مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

چگونه صمیمیت در خانواده را افزایش دهیم؟

5 / 5 ( 1 امتیاز )

اینجا قصد داریم شما را مفهوم صمیمیت خانواده، عوامل ایجاد آن، راهکارهایی برای افزایش صمیمیت و نقش آن خانواده آشنا نماییم. صمیمیت به معنای ایجاد رابطه­ی عمیق دیگران است. حال این رابطه­ ی عمیق ابعادی دارد که شامل جسمی، فکری و عاطفی است. خانواده وجود هر سه بعد صمیمیت بسیار ضروری و لازم است.خصوصا رابطه ی میان والدین و فرزندان تقویت این رابطه بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است و حتی بر ثیر ما بر پسر خانواده نیز بسیار مهم است. چون نحوه­ ی زندگی و آینده ی فرزندانمان به میزان این صمیمیت بستگی دارد.

وقتی که صمیمیت میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند، به تبع آن نشاط و آرامش خانواده افزایش پیدا می­کند. از طرفی عث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح برابر بروز مشکلات احتمالی می گردد. از این رو ایجاد صمیمیت نقشی اساسی استحکام بنیان خانواده دارد و مشاوره خانواده به اهمیت آن توجه بسیار میشود.

عوامل ایجاد صمیمیت خانواده کدامند؟

  • اولین مسئله برای ایجاد صمیمیت داشتن مهارت لازم برای برقراری ارتط صحیح است.

بدان معنا که ید بدانید چگونه یک نفر ارتط برقرار کنید طرف مقابلن شما راحت شد و بتواند حسش را به خوبی بیان کند. یکی از مشکلات اساسی خانواده ها و مابین زوجین و نیز بین والدین فرزندان و فرزندان یکدیگر عدم وجود نشاط بین اعضاست و همین امر می­تواند مشکلات زیادی خانواده­ها ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

مشاوره ازدواج برای انتخابی عاقلانه است یا زندگی ای عاشقانه؟

مشاوره کودک

چگونه به همسرم توجه کنم؟

فردی که نتواند خانواده­ی خود احساساتش را به راحتی بیان کند و مورد حمایت عاطفی و فکری قرار نگیرد، به دنل این حمایت بیرون از خانواده می­گردد و آسیب­های زیادی برای جذب این حمایت خواهد دید. حقیقت بسیاری از اختلافات خانوادگی، طلاق، بزهکاری کودکان و نوجوانان و نیز مشکلات روانی مردم ریشه محیط خانواده دارد. خانواده­ای که سرد و بی روح شد و جسم و فکر و روح اعضایش را تغذیه نکند، زمینه­ساز ناهنجاری­های گوناگونی خواهد بود.

  • اعضای خانواده ید سعی کنند محبت و عدالت هم رفر کنند

اعضای خانواده مییست، اعتماد را محیط خانواده نهادینه کنند و از بروز مشکلات ترسی به دل راه نداده و گفتگو و تدل نظر مشکلاتشان را حل کنند. اول از همه این نوع رابطه عمیق ید میان زن و شوهر برقرار شود بتواند به دیگر افراد خانواده نیز سرایت کند. افراد خانواده می­یست برای یکدیگر از القاب پسندیده استفاده کنند، هم خوشرویی و محبت رفر کنند.

  • اصول انتقاد کردن و انتقادپذیری را بدانند و به طور صحیح استفاده کنند

اعضای خانواده ید حد امکان از بحث و جدل و دعوا هم پرهیز کنند. ابراز عشق و علاقه از الزامات هر زندگی زناشویی است. ثیری که بیان عشق زندگی می­گذارد هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. ابراز عشق به یکدیگر می توانید خانواده آرامش و نشاط کافی را به دست بیاورید.

راهکارهای افزایش صمیمیت خانواده کدامند؟

برای افزایش صمیمیت خانواده راهکارهای زدی وجود دارد که اینجا چند مورد از آنها را ذکر خواهیم کرد.

  • کلمات جادویی

یکی از این راهکارها استفاده از کلماتی مثل لطفا، متشکرم و خواهش می کنم. حقیقت مودنه حرف زدن صمیمیت را بین اعضای خانواده افزایش می دهد.

  • قدانی کردن

یکی دیگر از راهکارها این است که برای امور روزانه و ساده­ی زندگی از یکدیگر تشکر کنید. شاید این کار بسیار ساده به نظر برسد اما می­تواند صمیمیت عمیقی بین اعضا ایجاد نماید.

  • رازداری

خانواده ید محلی امن و مورد اعتماد برای اعضا شد بتوانند حتی رازهایشان را یکدیگر میان بگذارند و ترسی از فاش شدن آن نداشته شند. اگر رازهاین را هم میان می­گذارید پس بدانید که رابطه­ای عمیق هم دارید. این رابطه ی عمیق عث ایجاد آرامش و نهای ایجاد نشاط خانواده می گردد.

  • تعامل مثبت

گاهی می توانید خاطراتن را هم مرور کنید و از شنیدن آنها لذت ببرید و نیز برای یکدیگر خاطره سازی نمایید. سعی کنید انجام کارهاین یکدیگر همراهی کنید و به هم دلگرمی بدهید. سعی کنید از انجام رفرهای نامناسب و حرف­های زشت پرهیز کنید، چون این رفرها ناخودآگاه حس بدی انسان ایجاد می کند و صمیمیت را کمرنگ می کند.

  • توجه و عشق ورزیدن

به همسر خود کاملا عشق بورزید بتواند پر شدن ظرف محبتش این عشق را نثار فرزندان نماید. سعی کنید به همه ی اعضای خانواده خود توجه نمایید و از نیازهایشان آگاه شید. حتما زمانی را برای گفتگو یکدیگر اختصاص دهید. روند گفتگو خود می تواند عاملی برای افزایش صمیمیت شد.

  • مشارکت تصمیم گیری ها

مورد امور مربوط به خانه و خانواده تکی تصمیم گیری نکنید بلکه سعی کنید حد امکان هم مشورت نمایید. حتی بچه ها را هم این تصمیم گیری ها دخیل کنید. سعی کنید کارهای کوچک و بدون هزینه یکدیگر را خوشحال کنید.

  • احترام به علایق و سلایق یکدیگر

همیشه زمانی را برای تفریح و گردش و مسافرت اختصاص دهید. چون این کار ناخودآگاه وقت زیادی را یکدیگر سپری می کنید و بسیاری از ناراحتی ها و سو تفاهم ها از بین می رود. به علایق یکدیگر احترام بگذارید و به آنها توجه داشته شید. وقتی اختلافی ایجاد می شود، سعی کنید که اسرع وقت آن را حل و فصل نمایید چون اگر حل نشود کهنه می­شود و آثاری را بر روی روابط بر جای می گذارد. و انتها ارتط کلامی هر برهه ای می تواند ثیرگذار شد. پس از آن غافل نشوید.

نقش صمیمیت خانواده چیست؟

صمیمیت زندگی نقشی بسیار اساسی دارد و مهم ترین عامل تحکیم میان خانواده هاست. هرچه صمیمیت میان اعضای خانواده بیشتر شود خانواده ی مستحکم تری خواهید داشت. صمیمیت و رابطه ی عمیق میان اعضا چیزی نیست که یک شبه به وجود بیاید و یا از اول وجود داشته شد. بلکه ید برای ایجاد آن وقت گذاشت و مهارت های لازم را آموخت. عوامل زیادی هستند که به ایجاد این نوع رابطه ی عمیق کمک می کنند، مانند:

  1. داشتن شناخت متقابل از یکدیگر
  2. تقسیم شادی ها و غم ها
  3. ایجاد شادی و خاطره سازی
  4. بیان افکار و احساسات
  5. حمایت از یکدیگر
  6. داشتن وجوه مشترک یکدیگر

قاعد برای هر انسانی بسیار ارزشمند است که اطرافیانش او را دوست داشته شند و ک کنند.

پذیرش از جانب اعضای خانواده احساس ارزشمند بودن به فرد می دهد و عث افزایش عزت نفس می گردد.

لا رفتن عزت نفس دیگر هیچ کس یه دنل روش های نامتعارف برای اثت خود نمی گردد، چرا که آنچه نیاز دارد خانواده و از اعضای آن یافت می کند. هنگامی که یه نفر مشکل شما را مشکل خود بداند و نحوه ی رویارویی و حل آن به شما کمک نماید، احساس خوبی به شما می دهد. جمع شدن این احساسات خوب بر روی یکدیگر عث ایجاد آرامش و نهای نشاط خانواده می گردد و صمیمیت میان اعضا عمیق می شود. ید خانواده به گونه ای سازماندهی شود که مرت مورد احساسات و مسائل مربوط به خانواده آن صحبت شود.

چه گفتگویی خانواده ایجاد صمیمیت میکند؟

گفتگو یکی از مهم ترین عوامل ایجاد صمیمیت است و چه بسا می توان گفت که مهم ترین بخش آن است. حرف زدن محبت آمیز اعضا بسیار مهم است. گاهی اوقات دوست داشتن و عشق نیاز به ابراز دارد احساس خوبی را اعضای خانواده ایجاد کند. خوشرو بودن نیز اهمیت فراوانی دارد. اگر صمیمیت و رابطه ی عمیق عاطفی میان اعضا وجود داشته شد، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها خانواده و زندگی آینده ی فرزندان از بین می رود.

فرزندان وجود عشق و صمیمیت و حمایتی که از خانواده یافت می کنند و امنیتی که آنجا دارند، به طور حتم زندگی شخصی موفقیت های چشمگیری به دست می آورند و دیگر بسیاری از مشکلات معمول میان نوجوانان و جوانان را نخواهند داشت. صمیمیت تعهد میان زوجین را نیز لا می برد و آن را استحکام می بخشد. و این تعهد به فرزندان هم انتقال پیدا می کند. فرد متعهد به اعضای خانواده اش اعتماد کامل دارد و از راهنمایی و حمایت آنها نیز نهایت استفاده را می کند. نهایت آرامش کاملی میان اعضای خانواده ایجاد می گردد. این آرامش و تعهد بر اهداف، خواسته ها و برنامه ریزی های افراد خانواده ثیر گذار است و آنها را مسیر ستی هدایت می کند.

نبود رابطه صمیمی و فاصله بین اعضای خانواده

چنانچه زندگی و میان افراد خانواده صمیمت و رابطه ی عمیق جسمی، فکری و عاطفی وجود نداشته شد، اعضای خانواده و خصوصا فرزندان مواجهه مشکلات و سختی ها دچار استیصال می شوند و ممکن است که به دنل راه های غیر متعارف و نسنجیده برای حل مشکلات خود بگردند. هنگامی که فرد خانواده جایی نداشته شد به دنل جایی می گردد شخصیت خود را آنجا پیدا کند و به اثت برساند و نتیج از محیط خانواده دور و دورتر می شود.

هنگامی که صمیمیت و احترام خانواده وجود داشته شد، فرزندان هم ناخودآگاه به کانون خانواده جذب می شوند و برای حل چالش های به وجود آمده از پ و ما خود استمداد می طلبند. اینگونه است که والدین نیز می توانند بهترین نوع تربیت را برای فرزندان خود داشته شند. ذهن فرزندان از ابتدا بسیار پاک و عاری از هر گونه خوبی و بدی است. اگر والدین تربیت صحیح و صمیمیت و احترام این ذهن پاک را پر کنند، آنگاه آینده فرزندان موفق و دارای اعتماد به نفس لا خواهند داشت که از وجودشان لذت ببرند.

خدمات مرکز

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: Family Intimacy Measures

چگونه صمیمیت خانواده را افزایش دهیم؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۱:۵۲ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

چرا صداقت در زندگی زناشویی مهم است؟

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

یکی از نیازهای مهم هر فرد زندگی مشترک، صداقت است. چنانچه صداقت و راست گویی میان زوجین وجود داشته شد، صمیمیت و عشق میان آنها عمیق تر می گردد و نهای عزت نفس آنان افزایش پیدا می کند. چنین زوجینی قطعا زندگی مشترک و تربیت فرزندان خود هم موفقیت های چشمگیری دارند، چون وغ زندگی شان معنایی ندارد و مبنای زندگی شان را صداقت تشکیل داده است. همانطور که می دانید وغگویی ریشه ی تمام مفاسد و گناهان است، پس وقتی وغگویی جایی زندگی نداشته شد، تمام مفسده ها هم از زندگی بیرون می روند.

ثیر صداقت زندگی به حدی است که حتی اگر ابتدای امر هم عشقی میان زوجین نشد، کم کم وجود صداقت این عشق ایجاد می گردد. این مشاوره خانواده هم به اثت رسیده است. عشق به وجود آمده از صداقت عمق جان فرزندان هم نفوذ می کند و تربیت صحیحی را برای آنها به همراه دارد.

نبود صداقت بین زن و شوهر چه اتفاقی می افتد؟

  1. نبود صداقت اولین اتفاقی که می افتد تضعیف رابطه ی میان زوجین است. چون وقتی که صداقتی میان زن و شوهر نشد، اعتماد میان آنها نیز تضعیف شده و به تیج از بین می رود. از بین رفتن اعتماد هم مشکلات زیادی زندگی ایجاد می شود که ناخودآگاه بر روی فرزندان هم ثیرات زیادی می گذارد.
  2. وغگویی ریشه ی تمام گناهان و مفاسد است. فردی که گفر و رفر خود صداقت ندارد رفته رفته به مفاسد دیگری نیز روی می آورد که عث تخریب و فروپاشی زندگی مشترک می گردد.

    بیشتر بخوانید:

    ازدواج برای انتخابی عاقلانه است یا زندگی ای عاشقانه؟

    برای رسیدن به یک ازدواج موفق ید به چه نکاتی توجه کنیم؟

    چگونه تنش خانواده را به حداقل برسانیم؟

  3. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است ایجاد گردد این است که عدم صداقت بر روی سلامت مغز نیز اثر فراوانی دارد. چون هنگام وغگویی مغز تلاش می کند هر دو قسمت ماجرا یعنی هم هم راست و هم وغ آن را به خاطر بیاورد و این موقعیت مغز دچار مشکلاتی می گردد. از این گذشته فرد هنگام وغ گفتن نیز از ترس برملا شدن حقیقت دچار استرس می گردد و استرس ها و اضطراب های پی پی اثرات جبران ناپذیری را بر روی جسم و روح فرد دارد. این آسیب های روحی میان زوجین بر روی طرف مقابل نیز ثیرگزار خواهد بود.
  4. عدم صداقت میان زن و شوهر عث می شود که یکی از طرفین مجبور شد دائما وغگویی های طرف مقابل را بپوشاند و کم کم خود او نیز مبدل به یک فرد وغگو می گردد.

عوامل ایجاد صداقت زندگی زناشویی کدامند؟

همان طور که قبلا عنوان شد، صداقت زندگی زناشویی نقش مهمی دارد، جایی که طبق آمار ۲۵ صد از جدایی ها به علت عدم صداقت زندگی زناشویی است. عدم صداقت آسیب های زیادی را به پیکره ی زندگی زناشویی و خانواده وارد می کند و برای زندگی فرزندان و آینده ی آنها مشکلات فراوانی را ایجاد می نماید. پس ثیر صداقت زندگی زناشویی امری بسیار مهم است که ید آن را به بهترین نحو اجرا نمود.

  1. اولین گام برای ایجاد صداقت این است که بدانیم چرا وغ می گوییم. شاید یکی از علل وغگویی این شد که فرد تحت فشار روحی است و از ضعفی ون خود رنج می برد. این ضعف هم معمولا به علت نداشتن عزت نفس و ترس ونی ایجاد می گردد. یکی دیگر از علل وغ گفتن نیز می تواند این شد که فرد از کودکی خانواده ایی وغگو پرورش پیدا کرده و این سوء رفر او نهادینه شده است. گاهی وغ گفتن فرد منافعی به دست می آورد که برای خودش اهمیت زیادی دارد اما اطرافیان را دچار مشکلات فراوانی می کند.
  2. برای ایجاد صداقت ید به حقوق طرف مقابلمان احترام بگذاریم. اگر زندگی زناشویی متوجه حقوق یکدیگر شیم و به آن احترام بگذاریم، هیچگاه به هم وغ نمی گوییم.
  3. تغییر دادن چیزهایی که عث می شود وغ بگویید، نیز یکی دیگر از راه حل های ایجاد صداقت بین زن و شوهر است. چیزهایی که عث وغگویی می شوند را شناسایی کرده و آنها را تغییر دهید و اگر توان تغییر ندارید ید آنها را به طور کلی از زندگین حذف نمایید.
  4. عزت نفس خود را لا ببرید. لا بردن اعتماد به نفس نیز می تواند ایجاد صداقت زندگی موثر شد.

انواع صداقت زندگی زناشویی کدامند؟

صداقت زندگی مشترک انواع مختلفی دارد که اینجا به ذکر آنها می پردازیم.

  1. اولین نوع صداقت که ید میان زوجین شد، صداقت عاطفی است. این صداقت ید احساسات میان زوجین شد. آنها ید بیان عشق و علاقه ی خود به یکدیگر کمال صداقت را به خرج دهند و از وغگویی بپرهیزند.
  2. صداقت دیگری که اینجا می توان مطرح نمود، صداقت مورد گذشته است. اما این ره اندکی جای بحث وجود دارد. حقیقت جایی می توان از گذشته همسر آینده صادق بود که به زندگی مشترک مرتبط است. نیاز نیست که همه ی گذشته ن را برای او زگو کنید. صداقت مورد گذشته ید بسیار سنجیده شد و هرچیزی را بیان ننمود.
  3. صداقت مورد زمان حال و آینده نیز مورد مسائلی است که به زندگی مشترک، فرزندان و برنامه ریزی های مربوط به آینده بستگی دارد. به عنوان مثال مورد مسائل مربوط به خواهر و برا و یا والدین خودن نیاز نیست همه چیز را برای همسر زگو کنید و او را جریان روابط دیگران قرار دهید

به طور کلی صداقت میان زن و شوهر ید تنها مورد احساسات مشترک و زندگی و فعالیت های روزمره ی خودشان شد و هرچیزی خارج از این دایره ربطی به آنها و زندگی مشترکشان ندارد. وجود صداقت زندگی ثیرات بسیار زیادی دارد. از جمله ی این ثیرات می توان به نوع تربیت فرزندان اشاره نمود. فرزندانی که محیطی پر از صداقت پرورش پیدا می کنند، به افراد موفقی زندگی خود مبدل می شوند، چون اعتماد به نفس کافی رشد کرده اند و احساس کمبود و ضعفی ندارند. از طرفی از استرس های ناشی از وغگویی دور بوده و هستند و نتیج به لحاظ روحی به افرادی قوی مبدل شده اند.

از کجا بفهمیم که زن و شوهر هم صادق هستند؟

اینجا به بیان تکنیک هایی می پردازیم که نشان دهنده ی وجود صداقت یکی از زوجین است.

  1. یکی از عوامل نشان دهنده ی صداقت این است که طرف مقابل به شما اجازه می دهد به راحتی از تلفن همراهش استفاده کنید. مثلا وقتی که تلفنش زنگ می خورد یا پیامی می رسد، از شما می خواهد آن را جواب بدهید.
  2. ره ی احساساتش به راحتی شما صحبت می کند و از بیان آن ترسی ندارد. تمام علاقه اش را خالصانه به پاین می ریزد و هیچ وغ و پنهان کاری این زمینه ندارد.
  3. افرادی که وغ می گویند، بیش از حد به بیان جزئیات می پردازند و مورد هر موضوع ساده ای چه بسا ساعت ها توضیح می دهند. این مسئله می تواند نشان دهنده ی عدم صداقت فرد شد.
  4. او هیچ بخشی از شخصیت خود را از شما پنهان نمی کند. برای گفتن حقیقت نیازی به اصرار شما ندارد و خودش همه چیز را براین زگو می کند.
  5. یکی دیگر از علایم صداقت یا عدم صداقت طرفین می تواند توجه به زن بدن آنها شد. از طرز نگاه کردن طرف مقابل که چگونه نگاه میکند و یا وجود استرس و سرگردانی، نوع صحبت کردن، احترام بیش از حد و غیرطبیعی و هرگونه علامت ظاهری دیگر می تواند نشان دهنده ی صداقت یا عدم صداقت فرد شد.

تفاوت راست گویی رک گویی

همان طور که پیشتر عنوان شد و همه ی ما نیز کم و بیش از آن آگاه هستیم، صداقت زندگی مشترک اهمیت فراوانی دارد و فقدان آن آسیب های زیادی بر دارد. صداقت هر بخشی از جامعه و زندگی اهمیت فراوان دارد و وجود افراد صادق جامعه نشاط جمعی را لا می برد. اگر صداقت خانواده و به تبع آن جامعه لا برود، آنگاه فساد جامعه کاهش پیدا می کند. چون وغگویی منشا تمام مفاسد است.

فرد صادق چون استرسی را برای گفتن وغ تجربه نمی کند، بدن سالم تری دارد و دچار بیماری های ناشی از استرس و اضطراب نمی شود. بر اثر صداقت روحیه ی فداکاری نیز کم کم میان افراد افزایش پیدا می کند. عشق و محبت زیاد می شود و افراد خانواده و جامعه حل مشکلات هم همدلی پیدا کرده و به یکدیگر کمک می کنند. رابطه ن فرد صادق و راستگو نیازی نیست استراتژی و برنامه ریزی داشته شید، و می توانید قلبن او مواجه شوید.

البته اینجا ید خاطر نشان کرد که صداقت و راست گویی رک گویی بسیار متفاوت است. رک گویی به معنای صراحت لهجه و جسارت گفر است. اما صداقت به معنای ستی گرفر و رفر و کردار است. پس ید دقت داشته شید که این دو مورد یکدیگر اشته نگیرید. عدم صداقت قطعا همه ی افراد را می آزاراد و هیچ کس دوست ندارد که دیگران به او وغ بگویند. از همین رو این حد به صداقت پرداخته شده است.

خدمات

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد. جهت کسب آموزش های بیشتر این مقاله لاتین را مطالعه کنید.

منبع: THE IMPORTANCE OF BEING HONEST IN MARRIAGE

چرا صداقت زندگی زناشویی مهم است؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۶:۳۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

با مرد بی خیال و خونسرد چگونه باید رفتار کرد؟

5 / 5 ( 1 امتیاز )

مرد بی خیال و بی مسئولیت، قطعا مورد خوبی برای ازدواج نیست، مگر اینکه بی خیالی او مان شود. خیلی از ماها بعضی جاها خونسردی را بی خیالی اشته می گیریم. ست است که مردان خونسرد، بی خیال هستند اما لفظ خونسرد را به کسی می گویند که شرایط بحرانی ، آرامش خود را حفظ می کند و به دیگران هم روحیه می دهد که بهترین کار را انجام دهند و دست و پای خود را گم نکنند.

بیشتر بخوانید:

سنوم قلب شکسته چیست؟

مشاوره خیانت های زناشویی

چگونه به همسرم توجه کنم

اما مرد بی خیال ، مردی بی مسئولیت است که برای دیگران و احساسات آن ها ارزشی قائل نمی شود. نسبت به اتفاقات اطراف بی تفاوت است و اصلا برایش مهم نیست سر دیگران چه می آید و تنها خودش برایش مهم است. خیلی از خانم ها به خاطر این رفر همسرشان شاکی هستند و به قول خودشان مدام حرص می خورند. این نوع مردها اکثر موارد مرد زندگی نیستند و شما نمی توانید به آن ها تکیه کنید. اما سوال اینجاست که آیا بی خیالی مردان قابل اصلاح است؟ آیا می توان به زندگی این مرد امیدوار بود؟ و اینکه آیا روزی می رسد که دست از بی خیالی خود بر دارد و مانند مردان دیگر مسئولیت پذیر شود؟ مشاوره خانواده آویژه پاسخ سوالات شما را میدهیم.

۱۳ نشانه مرد بی خیال چیست؟

۱٫ بی مسئولیتی مالی و مین نکردن نیازهای اقتصادی خانواده و تن پرور بودن
۲٫ نداشتن هدف زندگی
۳٫ بی انگیزگی کار و فعالیت های روزانه،کرخت و سست بودن و تمایل آن ها به خوابیدن طول روز
۴٫ ناپختگی و لوس بودن
۵٫ عدم رسیدن به بلوغ شخصیتی و وابسته بودن به خانواده
۶٫ نداشتن ایده برای داشتن یک زندگی بهتر آینده
۷٫ ضعف عاطفی، عدم توجه به نیازهای عاطفی زن و محبت نکردن به خانواده
۸٫ بی مسئولیتی های جنسی و برآورده نکردن نیازهای جنسی زن
۹٫ بی مسئولیتی جایگاه پ خانواده ، عدم رسیدگی به مشکلات فرزندان و مین نکردن نیازهای عاطفی و مالی آن ها
۱۰٫ خونسرد بودن بیش از حد
۱۱٫ الگو برداری از بی خیالی دیگران
۱۲٫ تنبلی و خواب آلودگی
۱۳٫ افسردگی های شدید ناشی از خونسردی بیش از حد مرد

راه های برخورد مناسب مرد بی خیال چیست؟

مرد بی خیال و خونسرد، دسن خود زندگی اش را از هم می پاشد. زیرا همسرانشان به تیج از زندگی دلسرد می شوند و بیشتر از هر زن دیگری به طلاق فکر می کنند. اضطراب و افسردگی زندگی مرد بی خیال و خونسرد بیشتر است. وضعیت سلامت روان فرزندان این زندگی خطر است و نمی توان انتظار داشت که این خانواده سرانجام داشته شد.

بعضی از کارها را به عهده همسرن بگذارید

اشتهی که بعضی از خانم ها زندگی زناشویی خود میکنند، این است که همه مسئولیت های زندگی را بر دوش خود می کشند. اگر از آن ها هم بپرسی چرا این کار را می کنی، می گویند به کار همسرم اطمینان ندارم و فکر می کنم که اشته می کند. صورتی که خودن دست خودن مرد را تنبل و بی مسئولیت ر می آورید. اگر روزی نتوانید وظایف او را انجام دهید، او هیچ واکنشی نشان نمی دهد و برایش اهمیتی ندارد که شما چه می کنید. آقایون علاوه بر مسئولیت های بیرون از خانه، قل همسر و فرزندان هم مسئولیت هایی دارند که کاملا ید به آن آگاه شند.

نقش هاین را جابجا نکنید

معمولا خانم ها برای حفظ آبرو، به سرعت وارد عمل می شوند و وظیفه مرد را به عهده می گیرند. پذیرش نقش مرد بی مسئولیت، هیچگاه نشانه حمایت از او نیست. این کار جز بد عادت کردن او، فایده دیگری ندارد. همان طور که شما به عنوان زن وظایفی دارید، او نیز به عنوان مرد ید وظیفه خود را انجام بدهد. او صحبت کنید. او را از عواقب بی مسئولیتی آگاه کنید. اگر فکر میکنید که همسرن اصلاح نشد از خانواده اش کمک بگیرید.

مرد ید پای اشتهش یستد

مرد بی قید معمولا اشتهات خود را گردن نمی گیرد و همه چیز را گردن دیگران می اندازد. ید به او یاد دهید که عواقب کارهایش به عهده خودش است. اگر انجام کاری کوهی کرد یا آن کار را ست انجام نداد، شما آن را ست نکنید و اجازه دهید خودش این کار را بکند. غیر اینصورت به رفر خود ادامه خواهد داد.

از مهارت هایش تعریف کنید

معمولا مردان بیشتر از زنان نیاز به تقدیر و تشکر دارند. آن ها دوست دارند قل کاری که انجام میدهند بی تفاوت نشید. اگر نسبت به آن ها بی تفاوت شید، آن ها هم به قول معروف بیخیال می شوند. سعی کنید از توانایی و مهارت آن ها تعریف کنید بداند همه چیز را می بینید و قدان زحمات او هستید. مرد بی قید و سهل انگار اغلب نادیده گرفته شده و مدام سرکوب می شده است. اگر دلیل بی خیالیش این شد، به راحتی تغییر خواهد کرد.

آیا صحبت کردن او مشکل را حل می کند؟

خیلی از خانم ها اذعان می کنند که مرد بی قید و بیخیال اصلاح نمی شود. اما ما به عنوان مشاور به شما می گوییم که اینطور نیست. بی خیالی مرد هم مان می شود. به شرطی که بتوانید راه برخورد صحیح او را پیدا کنید. مرد سهل انگار همیشه همسرش را ناراحت می کند. زنان اغلب موارد واکنش خوبی نشان نمی دهند و داد و فریاد و سرکوفت زدن و بهانه جویی، اعتراض خودشان را اعلام می کنند.

مردان هم نسبت به این واکنش، واکنش بدتری نشان می دهند و سر لج و لجزی هم که شده بیخیال تر می شوند. حالی که راه دومی وجود دارد. اگر شما نیاز ها خود را زن محبت آمیز به اوبگویید و انتظارات خودن را از او مشخص کنید، قطعا او نیز وظایفش را بهتر می شناسد و حد امکان سعی می کند کاری کند که شما را خوشحال کند. پس نوع برخورد شما این مورد بسیار مهم است.

اجازه ندهید از کسی کمک مالی بگیرد

مرد بی خیال و سهل انگار معمولا توقعش از دیگران بسیار لاست و فقط می خواهد مشکلش حل شود. بعد از حل آن هیچ گونه مسئولیتی قل کمکی که گرفته به عهده نمی گیرد. به همین دلیل به هیچ وجه اجازه ندهید از کسی قرض بگیرد. چون مجبورید قرض او را شما بدهید. مخصوصا اگر آبرو و حرف دیگران براین مهم است، مدتی سختی بکشید اما وان اشته دیگران را پس ندهید.

تمام پولن را به همسرن ندهید

دیده شده که بعضی از خانمهای شاغل، تمام دستمزد خود را به همسرشان می دهند مخارج خانه به او کمک کنند. این عالی است که شما نگران همسرن هستید. زندگی مشترک همه چیز مشترک است و نمی توانید جدا از هم شید. این زندگی ید کمک زن و مرد می چرخد. اما اینکه تمام حقوق خود را اختیار مرد می گذارید کار ستی نیست. شما هم نیازها و مخارجی دارید. مرد ید عادت کند که هزینه های شما جدا از مخارج خانه است. این شرایط هم دست شما هم جیب خودن است و هم همسرن را بد عادت نمی کنید، چرا که این شرایط، مرد دیگر به دنل پیشرفت بیشتر نیست و به همان حقوق خودش و شما راضی است.

لجزی را کنار بگذارید

مرد بی خیال لجزی نکنید. لجزی این مردان کاری از پیش نخواهید برد. به جای سرکوفت زدن و بی مسئولیتی کردن سعی کنید نقاط ضعف و قوت او را شناسایی کنید و از همان راه وارد شوید. مثلا از او تعریف کنید. از او تشکر کنیدو بگویید به خاطر تو مشکلمان حل شد. ما به تو تکیه کردیم و دوست داریم حامی و پشتینمان شی. غرور را کنار بگذارید. خانواده شرایط پر تنش نمی تواند ادامه دهد.

آن ها جر و بحث نکنید

مرد بی خیال و خونسرد به دنل آرامش است و دوست ندارد بیش از حد پاپیچ او شید. چون به حرف های شما اهمیتی نمی دهد و شما انرژی خود را بیخود مصرف می کنند. آن ها توقع زیاد جنسی از همسرشان ندارند و قانونشان این است” من به تو کار ندارم، پس توام کاری به من نداشته ش”… رفر این مرد حدودی بهتر از مردان زودجوش و خشن است. گام اول اینکه بیش از حد پاپیچ آن ها نشوید و احترام آن ها را حفظ کنید. اگر فکر می کنید مسئولیتشان را به ستی انجام نمی دهند شما وظایف آن ها را بر عهده نگیرید و امتناع کنید. مطمئن شید لاخره خودشان متوجه می شوند که یک سری کارها برعهده آنهاست و هر چق هم سخت شد عادت می کنند که آن کار را انجام دهند.

از مشاوره کمک بگیرید

گاهی اوقات مشکل حاد تر و حادتر می شود به طوری که واقعا نمی توانید تحمل کنید. نگذارید کار به آنجا بکشد. همان لحظه ای که حس کردید همسرن بی خیال و بی مسئولیت است اقدام کنید، ولی اگر حس کردید که تمام این راه ها را رفتید ولی نتیجه نگرفتید، ید مشاور صحبت کنید. هر صورت ید به او بگویید که ید قبول کند و جلسات خانواده مانی شرکت کند. قطعا مشاور زناشویی استفاده از راه حل های علمی تر به شما کمک می کند که این مشکل مقابله کنید.

خدمات مرکز

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره روابط عاطفی و اجتماعی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: ?(How can I choose to be a positive and carefree person (be calm and happy

مرد بی خیال و خونسرد چگونه ید رفر کرد؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۴:۴۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

اهمیت خرید رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود.  رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در  خرید  رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق  نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا  لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها  هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage. php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.p hp

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۳۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

معرفی نرده بالکن، درب باغ، درب پارکینگ، درب آهنی، حفاظ درب ورودی آپارتمان

نرده بالکن چیست

نرده بالکن، محافظی برای مناطق مرتفع در دسترس افراد مانند بالکن ها یا تراس های سقفی می باشد. این مناطق نیاز به محافظت در برابر سقوط دارد. نرده بالکن می تواند یک دیوار، پاراپه، بالستیک یا هر مانع مشابه با حداقل ارتفاع 110 سانتی متر باشد. اگر می خواهید یک بالستیک را انتخاب کنید، می توانید تصمیم بگیرید که آیا یک بلوک ساختاری شیشه ای را یا یک نرده آهنی می خواهید. ما برای آشنایی بیش تر شما با نرده بالکن، انواعی از نرده بالکن را برای شما در ادامه ی مقاله شرح داده ایم.

 

C:UsersentezarDesktopگلنرده.jpg

نرده بالکن

 

معرفی انواع نرده بالکن:

نرده بالکن شیشه ای: نرده های بالکن شیشه ای، یکی از گزینه های محبوب در حال حاضر است. این سیستم های بالستیک همراه با کفش های پایه، آداپتورهای شیشه ای یا گیره های شیشه ای کف، در بالا یا در مقابل فاسیای کف بالکن نصب شده اند.  هم چنین می توانید یک فولاد ضد زنگ گرد یا یک نرده دستی چوبی به آن اضافه کنید. شما این ها را با براکت های دستی که بین 2 صفحه ی شیشه ای یا از طریق شیشه قرار دارد سوار می کنید. نرده بالکن شیشه ای به عنوان حصار بالکن فواید بسیاری دارد. دارای ساخت و ساز بسیار قوی و شفاف است، که نمای زیبایی را حفظ می کند.اگر حریم شخصی بیش تری می خواهید، از شیشه های رنگی، طرح دار یا مات استفاده کنید.

اگر تصمیم گرفته اید از نرده بالکن استفاده کنید ، می توانید به اطلاعات کافی در این زمینه دست پیدا کنید. به سادگی می توانید نرده های با کیفیت از جنس استنلس استیل یا آلومینیوم را ما خریداری نمایید. شما هم چنین می توانید نوع دیگری از انعطاف پذیری مانند میله، کابل یا شبکه استیل ضدزنگ را انتخاب کنید. این امر یک نگاه صنعتی مدرن ایجاد می کند و نتیجه آن بسیار قوی و ایمن است.

 

 

C:UsersentezarDesktop2-ojzm60iy32n8urjzn84ayg5q91qopkby890zlfi5ps.jpg

نرده بالکن

 

آشنایی با درب پارکینگ:

بعد از این که به معرفی نرده بالکن، پرداختیم می خواهیم با درب پارکینگ آشنا شویم. از ویژگی های یک درب پارکینگ خوب به شرح زیر است:

  • دارای خطوط و مواد مدرن و واضحی که با بسیاری از سبک های معماری هماهنگ باشد

  • دارای انواع رنگ های مطابق کلاسیک یا سفارشی RAL که به جذابیت بصری ساختار ها و ساختمان های منفرد کمک کند

  • متناسب با انواع برنامه های نصب از جمله زیر زمین، سطح خیابان و حتی سازه های ایستاده رایگان باشد.

  • عملکرد قابل اطمینان، روان ، کارآمد و با حجم بالا از ترافیک مداوم را تضمین کند

  • سرعت بالا ریسک خنجر زدن و پیگیری و یا ورود ترافیک غیرمجاز به داخل مرکز را کاهش دهد

  • ساخته شده با مواد بادوام برای مقاومت در برابر محیط های متغیر و سخت آب و هوایی از برف و نمک تا وزش باد طوفان باشد.

 

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پارکینگ

 

معرفی انواع درب پارکینگ:

باید بدانید که درب پارکینگ نیز همانند نرده بالکن  جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی ساخته است. اما گستردگی درب پارکینگ از نرده بالکن  بیش تر است. درب های پارکینگ در چهار نوع اساسی قرار دارند که به شرح زیر می باشند:

دربی که از بیرون بپیچند

دربی که به هم بپیوندند

دربی که بالا بروند

دربی که به سمت پایین کشیده شود.

در صورت لزوم نگه داشتن سقف یا در صورت تمایل به ظاهر متمایز آن ها، درب های چرخ دار واگن های چرخان یا درب های انبار کشویی انتخاب مناسبی هستند. در غیر این صورت، محبوب ترین گزینه تا کنون درب رولینگ مقطعی به عنوان درب پارکینگ است.

 

C:UsersentezarDesktoppa81-ojzm5yn9peko7jmpy7b1tgmt29zya64hjzq0mvky28.jpg

نرده بالکن

 

نکات مهم در رابطه با خرید نرده بالکن و درب پارکینگ:

مهم است سیستمی را که انتخاب می کنید متناسب با سبک خانه ی شما باشد. به عنوان مثال اگر در یک خانه ی ییلاقی زندگی می کنید، ممکن است چیزی را بخواهید که بسیار متفاوت با انتظار شما در آپارتمان ها باشد. سیستم های نرده بالکن و درب پارکینگ  مدرن تولید شده توسط تولید کنندگان،  تقلید شده از روی سبک هایی هستند که مربوط به درب های نوسان قدیمی می باشند و با لولا تسمه ای در طرفین و یک جفت دستگیره که یک شیار عمیق در مرکز قرار دارند تکمیل می شود. بیش تر سبک ها، چه سنتی و چه معاصر، پانل های برجسته، تر و تمیز و جزئیات دیگر را با خود به همراه دارند.

 سیستم های ساخته شده با قالب واقعی محکم تر از آن هایی که دارای جزئیات تزئینی هستند، می باشند، که صرفاً چسبیده یا میخ دار هستند. بسیاری از سبک ها برای درب پارکینگ دارای صفحات شیشه ای در ردیف بالا هستند که به نظر می رسد برای طراحی خیابان جذاب باشد و نور روز را به داخل بیاورد. هم چنین برای داشتن ظاهری مدرن تر، می توانید در کلیه ی پنل ها، درب های رول با شیشه ضد آب یا پلاستیک مات را پیدا کنید.

 

C:UsersentezarDesktopدرب-پارکینگ-درب-لاکچری.jpg

درب پارکینگ

 

مواد اولیه های مورد استفاده برای نرده بالکن و درب پارکینگ:

چوب:  چوب جذابیت و اصالت دارد که سایر مواد صرفاً از آن تقلید می کنند. سیستم های چوبی را می توان در اندازه ی موردنیاز به صورت محلی درست کرد که حتی در مقابل ضربات بسکتبال به خوبی ایستاده باشد. نکته ی منفی این است که آن ها نیاز به اصلاح مجدد یا پالایش مجدد دارند، به خصوص اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید. سیستم های چوبی بسته به این که آیا آن ها از یک قاب چوبی سبک و پر از عایق یا از یک تخته ی سه لایی یا پوست تخته سنگی تشکیل شده باشند، دارای قیمت های متفاوت و مقاومت های متفاوتی هستند.

فولاد: اگر شما وقت نگه داری زیادی ندارید، فلز انتخاب بهتری از چوب است. فولاد نسبتاً ارزان و در عین حال سخت است. فولاد برهنه زنگ می زند، بنابراین اگر به صورت برهنه از آن در نرده بالکن و درب پارکینگ استفاده شود، در معرض هوا اکسیده شده و به رنگ قرمز متمایل می شود. راه حل جلوگیری از این اتفاق، استفاده از رنگ ها و پوشش های ضد زنگ است.

فایبرگلاس: سیستم هایی با روکش فایبرگلاس در برابر اکسیده شدن مقاومت می کنند و زنگ نمی زنند. با این وجود فایبرگلاس مجدداً از بین می رود زیرا رنگ با گذشت زمان محو می شود. سیستم های فلزی با کیفیت بالا ممکن است دارای ضمانت های طولانی در سخت افزار، ورقه بین فولاد و هر عایق و رنگ کارخانه ای باشند. ممکن است قیمت نرده بالکن فلزی و هم چنین قیمت درب های پارکینگ فلزی گران باشد.

آلومینیوم: سیستم های ارزان قیمت آلومینیومی با نسخه های محکم با قاب های اکسترود شده سنگین و پانل های روکش شده با مقاومت جایگزین شده اند. ناهموار و مقاوم در برابر زنگ زدگی، می باشد و یک انتخاب عالی است. سیستم های آلومینیومی با هزینه ی کم تری دارای قاب و مواد دیگر مانند پلی اتیلن با چگالی بالا هستند. آلومینیوم به دلیل وزن کم در صورت داشتن درب دو جداره فوق العاده گزینه مناسبی است.

 

C:UsersentezarDesktopIMG_20171115_140946.jpg

درب پارکینگ

 

درب باغ:

بهتر است که به غیر از نرده بالکن و درب پارکینگ به سایر سیستم های حفاظتی بپردازیم. درب باغ، می تواند بسیار مفید باشد. از مهم ترین مزیت های استفاده از درب باغ به شرح زیر است:

حفاظت از باغ در برابر افراد مزاحم

حفظ حریم خصوصی

پیشگیری از ورود حیوانات به باغ

زیبایی شناختی و دادن جلوه ای زیبا به باغ

و غیره.

درب باغ می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود. معمولا رایج ترین جنس برای درب باغ، فلز رنگ شده و پوشیده شده است. زیرا هم می تواند مقاوم باشد و هم عمر طولانی داشته باشد.

 

C:UsersentezarDesktop450.jpg

درب باغ

 

حفاظ درب ورودی آپارتمان:

معمولا درب های ورودی آپارتمان، درب آهنی نیست و از بیش تر از جنس چوب ساخته شده است. به همین جهت از امنیت بالایی برخوردار نیست. ورود به آپارتمان هایی که در درب ورودی یا به عبارتی در لابی، نگهبان ندارند، بسیار راحت است. لذا این موضوع می تواند امنیت خانه های آپارتمانی را به خطر بیندازد. به همین منظور تولید کنندگان از حفاظ درب ورودی آپارتمان را تولید نموده اند. حفاظ درب ورودی آپارتمان، همانند نرده بالکن، جزء سیستم های حفاظتی محسوب می شود. از این رو ساختاری شبیه به نرده بالکن دارد اما از نظر ارتفاع بلند تر می باشد. حال می خواهیم بدانیم که حفاظ درب ورودی آپارتمان چگونه نصب می شود و در کدام قسمت قرار دارد. مسلما همه ی ما این حفاظ ها را دیده ایم. در واقع نرده های بلندی هستند که از بیرون پشت درب اصلی قرار می گیرند و به صورت کشویی باز و بسته می شوند. این محافظ ها را در زمانی که از منزل خارج می شوند، می بندند و آن را با یک قفل محکم بسته نگه می دارند. معمولا جنس محافظ درب ورودی آپارتمان از فلز است. این فلز را برای دوام بیش تر با رنگ های و مختلف از جمله رنگ های ضد زنگ می پوشانند. ارتفاع این سیستم برابر با ارتفاع درب ورودی و شاید کمی بیش تر است.

 

C:UsersentezarDesktopSliding-Glass-Doors.jpg

حفاظ درب ورودی آپارتمان

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۸:۱۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

۱۵ راهکار خواباندن کودک یک ماهه تا دوساله

5 / 5 ( 1 امتیاز )

برای بعضی والدین، خواندن کودک تبدیل به چالش بزرگی شده و عده ای را هم نگران می کند به طوری که گاهی برای اختلال خواب کودکشان به پزشک مراجعه می کنند. والدین عزیز می دانند که نخوابیدن کودک چه مشکلاتی برای او پی دارد . جالب است بدانید هورمون ملاتونین شب بیشتر از روز ترشح شده و عث خواب آلودگی می شود. اگر این هورمون بدن کودکان ترشح نشود، کودک بیخواب شده و نتیجه نمی تواند به خوبی رشد کند و علاوه بر این بدن او مستعد بیماری خواهد شد.

به همین دلیل خواندن کودک اهمیت بسیاری دارد. اگر فکر می کنید کودک شما کم خواب شده یا خیلی سخت می خوابد می توانید مشاوره کودک مشورت کنید. او به شما خواهد گفت که میزان خواب کودکن روز طبیعی است یا خیر.

میزان خواب کودک روز چند ساعت است؟

برای اینکه بدانید کودک شما به اندازه کافی می خوابد به این موارد دقت کنید:

خواب نوزاد ۱ ماهگی:

نوزاد از بدو تولد ۱ ماهگی ید ۱۸ ساعت بخوابد. این میزان طول روز حدود ۹ ساعت و شب نیز ۹ ساعت خواهد بود. خوابیدن نوزاد بسیار مهم است و ید آن را به دقت بررسی کنید.

متوسط خواب کودک ۱ ۴ ماهه :

کودکان ۱ ۴ ماهه به طور متوسط حدود ۱۷ ساعت می خوابند که این میزان خواب طول روز حدود ۸ ساعت و شب حدود ۹ ساعت است. البته بسته به نوزادان این میزان میتواند روز و شب متغیر شد. ولی کل اگر این دوره خوابشان کمتر از ۱۲ ساعت شد ید به پزشک اطفال مراجعه کنید.

متوسط خواب کودکان ۴ ماهه یه ساله :

کودکان ۴ ماه یک سال معمولا ید ۱۲ ۱۵ ساعت بخوابند. که این میزان خواب روز حدود ۵ ساعت و شب حدود ۱۰ ۱۱ ساعت خواهد بود. اگر میزان خواب کودکن این دوره کمتر از ۱۰ ساعت شد غیر طبیعی است و ید به پزشک گزارش داده شود.

متوسط خواب کودکان ۱۲ ماهه ۲ ساله

کودکان یک دو سال ید حدود ۱۴ ساعت بخوابند که از این میزان حدود ۲ ساعت آن طول روز و مابقی طول شب است. اگر کودکن روزها یا شب ها این میزان خواب را ندارد یا طول روز و شب متوسط کمتر از ۸ ساعت می خوابد به دنل راه حل شید.

خواب کودکان ۳ ساله ۶ ساله

کودکان ۳ ۶ سال ید حدود ۱۱ ساعت شنه روز بخوابند که از این میزان حدود ۱ ساعت روز و ۱۰ ساعت شب است. این دوره معمولا خواب کودک به حالت طبیعی خواهد آمد. اگر این میزان کمتر از ۸ ساعت بود غیر طبیعی است.

کودکان ۶ سال به لا

کودکان ۶ سال به لا، میزان خواب شنه روز حدودا ۱۰ ساعت خواهد بود که این میزان خواب روز حدود ۱ ساعت و شب حدود ۹ ساعت است.

آیا خواندن کودک روی پا عوارضی دارد؟

خواندن کودک روی پا یکی از روش های مرسومی است که والدین برای خواب کودکشان انجام می دهند. اما سوال اینجاست که خواندن روی پا عوارضی برای کودک دارد یا خیر؟

خوب چون این نوع خواندن رایج است نمی توانیم از شما بخواهیم که این کار را نکنید. خوب حق هم دارید چون به نظر ساده ترین راه است و عین حال می توانید خودن هم کمی استراحت کنید و نیازی به بغل کردن و راه بردن بچه نیست. اما بهتر است این کار را نکنید یا کمتر انجام دهید. زیرا بچه شرطی می شود و به این موضوع عادت می کند و هیچ شرایطی نمی توانید او را بخوانید.

تکان های شدید برای کودک خطرناک است

خواندن کودک روی پا عوارض دیگری نیز دارد. توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شد که تکان های شدید پا برای خواندن بچه روی عروق کودک ثیر منفی دارد. این موضوع روی سیستم تنفسی کودک آسیب جدی می رساند. مخصوصا زمانی که نیمه شب بیدار می شود هرگز او را تکان شدید ندهید. سعی کنید همان تخت خودش او را آرام کنید. یا مدتی او را بغل کنید بغلن آرام گیرد.

راهکار خواندن کودکان یک دو ساله کدام است ؟

  1. لالایی خواندن

بهترین روش خوانیدن کودک لالایی خواندن است. این لالایی ها هر چه آرام تر و زی تر شد بیشتر روی روح و روان کودک ثیر خواهد داشت. پس نکته مهم این است که از لالایی های زی و گوش نواز استفاده کنید. حین لالایی خواندن سر او را نوازش کنید.

  1. به تغذیه کودک توجه کنید

ابتدا او را سیر کنید و مطمئن شوید جای او تمیز است. اگر احساس می کنید تغذیه کودک شما زیاد است ید قبل از بیدار شدن او و زمانی که حس می کنید خواب است به او غذا بدهید. زیرا اگر از خواب بیدار شود خواندن مجدد او کار سختی خواهد بود.

  1. کودک را آغوش بگیرید.

سعی کنید قبل از خواب، کودک را آغوش بگیرید. نوازش کردن او و آغوش گرفتن او بسیار مهم است. مدتی او را آغوش بگیرید او را گرم کنید. این حالت سرعت خواب او را بیشتر خواهید کرد. این کار شما علاوه بر اینکه حس امنیت را به کودک می دهد عث می شود خواب راحتی داشته شد.

  1. کنار کودک بخوابید

بهترین روش خواندن کودک این است که خودن مدتی کنار او بخوابید. کودک وقتی احساس می کند که کنارش هستید احساس بسیار خوبی کرده و آرام آرام می خوابد. تنها گذاشتن او زمان خواب عث می شود که ضمیرش خراب می شود. به همین دلیل گفته می شود که چند ماهگی او را کنار تخت خودن بخوانید.

  1. اق را نیمه ریک کنید

سعی کنید کنار کودک تنها یک چراغ شب خواب روشن شد. حدالامکان محیط و نورپردازی زییی برای اقش نظر بگیرید خواب راحت تری داشته شد.

  1. ماساژ دادن کودک

زمانی که کودک خسته می شود یک لش برای او بیاورید و خودن گوشه لش بخوابید و از او بخواهید که کنار شما بخوابد. سپس او را آرام آرام ماساژ دهید. این کارن به شدت او را خسته و بی حس کرده و او را می خوانید.

  1. قصه بگویید و شعر بخوانید

برای کودکان لای ۲ سال قصه گفتن و شعر خواندن یکی از رموز موفقیت زندگی است. سعی کنید برای او کب های زی بخوانید آن هم لحن آرام و شمرده شمرده. لحن شما خواندن کب بسیار خواب کودک موثر خواهد بود.

  1. برای او موسیقی پخش کنید

سعی کنید یک موسیقی ملایم پخش کنید. موسیقی روح و روان کودک ثیر زیادی خواهد داشت.

  1. او را بغل کنید و راه ببرید

اگر همه این کار ها را کردید و او نخوابید سعی کنید نور خانه را کم کنید و بعد او را بغل کنید و او را راه ببرید. به زودی آرام میشود و می خوابد.

  1. کودک حرف بزنید و به او آرامش دهید

کودک شما را لمس می کند. شما را حس می کند و صدای شما را می شنود. شنیدن صدای شما روی او به شدت ثیر گذار است.

  1. برنامه ریزی کنید

والدین عزیز ید برای نوزاد برنامه ریزی دقیقی داشته شید. مثلا راس ساعت ۱۰کودک شما ید بخوابد و اگر دیر کند و دیر به تختخواب برود جریمه خواهد شد. این برنامه ریزی مثل برنامه روتین برای او ماندگار می شود و پس از مدتی دیگر نیاز نیست مدام مراقب خواب او شید.

  1. از پوشک مناسب استفاده کنید

بهتر است پوشک شب و صبح کودکن متفاوت شد. سعی کنید از پوشک مخصوص شب استفاده کنید کودک نیز راحت تر بخوابد.

  1. خواب نیمروزی را فراموش نکنید

سعی کنید که کودک خود را بعد از ظهرها بخوانید. اگر کودک نتواند طول روز بخوابد ممکن است ساعت خوابش شب به هم بخورد و بیشتر بخوابد و صبح کسل و خسته از خواب بیدار شود.

  1. حمام کودک مهم است

اگر کودک کثیف شد قطعا خواب راحتی نیز نخواهد داشت. پس سعی کنید حداقل هفته ای سه ر او را به حمام ببرید. این کار علاوه بر پاکیزگی، او را برای خوابی راحت آماده می کنید.

  1. ثیر شیر خوردن برای کودک

شیر ما مهم ترین دلیل برای حفظ تنستی کودک است. اما سعی کنید قبل از خواب حتما به او شیر دهید حتی اگر کودکن غذا می خورد و شیر شما را دوست ندارد سعی کنید کمی شیر گرم به او بدهید. این کار علاوه بر مین نیازهای ضروری بدن، خواب راحتی به او هدیه خواهید داد.

مهم ترین نکات ره خواندن کودک چیست؟

  • اول اینکه بهتر است کودک تختخواب خودش بخوابد.
  • دور تختخواب او ید خلوت شد یعنی بتواند به راحتی تختخوابش راحت شد و غلت بزند.
  • دمای اق کودک ید ۱۸ جه شد. نه زیاد گرم و نه زیاد سرد شد.
  • کودک را تختخوابش روی شکم نخوانید. سعی کنید او را به پهلو بخوانید.

بعضی موارد مشاوره کودک و نوجوان هم این زمینه می تواند به شما کمک زیادی کند.

اشتهاتی که والدین خواندن کودک می کنند چیست؟

  1. بیش از حد او را تکان می دهند.
  2. وقتی کودکشان گریه می کند به سرعت او را بغل می کنند.
  3. نداشتن نظم خواب و نبود یک برنامه ریزی ست روال خوابیدن
  4. گذاشتن شیشه شیر یا وسایل اسب زی کنار تخت کودک
  5. کودک تختخواب والدینش بخوابد( کودک به هیچ عنوان نید رختخواب والدینش بخواهد. وسایل خواب کودک ید جدا شود زیرا بدن او مستعد بیماری است)
  6. پستونک مدام دهانش شد. ( استفاده از پستونک مواردی که کودک به هیچ عنوان ساکت نمی شود ست و جایز است اما اینکه مدام دهان او شد مخصوصا زمان خواب، ست نیست زیرا راه های هوایی کودک از طریق دهان بسته می شود واگر آب گلویش بپرد کار را برای شما سخت خواهد کرد. )
  7. کودک را طاق ز بخوانند ( این اشته است. کودک حدالامکان ید کمی سرش لا شد و به پهلو بخوابد. سعی کنید اگر کنار او هستید او را این پهلو به آن پهلو کنید) .

سوالات متداول

دلایل بیدار شدن کودک طی شب چیست؟

کودک ممکن است به دلایل زیر نیمه شب از خواب بیدار شود:

  • گرسنه و تشنه است.
  • بیمار است یا تب یا دل د دارد.
  • مضطرب است. خواب بد دیده است.
  • دوره دندان آوردن است.

اگر فکر می کنید مدت زمان این شب بیداری بیشتر شد حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

کودک از چند سالگی ید از والدین جدا بخوابد؟

کودک ید از ۳ سالگی به بعد اقش جدا شود. حتی بهتر است قبل از آن اینکار انجام شود زیرا ممکن است این سن معنی ترس و ریکی را متوجه نشود و طی این مدت نیز عادت می کند. ولی اگر سن او لاتر رود ترس های او بیشتر می شود و از طرفی هم عادت به انجام چنین کاری ندارد.

عوارض دیر خوابیدن کودک چیست؟

خوابیدن کافی کودک شرط اول برای رشد اوست. دیر خوابیدن کودک عوارض بسیار زیادی دارد.

  • دیر خوابیدن کودک خطر ابتلا به بیماری پوکی استخوان را افزایش خواهد داد.
  • اگر کودکن دیر بخوابد مواد سمی بدن او تجمع پیدا کرده و کودک دیگر تمایلی برای صبحانه خوردن نخواهد داشت.
  • کودکانی که خواب کمتری دارند معمولا به لحاظ قدی کوهتر خواهند شد.
  • بی نظمی خواب عث می شود که احتمال افسردگی کودک لا می رود.
  • اختلالات یادگیری نیز یکی از عوامل مهم دیر خوابیدن کودک است.
  • کودکانی که دیر می خوابند معمولا دوران بلوغ چهره اش عوض شده و به قول معروف زودتر از دیگران پیر خواهد شد.

۱۵ راهکار خواندن کودک یک ماهه دوساله

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۵:۰۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

دلیل زودرنجی در دوران بارداری چیست؟

5 / 5 ( 1 امتیاز )

دوران رداری چرا زنان زونج میشوند؟

زونجی دوران رداری مسئله‌ ای شایع است که اکثر خانم‌ها مخصوصاً سه ماهه اول و آخر رداری آن مواجه می شوند. دلیل عمده این زونجی تغییرات هورمونی است. هورمون‌های استروژن و پروژسترون ثیر زیادی تعادل رفری زنان دارند. تغییر میزان این هورمون‌ها موجب تغییرات اساسی رفر زنان می شود. کاهش استروژن موجب می‌شود که زنان صبوری خود را از دست داده و پرخاشگر شوند همچنین عث بروز غم و ناراحتی شدید آن‌ها میشود و موجب میشود که آنها خیلی زود به گریه بیوفتند.

این دوران زنان به شدت تحریک‌پذیر میشوند و آسنه تحمل د آنها بشدت پایین می آید. دلیل دیگر این زونجی تغییرات فیزیکی و علائم منفی رداری نظیر تهوع است. استرس و خستگی نیز می‌تواند این قضیه ثیر گذار شد، استرس چگونگی تربیت فرزند و بی‌توجهی همسر پس از تولد نوزاد. برای حل اینگونه مشکلات و کاهش علائم منفی میتوانید از مشاور خانواده کمک بگیرید.

تأثیر عصنیت دوران رداری بر روی جنین

ثیر عصنیت دوران رداری بر روی جنین بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. تقریً از چهار ماهگی جنین متوجه اتفاقات بیرون از رحم ما می شود و می‌تواند صداهای بیرون از رحم را بشنود بنابراین متوجه تغییرات رفری شما و خشم و عصنیتن می‌شود نتیجه ممکن است آینده کودکی پرخاشگر و استرسی داشته شید. خشم و عصنیت موجب تغییرات فیزیولوژیکی و هورمونی بدن شما می‌شود که نتیجه این فرآیند می‌تواند کاهش رسیدن خون و اکسیژن مورد نیاز به جنین شد این پدیده می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری بر روی رشد جنین بگذارد.

دانستن این نکات میتواند موجب کاهش پرخاشگری شما شود. دلایل خشم و عصنیت شما می‌تواند مربوط به تغییرات هورمونی و استرس شد شما می‌توانید کمک گرفتن از مشاوره آن را کاهش دهید. اگر به دلیل خشم و عصنیت دوران رداری کودک شما پرخاشگر یا استرسی شده می‌توانید مراجعه به مشاوره کودک مشکل آن را حل کنید.

پرخاشگری دوران رداری و جنسیت جنین

پرخاشگری دوران رداری و جنسیت جنین موضوعی نیست که خیلی به آن پرداخته شند اما طبق مطالعاتی که الان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که میزان پرخاش‌گری و تحریک پذیری ما هنگام رداری فرزند پسر بیشتر است. میزان تغییرات هورمونی هنگام رداری فرزند پسر دختر متفاوت است و این تغییرات عث ایجاد رفر های متفاوت ما حین رداری میشود. از جمله این تغییرات پایین آمدن سطح خلق، افزایش تحریک پذیری، زونجی، عصنیت و پرخاشگری است.

علاوه بر این‌ها تغییرات فیزیکی نیز هنگام رداری فرزند دختر و پسر متفاوت است و این تغییرات ظاهری می‌تواند عث ایجاد ناراحتی و خستگی ما شود. بنابر این میزان پرخاش‌گری و عصنیت ما هنگام رداری فرزند دختر و پسر یکسان نیست. معمولا تغییرات ظاهری نیز هنگام رداری فرزند پسر نسبت به فرزند دختر، بیشتر و تحمل این تغییرات برای ما سخت تر است.

کنترل عصنیت دوران رداری

پرخاش‌گری و عصنیت دوران رداری امری طبیعی است اما راه‌هایی برای کنترل آن وجود دارد که مهم ترین آنها کنترل تغذیه است. مصرف مواد غذایی که سروتونین بدن شما را لا ببرد موجب این میشود که زونجی دوران رداری و میزان تحریک پذیری شما کاهش یابد. استفاده از مواد غذایی مغذی و متنوع میتواند موجب افزایش انرژی شما شده و از زود خسته شدن شما جلوگیری کند میزان کربوهیات، قند، چربی و پروتئین ید رژیم غذایی شما به طور متناسب وجود داشته شد. استفاده از دارو های مکمل و تقویتی را نیز هرگز فراموش نکنید چرا که کاهش ویمین های بدن پرخاشگری، استرس و افسردگی نقش بسزایی دارد. ورزش کردن طول روز، خواب کافی و مدیتیشن از دیگر مواردی هستند که برای جلوگیری از پرخاشگری توصیه میشود. استفاده از مشاوره نیز طول دوران رداری به سلامت روان شما کمک میکند.

نقش همسر کاهش پرخاشگری های دوران رداری

نقش همسر کاهش پرخاش‌گری و نگرانی‌های هنگام رداری بسیار پررنگ است. اگر همسر شما ردار است و از مسائلی نظیر استرس و افسردگی و پرخاش‌گری دوران رداری رنج می‌برد، حضور شما کنار او می‌تواند کاهش این احساس های منفی بسیار ثیرگذار شد. مهم‌ترین کاری که شما به‌‌ عنوان همسر او ید انجام دهید، ک کردن و همدلی است. شما نید گفتن جملات منفی احساسات او را تحریک کنید بلکه ید ابراز محبت کلامی و فیزیکی او را آرام کنید.

جایی که امکان دارد به او انجام کار های روزانه مخصوصا امور شخصی کمک کنید. حضور شما کنار او دلگرمی و استوانه‌ای است که استرس های او را کاهش می‌دهد. پس نقش خودن را دست کم نگیرید و برای کاهش تنش های همسرن تلاش کنید. ثیر عصنیت دوران رداری بر جنین را جدی بگیرید و برای آرامش او محیط خانه را آرام نگه دارید.

عوامل محیطی ثیر گذار پرخاشگری دوران رداری

عوامل محیطی همیشه نقش مهمی حفظ روحیه و کاهش تنش‌های روانی ما دارند. برای زنان ردار، بودن محیط های شاد و پر انرژی بسیار مفید است. حضور آن‌ها محیط های منفی و پرتنش، عث تشدید پرخاش‌گری و استرس‌های آن‌ها می‌شود. گوش دادن به موسیقی‌های شاد، دیدن فیلم‌های مثبت، انجام ورزش و مدیتیشن، کارهایی است که برای حفظ روحیه و کاهش تنش‌های دوران رداری می‌توانید انجام دهید. جایی که ممکن است از خواندن اخر ناگوار و گوش دادن به شرح حوادث استرس زای روزمره خودداری کنید.

لس‌های شاد بپوشید، محیط‌های سرز پیاده روی کنید نوزاد ون شکمن صحبت کنید و به او انرژی دهید. همانطور که او متوجه عصنیت و پرخاشگری شما میشود، حرف‌های شما را نیز می‌شنود و انرژی مثبت شما را یافت می‌کند. پس سعی کنید صدایی آرام و محبت آمیز خانه یکدیگر صحبت کنید انرژی بهتری به او دهید.

خودآگاهی و کاهش عصنیت دوران رداری

یکی از راه‌های خیلی مؤثر برای کاهش پرخاش‌گری و افسردگی حین رداری خودآگاهی است. این‌که شما بدانید عصنیت شما امری طبیعی است و از کنترل شما خارج نیست، به کاهش آن کمک می‌کند. ممکن است رداری‌های قبلی ن این حالت‌ها را تجربه نکرده شید و این احساسات برای شما جدید شد، این مسئله نید شما را نگران کند زیرا همان‌طور که گفتیم پرخاشگری دوران رداری و جنسیت جنین نیز حدودی به هم مرتبط هستند. بنابراین ممکن است شما هنگام رداری یکی از فرزندانن این حالت‌ها را نداشته شید و هنگام رداری فرزند دیگر دچار افسردگی یا پرخاش‌گری شوید. بنابراین کنترلن را از دست ندهید، نگران نشوید و استفاده از راه‌حل‌هایی که پیشنهاد شد، سعی کنترل استرس و نگرانی‌های خود کنید.مطمئن شید که این حالت ها گذراست و به زودی شرایطن مانند قبل میشود. کمک گرفتن از مشاوره بهترین و مؤثرترین راه است.

سوالات متداول

عصنیت و پرخاش‌گری دوران رداری چه تأثیری روی جنین دارد؟

است آینده کودکی پرخاشگر و استرسی داشته شید. خشم و عصنیت موجب تغییرات فیزیولوژیکی و هورمونی بدن شما می‌شود که نتیجه این فرآیند می‌تواند کاهش رسیدن خون و اکسیژن مورد نیاز به جنین شد این پدیده می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری بر روی رشد جنین بگذارد.

علت اصلی زونجی دوران رداری چیست؟

دلیل عمده این زونجی تغییرات هورمونی است. هورمون‌های استروژن و پروژسترون ثیر زیادی تعادل رفری زنان دارند. تغییر میزان این هورمون‌ها موجب تغییرات اساسی رفر زنان می شود. کاهش استروژن موجب می‌شود که زنان صبوری خود را از دست داده و پرخاشگر شوند همچنین عث بروز غم و ناراحتی شدید آن‌ها می‌شود و عث می‌شود که سریع به گریه بیفتند.

نقش تغذیه کاهش عصنیت دوران رداری چیست؟

مصرف مواد غذایی که سروتونین بدن شما را لا ببرد موجب این میشود که زونجی دوران رداری کاهش یابد. استفاده از مواد غذایی مغذی و متنوع میتواند موجب افزایش انرژی شما شده و از زود خسته شدن شما جلوگیری میکند. میزان کربوهیات، قند، چربی و پروتئین ید رژیم غذایی شما به طور متناسب وجود داشته شد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره کودک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

دلیل زونجی دوران رداری چیست؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۱:۲۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت

استفاده از حفاظ فلزی و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی و تامین امنیت

شاید به هنگام شنیدن توصیه هایی از افراد مختلف برای استفاده از حفاظ پنجره یا حفاظ فلزی و یا انواع حفاظ ها این سوال در ذهنتان پیش آید که استفاده از حفاظ پنجره چه اهمیت وضرورتی دارد؟

 

اهمیت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند کم سن و سالی در خانه دارید یا اصلا فرزند کوچکی ندارید اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازیگوشی های آنها جلوی پنجره های در ارتفاع کم هستید استفاده از حفاظ پنجره می تواند خیال شما را از این بابت آسوده نماید.

 

حفاظ پنجره

 

اهمیت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنیت جانی افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نیز محافظ می کند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طریق پنجره ها نخواهند بود.

همچنین برخی افراد نیز حفاظ پنجره را برای شکل و ظاهر زیبایی که به ساختمان می دهد استفاده می کنند. حفاظ های شیک و مدرن ظاهر ساختمان را بسیار لوکس و زیباتر جلوه می کنند.

 

حفاظ پنجره بیرونی و داخلی

حفاظ پنجره بیرونی که گفته شد می تواند از یک ساختمان ساده و معمولی، یک ساختمان شکیل و زیبا بسازد، ممکن است مورد پسند و سلیقه برخی افراد نباشد و از نظر آنها، شکل و ظاهر ساختمان را تحت تاثیر سو قرار دهد. این افراد نیز نباید نگران سقوط کودکان از پنجره و یا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها می توانند از حفاظ پنجره داخلی استفاده کنند این حفاظ ها از داخل نصب می شوند و نمای بیرونی ساختمان را دچار تغییر و تحول نمی کنند. حفاظ هایی که از داخل نصب می شوند اندازه گیری متفاوتی از حفاظ های خارجی دارند، حفاظ های داخلی را باید به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلی پنجره تولید کرد.

سوالی که در مورد نصب حفاظ پنجره داخلی پیش می آید درمورد نحوه تمیز کردن پنجره است. دقت داشته باشید که حفاظ های داخلی ثابت نیستند و با توجه به اینکه از طریق لولا متصل می شوند می توان به راحتی آنها را باز و بسته کرد و به نظافت و تمیز کردن شیشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ های داخلی چه حفاظ های بیرونی، بایستی نهایت دقت در طراحی صورت گیرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراکم بالا ممکن است باعث عدم رسیدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ایمنی شیشه ها را نیز تضمین می کند. از قدیم الایام به یاد دارید که برخورد توپ بچه هایی که در کوچه ها مشغول بازی بودند همواره تهدیدی برای شیشه پنجره ها محسوب می شد. هرچند که امروزه دیگر این شیوه تفریح علاقمندان خود را از دست داده و بیشتر کودکان و نوجوانان اکثر اوقات خود را در منزل یا بدور از اجتماعات می گذرانند اما برخورد هر شی یا پرتابه دیگری می تواند سبب ایجاد خسارت در مورد شیشه های پنجره ها شود.

 

ایمنی شیشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره که حفاظ فلزی است عموما از جنس فلزاتی چون آلومینیوم و آهن ساخته می شود و قیمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثیر عوامل مختلفی چون نوع طراحی، میزان فلز به کار رفته در حفاظ پنجره و غیره است.

 

امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی ترفند دیگری برای محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنین حفاظ شاخ گوزنی نیز باعث ابهت بیشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمایی لوکس در آن می شود. نیروهای امنیتی و اجتماعی نیز استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای و ... را برای حفظ امنیت در ساختمان تایید کرده و توصیه می کنند.

 

امنیت بیشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

همانطور که می دانید امروزه افراد از ابزار و وسایل زیادی برای محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده می کنند. برخی بدین منظور منزل را مجهز به دزدگیر می کنند برخی دیگر از دوربین های مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده می کنند و ... بیشتر این شیوه ها هزینه بالایی را در پی دارند و شاید به همان اندازه نیز کارایی نداشته باشند و با قطع سیمی از کار بیفتند، نصب آنها نیز مشکل بوده و نیاز به سرویس و نگهداری مداوم دارند. در این بین استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوارها روش مناسبی است که در حین حفظ امنیت منزل نیاز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظیفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام می دهد.

حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از حفاظ های بسیار مورد پسند و استقبال در جامعه است که همانطور که شاخ گوزن راهی برای ایمنی این حیوان مهیا می سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نیز راهکار مناسبی برای حفاظت از ساختمان و ایمنی بیشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ درب آکاردئونی

حال که در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ روی دیوار ی صحبت کردیم شاید با خود بگویید که راهکار پیشنهادی ما برای جلوگیری از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طریق درب به داخل منازل چیست؟ حفاظ درب آکاردئونی بهترین گزینه برای این منظور می باشد. حفاظ درب آکاردئونی را شاید در بیشتر آپارتمانها دیده باشید. واحدهای آپارتمانی با استفاده از این حفاظ امنیت واحد خود را تامین می کنند.

 

حفاظ فلزی

نرده فلزی چیست؟ زمانی که می گوییم نرده فلزی در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها نرده فلزی گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به نرده فلزی نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد.

 

حفاظ فلزی

 

حفاظ درب آکاردئونی

البته استفاده از حفاظ درب آکاردئونی محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب های منازل نیست و از آن می توان برای محافظت در درب های انبارها، مغازه ها و غیره نیز استفاده کرد. حفاظ درب آکاردئونی فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند و محوطه سالن و راه پله های شما را مخلل نمی نماید.

عوام، بیشتر حفاظ درب آکاردئونی را با نام هایی چون درب کشویی و درب کرکره ای می شناسند. این حفاظ تاشو حداقل مکان را اشغال کرده و حداکثر امنیت را برای منزل شما فراهم می آورد.

حفاظ های درب آکاردئونی (آکاردئونی اشاره به ساز آکاردئون دارد که برای ساختن و طراحی این حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اینکه یک حفاظ فلزی هستند اما وزن کمی دارند و به راحتی با دست باز و بسته می شوند. برای راحتی بیشتر افراد امکان اتصال ریموت به این حفاظ ها نیز فراهم شده و از این رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نیز از بین می برد. استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در پارکینگ ها نیز مزایای زیادی می تواند داشته باشد چرا که سنگینی درب های متداول به عنوان درب پارکینگ را ندارد و امکان استفاده از ریموت برای آن نیز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آکاردئونی در آپارتمانها

همانطور که می دانید زندگی شهری امروز و افزایش روزافزون جمعیت اینگونه طلبیده است که افراد در آپارتمان ها و برج های آسمان خراش زندگی کنند. برجهایی که شاید بیش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد می کنند و پس از عمری زندگی در یک ساختمان هنوز همدیگر را نمی شناسند. همچنین برای تامین مخارج زندگی و مسئله رواج استقلال مالی زنان، امروزه بیشتر منازل و واحدهای آپارتمانی در طول روز خالی هستند و این امر افزایش سرقت و دزدی را در بیشتر شهرها موجب شده است. برای این منظور است که گفته می شود به کارگیری حفاظ درب آکاردئونی می تواند خیال شما را از بابت امنیت منزل به هنگام ترک آن آسوده نماید.

آنچه که گفته شد بیشتر از جهت ارائه یک راهکار برای حفاظت از منزل، اموال و کالاها در برابر افراد متجاوز دارای اهمیت است و محصولات معرفی شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آکاردئونی گرفته تا حفاظ شاخ گوزنی روی دیوارها می توانند این امنیت را برای شما، خانواده و اموالتان تامین کنند.

 

منبع ahaniranian.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۲۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

کسب درآمد از اینترنت با همه امکانات

کسب درآمد با سیستم سئو آسیا

با کسب درآمد از نمایندگی فروش خدمات سئو آسیا به آرزوهایتان وعده تحقق بدهید با پیشرفت تکنولوژی و تمایل شرکت‌ها و برندها برای کسب درآمد از طریق فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی، رقابت جدید و تنگاتنگی در عرصه‌ی وسیع اینترنت در میان صاحبان کسب و کارهای وابسته به اینترنت ایجادشده‌ است.

در این میان رقابت جدی و اصلی برای ارتقا رتبه در گوگل توسط کاربران و مشتریان می‌باشد. سئوکاران به این کار سهولت بخشیده و صاحب درآمدهای کلان خواهند شد. باوجود بازار خوب و پردرآمدی که اکنون برای نمایندگی‌های فروش خدمات سئو وجود دارد، کسب درآمد از نمایندگی‌ فروش خدمات سئو آسیا با اقبال بلندی منتظر شماست.

 

 

کسب درآمد از فروش بک لینک
نمایندگی کسب درآمد از فروش بک لینک این روز ها از توجه بر انگیز ترین مراجعی است که خدمات ارائه شده در آن برای بهبود رتبه ی وب سایت ها می باشد. در واقع هدف اصلی یک وب سایت عمدتاً بهبود رتبه و تصاحب جایگاهی مطلوب در لیست معرفی های سیستم گوگل است، از این رو وب سایت دار ها همیشه به دنبال راهکار مناسبی در این راستا هستند.

بک لینک ها نیز از گذشته تاکنون گزینه ی اثر گذار و مناسبی در زمینه ارتقا سئو و رتبه کلمات کلیدی و صفحات سایت محسوب می شود، فلذا با تهیه ی یک بک لینک مناسب برای هر وب سایتی در هر حوزه ای می توان رتبه ی آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل رساند. به همین جهت بهره مندی از نمایندگی کسب درآمد جهت ارائه بک لینک جزء عمده ترین برنامه های پرتقاضا صاحبان وب سایت ها به شمار می رود.

 

کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی
کسب درآمد از فروش ورودی گوگل ایرانی با توجه به وجود انواع و اقسام وب سایت ها و بیشتر شدن مداوم تعداد آن ها، می تواند کسب و کار پر رونقی برای شما باشد .

افزایش ورودی گوگل برای وب سایت های اینترنتی همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای وب مستر ها از جمله حیاتی ترین پارامتر ها محسوب می شود. چرا که فعالیت هر وب سایتی با آنالیز آمار ورودی توسط گوگل مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرد و در صورتی که این آمار رو به افزایش باشد، نشان دهنده ی کیفیت بالای وب سایت مربوطه است. به همین علت وب مستر ها و مدیران وب سایت ها در جست و جوی روش مناسبی به جهت افزایش این آمار هستند پس کافیست همین امروز با نمایندگی فروش ورودی گوگل سئو آسیا درآمد خود را افزایش دهید .

 

کسب درآمد از فروش رپورتاژ آگهی
با توجه به طیف گسترده کاربران اینترنتی هر بازدیدکننده وب سایت یک مشتری بالقوه محسوب شده که می تواند برای شما ارزش آفرینی کند. پس چه بهتر که با دریافت نمایندگی رپورتاژ وب سایت خود را به یک ماشین پولسازی تبدیل کرده و در کنار فعالیت های خود از این طریق نیز به کسب درآمد بپردازید.

امروزه رپورتاژ اگهی یکی از اصلی ترین راه های معرفی کسب و کار محسوب می شود و اغلب کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند. یکی از راه های کسب درآمد از وب سایت نمایندگی رپورتاژ است. این روش درآمدی پایدار و مطمئن را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

کسب درآمد از پکیج افزایش بازدید سایت
کسب درآمد با پکیج افزایش بازدید در پنل نمایندگی سئو آسیا از جمله پر متقاضی ترین نمایندگی ها و مراجعی است که با افزایش روز افزون وب سایت های اینترنتی پر متقاضی تر از قبل می شود.
زیرا در حقیقت عمده ترین هدفی که صاحبان وب سایت های اینترنتی به دنبال تحقق آن هستند، افزایش تعداد بازدید از سایت شان می باشد، چون در این صورت مخاطبان بیشتری جذب کرده و بالطبع محبوبیت و رتبه بالاتری کسب خواهند کرد که همه ی این ها منجر به کسب درآمد بالا تر و افزایش فروش آنها می شود.
گفتنیست این هدف خدماتی است که از طریق پنل نمایندگی سئو آسیا ارائه و محقق شده است .

 

کسب درآمد از سفارش تبلیغات متنی و بنری
این قابلیت در سایت نمایندگی وجود دارد و نمایندگان گرامی با واگذاری مکان های تبلیغاتی مشخص در سایت خود کسب درآمد می کنند .

نکته مثبتی که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که مشتری به ازای رزرو جا هزینه پرداخت می کند و برای نشان دادن بنر خود برخلاف تبلیغات کلیکی که بیشتر وقت ها کلیک ها تقلبی می باشد هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

نکته مثبت خوب دیگری که در تبلیغات متنی و بنری وجود دارد این است که لینک غیر مستقیم و اختصاصی ویژه هر تبلیغ ایجاد میگردد و این لینک در گوگل ایندکس میشود .

 

آموزش کسب درآمد از سئو آسیا فقط در 4 گام
● گام اول : پرداخت حق عضویت نماینده و ثبت نام
● گام دوم : قرار دادن خدمات و پکیج های سئو آسیا در سایت خود و یا سفارش طراحی سایت اختصاصی با نام و برند و دامین دلخواه شما
● گام سوم : تبلیغات از سایت و خدمات و برند خود
● گام آخر : دریافت سفارش از مشتریان در سایت نماینده و ثبت سفارشات از طریق پنل و ارجاع به سئو آسیا جهت فعالسازی نهایی


به همین راحتی بدون داشتن هیچگونه دانش فنی و نگرانی یا فراهم کردن زیرساخت فنی و هرگونه مسائل و مشکلات مربوط به ارائه‌ی خدمات تحت وب به تجارت خود را در زمینه سئو آغاز کنید .

همین الان با کلیک بر روی لینک عضویت و ورود به صفحه ثبت نام هزینه اخذ نمایندگی را پراخت نموده و عضویت خود را تکمیل نمایید :

https://www.seoasia.ir/register.php

 منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۴۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

اهمیت توجه به همسر/ چگونه به همسرم توجه کنم؟ ۹ راهکار سازنده که باید بدانید

5 / 5 ( 1 vote )

توجه به همسر تحکیم پیوند زناشویی چق مهم است؟

توجه به همسر عامل اصلی پیوند عاشقانه میان زن و مرد است. اگر به دنل خانواده ای شاد و محیطی سالم هستید، محبت و توجه را از همسرن یغ نکنید. اغلب مراجعین به مشاوره خانواده، معمولا از بی محبتی و بی توجهی همسرشان گلایه دارند که چرا همسرم به من توجه نمی کند و نسبت به من بی احساس است. بعضی از آن ها حتی علت بی توجهی همسرشان را نمی دانند. معمولا آمارها نشان می دهد که بی توجهی مردان بیشتر از زنان است.

توصیه روانشناسان این است که حتی زمان هایی که زن و شوهر یکدیگر اختلاف دارند سعی کنند نسبت به هم سرد نشند و راه های دیگری را برای حل اختلافاتشان پیدا کنند. توجه به همسر معمولا روزهای اول زندگی بیشتر دیده می شود اما رفته رفته محبت ها کمرنگ شده و دوطرف نسبت به هم کاملا بی تفاوت می شوند. آقایون و خانم های عزیز توجه کنید که غرور و عدم ابراز علاقه به همسر یکی از اصلی ترین بحران ها دوران زناشویی است.

چرا ید به همسر خود توجه کنیم؟

اهمیت توجه به همسر پایه و اساس روابط زناشویی بوده و عث دلبستگی بیشتر زوجین می شود. اگر زن و مرد محبت و توجه شان را دلشان نگه دارند و آن را بروز ندهند یا اگر ندانند که چطور ید به همسر محبت کرد زندگی شان چه ارزشی دارد؟ مگر غیر از این است که مرد و زن ازدواج می کنند به هم آرامش دهند؟ اهمیت توجه به همسر شناخت قبل از ازدواج رابطه مستقیمی دارد. به همین دلیل به آشنایی خصوصیات زن و شوهر قبل از ازدواج کید می شود. اگر زن و شوهر، مشاوره قبل از ازدواج را جدی بگیرند، همدیگر را بهتر می شناسند و اطلاع از اخلاق هم ازدواج می کنند نه اینکه بعد از ازدواج هر روز یک چیز زه کشف کنند.

توجه به همسر جمع چگونه شد؟

توجه به همسر جمع نشانه شخصیت و تربیت ست فرد است. ازدواج موفق، زن و شوهر احترام همدیگر را زندگی شخصی و اجتماعی دارند. کوچکترین رفر نامناسبی همسر، شان و شخصیت او را پیش دیگران پایین می آورد. فکر نکنید که بی حرمتی و بی توجهی به همسر، اقتدار خودن را نشان می دهید. بر عکس این کار شما نشان می دهد چق بی شخصیت هستید.

توجه به همسر جمع اصول خاصی دارد. به عنوان مثال:

  • جمع همسرن شوخی نکنید.
  • چهارچوب ها را کلام خود حفظ کنید.
  • اگر جمع شلوغ بود مدام از همسرن سوال کنید که چیزی نیاز دارد یا نه. خصوصا اگر مجلس خانواده خودن شد.
  • زمان پذیرایی کنار همسرن شید.
  • به او لبخند بزنید.
  • از او شکایت نکنید و اگر همسرن رفر زشتی کرد بعدا به این مساله رسیدگی کنید.
  • صحبت های همسرن را قطع نکنید.

دوران رداری چگونه به همسرمان توجه کنیم؟

توجه به همسر دوران رداری ید بیشتر از قبل شد. شما قرار است یک پ نمونه شید. قطعا از مسئولیت هاین هم آگاهید. اما وظیفه پی از زمانی آغاز می شود که همسرن فرزند شما را شکم خود نگه می دارد. پس لازم است بیشترین توجهات را این زمان به همسرن داشته شید.

  • سعی کنید ره توجه به همسر دوران رداری و کارهایی که ید این دوران انجام دهید تحقیق کنید.
  • همسرن را برای شام به رستوران دعوت کنید.
  • کارهای خانه به همسرن کمک کنید.
  • سعی کنید اوقات بیشتری کنار همسرن شید.
  • از خانواده خود بخواهید که کمتر به خانه شما بیایند همسرن بیشتر استراحت کند و تحت فشار نشد.
  • نهایت سعی خود را بکنید که همسرن آرامش شد.
  • او را آغوش بگیرید. این دوران خانم ها حساس می شوند و به توجه بیشتری نیاز دارند.
  • اگر فکر می کنید که اطلاعاتن کم است به مشاوره خانواده مراجعه کنید.

توجه به خانم چیه و چه کارهایی اونو افزایش میده؟ (دیدگاه مشاوره خانواده)

این مطلب به محوری ترین نیاز یک زن یعنی کسب توجه اشاره میکنیم و مطلب را یک سوال از اقایان شروع میکنم و اون سوال اینه که اقایون آیا دوست داشتید خانمتون شبیه شما شه هم جسم و هم شخصیت ؟؟؟
مثلا هیکلی عضلانی،پوستی ضمخت،صدایی کلفت و قیافه ای که جذاب نیست و حتی اخلاقی که به نظر تند میرسه و اصلا بقیه ویژگی هایی که خودتون دارید رو داشته شند!!!!

خواهید دید که هرگونه شهت خانمتون شما موجب ایجاد حس بد و حتی بیزاری شما نسبت به اونا میشه پس اگر به انتظارات اقایان از خانمشون کمی دقت کنیم. میبینیم اونا از یک زن انتظار دارند که هیچ پرخاشگری نداشته شه، همیشه بع و رو حرف مرد حرفی نزنه و همراه و یید کننده مرد شه و …. اقایان ید بدانید همه این ویژگی هایی که از خانمتون انتظار دارید شخصیتی که بسیار لطیف و ظریف شه نهفته هست. پس لطافت و ظرافت داشتن یک زن خواست و انتظار یک مرده
خوب حالا به خلقت خانمتون و ویژگی های جسمیش که تولدش ایجاد میشه نگاه کنید. ترشح هورمون ها بدنش رو لطیف و ظریف و عاری از عضله میکنه و چیزی میشه که تو دوست داری.

پس ادامه مسیر زندگی هم ید این روند ادامه پیدا کنه و خانمن رفری که از سوی شما به سمت او گسیل میشه توجه رو ببینه. این صورته که به حرفاتون به تصمیماتون و حتی به عقایدتون اعتماد میکنه و حتی اونجایی که تو میخواهی زندگی میکنه وحتی اونی رو که تو میخواهی میپوشه و میپزه و… لذتم میبره.

راهکار ساده توجه به همسر چیست؟:

  1. اولین راهکار بیان دوست داشتن به خانمتون هست هیچ وقت نگید من دارم کار میکنم و خانمم داره اینو میبینه و ید بفهمه این یعنی دوست داشتنش ، خانم شما به شنیدن واژه های دوست داشتن نیاز داره و این مساله همچون نیاز به آب خوردن که نیازی همیشگی و آخر عمرمون است نیاز همیشگی اونا و آخر عمرشون محسوب میشه.

  2. دومین راهکار اینکه طول روز او و کمی مورد اتفاقاتی که طول روز افده براش تعریف کنید. هیچ وقت نگید دانستن این حرفا به چه د خانم من میخوره خانمها بیشتر از اینکه به دنل اطلاعات شند از اینکه طول روز هاشون صحبت بشه حس توجه میگیرن.

  3. سومین راهکار اینکه هنگامی که تصمیمی گرفتید یه جوری نشان بدید که توجه خانمتون رو هم مدنظر قرار دادید. مثلا امروز این پیراهن رو که تو هم از رنگش بدت نمیاد خریدم و یا این هندوانه رو خریدم امشب هم بخوریم.

  4. چهارمین راهکار اینکه حضور خانمتون از هیچ خانمی تعریف نکنید و اگر تعریف کردید ید انتهاش یه جوری به توجه خانمتون وصلش کنید. مثلا امروز مام خونشون تمیز کرده بود مثل شما که همیشه خونت تمیزه!!!

  5. پنجمین راهکار اینکه از بدن، لس و تیپ و ارایش خانمتون تعریف کنید.

  6. ششمین راهکار اینکه خانمتون رو نوازش کنید و گاهی سر او رو بغل خودتون و یا روی شانه هاتون قرار داده و موهاش زی کنید این کار حس خوب توجه رو به زن میده.

  7. هفتمین راهکار اینه همسرتون رو اسمش صدا نکنید بلکه اون رو القاب زییی که اون توجه هست صدا کنید مثل عشقم، همه وجودم، نورچشام و …

  8. هشتمین راهکار اینکه هرموقع خانمتون داره صحبت میکنه به او گوش دهی فعال داشته شید حس خوب همدلی رو واکنش هایی که گوش دادن تون بهش میدید حس کنه نه اینکه فقط شنونده منفعل شید. پس زمان حرف زدن او فقط به او توجه کنید و رفر دیگه ای مثل تماشای تلویزیون و یا زی مویل رو کنار بگذارید.

  9. نهمین راهکار اینکه وقتی خانه هستید سعی کنید میزان استفاده از مویل و تلویزیون رو کم کنید و اگر دارید از این وسایل استفاده میکنید از خانمتون دعوت کنید کنارتون بشینه و هم از این وسایل استفاده کنید اونوقت خواهید دید اونا دیگه بهتون گیر نمیدن.

پس اقایان وقتی خانمتون این توجه رو از تو نبینه ابتدا سعی میکنه رفرهایی فراتر از وظایف زناشویی ((مثلا بیش از حد تلاش کردن برای کسب رضایت تو)) توجه رو کسب کنه و اگر نشد رفرهایی مثل نق زدن و قهر و بداخلاقی و .. به نقص توجه به خودش به تو اعتراض میکنه و اگر زم نشد دچار ماندگی آموخته شده و حتی بی تعهد به زندگیش میشه!!! پس اگر به دنل آرامش زندگی زناشویی تون هستید توجه به خانمتون رو البته اونجوری که اونا میخوان و نه اونجوری که تو دوست داری براشون انجام بدید.

سوالات متداول

همسر من کلا نسبت به همه چیز بی توجهه. نسبت به من و نسبت به بچه هام. هر چی هم که می گم کار خودشو می کنه. به نظرتون چطور هاش رفر کنم؟

شما قبل از هر چیز ید همسرتون رو می شناختید و بعد ازدواج می کردید. این آدم نیاز مبرم داره یه مشاور صحبت کنه. حتما ید مشکلتون ریشه یابی بشه حداقل از این شرایط بدی که هستید بیایید.

خانمم به من اهمیت نمی ده. کلا رابطه جنسیمونم به مشکل برخورده . ایشون ترجیح می ده که بیشتر اوقات دوسش شه. چطور میشه مثل سابق بشه؟

اول اینکه ید علت این کارشو بپرسید. بعد از اون ید سعی کنید محبت از دوسش دورش کنید و به سمت خودتون بکشید. مخصوصا زن و شوهر هایی که قبلا همدیگر رو دوست داشتن و حالا از هم سرد شدن حتما ید علت اون رو ریشه یابی کنند. به این رابطه ها امید بیشتری هست.

شوهرم همسر دوم گرفته و نسبت به من بی توجهه. البته من رو مجبور کرد رضایت بدم. منم این شرایط رو نمی تونم تحمل کنم. به نظرتون چه کنم؟

شرایط شما نیاز به مراجعه به مشاوره داره ولی ظواهر نشون می ده همسرتون نسبت به شما سرد شده و این خیلی بده. اگه واقعا نمی تونید تحمل کنید ید مدتی ازش دور شید که به اعصابتون فشار نیاد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

اهمیت توجه به همسر/ چگونه به همسرم توجه کنم؟ ۹ راهکار سازنده که ید بدانید

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۲:۱۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)