مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

تربیت دختر از دیدگاه اسلام چگونه است؟

تربیت دختر از دیدگاه اسلام چگونه است؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

تربیت دختر از دیدگاه اسلام

تربیت دختر از دیدگاه اسلام ید از همان ابتدای نوزادی و حتی دوران جنین آغاز شود . تربیت دختر از دیدگاه اسلام مانند پرورش گل وگیاه میشد . وقتی گل میکاریم ابتدا زمینه رشد آنرا فراهم میکنیم . زمین خوب ، کود مناسب و بذر خوب . پس از آن زمینه پرورش گل را فراهم میکنیم . نور کافی ، آبیاری بجا ، به اندازه و به موقع . این عوامل عث میشود ما بتوانیم گلی زی داشته شیم رشد خوب و پرورش مناسب . تربیت دختر از دیدگاه اسلام نیز همینگونه است . ما برای یک تربیت خوب ابتدا ید زمینه رشد و پرورش دختر رافراهم کنیم سپس به تربیت او بپردازیم . اسلام از نظر صواب و گناه تفاوتی میان دختر و پسر نیست . از نظر آفرینش نیز میان پسر و دختر برتری وجود ندارد و هر دو یک شان و عزت را دارند .

تربیت دختر از دیدگاه اسلام از آنجهت بسیار مهم است که او آینده ما خواهد شد . ما یعنی مربی . کسی که مسیرآینده را تربیت فرزندانش تعیین میکند . تربیت دختر از دیدگاه اسلام امری خطیر و بزرگ است که میتواند سامان دهنده جهان شد . میتواند دنیا را متحول کند . تربیت دختر از دیدگاه اسلام یعنی پایه ریزی جهان اسلام . یعنی پرورش نسلی که بر پایه و اساس نیکی ونیک بینی برپا خواهد شد . یک دختر نیک اندیش نسلی نیکو صفت دامان خود پرورش خواهد داد.


بیشتر بخوانید:اهمیت تربیت کودک از دیدگاه قرآن


اصول تربیت دختر از دیدگاه اسلام

اصول تربیت دختر از دیدگاه اسلام بر اساس جهان بینی اسلامی برپا شده است . مسلما مکتب اسلام اولین اصل از اصول تربیت دختر از دیدگاه اسلام مسلمان بودن دختر میشد . شناخت ست و محقق شده اسلام جزو اولین اصول تربیت دختر از دیدگاه اسلام میشد . دختری میتواند نسل آینده را مکتب اسلام آشنا کند که خود این مکتب آشنا شد . از دیگر اصول تربیت دختر از دیدگاه اسلام برخوردار بودن از مهر وعاطفه کافی والدین یا اولیا نسبت به دختر میشد . تربیت زمانی به نتیجه میرسد که دختر کسر مهر و محبت نداشته شد .

چون دختر موجودی عاطفی است اگر ازمحبت وافی برخوردار نشد ممکن است از مسیر عادی زندگیش منحرف شود . برخوردار بودن از عاطفه خانواده برای یک دختر یک نیاز است . اصول تربیت دختر از دیدگاه اسلام از حمایت عاطفی جانب داری میکند . رابطه پیامبر دخترش آنق قوی بود که اورا ام ابیها مینامید . این نشان دهنده رابطه خوب عاطفی میان پ و فرزند میشد . از دیگر اصول تربیت دختر اسلام توانایی ایجاد رابطه اجتماعی است . دختر از نظر اسلام ید ست را از نا ست و سره را از ناسره تشخیص دهد . یک دختر ید میریت صحیح داشته و بتواند روابط خانوادگی را پیوند دهد .


بیشتر بخوانید:اهمیت تربیت کودک اسلام


مراحل تربیت دختر ازدیدگاه اسلام

مراحل تربیت دختر از دیدگاه اسلام به چند دوره تقسیم میشود . اولین مرحله ، زمانی است که جنین داخل رحم ما میشد . این مرحله بسیار مهمی است . چون اندامهای حسی _حرکتی ، اندامهای عصبی و غیره تشکیل میشود . این جنین اگر مورد مراقبت قراربگیرد فرزندی سالم و سر حال خواهد شد . جنین داخل رحم نیز میتواند رفرنس های عاطفی را یافت نماید . او رحم ما پیامهای حسی _عاطفی احساس آرامش کسب میکند . او آینده میتواند این حس را به همسر ، فرزندان وجامعه منتقل کند .

دومین مرحله از مراحل تربیت دختر از دیدگاه اسلام از یک سالگی هفت سالگی میشد . این مرحله به دختر از طریق زی میتوان خوشرفری و تعاملات اجتماعی را آموخت . میتوانیم استعدادهای اورا کشف کنیم . اجازه بدهیم تجربه کند . تجربه کردن نیز از مراحل تربیت دختر از دیدگاه اسلام است . قالب قصه و حکایت اورا خطرات اجتماع و همینطور راه برخورد ست معضلات آشنا کنیم . البته نید اورا بترسانیم . آشنا کردن ترساندن تفاوت دارد .


بیشتر بخوانید:تربیت فرزند دختر از بدو تولد


اهمیت تربیت دختر از دیدگاه اسلام

اهمیت تربیت دختر از دیدگاه اسلام از این جهت است که یک دختر مسلمان ید محترم شمرده شود . جایگاه دختر اسلام ازآنجهت اهمیت دارد که زنانی همچون خدیجه ، مریم ، فاطمه و سمیه نقشی اساسی و مهم زنده نگهداشتن اسلام داشتند . دختر اسلام نقش تلطیف کننده روابط انسانی جامعه و خانواده را دارد . اهمیت تربیت دختر از دیدگاه اسلام بسیار مهم است . جامعه همیشه نیاز به یک مربی و تربیت کننده دارد که بتواند جامعه را جهت ست هدایت کند . لذا دختر به عنوان مربی فرزندان از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است . تربیت دختر مهم است چون او ید ق خود را جامعه بداند .

دختران مسلمان فقط یک ما نیستند آنها پیام رسان حرکتهای حق طلنه هستند . مانند زینب صحرای کربلا که پیام رسان خون پاک براش به جهانیان بود . اگر دختری مانند زینب نبود شاید جهان هرگز پیام کربلا را به این زییی شنیده نمیشد . دختر مسلمان اجتماعی زیستن میتواند از اسلام دفاع کند . یک دختر مسلمان تعامل زیی اجتماعی خود پیامی عملی است از اینکه اسلام دینی اجتماعی است . اسلام هیچکس را انزوای اجتماعی نمیخواهد و دختر نیز از این قاعده مستثنی نیست . دختر به عنوان ما آینده ید اجتماع شد . ید بتواند حرمت خود را حفظ کند . ید عزت نفس پلیدی را از خود دور نماید .


بیشتر بخوانید:نکات تربیت فرزند پسر و دختر


ضرورت تربیت دختر از دیدگاه اسلام

ضرورت تربیت دختر از دیدگاه اسلام دارای اهمیت فراوانی است . چون اسلام بر داشتن عزت نفس دختران کید فراوان دارد . یک دختر مسلمان تربیت ست عزت نفس لایی خواهد داشت . ضرورت تربیت دختر از دیدگاه اسلام بر پایه علم و شناخت برنامه ریزی شده است . اعتماد به نفس دختر مسلمان لا است و میتواند توانایی هایش جهان را رو به جلو هدایت کند . جامعه ای که دختر ست تربیت نشود مسلما جوانان نیز ست هدایت نخواهند شد . حال که به ضرورت تربیت دختر از دیدگاه اسلام پی بردیم بهتر است ست عمل کنیم . تربیت ست به دختر خود شخصیت و احترام ببخشیم . او مانند یک کنیز برخورد نکنیم که فقط به امور آشپزی و خانه داری بپردازد .

دختر ازدیدگاه اسلام جایگاهی والا دارد . او نوی خانواده است که به امور خانواده سر و سامان میبخشد . خانه را مدیریت میکند و تدبیر و اندیشه زخمهای اجتماعی ، اقتصادی و غیره را بهبود میبخشد . دختر رفیق پ و همدم ما است . ید او نهایت ملاطفت و شعور برخورد شود بتواند جایگاه خود را حفظ کند . ید از آسیبهای اجتماعی به دور شد سلامت روحی و جسمی به وظایف خود عمل کند . دختری میتواند اجتماع و خانواده به عنوان مربی ست عمل کند که عقده نداشته شد . گره های روحی مانع از ست عمل کردن او میشود .


بیشتر بخوانید:روش های تربیت فرزند اسلام


مشاوره و خانواده

مراجعه به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی به تربیت ست دخترانمان اهتمام بورزیم . مشاوره تربیت کودک فرزندی سالم تربیت کنیم که آینده بتواند از عهده وظایفش بر بیاید . مشاوره کودک لازمه تربیت ست کودکانمان است . مسفانه تربیت دختر جامعه ما یا افراط میشود یا تفریط . یعنی برخی از ما آنق به دخترمان محبت میکنیم که لوس و خودمحور میشود . برخی نیز آنق غرق بو ها هستند که او را محدود میکنند . آنها ازاودختری منزوی و متعصب میسازند . هردو روشی اشته است . تربیت دختر تعادل و میانه روی حرف اول را میزند .

د رمثالی که برای پرورش گل زدیم . اگر به یک گل بیش ازحد آب که مایه حیات است بدهیم ریشه گل را میپوسانیم . اگر گل معرض نور شدید آفب قرار بگیرد برگهایش میسوزد . اما هرکدام اگر به اندازه شد گل را رور میکند . آنرا میپروراند . تربیت دختر نیز از هیچیک از عوامل غافل نشیم . به اندازه لازم و کافی مهر بورزیم . عین حال به دیب او اهمیت دهیم . گلی داشته شیم از گلهای بهشت . این گل زی عث سعادت ما ، خود و جامعه فردا خواهد شد . دختری اعتماد به نفس ، عزت نفس لا و محبت بیکران که میداند کجا محبت خود را بی صرفه مصرف کند . کجا خشم بگیرد و کجا اقتدار داشته شد .


بیشتر بخوانید: مورد شیوه های تربیت کودک بیشتر دقت کنید


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه تربیت کودک تلفنی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: The Importance of Girls’ Education in Islam | Facts about the …

تربیت دختر از دیدگاه اسلام چگونه است؟

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۸:۱۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره روانشناسی آنلاین

مشاوره روانشناسی آنلاین
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

روانشناسی آنلاین

روانشناسی آنلاین به مجموعه ای از کاوشها ، سوالات و تدوین راهکارهایی میپردازد که مراجعه کننده آن سرو کار دارد . روانشماسی آنلاین برای ارایه بهترین روش مان تلاش میکند . حال ممکن است آسیب فردی شد و ممکن است خانوادگی یا حتی اجتماعی . روانشناسی آنلاین ابتدا به بررسی ریشه های آسیب میپردازد . مثلا اگر فردی اطاعت نا پذیر است ریشه یابی میشود . روانشناسی آنلاین حتی ممکن است به یک نسل پیشتر بپردازد . آسیبهای روانی که عث بروز اختلالات کوچک وبزرگ میشود ممکن است از سالها پیش از تولد نشات گرفته شد . روانشناسی آنلاین به بررسی آسیبها و ثیر آن بر فرد میپردازد . از ثیر آن بر نسل آینده نیز جلو گیری میکند .

روانشناسی آنلاین امکاناتی که دارد میتواند بین شما و نسل گذشته و نسل بعدی ارتط مانی برقرار نماید . به طور مثال ممکن است پ بزرگ فردی تحت ثیر بو های زمان خود پرورش یافته است . این فرد فرزند خود را ایمان به این بو ها پرورش خواهد داد . مسلما این تربیت نوه نیز ثیر خواهد گذاشت . حال این ثیر یا مستقیم است یا معکوس . چرا که وقتی یک نفر تحت ثیر یک بو بزرگ میشود سه حالت ممکن است پدید بیاید . اول ثیر مستقیم و ارتط مثبت ، دوم ثیر معکوس و ارتط منفی و حالت سوم اینگونه است که نسل بعدی برخی از این عقاید را میپذیرد و برخی را دو ر می اندازد . تمام این روابط بستگی به صد ثیرگذاری فرد بر افراد خانواده دارد . کنشها عث بروز واکنشها میشود .

مشاوره روانشناسی آنلاین خانواده

مشاوره روانشناسی آنلاین خانواده برروی ثیرهای متقابل خانواده مطالعه میکند . یک تربیت ، یک پرورش ممکن است چند نسل ثیر گذار شد .مثلا اعتقاد داشتن به شور چشمی . نسل اول به شدت به آن اعتقاد دارد نسل دوم ممکن است آنرا خرافه بداند و اصلا نپذیرد و نسل سوم بگوید حالا ید مراقب بود و رعایت کرد ، هرچند خیلی به آن اعتقاد نداشته شیم . آسیبها نیز اینگونه هستند . از نسلی به نسلی انتقال میابند اما نوع ثیرگذاری آنها متفاوت است . تفاوت ثیر گذاری به دلیل متفاوت بودن انسانها از نظر پذیرش میشد . مشاوره روانشناسی آنلاین خانواده پیگیری این آسیبها آن را مان میکند .

پ بزرگی که به شدت بد اخلاق بوده یا فرزندانی چون خود ر می آورد . ثیر این رفر ممکن است آنها را مخالف شدید خشونت ر بیاورد . مشاوره روانشناسی آنلاین خانواده تحقیق مورد رفر شما میتواند آنرا آسیب شناسی کند . آنلاین بودن به این مشاوره کمک میکند . مثلا اگر پبزرگ از آمدن برای مشاوره خودداری میکند آنلاین بودن ناخوداگاه میدان مشاوره قرار میگیرد . مشاوره روانشناسی آنلاین خانواده مانند یک جلسه است . این جلسه اکثر افراد خانواده حضور دارند میتوانند از خود دفاع کنند . میتوانند سوتفاهم هارا مورد خود برطرف نمایند . میتوانند رفر و یا رفلکسها را توجیه کنند و یا توضیح دهند . البته این مشاوره تک نفره نیز برگزار میشود . خود فرد و مشاور . بسته به نیاز ممکن است مشاوراز شما بخواهد مشاوره رضایت شما چند نفره برگزار شود .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی روانشناسی


روانشناسی آنلاین کودک

روانشناسی آنلاین کودک میتواند واقعی تر شد . وقتی به مرکز روانشناسی مراجعه میشود مورد رفر کودک توضیح داده میشود . ولی وقتی به صورت آنلاین این رفر مشاهده میشود واقعی تر و واضحتر ک میشود . روانشناسی آنلاین کودک مشاور میتواند رفر کودک را محیط خانه و خانواده بررسی کند . مثلا مای ادعا دارد فرزندش هنگام عصنیت اشیا را پرت میکند . مشاور دلایل گوناگونی برای این رفر ذهن دارد . اما محیط طبیعی خانواده و به صورت آنلاین مشاور کنشها و واکنشها را هم میبیند و مشاوره راحت تر و واقعی ترانجام میشود . روانشناسی آنلاین کودک مشاور از روی زیها میتواند به خانواده کمک کند . میتواند به او رفرهایی را تزریق کند واکنشهایش را ببیند . بدون آنکه مورد قضاوت ما و یا خانواده قرار بگیرد . پیش داوریها ازجانب خانواده مسیر مان را دگرگون میکند .

برخی اوقات واقعیات به مشاور کودک گفته نمیشود . این رفر مسیر مان اختلال بوجود می آورد . برخی خانواده ها حتی نزد خود برخی اختلالات را نمیپذیرند چه برسد بخواهند آنرا زگو نمایند . پذیرفتن بیماری یا اختلال خود نیمی از مان است . هنوز هم هستند کسانی که به مشاوره نیاز دارند . وقتی به آنها پیشنهاد مشاوره میشود از کوره میروند و تعصب برخورد میکنند . مواردی ممکن است احساس کنند به آنها توهین شده و ناراحت شوند . صورتیکه همه ما نیاز به مشاوره داریم . همه ما نیاز داریم بدانیم چه چیزهایی مسیر زندگی مارا بهتر میکند . چه چیزهایی حال ما ثیر گذارتر است .

روانشناسی آنلاین زناشویی

روانشناسی آنلاین زناشویی مورد انواع زناشویی هم مشاوره میدهد . ید توجه داشت زناشویی وروش های تحریک و اسکاسم برای همه یکسان نیست . جالب است بدانید برخی مردان و یا زنان فقط به روشهای معمول تحریک و یا ارضا نمیشوند . معمولترین تفاوت تحریک شدن بوسیله یکی از ارگانیزم بدن است . شما دوست عزیز بخوبی ید بدانید همسر شما کدام عضو بدن شما تحریک میشود . مثلا کسانی هستند که دیدن دندانهای سفید و براق به هیجان می آیند . برخی دیگر دیدن پاهای زی و پدیکور شده آنتریک جنسی میشوند . حال این شما هستید که به عنوان شریک جنسی و یا همسر این اسرار را ید کشف کنید . اگر شما آن را کشف نکنید و علاقه نشان ندهید همسر شما مجبور است به دنل چاره شد . این چاره جویی ممکن است راه ورود اشخاص دیگر را به زندگی شما ز کند .

اگر این توانایی را ندارید بهتر است از او سوال کنید . شاید این بخش هم توانایی ندارید . یک روانشناسی آنلاین زناشویی این راز زی را همسرن کشف خواهد کرد . حال که سخن از تحریک جنسی به میان آمد بد نیست این را هم بدانید . برخی مردان یا زنان پوشیدن لسهایی مانند لس خواب رنگهای خاص نحریک میشوند . برخی جورابهای نازک . بعضی دیگر پوشیدن شلوارهای براق و یا جذب . البته این نوع تحریک همه وجود ندارد و لی هر خانه ای ممکن است یکی از این زنان و یا مردان وجود داشته شد . که صد البته وظیفه همسر است که این مورد اطلاع کافی کسب کند .ا وید زمینه را فراهم کند که همسرش حریم خانه نیازش رابرطرف کند .

مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه

مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه داشتن کای مجرب به شما مشاوره میدهد . مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه هدف داشتن جامعه ای سالم آماده است بخش زناشویی وخانواده شما را همراهی کند . این مرکز داشتن متخصصان مختلف حوزه روانشناسی به شما مشاوره خواهد داد . این مرکز به صورت حضوری خدمت شماست . کسانی به دلایل مختلف ممکن است نتوانند مشاوره حضوری بگیرند . کسانی ممکن است شهری دیگر اقامت داشته شند . کسانی که ناتوانی جسمی دارند . عده ای ممکن است بیماری جسمی دارند . عده ای دیگر را ترافیک ممکن است از حضور ز بدارد . مرکز مشاوره روانشناسی آویژه امکانات تماس تلفنی ، مشاوره آنلاین و میز گرد خانوادگی آنلاین را ترتیب داده است .

این مرکز به شما مورد خانواده ، نوجوان و جوان و کودک مشاوره روانشناسی میدهد . از دیگر خدمات این مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه است . حوزه های روانشناسی مانند روشهای رفر کودکان اوتیستیک مشاوره خانواده میدهد . یا چگونگی برخورد دوقطبیها و یا کسانی که اختلالات رفری دارند مشاوره خانواده و روانشناسی میدهد . هدف مرکز روانشناسی آویژه بهبود وضعیت بیماران و آرامش افراد خانواده آنها است . چرا که خانواده به عنوان سنگ بنای جامعه داشتن جامعه ای سالم حرف اول را میزند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین روانشناسی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Online Counseling Psychology Degree – Online …

مشاوره روانشناسی آنلاین


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۹:۰۵ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

راهکارهای مشاوره زناشویی تلفنی

راهکارهای مشاوره زناشویی تلفنی
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

مشاوره زناشویی تلفنی

چرا اخیرا مشاوره زناشویی تلفنی بیشتر مورد توجه همگان قرار گرفته است ؟ یکی از دغدغه های زوجهای جامعه ما اینست که آیا زناشویی مناسبی همسر خود دارند یا خیر . گفتگو و صحبت مورد زناشویی چندی پیش یک بو بود . بیشتر زنان و مردان نگران هستند اگر بخواهند مورد زناشویی بپرسند به بی حیایی متهم شوند . حالیکه این حق هر زن و مزد است مورد زناشویی بداند . زناشویی یکی از وظایف زن و مرد میشد .اکنون وجود اینکه افکار عمومی مورد زناشویی روشن شده اما هنوز هم صحبت ره آن عث شرم میشود . مشاوره زناشویی تلفنی میتواند این شرم را کنار زده و عث شود فرد به راحتی مشاوره نماید . از دیگر مزایای مشاوره زناشویی تلفنی اینست که بدون صرف اوقات حاشیه ای میتوان مشاوره نمود .

شهرهای بزرگ برخی اوقات ترافیک سنگین مانع میشود برای مشاوره زناشویی به یکی از مراکز مراجعه کنیم . مشاوره زناشویی تلفنی بدون اصراف وقت مشاوره را برای ما راحت میکند . سرمای زمسن و گرمای شدید بسن نیز یکی دیگر از موانع مشاوره میشد که مشاوره زناشویی تلفنی این امر را برای ما قابل دسترس مینماید . مواردی که ما یک شهر زندگی میکنیم ولی مرکز مشاوره مورد اعتماد ما شهر دیگر است . زهم مشاوره تلفنی کمک بزرگی به ما میکند . مشاوره زناشویی تلفنی راهی راحت ، قابل دسترس و محرمانه برای مشاوره همگان .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی زناشویی


مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین

مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین دنیای امروز اینترنت و دنیای نت حرف اول را میزند . تمام محاسنی که برای مشاوره تلفنی عنوان میشود نواقصی نیز دارد . مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین این نقص را حدودی برطرف نموده است . زناشویی چون ارتط تعامل همسر میشد برخی مواقع حضور همسر لازم است . زمانی میتوان گفت یک زناشویی کامل و خوب است که رضایت همسر جلب شده شد .

مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین این امکان را میدهد که یک مشاوره زناشویی زن ، مرد و مشاور هرسه هم حضور داشته شند . مشاوره زناشویی تلفنی و آنلاین زن و مرد هر دو حضور هم خواسته هایشان را بیان میکنند . ممکن است زن یا مرد اثر شرم نتوانند حرفهایشان را به هم بزنند . ممکن است اثر رو یستی این حرفها بیان نشود . و یا ترس از مورد قضاوت قرار گرفتن نتوانند خواسته هایشان را به هم بگویند . این جلسه سه نفره مشاور توجه به علم روانشناسی آنها را وادار به گفتن خواسته ها خواهد کرد . این گفتگو مشکلی اگر هست رفع خواهد شد .

زناشویی امری حسی و هیجانی است و حس و هیجان هر شخص دیگری تفاوت دارد . حتی به جرات میتوان گفت حس و هیجان یک شخص هر زمان متفاوت است . زناشویی مانند دارو نیست که برای سرما خوردگی یک نسخه پیچیده شود و برای پوست یک دارو . زناشویی کاملا به حس رضایت و تحریکات جنسی بستگی دارد .


بیشتر بخوانید:آداب زندگی زناشویی و مهارت های زندگی مشترک


مرکز مشاوره زناشویی تلفنی

مرکز مشاوره زناشویی تلفنی توجه به اینکه هر یک از عوامل تجربه خاص خود را دارند سریع تر شما را یاری میکنند . مرکز مشاوره زناشویی تلفنی داشتن روانشناسان ماهر و تجربه میتواند همراه خوبی برای شما شد . یک مرکز مشاوره زناشویی تلفنی ترجمه مقالات مختلف دنیا ارتط است . این مراکز از طریق اینترنت جدیدترین علوم و دستیافته های علم روانشناسی و روانپزشکی به شما یاری میرسانند . مراکز مشاوره حس همنوعدوستی و انجام خدمات بهتر تلاش میکنند رضایت مراجعین خود را جلب کنند . هر شهر مراکز مشاوره وجود دارند . اهمیت این مراکز اکنون بر همه روشن شده است . فرهنگ مشاوره میان مردم بخوبی جا افده است . هر مشکلی برای هر کسی بوجود می آید بی وقفه به یکی از این مراکز مراجعه میکنند .

بر خلاف چند دهه پیش که همه خود را کامل میدانستند و کمتر مشورت میکردند اکنون همه به مشاوره نمودن افتخار میکنند . یا امر خطیر مشاوره به گیس سپیدان و ریش سفیدان واگذار میشد حال آنکه همسران جوان نیاز داشتند به روز شند . مهمتر از آن جانبداری هر بزرگتر از اقوام خویش و یکطرفه انجام میشد . اکنون توجه به تعدد این مراکز کار جوانان آسانتر شده است .


بیشتر بخوانید:روابط زناشویی چیست ؟


مشاوره زناشویی تلفنی خانواده

مشاوره زناشویی تلفنی خانواده نه تنها برای زن و شوهر مفید است بلکه برای تمام اعضا خانواده نیز فایده دارد . خانواده ای که زناشویی دزست انجام میشود تنش کمتر است . بی اعتنایی و بی حوصلگی جایگاهی ندارد . ذهن پ و ما خانواده گیر نیست . زناشویی و رابطه جنسی ده صد زندگی است اما نبود آن تمام زندگی را تحت الشعاع قرار دهد . مرد یا زن تنها رابطه خصوصی که خانواده دارند رابطه جنسی است . عشق به فرزند ، عشق به پ و ما و خانواده یک رابطه خاص نیست که مختص زن و شوهر شد . رابطه ای که خاص همسر است فقط زناشویی است . زن ومردی احساس تعلق میکنند که این رابطه بینشان محکم و ست انجام شود .

مشاوره زناشویی تلفنی خانواده مختص کسانی است که میخواهند رابطه آنها همسرشان خاص و مختص شد . اگر این رابطه ست انجام نشود احساس امنیت جنسی تبدیل به حس سرکوب جنسی میشود . نتیجه این تدل رخوت ، بی حوصلگی ، سرخوردگی عاطفی و احساس پوچی خواهد بود . تحقیقات میدانی دیده شده که همسرانی میگویند زن من یا شوهر من نیاز ندارد . این گفته حکایت از ناتوانی شما تحریک ست همسرن دارد . اگر تحریک بخوبی انجام نشود زن یا مرد احساس سرخوردگی میکنند . کم کم این رابطه کمرنگ و حتی نابود میشود .


بیشتر بخوانید:حل مشکلات زناشویی زوج های جوان


مشاوره زناشویی و خانواده تلفنی

مشاوره زناشویی و خانواده تلفنی برای اینست که ما بتوانیم بخوبی زمینه داشتن یک رابطه زناشویی خوب را فراهم کنیم . فقط به مرحله اسکاسم رسیدن نمیتواند رابطه خوبی شد . تحریک جنسی ید زمینه خوبی داشته شد . علاوه بر تحریک ارگانیسم جنسی ید تحریک حسی نیز انجام شود . زن یا مردی که نتواند برای همسرش حس خوبی ایجاد کند نیاز به مشاوره و مان دارد . مرد یا زن ابتدا از معاشرت همسرش ید لذت ببرد . آنها ید بتوانند از کنار هم بودن حظ ببرند . رابطه زناشویی فقط به همبستر شدن نیست . یک عشق و لذت میتواند سر میز غذا شکل بگیرد . یک نگاه دوسنه و یا کلام عاشقانه . زمینه زناشویی حتی میتواند برطرف کردن نیاز مالی همسر آغاز شود . وقتی که زن یا مرد کنار همسرش احساس امنیت مالی میکند تحریک میشود .

وقتی شما نوشتن یک شعر ، مقاله ، کشیدن یک نقاشی نشان میدهید متمایز هستید . شاید کنون هیچکس به شما نگفته شد که شما حتی وقتی یک لس میخرید که همسرن لذت ببرد واقع اورا تحریک کرده اید . شما شناخت علایق همسرن و عمل به آنها میتوانید زمینه همبستری خوبی را فراهم کنید . مشاوره زناشویی و خانواده تلفنی ارتط زناشویی و خانواده را برای شما روشن میکند .


بیشتر بخوانید:مشکلات زناشویی زنان و مردان چیست ؟


مشاوره و خانواده

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی زمانی اهمیتش مشخص میشود که شما تمام وظایف خود را انجام میدهید اما ز هم خانواده رضایتمندی ندارید . شما بیش از اندازه تلاش میکنید اما همیشه کسی هست که نگران و ناراحت شد . شما به زعم خود کامل هستید اما یک گوشه کار میلنگد . پیشنهاد میشود حتما مشاوره خانواده انجام دهید . همسر راضی است اما پسر شما دلخور میشد و مدام غرغر میکند . شاید آنق که به رضایت همسرن اهمیت میدهید فرزندن دمخور نمیشوید . یا برعکس فرزندان همه شادند اما همسرشما نه . مشاوره زناشویی و زندگی مشترک ایراد کارن را به شما خواهد گفت .


بیشتر بخوانید:مشاوره زندگی زناشویی و ثیر آن بر زندگی مشترک


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: ۹ Best Couples Counseling Techniques and Why You …

راهکارهای مشاوره زناشویی تلفنی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۵:۵۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

تمرین درمان وسواس فکری

تمرین مان وسواس فکری
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

مان وسواس

مان وسواس یا او سی دی به تنهایی امکان پذیر نیست . ممکن است اضطرابی که بت فکر کردن به این بیماری ما بوجود می آید به وسواس فکری نیز مبتلا شویم . پس توصیه میشود برای مان ، به یک مانگر و یک روانپزشک مراجعه شود . اختلال او سی دی از اختلالاتی است که هم نیاز به دارو دارد و هم مان روحی . برای مان روحی روانی به یک روانشناس لینی ید مراجعه شود . مان وسواس وقتی امکان پذیر است که بپذیریم وجود ما یک اختلال وجود دارد . مان وسواس به کمک خودمان اما نه به تنهایی امکان پذیر است . اتفاقا کسانی که به تنهایی اقدام به مان میکنند ممکن است عث بروز تکانه های شدیدتری شوند .

اگر شما هم اطراف خود بیمار او سی دی دارید هرگز نخواهید که به او کمک کنید . تنها کمک شما به او بردن به پیش یک مانگر میشد و اینکه از او بخواهید از این اختلال نهراسد . هراس بیمار او سی دی این بیماری را تشدید میکند . واقع وسواس فکری از هراس از وسواس عملی پدیدار میشود . مان وسواس مراحل خاص خود را دارد . این اختلال چون هم ارگانیزم بدن سر و کار دارد هم ذهن لا زم است هردو مان شوند . مان وسواس هم زمان روانپزشک و روانشناس ید انجام شود . مان وسواس میتواند موفقیت آمیز شد به شرطی که تمام افراد خانواده مشاوره بگیرند . .یک بیمار وقتی وسواس عملی دارد برای مرزه این اختلال خود تکانه های شدیدتری ایجاد میکند . گیر کردن ذهن خود وسواس فکری نیز به این اختلال افزوده میشود .

مان وسواس فکری

مان وسواس فکری اثر بیتفاوتی شخصی میسر میشود . یعنی هر چق به فرار از وسواس عملی بیاندیشدم تکانه های بیشتری واردضمیر هشیار شخص میشود . مان وسواس فکری زمانی میسر است که اضطراب ناشی از وسواس عملی ذهن و روح مارا گیر نکند . مان وسواس فکری نیز کمک روانشناس لینی و روانپزشک میسر است . توصیه میکنیم به هیچ عنوان صدد خود مانی برنیایید و وضع بیمار یا بیمارین را بدتر نکنید . افکار تکرار شونده ای که اثر هیجان و اضطراب مزمن وارد ذهن شخص میشود وسواس فکری را شدیدتر میکند .مان وسواس فکری افکار پریشان سختتر میشود . پس بهتر است قبل ازاینکه از این اختلال بترسیم قبول کنیم که این بیماری نیز قابل مان است . برای مان اقدام کنیم نه مرزه . این افکار بدون خواست شما وارد ذهنن میشود ولی آن به تنهایی مرزه نکنید .

به روانپزشک و روانشناس مراجعه نموده و خود را به آرامش برسانید . هرچق وجود این بیماری را ذهن خود بزرگتر کنید مجبور خواهید شد علاوه بر وسواس هیولایی هم که ذهن خود ساخته اید بجنگید . قدم اول : به خود بقبولانید که این بیماری مان دارد . قدم دوم : مان فقط کمک مانگر میسر است قدم سوم : خود مانی عث شدیدتر شدن بیماری خواهد شدولی قبل از این قدمها به خود بقبولانید این اختلال را دارید و قدمهای بعدی را مانگرن به شما خواهد گفت . فردی که وسواس عملی دارد ازچند جهت رنج میکشد . اول : انجام تکانه ها دوم : این فکر که من دیگران را رنج میدهم . وظیفه ما برای بهبود اینست که : جمع مدام از رفر وسواسی او نگوییم . اورا سرزنش نکنیم و به او اطمینان و امنیت ببخشیم .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی وسواس


تمرین مان وسواس فکری

تمرین مان وسواس فکری ساده است به شرط اینکه خودمان را بخواهیم . هرروز قبل از خواب پنج ثانیه ذهنمان را تخلیه کنیم . انگشت اشاره را میان دو ابروی خود و به آرامی قرار دهیم . هیچ فکری را به ذهنمان راه ندهیم . هیچ فکری . به هیچ چیز نیاندیشیم . پنج ثانیه فرصت بسیار کمی است اما برای ذهن فرصت بسیار خوبی برای استراحت و رفرش شدن میشد . تمرین مان وسواس فکری ابتدا این کار بعید یا سخت است امام به تیج این توانایی را کسب خواهید کرد . برخی این حالت به رویا میروند یا به مناظر زی فکر میکنند این ست نیست . وقتی چشمهاین را میبندید هیچ چیزی نید ببیندید . ذهنن را مانند یک جعبه خالی راحت بگذارید . این لحظه نه افکار زی و نه افکار بد هیچیک اجازه ورود ندارند .

تمرین مان وسواس فکری ید مانگر صورت بگیرد . همینکه ور کنیم این بیماری مان میشود . همینکه وقتی به یک رفر تکراری دست میزنیم رنج نکشیم وبه آرامی آنرا ترک کنیم . مثلا وقتی وسایل را وسواس سرجایش قرار میدهیم خود را عذاب ندهیم . به خود غر نزنیم که زهم کار وسواسی کردم . لبخند بزنیم و بگوییم ز هم کار تکراری کردم و آرام آن شی را جای دیگری قرار دهیم . سپس لذت به آن نگاه کنیم و بگوییم اینجاهم میتونه جای خوبی براش شه . اینکار وقتی خوب است که خود را راحت بگذاریم و اذیت نکنیم .

مان وسواس شستشو

مان وسواس شستشو مانند دیگر بیماریهای وسواسی نیاز به مانگر دارد . یکی از علل این بیماری علت محیطی است . علت دیگر برهم خوردن تعادل هورمونها است . هورمونهایی به نام نورو ترانسمیترهای مغزی . پس چون این بیماری نیز ناشی از اختلالات مغزی است ید به روانپزشک نیز مراجعه شود . اما برای مان وسواس شستشو ابتدا ید به یک روانشناس لینی مراجعه شود . روانشناس جه وسواس را تشخیص داده و برای مان وسواس شستشو راهکارهای لازم را اختیار شما قرار خواهد داد . وسواس شستشو یک وسواس فکری عملی است .

مبتلایان به این وسواس دو گونه هستند . وسواسی های میکروبی و وسواسی های مذهبی . وسواسی های میکروبی همیشه فکر میکنند میکروب یا کثیفی محیطشان را آلوده کرده که ید شستشو شود . وسواسی های بویی یا مذهبی فکر میکنند محیطشان نجس شده و ید پاک شود . مسفانه اینگونه افراد بع قوانین مذهبی هم نیستند و اگر مورد محیط قوانین شرعی نیز اجرا شود زهم اعتقاد دارند محیط نجس است . این وسواس نه به علم پزشکی یا میکروبیولوژی ارتط دارد نه به مذهب بلکه تکانه های تکراری است . اگر بدون مانگر از کارهایشان ممانعت شود بهبود بیمار سخت تر میشود .

جدیدترین مان وسواس

جدیدترین مان وسواس میگوید ید بپذیریم . ید بپذیریم این اختلال وجود ما هست . سپس اعتماد به نفسمان را افزایش دهیم . مدام خود تکرار کنیم من قا هستم به کمک مانگرم آنرا کاهش داده و به تیج مان شوم . به خود زمان بدهیم . بپذیریم که مان بیماری نیاز به زمان دارد . ازخود و مانگر توقع نداشته شیم که مدت کوهی این اختلال مان شود . وقتی دچار تکانه ها میشویم از خود دلخور نشویم . به خود اضطراب راه ندهیم . . اطرافیان و افراد خانواده نیز ید تحت نظر مانگر قرار بگیرند و به بهبود کمک کنند . اطرافیان نید بروز تکانه ها فوری اورا شماتت کنند . داد نزنند و به او اضطراب و استرس وارد نکنند . لبخند آرام به او بگویند زهم … ولبخند بزنند . به او اطمینان خاطر بدهند که این رفر آنها را عصبی نکرده بلکه همراه او هستند او مان شود .

جدیدترین مان وسواس میگوید از بروز رفرهای وسواسی نترسید و نترسانید . برخی اوقات کسانی یک آوا تمام آرامش بیمار رااز او میگیرند و به او استرس وارد میکنند . مانند گفتن یک اااا یا آآآآآآ پیشنهاد میشود از بروز هر گونه رفری که بیمار ترس و تردید اضطراب پدید می آورد بپرهیزید . مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی برای رفر ست مقابل بیمار به شما مشاوره میدهد . مشاوره روانشناسی به شما می آموزد چگونه مقابل رفرهعای وسواسی آرامش خود را حفظ کنید . مشاوره اختلال وسواس مان این اختلال پیش قدم شوید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره اختلال وسواس انلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Clinical practice guidelines for Obsessive-Compulsive …

تمرین مان وسواس فکری


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۱:۵۵ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

دلیل مقایسه همسر با دیگران چیست ؟

دلیل مقایسه همسر دیگران چیست ؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

مقایسه همسر دیگران

مقایسه همسر دیگران مقایسه بعضی وقت ها نیک و برخی اوقات زیان آور و حتی مخرب است . مقایسه همسر دیگران نیز از این قاعده مستثنی نیست . مقایسه همسر دیگران اگر جهت امید دادن شد بسیا رخوب و مفید است . مثلا همسر ما کسب و کار ورشکست شده و الان بسیار نا امید است . اینجا و این مثال دو وجه خوب و بد آنرا بررسی میکنیم . وجه بد اینست که بگوییم : « فلان شخص هم این کار را شروع کرد الان بیا برو ببین چه پولی پارو میکنه» . این مقایسه همسر دیگران هم زمان بدی را انتخاب کرده ایم و هم مقایسه بدی کرده ایم . لازم است او را آرام کرده و دلداری بدهیم بتواند دوره شروع کند . این مقایسه عملا به او گفته ایم لیاقت و تواناییش کمتر ازدیگران است .

حال وجه نیک مقایسه همسر دیگران میتوانیم از کسی یاد کنیم که ورشکست شده و دوره کار دیگری را شروع کرده و موفق شده است . این مقایسه همسر دیگران و جملات امیدوار کننده به همسرمان دلداری داده و به او امید بخشیده ایم .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


دلایل مقایسه همسر دیگران

دلایل مقایسه همسر دیگران ریشه تربیت کودکی دارد . دلایل مقایسه همسر دیگران ممکن است خود همسر شد . دلایل مقایسه همسر دیگران ممکن است کم گذاشتن همسر از نظر عاطفی ، جنسی و یا مالی شد . حال به اجمال به دلایل مقایسه همسر دیگران میپردازیم . ممکن است فرزند پسر یا دختر کودکی همسالان خود مدام مقایسه شده شد . این کودک مقایسه کردن ذهنش نهادینه شده است . او مدام شغل خود ، خانه خود ، پ یا ما خود و همسر خود را به مقایسه میگذارد . این فرد هیچگاه از زندگی خود و حتی قیافه و شغل خود راضی نیست . او مدام مقایسه میکند و دوست دارد هر چیزی برتر و حتی بهترین شد .

دلایل دیگر مقایسه ممکن است خود همسر شد . همسری که مدام شریک زندگی و یا وضعیت زندگیش را شخص دیگری مقایسه میکند . این رفر را عملا به همسر او منتقل میشود . او همسر خود را وا میدارد اورا دیگران مقایسه کند . دلیل دیگر مقایسه کمبودها هستند کمبود عاطفی ، جنسی ، ومالی . همسری که امد خوبی دارد اما خرج کردن خساست میکند . اودلیل می آورد که این امد برایش مقدور نیست بیشتر خرج کند . نا خوداگاه همسرش را به مقایسه فرد مشابه وا میدارد . یا از نظر عاطفی به همسرش میگوید خسته هستم ناخوداگاه همسرش میگوید از فلانی بیشتر کار میکنی؟


بیشتر بخوانید:اهمیت سن ازدواج موفق


عواقب مقایسه همسر دیگران

عواقب مقایسه همسر دیگران میتواند همین انتقال این رفر به همسر و افراد خانواده شد . فرزندان و همسر عملا یاد میگیرند خود و وضعیت خود را دیگران مقایسه کند . از عواقب مقایسه همسر دیگران افسردگی ، حسادت ، رقابت نا بجا و ایجاد اختلاف زندگی میشد . قبول کنیم که برترین و بهترین وجود ندارد . اگر ما ادعا کنیم زیترین مرد یا زن ازدواج کرده ایم سخت اشته هستیم . اگر فکر کنیم بیشترین امد را داریم اشته میکنیم . همیشه کسی بهتر و شایسته تر وجود دارد .

از عواقب مقایسه همسر دیگران اینست که ما نهایت رضایت وقتی کسی را میبینیم که از همسر ما زیتر است خدشه دار میشود . اگر کسی را ببینیم که همسرش را عاشقانه دوست دارد حسادت میکنیم . اگر کسی را ببینیم از همسر ما ثروتمندتر است بیمار میشویم . چون بهترین وجود ندارد . حتی اگر ما بهترین شیم وجهی از وجوه زندگی کمتر خواهیم بود . همین وجه کافیست ما را بیازارد . چون مطلق وجود ندارد . این فلسفه روح ما هر لحظه دچار شوک های عصبی خواهد شد . همیشه ما دچار استرس خواهیم بود . و واقع خودمان را معرض بیماری روحی و روانی قرار میدهیم .


بیشتر بخوانید:ازدواج سفید و عواقب آن چیست ؟


مقایسه همسر دیگران از طرف زن

مقایسه همسر دیگران از طرف زن بسیار خطرناک است . مرد همیشه میخواهد نظر همسرش تکیه گاهی امن شد . حال ذهن همسرش همیشه کسی هست که از همسرش بهتر شد . زیتر یا خراج تر یا موفق تر . این قیاس از امیدواری مرد نسبت به همسرش میکاهد . مرد را از تلاش بیشتر ز میدارد . چون اعتقاد دارد هرچه میکند نظر همسرش ناچیز است . مقایسه همسر دیگران از طرف زن ممکن است از مرد فردی بسازد که برعکس مورد قبل تلاشش را بیش از حد زیاد کند . این همسر برای اینکه به رقی خود میدان ندهد شنه روز تلاش میکند .

ذهن او فقط متوجه یک جنبه زندگیست که همسرش هدایتش کرده است . او به موارد دیگر زندگی کم توجه خواهد شد . اگر این مقایسه مالی شد این مرد دیگر حضور فیزیکی کمرنگی خانواده خواهد داشت . اگر مقایسه عاطفی شد مرد از نظر مالی افت خواهد کرد و به همین ترتیب مردی خواهیم داشت که یک جنبه عالی و وجوه دیگر ضعیف خواهد بود . مردی یک بعدی و عین حال فوق العاده عصبی ، زود رنج و پرخاشگر . .این مرد به خود به چشم یک وسیله مین نیاز مینگرد . جهتی تلاش میکند که از او خواسته شده ومقایسه شده . زندگی این زوج تبدیل به یک رابطه رتیک میشود .ورودی ، پردازش و خروجی … .


بیشتر بخوانید:چرا ید به سالگرد ازدواج اهمیت بدهیم ؟


مقایسه همسر دیگران از طرف مرد

مقایسه همسر دیگران از طرف مرد هم عواقب سو زیادی دارد . زن موجودی عاطفی ، احساسی و ثیر پذیر است . مانند نهالی نازک که اگر بشکند ترمیمش مشکل خواهد بود . مقایسه همسر دیگران از طرف مرد میتواند بر زن ثیری عمیق بگذارد . زن دوست دارد از طرف مرد مقبول و رضایت بخش شد . به محض مقایسه دیگری ، برای جلب رضایت همسرش از قالب خود خارج شده و ظرف دیگری میگنجد . شکل او میشود و رفر و اعمالش تغییر میکند . فردی میشود خصوصیت و شخصیت شخصی خود و رفر دیگری . این چنین شخصی ثت شخصیتی خود را از دست داده و چند بعدی میشود روحیه ای متزلزل ، نگران و شکست پذیر خواهد داشت .

این فرد اگر مورد انتقاد قرار بگیرد آنرا نمیپذیرد . حساس و زونج میشود . بهانه گیری او پایان ناپذیر خواهد بود . چون این خودش نیست که زندگی میکند بلکه مقلد کسی است که او نیست . بماند که مردی که مقیاس دیگران همسرش را میسنجد به همان شخص اکتفا نخواهد کرد . او دیدن فردی جدید زهم به مقایسه خواهد نشست . زن که زه قالب کسی دیگر گنجیده زهم ید مقلد دیگری بشود . این مرد این مقایسه زندگی خود را یا از دست میدهد و یا به انحراف میکشد . زن دیگر منتظر نمیماند که همسرش اورا کس دیگری مقایسه کند . این زن از مردش حرفشنوی نخواهد داشت . مردش نظر او فردی متزلزل و کوچک خواهد بود .


بیشتر بخوانید:دغدغه های ازدواج جوانان چیست ؟


مشاوره و خانواده

هر شخصی به محض اینکه خانواده مشکلی ایجاد میشود ر اول را طبیعی میداند . وقتی مشکل برای ر دوم تکرار شود به فکر فرو میرود . ر سوم نقش گرفتن چرا ها ذهنش به فکر چاره می افتد . حال ممکن است یک دوست د دل کند . یا یک نفر از اقوام جه یک مانند پ یا ما . هرکدام از اینها میتواند مشکل آفرین شد . چرا که آنها فقط پای ددل یک نفر نشسته اند و دلیل و برهان طرف دیگر را نشنیده اند . این فرد اطلاعات ناقصی که دارد به قضاوت می نشیند . معمولا این قضاوت ها فردی که غایب است محکوم میشود . طرف اول به جای ترمیم رفر خود یا همسر دچار پیش داوری میشود . او فقط به خود حق میدهد و خواهان تغییر رفر همسر میشود . حال آنکه ممکن است واقع خود او مقصر اصلی شد .

حال اگر ما به جای چاره جویی از افرادی که نمیتوانند عادلانه قضاوت کنند به کسی مراجعه کنیم که هم علم آن را دارد و هم تجربه نتیجه بهتری یافت خواهیم کرد . مراجعه به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی میتوانیم چاره کار را بفهمیم . مشاوره خانواده از اصولی است که ید هر خانواده رعایت شود . مشاوره خانواده و روانشناسی بیطرفانه قضاوت خواهد کرد و به جای قضاوت مشاوره خواهد داد . آسیب شناسی کرده و علت مشکل پیدا میشود . و برای زندگی آرام و ازدواج موفق چاره بهتری خواهد اندیشید .


بیشتر بخوانید:فواید ازدواج سن پایین ،گذری به دیدگاه ها


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: ۷ Ways Comparing Your Relationship To Someone Else’s …

دلیل مقایسه همسر دیگران چیست ؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۹:۴۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

معیارهای انتخاب همسر از نظر قرآن چیست؟

معیارهای انتخاب همسر از نظر قرآن چیست؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

انتخاب همسر از نظر قرآن

انتخاب همسر از نظر قرآن بسیار مهم و حیاتی است . انتخاب همسراز نظر قرآن به منزله انتخاب کسی است که میخواهند یکدل شند انتخاب همسر از نظر قرآن به منزله کامل شدن خود میشد . انتخاب همسر از نظر قرآن به منزله تکمیل دین است . انتخاب همسر از نظر قرآن معیارهای خاص خود را دارد که ید به انها توجه ویژه داشت . یک فرد زمانی میتواند بگوید مسلمان است که معیارهای انتخابش معیارهای قران همخوانی داشته شد . چون نقش همسر زندگی مسلمان بسیار مهم است . همسر یک زن تمام اختیارات اورا دارد و اگر این فرد شخص مثبتی نشد میتواند مسیر زندگی زن را تغییر دهد .

یک مرد ید همسری انتخاب کند که از عهده تربیت فرزندان و حفظحریم زندگی بتواند بر بیاید . انتخاب همسر از نظر قرآن به منزله انتخاب راه و مسیر زندگی است . بهتر است برای انتخاب همسر به خوبی بیاندیشیم . ست است که اسلام طلاق حرام نیست اما امری نکوهیده است . پس مشاوره و تحقیق همان ابتدا ست انتخاب کنیم . مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی توجه به آیات ، احادیث و روایات شما را راهنمایی خواهد کرد . یادمان شد فرصت زندگی کم است . ید برای عمر خود احترام قایل شویم . ق لحظه به لحظه آنرا بدانیم . ما فرصت آزمون و خطا نداریم . برای خطا نکردن و شکست نخوردن فرصت و وقت بگذاریم .


بیشتر بخوانید:نکات مهم انتخاب ست برای ازدواج چیست ؟


ملاک های انتخاب همسر از نظر قرآن

ملاک های انتخاب همسر از نظر قرآن واضح و مبرهن است . یکی از ملاکهای انتخاب همسر از نظر قرآن مسلمان بودن او میشد . اگر همسر یک مسلمان هم کیش ، هم آیین و هم دینش شد خیلی از مسیرهای زندگی برایشان روشن است . بحث و اختلاف عقیده کمتر است و فرصتی را که برای توجیه هم ید بگذارند به مسایل دیگر خواهند پرداخت . رضایت پ دختر لازم است و بهتر است رضایت والدین دو طرف جلب شود . از دیگر ملاکهای انتخاب همسر از نظر قرآن عاقل و لغ بودن دو طرف میشد . به این معنا که هیچکدام مجنون نبوده و به سن بلوغ هم رسیده شند .

از نظر اسلام سن ازدواج برای دختر لای نه سال ، برای پسر لای پانزده سال است . این توضیح لازم است که دختر و پسر واجب نیست این سن ازدواج کنند . از این سن لاتر میتوانند رضایت و صلاحدید والدین صورت نیاز ازدواج کنند . از ملاک های انتخاب همسر ازنظر قرآن اینست که به سن ممیز رسیده شند . دختر و پسری که ازدواج میکنند ید به سن تمیز دادن و تشخیص رسیده شند . جوانانی که قت تشخیص ندارن به صلاح نیست که ازدواج کنند . جوانی ممکن است به سن بلوغ و سن ازدواج رسیده شند اما قت تشخیص بد از خوب را نداشته شند .


بیشتر بخوانید:ملاک های انتخاب همسر برای ازدواج مناسب


معیارهای انتخاب همسر از نظر قرآن

معیارهای انتخاب همسر از نظر قرآن یکی کفو بودن زوجین میشد . کفو بودن یعنی هم شان و همطراز بودن است . حال هم شان بودن یعنی چه ؟ اول از همه همدین و مذهب بودن است . یعنی بتوانند از نظر دینی هم تدل اندیشه کنند و کنار هم زندگی کنند . دیگر هم طراز بودن مالی و اقتصادی است . یا ید هم طراز شند یا مرد خانه بتواند برای دختر یک زندگی حد خانواده دختر میین کند . مثلا اگر خانه پ کارهای منزل به عهده نوکر یا کلفت بوده مرد هم کارگر بگیرد . از نظر فرهنگ معاشرت هم کفو شند . معیار دیگر علاقه و محبت است . دو نفر ید عشق و علاقه هم زندگی کنند .

معیار های انتخاب همسر از نظر قرآن بسیار ظریف است . اگر پسر یا دختر از نظرعلمی ومعلومات هم همسطح نشند هریک خانه احساس تنهایی میکنند . حرف همدیگر را متوجه نمیشوند . وقتشان به بی حوصلگی و بطالت میگذرد . نیاز به یک مصاحب پیدا میکنند . مصاحبی که بتوانند راجع به اطلاعات خود او حرف بزنند . معیارهای انتخاب همسر از نظر قرآن شاید به ظاهر به نکات ریزی توجه نکرده شد اما یک کلام آن دنیایی از معانی است . مانند همین کفو . که ظاهر یک لغت است اما شامل تمامی نکات زندگی است . یعنی از هر لحاظ یکدیگر را ک کرده و شان و منزلت هم شند .


بیشتر بخوانید:چگونگی انتخاب همسر برای زندگی مشترک


معیار انتخاب همسر از نظر قرآن چیست ؟

معیار انتخاب همسر از نظر قرآن چیست ؟ سوالیست که برای خیلیها پیش می آید . قران به انتخاب همسر خیلی کیید دارد . عین حال محدودیتی قایل نشده است . اما برای هر یک از این محدودیت ها راه دومی نیز نظر گرفته است . این راه دوم ها عمل به قوانین قران را ساده کرده است . حال این سوال پیش می اید معیار انتخاب همسر از نظر قرآن چیست ؟ به محدودیت ها عمل کنیم یا راه دوم را انتخاب کنیم . پاسخ ید گفت قران جز سعادت برای بشر نمیخواهد . اما زمانی پیش می آید که ما دچار احساسات شدید شده و هر حرف و راهی را فراموش میکنیم .بعضی اوقات احساساتمان بقی برایمان مهم است که برای آن هر کاری میکنیم . شاید این احساسات پاک بر دشواریها غلبه کرده و راهی از سعادت شد .

قران انسان اندیشمند را همیشه آزاد گذاشته است . اما قران به وضوح و رها و رها کید کرده است بیاندیشید . همچنین امر به مشورت نموده است . مسلما انسانی که به احساساتش ارج مینهد و کنار آن بسیار می اندیشد دچار اشته نمیشود . یا کمتر دچار اشته میشود . چنین انسانی از عالمان و عاقلان و دوره دیدگان مشورت میگیرند و بهترین راه را انتخاب میکنند . مشاوره ازدواج همیشه کارساز بوده وهست . اسلام مطلق گرا نیست . اختیار و اندیشه اسلام حرف اول را میزند . انسان مسلمان خوب می اندیشد و تصمیم میگیرد . او مشورت بهترین راه را انتخاب میکند . راه اسلام برای ازدواج راه روشن زندگی است .


بیشتر بخوانید:چگونگی انتخاب بهترین همسر برای ازدواج


اهمیت انتخاب همسر از نظر قرآن

اهمیت انتخاب همسر از نظر قرآن بقی زیاد است که ازدواج را تکمیل نیمی از دین میداند . شما وقتی میخواهید یک شریک اقتصادی بگیرید کاملا تحقیق میکنید . مشورت میکنید و تمام جوانب آنرا میسنجید . حال همسر، شریک یک عمر زندگیست . همسر یک خانه شما زندگی خواهد کرد . تمام نقاط ضعف و عطف شما آشنا خواهد شد . او اختیار دار روح و قلب و جسم شما خواهد شد . اهمیت انتخاب همسر از نظر قرآن بدین جهت بسیار زیاد است . ورود یک نفر به زندگی ممکن است مسیر زندگی شما تغییر پیدا کند . ازدواج اسلام امر مقدسی است به شرط اینکه ست بیاندیشیم و ست انتخاب کنیم . بیتفاوتی سرنوشت خود و دیگری زی نکنیم . برخی اوقات ما یک تصمیم فرصت انتخاب دیگر را از دیگری میگیریم .

ممکن است یک اشته سرنوشت یک نفر زی کنیم . ممکن است زندگی او را دگرگون نماییم . برخی اوقات پیش می اید که دختری یک نفر میخواهد ازدواج کند فرد ثالث از او خواستگاری میکند . او شرایط را میسنجد . ممکن است مثلا از نظر مادی بهتر شد . ازدواج میکند اما پس از چندی کار آنها به جدایی میکشد . آنجاست که میبینیم او یک شانس و یک مورد خوب را از دست داده است . واقع فرد ثالث فرصت انتخاب را از او گرفته است . پس ما یک تصمیم اشته هم به خود آسیب رسانده ایم وهم به دیگری . شاید ما برای خود بتوانیم اشتهمان را بپذیریم اما آیا دیگری نیز به آسانی ما را خواهد بخشید ؟ آیا میتوانیم فرصتی را که از او گرفته ایم برگردانیم ؟


بیشتر بخوانید:نکاتی مورد معیار انتخاب همسر


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه معیار های ازدواج تلفنی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Chapter Five: Criteria of Spouse Selection | Youth and … – …

معیارهای انتخاب همسر از نظر قرآن چیست؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۲:۵۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مرکز مشاوره رایگان کودک

مرکز مشاوره رایگان کودک
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

مشاوره تلفنی کودک

مشاوره تلفنی کودک جزو مشاوره هایی است که از ضرورت آن همه مطلع هستند . دوران کودکی دوران حساسی است . کودک مانند یک دفتر سپید است که هرچه بر روی آن بنگارید اثر گذار است . وقتی بر روی یک کاغذ سپید مینگارید مراقب شید که ست شد چون هرچق هم خوب پاک کنید ز هم اثر آن نمایان است . این مثال به حساسیت دوران کودکی وثیر رفر ها بر روی کودک اشاره کردیم . مشاوره تلفنی کودک فرصت خوبی است روزانه مشاوران مورد کودک خود به مشاوره بپردازیم . رفرهای ناست چنان بر روح وجان کودک ثیرگذار است که آخر عمر این رفر او همراه است . مشاوره تلفنی کودک به ما کمک میکند رفر کودک خود تجدید نظر کنیم . و اگر کودک خود رفری داشته ایم که ممکن است اثر بدی بر او بگذارد مشاوره تلفنی کودک این اثر را کمرنگتر کنیم .

روانشناسان استفاده از الگوی های عمومی و اختصاصی به واکاوی رفرها میپردازند . این الگوها به روانشناسان کمک میکند علت رفر های کودک شمارا زودتر شناسایی کنند . تشخیص ست به مداوای خوب می انجامد . مشاوره تلفنی کودک برای کودکانی است که یا آسیب دیده اند و یا نمیخواهیم آسیب ببینند . مشاوره تلفنی کودک صد آسیب را تعیین میکند . سنین یک هفت سال بهترین زمان آموزش رفری به کودکان است . این زمان ید بگذاریم کودکیش را بکند . ضمن زی و کودکی نیز میتوان غیر مستقیم و نا محسوس آموزش دهیم . مشاوره کودک حد و مرز تربیت و ید ها و نیدهای این سن را تعیین میکند . شاید خیلی از ما ندانیم فرزند ما که عملکرد او سنش هماهنگ است یا خیر . همه ما برخی موارد نمیتوانیم عیوب فرزندمان را بپذیریم .


بیشتر بخوانید:مشاوره تربیت فرزند و مشکلات مشاوره کودکان


مشاوره تلفنی کودک رایگان

مشاوره تلفنی کودک رایگان میتواند کمک کند ببینیم آیا فرزند ما نسبت به احساست خویش آگاهی دارد یا خیر . مشاوره تلفنی کودک رایگان تشخیص خواهد داد کودک ما توانایی ز شناسی احساسات دیگران رادارد یا نه . مشاوره تلفنی کودک رایگان تشخیص خواهد داد که آیا کودک ما قا به ابراز احساسات خود هست یا نه . مشاوره تلفنی کودک رایگان کمک میکند بدانیم کودک ما میداند که افکارچه ثیری بر دیگران دارد ؟ مشاوره تلفنی کودک رایگان به او آموزش میدهد ایراز احساسات همیشه افکار همسویی ندارند . مشاوره تلفنی کودک رایگان از او میخواهد مقابل رفر دیگران علتها را جستجو کند . کودک ما ید تفاوتها را احساس کند . راه حل ها را بیابد . او ید گزینه مناسبی برای شاد بودنش داشته شد . او ید برای برنامه های آینده خود به تفکرات سازنده دست بیابد .

کودک سن تمیز میتواند اجتماع خرید و فروش های کوچک انجام دهد مانند خرید از سوپر محله یا خرید نان ویا خرید چاشت خود . کودکانی که دارای هوش هیجانی لایی هستند کمتر سرشان کلاه میرود و محاست کوچک توانا هستند . هوش هیجانی قابلیت تقویت و پرورش دارد . کودکانی که قا نیستند آشفتگی های خود را کنترل کنند ک ستی از اطراف خود نخواهند داشت . آنها از توانایی شنیدن خوبی برخوردار نیستند حالیکه اندام شنواییشان سالم است . آنها کنترلی بر عواطف و تکانشهای خود ندارند . این کودکان نمیتوانند دیگران ارتط خوبی برقرار کنند و بطور کلی تمرکز ندارند . دلیل همه این رفرها عدم تمرکز است . چون آشفتگی ها به مغزشان فرصت بهره گیری به موقع وست را نمیدهند . سن تمیز یا همان ک متقابل از تعامل اجتماعی عدد ثابتی نیست و هر کودک متفاوت است .


بیشتر بخوانید:روش تربیت کودک از بدو تولد


مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان آویژه

مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان آویژه نظر دارد بکارگیری افراد آگاه و مجرب خانواده ها را یاری کند . مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان آویژه به جامعه ای می اندیشد که کودکانش محیطی سالم پرورش بیابند . مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان آویژه همراه شماست فرزندانن عزت نفس و اعتماد به نفس بزرگ شوند . مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان آویژه امیدوار است مشاوره پنجره های رو به افقهای روشن زندگی را بر روی امیدهای آینده کشورمان بگشاید . این امید به ما توان ادامه میدهد که فرهنگ مشاوره ارتقا یابد . کودکانی که از تحصیل محروم میشوند . دارای تعامل رفری خوبی جامعه نیستند . کنترلی بر آشفتگیهای ذهنی خود ندارندچه بسا اثر سرخوردگی به بزه پناه بیاورند . یک مشاوره خوب هوش هیجانی کودکان تقویت میشود . آنها وقتی بتوانند پیرامون خود ارتط خوبی برقرار کنند زندگیشان هدفمند خواهد شد .

داشتن هدف به زندگی جهت میبخشد و این جهت برای برنامه ریزی های آینده مفید است . کودکانی که مشاوره میشوند می آموزند برای یادگیری احساس مسئولیت کنند . احساس مسئولیت به کودکان انگیزه یادگیری میدهد و اینگونه این دو عامل بر یکدیگر اثر متقابل میگذارد . مشاوره خانواده ارتط میان خانوادگی را بهبود میبخشد . الگوی رفری از هر عامل دیگر ون خانواده موثرتر است . مشاوره روانشناسی آویژه همراه شماست پیچیدگیهای رفری خانواده خود آشنا شوید . این آشنایی کمک میکند صورت بروز آشفتگی بدانید چه نوع رفر موثرتر و مفیدتر است . به خاطر داشته شید بروز هرگونه رفر به جا و یا نا بجا سرمنشا خانوادگی دارد . کودکان محیط خانه ید یاد بگیرند . آنها ید بیاموزند که به تغییرات چگونه پاسخ دهند . منشا کنشها و واکنشها خانواده است . اولین جایگاه ممارست برای اجتماع .


بیشتر بخوانید: اهمیت تربیت کودک از دیدگاه قرآن


مراکز مشاوره تلفنی کودک رایگان

مراکز مشاوره تلفنی کودک رایگان ره مهارتهای انطقی و حساسیتهای آن به خانواده ها هشدار میدهند . مراکز مشاوره تلفنی کودک رایگان پس از بررسی توانایی جسمانی ، ذهنی ورفری کودک مهارت اورا میسنجد . یک کودک سنین مختلف تواناییهای متفاوتی دارد . او هر سن رفرهای خاص آن سن را از خود بروز میدهد . اگر رفر کودک سنش انطق نداشته شد لازم است به یکی از مراکز مشاوره کودک مراجعه شود . مراکز مشاوره تلفنی کودک رایگان میتوانند گزینه خوبی برای راهنمایی شند . یکی از نارسایی های کودک نا توانی یا کم توانی ذهنی است . از جمله افرادی که مهارت های انطقی ندارند همین کودکان هستند . مشاوره میتوان آنها را رده های خاص خودشان مورد مطالعه قرار داد . کودکان کم توان ذهنی دو دسته هستند . دسته ای که آموزش پذیرند و دسته ای که نیستند .

اگر برای کودکان آموزش پذیر به موقع اقدام کنیم بهتر میتوانیم یاریشان کنیم . اگر اقدام به موقع انجام نشود ومهارتهای انطقی آنها دچار مشکل شود ممکن است دچار عوارض جانبی نیز بشوند . یک کودک وقتی همسالان خود پیش میرود مهارتهای خاص سن خود را بهتر یاد میگیرد . حال نظر بگیرید یک کودک ده ساله مهارتهایش حد کودک دو ساله شد . اینصورت او ممکن است جامعه نگاههای سوال برانگیز دیگران مواجه شود . ممکن است هر لحظه توسط دیگران تحقیر شود . این کودک فاقد یافت احساس نیست و نگاهها و تحقیرها را ک میکند و عث سرخوردگیش خواهد شد . او اعتماد به نفس اندکی را که دارد نیز از دست خواهد داد . اما آموزش به موقع میتواند لااقل ازعوارض جانبی بکاهد . او کنار همسالانش احساس بهتری خواهد داشت و پیشرفتهایش مشوق او خواهند شد .


بیشتر بخوانید: مورد شیوه های تربیت کودک بیشتر دقت کنید


بهترین مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان

بهترین مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان را چگونه تشخیص دهیم ؟ چند فاکتور مهم برای تشخیص بهترین مرکز وجود دارد . داشتن محیطی آرام وساکت برای بیماران و مراجعان

داشتن مشاوران مجرب و آموزش دیده سطح تحصیلات لا ترجیحا از دانشگاههای معتبر

ترجمه مقالات و مجله های روانشناسی به روز دنیا برای آگاهی بیشتر مشاوران و روانشناسان مرکز

اشنایی جدیدترین روشهای مان و مشاوره

بهره بردن از ورک شاپ یا همان کارگاههای آموزشی و برگزاری ورک شاپ توسط مرکز

دسترسی مراجعان و بیماران از طرق مختلف مانند تلفن ، اینترنت و بخصوص سایت

طرف قرارداد یکی از سازمانهای معتبر کشور

داشتن روانشناس حوزه های مختلف روانشناسی

ارتط بودن روانپزشکان متخصص

داشتن امکانات به روز برای مشاوره

و از همه مهمتر داشتن انگیزه و هدف برای مرکز ونه صرفا امد

این تفاسیر میتوان پی برد بهترین مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان چه ویژگیهایی را دارست .

اما هدف از شناختن بهترین مرکز مشاوره تلفنی کودک رایگان چیست ؟ بدیهی است که مان هر چق سرعت و صرف زمان کمتر انجام شود نتیجه بهتری خواهیم گرفت . یک بیمار و یا یک فرد آسیب دیده و یا کسی که مشاوره میگیرد فرصتی برای آزمون و خطا ندارد . چرا که این زمان را برای مداوا و یا ترمیم نیاز دارد . چه بسا بیماری ها و آسیبهایی که هر چه زودتر مداوا شوند نتیجه بهتری خواهد داشت . مانند مشاوره ازدواج . ما این مشاوره ید از زمان حد اکثر استفاده را بریم . یا کودکی که دچار اختلال دو قطبی و سایکوز که اگر این اختلال زود مداوا نشود ممکن است عث بوجود آمدن اختلال دیگری مانند شیدایی و افسردگی شود . دیگر اینکه اگر یک بیماری روانی زمان کمتری مداوا شود روحیات بیمار کمتر آسیب میبیند .


بیشتر بخوانید:اهمیت تربیت کودک اسلام


زمان و ثیر آن بر مشاوره و مراجعان

کسی متوجه شده کودک او مهارتهای تطبیقی لازم را ندارد . به یک مرکز مشاوره مراجعه میکند . اگر این مرکز جزو بهترین ها شد این اختلال زود تشخیص داده میشود . اگر بیمار نیاز به کار مان یا گفر مان و یا مشاوره داشته شد انجام میشود . روحیه بیمار و خانواده روز به روز بهتر خواهد شد چون پیشرفت بهبود اختلال خود را نشان میدهد . خانواده شاهد به ثمر رسیدن تلاشهایشان میشوند . اما وقتی یک اختلال ست تشخیص داده نشود نه تنها بیماری بهبود نخواهد یافت بلکه روحیه همه آسیب خواهد دید . پس از فوت زمان به مرکز دیگر مراجعه و روحیه بیمار و خانواده کاملا تضعیف خواهد شد . پس از صرف زمان و مراجعات بسیار مان و واقع اختلال او تشخیص داده نمیشود . این نا امیدی یادگیری و اعتماد به نفس ثیر منفی گذارده و مانع رشد او میشود .

مشاوره خانواده آنلاین فرصت مناسبی برای تشخیص است . این حق شماست که ره مرکز مشاوره ای که به آن مراجعه میکنید تحقیق کنید . ما همه حال نیاز به مشاوره داریم . برای مشاوره زناشویی ، مشاوره کودک ، مشاوره تحصیلی و حتی مشاوره نظام وظیفه . پس بهتر است برای خود و خانواده مورد یک مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده تحقیق کنیم . وقتی تمام افراد خانواده برای حل مشکلات خود به یک مرکز مراجعه میکنند تشخیص آسانتر میشود . مشاوره تلفنی خانواده میتواند برای همه افراد خانواده یک میز گرد مان تشکیل دهد . بدین ترتیب تمام افراد این جلسه شرکت می کنند . مشاوره تلفنی یک مزیت را دارد . کسی که اعتماد به نفس کافی برای رورو شدن ندارد میتواند این جلسه شرکت کند . این میز گرد حرفهای نا گفته ، گفته میشود .


بیشتر بخوانید:تربیت فرزند از نظر روانشناسی و از بدو تولد


میزگرد مشاوره

میزگردهای مشاوره آنلاین میتوان تمام بغض هارا گشود .

حرفهای نا تمام ، تمام میشود . اگر قرار است کسی مسئولیتی را به عهده بگیرد اینکار انجام میشود . اگر کسی بیش از حد ایثار میکند و از این بت دچار آسیب روانی شده است آسیبها متوقف خواهد شد . مشاوره تلفنی خانواده ره روابط بین خانواده تحقیق میکند . مزیت میزگرد بر تک مشاوره این است که هر یک از اعضا تک تک صحبت میشود . هر یک از افراد خانواده توقعات خود را از دیگر افراد خانواده بیان میکند . روابط ومشکلات افراد آسیب شناسی شده و مان میشوند . میزگرد تشخیص و پیدا کردن علت آسانتر و سریعتر خواهد بود . مشاوره روانشناسی آنلاین نیز به همین ترتیب میتواند مفید شد . این تفاوت که تشکیل میزگرد آسانتر و حتی کم هزینه تر است .

یکی از معضلاتی که دامنگیر خانواده هااست و مانع مشاوره میشود هزینه آن است . مرکز مشاوره آویژه مراجعین خود را از داشتن مشاوره آنلاین رایگان برخوردار کرده است . این مرکز به خوبی حساسیت وضروت مشاوره برای خانواده را به عنوان سنگ بنای جامعه ک کرده است . ترویج و ارتقا فرهنگ مشاوره برای توسط مرکز مشاوره آویژه روش رایگان نمودن برخی خدمات انجام میشود . این مرکز برای صرفه جویی هزینه و وقت شما هموطنان گرامی تمهیداتی اندیشیده است . اگر همه ما به اهمیت لحظه های عمر و وقت پی برده شیم تشخیص خواهیم داد ما وقت زیادی نداریم . ما انسانهای هوشی هستیم که میتوانیم مفید شیم . این حق ما است که به اهداف و آرزوهایمان دست بیابیم . یادمان شد ما میتوانیم . ما اشرف مخلوقات هستیم . ما هوشمند آفریده شده ایم .


بیشتر بخوانید:روش تربیت کودک از نظر روانشناسی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره کودک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Child Law Advice

مرکز مشاوره رایگان کودک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۷:۵۵ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مرکز مشاوره رایگان خانواده

مرکز مشاوره رایگان خانواده
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

مشاوره رایگان خانواده

مشاوره رایگان خانواده اهمیت مشاوره را برای تک تک امور زندگی معین ومشخص میکند . از مشاوره رایگان خانواده برای مسائل کوچک و بزرگ خانوادگی ، تصمیم گیری و راه حل مشکلات کمک بگیرید . برخی موارد شما نیاز دارید خود را بهتر و دقیقتر بشناسید مشاوره رایگان خانواده همراه شماست . خودشناسی به چه منظور انجام میشود ؟ شما میخواهید یک معامله اقتصادی شرکت کنید ید ریسک کنید . خود را میشناسید یا نه ؟ قت ریسک پذیری شما چه اندازه است ؟ آیا توانایی تحمل دارید ؟ آیا شرایط سخت میتوانید بر روی ریسکن وقت بگذارید ؟ مشاوره رایگان خانواده متوجه خواهید شد ریسک کنید یانه . اگر اصرار دارید ریسک کنید چه مراحلی را ید تحمل کنید . پس مشاوره رایگان خانواده فقط برای مسائل روزمره خانوادگی نیست . شما وقتی خود را بشناسید کمتر مشاجره ها یکجانبه قضاوت میکنید .

مشاوره رایگان خانواده ارتط خودشناسی میتوانید از مهارتهای نهفته ونن استفاده بهینه کنید . چه بسا استعدادها یی که ون شما منتظر یک جرقه هستند و شما از آن بیخبرید . مشاوره رایگان خانواده خود و استعدادهاین را بهتر بشناسید . نقاط ضعف و عطف خود آشنا شوید . شناختن نقاط ضعف چه کمکی به ما میکند ؟ نظر بگیرید کسی را که خوب نقاشی میکند این توانایی و نقطه عطف اوست . کسی که به هیچ عنوان نمیتواند حتی یک خط راست و زی بکشد این نقطه ضعف اوست . حال اگراین دو به تواناییهایشان اشراف داشته شند چه نتیجه ای خواهند گرفت ؟ کسی که نقطه ضعف نقاشی دارد مسابقه نقاشی شرکت نخواهد کرد . دوم : هیچگاه تصمیم نخواهد گرفت از راه نقاشی امرار معاش کند . حداقل فایده این دانستن اینست که این زمینه شکست نخواهد خورد .


بیشتر بخوانید:مشاوره آنلاین روانشناسی و خانواده


مشاوره رایگان خانواده تلفنی

مشاوره رایگان خانواده تلفنی هم گزینه ای مناسب است برای اینکه شما روابط خانوادگی قوی داشته شید . دقت کرده اید برخی خانواده ها فرزندان بزرگ که میشوند از والدین حرف شنوی ندارند . مشاوره رایگان خانواده تلفنی شمارا مسیری قرار میدهد که این مشکل بوجود نیاید . این شما هستید که انتخاب میکنید . میخواهید همیشه نظر فرزندانن مورد تکریم و احترام شید ؟ فرزندان وقتی بزرگ میشوند احساس میکند از طرف والدین حمایت نشده اند یا این حمایت میست قویتر میبود . احساس میکنند علم پ و ما آنها تطبیق عملی ندارد یا بهتر بگوییم به روز نیست . از اینرو حتی اگر به زن نیاورند عمل آنها را برنامه هایشان شرکت نمیدهند . اگر هم شرکت بدهند خود به عنوان پیشرو و والدین به عنوان پیروخواهند بود . اینجاست که والدین احساس میکنند فرزندانشان ق زحمات آنها را نمیدانند .

مشاوره رایگان خانواده تلفنی به شما خواهد گفت که شما خود خواسته اید که اینگونه ره شما قضاوت شود . اگر مشاوره رایگان خانواده تلفنی انجام دهید متوجه خواهید شد که والدین نید حکم قرنی داشته شند . مشاوره رایگان خانواده تلفنی راههای حرمت نگه داشتن را به شما خواهد آموخت . مشاوره رایگان خانواده تلفنی شمارا راهنمایی خواهد کرد چگونه به خود احترام بگذارید . کسی که برای خودش احترام قائل نیست چگونه از دیگران توقع احترام دارد ؟ شاید بگویید فرزندان ید ک کنند که شما به خاطر آنها ایثار کرده اید . شما این طرز تفکر فرزندانن را آماده میکنید به دنل مفر شند . آماده میشوند این فکر شمارا یک جواب خنثی کنند . مثلا بگویند ما که این دنیا نبودیم شما ما را بوجود آوردید واقع به شما بگویند شما فقط به وظیفه خود عمل کرده اید … .

مشاوره رایگان خانواده و ازدواج

مشاوره رایگان خانواده و ازدواج راهی است برای ق دانی از خود قبل از پ و ما شدن . شاید وقتی فرزندان بزرگ میشوند این اصلاح سختتر شد . زمان رسیدن به خواسته هاین کم شد . فرزندان ما مسه و دنیای جهانی اینترنت به سرعت حال رشد و پیشرفت هستند . آنها هم گام همسالان خود دنیا رو به جلو حرکتند . ما چه میکنیم ؟ برای آنها وقتمان و پولمان و عمرمان را قرنی میکنیم بی آنکه برای آنها ارزشی داشته شد . مشاوره رایگان خانواده و ازدواج برای ما وفرزندان ما بستر مناسب فکری و رفری میسازد . این بستر ما عین اینکه برای خودمان کسب حرمت میکنیم فضا را برای پرورش ست فرزندانمان نیز مهیا میکنیم . فرزندانی که همواره سپاسگزار و ق دان شایستگی های ما هستند . مشاوره رایگان خانواده و ازدواج از ما والدینی شایسته میسازد .

مشاوره رایگان خانواده و ازدواج راه شمارا به دنیای کودکان و جوانانن ز میکند قبل از اینکه آنها چندین گام از شما پیشتر شند ما نمیتوانیم از دیگران بخواهیم به ما احترام بگذارند یا مارا دوست بدارند . ولی میتوانیم خوا حائز ویژگیها و فاکتورهایی کنیم که احترام دیگران را نسبت به خود جلب کنیم . احترام گذاشتن ید قلبی شد . شما ناخودآگاه به یک دانشمند احترام میگذارید و یا یک هنرمند . پس لازمه احترام گزاردن برجستگی است . شما اگر والدینی شید که از کمترین امکانات بهترین استفاده هارا میکند موفق خواهید بود . اگر پ یا مای شید که به فکر آسایش خود است و بهترینها را برای خود وبعد خانواده میخواهد مطمئن شید احترام کسب میکنید . اما اگر والدینی شید که مدام شکست میخورد تصمیم گیری مردد است نمیتوانید مورد احترام شید . والدینی که همه چیز را به پای هوس میریزد … .


بیشتر بخوانید:کانال مشاوره روانشناسی خانواده


مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی

مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی شما را کنشها و واکنشها آشنا میکند . روانشناسی مانند یک زی است که شما ید رفر و عملکرد طرف مقابلن را حدس بزنید نزید . مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی توجه به ویژگیهای شما و افراد خانواده کنشها را به شما میدهد . چون یک مشاورخانواده واکنشهای اعضای خانواده شما را حدس میزند . چون رفرهای شما و آنها را دسته بندی کردی و گروههای همسان قرار میدهد . انسانها برگرفته از ون و حتی ارگانیسم بدن و همینطور جامعه به هر کنش پاسخ خاصی میدهند . مثلا کسانی که زود عصنی میشوند و روی رفر خود کنترل ندارند یک گروه قرار میگیرند . برای چنین کسانی واکنش وپاسخ به انتقاد مشخص وتعریف شده است . مشاوره رایگان خانواده و روانشناسی به راحتی میتواند رفر شما را نسبت به هرمحرک حدس بزند .

علم روانشناسی تمام رفرهای ما ارتط است . انگیزه ها ، اهداف ، خانواده وجامعه . ما حتی وقتی میخواهیم س بخوانیم علم روانشناسی ارتط هستیم . چق بخوانیم ؟ چه زمانی بخوانیم ؟ چه بخوانیم ؟ چرا ؟ چون هر یک از ما علایق خاص خود را داریم . هریک از ما توان و طاقتمان محدود به زمان و مکانی خاص است . هر یک ازما تحت ثیر انرژیهای ونی و موقعیتهای اجتماعی هستیم . مشاوره روانشناسی این امکان را به ما میدهد که شرایط را بررسی کرده و توانمان را بسنجیم و ست انتخاب کنیم . علایق ، سلایق و تغییرات ونی ما نشات گرفته از نوع پرورش ما خانواده و جامعه است . مراجعه به مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده آنها را کشف کرده و بکار ببندیم تصمیمهای خود دودل و مردد نشیم .

مشاوره رایگان خانواده آنلاین

مشاوره رایگان خانواده آنلاین به همین منظور تشکیل شده است . مشاوره رایگان خانواده آنلاین به شما این فرصت را میدهد خدمات مراکز مشاوره آشنا شوید . بدون صرف هزینه میتوانید مشاوره کنید . ضمن اینکه چون این خدمات بصورت آنلاین میشد اتصال به اینترنت میتوانید به راحتی مشاوره بگیرید . گروه یا کانال مراکز مشاوره عضو شوید . میتوانید به وب سایت مرکزمراجعه کنید و از مشاوره خانواده آنلاین بهره مند شوید . مشاوره رایگان خانواده آنلاین برای ارتقا فرهنگ مشاوره اقدام به تشکیل مشاوره خانواده رایگان نموده است .

مشاوره ازدواج

حال این بحث مطرح است که مشاوره زناشویی مقدم تر است یا مشاوره ازدواج ؟ مسلما کسی که هنوز تصمیم ازدواج یا زناشویی ندارد برای هیچیک از این دو مورد اقدام نخواهد کرد . کم پیش می آید کسی تصمیم نداشته شد و برای تصمیم نداشته اش مشاوره کند . اگر کسی تصمیم ازدواج دارد بهتر است اول به آمادگی خود برای ازدواج پی ببرد . یکی از زیرمجموعه های آمادگی برای ازدواج همان زناشویی است . اولویت بندی زناشویی برای ازدواج شاید جه اول نشد اما یکی از عوامل مهم برای تشکیل زندگی است . کسی که از هر لحاظ برای ازدواج مهیا است بهتر است حتما برای زناشویی نیز آماده شود . زندگی بدون زناشویی خوب نمیتوانداز دوام و استحکام کافی برخوردار شد . ازدواج امر مقدسی است که ید تمام نیازهای زوجین چارچوب خانواده مین شود .

شاید این سوال مطرح شود آیا ازدواجی وجود دارد که یکی از اهداف آن زناشویی نشد ؟ پاسخ به این سوال ید بگوییم بله امکان دارد . نمونه آن چند همسری است . یا کسانی که به دلیل مسائل مالی واقع تن به برخی از انواع ازدواج ها میدهند . چنین ازدواجهایی ناهمگون بودن فرهنگی ، تفاوت سنی بسیار زیاد ، زناشویی ناقص و یا بد ، کنار گذاشته شدن توسط خانواده ها به شدت به چشم میخورد . شاید یکی از مسائلی که عث میشود این نوع ازدواجها انجام شود ارضا غرایز شد . اما این مرتفع کردن غرایز واقع یک همخوابی شیرین و سالم نمیتواند شد . بخصوص جامعه کنونی که لا بودن سن نوان نسبت به پسرها حد ما و فرزند است . چنین ازدواجی حتی اگر عقد دائم نیز شد اما به لحاظ بقا و دوام موقت است .


بیشتر بخوانید: مرکز


مشاوره تلفنی

مزیتی که مشاوره تلفنی بر مشاوره حضوری دارد این است که ممکن است مشاوره حضوری کسی نتواند صحبت کند . چند گروه هستند که ممکن است برای حضور مشاوره مشکل روبرو شوند . دسته اول کسانی هستند که به شدت و به همه کس بی اعتماد هستند . آنها حتی نزدیکترین کسان خود نمیتوانند صداقت حرف بزنند . دسته دیگر ممکن است رازهای مگو داشته شند . دسته سوم کسانی هستند که نمیتوانند ارتط خوبی برقرار کنند و واقع توانایی ز گو کردن مسائل را ندارند . دسته چهارم خجالتی هستند . خجالتی ها هر حرفی را نمیتوانند زگو کنند . ولی همه این گروهها وقتی رو رو صحبت نکنند راحت تر هستند . این نقطه مشترک بین تمام این گروهها عث میشود مشاوره تلفنی را ترجیح دهند .

چون مراکز مشاوره فقط خصوصیات و رفرهای فردی سرو کار دارند نه خود فرد . این مشاوره میتواند بدون ابراز هویت انجام شود . مشاوره آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیست . افراد میتوانند بدون فاش شدن هویتشان حتی پیش مشاور به مشورت بپردازند . مشاوره روانشناسی آنلاین کمک بزرگی به کسانیست که میخواهند هر موردی مشاوره کنند . هنوز مشاوره و مراجعه به روانشناس و روانپزشک بین برخی افراد عادی نشده است . آنها گمان میکنند اگر به روانشناس و یا روانپزشک مراجعه کنند ممکن است انگ روانی بودن به آنها بخورد . لازم است بدانیم همانطور که جسم ما اثر ضربه دچار آسیب میشود روح نیز آسیب پذیر است . همانطور که برای مان جسم به پزشک مراجعه کرده ودارو مصرف میکنیم روان ما نیز ید مان شود . هیچ روح کاملا سالمی وجود ندارد تفاوت میزان آسیب هاست .

مشاوره کودک

مشاوره کودک نیز مانند چکاب بدن لازم و ضروریست . بیماریهای فراوانی وجود دارند که اگر به موقع تشخیص داده نشوند ممکن است جبران آن بزرگسالی سخت و یا غیر ممکن شد . مانند اختلال رفری اوتیسم یا اختلال آسپرگر. برخی بیماریهای روحی و روانی کودکی بهتر مان میشوند . مشاوره کودک حتی اگر به نظر خودن فرزندن سالم است ضروریست . اختلال اوتیسم شما ممکن است از زود سینه خیز کردن فرزندن شاد شوید . ممکن است از اینکه فرزندن شلوغ و پر از هیجان است خوشحال شید . ممکن است از شیرین کاریهایش لذت ببرید . اما دو سالگی بر خلاف تصورن خواهید دید که تکلمش متوقف میشود . به جای اینکه اسب زی هایش زی کند ظروف آشپزخانه و دکوریهای منزل را پرت میکند . مراجعه به روانپزشک و یا روانشناس متوجه خواهید شد فرزند شما دارای اختلال است .

امیدواریم فرزندانی شاد و سالم داشته شید اما گروهی هستند که حتما ید برخی تذکرها را مورد کودک بدانند . فرزندی که دارای هرگونه اختلال است پاک و بیگناه است . فرزندی که سنوم دان دارد مانند دیگر کودکان زی و شیرین است . کودکی که دارای معلولیت جسمی است حق زندگی اجتماع را دارد . کودکانی که دارای معلولیت جسمی ، حرکتی و ذهنی هستند ید دیده شوند . پ وماهایی هستند که آنها را از دیدمردم پنهان میکنند . معلولیت گناه نیست . اما محروم کردن این کودکان از اجتماع گناهی نا بخشودنی است . این کودکان فقط میان مردم و جمع مهارتهای زندگی را می آموزند . آنها میان حمایت مردم عزت نفس و اعتماد به نفس بدست می آورند . آنها را افتخار جامعه بروز دهیم . به آنها کمک کنیم تواناییهایشان بتوانند بروز دهند .


بیشتر بخوانید:مشاوره خانواده تلفنی


مشاوره انلاین رایگان

از مشاوره آنلاین رایگان و مشاوره تلفنی خانواده غافل نشیم . از این فرصت ها استفاده کنیم بدانیم کودکان دلبندمان چگونه رفر کنیم جامعه آسیب کمتری ببینند . کودکان ما هر ویژگی چراغ دل ما و امیدهای آینده کشورمان هستند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Women’s Clinic & Family Counseling Center

مرکز مشاوره رایگان خانواده


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۲:۲۵ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی رایگان به منظورو هدفهای مختلفی انجام میشود . مشاوره خانواده تلفنی رایگان برای شناسایی آسیبهای فردی و اجتماعی اعضا خانواده است . فردی که مهارت زندگی را کسب نکرده میتواند از مشاوره خانواده تلفنی رایگان بهره ببرد . مشاوره روان شناسی واقع از اعضا خانواده حمایت میکند . این اقدام حمایتی ممکن است برای فردی شد که معرض آسیب قرار دارد . مشاوره خانواده تلفنی رایگان اورا از لب پرتگاه بسوی مسیر ست ز میگرداند . مشاوره خانواده تلفنی رایگان اقدامی موثر جهت بهبود آسیبها فردی و اجتماعی است . مشاوره خانواده تلفنی رایگان بر پایه علوم بنا نهاده شده است ، علم روانشناسی . مشاوره خانواده تلفنی رایگان برای بروز تواناییها و تقویت مهارتهای زندگی انجام میشود . این مشاوره به منظور تسهیل امر مشورت از نظر مادی و صرفه جویی وقت انجام میشود .

برای آشنایی توده مردم مشاوره خانواده ای موفق است که از بروز آسیبها پیشگیری نماید . این خانواده وقت کمتری را برای مان صرف میکنند . آنها ق لحظه های عمر خویش را میدانند پس به خود اجازه آزمون و خطا را نمیدهند . خانواده موفق به جای وقت صرف کردن بر روی خطاها از تجربیات دیگران استفاده میکنند . استفاده از تجربیات دیگران به ما فرصت میدهد به جای اصلاح خطاها راه موفقیتهایمانگام برداریم. ارتقا فرهنگ مشاوره بین توده مردم به جامعه کمک میکند از استعدادها و تواناییها استفاده بهینه شود . همه مردم به منزله پایه های جامعه هستند . هر یک میتوانند ست زندگی کردن جامعه فردا را بهتر بسازند . نقش خود را جامعه دست کم نگیریم ما به عنوان خانواده سنگ بنای جامعه هستیم . اگرجامعه ای که برای فرزندانمان بنا میکنیم از روی مسئولیت و علم شد راه آنها هموارتر خواهد بود .


بیشتر بخوانید:مشاوره آنلاین روانشناسی و خانواده


مشاوره خانواده تلفنی رایگان روانشناسی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان روانشناسی یک امکان جدید است که برای خانواده ها فراهم شده است . برای پیشگیری از آسیب و یا مان آن مشاوره خانواده تلفنی رایگان روانشناسی فراهم شده است . این اقدام حمایتی شما را معرض لمس بهتر مشاوره قرار میدهد . مشاوره به شما امکان انتخاب گزینه بهتر را میدهد . این اقدام حمایتی دادن اطلاعات لازم چند گزینه به شما میدهد . این گزینه ها بر پایه دانسته هایی از زندگی امروز و دیروز شماست . مشاوره خانواده تلفنی رایگان روانشناسی از علوم گوناگون روانشناسی بهره میگیرد . شما مشاوره خانواده تلفنی رایگان روانشناسی قا خواهید بود هیجان خود را تخلیه کنید . مشاوره خانواده تلفنی رایگان روانشناسی بر هیجانات منفی خود غلبه خواهید کرد . شمایی که شرایط تصمیم گیری قرار دارید مشاوره خانواده تلفنی رایگان روانشناسی کمک بزرگی به شما خواهد بود .

علم روانشناسی به شما راه سازگاری محیط را خواهد آموخت . شما بهره گیری از علم روانشناسی و مشاوره به راهکارهای عملی برای حل مسائل خود دست پیدا خواهید کرد . علم روانشناسی و مشاوره دادن یک کمک فکری است . مشاوران دادن اطلاعات علمی شما را انتخاب راه بهتر یاری میکنند . مشاوره خانواده امری حیاتی برای داشتن امنیت روحی است . مشاوره خانواده آنلاین نیز فرصت مناسبی است برای صرفه جویی وقت میشد . کسانی که به مشکلات ترافیک اهمیت میدهند سعی میکنند فقط صورت لزوم بیرون بروند . کسانی که از آلودگی هوا رنج میبرند میتوانند از مشاوره خانواده آنلاین استفاده کنند . عده ای به قی مشاوره میکنند که پرداخت حق مشاوره برایشان دشوار شده است . چاره چیست ؟ آیا مشورت نکنند ؟ این عزیزان میتوالنند از مشاوره خانواده رایگان استفاده کنند .


بیشتر بخوانید:کانال مشاوره روانشناسی خانواده


مشاوره خانواده تلفنی رایگان ازدواج

مشاوره خانواده تلفنی رایگان ازدواج نیز امکانی برای بهره بردن از مشاوره است . زوجهای جوانی که تصمیم ازدواج دارند فرصت کمی اختیار دارند . آنها ید هزینه کردن صرفه جویی کنند . مشاوره خانواده تلفنی رایگان ازدواج بهترین گزینه است . امر ازدواج برخی ریش سپیدان یا گیس سپیدان مشورت میکنند . این مشورت بر پایه تجربه خواهد بود . تفاوت تجربه و علم اینست که تجربه محدود به زندگی فرد و نزدیکان اوست . اما علم هم اندیشی به همراه تجربه اکثر مردم جهان است . مزیت مشاوره و مشورت بین اقوام اینست که مشاوره کمتر اسرار منتشر میشود . مشاوره خانواده تلفنی رایگان ازدواج به شما این امکان را میدهد که کسی از اسرار شما مطلع نشود . شایدشما نخواهید خصوصیات اخلاقی و ذهنی شما را کسی بداند خانواده تلفنی رایگان ازدواج مشاوره راهی مطمئن برای حفظ اسرار ونی شماست .

مشاوره ازدواج از هر مشاوره دیگر مهمتر است . یک زن و مرد میخواهند عمری را کنار هم سپری کنند . ازدواج و پس از آن طلاق فرهنگ عامه حکم یک بو را دارد . برای دختر و پسر جوان نیز یک خاطره تلخ است . یک پسر و دختر که جدا میشوند همواره مورد سوال هستند . پس چه بهتر که یک مشاوره بجا خود را از این ورطه تلخ برهانند . البته ید این فکر غلط از اذهان پاک شود که ازدواج همیشه ست است و طلاق غلط . یک پسر و دختر ممکن است هردو انسان های والا و خوبی شند اما کنار هم نتوانند زندگی کنند . عقاید و آرمانهایشان هم هماهنگ نشد . نیازهای یکدیگر را نتوانند مین کنند . طبیعی است زندگی آنها کنار هم لذت و سودی نخواهد داشت طلاق میگیرند ولی هردو خوبند .

مشاوره خانواده تلفنی رایگان زناشویی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان زناشویی برای خانواده لازم است . زناشویی یکی از ارکان مهم زندگی است . مشاوره خانواده تلفنی رایگان زناشویی از یک زناشویی خوب خواهد گفت . یک زناشویی کامل و بدون اضطراب و افسردگی . مشاوره خانواده تلفنی رایگان زناشویی متوجه خواهید شد آیا همسرشما خوب ارضا میشودیا نه ؟ چرا یکی از زوجین خیانت میکنند ؟ دلایل بسیاری مطرح است اما مهمترین دلیل رابطه زناشویی ناقص است . ارضا شدن خوب و کامل ارضا شدن تفاوت دارد و عوارض آن نیز متفاوت است . مشاوره زناشویی اولین گام موثر برای آگاهی از زناشویی ایده آل است . خیلی از خانواده ها صحبت کردن مورد زناشویی را بی شرمی میدانند . این طرز فکر عث میشود اطلاعات جنسی آنها ناقص بماند . مشاوره مانند مراجعه به پزشک است . پزشک جسم انسان را مداوا میکند ، مشاور رفر انسان را اصلاح میکند .

مثال : یک فرد برای خانواده اتومبیل تهیه میکند این خوب است هدفش راحتی خانواده است . حال یکی نهایت سعی خود را میکند که این اتومبیل نقص فنی نداشته شد مدل لا و شیک شد . خانواده سیر و سفر این ماشین احساس لذت و امنیت میکنند . ولی ماشینی که میانه راه خراب میشود رنگ و ظاهر آن کثیف و داغون است خانواده موذب میشوند . هردو هدف راحتی خانواده ماشین خریده اند اما اولی چه حسی به آنها میدهد و دومی چه حسی ؟ یک زناشویی ناقص و بد دقیقا همین حس را به زوجین میدهد . به جای اینکه بعد از زناشویی احساس امنیت ، راحتی و لذت کنند حس بدی خواهند داشت . عوارض یک زناشویی بد ، خیانت ، آسیب روحی ، سرکوب غریزی ، اختلال هورمونی ، افسردگی و پرخاشگری خواهد بود .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی خانواده


مشاوره خانواده تلفنی رایگان کودک

مشاوره خانواده تلفنی رایگان کودک نیز به منظور پرورش ست کودک کانون خانواده تشکیل شده است . کودکی حساسترین مرحله رشد است . کودک اگر متناسب سنش رشد کند و آسیب نبیند میتواند نوجوانی ،جوانی و بزرگسالی خوبی داشته شد . غیر اینصورت آشفتگی های روحی دلیل اختلال های رفری او خواهد بود . مشاوره خانواده تلفنی رایگان کودک فرصت مناسبی برای بهره بردن است . برای اینکه مراحل رشد شخصیتی کودکمان آشنا شده و آنها را ست پرورش دهیم . آشنایی هوش هیجانی و مراحل آن بسیار حائز اهمیت است . از نوزادی زیرهفت سالگی کودک پیروفطرت خود میشد . او به ابعاد اهمیتی نمیدهد و آن را نمیشناسد . او به همه چیز از دیدگاه خود مینگرد . مرحله تجربه عملی است . خود میان بین است . هرچیز جذابی را میخواهد لمس کند . همه چیز برایش اسب زیست .

سن پس از هفت سال یعنی سن عملیاتی عینی کودک به دیدگاه خود نسبت به اشیا نظام میبخشد . او ابعاد ، جنس ، کیفیت و طبقه بندی اشیا را تجربه کرده و می آموزد . مشاوره کودک این سنین میتواند به شما دسته بندی و عملکرد هوش هیجانی کودکن کمک کند . مشاوره خانواده تلفنی رایگان کودک یک فرصت و مجال برای بهره بردن از تجارب و اطلاعات مشاوران است . اگر دوران حسی حرکتی کودک یعنی زیر هفت سال بخوبی طی شده شد پایه های رشد او کامل است . اکنون شما اطلاع و آگاهی از مرحله بعدی تحول رشدی کودکن روبرو میشو.ید . مشاوره روانشناسی میتواند به شما کمک کند اسکلت روحی فرزندن بخوبی شکل بگیرد . مستحکم و بر پایه آگاهی و اطلاع . هر مرحله از تحول رشد کودک جایگاه خود مهم و قابل توجه است .

کودک وخانواده

یک کودک که مورد توجه رشد میکند مرحله پس از دوران صوری میتواند تصمیمات ستی بگیرد . او از نظر رشد کامل است پس رفرها ، تصمیمها و افکار او بر مبنای آگاهی است .او سلامت کامل رشدی تصمیم میگیرد . البته تغذیه نیز رشد ذهنی کودک موثر است . یک تغذیه خوب دوزان نوزادی و کودکی به سلامت رشد و گرورش جسمی او کمک میکند . فکر سالم بدن سالم است . مهم نیست که کودک ما فلج شد یا نابینا یا ناشنوا مهم اینست از آن بخش جسمش که میخواهد استفاده کند سالم شد . یک نابینا لمس کردن اشیا را تشخیص میدهد چون حس لامسه خوبی دارد . اگرحس لامسه او مشکل داشته شد ید از ارگان دیگری برای تشخیص کمک بگیرد . وقتی از سلامت صحبت میکنیم منظور افراد بدون معلولیت نیستند بلکه انتخاب ست از اعضای سالم است .

کودک اگر معلولیت جسمی داشته شد اما دوران رشد خوبی را پشت سر بگذارد میتواند از داشته هایش ست استفاده کند . استیون هاوکینگ کیهان شناس مشهور که دچار بیماری ای ال اس (بیماری خواب اعضا ) بود نمونه رز است . او از هیچیک از اعضای بدنش جز بخشی از مغزش نمیتوانست استفاده کند . اما نهایت شهرت علمی دیده از جهان فرو بست . او اسد راهنما داشت دنیس ویلیام سیاما . مشاوره هر کاری به موفقیت خواهد انجامید .

مشاوره و زندگی

مهارت زندگی عرتست از جمع علوم وتجارب و به کارگیری ست آنها . یک انسان زندگی محدود تجارب محدودی نیز دارد . یک انسان هوش محدود علم محدودی نیز دارد . هر کس بخشی از جسم ، مغز و اندیشه پویا و فعال است . اگر ما قت عمل خود را بر پایه معلومات و تجارب شخصی بنا کنیم کامل نخواهیم بود . کسی که از بهره هوشی خوبی برخوردار است از علوم و تجارب دیگران بستی و به نفع خود استفاده میکند . شما یک لابیرنت را نظر بگیرید اکثر راههای خروج آن بن بست است . این هزار تو فقط یک راه خروج وجود دارد . کسی که زود میخواهد از این لابیرنت خارج شود ید از دیگران که این راه را آزموده اند کمک بگیرد . این راه استفاده از تجربه دیگران است .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه


مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده به تعداد زیادی مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی میدهد . شما مشاوره تلفنی خانواده یا مشاوره روانشناسی آنلاین از علم ، آگاهی و تجربیات مشاوران بهره مند میشوید . برای روشن شدن این کلام مثال میزنم یک نفر کبخوان هر ماه ممکن است چند کب بخواند . طول عمرش صدها کب خوانده است . کسی که طالب علم است علاوه بر اینکه خودش کب میخواند از گفته های فرد کبخوان نیز بهره میبرد . مسلما دانش این شخص خیلی بیشتر از کسی است که فقط کب میخواند . به این روش اجماع میگویند . البته آن فرد ید سیر مطالعاتیش این شخص همگون شد دچار آشفتگی علمی و فکری نشود . زندگی نیز وقتی فردی مشاوره میکنید واقع ازروش اجماع بهره میبرید .

شکار فرصت ها

شما اگر زندگی فرصتهای خوب را برای بهره گیری شکار کنید میتوانید مسیر موفق تر بودن گام بردارید . اکنون توجه به تعدد مراکز مشاوره ، مراکزی برای معرفی خود تصمیم به ارائه خدمات رایگان گرفته اند . ممکن است این مراکز پس از شناخته شدن دیگر خدمات رایگان نداشته شند . شما بهره گیری از مشاوره آنلاین رایگان میتوانید روحیه خود فرهنگ مشاوره را ارتقا ببخشید . موفقیت همه شما آرزوی ماست .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Telephone Counseling – iCALL | Free Telephone & Email …

مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۰:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مرکز مشاوره خانواده آنلاین

مرکز مشاوره خانواده آنلاین
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

مشاوره خانواده آنلاین

مشاوره خانواده آنلاین به راوابط بین اعضا خانواده بهبود میبخشد . مشاوره خانواده آنلاین به شما این فرصت را میدهد هر لحظه که احساس نیاز کردید به مشاوره بپردازید . خانواده هایی هستند که به حساسیت روابط بین افراد خانواده پی برده اند . آنهاهر لحظه مشاوره میتوانند خراشهای روحی افراد خانواده را ترمیم میکنند . مهمترین و پایه ای ترین رابطه یک خانواده رابطه سالم زن ومرد خانه است . اساس روابط خانوادگی بر مبنای رابطه این دو برقرار میشود . مشاورخانواده آنلاین برای بهبود روابط همسران فعالیت میکند . مشاوره خانواده آنلاین مفاهیمی را که زندگی اشته تعبیر میشود برای ما میشکافد و تعریف میکند . برخی مفاهیم تعریف ها به قی اذهان نا مربوط واشته معنی شده که عث بسیاری از اختلافات میشود . این اختلافات بقی عمیق است که ممکن است دو یا سه نسل رسوخ کند .

مشاوره خانواده آنلاین معانی را تصحیح میکند که پرورش اشته اذهان به جای ارزش ، ضدارزش شده اند . رابطه دو فرد که دوخانواده مجزا پرورش یافته اند ید همراه تفاهم شد . تفاهم به معنی ایثار نیست . تفاهم به معنی ک متقابل است . قرار نیست ما زندگی تبدیل به شخص جدیدی شویم که تمامی دلخواسته ها وعلایقش را فراموش میکند . ما خودمان هستیم علایقمان که علایق طرف مقابلمان را ک میکنیم . به او اجازه میدهیم دلخواسته هایش حتی اگر ب میل ما نیست زندگی کند و پرورش پیدا کند . قرار نیست ما طرف مقابل خود را تغییر دهیم و قرار نیست خود ما نیز تغییر کنیم . مشاوره خانواده آنلاین راهیست برای زیافتن ارزشهای و جایگاه خود زندگی . مشاوره ازدواج قبل از پیوند زناشویی برای اینست که بدانیم ما میتوانیم کنار همسر آینده تفاهم زندگی کنیم ؟


بیشتر بخوانید:کانال مشاوره روانشناسی خانواده


مرکز مشاوره خانواده آنلاین

مرکز مشاوره خانواده آنلاین شما را برای زندگی بهتر همراه تفاهم راهنمایی خواهد کرد . شما مراجعه به مرکز مشاوره خانواده آنلاین میتوانید از سبک زندگی اطلاعاتی کسب کنید . مرکز مشاوره خانواده آنلاین شمارا بهبود روابط بین اعضای خانواده راهنمایی خواهد کرد . مراجعه به مرکز مشاوره خانواده آنلاین میتوانیداز محکم بودن رابطه ن خانواده مطمئن شوید . بدانید سبک زندگی شما همسر آیندن چق همسو است . مرکز مشاوره خانواده آنلاین تلفیق سبک زندگی شما سبک زندگی همسرن یارین خواهد کرد . خیلی موارد یکی از عوامل اختلاف زندگی سبک زندگیست . زندگی هنر است و هنر مکتب دارد سبک دارد . مانند نقاشی ، مانند موسیقی ، مانند فرش و تئاتر . شما نمیتوانید نقاشی از چند سبک استفاده کنید . شما میتوانید تلفیق سبکها آن نقاشی را خاص جلوه دهید .

زندگی نیز کسی ممکن است سنتی شد و به اصطلاح کلاسیک زندگی کند . کسی دیگر طالب زندگی نوین است . این دو اگر تفاهم نداشته شند هرروز برای دیزاین خانه مشکل خواهند داشت . اما اگر تفاهم این دو سبک را تلفیق کنند یک زندگی نئوکلاسیک خواهند داشت . هیچیک از خواسته خود عقب نشینی نکرده عین حال تفاهم یک سبک زی زندگی ایجاد کرده اند . احترام متقابل برای علایق هم عین داشتن علایق خود . انسان زنده است یعنی رشد میکند و تکثیر میشود . انسان زنده است یعنی شرایط جدید خود را تطبیق میدهد . مرکز مشاوره خانواده آنلاین به شما می آموزد چگونه به علایق خود احترام بگذارید . چگونه علایق همسرن را دلخواسته های خود همسو کنید . اینست مهارت زندگی . این هنر زندگیست که زندگی را از آنچه که هست زی تر میکند .

مرکز مشاوره خانواده آنلاین رایگان

مرکز مشاوره خانواده آنلاین رایگان بهره گیری از علوم جدید دنیا و کارامدترین روشها همراه شماست . مرکز مشاوره خانواده آنلاین رایگان میتواند برای شما یک مدیریت جدید زنگی ایجاد کند . مرکز مشاوره خانواده آنلاین رایگان توجه شما را مفاهیمی جلب میکند که کنون از آنها بهره نبرده اید . مفاهیمی چون سبک زندگی . مدیریت خورد و کلان خانواده . آیا کنون به این مفاهیم خانواده اندیشیده اید ؟ آیا به کاربرد آنها زندگی فکر کرده اید ؟ مرکز مشاوره خانواده آنلاین رایگان به شما این فرصت را میدهد . شما میتوانید تلفن همراه خود و به صورت رایگان از این مفاهیم به صورت عملی و کاربردی استفاده ببرید . مشاوره خانواده آنلاین وقت و هزینه صرفه جویی میشود . برخی مفاهیم را هر روز از رسانه ها و اجتماع میشنویم ونمیدانیم از آنهامیتوان بهره برد .

کاربرد برخی مفاهیم میتواند زندگی مارا دگرگونه کند . مشاوره خانواده میتواند راهی مطمئن برای ساختن زیتر زندگی شد . سبک زندگی واقع نوع مدیریت شما را زندگی تعیین میکند . شما بع کدام نوع زندگی هستید ؟ مسترینگ ؟ اکتسابی ؟ ازرویارویی مشکلات اجتناب میکنید ؟ یا زندگی خود را همگام اهداف اجتماع خود میکنید ؟ حتما شما هم یکی از این گروهها قرار میگیرید ولی کنون نمیدانستید سبک زندگی و مدیریت زندگی ن چه گروهی قرار میگیرد . مورد همسرن نیز این گفر صدق میکند . شما کنون نمیدانستید کدام گروه قرار میگیرد . از اینجهت میگوییم لازم است هر از گاهی مشاوره روانشناسی داشته شیم . مشاوره روانشناسی آنلاین از طریق لپ پ یا گوشی تلفن همراه راه را برای شما آسان میکند . به مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده هم مراجعه کنید .


بیشتر بخوانید:مشاوره آنلاین روانشناسی و خانواده


مشاوره خانواده آنلاین آویژه

مشاوره خانواده آنلاین آویژه نسبت به آنلاین بودن مشاوره خود کید دارد . مرکز مشاوره خانواده آنلاین آویژه طرح جدید خود به صورت رایگان همراه شما خواهد بود . مرکز مشاوره خانواده آنلاین آویژه ترجمه مقالات تخصصی خارجی علوم خود را بروز میکند . این مرکز زمینه خانواده و روانشناسی از علم روانشناسان دیگر کشورهای جهان نیز برای یاری مراجعین خود استفاده میکند . هر روز که میگذرد علم سرعت رو به جلو میرود . یافته های جدید جهان برای کمک رسانی به جامعه اختیار همگان قرار میگیرد . اکنون این ما هستیم که از این علوم پیشرفته را ید برای پیشرفت وارتقا سطح زندگیمان بکار ببندیم . جهان هرگز منتظر رسیدن ما نمیماند اما ما زود از این قافله عقب میمانیم . مشاوره خانواده رایگان گامی است برای همسو بودن ما جهان روانشناسی .

مرکز مشاوره خانواده آویژه بکار گیری علوم روز و استفاده از مشاوران زبده برای شما زندگی آرامی را آرزو دارد . این مرکز بکار انداختن مشاوره آنلاین همه زمینه ها همراه شما خواهد بود . مشاوره خانواده ، روانشناسی ، نوجوان و جوان ، مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه یار و یاور شماست . مشاوره آنلاین رایگان برای شما که میخواهید عملکرد این مرکز آشنا شوید راه اندازی شده است . راههای ارتط شما بسیار کم هزینه و آسان است . شما میتوانید از مرکز مشاوره آویژه از طریق مشاوره تلفنی مشورت بگیرید . یا به سایت این مرکز مراجعه کنید و از مقالات استفاده نمایید . مشاوره کودک نیز از دیگر خدمات مرکز مشاوره آویژه است . برای اینکه کودکانی هوش و نشاط داشته شید . بتوانید از تواناییهای کودکن حداکثر بهره را ببرید . آینده آنها را حد توان تضمین کنید .

مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی

مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی قفل سکوت روابط را میشکند . هر کسی زندگی مسئولیتی دارد . این روابط ید تحت مدیریت صحیح شد . یک مدیریت ست وکاربردی میتواند به روابط جهت دهد . مشاوره خانولده آنلاین و تلفنی آماده است شما براحتی بتوانید روابط خانوادگین را مدیریت کنید . مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی به اهداف خانواده خود رنگی زه ببخشید . خانواده مانند یک غ یاغچه است که دل آن میتوان خن میوه پرورش داد . اگر به این غ رسیدگی شود مسلما میوه های آن خوشمزه و سالم خواهند بود . کودکان حاصل زحمات تمام عمر ما هستند . جوانی و میانسالی ما صرف میشود . دوران کهنسالی هر کسی دیدن خوشبختی اولاد خود احساس خوشبختی میکند . والدینی این حس خوب را بهتر و بیشتر خواهد چشید که حساسیت دوران کودکی را ک کرده شد .

مهمترین مرحله پرورش کودک دوران قبل از رداری است . یک خانواده خوب میداند که رفر پ ومابهترین الگوی عملی برای فرزندان است . لذا قبل از رداری ید تمام جوانب سنجیده شود . محیطی آرام ، رفری دلچسب و اقتصادی سالم برای کودک خود فراهم کنیم . زمان رداری نید دلهره و هیجان منفی سپری شود . این دوران برای سلامت جسمی و روانی فرزندمان بسیار حیاتی و مهم است . مای که تمام دوران رداری خود را استرس و اضطراب میگذراند نید توقع داشتن فرزندی سالم داشته شد . یک ما خوب برای رشد جنین خود ید به مراکز پزشکی مراجعه کند . چکاب کامل بدن ما لازم وحیاتی است . یادمان شد این دوران نوزاد شکل میگیرد و هر لحظه که بخشی از مغز ما گیر شد امکان نقص رشد جنین هست . پس این مرحله را دست کم نگیریم .


بیشتر بخوانید:مشاوره خانواده تلفنی


مشاوره آنلاین خانواده

مشاوره آنلاین خانواده برای شما مورد این مراحل مشاوره میدهد . مهم نیست که شما ثروتمند یا کم توان شید . مهم اینست که برنامه ریزی و مدیریت اقتصادی خوبی داشته شید . مهم اینست که توقعات شما حد امدن شد نه بیشتر . وقتی شما از اقتصاد خود بتوانید بهره ببرید و راضی شید فرزندن نیز رضایت بزرگ خواهد شد . البته این بدان معنا نیست که خواسته های کودک را ندیده بگیریم . به این معنا است که برای خواسته های خود دلیل داشته شیم . ما ید بتوانیم کشتی اقتصادی خود را طوری هدایت کنیم که همه راضی شند . عین حال بودجه ما متناسب شد . این خواسته ها نید به برنامه ریزی های آینده خانواده لطمه بزند . برخی خواسته های افراد خانواده وضعیت اقتصادی داخلی متناسب نیست . لازم است توضیح وصحبت آنان را برنامه هایمان همسو کنیم .

مشاور آنلاین خانواده شما را راهنمایی خواهد کرد حرفهاین ثیر گذار شد . حرفهای شما ید روحیات خانواده همسان شد و این علم روانشناسی را میطلبد . شما اگر ندانید خانواده شما کدام گروه رفری قرار میگیرد نمیتوانید راه ورود به ذهن اورا بیابید . یک مشاور میداند چگونه میتواند فرزند شما و یا همسرن را تحت ثیر قرار دهد . وحتی مورد خود شما . شاید شما برای برنامه های ازمدت خانواده برخی خواسته های آنان را سترون کنید . کنسرواتیسم عمل کردن ممکن است برخی سرکوبها را به همراه داشته شد . برخی نیازها ید زمان خودش مین شود . خریدن دوچرخه برای کودک اگر به موقع نشد ممکن است فردا دیر شد . ثبت نام کلاس ژیمیناستیک ید قبل از دوران دبسن شد . وقتی استخوانهای جوان شما شکل بگیرد دیگر انعطاف لازم را نخواهد داشت .

مرکز مشاوره آنلاین خانواده

مرکز مشاوره آنلاین خانواده زمان و چگونگی پرورش جسم و روح را به شما یاداوری خواهد کرد . برخی نکات ممکن است ذهن ما نیز مهم شد . اما ما دچار روزمرگی میشویم . این روزمرگیها زمان را از ما میگیرد . زمانی متوجه میشویم که شاید دیر است . مراجعه به مرکز مشاوره آنلاین خانواده از طریق اینترنت مفید است . روزمرگی ها فرصت حتی یک زناشویی دلچسب را از ما میگیرد مشاوره زناشویی هر از گاهی لازم است . یک زناشویی خوب مانند نوشیدن آبمیوه خنک دل بسن گرم میتواند روح انسان را زه کند . گرفریهای زندگی هیچگاه رخوت و کسالت حل نمیشود . هر چق برای جسم وروح خود احترام قایل شویم بهتر به راه حلها دست می یابیم . یک نفر که روح خود را مانند یک جوان سالم و سرحال نگه میدارد همیشه افکار زه دارد .

مشاور تلفنی خانواده به شما کمک میکند همیشه جوان بمانید . جوانی به داشتن پوست صاف و شفاف نیست . جوانی به خنده های روی لبهای شما است . که صد البته همان خنده ها و روحیه جوانی بر روی پوست و جسم شما نیز ثیر مثبت خواهد گذاشت . کودکمان را روحیه شاداب تربیت کنیم . مشاوره کودک همگام دلخواسته های فرزندمان پیش برویم . کسالت ورخوت ما کودکمان ثیر مستقیم دارد . کودکان بسیار هوش و زرنگ هستند . روحیات ما را یک نگاه ک میکنند . آنها ک میکنند ما حوصله داریم یا نه . ک میکنند سرحالیم یا دچار افسردگی . آنها خوب میدانند همسرمان مشاجره کرده ایم یا روابطمان عشق حاکم است . کودکان را دست کم نگیریم . برای شادابی آنها خودمان را جوان نگه داریم .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی اویژه


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مرکز مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Family Relationships Online: Home

مرکز مشاوره خانواده آنلاین


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۸:۰۵ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)