوان اصلی ترین نهاد جامعه شناخته میشود خوانده شده است . اسلام برای مردان و زنانی که به رابطه و تعهدات زناشویی خود پایبند نیستند مجازات های مختلفی از جمله شلاق و سنگسار را نظر گرفته است . این مجازات های سخت و خشن حاکی از آن است که چق این مسئله از دید دین مبین مهم و ثیرگذار است . البته کنار این جریمه ها و مجازات ها اسلام آموزش هایی را نیز برای جلوگیری از این اتفاقات برای پیروان دین حق ارائه داده است .

برای مثال از نحوه برخورد صحیح ارتطات عاطفی زمان خوب و مناسب برای رابطه جنسی گستره ای از این آموزش ها میشد . شناسایی دلایل خیانت مرد به زن و برعکس مورد زنان نیز از دیگر زمینه های آموزشی اسلام این مورد است .


بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


سنم آشیانه خالی

گاهی بعضی از زوجین همان سال های ابتدایی زندگی مشترک به این نتیجه میرسند که زندگی زناشویی آنها اشته و بدون نتیجه است و بهتر است که دیگر هم ادامه ندهند . اما همیشه گرفتن این تصمیم اختیار و تحت کنترل زن و شوهر نیست . گاهی اوقات زندگی که دو طرف به مشکل خورده اند فرزندانی وجود دارند که جدایی و طلاق بر زندگی آنها نیز ثیر گذار است . خیلی از مواقعی که زوجین دارای فرزند هستند دو نفر تصمیم به ادامه زندگی میگیرند . این حالت طرفین از حالت زن و شوهری به تیج دور میشوند و شکلی به مانند دو هم خانه را به خود می‌گیرند .

آینده این رابطه وقتی که بچه ها بزرگ میشوند و مستقل از والدین زندگی را آغاز میکنند ناگهان زن و مرد میبینند که دیگر بهانه ای برای پا بند شدن خانه ندارند . این زمان است که جای خالی فرزندان را نفر سوم رابطه پر میکنند .

پیشگیری از وقوع خیانت

برخی از اعمال و نکات وجود دارد که انجام دادن و رعایت آنها میتوان از وقوع خیانت زندگی زناشویی پیشگیری کرد و یا حداقل از احتمال بروز چنین اتفاقی کاست . ادامه به برخی از این نکات اشاره میکنیم .

  • به هیچ عنوان اجازه ندهید که قهرهای شما که بخشی از زندگی زناشویی است طولانی شود . چون ممکن است که به راحتی عث به وجود آمدن سردی روابط شما شود .
  • رابطه جنسی کیفیت و منظم میتواند بسیار زیاد برای رابطه های سرد مداوا کننده ظاهر شود . هیچگاه از این نکته به سادگی عبور کنید . به جسم و قوای جنسی خود زیاد توجه کنید .
  • یکدیگر وارد جنگ و لجزی نشوید . گاهی لجزی عث میشود که زوجین به صورت کاملا ناخواسته یک چاه بسیار مخوف به نام خیانت بیفتند .
  • همیشه به تنهایی نمی توانید از پس معضلات و مشکلات بر بیایید . کمک گرفتن از یک مشاور و متخصص حوزه زناشویی میتواند گره گشا شد .

خیانت مجازی infidelity in cyberspace

مواردی از قبیل خیانت به همسر از طریق شبکه های اجتماعی و بستر فضای مجازی این روزها بسیار به چشم میخورد . این روزها که ما آن زندگی میکنیم فضای مجازی بسیار به آسانتر شدن زندگی انسان کمک کرده است . شما میتوانید زدن کلید و یا یک لمس کوچک به یایی از اطلاعات و ارتطات دسترسی پیدا کنید . همه اتفاقات خوبی که برای ما توسط فضای مجازی رقم زده شده است ، بحث خیانت های زناشویی فضای مجازی نیز به سایر عنوان ها اضافه شده است .

خیانتی که شاید خیلی دیر شناسایی شود . به این دلیل که شاید همسر ما کنار ما نشسته است و همزمان که ما صحبت میکند حال صحبت یک یا چند نفر دیگر نیز شد . به دلیل همیشه دسترس بودن نفر سوم این خیانت ها به سرعت رابطه عاطفی بین زوجین را کم می‌کند که خیلی زود به نابودی احساسات بین زوجین می انجامد .

خیانت به دلیل مشکلات مالی financial problems

مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز گرین تعداد زیادی از زوجین و خانواده های جامعه ما را گرفته است . مسفانه حقیقت تلخی وجود دارد که به ما میگوید خیلی از خانواده هایی که مشکلات مالی جدی دست و پنجه نرم میکنند به مرور زمان دستخوش تغییر میشوند و رنگ خیانت را به خود میبینند . زنی که شوهرش توان اداره کردن خانواده را به هر دلیلی ندارد و میبیند که فرزندانش به شدت فشار هستند و معرض انواع آسیب ها قرار دارند ، قطعا از زندگی و شوهرش دلسرد میشود . او همواره به دنل یافتن راهی است که خود و خانواده را از این رنج خلاص کند . بعد از مدتی ممکن است اولین پیشنهادی که به او میشود و زن نفع مالی را رابطه پیشنهاد شده بیابد خود را برابر پول تسلیم کند و تن فروشی را به دور از چشم شوهرش تجربه کند .

خدمات مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:۱۰ Signs Your Spouse Is Cheating

نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۳:۴۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

نشانه های بی میلی زن به مرد چیست ؟

نشانه های بی میلی زن به مرد چیست ؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

نشانه های بی میلی زن به مرد از جمله مسائلی است که حتما ید مورد توجه و بررسی به خصوص از طرف مردان قرار بگیرد . اگر مردان مهل نشانه های بی میلی زن به مرد را به خوبی نشناسند ممکن است گاهی برابر اتفاقاتی که منجر به از هم فرو پاشیده شدن زندگی زناشویی شود غافلگیر شوند . برعکس شناختن نشانه های بی میلی زن به مرد اگر زمان ست و قبل از این که دیر بشود اتفاق بیفتد میتواند مانع بروز آسیب‌های مختلفی از جمله خیانت و وارد شدن زن به رابطه فرازناشویی شود .

نشانه های بی میلی زن به مرد

یک مرد بد از نشانه های بی میلی زن به مرد آگاه و مطلع شد بتواند زندگی زناشویی خود را به نحو احسن مدیریت و کنترل کند . وقتی ما به عنوان مرد یک رابطه زناشویی از نشانه های بی میلی زن به مرد مطلع شیم اگر مقصی انجام وظایف خود به عنوان شوهر داشته شیم که عث شده همسر ما کمی از ما فاصله بگیرد میتوانیم به سمت مثبت تغییر کنیم .

علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد

علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد اگر بخواهیم بررسی و کنکاش کنیم ید دامنه گسترده ای از اطلاعات و علوم را فرا بگیریم بتوانیم به هدف خود برسیم . اما اگر برای رسیدن به هدف خود از مشاوره خانواده و روانشناسی بهره بگیریم میتوانیم حد یک نیاز به عنوان همسر از علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد ، مطلع شویم . ادامه نگاهی به شایع ترین این علائم میکنیم .

  • وجود بی انگیزگی که به لحاظ زمان بیشتر از حد بی حوصلگی هایی که همه افراد دارند شد .
  • عدم توجه به مرد و کم شدن توجه زن نسبت به گذشته زن .
  • صحبت های تلفنی طولانی و مخفیانه و مشکوک میتواند از علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد شد
  • از دیگر علائم و نشانه های بی میلی زن به مرد میتوان به کم شدن خواست و ابراز نیاز جنسی از سمت زن اشاره کرد .

شناخت نشانه های بی میلی زن به مرد

شناخت نشانه های بی میلی زن به مرد میتواند از طرق مختلف برای مردان میسر شود . کتب آموزشی زمینه این شاخه از روانشناسی زارهای مختلف کب جامعه ما به سادگی یافت میشود . افراد میتوانند استفاده از نکاتی که روانشناسان و محققین مختلف زمینه های مختلف زندگی زناشویی به آن پی برده اند علم و اطلاعات خود را زمینه شناخت نشانه های بی میلی زن به مرد لا ببرند . راه دیگری که برای رسیدن به أین منظور استفاده خواهد داشت شرکت کلاسها و کارگاه های آموزشی این زمینه میشد . اگر مردان تحت آموزش یک روانشناس و مس خوب این زمینه قرار بگیرند قطعا مورد مسائل مختلف مربوط به همسرانشان مانند نشانه های بی میلی زن به مرد موفق و کامیاب خواهند بود .

اصلی ترین نشانه های بی میلی زن به مرد

اصلی ترین نشانه های بی میلی زن به مرد را اگر بخواهیم بصورت فهرست بیان کنیم میتوانیم به مواردی که ادامه میبینید اشاره کنیم .

  • معمولا یکی از نشانه های اصلی حضور زن یک خانواده لطافت موجودی است که از زن زندگی پخش میشود . معمولا زنان بی میل این اتفاق را از زندگی یغ میکنند .
  • زنان معمولا بسیار به ترتیب رابطه جنسی خود همسرشان وابسته هستند . زنانی که خیانت میکنند یا به شوهر خود بی میل هستند از أین قائده خارج میشوند .
  • از اصلی ترین نشانه های بی میلی زن به مرد میتوان به عدم تمایل به آراسته بودن حضور شوهر اشاره کرد . این موضوع به خصوص جامعه ما آر اخلاقیات و ویژگیهای اصلی یک زن مهل است .
  • برقراری رابطه عاطفی نیز از دیگر فاکتورهای مهمی است که میتوان از بی میلی یا مایل بودن زن نسبت به شوهر خود مطلع و آگاه شد .

رفر و نشانه های بی میلی زن به مرد

رفر و نشانه های بی میلی زن به مرد میتواند از طریق شرکت جلسات مشاوره خانواده یا مشاوره خیانت برای فرد طبقه بندی شود . روند شناخت رفر و نشانه های بی میلی زن به مرد موفق تر خواهد بود . رفر های یک زن یک رابطه زناشویی به یکره تغییر نمیکند . قطعا به وجود آمدن یک آسیب رابطه بین زوجین هر دو نفر مقصر هستند . و احتمال اینکه بی میل شدن زن نسبت به زن تقصیراتی متوجه مرد شد بسیار زیاد است . زنی که یک زندگی زناشویی را آغاز میکند قطعا به دنل خیانت کردن و برقراری یک رابطه فرازناشویی نیست . چرا که اگر به دنل چنین مقاصدی بود تن به ازدواج نمیداد . بنابراین افراد میتوانند مراجعه و استفاده از خدمات مشاوره خانواده و روانشناسی تمام ابعاد زندگی مشترک خود را بررسی کنند و از اتفاقات و آسیب‌های این چنینی جلوگیری کنند .

هم صحبتی عامل تقویت رابطه Strength the relationship

گاهی زوجین زنگی زناشویی خود را گرمی زیاد و بسیار آتشین آغاز میکنند . یک زندگی عاشقانه و پر از امید و آرزوهای دور و بزرگ از نشانه های این نوع ازدواج ها است . اما به مرور زمان رابطه شکل اولیه خود را از دست میدهد . هم صحبتی یکدیگر از جمله مهمترین فاکتورهای گرم نگه داشتن زندگی مشترک است . گذر زمان معمولا این گرمی را به سمت سردی متمایل میکند . اگر زوجین این مهارت را بیاموزند که زندگی خوب ساختی است و نیازمند مدیریت و هدایت میشد . زمانی که از اکثر خانواده هایی که آلوده خیانت میشوند چه از سمت آقا و چه از سمت خانم بپرسیم به این موضوع اشاره میکنند که از ارتط کلامی کیفیت برخوردار نیستند . بنابراین بهتر است که زوجین خیلی ید به این نکته توجه داشته شند از بروز خیانت احتمالی جلوگیری کنند .

کیفیت رابطه عاطفی emotional relationship

کیفیت رابطه عاطفی قطعا جزو مهمترین و اثرگذارترین مولفه هایی است که سلامت یک رابطه زناشویی تعیین کننده است . یک زندگی زناشویی ید حتما همرا عشق شد بتواند به خوبی شکل پیدا کند و ادامه داشته شد . عشق و عاطفه بین زن و شوهر مبتواند گاهی سخت ترین مشکلات به وجود آمده مسیر زندگی که کاملا هم طبیعی است را حل و فصل کند . گاهی زن و مرد فقط به دلیل عشق و علاقه ای که نسبت به طرف مقابل دارند سختی ها و مصائب زندگی را تحمل میکنند و شانه به شانه کنار همسر خود تلاش میکنند که از برهه های سخت و نفس گیر زندگی عبور کنند . اگر همسرانی را مشاهده میکنیم که مواقعی فداکاری های بزرگی را زندگی مشترکشان متحمل میشوند کمی از سختی های همسرشان کاسته شود قطعا صورت جستجو به یک رابطه عمیق عاطفی خواهیم رسید .

کیفیت رابطه جنسی ***

از دیگر اصول حذف نشدنی یک زندگی زناشویی موفق داشتن رابطه جنسی خوب و کامل و اندازه نیاز هر دو طرف میشد . بسیاری از مواقع خیانت زن به شوهر و بعضی از جوامع لا رفتن آمار خیانت زن شوهردار ریشه همین موضوع دارد . خیانت به همسر از جانب زن میتواند دلایل و اتفاقاتی را شامل شود که همه آنها متوجه زن نشد . گاهی مردان کم کاری وظایف همسری خود به وجود آوردن عقده های مختلف ماننده عقده های ناشی از عدم ارضای جنسی از یک زن سالم و وفادار یک زن خیانتکار میسازند . مردان ید بدانند که وظیفه آنها زندگی مشترک فقط به فراهم کردن مخارج زندگی خلاصه نمیشود و آنها ید تمام ابعاد وظایف همسری خود را به خوبی ایفا کنند آسیب هایی مانند بروز نشانه های خیانت زنان زندگی مشترک روبه رو نشوند .

طلاق عاطفی emotional divorce

طلاق عاطفی نیز از جمله دلایل و ریشه های اصلی مواردی است که خیانت به شوهر اتفاق می افتد . خیانت زنان مهل حتما به این دلیل نیست که بر زن خیانتکار از نظر اخلاقی دچار مشکل است . جریان مشاوره خیانت نیز به این موضوع اشاره میشود که دور شدن زن و شوهر از هم به لحاظ عاطفی قطعا سردی رابطه آنها ثیر گذار است و میتواند هر دو طرف را به سمت برقراری رابطه فرازناشویی سوق دهد .

مشاوره مورد خیانت شوهر نیز رها به این موضوع برمیخوریم که مردها صورتی از آسیب‌هایی مانند خیانت دور میمانند که از لحاظ روحی نیز کاملا ارضا شوند . دور بودن زن و شوهر از هم از نظر احساسی و عاطفی قطعا پایه های تعهد زوجین به یکدیگر را سست میکند . مسائل بررسی خیانت زن به شوهر از نظر اسلام نیز کید بسیار زیادی این مورد شده است .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


خیانت مجازی betrayed by cyberspace

نوعی از خیانت که این روزها بسیاری از انواعی دیگر خیانت را زیر سایه خود قرار داده است ، خیانت فضای مجازی میشد . فضای مجازی میز مانند تمام دسوردهای دیگر علم و تکنولوژی به مانند شمشیر دولبه است . برخی افراد از آن استفاده های مفید و مطلوب مانند آمدزایی میکنند و برخی افراد آن خود را گیر آسیبهای متفاوت و مختلفی میکنند . گاهی زنان و مردان مهل به دلیل آسانی ارتط فضای مجازی به برقرار کردن ارتط سایر افراد میپردازند . گاهی این ارتطات صورت عدم کنترل حفظ حریم شخصی از حد معمولی خارج میشوند . دو نفر ابتدا فقط دوست هستند رفته رفته به هم صحبت های خوبی برای یکدیگر تبدیل میشوند . به مرور زمان زن مرد مهل غرق رابطه ای میشود که برای فرد مقابل بیشتر از همسرش پقت و انرژی صرف مبکند .

جلوگیری از خیانت فضای مجازی

بعد از پرداختن به تعریفی مورد خیانت فضای مجازی شاید برای برخی افراد سوالاتی پیش بیاید. مثلا اینکه مگر میشود امروزه از اینترنت یا فضای مجازی به دور بود ؟ دور بودن از فضای مجازی این روزها دقیقا به معنای از دست دادن یک ابزار قوی برای موفقیت و داشتن ارتطات گسترده است . به ستی نمیتوان امروزه بدون فضای مجازی زندگی و رد اما راههایی برای پیشگیری از خیانت أین زمینه وجود دارد . مثلا این که به مقدار بیش از حد نیازن از این امکانات استفاده کنید . استفاده و وقت گذراندن لیش از اندازه این فضا بیشتر شما را معرض آسیبهای فضای مجازی قرار میدهد . نکنه بعدی که رعایت آن میتوانید أین موضوع را کنترل کنید أین است که از ورود افراد ناشناس و غریبه صفحه شخصی خود جلوگیری کنید .


بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


مشاوره خیانت زناشویی counseling about marital betrayed

زمانی که یک مرد مراجعه به روانشناس را برای گرفتن مشاوره خیانت همسر را انتخاب میکنند قطعا بسیار بهتر و زودتر به نتیجه دلخواه خود میرسند . یک روانشناس وقت بسیار زیادی را برای کسب اطلاعات و تحصیلات زمینه فعالیت خود صرف کرده است و سالها به کسب تجربه مورد شاخه های تحصیلی خود گذرانده است . مردانی که به آنها خیانت شده یا حدس میزنند که همسرشان از اعتماد آنها سوءاستفاده کرده است میتوانند خدمات زیادی را از مشاوره خود بگیرند . یک روانشناس میتواند مواردی مثل حکم خیانت زن شوهردار ، مهریه صورت خیانت زن به مرد ، راههای اثت خیانت زن ، روانشناسی زنان خیانتکار و… به مرد اطلاعات خوب و مفیدی را ارائه کند .

از فواید دیگر مشاوره خیانت زناشویی

از دیگر موضوعاتی که یک روانشناس میتواند مورد آنها به فرد خیانت دیده کمک ارائه کند امیتپان به موارد زیر اشاره کرد :

  • کمک به شخص خیانت دیده برای حفظ و کنترل آرامش خود
  • نحوه برخورد زن خیانتکار مواردی که ممکن است فرد خیانت دیده تحت ثیر هیجانات منفی نتواند به خوبی تصمیم بگیرد .
  • گاهی اوقات افراد ید به این نتیجه برسند که آیا طلاق تنها چاره خیانت اتفاق افده است یا نه . مشاور این زمینه میتواند یاری کننده افراد شد .
  • خیلی از مردانی که میخواهند از بروز خیانت زناشویی زندگی مشترکشان جلوگیری و پیشگیری کنند نیز میتوانند از آموزه های روانشناسی مثلا مورد اینکه چگونه متوجه خیانت زن شویم ؟ ، بهره مند شوند .

خدمات مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Male depression: Understanding the issues

نشانه های بی میلی زن به مرد چیست ؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۴:۱۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟

نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

نشانه های خیانت مردان (the signs of betrayal of man’s)

نشانه های خیانت مردان از جمله بحث های مهم بررسی بروز خیانت زناشویی از جانب مردان است . شناختن نشانه های خیانت مردان قطعا مهارتی را لازم دارد که فرد به خودی خود به صورت ذاتی نمیتواند آن را خود داشته شد . از طرفی آشنا بودن نشانه های خیانت مردان توسط زنان میتواند رابطه زناشویی را که گاهی سالها برای آن زمان گذاشته شده و زحمت کشیده شده است را از گزند آسیب ها حفظ کند . نشانه های خیانت مردان از طرق مشاوران نیز میتواند به افراد آموزش داده شود . یک مشاور و روانشناس به صورت علمی برای یادگیری نشانه های خیانت مردان وقت و هزینه صرف کرده است . بنابراین میتواند گزینه مناسبی برای انتقال این اطلاعات به افراد شد . ادامه بیشتر راجع به نشانه های خیانت زنان صحبت خواهیم کرد .

نشانه های خیانت مردان به همسرانشان

نشانه های خیانت مردان به همسرانشان میتواند بسیار گسترده ، متفاوت و متنوع شد . دلیل تنوع این نشانه ها این است که خیانت مردان و زنان میتواند بنا به تفاوت فرهنگ ، منطقه محل زندگی ، قوانین و…. متغیر شد . شناختن نشانه های خیانت مردان به همسرانشان میتواند از طرق مختلف حاصل شود . یکی از راه‌های آموزش و کسب نکات مورد نشانه های خیانت مردان به همسرانشان استفاده از کتب و جزوات آموزشی این مورد است . امروزه ما شاهد اتفاقات خوبی این زمینه حوزه نویسندگی هستیم . شرکت کارگاه های آموزشی و سمینارهایی این موضوع نیز میتواند به خانمها شناختن و تشخیص صحیح و به موقع نشانه های خیانت مردان به همسرانشان کمک شایانی بکند . فقط خانمها توجه داشته شند که از اعتر این کارگاه ها قبل از شرکت اطمینان حاصل کنند .


بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


نشانه های خیانت مردان به زنان

نشانه های خیانت مردان به زنان همیشه از دغدغه های اصلی زنانی است که زندگی زمانه حال را به خوبی ک کرده اند . آنها به خوبی میدانند که امروزه به دلیل تغییرات و تفاوت هایی که جامع بخاطر ورود به دنیای جدید داشته است ید بیشتر مراقب ابعاد مختلف زندگی زناشویی خود بود . آنها از این موضوع به خوبی مطلع هستند که امروزه مثل قدیم فقط مردانی که ذا بی اخلاق و هرزه هستند دچار و گرفر خیانت نمی شوند . گاهی مردانی که سالها نجیب و و وفادار نسبت به خانواده زندگی کرده اند بخاطر یک لغزش و بی توجهی ساده مرتکب خیانت میشوند . از این رو به دنل یاد گیری نشانه های خیانت مردان به زنان هستند مواقع ضروری آماده برخورد این موضوع شند . ادامه به توضیح و معرفی برخی از نشانه های خیانت مردان به زنان اشاره میکنیم .


بیشتر بخوانید: مشاوره خیانت


نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟

نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟ این سوالی است که خیلی از نوانی که مشاوره خانواده و روانشناسی را برای کمک به مشکلات زناشویی خود انتخاب میکنند زمان مشاوره خیانت از روانشناسان میپرسند . اگر شما نیز این سوال را ذهن خود دارید که نشانه های خیانت مردان به زنان چیست پیشنهاد میکنیم که به موارد زیر توجه کنید .

  • مردان به صورت ذاتی ید حرص و ولع زیادی رابطه جنسی همسر خود داشته شند . اگر میل جنسی شوهرن به شما کم شده بدون آنکه مشکلی از لحاظ جسمی و روحی داشته شد میتواند برای شما هشدار شد .
  • دلسردی نسبت به زندگی زناشویی و تلاش حد رفع تکلیف
  • بی تفاوتی و کم توجهی نسبت به همسر .
  • مکالمات و روابط مشکوکی که تلاش میکند از شما مخفی بماند .
  • مقایسه کردن دائمی شما زنان دیگر به طوری که خیلی رک و زننده و به منظور تحقیر کردن شما شد .

نشانه های خیانت مردان دوران نامزدی

نشانه های خیانت مردان دوران نامزدی نیز از مسائلی است که امروزه زیاد به چشم میخورد . دوران نامزدی معمولا برای ما یادآور روز های خوب و عاشقانه و پرانرژی و پر از محبت قلمداد میشود . ولی گاهی نیز اتفاقی مانند خیانت این دوران مارا غافلگیر میکند . همانطور که گفته شد خیانت هیچ‌وقت بدون دلیل اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه اتفاقی را به عنوان دلیل برای آن پیدا کنیم . نشانه های خیانت مردان دوران نامزدی عرتند از:

  • عدم تمایل به گذراندن وقت یکدیگر از سمت مرد . معمولا دو نفر دوران نامزدی تمایل زیادی به هم بودن دارند .
  • عدم تلاش نزدیک تر شدن و گرم شدن رابطه از سمت آقا
  • رفر های مشکوک و دور از چشم زن مثل ارتط های پنهانی تلفن .

مشاوره مورد خیانت همسر(counseling about betrayal of man’s)

مشاوره مورد خیانت همسر ید حتما توسط یک روانشناس حاذق انجام شود اتفاقات خوبی روند تصمیم گیری افراد اتفاق بیفتد . یک مشاور سال‌های زیادی از عمر خود را صرف هزینه برای یادگیری حوزه فعالیت خود کرده است . بنابراین بهترین و صالح ترین فرد برای راهنمایی افراد مورد شناخت نشانه های خیانت همسر و تشخیص این مورد روانشناس است . گاهی دیده میشود که زنانی که حدس می زنند به آنها خیانت شده این تفکر که بزرگتر ها میتوانند مشکلات این چنینی آنها را حل کنند موضوع را خانواده های خود میان میگذارند . خب اکثر مواقع نیز این مطرح کردن بیشتر به بد تر شدن اوضاع کمک می کند . این به دلیل احساساتی برخورد کردن خانواده ها این موضوع میشد .

نکاتی که مشاوره خیانت همسر به آن پرداخته میشود

نکاتی که مشاوره خیانت همسر به افراد گوش زد میشود فقط مورد نحوه برخورد خیانت نیست . مثلا آموزش هایی مورد نشانه های خیانت همسر ، ثیر دور بودن زن و شوهر از هم یا راه برخورد خیانت همسر را برای زوجین نظر گرفته میشود . این آموزش ها میتواند ثیر بسیار زیادی رابطه زناشویی زوجین جهت جلوگیری از وقوع خیانت داشته شد . بعد دببگری از خدمات این رشته به نکته ای برمیخوریم به نام قضاوت . بعضی از زنان وقتی حدس میزنند که خیانتی متوجه زندگی آنها شده است کنترل اوضاع را از دست میدهند . وقتی زنی این شرایط نتواند هیجان های خود را کنترل کند ممکن است شروع به پرخاشگری به شوهرش را دستور کار قرار دهد . اما اگر قضاوت اشتهی رخ داده شد و ثابت شود که زن اشته کرده عاقب خوبی انتظار رابطه زوج نخواهد بود .

جلوگیری از قضاوت ناست

لا به این نکته پرداختیم که گاهی عدم اطلاعات و پختگی کافی برخورد موضوع خیانت میتواند عواقب ناخوشایندی را برای آینده زوجین رقم بزند . مشاوره خیانت زناشویی به این نکته اشاره میشود که دلسردی حاصل از قضاوت زن و بی اعتمادی او نسبت به شوهرش می تواند خود علت خیانت همسر شد . پرداختن به عاقبت خیانت به همسر نیز از دیگر مواردی است که این شاخه از روانشناسی برای افراد دنل کننده و جویای اطلاعات به ارمغان آورده است . ممکن است بعضی افراد توجه به این موضوع که چه خطرات و آسیب هایی میتواند صورت بروز خیانت خود و خانواده را تهدید کندند ، اگر به هر دلیلی قصد أین کار را داشته شند از تصمیم خود منصرف شود . بهترین راه مطمئن شدن مورد وقوع خیانت و اطمینان از شک موجود نیز استفاده از راهنمایی‌های.مشاور میشد .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


تحقیر کردن شوهر

یکی دیگر از عواملی که عث مبشود یک مرد به خیانت فکر کند و به سمت یک زن دیگر جذب شود ، نوع برخورد زن مرد است . روانشناسی خیانت به این موضوع اینگونه نگاه میکند که اگر شما بخواهید همسر خود را از نیازهایی که مربوط و مختص جنس خودش است محکوم کنید قطعا اورا سرخورده خواهید یافت . اگر رابطه جای زن و مرد عوض شود و مدیریت رابطه و کل زندگی دست زن شد و مرد نتواند نقش خودش را ایفا کند مرد دچار نوعی سرکوب میشود . زنانی که لحن بدی همسر خود رفر میکنند و اللخصوص عادت به تحقیر او جمع ها دارند قطعا ید خود را برای این مسئله آماده کنند . مردی که نیاز به حفظ غرور ارضای کامل نشود قطعا به اولین نشانه های مثبت این ره که از سمت زنی ببیند متمایل خواهد شد .

سردی روابط کلامی

گفتیم که سردی روابط زناشویی از مهمترین محرک های متمایل شدن افراد به سمت ارضای نیازهای خود رابطه‌ فرازناشویی میشد . یکی از أنواع سردی رابطه‌ ، عدم کیفیت لازم هم صحبتی یکدیگر میشد . بعضی از زنان به روانشناسی مراجعه میکنند این سوال و ذهنیت که بهترین واکنش مقابل خیانت همسر چیست ؟ . آنها ید بدانند که بهتر است قبل از وقوع اتفاق مشاوره خانواده و روانشناسی را به عنوان یک منبع آگاهی و اطلاعات برنامه زندگی خود قرار دهند . این کار و این نوع پیشگیری ازین اتفاق بد برای خانواده خد جلوگیری میکنند . روانشناسی به خانمها توصیه میکند که حرف زدن همسرن را به هیچ وجه دست کم نگیرید . هر چق که زوجین یکدیگر حرف مشترک داشته شند رابطه گرم تری خواهند داشت .

سردی روابط غیرکلامی

روابط غیر کلامی نیز به همان اندازه که ارتط زنی پیوند زن و شوهر را قوی و محک میکند میتواند ثیر گذار شد . زوجین و به خصوص زوج های جوان و کم تجربه تر ید بدانند که همیشه فقط ابزار حرف و سخن و زن نید همسر خود ارتط برقرار کنند . مردها قطعا به نگاه های محبت آمیز ، آغوش گرفته شدن و نوازش و بوسیده شدن برای آرامش روحی نیازمند هستند . أین تفکر غلط است که افراد فکر میکنند چون مردان روحیه محکم تری دارند به نوازش احتیاج ندارند .

اگر زن از این نظر نیز مرد را مین نکند مرد دچار یک نوع خلأ عاطفی میشود که برایش بسیار جدی خواهد بود . گاهی کافیست که این جای خالی توسط زنی دیگر پر شود . چون ارضای این نیاز تجربه جدیدی برای مرد است قطعا احتمال میرود که خدمات دیگر همسر خودش را نادیده بگیرد و به او خیانت کند .

سنوم آشیانه خالی دلیل خیانت سنین لا

گاهی زوجین از همان ابتدای زندگی یکدیگر مشکل دارند و مثلا بعد از سه سال به بن بست میرسند . اما به هر دلیلی نمی خواهند یانمیتوانند از یکدیگر جدا شوند . ترس از آینده فرزندان معمولا شایع ترین علت جدا نشدن مرد و زن میشد . این حالت مرد و زن تصمیم میگیرند که یکدیگر بمانند بچه‌ها آسیب نخورند . این حالت واقع رابطه زناشویی زوجین تبدیل به هم خانه بودن میشود .

حتی شاید دو طرف نیازهای اساسی یکدیگر را مانند نیاز جنسی یا مالی به خوبی برآورده کنند ولی دیگر تمایلی از نظر فکری و روحی به طرف مقابل ندارند . بعد از آنکه بچها مستقل شدند مرد خود را از زیر ر مسئولیت سنگینی خلاص میکند و دنل جبران نداشته هایش میرود . اینگونه مبشود که میبینیم مردی که حالا مثلا شصت سال سن دارد دختران و زنان ۲۵ ۳۵سال رابطه برقرار میکند . البته این مورد زنان نیز صدق میکند .

بعد از وقوع خیانت

اینجا به عواملی که عث به وجود آمدن خیانت از سمت مرد میشود اشاره کردیم . به برخی از نشانه های خیانت مردان به زنان نیز پرداختیم و نکاتی را بیان کردیم که میتواند مانع بروز خیانت شود . اما اگر خیانت به هر عنوان روی داد بهترین برخورد این موضوع چیست ؟ روانشناسی خیانت جواب های خوبی برای سوالات مشابه این دارد. . مثلا بعضی از زنان به مشاور مراجعه میکنند و میپرسند چگونه خیانت همسرم را ببخشم یا چگونه خیانت را جبران کنیم که طرف مقابل از کرده خود پشیمان شود . این مورد ید گفت که قطعا برخورد ما خیانت همسران ید متناسب نوع و سطح خیانت انجام شده شد و همه خیانت ها نابخشودنی نیستند . مورد اعتماد به همسر بعد از خیانت نیز این مسئله صدق میکند . گاهی اوقات مرد میتواند اعتماد از دست رفته را به مرور زمان به دست بیاورد .

خدمات مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Betrayed women reveal the signs that their partners were …

نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۸:۳۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)