مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

بهترین مرکز مشاوره کودک

۵٫۰
۰۱

مرکز مشاوره کودک

مرکز مشاوره کودک برای کسانی است که میخواهد به روش علمی و ست فرزندشان را تربیت کنند . تربیت برای اینکه جامعه مورد احترام شند . تربیت برای اینکه بتوانند از استعدادهایشان استفاده کنند . برای اینکه بتوانند راه خود را جامعه پیدا کنند . بتوانند مدافع حقوق خود شند . مرکز مشاوره کودک برنامه ریزی میکند کارشناسان کودک و خانواده ها ارتطی تنگاتنگ بتوانند مشکلاتشان را حل کنند . یک مرکز مشاوره کودک انواع اختلالات رفری آشکار و نهان بررسی میشود بهترین روش پیشگیری یا مان پیشنهاد شود . وقتی شما یک مرکز مشاوره کودک ارتط شید میتوانید مدعی شید . وقتی برای خود روش تربیتی نوین انتخاب کنید میتوانید اعتماد به نفس مقابل روش های ناست یستید . جامعه ما مسفانه هر کسی به خود اجازه میدهد تربیت فرزند دیگری دخالت کند .

یک مرکز مشاوره کودک خانواده ها به راحتی میتوانند برای هر یک از مشکلات کودک مشاوره بگیرند . کودکی که روابط خود دیگران مشکل دارد . کودکی که دوست ندارد دیگران ارتط برقرار کند . کودکی بیش از اینکه خانه شد دوست دارد بیرون از خانه وقتش سپری شود . کودکی که لجزی میکند . کودک پرخاشگر . گریه بیش از اندازه کودک چه دلیلی دارد . چرا دیر حرف میزند . علت لکنت زن او چیست ؟ هیجان بیش از اندازه او را چگونه میتوان کنترل کرد . پاسخ تمام این سوالات و کنترل تمام این مشکلات را یک مرکز مشاوره کودک میتوانید بیابید . به خاطر داشته شید پیشگیری بهتر از مان و مان به موقع صد صد بهتر از دیر کردن است . کودکی فصل مهمی از زندگیست . این فصل تکرار ناپذیر است . پس دیر نکنیم .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره رایگان کودک


مرکز مشاوره کودک و نوجوان

مرکز مشاوره کودک و نوجوان واقع به پایه ریزی ست کودکی برای داشتن نوجوانی مطلوب کمک میکند . کسانی که یک کودک و یک نوجوان خانه دارند به کدامیک توجه بیشتری نشان دهند ؟ مرکز مشاوره کودک و نوجوان روانشناسی دقیق از روحیات فرزندان شما رفر ست یارین میکند . مرکز مشاوره کودک و نوجوان مطالعه بر روی روش زندگی شما حد توجه به کودک و نوجوان را براین تعیین میکند . یک مرکز مشاوره کودک و نوجوان برای شما روش های ست برخورد کودک امروز و نوجوان فردا را تعیین میکند . شما اگر رفر ستی کودک خود داشته شید نوجوانی مشکلات کمتری خواهید داشت .

از جمله مشکلات فاحشی که برای یک نوجوان مطرح میشود اطاعت ناپذیری از والدین است . نوجوان پس از سپری کردن دوران کودکی احساس میکند بزرگ شده و خود احساس استقلال میکند . دستورهای پیاپی از جانب والدین یا فرزندان بزرگتر او را کلافه کرده و نهایت نافرمانی را آغاز میکند . این نوجوان تغییرات هورمونی ایجاد شده سیستم عصبیش را تحت ثیر قرار میدهد کنترل او مشکل تر میشود . این زمان والدین موظف هستند تربیت جنسی او نیز بکوشند . نافرمانی این تربیت را به مخاطره می اندازد . یک نوجوان حالیکه به سن غرور جوانی نزدیک میشود رفر بسیار ظریف و حساسی را میطلبد . عین حال ید مراقب بود که او سرکش نیز نشود . مشاوره کودک و نوجوان میتواند کمک بزرگی به خانواده ها کند .

مرکز مشاوره کودک آویژه

مرکز مشاوره کودک آویژه نظر گرفتن تمامی مسائل و مشکلات کودک آماده است به شما یاری رساند . تربیت و پرورش صحیح کودک . آمادگی برای وارد شدن به اجتماع . آمادگی برای گذر از دوران بلوغ و حس استقلال همراه اطاعت پذیری . مرکز مشاوره کودک آویژه داشتن مشاوران کار آزموده خانواده ها و کودکان مشاوره میکند . توجه به محیط خانه و خانواده دستور کارهایی پیش فرض های روانشناسانه آماده کرده است . این پیش فرض های روانشناسانه بروز هرگونه رفر را یاد آوری و راه های مهار آنها را به شما ارائه میدهد . مرکز مشاوره کودک آویژه داشتن کارشناسان روانشناسی به تحلیل رفرها میپردازد . راهکارهایی برای کنترل استرس منجر به اضطراب مزمن نشود . راه های کنترل و مهار پرخاشگری را به شما و کودکن آموزش میدهد .

چه کنیم کودک ما لجزی نکند ؟ لجزی و یکدندگی والدین اولین عامل لجزی کودک است . او همواره شما را الگوی رفری خود قرار میدهد . انعطاف پذیری تعریف شده شما راهی مناسب برای جلوگیری از لجزی کودک است . البته بطوری که کودک بر شما تسلط پیدا نکند تمام اینها ید نهایت دقت و ظرافت اعمال شود . شما میتوانید کمک مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره کودک آویژه به این ظرافت های رفری دست پیدا کنید . چه کنیم فرزند ما پرخاشگر نشد ؟ یکی از مهمترین راه های کنترل پرخاشگری دادن آرامش به کودک است . توجه کردن به حرف ها و کارهایش اورا آرام میکند . اگر خانه والدین پرخاشگری میکنند به آنها تذکر داده و به مشاور مراجعه کنیم . مرکز مشاوره کودک آویژه صحبت کردن این افراد آنها را آماده میکند پرخاشگری را رها کنند .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره کودکان تلفنی


بهترین مرکز مشاوره کودک

بهترین مرکز مشاوره کودک مرکزی است که به کودک اهمیت میدهد . بهترین مرکز مشاوره کودک مرکزی است که مشاور تخصصی کودک دارد . این مرکز از روانشناسان مجرب برای شناخت روحیات فرزند شما کمک میگیرد . بهترین مراکز ، مراکزی هستند که به سیستمهای صمعی و بصری و تکنولوژی روز مجهز هستند . بهترین مراکز دسترسی آسان قرار دارند . دسترسی از طریق تلفن و اینترنت . بهترین مراکز همیشه آماده پاسخگویی به مراجعان تلفنی ، آنلاین و حضوری هستند . این مراکز اختلالات رفر کودکان آشنا بوده و صورت مشاهده آنها را مشاوره میدهند . اگر این کودکان نیاز به مان دارویی داشته شند آنها را به یک روانپزشک ارجاع میدهند . برای وقت مراجعان خود ارزش قائلند و آنها را بیهوده معطل نمیکنند .

برخی مراکز فقط به تجربه مشاوران اهمیت میدهند . حالیکه علم به سرعت حال پیشرفت است . یک مرکز مشاوره خوب علاوه بر داشتن کا مجرب آنها را به علم روز نیز تجهیز میکند . استفاده از راههای مان نوین از خصوصیات بهترین مرکز روانشناسی و مشاوره است .این مراکز علاوه بر کارشناسان روانشناسی از متخصصین نیز دعوت به همکاری میکند . دیگر اینکه حوزه های مختلف اختلالات رفری مشاور و مانگر داشته شد . همانطور که رها گفته ایم یکی از سازمان ها و نهادهای دولتی قرار داد داشته شد . نهایت هدفش داشتن جامعه ای به دور از آسیب و اختلال شد .

مرکز مشاوره کودکان

مرکز مشاوره کودکان فقط به کودکان نمیپردازند . مرکز مشاوره کودکان حوزه های مشاوره خانواده نیز فعالیت کنند . روانشناسی کودک سایه روانشناسی خانواده میتواند شکل ستی از مشاوره ارائه دهد . رفر کودک ارتط مستقیم رفر خانواده شکل میگیرد . این شکل گیری شاید شما لجز نشید اما رفر شما ممکن است کودک ایجاد لجزی کند . مثل توجه بیش از اندازه به کودکان غیر از کودک خودن . تربیت کودک ارتط مستقیم تعاملات شما اطرافیان صورت میگیرد . مای که ساعتها تلفن صحبت میکند و پایان غر میزند که : « وای سرم رفت چق حرف زد » نید توقع راستگویی و یکرنگی از فرزندش داشته شد . شما وقتی به مشاوره کودک میروید مشاور به شما میگوید فرزند شما به شما اطمینان ندارد . این نتیجه رفر خود شما است .

یادمان شد تربیت کودک مربوط به حتی قبل از ازدواج است . از وقتی که تصمیم میگیریم ازدواج کنیم و زمانی صاحب اولاد شیم . تربیت او را از اصلاح رفر خودمان آغاز کنیم . ما بهترین الگوی رفری برای فرزندمان هستیم . برای اینکه او فرمان پذیر شد ید کمتر شکست بخوریم نظر او حقیر جلوه نکنیم . مرکز مشاوره کودک آویژه برای شما بهترین ها را آرزو میکند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره کودک آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Find a Child Therapist or Child Counselor, Child Therapy …

بهترین مرکز مشاوره کودک

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۳۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

بهترین روش درمان ترس در کودکان

۵٫۰
۰۱

ترس کودکان

ترس کودکان ذاتی وغریزی نیست بلکه ما او ترس بوجود می آوریم . داد زدن ما هنگامی که جانور ریزی مانند سوسک را میبیند . ترس او از ریکی . یا ترساندن به عمد کودکان از چیزهایی مانند لولو و از این قبیل . واقع ما بی توجهی و راحت کردن خودمان برخی کارها برای کودک فوبیا میسازیم . نگرانی ما از اینکه او از پله ها بیوفتد « نرو اون لا لولو هست . بچه دزد میبرت » . یا صحبت ها که گل می اندازد بزرگترها هیجان از مفیزیک یا ماورالطبیعه حرف میزنند و برای هیجان بیشتر اصواتی هم فضا میپیچد که گاهی جیغ زدن نیز همراه است . یادشان می آید کودکی هم خانه هست میگویند برو تو اق خودت . که همه به روشنی میدانیم آن کودک کنجکاوتر شده و دقت بیشتر ولی یواشکی گوش میکند .

ترس کودکان ممکن است ریشه روانشناختی هم داشته شند . پ یا مای که مدام تهدید میکنند مامانت نمیشم . ت نمیشم . اذیت کنی میذارم میرم . تمام این تهدیدها روان کودک احساس امنیت را کمرنگ میکند . او همیشه نگران ازدست دادن یکی از والدین است . این کودکان معمولا رو انداز را لای سر میکشند . به والدین وابستگی شدید و غیر معمول میشوند . عامل دیگر بوجود آمدن ترس کودکان پرخاشگری است . رفر عصبی مهمترین عامل ایجاد ترس کودکان است . ترس کودکان ممکن است اثر یک اتفاق پیش بیاید . مانند غرق شدن و نجات پیدا کردن . ترس کودکان ممکن است اثر یک تصادف بوجود بیاید . به هرحال ترس کودکان بوجود خواهد آمد اما وقتی خطرناک است که این ترس مانع فعالیت های معمول کودک شود .

مان ترس کودکان

مان ترس کودکان به عامل بوجود آمدن ترس مربوط میشود . برای مان ترس کودکان مورد ترس از حشرات و حیوانات اول ید ترس ما مرتفع شود . وقتی ما را وحشت زده و حال رفلکس های شدید عصبی میبیند او هم میترسد . برای نترسیدن کودک شما نیاز به زمان دارد . به او وقت بدهید آرامش خود را ز یابد . از ترسیدن یا نترسیدن زیاد حرف نزنید . حرف زدن عث یادآوری این تکانه عصبی میشود . وقتی چندین ر کودک ببیند حشره موذی یک اسپری کشته شده و توسط جاروبرقی تمیز میشود به مرور ترسش کم خواهد شد . نکته ای که ید نظر گرفت اینست که هنگامی که مت به کشتن سوسک یا ساس میکنید کودک را اول یک بلندی مانند مبل بگذارید . هنگام دویدن حشره اثر جان دادن بسوی کودک ندود و عث ترس بیشتر نشود .

مان ترس کودکان برای یا یا فوبیای آب . او را به کنار یا ببرید و آرام ساحل او زی کنید و راه و رسم راه رفتن و شنا کردن را به او بیاموزید کم کم ترسش از بین خواهد رفت . به چند نکته مان ترس کودکان توجه کنید . از ترسیدن او یک مشکل نسازید و انرا بزرگ جلوه ندهید . کودک نید فکر کند یک بیماری حاد و بزرگ دارد و معیوب است . همیشه آرام و مطمئن عمل کنید . اگر فرزند شما از ریکی میترسد همراه خود او را به محل ریکی ببرید دسنش را دست خود بگیرید و لحظه ای آنجا بنشینید و به او اطمینان بدهید که هیچ چیز ترسناکی وجود ندارد . به محض اینکه دیدید میترسد آرامش محیط را ترک کنید . اصلا نیازی نیست به او جایزه بدهید یا زیادی مورد نترسیدن حرف بزنید .

ترس کودکان دبسنی

ترس کودکان دبسنی ریشه وابستگی به والدین دارد . و یا حرف هایی که راجع به مسه شنیده . برخی برای تربیت کودک او را از مدیران و معلم ها میترسانند . « اینکارو بکنی معلم دعوات میکنه » . او ذهن خود از دبسن محیطی میسازد معلم و مدیران بد اخلاق که مدام کمین تنبیه کودکان هستند . وجود اینکه او دوره پیش دبسنی را پشت سر گذاشته ولی ز هم گمان او دبسن محیطی جدیدتر است . او مورد محیط جدید اطلاعات کمی دارد و ید به او آگاهی داد . ترس کودکان دبسنی ممکن است ریشه برخی رفرها داشته شد . مثلا کودک خود را زی نداند . یا احساس کند که پا به پای کودکان دیگر نمیتواند بیاموزد . پ وماانی که مدام از کودک خود توقع نمرات خیلی لا دارند عث این ترس میشوند .

ترس کودکان دبسنی میتواند عدم اعتماد به نفس نیز شد . کودکی که نمیتواند از خود برابر برخی کودکان دفاع کند از مسه خواهد ترسید . این کودک نیاز به مشاوره اختلالات کودک دارد . کودکی که منزل به او زورگویی میشود از دبسن میترسد . این زورگویی توسط والدین و یا خواهر و برا بزرگتر ممکن است انجام شود . کودکی که مدام خانه شاهد مشاجره بین پ و ما است . کودکی که ظاهر مرتب و آراسته ای ندارد .


بیشتر بخوانید:خواب کودک ، اختلال خواب و مان آن


مان ترس کودکان دبسنی

مان ترس کودکان دبسنی وقتی ترس کودک ریشه خجالتی بودن بیش از اندازه کودک دارد . اول خجالتی بودن اوید مان شود . مشاوره خانواده میتواند به راه های مان این رفر کمک کند . به این کودک ید اعتماد به نفس بخشید . او را توانایی های خودش سنجید و تشویق کرد . به او آموخت که همیشه نید بهترین و برترین بود . بلکه به اندازه توانایی خود سعی کرد . به او بگوییم که هر کسی زییی ها و توانایی های خاص خود بوجود آمده است . از او بخواهیم خودش را دیگران مقایسه نکند . هر کس جایگاه خود و توانایی های خود سنجیده میشود . مشاوره کودک انجام دهیم مشاور او را این نکات آشنا کند .

از مدیران و معلمان مانند یک دوست یاد کنیم . به او بفهمانیم که آنها سعادت و خوشنامی شاگردان مدارس را میخواهند . هنگام تربیت به او بگوییم اگر س هایت را بخوانی معلم بیشتر دوستت دارد . برای مان ترس کودکان دبسنی ید نکاتی را به کودک بفهمانیم . اینکه ممکن است اشتهاتی رفر اولیا مسه پیش بیاید که او نید ناراحت شود . والدین هر از چند گاهی به مسه سر بزنند و کودک و اولیا مسه را دبسن ملاقات کنند . اولیا مسه راجع به ترس کودک صحبت کنند رعایت شود . هیچگاه ترس کودک را به سخره نگرفته و به او نخندید . این کار او را از شما و میکند و عث میشود شما را امین رازهای خود نداند . ضمن اینکه اعتماد به نفس کودک را پایین آورده و ترسش دیرتر خوب میشود .

مان ترس کودکان پیش دبسنی

مان ترس کودکان پیش دبسنی وقتی عامل آن وابستگی به والدین است چند راه دارد . این راه ها همه به جدا شدن مقطعی والدین از کودک بستگی دارد . برای مان اینگونه ترس ها از مابزرگ یا عمه و یا خاله کمک بگیرید . چند روزی از یکی از آنها بخواهید به منزل شما بیایند . برای اقلا نیم ساعت بگذارید کودک پیش آنها بماند و از او دور شوید . سپس این تمرین را منزل آنها انجام دهید . به این ترتیب وابستگی کودک به شما کمتر خواهد شد . تمرین را کسی غیر از اقوام مانند پرسر یا همسایه ای که به او اطمینان دارید انجام دهید . سعی کنید غیبت شما از یک ساعت بیشتر نشود . وگرنه این تمرین به جای برطرف کردن ترس ایجاد رعب و عدم اطمینان کودک بوجود می آورد .

این روش مان ید مراقب کودک تماس شید . به محض بی بی کودک خود رابه او برسانید دچار رعب و وحشت نشود . برای مان ترس کودکان پیش دبسنی مشاوره ضروری است . چون اولین محیط اجتماعی است که کودک تجربه میکند لازم است خاطرات خوبی داشته شد . مرکز مشاوره کودک آویژه برای شما و کودکن بهترین ها را آرزو میکند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره اختلالات کودک آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :How to Cope with an Anxious Child

بهترین روش مان ترس کودکان

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۴:۵۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

از روانشناسی کودکان پیش دبستانی چه میدانید ؟

۵٫۰
۰۱

روانشناسی کودکان پیش دبسنی

روانشناسی کودکان پیش دبسنی به جهت سن حساسی که دارند به موشکافی های خاصی نیاز دارد . روانشناسی کودکان پیش دبسنی به دلیل دور افدن ازخانواده حتی برای ساعاتی بسیار حساس است . این کودکان به محیط جدیدی وارد میشوند که کمتر آن آشنایی داشته اند . این محیط برایشان زگی دارد و بسیار جذاب است . میان هم سن و سالان خود حس میکنند حرف های مطابق سنشان را میشنوند . آنها میتوانند دوسن جدید خود مورد زی ها و فعالیت هایشان حرف بزنند . روانشناسی کودکان پیش دبسنی از روی زی هایشان نیز امکان پذیر میشود . کسانی غیر از پ یا ما به آنها نظارت میکنند . تمامی این موارد برایشان زگی و جذابیت دارد . مگر برای کودکانی که وابستگی شدید به خانواده برایشان دشوار است و دوست ندارند از آنها دور شند . روانشناسی کودکان پیش دبسنی برای این دو متفاوت است .

یادگیری محیط پیش دبسنی فضای جدیدی برای کودکان است . آنها یک کلاس می نشینند که همه هم یک کار را انجام میدهند . آنها تفاوت را ک و احساس میکنند . برخی به رقابت میپردازند . برخی از همدیگر می آموزند . برخی گوشه گیری میکنند . بطور کلی این محیط کار گروهی را تجربه میکنند . آنها تعامل یکدیگر و نظارت مربیان همیاری و همزیستی را تجربه میکنند . روانشناسی کودکان پیش دبسنی تعاملات این محیط جدید به بسیاری از سوالات پاسخ میدهد . روانشناسی کودکان پیش دبسنی این دوره رادوره پر جنب و جوشی کودکان مینامد . کودکانی که آپارتمان ها زندگی میکنند و فرصت جست و خیز کافی ندارند از دویدن و هیجان محیط پیش دبسنی لذت میبرند . آنها میتوانند زنگ تفریح داد بزنند و هیجانات خود را بروز دهند . صدای بلند بخندند و بدوند .


بیشتر بخوانید:روانشناسی کودکان دبسنی چگونه است ؟


خصوصیات روانشناسی کودکان پیش دبسنی

خصوصیات روانشناسی کودکان پیش دبسنی یا وه سوم کودکی بسیار متفاوت است . از خصوصیات روانشناسی کودکان پیش دبسنی میتوان به علاقه شدید به زی نام برد . این دوره آنها از طریق زی علایق و احساسات خود را بروز میدهند . دختری که دوست دارد ما شد . یا پسری که دوست دارد یک قهرمان شد زی هایش این احساسات را بروز میدهد . از دیگر خصوصیات روانشناسی کودکان پیش دبسنی ظهور فرا خود آنها میشد . این دوره آنها همزاد پنداری نموده و احساسات دوست خود را ک میکنند . بروز همنوع دوستی این مرحله ظاهر میشود . آنها پیش دبسنی از چاشت خود به دوسنی که چیزی همراه نیاورده اند میدهند . به کودکی که قت یادگیری کمتری دارد آموزش میدهند . طبقات مختلف جامعه نه مفهومی بلکه به ظاهر آشنا میشوند .

از رزترین خصوصیات روانشناسی کودکان پیش دبسنی یادگیری مهارت های زندگی است . آنها این دوره همزیستی را می آموزند . کجا ید حالت تدافعی داشته شند و کجا همزیستی . کودکان ظهور وجدان یا فراخود شخصیت ممزی را تجربه میکنند . آنها حس برتری پیدا میکنند . رابطه فرمانروا و فرمانبر یا معلم و شاگرد این حس آنها را تتمیع میکند . آنها کمک به دیگران احساس خوبی دارند . این دوره بر گنجینه لغات خود می افزایند و جملات بیشتری به زن می آورند . سمبل سازی و ک نمادین اشیا تقویت میشود و آنها اشیا بیجان ارتط میگیرند . حس مالکیت را بطور مفهومی تجربه میکنند . حس مالکیت سنین چهار پنج سالگی ایجاد میشود اما نه به صورت مفهومی . چیزی را که متعلق به آنان است لحظه ای دیگر رها میکنند اما حالا آن را حفظ میکنند (مالکیت ) .


بیشتر بخوانید:خصوصیات روانشناسی فرزند آخر خانواده


تست روانشناسی کودکان پیش دبسنی

تست روانشناسی کودکان پیش دبسنی بسیار متنوع و شیرین است . تست ها علاوه بر مشخص کردن بهره هوشی کودک به تقویت هوش آنها کمک میکند . به روانشناسان داده هایی میبخشد که از طریق آن به روحیات ، علایق ، خصوصیات و علایق کودکان پی میبرند . یک تست روانشناسی کودکان پیش دبسنی ک اختلاف دو تصویر مشابه است . دو تصویر کاملا شبیه به هم که ده اختلاف کوچک دارند و کودک ید این اختلاف ها را پیدا کند . یک تست روانشناسی کودکان پیش دبسنی به ماز شهرت دارد . یک قسمت از یک نقاشی برداشته شده که این قسمت طرح های دیگر چند تعداد برابر کودک قرار دارد . کودک توجه به رنگ و طرح قسمت بریده شده شکل مناسب را جای خود قرار میدهد . سرعت و ست بودن انتخاب شکل بهره هوشی و روحیات او را مشخص میکند .

یک تست دیگر که مربوط به روانشناسی لینی میشود آزمون ریون است . این آزمون کودک یک آزمون مفهومی روبرو میشود . او سه تصویر مقابل دارد تصویر چهارم را توجه به مفهومی که تصاویر به او میدهند جای خود قرار میدهد . او برای انتخاب خود توضیح و تفسیر دارد . آزمون ها اولین مرحله مهم هستند . او آزمون های بعدی را توجه به تجربیاتش راحت تر پشت سر میگذارد . همین تعداد تجربه ها برای تشخیص ست نیز مهم هستند و این آزمون های بعدی آزمون پیشرفت نام دارند . تست دیگر یک کاغذ نقاشی شده است که شکلی خاص میان خطوط هم و پیچیده را ید کودک بیابد . زهم سرعت تشخیص و پیدا کردن شکل روانشناسی کودک موثر است .


بیشتر بخوانید:سوالات تست هوش کودکان


روانشناسی کودکان پیش دبسنی نقاشی

روانشناسی کودکان پیش دبسنی نقاشی حرف های زیادی برای روانشناسان دارد . قلم نقش خیال میزند بر لوح چه برای کودکان چه بزرگسالان . یک صفحه کاغذ سفید اختیار کودک بگذارید مهرنی از او بخواهید چند خط بکشد . حال اجر از او بخواهید چند خط بکشد . خواهید دید هنگام مهرنی خطوط نرم و منحنی هستند هنگام اجر خط ها تیز و شکسته و اگر عصنی شود قلم را فشار بیشتر حرکت میدهد و نهایت ممکن است نوک مداد کاغذ را سوراخ سوراخ کند . روانشناسی کودکان پیش دبسنی نقاشی از آنها میخواهند یک نقاشی بکشند . نوع خطوط بیان کننده یکسری روحیات ، رنگ ها هرکدام بیانگر روحیات دیگری خواهند بود . یک پرتره بچگانه کشیدن ماشین جزئیات نشانگر یک روحیه است و کشیدن سطحی ماشین به صورت چهارضلعی منظم یک روحیه دیگر را به روانکاوان میدهد .

تست های روانشناسی کودک برای شناخت روحیات و هوش او یک نقاشی از پیش آماده میشود . این نقاشی که ممکن است صورت ، خانه ، ماشین و یا هر شکلی شد چند جز را نمیکشند . مثلا نقاشی صورت ممکن است لب یا گوش نگذارند کودک ید آنرا کامل کند . حال یک کودک ممکن است فقط عضو جا مانده را بگذارد . ممکن است برای او گوشواره ، مو و زینت الات بگذارد و کودک پسر کلاه یا تفنگ بگذارد . به این ترتیب میتوان از نقاشی برای پی بردمن به ون یک کودک بهره برد و او را روانشناسی کرد .


بیشتر بخوانید:روانشناسی نقاشی کودکان چیست ؟


روانشناسی کودکان پیش دبسنی رشد

روانشناسی کودکان پیش دبسنی رشد همراه تحولات زیادی خواهد بود . یک کودک این دوران از نظر جسمی رشد میکند . این رشد او خصوصیات جدیدی چون حس استقلال پدید می آورد . او احساس میکند دیگر بزرگ شده و توقع دارد همه این موضوع را ک کنند . به او کمتر دستور بدهند . اجازه بدهند برخی کارهایش را به تنهایی انجام دهد و خریدهایش به سلیقه خودش شد . او از نظر برخی مهارت ها نیز توانایی پیدا میکند . مانند ورزش ها . او این دوره رشته ورزشی خود را انتخاب میکند البته ممکن است برخی انتخاب های او تحت ثیر دوسنش شد . ولی همین انتخاب نشانگر رشد تحرک پذیری کودک میشد . او این دوره توانایی تفسیر و تفهیم میابد . او قوه تحلیل پیدا میکند . یعنی به ک مفهومی میرسد . او مهارت های اجتماعی را می آموزد .

او دوست دارد از طرف دیگران مقبول واقع شود نتیجه برخی مهارت ها او تقویت میشود . مهارت روابط عمومی . ارتط برقرار کردن به نحوی که دیگران او را بپذیرند و او بتواند ارتط عاطفی برقرار کند . نتیجه این نیاز او یاد میگیرد برخی رفرها را که ناشی از احساسات ونی است بروز ندهد . روانشناسی کودکان پیش دبسنی رشد میگوید : شاید کودک کنترل احساسات و رفر ماهر نشد . اما شروع دوره جدیدی است برای تمرین کنترل احساسات . این دوران مشاوره خانواده لازم است . این مشاوره مشخص میشود برابر هریک از رفرها و خواسته های کودک چه واکنشی داشته شید . روانشناسی کودک این دوره حرف های زیادی برای گفتن دارد . چون کودک تغییرات زیادی را وجود خود و محیط مشاهده میکند . مشاوره کودک کمک بزرگی به تربیت کودک میکند .


بیشتر بخوانید:روانشناسی رنگها کودکان


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه روانشناسی کودک آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :The Psychology of Preschool Children

از روانشناسی کودکان پیش دبسنی چه میدانید ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۸:۴۲ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مهارت ها در روانشناسی ازدواج موفق

۵٫۰
۰۱

روانشناسی ازدواج موفق

روانشناسی ازدواج موفق از دغدغه های مهم این روزهای جوانان و افرادی است که قصد ازدواج یکدیگر دارند . روانشناسی ازدواج موفق میتواند قبل از ازدواج آینده زندگی زناشویی را حد زیادی تضمین کند . زیر به تعدادی از مزایای روانشناسی ازدواج موفق اشاره میکند .

  • روانشناسی ازدواج موفق قبل از ازدواج زوجین را از لحاظ روحی و روانی می سنجد مشخص شود آیا تناسبی برای ازدواج بین آنها وجود دارد ؟
  • روانشناسی ازدواج موفق میتواند اختلافات سطحی دوران نامزدی که هر رابطه ای امری عادی میشد را بررسی و حل و فصل کند .
  • روانشناسی ازدواج موفق سرانجام یافتن داسن ازدواج زوجین کار خود را پایان یافته نمیداند و سالها و زمینه های مختلف به خانواده زه تشکیل شده یاری خواهد رساند .

    بیشتر بخوانید:شرایطی که یک ازدواج خوب ید داشته شد چیست ؟


تست روانشناسی ازدواج موفق

تست روانشناسی ازدواج موفق از جمله ابزارهایی است که روانشناسان جریان مشاوره های خود از آنها استفاده میکنند . تست روانشناسی ازدواج موفق بخش ها و زمینه های آی مختلف روانشناسی از روی که برای مشاوره مراجعه میکنند گرفته میشود . اگر بخواهیم به صورت خلاصه به این مطلب اشاره کنیم میتوانیم بگوییم که تست روانشناسی ازدواج موفق ویژگی های شخصیتی دوطرف را به نحوی روشن متوجه میشوند . این ویژگی ها میتواند بسیار تصمیم گیری مورد طرف مقابل برای افرادی که میخواهند ازدواج کنند ثیر گذار شد . مثلا نظر بگیرید که تست روانشناسی ازدواج موفق مشخص شود که یکی از طرفین به بیماری روحی یا روانی دچار است که احتمالا خود فرد نیز کنون از وجود آن خبر نداشته است . قطعا میتواند شناسایی این موضوع یا موضوعات مشابه نحوه تصمیم گیری دو طرف تعیین کننده شد .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


سوالات روانشناسی ازدواج موفق

سوالات روانشناسی ازدواج موفق ید به گونه ای شد که هر چق بیشتر بتواند ابهامات رابطه را که از مقتضیات هر رابطه ای است را برطرف کند . سوالات روانشناسی ازدواج موفق ید به قی دقیق پرسیده بشود که بتواند به خوبی به روند ازدواج دو طرف کمک کند . البته این موضوع هم بسیار مهم است که سوالات روانشناسی ازدواج موفق ید توسط یک مشاوره تجربه و زبده انجام بپذیرد . معمولا سوالات مربوط به هر زمینه آی از روانشناسی به صورت اسندارد وجود دارد و توسط روانشناسان گذشته تهیه شده است . بنابراین هر روانشناسی مبتواند به راحتی به این سوالات دسترسی داشته شند و نیاز نیست وقت و انرژی خاصی را این مورد صرف کند . اما از طرفی تمام تمرکز مشاور ید روی این قضیه متمرکز شود که به بهترین نحو از این سوالات استفاده کند .


بیشتر بخوانید:ویژگی های یک همسر خوب چیست ؟


مهارت ها روانشناسی ازدواج موفق آویژه

مهارت ها( skills ) روانشناسی ازدواج موفق آویژه بر تمام افرادی که به این مرکز برای مسئله ازدواج خود مراجعه کرده اند ثابت شده است . این مرکز توجه به هر نیاز یا هر موردی برای مشاوره متخصص آن حوزه را به فرد مراجع معرفی میکنند که به صورت حضوری یا آنلاین خدمت مراجعه کنندگان شد . ابن نکته بخاطر این مساله است که بسیار طبیعی میشد که اگر فردی بخواهد چند رشته به صورت همزمان فعالیت داشته شد قطعا نمیتواند کیفیت کامل و خاصی که مد نظر مراجعه کننده است را ارائه کند .

دیگر دلیل اثت مهارت ها روانشناسی ازدواج آویژه این است که مشاوران این مرکز علاوه بر ارائه مشاوره های خوب و کیفیت مهارت خوبی پیگیری مشورت گیرنده دارند . زمانی که جلسه مشاوره به پایان میرسد به این معنی نیست که مراجعه ید رها شود و قطعا مشاور ید جایی که ممکن است پیگیر حال مراجعه شد .


بیشتر بخوانید:عوامل ازدواج ناموفق


روانشناسی ازدواج موفق ( successful marriage ) آویژه

ازدواج موفق همانطور که گفته شد قطعا مشاوره ازدواج بهتر و راحت تر بدست می آید و دلایل آن را لا به کمال توضیح دادیم . جوانان میتوانند زمانی که احساس کردند وقت ازدواج آنها فرا رسیده به یک مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی مراجعه کنند . آنها میتوانند گرفتن مشورت از افرادی که به لحاظ صلاحیت جایگاه مناسبی قرار دارند آینده خود و طرف مورد نظرشان برای ازدواج را تضمین و از آسیب های احتمالی حفظ کنند . روانشناسی ازدواج موفق آویژه همین هدف کنار سایر خدمات این مرکز به افراد نیازمند به مشاوره ارائه میشود . روانشناسی ازدواج موفق آویژه مورد ازدواج زمینه هایی مانند موارد زیر را شامل میشود :

  • عشق و احتمال تصمیم عجولانه
  • بررسی شان اجتماعی ( social leve) دو طرف
  • دخالت والدین دو نفر ازدواج
  • بررسی تناست فرهنگی دو خانواده

    بیشتر بخوانید:معیار زنان برای ازدواج


ثیر مشاوره آینده ازدواج

مورد حساسیت ازدواج لا به ق کافی صحبت کردیم و گفتیم که از جمله مهمترین اتفاقات زندگی هر فرد محسوب میشود . یک ازدواج خوب میتواند خوشبختی افراد را همیشه تضمین کند و یک ازدواج بد که شکست مواجه شود میتواند زندگی افراد را حتی به طور کلی از لحاظ روحی و روانی به هم بزند . مشاوره ازدواج ( Marital counseling ) ید به طور کامل حرفه ای آغاز شود حرفه ای ادامه یابد و حرفه ای به سرانجام برسد . زمانه ای که زندگی میکنیم مقوله ازدواج هم مثل سایر موضوعات پیچیده تر از قبل شده است . این پیچیدگی ها مثل سابق پا میانی بزرگترها و خانواده‌های دوطرف حل نمیشود . برای حل مسئله بیان شده قطعا به کمک کسی نیاز هست که به صورت تخصصی این مورد را بررسی قرار دهد . ادامه به توضیح مفصلی از وظایف مشاوره و مشاور میپردازیم .


بیشتر بخوانید:ازدواج سفید و عواقب آن چیست ؟


دخالت والدین ر زندگی زناشویی زوجین

بعد از ازدواج ظاهرا کار مشاوره تمام میشود . اما واقع همیشه مشاوره میتواند از ابتدای ساختن این خانواده نو پا و سالها کمک کننده و یاری رسان خانواده شد . برای مثال زمانی ممکن است خانواده های دو طرف به دلیل تفاوت سطح و سبک زندگی ( life style ) یکدیگر دچار تناقض و مجادله میشوند . این گیری های متداول مخصوصا جامعه تقری سنتی ما معمولا زوجین را شرایط بسیار بدی قرار میدهد .

از طرفی وظیفه همسری آنها ایجاب میکند که طرف همسر خود برابر همه حواشی به وجود آمده یستند و از طرفی نمیتوانند نسبت به خانواده خود بی تفاوت شند . گاهی این اتفاق به سادگی میتواند منجر به گرفتن تصمیماتی احساسی لحظه شود که حتی زندگی زناشویی آنها را از هم بپاشاند . این برهه ها مشاوره خانواده قطعا میتواند اتخاذ سیاستی مناسب زوجین را از این بحران نجات دهد و زندگی مشترکشان را حفظ کند .


بیشتر بخوانید:فواید ازدواج سن پایین ،گذری به دیدگاه ها


حل کردن بین تعارضات زناشویی بین زوجین جوان

روانشناسی ازدواج موفق همانطور که اشاره شد نقش حمایتی نیز برای افراد بعد از ازدواجشان زی میکند و زندگی زناشویی نو پا و جوان زوجین همراه جوانان کم تجربه پیش میرود اینکه از آسیب های مخصوص این دور امان شند . روانشناسی ازدواج موفق به زوجین کمک میکند که علارقم کم تجربگی بتوانند به مشکلات زندگی فائق بیایند . زمانی که جوانان مسیر حل کردن مشکلات روزمره خود را آنها بیابند ممکن است که به صورت ناخودآگاه بترسند و متحمل هیجانات منفنی بشوند و تحت فشار این ر روانی تصمیماتی بگیرند که به ضرر زندگی فردی و همچنین زناشویشان شد . اما حضور یک مشاور کنارشان میتوانند یک زندگی خوب و ایمن را تجربه میکنند و دائما یک فرد تجربه که بهترین پیشنهادات را برهه های مختلف به آنها میدهد را کنار خود حس میکنند .


بیشتر بخوانید:دلیل مقایسه همسر دیگران چیست ؟


مشاوره آنلاین ( Online ) توسط فضای مجازی

نوعی از مشاوره ( counseling ) زمانه ای که به عصر ارتطات معروف است مشاوره گرفتن از طریق نرم افزارهایی است که مخصوص ارتطات مجازی هستند . گاهی شرایط زندگی بعضی از افراد به گونه ای است که نمیتوانند به صورت حضوری و روال معمول به مشاور مراجعه کنند . این حالت بخاطر گستردگی و آسان بودن دسترسی مشاوره آنلاین میتواند بهترین انتخاب شد برای اینکه فرد مواقع اضطراری تنها نماند و تصمیم اشته احتمالی که از روی فشارهای روانی ممکن است بگیرد به زندگی خود آسیب نزند .


بیشتر بخوانید:محیط های سالم برای دوست یابی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه ازدواج موفق آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Marriage Psychology and Therapy: The Science of …

مهارت ها روانشناسی ازدواج موفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۷:۲۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مهم ترین ملاک های همسر داری موفق چیست ؟

۵٫۰
۰۱

همسرداری موفق

همسرداری موفق را می‌توان یک مهارت دانست مهارتی که پر از نکات ریز ، اصول خاص ، ید ها و نید و … می شد . همسرداری موفق پیش از آن که از طریق تجربه شرایط مختلف و آزمون و خطاهای زندگی مشترک به دست بیاید نیازمند کسب علم و آگاهی لازم این زمینه است چرا که یک سری اصول و ارکان خاص همسرداری موفق وجود دارد که ریشه های روانشناختی دارند و علم روانشناسی ازدواج پژوهش های فراوان آن ها را به اثت رسانده است . برای افرادی که مطالعه خاصی زمینه همسرداری ندارند نیاز است که به کمک روانشناسی ازدواج ، اصول همسرداری موفق را به صورت اساسی یاد بگیرند .


بیشتر بخوانید:ویژگی های یک همسر خوب چیست ؟


راز های همسرداری موفق

راز های همسرداری موفق را می‌توان همان مهارت زندگی مشترک دانست ، بخشی از این مهارت ذاتی می شد و بخشی دیگر اکتسابی است یعنی فرد طول زندگی تجربه های مختلف و مطالعه و یادگیری این زمینه آن را به دست می آورد . راز های همسرداری موفق می تواند ضامن سعادتمندی یک زندگی مشترک شد چرا که راز های همسرداری موفق همان کلید های طلایی هستند که مواقع حساس می توان از آن ها استفاده کرد چالش یا بحران ایجاد شده برطرف شود .


بیشتر بخوانید:معیارهای یک پسر خوب برای ازدواج


ملاک های همسرداری موفق

ملاک های همسرداری موفق را می‌توان حلال بسیاری از مشکلات ، اختلافات و معضلات زندگی مشترک دانست . بسیاری از موارد مسئله موجود بین زوج ، آنگونه که به نظر می رسد بزرگ و غیر قابل کنترل نمی شد . اصل مشکل این است که زوج نمی دانند رفر مناسب موقعیت و مشکل ایجاد شده چگونه است . ملاک های همسرداری موفق چگونگی واکنش ست مقابل مسائل و شرایط مختلف را به ما آموزش خواهد داد . واقع این ملاک ها ید ها و نید هایی هستند که سطح کیفی زندگی مشترک ما را مشخص خواهند کرد .


بیشتر بخوانید:معیار زنان برای ازدواج


ترفند های همسرداری موفق

ترفند های همسرداری موفق را هرگز نید از زندگی زناشویی دیگران کپی برداری کرد چرا که هیچ زوج ، زندگی زناشویی و مشکلاتی شبیه به هم نمی شند . ترفند های همسرداری موفق را می‌توان از طریق مشاوره ازدواج طول زندگی مشترک آموزش دید . حتی بخشی از آن را که مربوط به دوران نامزدی یا عقد است از طریق مشاوره قبل از ازدواج قابل یادگیری است . این ترفند ها نکات ریزی هستند که می توانند نجات بخش زندگی مشترک شند چراکه این نکات ریز بسیار ثیرگذار و اثر بخشند . به جرات می توان گفت که دلیل بسیاری از جدایی ها و ناکامی ها زندگی مشترک ، مشکلات و اختلافات پیچیده و بزرگ نمی شد بلکه بهره نبردن از ترفند های همسرداری موفق است .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


نکات همسرداری موفق برای خانم ها

نکات همسرداری موفق برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است چرا که زن به عنوان ستون خانواده و فراهم کننده آرامش زندگی مشترک ید بتواند شرایط مختلف را مدیریت کند و استفاده از توانایی ها و مهارت های زنانه تعادل زندگی مشترک را برقرار کند . زن ها بطور ذاتی سیاست حل مسئله را وجود خود دارند اما برخی نحوه بهره مندی از آن را یاد نگرفته اند . یک کارشناس مشاوره خانواده میتواند این توانایی ذاتی را فرد شکوفا کند و راهکار های استفاده از آن را به فرد آموزش دهد ازدواج موفق به امری ممکن تبدیل شود .


بیشتر بخوانید:خصوصیات دختر خوب برای ازدواج


سوالات متداول

چگونه یک همسر موفق زندگی شیم ؟

کسب مهارت زندگی و شناخت ترفند های همسر داری موفق میتوان بر مشکلات و اختلافات زناشویی غالب شد و زندگی مشترک را کیفیت ایده آل خود مدیریت کرد .

مردان چه چیز هایی خوشحال میشوند ؟

ک متقابل ، داشتن حریم شخصی ، احساس اقتدار ، ابراز محبت ، توجه به توانمندی ها ، داشتن وقت برای بودن کنار دوسن ، سلب کردن لحظات مفرح مردان مانند تماشای فوتل و … از این موارد هستند .

چه کار هایی زنان را خوشحال میکند ؟

توجه به مناسبت ها ، توجه به تغییرات ظاهری ، محبت کلامی ، حمایت همه جانبه ، ق دانی بت زحمات ، همراهی کردن کار های زنانه و … .

راز خوشبختی زندگی زناشویی چیست ؟

تعهد ، سازش ، گذشت ، صبر ، ابراز عشق ، صمیمیت ، احترام و ک متقابل و … .

نکات همسر داری برای خانم ها ؟

استفاده از ظرافت ها و سیاست های زنانه ، ک تفاوت های زن و مرد ، اولویت قرار دادن رضایت همسر و … از این نکات میشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه ازدواج موفق آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : What are the most important criteria in selecting a boyfriend …

مهم ترین ملاک های همسر داری موفق چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۹:۴۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

موفقیت در ازدواج

۵٫۰
۰۱

موفقیت ازدواج

موفقیت ازدواج به عوامل زیادی بستگی دارد . ازدواج جز مهمترین تصمیم های انسان زندگی می شد و غفلت آن ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به دنل داشته شد . انتخاب همسر آینده شما به طور کلی مسیر زندگین را تغییر می دهید این تغییر تمام قسمت های زندگین مشهود است . و طی سالیان حتی بر روی نوع رفر شما ثیر می گذارد نتیجه یک ازدواج مناسب می توانید مراتب موفقیت را طی کنید و یا برعکس انتخابی غلط ممکن است به ته ه ای عمیق بی افتید .

ما همراه شید این مقاله به راه های موفقیت ازدواج بپردازیم و بررسی کنیم چه عواملی موجب موفقیت آن می شود و چگونه می توانیم یک ازدواج موفق داشته شیم .

برای موفقیت ازدواج ید از قبل الویت و ملاک هایی را نظر داشته شید . ازجمله ملاک هایی که روانشناسان برای موفقیت ازدواج نظر گرفته اند می توان به میزان اختلاف سن ، نوع نگاه به فلسفه ازدواج ، عقاید دینی و فرهنگی و موقعیت مالی و اجتماعی اشاره کرد .


بیشتر بخوانید:شرایطی که یک ازدواج خوب ید داشته شد چیست ؟


عوامل موفقیت ازدواج

عوامل موفقیت ازدواج به دو بخش اساسی تقسیم می شود :

  1. عوامل موثر قبل از ازدواج
  2. عوامل موثر پس از ازدواج و زندگی مشترک .

عوامل موفقیت ازدواج زمانی که قصد انتخاب همسر آینده ن را دارید به موارد زیر مربوط می شود :

  1. اختلاف سنی : میزان فاصله سنی بین زن و مرد از جمله مواردی است که ید قبل از ازدواج به آن توجه داشته شید . توجه به حاصل تحقیقات روانشناسان بهتر است زن حدود ۳ ۵ سال از مرد کوچک تر شد .
  2. عقاید مذهبی : توجه به یراتی که عقاید دینی بر رفر انسان ها می گذارد بهتر است قبل از ازدواج زن و مرد این رابطه به توافق رسیده شند آینده به دلیل نوع پوشش و رفر یکدیگر دچار مشکل نشوند .
  3. رفرهای جنسی و زناشویی : یکی از مسائل مهم زندگی زناشویی نوع رفر های جنسی افراد و خواسته هایشان از یکدیگر است که معمولا به دلیل نوع فرهنگ و خجالت قبل از ازدواج هیچ شناختی از آن ندارند . برای آگاهی از این مورد بهتر است توسط یک روانشناس میزان تفاهم رفرهای جنسی را بسنجید آینده دچار مشکل نشوید .
  4. وضعیت مالی : همانطور که می دانید شرایط مالی یکی از شروط مهم ازدواج است اما توجه داشته شید این موضوع به الویت های دیگرن لطمه وارد نکند .

عوامل موفقیت ازدواج برمی گردد به احساس رضایتمندی زوجین بعد از ازدواج و اینکه چه میزان از انتخاب خود خوشنود هستند . نکته جالب و عجیب این است که ازدواج های موفقی که زوج از یکدیگر راضی هستند معمولا هیچکدام از معیارهای ازدواج برایشان اهمیت چندانی ندارد و واقع فرد را تنها بخاطر خودش می خواهند .


بیشتر بخوانید:عوامل ازدواج ناموفق


مهمترین عوامل موفقیت ازدواج

مهمترین عوامل موفقیت ازدواج را می توان رشد عقلی و عاطفی افراد تلقی کرد . زندگی مشترک این که هردو طرف بتوانند خوب یکدیگر را ک کنند بسیار مهم است . و این ک متقابل نیاز به رشد کامل عقلی دارد زیرا بعضی موارد ممکن است فردی ۲۵ ساله از لحاظ ک عقلی ۲۱ ساله شد و وقتی فردی ۲۵ ساله ک عقلی لاتر ازدواج کند به احتمال زیاد زندگی دچار مشکل می شود . زیرا ک ستی از یکدیگر ندارند .

به طور کلی برای آگاهی کامل تر از مهمترین عوامل موفقیت ازدواج بهتر است از یک مشاوره قبل از ازدواج کمک بگیرید و اطمینان بیشتر فرد مورد نظرن را انتخاب کنید .


بیشتر بخوانید:ویژگی های یک همسر خوب چیست ؟


رازهای موفقیت ازدواج

رازهای موفقیت ازدواج را اگر از قدیمی تر ها و بزرگ تر ها بپرسید حتما یکی از دلایل مهم را گذشت و قناعت می دانند ، دو عامل واقعا مهمی که زندگی های امروز بسیار کمرنگ شده است . گذشت برخی مسائل زندگی به راحتی آرامش را به خانه ن دعوت می کنید همچنین اگر مقایسه را زندگی ن کنار بگذارید بسیاری از فشار های روانی و تشنج های بیهوده را از بین برده اید .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


چگونگی موفقیت ازدواج

چگونگی موفقیت ازدواج را دقت انتخاب می توان به راحتی بدست آورد . یک انتخاب ست و دقیق به راحتی می توانید به خوشبختی دست پیدا کنید . نکته حائز اهمیت این انتخاب مراجعه به یک راهنمای ست است که آگاهی و تخصص بتواند به شما کمک کند مشاوره ازدواج تلفنی تمام ساعات روز به راحتی آماده خدمت رسانی به شما می شد .


بیشتر بخوانید:اهمیت سن ازدواج موفق


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه ازدواج موفق آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Ten Secrets to a Successful Marriage – Focus on the Family

موفقیت ازدواج

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۱:۴۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

نشانه های زندگی زناشویی ناموفق چیست ؟

۵٫۰
۰۱

زندگی زناشویی ناموفق

زندگی زناشویی ناموفق به زندگی اطلاق میشود که آن یکی از ارتطات رضایت بخش نشد . حال ممکن است از نظرعاطفی ، جنسی و یا همزیستی اجتماعی و اقتصادی ارتط سالم و کامل نشد . یک زندگی زناشویی ناموفق ممکن است یک ارتط ناقص بقیه ارتطات را تحت الشعاع قرار بدهد . پایه و اساس یک زندگی زناشویی که همان عاطفی است عث تقویت و یا تخریب بقیه ارتطات خواهد شد . یک زندگی زناشویی ناموفق وقتی ارتط عاطفی ناقص شد اعتماد و اطمینان از بین خواهد رفت . زندگی زناشویی ناموفق بیشتر تحت ثیر روابط عاطفی و جنسی میشد . چه چیزی عث کمرنگ شدن این روابط میشود ؟ ارتط ناقص زناشویی و عاطفی از دو جنبه مورد هجوم قرار میگیرد . اول عوامل ون خانوادگی و دوم عوامل برون خانوادگی . ید دید عامل زندگی زناشویی ناموفق از کم توجهی افراد خانواده است ؟

عوامل ون خانوادگی نیز از دو جنبه ید روانشناسی شود . روانشناسی فردی و روانشناسی ون خانوادگی . یک مرد یا یک زن قا نیست خواسته های عاطفی و یا غریزی همسرش را ارضا کند . او ید آموزش ببییند و از خطری که زندگیش را تهدید میکند آگاه شود . مرد یا زن تنوع طلب هستند و نمیتوانند همسر خود رابطه خوبی داشته شند . آنها ممکن است برای ارضا روابط عاطفی و جنسی پا را از چارچوب خانه بیرون بگذارند . عوامل برون خانوادگی زندگی زناشویی ناموفق را نیزید از دو جنبه فردی و اجتماعی مطالعه کنیم . جنبه فردی که به دوران هسته پیشین خانواده ز میگردد . کودکی ، نوجوانی و جوانی . آیا این فرد دسته مهر طلب ها قرار میگیرد ؟ از نظر اجتماعی : موقعیتی است که جنس مخالف سعی بدست آوردن دل او دارد .


بیشتر بخوانید:عوامل ازدواج ناموفق


نشانه های زندگی زناشویی ناموفق

نشانه های زندگی زناشویی ناموفق رزتر از همه توقف یا کمرنگ شدن همبستری خانواده است . این مرد یا زن هنگام همخوابی چشم هایش را میبندد . اق ریک همبستر میشود . وقتی همسرش کلمات ابراز علاقه میکند از او میخواهد ساکت شد . زودتر از همیشه خود را ارضا کرده و میخوابد . بعد از مرحله ارگاسم همسرش را نمیبوسد و آغوش نمیگیرد . کمتر کلمات عاشقانه و عاطفی به زن می آورد . از دیگر نشانه های زندگی زناشویی ناموفق اینست که همسر به تغییرات ظاهری نه برای یکر بلکه چندین ر بی توجه است . از نشانه های زندگی زناشویی ناموفق اینست که مرد یا زن بیشتر دوست دارد تنها شد همسرش . از نشانه های زندگی زناشویی ناموفق این که بیشتر دنیای مجازی به سر میبرد خانواده .

البته این نشانه ها قطعی نیستند . اگر همسر شما یکی از این نشانه ها را داشت به او انگ نزنید ، شک نکنید بلکه مشاوره خانواده انجام دهید . برخی خیانت نمیکنند ، زندگی و همسرشان را دوست دارند ولی از مهارت های لازم برای زندگی زناشویی موفق برخوردار نیستند . ید مشاوره بگیرند و صورت لزوم آموزش بیینند . نظر داشته شید عشق ، دوست داشتن و زناشویی دلخواه دلخوری و زور و ناراحتی میسر نمیشود . بلکه مهارت های خاص خود بوجود می آید . لازمه آن شناخت کامل همسر میشد . او به چه رفری علاقه مند است ؟ چه حرکات و حتی لسی تحریک میشود و مهم تر از آن به چه چیزهایی نیاز دارد . مشاوره قبل از ازدواج شما را این زمینه راهنمایی میکند .


بیشتر بخوانید:شرایطی که یک ازدواج خوب ید داشته شد چیست ؟


مهمترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفق

مهمترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفق مقایسه همسر دیگران است . هر کس علاقه مندی و توانایی خاص خود را دارد . کسی را میشناسید مدام به همسرش هدیه میدهد . رفر عاشقانه ای دارد . مدام کلمات رمانتیک بر زن می آورد توقع نداشته شید همسر شما نیز چنین رفری داشته شد . نیازهای همسر شما دیگری تفاوت دارد . اگر شما نیازی دارید که او براورده نمیکند بهتر است نرمی و عطوفت او میان بگذارید . از او بخواهید به نیاز شما توجه کند . اگر موفق نشدید یک مشاوره خانواده میتواند مشکل شما را حل کند . کسانی که قبل از ازدواج ، مشاوره ازدواج انجام میدهند کمتر دچار مشکل میشوند و یک ازدواج موفق خواهند داشت . یکی دیگر از مهمترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفق غرولند کردن است . غر زدن طرف مقابل را خسته و رنجور میکند .

یکی دیگر از مهمترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفقاینست که احساس کنید شما خیلی زرنگ هستید و همسرن زودور . این اشته عث میشود شما اشتهاتن را تکرار کنید و روزی به خود بیایید که دیگر دیر شده است . برخی صبر اشتهات همسر را تحمل میکنند مگر خود او متوجه شود . وقتی شما غرق اینکار شوید او هم تدبیری می اندیشد که ممکن است به قیمت پایان زندگی مشترک تمام شود .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


خصوصیات یک زندگی زناشویی ناموفق

خصوصیات یک زندگی زناشویی ناموفق بر کسی پوشیده نیست . ناموفق ترین رابطه آنها رابطه جنسی و عاطفی است . این زندگی طلاق عاطفی و جنسی انجام شده ولی زیر یک سقف زندگی میکنند . این طلاق ها معمولا طلاق اقتصادی بدنل دارند . آنها فقط یک همزیستی سست دارند که ممکن است خیانت مواجه شود . کافیست کسی بیرون از خانه نیازهای عاطفی و جنسی آنها را برطرف کند . بزودی جذب او شده و به زندگی مشترک همسرشان خاتمه میدهند . خصوصیات یک زندگی زناشویی ناموفق ارتطات این افراد کاملا محسوس است . آنها از وجود هم لذت نمیبرند . به هر بهانه ای میخواهند از این محیط بی روح فاصله بگیرند .


بیشتر بخوانید:دلیل مقایسه همسر دیگران چیست ؟


نکاتی که ید زندگی زناشویی ناموفق رعایت کنیم

نکاتی که ید زندگی زناشویی ناموفق رعایت کنیم : همواره به خاطر داشته شیم خانه ما بر روی رهای نازکی بنا شده که یک نسیم ممکن است ویران شود . به دنل مقصر نشیم . قضاوت نکنیم . خود به دنل راهی برای استحکام بخشیدن بر روابطمان شیم . اعتماد به نفس و عزت نفس خود را از دست ندهیم . اطمینان ور کنیم که ما میتوانیم زندگی خود را نجات دهیم . همیشه امیدوار شم . از دیگر نکاتی که ید زندگی زناشویی ناموفق رعایت کنیم اینست که : ور کنیم همه چیز تغییر پذیر است . مهر و عطوفت و عین حال اقتدار میتوانیم به خواسته هایمان دست بیابیم .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


سوالات متداول

چرا برخی ازدواجهای ناموفق هستند ؟

ناهمگون بودن همسران . تصمیم کورکورانه گرفتن و احساساتی عمل کردن . کفو هم نبودن همسران . اختلاف طبقاتی همسران هم . همسطح نبودن سوادهایشان . مورد پسند هم نبودن . عدم آشنایی قبل از ازدواج . روانشناسی نکردن همسران قبل از ازدواج .

خصوصیات زندگی زناشویی ناموفق چیست ؟

این زندگی ها سردی زوجین مواجه میشوند . از هم حرف شنوی ندارند . برای هم احترام قلبی قائل نمیشوند . روابط بی روح است . به خواسته های هم اعتنایی ندارند . حرفهایشان برای هم خوشایند نیست . به عنوان یک همسر کمتر دلشان برای هم تنگ میشود .

دشمن اصلی زناشویی چیست ؟

کم و پایین شمردن همسر نسبت به خود . اهمیت ندادن به روابط اثرخستگی و بی حوصلگی . عدم شناخت کافی از نیازهای خود و همسر . نداشتن مهارتهای لازم برای دلریی از همسر . عادی شدن روابط بعد از چند سال . نداشتن تنوع رفر و آکسیسوار منزل و تفریحات .

بزرگترین اشتهات زندگی زناشویی ناموفق چیست ؟

این که فکر کنیم ما دیگر همسر دلخواه خود را بدست آورده ایم و نیازی به تلاش برای رضایت خاطر او نداریم . برای زناشویی موفق هیچ تلاشی نکنیم . همسرمان برایمان عادی شود . فقط او مورد خستگیهایمان حرف بزنیم . برایش تنوع وشادی و دلگرمی ایجاد نکنیم .

ماهیت معنایی زندگی زناشویی ناموفق چگونه تغییر میکند ؟

وقتی یک زوج متوجه میشوند زناشویی موفقی ندارند تصمیم میگیرند چاره ای بیاندیشند . این تصمیم ممکن است راسی ترمیم نقصها شد یا جدایی . که هردو اگر ست و مشاوره انتخاب شده شند بهتر از ادامه دادن یک زندگی ناموفق است چون این نوع زندگی ها دیگران بخصوص فرزندان آسیب خواهند دید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه ازدواج موفق تلفنی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۶ Signs Your Marriage Is Headed For Divorce

نشانه های زندگی زناشویی ناموفق چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۵:۴۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

نشانه‌ های مردانی که قصد ازدواج دارند چیست ؟

۵٫۰
۰۱

مردانی که قصد ازدواج دارند

مردانی که قصد ازدواج دارند شخصیت ، رفر و گفر خود ویژگی ها و نشانه های بخصوصی را دارند . برای زنان این سوال همیشه مطرح است مردانی که قصد ازدواج دارند را چگونه تشخیص دهند ؟ گاهی فرد از تشخیص اینکه آیا مرد مقابل او قصد ازدواج دارد یا خیر عاجز است و یا احساسات مانع تشخیص و تصمیم گیری او می شوند . از این رو اگر فرد همراه مردی که مرحله آشنایی او قرار دارد به یک کارشناس مشاوره خانواده مراجعه کند ، قالب چند جلسه مشاوره قبل از ازدواج می تواند تشخیص دهد که آیا طرف مقابل جزء مردانی که قصد ازدواج دارند هست یا نه .

مردانی که قصد ازدواج دارند رابطه خود رفرشان کاملا این موضوع را نشان می دهند . مردانی که قصد ازدواج دارند را می‌توان بر اساس یک سری فاکتور مشخص شده به راحتی تشخیص داد . این موضوع کمک می‌کند که فرد بفهمد یک رابطه جدی قرار دارد یا یک رابطه که صرفاً جنبه سرگرمی دارد . مردانی که قصد ازدواج دارند هرگز آنق پیچیده نیستند که شما نتوانید هدف آن ها را تشخیص دهید بلکه شما فقط نیاز دارید که نشانه‌ های یک رابطه جدی را بشناسید و به ستی تشخیص دهید .


بیشتر بخوانید:نشانه‌ های مردانی که قصد ازدواج ندارند چیست ؟


نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند

نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند چه چیزهایی می شند ؟ چگونه این نشانه ها را تشخیص دهیم و … این ها سوالاتی هستند که پاسخ آن ها برای افرادی که مرحله آشنایی هستند بسیار مهم است . تشخیص نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند به طور حتم عث میشود از رابطه های سطحی که به قصد سوء استفاده و سرگرمی هستند امان بمانیم . ید گفت که مشاوره ازدواج صرفا برای افراد مهل نمی شد بلکه اگر قصد دارید فردی را که او آشنا شده اید آنالیز کنید میتوانید کمک مشاوره ، بیشتر و بهتر از شخصیت و قصد و نیت او آگاه شوید .

نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند گاه بسیار ملموس و گاه بسیار ریز است و نیاز به دقت زیاد دارد . نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند ست نقطه مقابل نشانه های مردانی است که قصد دوستی معمولی و سرگرمی را دارند . این نشانه ها هستند که مشخص میکنند نتیجه رابطه ، یک ازدواج موفق خواهد بود یا سرگرمی و سوء استفاده … .


بیشتر بخوانید:خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج


رفر مردانی که قصد ازدواج دارند

رفر مردانی که قصد ازدواج دارند کاملا مردانی که قصد آن ها رابطه موقت است متفاوت است . این افراد برخورد شما و رابطه ای که دارید بسیار جدی هستند ، به مشکلات ، دغدغه ها ، علایق ، برنامه ها و هر آنچه که به شما مربوط است اهمیت میدهند و هرگز بی تفاوت نیستند . رفر مردانی که قصد ازدواج دارند بسیار سنجیده و حساب شده خواهد بود برای مثال این افراد هرگز قول هایی که توانایی انجام آن را نداشته شند نمیدهند و بیش از حد مورد آینده خیال پردازی نمیکنند .

رفر مردانی که قصد ازدواج دارند طرف مقابل خود اوج احترام خواهد بود و هرگز عمدا از مسائلی که طرف مقابل نسبت به آن حساس است سوء استفاده نمیکنند و به خط قرمز های او احترام خواهند گذاشت . رفر این افراد ضد و نقیضی مشاهده نمیشود و گفر و عمل آن ها یکدیگر مطابقت خواهد داشت . این افراد تمرکز خود را روی رابطه ای که شما دارند خواهند گذاشت و به دنل برقراری رابطه دیگر افراد نخواهند بود و به عرتی سوء معاشرتی رفر آن ها دیده نمیشود .


بیشتر بخوانید:بزرگتر بودن زن از مرد ازدواج


خصوصیات مردانی که قصد ازدواج دارند

خصوصیات مردانی که قصد ازدواج دارند شامل موارد زیر است . این فراد مورد شغل و فعالیت های خاص خود به شما توضیح میدهند ، از برنامه های آینده خود برای شما حرف میزنند ، شما را به دوسن و خانواده خود وقت مناسب معرفی میکنند ، مورد شما کنج کاو هستند و میخواهند جزئیات بیشتری از شما بدانند ، هرگز ابتدای رابطه به مسائل جنسی اشاره نمیکنند ، برای ملاقات شما مرتب وقت میگذراند ، شرایط حساس سعی میکنند هر صورتی کنار شما شند ، استقلال مالی و شخصیتی لازم را دارند ، مورد آینده رابطه جدیت صحبت میکنند و بهانه نمی آورند ، روابط اجتماعی کنترل شده ای دارند و سوء معاشرت رفر آن ها دیده نمیشود و … .

خصوصیات مردانی که قصد ازدواج دارند به صورت کلی شامل موارد فوق است اما موارد بسیار ریز دیگری وجود دارد که تشخیص آن توجه به رابطه است همچنین این میان ممکن است استثنا هایی نیز وجود داشته شد که مطابقت چندانی موارد ذکر شده نداشته شد .


بیشتر بخوانید:معایب و محاسن ازدواج مرد سن لا


چه مردانی قصد ازدواج دارند ؟

چه مردانی قصد ازدواچ دارند ؟ برای اینکه بتوانیم رابطه هدفمندی را داشته شیم و از آسیب های روابط زودگذر امان بمانیم ید بتوانیم به ستی به سوال فوق پاسخ دهیم . تشخیص اینکه چه مردانی قصد ازدواج دارند برای همه افراد راحت نمیشد چراکه بسیاری از افراد گیر روابطی هستند که صرفا بر پایه احساس است و این موضوع عث میشود نتوانند به ستی تشخیص دهند که آیا طرف مقابل قصد ازدواج دارد یا خیر . اینکه فرد قصد ازدواج داشته شد لزوما به این معنا نمیشد که آن رابطه به ازدواج منتهی میشود بلکه یعنی فرد پی کشف این مسئله است که آیا شما همسر مناسبی برای او خواهید بود یا نه .

نقطه مقابل ، مردانی که قصد ازدواج نداشته شند هراندازه که طرف مقابل فردی شایسته شد فرقی ندارد و معمولا رابطه به ازدواج ختم نمیشود . پس این مردان را میتوان به راحتی و توجه به فاکتور های رفری تعیین شده تشخیص داد . مطالعه این زمینه یا کمک گرفتن از مشاوره قبل از ازدواج میتواند بهترین راهنمای شما این خصوص شد .


بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان


سوالات متداول

چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی ؟

رفر مردان لغی که به دنل رابطه جدی و هدفمند هستند یک سری ویژگی های رفری و شخصیتی خاص وجود دارد که اکثر آن ها به سادگی قابل تشخیص هستند و اگر احساسات فرد بر منطق او غلبه نداشته شد میتواند به سادگی بفهمد که قصد مرد مقابل او ازدواج است یا دوستی .

تشخیص قصد ازدواج چگونه است ؟

شما نیاز دارید که ویژگی های مردانی که قصد ازدواج دارند را بشناسید که اکثر این ویژگی ها مطالب فوق ذکر شد ، سپس آنالیز منطقی طرف مقابل ببینید که آیا اکثریت ویژگی های ذکر شده رفر او و رابطه شما مشاهده میشود یا خیر .

خصوصیات مردانی که قصد ازدواج دارند ؟

این مردان شما را اولویت قرار میدهند ، شما را از اطرافیان خود پنهان نمیکنند ، نسبت به شما بی تفاوت نیستند و به هر آنچه که به شما مربوط است واکنش نشان میدهند ، به طور مرتب شما تماس برقرار میکنند و به دیدار شما اهمیت میدهند ، مواضع و خط قرمز های خود را مورد زندگی مشترک گوشزد میکنند ، سعی میکنند دیدگاه شما نسبت به مسائل مهم را بفهمند و … .

تفاوت بین دوست پسر معمولی مردی که قصد ازدواج دارد ؟

دوست پسر معمولی هرگز جدی از اهداف و آینده رابطه صحبت نمیکند ، سر مسائل کوچک حرف از جدایی میزند ، برای معرفی شما به خانواده اش بهانه می آورد ، سعی نمیکند مستقل شود و … .

نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد ؟

این نشانه ها نقطه مقابل نشانه های پسری که قصد ازدواج دارند هستند . این نشانه ها به راحتی فرد مقابل خود را نشان میدهند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :۴ signs that a man’s ready for marriage

نشانه‌ های مردانی که قصد ازدواج دارند چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۰:۵۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

ویژگی های اصلی ازدواج‌ های موفق چیست ؟

۵٫۰
۰۱

ازدواج های موفق

ازدواج های موفق جامعه پیچیده امروزی که انواع هنجارهای فردی و اجتماعی روبرو است به هیچ عنوان نمی تواند اتفاقی شد . ازدواج های موفق ، خروجی و برآیند عوامل ، اصول و ملاک های ثیرگذار بر ازدواج هستند . ازدواج های موفق تنها به زندگی طولانی مدت زوج زیر یک سقف گفته نمی شود . ازدواج های موفق ازدواج هایی هستند که زندگی مشترک از کیفیت لازم برخوردار شد . یعنی آن نشاط ، صمیمیت ، هیجانات مثبت ، علاقه ، انگیزه و … وجود داشته شد . یک کلام زندگی زوج ید رو به رشد و حال تعالی همه جانبه شد . ازدواج های موفق زوج از همه نظر عث پیشرفت یکدیگر می شوند .


بیشتر بخوانید:اهمیت سن ازدواج موفق


ویژگی های ازدواج‌ های موفق

ویژگی های ازدواج های موفق از نظر روانشناسی ازدواج کاملاً تعریف شده و قابل تشخیص هستند یعنی می توان به ستی ملاک‌ ها و معیار هایی را تعریف کرد که ازدواج موفق مستقیما ثیر گذار هستند . اگر فرد آسنه ازدواج قرار دارد بهتر است برای رفع تردید ها و اطمینان از ستی انتخاب خود به کمک کارشناسان مشاوره خانواده ، چند جلسه مشاوره قبل از ازدواج را سپری کند به آگاهی لازم از ویژگی‌ های ازدواج‌ های موفق دست پیدا کند . ویژگی‌ های ازدواج‌ های موفق ارکان و اصول حقیقی هستند که تمامی ازدواج‌ ها مشترک می شند .


بیشتر بخوانید:شرایطی که یک ازدواج خوب ید داشته شد چیست ؟


ازدواج های موفق از نظر روانشناسی

ازدواج های موفق از نظر روانشناسی ازدواج هایی هستند که آن زوج از همه نظر یکدیگر تناسب شند . داشتن تناسب فرهنگ ، عقاید ، شخصیت ، تحصیلات ، وضعیت مادی ، ظاهر و … ازدواج موفق بسیار حائز اهمیت است . به طور کل هر مسئله ای نبود تناسب و توازن می تواند مشکل ساز شد حال آنکه مسئله ازدواج تمام جوانب پیچیده آن میان شد . برای تشخیص این تناسب نیاز است که زوجین شناخت نسبی لازم را از یکدیگر داشته شند از این رو ازدواج‌ های موفق از نظر روانشناسی ازدواج هایی هستند که زوج به شناخت قبل از ازدواج به صورت اصولی و حقیقی نسبت به یکدیگر برسند .


بیشتر بخوانید:ویژگی های یک همسر خوب چیست ؟


ازدواج های موفق از دیدگاه اسلام

ازدواج های موفق از دیدگاه اسلام ازدواج هایی هستند که آن معیار های ازدواج ، معیار های حقیقی و ارزشمند هستند . این ازدواج ها توجه بیشتر معطوف ویژگی های معنوی طرف مقابل می شد . ملاک هایی که اسلام برای انتخاب همسر نظر گرفته شده اند شامل مواردی مانند داشتن ایمان و پایبندی به اصول دینی ، حسن خلق ، سلامت جسمی و روحی ، نداشتن سوء رفر و … می شد . اسلام نیز مسئله هم کفو بودن برای داشتن ازدواج موفق مطرح شده است و تناسب و توازن را از ویژگی‌ های ازدواج‌ های موفق می‌داند .


بیشتر بخوانید:ازدواج سالم و پایدار چگونه است ؟


عوامل ازدواج های موفق چیست ؟

عوامل ازدواج های موفق چیست ؟ پاسخ این سوال برای تمام افرادی که دوست دار ازدواج و تشکیل خانواده هستند بسیار مهم است چراکه آمار لای طلاق و آسیب‌ های اجتماعی مانند خیانت و طلاق عاطفی عث شده است که نگرانی‌ هایی مورد ازدواج و انتخاب همسر برای تمام افراد وجود داشته شد . پاسخ مناسب به این سوال نیازمند دانش کافی و تجربه می شد . افراد می‌توانند طی مشاوره ازدواج و بهره مندی از دانش و تجربه کارشناسان مشاوره خانواده پاسخی قابل اعتماد را این مورد یافت کنند .


بیشتر بخوانید:عوامل ازدواج ناموفق


سوالات متداول

راز ازدواج های موفق و شاد چیست ؟

ک صحیح از ازدواج ، شناخت تفاوت های ذاتی زن و مرد ، شناخت و پذیرش مسئولیت های زندگی مشترک ، ک هدف از ازدواج ، لحاظ کردن معیار های اصولی انتخاب همسر ، شناخت کافی پیش از ازدواج ، کسب مهارت‌ های زندگی مشترک و … از راز های ازدواج موفق می شند .

مهم ترین ملاک ازدواج های موفق ؟

برای اینکه بتوان گفت یک ازدواج موفق است یا خیر ملاک‌ های خاصی وجود . اینکه زوج زندگی مشترک از نظر اقتصادی ، اجتماعی و روحی روانی روندی رو به رشد و تعالی داشته شند و زندگی آن ها رو به پیشرفت شد از ملاک‌ های ازدواج موفق است .

سن مناسب ازدواج های موفق ؟

سن مناسب ازدواج های موفق زمانی است که هم مرد و هم زن به بلوغ فکری ، شخصیتی ، احساسی و جسمی رسیده شند و آمادگی ازدواج را کاملاً خود احساس کنند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :Characteristics of Successful Marriage

ویژگی های اصلی ازدواج‌ های موفق چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۱:۴۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

نکات مهم قبل از ازدواج چیست ؟

۵٫۰
۰۱

نکات مهم قبل از ازدواج

نکات مهم قبل از ازدواج از جنبه های مختلفی قابل بررسی است . برخی از نکات مهم قبل از ازدواج تنها متوجه خود فرد هستند و میتوان گفت که مسائلی شخصی می شند . اما پاره ای دیگر از نکات مهم قبل از ازدواج به مسائل بین فرد و کسی که به عنوان همسر او قرار است شد بر میگردد . خودشناسی یکی از نکات مهم قبل از ازدواج است که ابتدای امر جنبه شخصی دارد اما به مرور و روند آشنایی قبل از ازدواج از حالت شخصی خارج و ثیر مستقیمی بر دو طرف می گذارد .

نکات مهم قبل از ازدواج برای عده ای از افراد دامنه کوچکی دارند و تنها به پیدا کردن شخص متناسب معیار های خود ختم میشود اما برای افرادی که دید جدی تری به ازدواج دارند نکات مهم قبل از ازدواج بسیار جامع تر و ریز بینانه تر هستند . نکات مهم قبل از ازدواج میتواند از طریق مشاوره قبل از ازدواج برای ما یاد آوری و به ستی اولویت بندی شوند از این رو راهنمایی یک کارشناس مشاوره خانواده گوشزد کردن نکات مهم قبل از ازدواج بسیار کمک کننده خواهد بود .


بیشتر بخوانید:مشاوره پیش از ازدواج


نکات مهم قبل از ازدواج دختران

نکات مهم قبل از ازدواج دختران بسیار متنوع و متعدد میشند . یکی از نکات مهم قبل از ازدواج دختران این است که مشخص شود آیا فرد آمادگی لازم برای ازدواج را دارد یا خیر . اما این آمادگی از چه نظر میشد ؟ یک کلام میتوان گفت که بلوغ لازمه ازدواج است و نکته ای که ید بسیار به آن دقت شود بلوغ جسمی و جنسی ، بلوغ شخصیتی ، بلوغ فکری ، روحی روانی ، احساسی و … میشد .

از دیگر نکات مهم قبل از ازدواج دختران این است که بتوانند معیار های اساسی انتخاب همسر را تشخیص دهند و به ستی بتوانند دوران پیش از شروع زندگی مشترک را مدیریت کنند چراکه دوران قبل از ازدواج چه به صورت رابطه دوستی چه دوران نامزدی و عقد بسیار حساس و سرشار از نکات کلیدی و ید ها و نید ها است . این نکات هستند که منجر به یک انتخاب ست و نهایت یک ازدواج موفق خواهند شد . نکات مهم قبل از ازدواج دختران هم به آمادگی همه جانبه فرد مربوط است و هم به نحوه انتخاب و مدیریت رابطه و از آن جایی که به طور کل رفر زن رابطه بسیار ثیر گذارتر است توجه به نکات قبل از ازدواج میتواند بسیار سرنوشت ساز شد .


بیشتر بخوانید:سوالات مشاوره قبل از ازدواج


نکات مهم قبل از ازدواج پسران

نکات مهم قبل از ازدواج پسران زمینه‌ هایی مانند خودشناسی و رعایت اصول شناخت قبل از ازدواج دختران مشترک می شد . پسران نیز مانند دختران ید حد و مرز های رابطه قبل از ازدواج را بشناسند و رعایت کنند و همچنین به مرحله ای از ثت شخصیتی و بلوغ رسیده شند که مصلحت خود را تشخیص دهند و بتوانند معیار های انتخاب همسر را به ستی اولویت بندی کنند . یکی از نکات مهم قبل از ازدواج پسران همانطور که گفته شد مسئله بلوغ می شد ، تمامی پسرانی که پیش از شکل گیری بلوغ نسبی لازم ازدواج می کنند پس از گذشت مدتی از ابتدای زندگی مشترک دچار نوعی یاس و پشیمانی می شوند که همین مسئله زمینه مشکلات بعدی را فراهم می کند .

پس ک ست بلوغ و تشخیص آن نکته بسیار مهمی می شد . از دیگر نکات مهم قبل از ازدواج پسران استقلال می شد . این مسئله شامل استقلال شخصیتی و مالی است . وابستگی شخصیتی بیش از اندازه به خانواده و نداشتن استقلال مالی عث میشوند که فرد نتواند یک خانواده را به ستی مدیریت کند .


بیشتر بخوانید:سوالات قبل از ازدواج دختر و پسر چیست ؟


نکات مهم قبل از ازدواج جوانان

نکات مهم قبل از ازدواج جوانان موضوعی است که ر ها توسط کارشناسان مشاوره خانواده مورد بررسی قرار گرفته است مشخص شود چه فاکتور ها و نکاتی هستند که قبل از ازدواج می توانند احتمال ازدواج موفق را افزایش دهند . تحولات فرهنگی ، تغییر سبک زندگی ، پیچیدگی‌ های شخصیتی انسان ها و کل دنیای من امروزی کنار نکات مثبت خود پیامد ها و اثرات منفی نیز داشته است که مسفانه بیشتر این پیامد ها و آسیب‌ ها متوجه بنیان خانواده هستند .

به همین دلیل آمار طلاق و هنجار هایی مانند خیانت و طلاق عاطفی روز به روز حال افزایش است . از این رو انتظار می‌رود که توجه هر چه بیشتر به نکات مهم قبل از ازدواج جوانان ، بتوان احتمال ازدواج موفق را افزایش داد . مشاوره ازدواج می تواند این نکات را به صورت همه جانبه برای زوج شفاف سازی کند و آنچه که زوج مورد نکات قبل از ازدواج ید یاد بگیرند ، تشخیص دهند و رعایت کنند به آن ها آموزش خواهد داد .


بیشتر بخوانید:اهمیت آشنایی قبل از ازدواج چیست ؟


نکات مهم قبل از ازدواج چیست ؟

نکات مهم قبل از ازدواج چیست ؟ پاسخ دادن به این سوال از دیدگاه افراد معمولی قطعاً بر اساس سلایق ، علایق و تجارب شخصی خواهد بود . معمولاً افراد معمولی که مطالعه یا دانش خاصی حوزه خانواده و ازدواج ندارند به این قبیل سوالات بر اساس تجربه شخصی خود پاسخ می دهند . به طور حتم پاسخ این افراد نکاتی قابل توجه و ست وجود دارد اما مسئله این است که نمی توان این پاسخ را جامع نظر گرفت و به تمام زندگی های مشترک تعمیم داد .

اما افرادی قالب روانشناس خانواده یا کارشناس و مشاور ازدواج وجود دارند که می توانند صریح ، جامع ، دقیق ، اصولی و علمی به این سوال پاسخ دهند که نکات مهم قبل از ازدواج چیست ؟ پس می توان بهره بردن از مشاوره قبل از ازدواج ، به تمام سوالات مربوط به این نکات مهم پاسخ داد . پاسخ کارشناسی که دانش کافی و سال ها تجربه زمینه ازدواج دارد به طور حتم قابل اطمینان تر خواهد بود و می تواند به ستی ما را مورد مسائل قبل از ازدواج هدایت کند .


بیشتر بخوانید:مهمترین سوالات ازدواج چیست ؟


سوالات متداول

نکات مهم قبل از ازدواج موفق چیست ؟

آگاهی از اصول شناخت قبل از ازدواج ، تشخیص معیار های ارزشمند انتخاب همسر ، رعایت حد و مرز رابطه دوران نامزدی یا عقد ، کسب آگاهی از واقعیت زندگی مشترک و مسئولیت های آن ، رسیدن به بلوغ و خودشناسی کافی برای ثت تصمیم گیری و … از نکات مهم قبل از ازدواج موفق است .

دانستنی های قبل از ازدواج چیست ؟

آگاهی از وظایف زن و مرد زندگی مشترک ، شناخت کافی از رابطه زناشویی ، یادگیری مهارت زندگی و … از این دانستنی ها هستند .

چه صحبت هایی قبل از ازدواج ید انجام شود ؟

زوج ید قبل از ازدواج و دوران شناخت پیش از ازدواج مورد تمام مسائل مهم و ثیر گذار مانند ، عقاید ، حساسیت ها ، توقعات و انتظارات ، خط قرمز ها ، مسائلی مانند اشتغال ، ادامه تحصیل ، فرزند ، برنامه های شخصی برای آینده و … به طور شفاف و بی پرده صحبت کنند چارچوب کلی رابطه مشخص شود .

آگاهی قبل از ازدواج ؟

آگاهی قبل از ازدواج ید همه جانبه شد یعنی فرد ید به تمام جوانب مختلف زندگی مشترک از قبیل تقسیم وظایف ، محدودیت ها ، مسائل و مهارت های رابطه زناشویی و … آگاهی داشته شد و علم بر این مسائل نسبت به ازدواج راغب شد .

مواردی که قبل از ازدواج ید توافق شود ؟

مواردی مانند ادامه تحصیل و اشتغال دو طرف ، محل زندگی و مسائل مربوط به مهاجرت ، زمان بچه دارن شدن و تعداد فرزند ، مسائل مربوط به ارتطات اجتماعی و حد و مرز آن و … ید به توافق زوج برسند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۱۰ Things Every Couple Should Do Before Getting Married …

نکات مهم قبل از ازدواج چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۵:۵۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)