مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مشاوره ازدواج آنلاین

۵٫۰
۰۱

مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره آنلاین ازدواج میتواند مانند هر مشاوره ای مفید شد . مشاوره آنلاین ازدواج میتواند عاقبت هزار راه نرفته را به شما نشان دهد . مشاوره آنلاین ازدواج میتواند از بروز آسیب به شما پیشگیری کند . مشاوره آنلاین ازدواج میتواند از هرکسی را از شکست برهاند . مشاوره آنلاین ازدواج راهیست به سوی خوشبختی . مشاوره آنلاین ازدواج پنجره ایست بسوی افق های زیی خوش بودن . مشاوره آنلاین ازدواج میتواند چون آینه ای زگو کننده آینده شما شد . مشاوره آنلاین ازدواج راه رسیدن به خوشبختی را نزدیک میکند . مشاوره آنلاین ازدواج به جای شما تصمیم های غلط را از زندگین حذف میکند .

مشاوره آنلاین ازدواج میتواند شما را از بروز برخی رخدادهای تلخ آگاه کند . شما میتوانید به جای تجربه کردن علم و آگاهی از تجربیات دیگران استفاده ست کنید . کسی که برای هرکار یا تصمیمی مشاوره میکند : اولا اعتماد به نفس تصمیم میگیرد . دوما میتواند به جای اینکه وقتش را برای آزمون و خطا تلف کند برای رسیدن به اهدافش صرف کند . چون یک فرد هوش میداند صرف بیجای وقت یعنی ه دادن عمر و عمر رفته ز نمی آید . کسی که برای ازدواج مشاوره میگیرد کمتر ازدواجش منجر به طلاق میشود .

دیگر اینکه یک جوان وقتی برای ازدواج اقدام میکند تجربه کافی ندارد و یا ممکن است عاشق شد . هردوی اینها مطمئنا از روی عقل و آگاهی تصمیم نمیگیرند . یک مشاوره خوب میتواند به اطمینان خاطر او بیافزاید . یک انسان عاقل راهی را که دیگران رفته اند که منجر به زگشت شده دوره طی نمیکند . نظر بگیرید یک شهر دیگر بخواهید به دنل یافتن یک نشانی شید . بدون مشورت و پرسش ید تمام راه هایی را که به فکرن میرسد بروید و برگردید آس را پیدا کنید .


بیشتر بخوانید:مشاوره ازدواج آنلاین


مرکز مشاوره آنلاین ازدواج

مرکز مشاوره آنلاین ازدواج این امکان را به شما میدهد برای آینده خود ست تصمیم بگیرید . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین یعنی مشورت کسانی که این را همت مضاعف دارند . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین از جهانی تجربه برخوردار است که آنرا یک مشاوره اختیار شما میگذارد . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین هدف های مشخص و معین همراه شماست . مشاوره روانشناسان و مشاوران یک مرکز مشاوره ازدواج آنلاین میتوانید به زندگی دلخواهن دست بیابید . مرکز مشاوره آنلاین ازدواج برای این است که شما بتوانید از امکانات مراکز مشاوره بصورت اینترنتی بهره ببرید . صورتی که شهری دیگر هستید و روانشناس مورد اعتمادن نمی توانید ارتط برقرار کنید کافیست مرکز مشاوره آنلاین ازدواج ارتط شید . اینصورت میتوانید از راه دور مشاور و یا روانشناس خود مشاوره کنید . جایی هستید که نیاز فوری به مشاور دارید .

شما از راه دور ارتط اینترنتی مرکز مشاوره آنلاین ازدواج میتوانید مشکل خود تصمیم گیری را حل نمایید . بطور کلی یک مرکز مشاوره برای مشورت دادن بهتر میخواهد مراجعانش از هر راهی بتوانند مرکز ارتط شند . برای مراجعان نیز بهتر است بعد از اطمینان یک مرکز تصمیم گیری ها مشاوره نمادند . چون این مشاوران بهره گیری از پرونده موجود مرکز زودتر به نتیجه میرسند . ارتط یک مرکز امکان تحقیق ره رفرها و همچنین روانشناسی آنها را آسانتر میکند . بخصوص مورد ازدواج . مشاوران و روانشناسان رفر و خلق وخوی شما آشنا هستند . حال قی وقت را بر سر تطبیق دادن الگوهای رفری شما همسر آینده ن خواهند گذاشت . اینصورت شما را زودتر به نتیجه دلخواهن خواهند رساند . داشتن پرونده مراکز مشاوره کار شما را مشورت گرفتن آسانتر خواهد کرد .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین میتواند برای دختران و پسرانی که موقعیت کمتری برای هم بودن را دارند ایجاد کند . یک زوج جوان میخواهند مشاوره کنند ولی اجازه ندارند هم به مشاوره بروند . یا هریک شهر و دیار و حتی کشور دیگر زندگی میکنند این دو مشاوره قبل از ازدواج آنلاین میتوانند مشاوره بگیرند . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین دختر و پسر بدون اینکه رو رو شوند میتوانند یک جلسه مشاوره شرکت کنند .

این جلسه مشاوره بدون خجالت و یا رو یستی حرف هایشان را میزنند . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین حرف ها حرف دل است . زوج ها چون رو رو نیستند راحت تر حرف میزنند و مشاور آنها را راهنمایی میکند . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین برای کسانی که خجالتی هستند نیز بسیار مفید است . کسانی که دیدن چهره دچار دل رحمی بیش از اندازه میشوند میتوانند بصورت آنلاین مشاوره بگیرند .

ای اس اف جی ها

ای اس اف جی ها کسانی هستند که عاشق خدمت به خلقند این افراد دیدن چهره هم و پریشان ممکن است از خواسته های خود بگذرند . این افراد حتما ید بدون چهره به چهره شدن مشاوره بگیرند . این افراد ممکن است سرخ شدن طرف مقابل دچار دل رحمی شوند و از حق خود بگذرند . بطور کلی کسانی که صحبت های مقابل هم دچار شرم و یا رویستی و یا دلرحمی بیش از اندازه و هیجان میشوند بهتر است بصورت آنلاین مشاوره بگیرند بتوانند از حق خود جای مناسب بهره ببرند . مشاوره قبل از ازدواج برای اینست که هزاران راه رفته دیگران را دوره نپیماییم . این راه های رفته دیگران همان تجربیات هستند . کسانی که از تجربیات دیگران استفاده میکنند مانند اینست که چندین ر عمر میکنند . آنها ساعات گران قیمت و بی زگشت عمرشان را بیهوده تلف نمیکنند .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره آنلاین ازدواج و خانواده

مشاوره آنلاین ازدواج و خانواده هم مانند تمامی مشاوره ها لازم است . مشاوره قبل از ازدواج یک زوج متوجه میشوند مناسب هم هستند . متوجه میشوند کدام رفرهایشان را کمرنگ و کدام را تقویت کنند زندگیشان دوام بیشتری میابد . اما مورد خانواده ید مشاوره خانواده و ازدواج نیز انجام شود . مشاوره آنلاین ازدواج وخانواده نوبت به خانواده ها میرسد . مشاوره آنلاین ازدواج و خانواده روابط بین زوج و خانواده هایشان بررسی میشود . مشاوره آنلاین ازدواج و خانواده روابط بین زوج و فرزندان مشخص میشود . این مشاوره میتواند برای کلاس دوم یا کلاس سومی های ازدواج نیز مهم شد . مشاوره آنلاین ازدواج و خانواده برای کسانی که برای ر دوم یا سوم ازدواج میکنند لازم میشد . کسانی که وجود داشتن فرزند و یا حتی همسر میخواهند مجددا ازدواج کنند بسیار لازم و مفید است .

روابط بین دو خانواده که قبلا محیط خانوادگی زندگی میکردند مهم است . کسانی که قبلا تجربه همزیستی را داشته اند و روابطشان شکل گرفته است حساس تر از یک زوج جوان بی تجربه است . یک خانواده که ما ، پ و فرزندان روش خود زندگی میکرده اند اکنون نویی به جمع آنها میپیوندد . این نو قرار است بخشی از زندگی را اداره کند . او قرار است چه روشی مدیریت زندگی را بر عهده بگیرد ؟ به روش متداول خود ؟ یا به روش خانواده جدیدش ؟ اگر به روش این خانواده بخواهد کدنوگری کند تمام الگوهای ذهنی خودش دور ریخته میشود . این روش او فقط نقش یک پیرو را میگیرد . اگر به روش خود عمل کند دو حالت پیش می آید . اول که همه او همسو میشوند . دوم مخالفت میکنند که این حالت ها قابل بررسی است .


بیشتر بخوانید:مشاوره ازدواج تلفنی


مشاوره آنلاین ازدواج موفق

مشاوره آنلاین ازدواج موفق برای کسانی است که مشاوره قبل از ازدواج را انجام داده اند . آنها به مشاوره ازدواج و خانواده رفته اند . حال میخواهند مشاوره آنلاین ازدواج موفق انجام دهند . حال یک ازدواج موفق چیست ؟ مشاوره آنلاین ازدواج موفق ممکن است از شما بپرسند ازدواج موفق از نظر شما چیست ؟ شما پاسخ های گوناگونی دارید . توجه داشته شید که ازدواج موفق ازدواج ایده آل یکی نیست . ازدواج ایده آل ازدواجی آرمانی است که ممکن است ازدواج موفق شما به هفد صد فاکتورهای ازدواج ایده آل برسید . همانطور که فانتزی های شما رفرهای اجتماعی و رئال شما تفاوت دارد . البته ثیر فانتزی ها را زندگی رئال میتوان دید . همانطور که ثیر افکار آرمانی و ایده آلیستی را ازدواج خود خواهید دید . به هر حال انتخاب ها و رفرهای ما مثر از افکارمان هستند .

مشاوره آنلاین ازدواج موفق مشاوره ایست که زوج ها را به ایده های آرمانی نزدیک میکند . این مشاوره میکوشد یک ازدواج موفق آسیب ها کمتر شد . میکوشد توافق و تفاهم بیشتری زندگی شد . عین حال هیچیک از آرزوهای خود فاصله زیادی نگیرند . یک ازدواج موفق ازدواجیست که هردو طرف به کارگیری مهارت های زندگی همسر خود را خوشبخت کند . ازدواج موفق علاوه بر احترام به خواسته های خود پی برآورده شدن آرزوهای طرف مقابل خواهند بود . وقتی پای منافع به میان می آید هردو طرف به منافع دو طرف می اندیشند . به منافع مشترک . من کمتر مطرح میشود و بیشتر ما بروز میکند . هرکدام خود را وجود دیگری میبیند . هیچیک خود را فدا نمیکند اما دیگری را نیز فدا نمیکند . آنها عاقلانه و تدبیر برای هم و هم زندگی میکنند .


بیشتر بخوانید:ازدواج همسن


ازدواج موفق کدام ارجح تر است من ؟ یا تو ؟

برخی ازدواج موفق فدا شدن و ایثار کردن را بر حق میدانند . هرکس خواسته ها و امیال خود را فدای خواسته های دیگری میکند . حتی ممکن است خود را فراموش کرده و فقط به همسر و فرزندان بیاندیشد . این یک ازدواج موفق نیست . ممکن است تعجب کنید . ولی واقعیت اینست که یک ازدواج موفق خواسته و امیال همه به نسبت ید برآورده شود . ازدواج موفق یعنی هر کس جایگاه خود شد . هر کس منزلت خود احترام و ارزش داشته شد . خانواده ای که یک نفر خود را فدا میکند و دیگران نیز این ایثار را به راحتی میپذیرند تربیت ناقص است . این خانواده ک متقابل ضعیف است و فرزندان زندگی آینده خود دچار مشکل خواهند شد . هرچند الان همه احساس رضایت کنند . آینده این فرزندان متوقع ر خواهند آمد .

خانواده ای که ک متقابل وجود ندارد . فرزندان زندگی خود شکست خواهند خورد . آنزمان است که یک ازدواج به جای اینکه شادی آور شد مانند طوفانی خوشی ها را نابود خواهد کرد . آن هنگام متوجه خواهند شد ازدواجشان موفق نبوده است . تمام آرامش خانواده یک تمکانه برهم خواهد ریخت . احساس شکست به تمام اعضای خانواده انتقال خواهد یافت . چرا که این خانواده نه تنها از ک متقابل بی بهره هستند بلکه متوقع نیز ر آمده اند . این دو عامل نشان دهنده تخریب بخشی از زندگی مقابل ایثار نا بجای یک نفر است . پس بهتر است برای خود زندگی ارزش و احترام قائل شیم . برای دیگران ارزش و احترام قائل شویم . بتوانیم علاوه بر اینکه ازدواج موفقی داشته شیم تربیت ستی نیز به فرزندانمان اهدا کنیم . تربیت ست یعنی خوشبختی .


بیشتر بخوانید:مشکلات و مزایای ازدواج سن لا


خوشبختی چیست ؟

هرکس خوشبختی را یک چیز میداند . یکی ثروت ، یکی مهر ، یکی موقعیت خوب اجتماعی و یکی شهرت و مقام . اما واقعیت چیست ؟ خوشبخت واقعی کیست ؟ خوشبخت واقعی کسی است که از داشته های خود ست و برای دلخوشی هایش استفاده کند . بتواند از ون احساس آرامش کند . رضایت ونی داشته شد . بتواند برامیال و زیاده خواهی هایش کنترل داشته شد . نه چیزی را نفی کند و نه آنق وابسته شد که از دست دادن آن تمام زندگیش دگرگون شود . مثلا پول . شما اگر پول را نفی کنید همیشه نیازمند خواهید بود . اگر به شدت آنرا دوست داشته شید همیشه نگران از دست دادن آن خواهید بود وقتی بخشی از آن را از دست بدهید گویی بخشی از خوشبختین را از دست داده اید . پس خوشبختی یعنی ایجاد تعادل داشته ها است .

حال مشاوره ازدواج میتوانیم عوامل مشترک رسیدن به خوشبختی را بیابیم . برای رسیدن به خوشبختی این عوامل را حفظ کنیم و به فاکتورهای آن بیافزاییم . یادمان شد این عوامل وسیله رسیدن به خوشبختی هستند و هدف خود شادی و خوشی است . یک انسان عاقل هیچگاه هدف را فدای وسیله نمیکند . یک مشاوره خانواده حد رضایتمندی ونی افراد مشخص میشود . حد گذشت و ایثار توجه به خلق و خوی افراد خانواده معلوم میشود . زمانی میتوانیم بگوییم ازدواج موفق داشته ایم که این ازدواج خوشی چند نسل ثیر گذار شد .


بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Marriage Counselor Online

مشاوره ازدواج آنلاین

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۸:۳۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

ویژگی های زنان و مردانی که آمادگی ازدواج دارند ؟

۵٫۰
۰۱

آمادگی ازدواج

آمادگی ازدواج همان مسئله بسیار مهمی است که حد و مرز و ملاک های آن برای بسیاری از افراد ناشناخته است . نداشتن تعریف ستی از آمادگی ازدواج و یا ذهنیت اشته این مورد عث شده است که برخی افراد بدون داشتن آمادگی واقعی برای ازدواج این مورد اقدام کنند . عدم آمادگی ازدواج به صورت واقعی این افراد عث میشود که پس از گذشت دوران مهیج و بکر اوایل ازدواج ، این افراد دچار خود گیری ، پشیمانی ، افسردگی و اختلاف شوند زیرا روبرو شدن جدیت ها ، بحران‌ ها و چالش‌ های زندگی مشترک به این نتیجه میرسند که هنوز آمادگی ازدواج را ندارند این مرحله میتوان به کمک مشاوره ازدواج میزان آمادگی ازدواج را خود ارتقا داد بتوان خود را زندگی مشترک تطبیق دهیم .

اما ست تر آن است که شرکت کلاس های مشاوره قبل از ازدواج ، کارشناس مشاوره خانواده تشخیص دهد که آیا آمادگی ازدواج به صورت همه جانبه ما وجود دارد یا خیر .


بیشتر بخوانید:مشاوره ازدواج تلفنی


نشانه های آمادگی ازدواج برای زنان

نشانه های آمادگی ازدواج برای زنان ابعاد مختلف قابل بررسی است . می توان گفت که اولین مورد از نشانه های آمادگی ازدواج برای زنان رسیدن به بلوغ جنسی و جسمی می شد چرا که صورت عدم بلوغ جنسی ازدواج می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به جسم و روان فرد وارد کند . پس می توان گفت حداقل لازمه این آمادگی این است که فرد توانایی جسمی و جنسی را برای مسائلی مانند روابط زناشویی و روری داشته شد . از دیگر نشانه های آمادگی ازدواج برای زنان رسیدن به بلوغ فکری ، شخصیتی و احساسی است .

فرد ید دیدی واقع گرایانه بتواند چیستی زندگی مشترک را ک کند و علم بر جوانب مختلف ازدواج ، میل به آن را خود احساس کند . موارد مختلفی برای نشانه های آمادگی ازدواج برای زنان وجود دارد که برخی از آن ها شامل میل به ما شدن ، تصور شریک زندگی خود ، جدی گرفتن ملاک های انتخاب همسر ، نگاهی هدفمند تر بر روابط خود ، تلاش برای تعالی همه جانبه خود ، کمرنگ شدن علاقه به تنهایی ، احساس خلاء یک همراه همیشگی و … می شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره ازدواج آنلاین


نشانه های آمادگی ازدواج برای مردان

نشانه های آمادگی ازدواج برای مردان مواردی نشانه های آمادگی ازدواج برای زنان مشترک می شد و موارد دیگر به صورت تخصصی است . نشانه های آمادگی ازدواج برای مردان به دلیل تفاوت های فطری نسبت به زنان دیرتر خود را نشان می‌دهد البته این مورد استثناهایی نیز ممکن است وجود داشته شد . برای مثال مسئولیت پذیری مردان دیرتر از زنان ایجاد می شود و همین طور علاقه به تشکیل خانواده و یا پ شدن نیز مردان دیرتر شکل می گیرد .

از نشانه‌ های آمادگی ازدواج برای مردان به موارد زیر می توان اشاره کرد . میل به مستقل شدن از خانواده ، تلاش برای استقلال مالی و داشتن کسب و کار مشخص ، توجه بیشتر به پس انداز و سرمایه گذاری ، دلزده شدن از روابط بی پایه و اساس و موقت ، دقت بیشتر انتخاب افراد برای ارتط ، آنالیز افراد برای داشتن معیار های همسر مناسب ، فکر کردن جدی تر و عمیق تر مورد ویژگی های همسر ایده آل ، کنار آمدن گذشته شخصی ، احساس آمادگی پذیرش یک همراه همیشگی و … .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


آمادگی ازدواج از لحاظ روحی _ روانی

آمادگی ازدواج از لحاظ روحی _ روانی به شرایطی گفته می‌شود که فرد به بلوغ و ثت احساسی و فکری رسیده شد . بلوغ احساسی و فکری به این معنا می شد که فرد که به مرحله ای از خودشناسی رسیده شد که بتواند تشخیص دهد چه مسائلی او را عمیقا خوشحال میکنند و چه مسائلی او را به هم میریزند . فردی که به رشد احساسی روانی لازم رسیده شد تعریف واضحی از ایده آل های خود دارد و می داند که به دنل چگونه فردی است .

آمادگی احساسی روانی یعنی فرد بتواند شخصی را برای تمام عمر به عنوان همسر کنار خود بپذیرد . یعنی زمانی که میل به همسر ، پ و ما شدن تمام مسئولیت های آن بر میل به تنهایی غالب شد . آمادگی ازدواج از لحاظ روحی _ روانی یعنی فرد به ازدواج به عنوان یک عهد و پیمان جاودانه و ارزشمند نگاه کند و احساس به ازدواج ، تشیکل خانواده و همسر عمیق ترین نیاز احساسی او شد . یعنی زمانی که فرد احساسات و روابط سطحی و گذرا را پاسخگوی خلاء عاطفی خود نداند و به دنل رابطه و احساسی عمیق تر و پایدار تری مانند ازدواج شد .


بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟


معیار های اصلی آمادگی ازدواج

معیار های اصلی آمادگی ازدواج همانطور که گفته شد از جنبه جنسی جسمی ، روحی روانی احساسی ، عاطفی و … قابل بررسی است . این معیارها ممکن است افراد مختلف به دلیل تفاوت شرایط زندگی ، شرایط آموزشی ، تربیتی و … زمان های مختلفی ایجاد شوند . یعنی رسیدن به بلوغ هرگز برای همه یک سن خاص اتفاق نمی‌افتد . از طرفی گاهی تشخیص آمادگی و عدم آمادگی ازدواج برای خود فرد نیز سخت میشد و فرد دچار شک و تردید می شود .

مشاوره ازدواج میتواند معیار های اصلی آمادگی ازدواج را برای ما مشخص کند و تشخیص دهد آیا این معیارها ما شکل گرفته اند یا خیر . ازدواج موفق گرو مسائل خاصی مانند آمادگی برای ازدواج ، شناخت کافی قبل از ازدواج ، تناسب و توازن بین زوج و … می شد . از این رو برای اینکه بتوانیم به این آمادگی دست پیدا کنیم و مسیر ازدواج را به ستی طی کنیم بهره‌ مندی از مشاوره از خانواده بسیار لازم است چرا که کارشناسان روانشناسی ازدواج دانش و تجربه کافی خصوص تمام مراحل ازدواج را دارند و می توانند بهترین مسیرها و راهکارها را برای انتخابی ست به ما معرفی کنند .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


سوالات متداول

نشانه های آمادگی زنان برای ازدواج چیست ؟

تصور آینده کنار شریک زندگی خود ، جدی گرفتن موقعیت های ازدواج ، تغییر نگرش واقع گرایانه نسبت به زندگی مشترک به جای نگرش فانتزی و خیال پردازی ، تجدید نظر و دقت اولویت بندی معیار های انتخاب همسر و … از این نشانه ها میشند .

نشانه های آمادگی مردان برای ازدواج چیست ؟

تلاش برای به دست آوردن استقلال و توان مالی کافی ، تلاش برای برقراری رابطه هدفمند ، احساس نیاز به داشتن خانواده مستقل ، داشتن احساس مثبت نسبت به وضعیت دوسن مهل ، رسیدن به ثت اولویت بندی معیار های انتخاب همسر ، علاقه به تجربه پ شدن ، فاصله گرفتن از بی برنامه گی و برنامه ریزی برای آینده و … از شانه‌ های آمادگی مردان برای ازدواج می شد .

آمادگی روحی برای ازدواج چگونه است ؟

این آمادگی به صورت یک بلوغ احساسات و عواطف فرد شکل میگیرد . یعنی فرد احساس میکند که احساسات ، افکار ، دیدگاه ، عقاید ، معیار ها و علایق او مورد ازدواج به یک تعادل و ثت خاص رسیده اند که میشود به آن ها اعتماد کرد .

پیش از ازدواج ید چه آمادگی هایی کسب کنیم ؟

آمادگی برای پذیرش مسئولیت ها ، آمادگی برای مستقل شدن از خانواده ، آمادگی برای تجربه های بکر ، آمادگی برای مدیریت چال ها و بحران ها … .

نشانه های عدم آمادگی برای ازدواج چیست ؟

میل به تنهایی ، رغبت نداشتن به داشتن فرزند ، ترس از مسئولیت پذیری ، تردید اولویت بندی معیار ها ، نوسانات و عدم تعادل احساسات و … .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : What are the qualities of women that men look for in …

ویژگی های زنان و مردانی که آمادگی ازدواج دارند ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۶:۰۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

ویژگی های روانشناسی خانواده موفق

۵٫۰
۰۱

روانشناسی خانواده موفق

روانشناسی خانواده موفق یکی از موضوعات روانشناسی خانواده است که بر آن است استناد به پژوهش ها و تحقیقات صورت گرفته بتواند ویژگی ها ، ملاک ها و معیار های یک خانواده موفق را به صورت شفاف مشخص کنند . روانشناسان خانواده موفق شاخص های بخصوصی را برای تشخیص موفقیت یا عدم موفقیت یک خانواده نظر دارد . روانشناسی خانواده موفق تمام مراحل زندگی مانند ابتدای زندگی مشترک ، تولد فرزندان ، تربیت فرزندان دوران میان سالی خانواده و … را بر می گیرد . روانشناسی خانواده موفق تنها به یک جنبه خاص مانند تحصیلات خانواده توجه نمی کند بلکه یک خانواده را تمام حالات و شرایط ممکن مورد بررسی قرار می‌دهد .


بیشتر بخوانید:روان شناسی خانواده موفق چیست ؟


ویژگی های روانشناسی خانواده موفق

ویژگی های روانشناسی خانواده موفق برخی موارد قابل تشخیص و برخی موارد دیگر به صورت نهفته و غیر ملموس است . ویژگی های روانشناسی خانواده موفق فاکتور هایی هستند که می توانند عدم طلاق عاطفی را خانواده ثابت کنند چرا که ویژگی های روانشناسی خانواده موفق چیزی فراتر از زندگی اعضای خانواده زیر یک سقف است . قطعا اطراف خود می‌ توانیم شاهد خانواده هایی شیم که به ظاهر زندگی موفقی را دارند و زیر یک سقف زندگی می‌کنند اما واقع فاکتور های یک خانواده موفق را خود ندارند پس این ویژگی ها هستند که خانواده موفق را تعریف می‌کنند .


بیشتر بخوانید:مشاوره خانواده خوب روانشناسی آویژه


روانشناسی خانواده موفق و شاد

روانشناسی خانواده موفق و شاد می تواند کمک کند تشخیص دهیم که آیا زندگی ما حالت اسندارد خود قرار دارد یا خیر و یا بهترین سطح کیفی خود به سر میبرد یا نه . به همین منظور می توان به کمک کارشناسان مشاوره خانواده ، طی جلسات مشاوره ازدواج از روانشناسی خانواده موفق و شاد برای داشتن زندگی ایده آل تر بهره ببریم .


بیشتر بخوانید:مشاوره اینترنتی خانواده و ازدواج


خصوصیات روانشناسی خانواده موفق

خصوصیات روانشناسی خانواده موفق بسیار گسترده و همه جانبه هستند . برخی از این خصوصیات شامل مواردی مانند ابراز محبت به یکدیگر ، همکاری و همدلی ، احساس مسئولیت نسب به یکدیگر ، تلاش برای رسیدن به تفاهم ، تلاش برای حل مسئله ، خوش بین بودن نسبت به یکدیگر ، اعتماد به یکدیگر ، داشتن هدف و برنامه ریزی ، گذراندن وقت یکدیگر ، احترام به حریم خصوصی یکدیگر و … می شد .


بیشتر بخوانید:مرکز


روانشناسی خانواده موفق و صمیمی

روانشناسی خانواده موفق و صمیمی به کمک خانواده هایی آمده است که احساس می‌کنند زندگی مشترک آن ها وضعیت مطلوب خود قرار ندارد . بهره‌گیری از این علم می‌توان از ایجاد طلاق عاطفی جلوگیری کرد همچنین می‌توان به کمک روانشناسی خانواده موفق و صمیمی اختلافات و مشکلات زناشویی را به حداقل رساند ، تربیت فرزندان را به صورت اصولی پیش برد ، کیفیت روابط زناشویی را به حداکثر رساند و … مسئله‌ ای که داشتن خانواده موفق و صمیمی بسیار ثیرگذار است مشاوره قبل از ازدواج می شد چرا که به واسطه مشاوره قبل از ازدواج می‌توان پیش بینی کرد که زندگی زوج آینده چه اندازه موفقیت آمیز خواهد بود . ازدواج موفق امری تصادفی یا دور از دسترس نمی شد بلکه می توان به کمک روانشناسی ازدواج به ستی آن را تجربه کرد .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده آنلاین


سوالات متداول

راز داشتن یک خانواده موفق چیست ؟

ک ست از زندگی مشترک ، هدف آن ، مسئولیت های آن و بهره گیری از نکات علمی حل مسائل زندگی مشترک راز داشتن یک خانواده موفق است .

ویژگی های خانواده موفق و صمیمی چیست ؟

عشق ، وفاداری ، اعتماد ، احترام ، ک متقابل ، مشورت ، همدی ، داشتن استقلال نسبی ، کمک به پیشرفت یکدیگر ، ابراز احساس کلامی ، گوش دادن به یکدیگر ، حمایت از یکدیگر بحران ها و … از ویژگی های خانواده موفق و صمیمی می شد .

نشانه های خانواده موفق چیست ؟

از نشانه های خانواده موفق این است که اعضای خانواده میل به پیشرفت را داشته شند و انگیزه حل مسئله میان آن ها وجود داشته شد و اعضای خانواده احساس آرامش و خرسندی را داشته شند .

تعریف خانواده موفق چیست ؟

تعریف خانواده موفق میتوان گفت خانواده ای که اعضای آن فرصت رشد و تعالی فردی و اجتماعی را داشته شند و اعضای خانواده از نظر مادی ، روحی ، روانی و … رو به پیشرفت شند میتوان گفت که خانواده موفق شکل گرفته است .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Identifying Successful Families: An Overview of Constructs …

ویژگی های روانشناسی خانواده موفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۲:۲۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مهمترین سوالات ازدواج چیست ؟

۵٫۰
۰۱

سوالات ازدواج

سوالات ازدواج منسوب به بزرگان علم روانشناسی را میتوان سایت های مختلف یافت . اما براستی سوالات ازدواج را حتی اگر بزرگان علم روانشناسی طرح کرده شند برای همه یکسان است ؟ این سوالات ازدواج برای هرکسی کاربرد دارد ؟ آیا این سوالات ازدواج را هر شرایطی میتوان پرسید و نتیجه مثبت و خوبی یافت کرد ؟ مطمئنا پاسخ شما نیز منفی است . اما این سوالات ازدواج راهنمای خوبی هستند برای اولویت بندی سوالات ازدواج ما . سوالات ازدواج قبل از خواستگاری ید بیشتر مورد انگیزه ازدواج شد . اینکه بدانید کسی که قرار است شما ازدواج کند برای این تصمیم خود چه مقدماتی فراهم کرده است . چه چیزی عث شده به فکر ازدواج بیفتد ؟ نگرانی از لا رفتن سن ؟ تشکیل خانواده مثل همه ؟ فشارهای جنسی و روانی ؟ یا سرو سامان گرفتن و رسیدن به اهداف و آرزوها ؟

بعد از اینکه از انگیزه او برای ازدواج مطلع شدیم و برای ما پذیرفته شد بهتر است علت اینکه شما را برای ازدواج انتخاب کرده را بدانید . زییی ؟ نجابت ؟ شغل ؟ موقعیت اجتماعی ؟ موقعیت خانوادگی ؟ موقعیت اقتصادی ؟ و یا نشانه های وفا و مهر و داشتن خلق وخویی نیکو ؟ این مهم است که چرا شما را برای ازدواج انتخاب کرده است . اگر توسط کسی معرفی شده اید بهتر است بدانید چه تعاریف و توصیفاتی از زیان معرف شنیده است . اکنون که شما را دیده چه چیزی عث شده که بر تصمیم خود یستد . البته نید خواستگار یا دختری را که برای ازدواج انتخاب کرده ایم به رگر سوالات جدی ببندیم . طرح سوال خود مهارت ویژه ای میخواهد . هنگام پرسش طرف مقابل احساس خستگی و کسالت نکند و احساس نکند محاکمه یا مواخذه میشود .


بیشتر بخوانید:سوالات مشاوره قبل از ازدواج


سوالات ازدواج و خواستگاری

سوالات ازدواج و خواستگاری ید نرم و ظریف مطرح شوند . یادمان شد هیچکس دوست ندارد مورد ز خواست یا تست و آزمون قرار بگیرد . آماده کردن سوالات از پیش تعیین شده مجلس خواستگاری شما را کسالت ر خواهد کرد . پس شاید بهتر شد به جای طرح سوال ، دادن یا گرفتن جواب مثبت را به چند جلسه موکول کنید . به این ترتیب فرصت بیشتری برای گپ زدن های دوسنه خواهید داشت و میتوانید بدون آزمون گرفتن همدیگر را بهتر و بیشتر بشناسید . سوالات ازدواج و خواستگاری ید ضمن معاشرت مطرح شود نه رسمی و فرمال . مهارت بیان سوالات ازدواج و خواستگاری خیلی مهم است . چون ممکن است طرف مقابل شما حین طرح پرسش شما را محک بزند . سوالات ازدواج و خواستگاری بسیار ظریف و دوسنه ید مطرح شود . شاید بهتر شد سوالات خوشرویی ولبخند مطرح شوند .

مثلا میخواهید نظرش را مورد طلاق بدانید . شما میتوانید راجع به یک نفر صحبت کنید که طلاق گرفته و از او نظرش را بخواهید . این بهتر است از او بپرسید نظرتون راجع به طلاق چیه ؟ و او خیلی رسمی و بطور معمول بگوید نه چیز خوبی نیست و شما خوشحال شوید که او طلاق را دوست ندارد . نگفته پیداست هیچکس نسبت به طلاق نظر مثبتی ندارد . واقع این شما هستید که طرح این سوالاو را وادار به پاسخی معمولی کرده اید . جلسه اول سوال ها معمولا مورد سن ، تحصیلات ، شغل و خانواده خواهد بود . اگر مورد پسند هم واقع شدند توقعات معمول را مطرح میکنند . مثلا من مام را خیلی دوست دارم و توقع دارم شما هم احترام او را نگه دارید . برای همین بهتر است جلسات خواستگاری یا بهتر بگوییم دیدار بیشتری شد شناخت کامل شود .


بیشتر بخوانید:سوالات قبل از ازدواج دختر و پسر چیست ؟


مهمترین سوالات ازدواج

مهمترین سوالات ازدواج مورد محبتی که نسبت به هم ایجاد شده میتواند شد . یکی از مهمترین سوالات ازدواج میتواند مورد بوها شد . همینطور مورد آرمان ها ، عقاید ، مذهب و حتی فانتزی ها . همه اینها مجموعه ای هستند که میتواند زندگی هرشخصی مهم شد . محبت که بر کسی پوشیده نیست جزو شرایط اولیه زندگی میشد . حال شاید دو نفر عاشق هم نشند اما کافیست یکدیگر را دوست داشته شند . برای رسیدن به آرمان ها و آرزوها هم فهمی شریک زندگی بسیار مهم است . اگر خواسته ها و آرزوهای شما برای او مسخره و ناچیز شمرده شود او هیچوقت شما هماهنگ نخواهد بود . مثلا شما دوست دارید آنق کب بنویسید مشهور شوید . اگر این آرزو نظر او ناچیز شد هر هزینه ای که شما برای نوشتن کب میکنید او ناراحت و دلخور خواهد بود .

مهمترین سوالات ازدواج میتواند مورد عقاید شد . نسبت به چیزهایی که شما یا همسر آینده ن نسبت به اجرای آنها اعتقاد و ایمان دارید . مهم اینست که عقاید شما مخالف هم نشد . اگر هم مخالف هم بود ب تحمل عقیده همسرن را داشته شید آینده مشکل ساز نشد . خوب است اینجا به مفهوم تغییر و تفاهم اشاره کنیم . برخی فکر میکنند تفاهم یعنی تغییر . خیر اینگونه نیست تفاهم یعنی ب آوردن و تحمل کردن عقیده مخالف . نظر بگیرید دو وکیل حقوقی هم ازدواج میکنند و اتفاقا بر روی یک پرونده کار میکنند . آنها مجبورند دادگاه مخالف پرونده همسرشان دفاع کنند . آنها دادگاه رقیب هستند . حال دو حالت پیش می آید . خانه همسری هستند که پرونده را فراموش میکنند و رفر دوسنه ای دارند . و برعکس هم ممکن است .


بیشتر بخوانید:تست روانشناسی ازدواج چیست ؟


سوالات ازدواج موفق

سوالات ازدواج موفق بعد از سوالات قبل ازازدواج و سوالات ازدواج مفهوم پیدا میکند . سوالاتی هستند که یک دختر و پسر و یا زن و مرد هم و مشاوره تصمیم به ازدواج گرفته اند . آنها وجه مشترک بسیار دارند . اهدافشان همسو است و یا برای آنها به تفاهم رسیده اند . و از کنارهم احساس لذت و آرامش میکنند . اما فقط به اینها قانع نیستند میخواهند علاوه بر داشتن یک ازدواج سالم و خوب ، ازدواج موفق داشته شند . مشاوره ازدواج تمام شده مشاوره قبل از ازدواج انجام داده اند و معیارهای ازدواج آنها همخوانی دارد . حال به ازدواج موفق می اندیشند . سوالات ازدواج موفق فقط مورد عشق و محبت و موقعیت های شغلی و اقتصادی محدود نمیشود . سوالات از اینها پا را فراتر میگذارد و به اهداف کلان اقتصادی ، اجتماعی و خانوادگی کشانیده میشوند .

واقع طرح سوالات ازدواج موفق نه تنها زوج بلکه خانواده ها و حتی نسل های آینده نیز از این ازدواج موفق سود خواهند برد . ازدواجی که آن هم اندیشی آنق زیاد است که آنها برای حل مشکلات خانواده و حتی برخی مسائل فرهنگی و اقتصادی جامعه نیز تلاش میکنند . اگر میان اقوام کسی از بیکاری رنج میبرد برای او تدبیری می اندیشند . وقتی را برای سر زدن به بی سرپرسن و یا سالمندان اختصاص میدهند و از این قبیل کارهای خیر . دیدن این زوج ها هر کسی انرژی میگیرد و از این انرژی بهره مند میشود .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای ازدواج


اهمیت سوالات ازدواج

اهمیت سوالات ازدواج آشنایی و هماهنگی میان دو نفر مشخص میشود . شاید طرح یک سوال از طرف دختر یا پسر بطور کلی دید آنها را نسبت به هم مثبت و یا برعکس منفی کند . اهمیت سوالات ازدواج زمانی مشخص میشود که پسر دلخوری مجلس خواستگاری را ترک میکند و بعد میگوید ازش پرسیدم فلان او جواب داده بهمان . مشخص میشود پاسخ یک سوال ممکن است آنچه را ونمان داریم هویدا کند . اینست که طرح سوال و شنیدن پاسخ ها متوجه میشویم چه حد به هم نزدیک هستیم . چه حد میتوانیم هم به تفاهم برسیم . اختلاف نظرهایمان چیست و این اختلاف ها چه حد آینده ما دخیل هستند . به همین دلیل است که وقتی مشاوره میشویم از ما سوال میشود و مشاور توجه به سوالات ما را راهنمایی میکنند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۱۰ Important Questions To Ask Before Getting Married – PS …

مهمترین سوالات ازدواج چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۵:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره طلاق آنلاین

۵٫۰
۰۱

مشاوره طلاق آنلاین

مشاوره طلاق آنلاین به همت مراکز مشاوره جهت راحتی هموطنان عزیز راه اندازی شده است . مرکز مشاوره آویژه مشاوره طلاق آنلاین را برای کسانی نظر گرفته که برای مشاوره حضوری معذوریت دارند . مشاوره طلاق آنلاین برای کسانی است که از طلاق گرفتن ناراحت ونگران هستند . کسانی هستند که نمیخواهند هنگام قطعی شدن طلاق کسی مطلع شود . مشاوره طلاق آنلاین میتواند کمک بزرگی به کسانی شد که از طلاق مطمئن نیستند . آنها وجود اختلافات زیاد ز هم نیاز دارند برای طلاق بیشتر فکر کنند . مشاوره طلاق آنلاین بهترین فرصت است برای به تصویر کشیدن مشاجره ها همراه مشاور . مشاوره طلاق آنلاین میتواند یک مشاوره عینی شد . مشاوره ای که مشاور میتواند به وضوح دلیل اختلافات را بفهمد . زن و شوهری که تصمیم گرفته اند طلاق بگیرند به راحتی یک تلفن همراه یا رایانه مشاوره میگیرند .

دنیای اینترنت به راحتی مشاوران را هر جای دنیا شید به خانه شما می آورد . حال چه دلیلی دارد مشاور به خانه بیاید . طرز دیزاین خانه شما نشان از خیلی از خصوصیات ونی شما دارد . مخالفت همسرن روش چینش لوازم خانه از ون او میگوید . از ون ، طرز فکر ، دوران کودکی و کلا رفرهایی که او شده است . بله اختلافات شما ممکن است به گذشته های شما شد . حتی روزهایی که شما بطن ما بوده اید که تشخیص این مسائل کارشناس است . اختلافات شما برای طلاق ممکن است نظر خودن خیلی جدی ولی بی اهمیت شد . این اختلاف یک تغییر رفر حل شود . مثلا ممکن است اثر رفلکس لجزی همسرن شما هم دچار لجزی شده اید . همسرن مان میشود و شما هم بعد از مشاوره متحول میشوید .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای طلاق توافقی یا مشاوره برای طلاق گرفتن !


جلسات مشاوره طلاق آنلاین

جلسات مشاوره طلاق آنلاین نشانگر خیلی از رفرها بدون بیان است . همسر شما خانه است و جلسات مشاوره طلاق آنلاین همسرن را برای شرکت جلسه صدا میزنید . طرز برخورد او را مشاور میبند . اینکه می آید یا نه . اینکه عصنی میشود یا برخوردی منطقی دارد . برخورد مشاور و کلا امر مشاوره . برخورد او مسئله طلاق و صحبت ره آن خیلی از روحیات او را مشخص میکند . اینکه وقتی امر مشاوره یا یک مسئله دیگر بطور اتفاقی به او پیشنهاد میشود چه واکنشی دارد . جلسات مشاوره طلاق آنلاین همینطور رفر شما نیز بررسی و دیده میشود . واقع واکنش های شما به رفر همسرن وقتی پاسخش به شما مثبت است . وقتی منفی است . وقتی شما را تمسخر میکند و یا منطقی برخورد میکند . جلسات مشاوره طلاق آنلاین که مشاور به شما وهمسرن کنش میدهد واکنش های شما را ببیند .

شما جلسات مشاوره طلاق آنلاین را ممکن است خیلی ساده و سطحی بگیرید . اما این جلسات که اگر به صورت تصویری برگزار شود تعداد جلسه مشاوره به مراتب کمتر خواهد شد . این جلسات کمک میکنند تعداد جلسات کمتر شده و زودتر به نتیجه برسید . اگر به محض پیدا شدن کوچکترین اختلاف مشاوره کنیم مسلما اختلافات عمیق نخواهند شد . نظر بگیرید شما ممکن است اولین اختلاف را سطحی بگیرید و آسیب شناسی نکنید . به ظاهر آشتی میکنید دفعه بعد اختلاف تبدیل به مشاجره کوچک خواهد شد که برخی حرف هایی که بهتر است زده نشود گفته میشود . به همین ترتیب اختلافات به مشاجرات و این مشاجرات گسترده میشود . به این نتیجه میرسید که این زندگی سودی برای هردو ندارد و تصمیم به جدایی میگیرید . بعد به مراکز مشاوره مراجعه میکنید مسلما تعداد جلسات بیشتر خواهد بود .


بیشتر بخوانید:مراحل خواست طلاق از طرف زن


هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین

هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های بیشتر جلوگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های گزافی چون مسافرت های طولانی برای تمدد اعصاب پیشگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند مانع پاشیده شدن زندگی شما بشود . این هزینه کم کمک میکند فرزند شما آسایش و آرامش زندگی کند . سبب میشود که شما اگر قرار است طلاق بگبرید اطمینان این کار را انجام دهید و اگر تصمیم شما اشته است از این پس به ترمیم ویرانی های روح و روان و زندگین بپردازید . عث میشود کاری را انجام دهید که به نفع شما است . کاری که به نفع هردوی شماست . کاری کنید که به سود فرزندان شما شود . اگر قرار شود طلاق بگیرید بهتر است فرزندان شما زندگی کنند یا همسرن . یا شرایطی ایجاد کنیم که فرزندان از وجود هردو بهره مند شوند .

اگر قرار است هردوی شما را ملاقات کنند تعداد ملاقات ها چق شد و چه محیطی و چه شرایطی . تمام اینها برای اینست که آسیب های ناشی از طلاق کمتر مبتلا به شما ، همسرن و فرزندانن شود . بله این امکان پذیر است . برخی اوقات اختلافات آنق عمیق هستند که وقت صرف کردن برای ترمیم و مداوا به صرفه روحی نیست . ممکن است اثر آسیب ها بیشتر از مداوا شود . اینگونه موارد بهتر است هردو و نهایت فرزندان از این محیط دور شند . این حالت که به قرنطینه روانی مشهور است ثیر آسیب ها کمتر میشود . خانه ای که مدام مشاجره و تنش جریان دارد کودکان صدمه های روحی غیر قابل جبران میبینند . فرداهای آنان به مخاطره افده و سلامت روانی آنان صدمه میبنند .


بیشتر بخوانید:روانشناسی طلاق مردان و زنان


مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین

مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین همانطور که گفتیم بستگی به نوع اختلاف و عمق اختلاف دارد . اما مطمئن شید هر چق مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بیشتر شود زندگی شما به سلامت نزدیکتر میشود . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین به پذیرش روحی و روانی طرفین نیز بستگی دارد . اینکه شما چق مشکلات رفری و روحی خود را بپذیرید و بخواهید مداوا شوید . برخی وقتی به کسی بیمار اطلاق میشود به شدت ناراحت میشود صورتیکه هیچکس صد صد سالم نیست . همینکه ما عصنی میشویم یعنی بخشی از روح ما بیمار میشود . پس واقع نگر شیم و انعطاف پذیر . انعطاف پذیری مدت مان مارا کوه میکند . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بستگی به همین انعطاف ما دارد . به اینکه ما بخواهیم مشکلات زندگی را مرتفع کنیم . اینکه بخواهیم اگر امکان دارد زندگیمان را نگهداریم .

برخی مواقع عمق صدمه زیاد نیست اما ما از یک خراش زخمی عمیق میسازیم . اینصورت مشاوران آگاه صحبت و گفتگو ما را از وضعیت روحیمان مطلع میکنند . به یاد داشته شیم از تعدد جلسات مشاوره نهراسیم . این جلسات به ما کمک میکنند آینده ای بهتر داشته شیم . زندگی سلامت روحی و روانی ذهن انسان را شکوفا تر میکند . هر چق سالمتر شیم تصمیم های ما منطقی تر و ایت بیشتر گرفته میشوند . نتیجه آرامش بیشتر و اقتصادی پویاتر خواهیم داشت . روحیه نشاط میتوان یچه ای بسوی افق های روشن زندگی ز کرد .


بیشتر بخوانید:مراحل خواست طلاق از طرف زن


سوالات مشاوره طلاق آنلاین

سوالات مشاوره طلاق آنلاین بیشتر مربوط به علت طلاق مربوط میشود . پس از آن به ریشه های اختلاف . اینکه آیا شما برای آغاز زندگی مشترک به مشاوره قبل از ازدواج مت ورزیده اید ؟ از نظر شما چه عواملی عث میشود به زندگی هم خاتمه دهید ؟ به نظر خودن چه راه حلی برای ادامه زندگی وجود دارد ؟ آیا دوست دارید راهی برای ادامه بیابید ؟ به نظر شما چرا ازدواج موفق نداشتید ؟ آیا بدون همسرن زندگی براین زیتر خواهد شد ؟ چرا ؟ معیارهای ازدواج موفق از نظر شما چیست ؟ ازنظر همسرن چطور ؟ عشق و علاقه شما به همسرن بیشتر بود یا شما ؟ وضعیت شما الان ابتدای ازدواجن را ارزیابی کنید . آیا زمینه پیشرفت برای شما زندگی مشترکن فراهم بود ؟ آیا این زمینه برای همسرن هم فراهم بود ؟

چق عث رشد و پیشرفت هم شده اید ؟ چرا به مشاوره برای طلاق مت ورزیده اید ؟ طول روز چق هم حرف میزدید ؟ آیا به هم ابراز محبت میکردید ؟ آیا وقتی برای خوشحالی هم اقدامی میکردید تشکر میکردید ؟ آیا تغییرات ظاهری هم را مشاهده میکردید ؟ و از این قبیل سوالات . سوالات مشاوره طلاق آنلاین به ترتیب اهمیت اولویت بندی شده و پرسیده میشوند . مرکز مشاوره امیدوار است داشتن فرهنگ مشاوره زندگی خوشی داشته شید .


بیشتر بخوانید:اهمیت مشاوره قبل از طلاق چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین طلاق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Getting a divorce – Citizens Advice

مشاوره طلاق آنلاین

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۲:۵۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره پیش از ازدواج

۵٫۰
۰۱

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج دقیقا کار تحقیق برای ازدواج گذشته را انجام میدهد . مشاوره پیش از ازدواج علمی تر و بی نقص تر انجام میشود . مشاوره پیش از ازدواج تمام اطلاعات را از دختر و پسر میگیرد . مشاوره پیش از ازدواج از روی حرف های شما و کسی که قرار است شما ازدواج کند به روحیات شما پی میبرد . مشاوره پیش از ازدواج چون کارشناسانه تر است هیچگاه اجازه نمیدهد شما دگرگونه نشان دادن رفرهاین بر عیوبن سرپوش بگذارید . مشاوره پیش از ازدواج مهارت و ظرافت از لابلای حرف های شما به خلق و خوی شما پی میبرد . این مشاوران پی بردن به رفرهای و اهداف شما و پی بردن به رویه زندگی همسر آینده شما به شما مشاوره میدهند . اگر جواب مشاوره شما برای ازدواج منفی شد دلیل بر بد یا خوب بودن کسی نیست . بلکه دلیل بر مناسب نبودن شما برای هم میشد .

وقتی دو نفر ازهم طلاق میگیرند مسفانه شروع میکنند به انگ زدن به هم . این یک رفر اشته است که ریشه فرهنگی اشته دارد . چون فرهنگ ما همیشه طلاق مورد مزمت دیگران بوده است . هر زوج مطلقه به دنل بهانه ای برای موجه کردن طلاق خود میشد . این موجه کردن وقتی برای دیگران قابل قبول است که طرف مقابل عیبی بزرگ داشته شد که زندگی را برای طرف مقابل غیر ممکن کند . صورتیکه دو نفر ممکن است از هر لحاظ خوب و نیکوکردار شند اما زندگی کنار هم برایشان مشکل شد . این دو نفر طلاق میگیرند و چق خوب است به جای انگ زدن به یکدیگر بگویند : « خیلی هم خوب بود اما تفاهم نداشتیم » این رفر به مراتب پسندیده تر است حیثیت کسی را لکه دار کنیم و اعتر خود را بدگویی از بین ببریم .


بیشتر بخوانید:سوالات مشاوره قبل از ازدواج


مشاوره پیش از ازدواج آنلاین

مشاوره پیش از ازدواج آنلاین یک مشاوره عینی است . مشاوره پیش از ازدواج آنلاین میتواند به راحتی از روی کنش های شما زوجن متناسب بودن شما را محک بزند . مشاوره پیش از ازدواج آنلاین میتواند ست بودن ورهای شما را تقویت و یا تضعیف کند . او به صورت تصویری و آنلاین رفرها و عکس العمل های او را به شما مینمایاند . ممکن است ورهای شما به رفرهای او بقی قوی شد که هیچ حرفی را از هیچکس نپذیرید . ولی وقتی هماهنگی مشاوران به عینه ببینید ورن تغییر خواهد کرد .

مشاوره پیش از ازدواج آنلاین مانند زندگی کردن زیر یک سقف به شما اطمینان میبخشد . اطمینان از ست بودن برداشت ها و یا ناست بودن آنها . اینصورت اگر توجه به نقص ها ز هم او را انتخاب کنید برخورد ست این نقص را خواهید یافت . وقتی شما از یک نقص اطلاع داشته شید میدانید چه برخوردی داشته شید .

مشاوره پیش از ازدواج به روانشناسی شما و زوجن میپردازد . این بررسی نقاط عطف شما را بیان میکند و توجه به نقطه ضعف های طرفین احتمالات را نظر میگیرد . احتمال برخوردها و واکنش های نامناسب برابر رفرهای شما . سپس یک مشاوره آنها را برای شما و زوجن بیان میکند . شما توجه به پردازش ها و اطلاعات موجود انتخاب میکنید . ممکن است نقاط عطف شما و زوج ن به نقاط ضعف بچربد و شما بخواهید ازدواج کنید . مواردی هم پیش می آید که خوبی دو طرف صلاح میدانند این ازدواج صورت نپذیرد . هر صورت شما علم و آگاهی انتخاب خواهید کرد . آگاهی ره توانایی ها و عدم توانایی ها . هر دو مورد ازدواج یا انفکاک برد شماست . کسی که میداند ست عمل میکند . پشیمانی یا شکست از آن کسی است که نمیداند .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای ازدواج


مشاوره پیش از ازدواج تلفنی

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی فقط به پسر یا دختر مربوط نمیشود . اتفاقا زنان و مردانی که برای ر دوم ازدواج میکنند نیاز بیشتری به مشاوره دارند . آنها فرصت کمتری برای آزمون و خطا دارند . ضمن اینکه فقط رفر خودشان نیست که ید بررسی شود . آنها ممکن است فرزندانی داشته شند . این فرزندان ممکن است مجرد بوده و به همراه پ یا ما ید زندگی کنند . امکان هم دارد هرکدام مهل هستند و جدا از والدین زندگی میکنند . این فرزندان به احتمال قوی دخالت های مستقیم و غیر مستقیم زندگی والدین خواهند داشت . مشاوره پیش از ازدواج تلفنی شرایط را برای زوجین تعریف خواهد کرد . مشاوره پیش از ازدواج تلفنی بعد از بررسی خلقیات زوجین ید فرزندان نیز انجام شود . این مشاوره به اندازه مشاوره زوجین حائز اهمیت است .

این مشاوره پیش از ازدواج تلفنی نظر فرزندان مورد ازدواج والدین پرسیده خواهد شد . صد موافقت و مخالفت آنها این ازدواج اهمیت دارد . اینکه والدینشان زندگی میکنند یا خیر شرایط ازدواج دخیل است . اینکه همسر قبلی یکی از زوجین قید حیات است یا خیر مهم است . برای کسانی هم که برای اولین ر ازدواج میکنند نظر خانواده اهمیت دارد . پ و ما . خواهر و برا . افراد خانواده هم ید مشاوره شوند . شاید دخالت نکنند ولی نظر آنها میتواند رویه مشاوره را تغییر دهد . به هر حال آنها سالیانی هم زندگی کرده اند و رفرهای هم آشنایی دارند .


بیشتر بخوانید:تست روانشناسی ازدواج چیست ؟


مرکز مشاوره پیش از ازدواج

مرکز مشاوره پیش از ازدواج نظر کاشناسان مرتبط حوزه ازدواج میتواند تصمیم گیری زوجین ثیر بگذارد . مرکز مشاوره پیش از ازدواج موظف است استخدام کا علمی بهترین مشاوره را به مراجعه کنندگان بدهد . این مراکز برابر سرنوشت مراجعین خود مسئول هستند . مراکز داشتن امکانات به روز برای کارشناسان و مراجعین میتوانند به آنها برای یک مشاوره خوب کمک کنند . هدف این مراکز ید داشتن جامعه ای به دور از آسیب شد . سرنوشت مراجعه کنندگان ید برای آنها مهم شد . یک مشاوره بد میتواند نه تنها سرنوشت دو نفر را تغییر دهد بلکه میتواند بر روی روحیات خانواده های آنها نیز ثیر بگذارد . این ازدواج نامناسب مسلما برروی فرزندان آن خانواده نیز اثر نا بجای خود را خواهد گذاشت . مشاوره ازدواج برای این منظور انجام میشود . چون مشاوره میتواند بر روحیه چندین نفر ثیر بگذارد .

مراکز مشاوره ید به حوصله و دقت کارشناسان خود توجه کند . روانشناسان و مشاوران ید از روحیه خوبی برخوردار شند . به اندازه کافی یم استراحت داشته شند . بتوانند دقت و حوصله شرایط را بررسی کنند و تصمیم گیری ها ثیری مثبت داشته شند . مشاوره قبل از ازدواج روحیه را سالم و اراده را قوی و عزت نفس را لا میبرد . دو نفر میتوانند اعتماد و اطمینان زندگی مشترک خود را آغاز کنند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


بهترین مشاوره پیش از ازدواج

بهترین مشاوره پیش از ازدواج مشاوره ای است که تصمیم گیری ها دخالت نکند . معیارهای ازدواج را نظر بگیرد . شرایط را برای زن و مرد و یا دختر وپسر به وضوح بیان کند . یک مشاور تصمیم نمیگیرد وقضاوت نمیکند . بلکه فاکتورهای یک ازدواج موفق را شرایط آنها قیاس میکند . بهترین مشاوره پیش از ازدواج اینگونه است که خود مراجعه کنندگان بعد از مشاوره بتوانند تصمیم ست بگیرند . مشاورید روان و واضح سخن بگوید . مطالب را اختیار آنها قرار بدهد و خود زوجین به نتیجه مدنظر کارشناس برسند . بهترین مشاوره مشاوره ایست که حتی اگر منجر به ازدواج نشد منجر به رضایت ونی هر دو طرف بشود . هیچیک احساس ناامیدی و شکست نکنند . بلکه خوشحال شند که به نتیجه مطلوب رسیده اند . این مشاوره مشاوره ای اسدانه و دلچسب خواهد بود .

امیدواریم فرهنگ مشاوره مانند فرهنگ معاینه و مداوا برای همه جا افده و از آن به عنوان یک ضرورت یاد کنند سایه خانواده های سالم جامعه ای سالم داشته شیم .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Everything You Need To Know About Premarital …

مشاوره پیش از ازدواج

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۳:۲۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مهمترین سوالات ازدواج چیست ؟

۵٫۰
۰۱

سوالات ازدواج

سوالات ازدواج منسوب به بزرگان علم روانشناسی را میتوان سایت های مختلف یافت . اما براستی سوالات ازدواج را حتی اگر بزرگان علم روانشناسی طرح کرده شند برای همه یکسان است ؟ این سوالات ازدواج برای هرکسی کاربرد دارد ؟ آیا این سوالات ازدواج را هر شرایطی میتوان پرسید و نتیجه مثبت و خوبی یافت کرد ؟ مطمئنا پاسخ شما نیز منفی است . اما این سوالات ازدواج راهنمای خوبی هستند برای اولویت بندی سوالات ازدواج ما . سوالات ازدواج قبل از خواستگاری ید بیشتر مورد انگیزه ازدواج شد . اینکه بدانید کسی که قرار است شما ازدواج کند برای این تصمیم خود چه مقدماتی فراهم کرده است . چه چیزی عث شده به فکر ازدواج بیفتد ؟ نگرانی از لا رفتن سن ؟ تشکیل خانواده مثل همه ؟ فشارهای جنسی و روانی ؟ یا سرو سامان گرفتن و رسیدن به اهداف و آرزوها ؟

بعد از اینکه از انگیزه او برای ازدواج مطلع شدیم و برای ما پذیرفته شد بهتر است علت اینکه شما را برای ازدواج انتخاب کرده را بدانید . زییی ؟ نجابت ؟ شغل ؟ موقعیت اجتماعی ؟ موقعیت خانوادگی ؟ موقعیت اقتصادی ؟ و یا نشانه های وفا و مهر و داشتن خلق وخویی نیکو ؟ این مهم است که چرا شما را برای ازدواج انتخاب کرده است . اگر توسط کسی معرفی شده اید بهتر است بدانید چه تعاریف و توصیفاتی از زیان معرف شنیده است . اکنون که شما را دیده چه چیزی عث شده که بر تصمیم خود یستد . البته نید خواستگار یا دختری را که برای ازدواج انتخاب کرده ایم به رگر سوالات جدی ببندیم . طرح سوال خود مهارت ویژه ای میخواهد . هنگام پرسش طرف مقابل احساس خستگی و کسالت نکند و احساس نکند محاکمه یا مواخذه میشود .


بیشتر بخوانید:سوالات مشاوره قبل از ازدواج


سوالات ازدواج و خواستگاری

سوالات ازدواج و خواستگاری ید نرم و ظریف مطرح شوند . یادمان شد هیچکس دوست ندارد مورد ز خواست یا تست و آزمون قرار بگیرد . آماده کردن سوالات از پیش تعیین شده مجلس خواستگاری شما را کسالت ر خواهد کرد . پس شاید بهتر شد به جای طرح سوال ، دادن یا گرفتن جواب مثبت را به چند جلسه موکول کنید . به این ترتیب فرصت بیشتری برای گپ زدن های دوسنه خواهید داشت و میتوانید بدون آزمون گرفتن همدیگر را بهتر و بیشتر بشناسید . سوالات ازدواج و خواستگاری ید ضمن معاشرت مطرح شود نه رسمی و فرمال . مهارت بیان سوالات ازدواج و خواستگاری خیلی مهم است . چون ممکن است طرف مقابل شما حین طرح پرسش شما را محک بزند . سوالات ازدواج و خواستگاری بسیار ظریف و دوسنه ید مطرح شود . شاید بهتر شد سوالات خوشرویی ولبخند مطرح شوند .

مثلا میخواهید نظرش را مورد طلاق بدانید . شما میتوانید راجع به یک نفر صحبت کنید که طلاق گرفته و از او نظرش را بخواهید . این بهتر است از او بپرسید نظرتون راجع به طلاق چیه ؟ و او خیلی رسمی و بطور معمول بگوید نه چیز خوبی نیست و شما خوشحال شوید که او طلاق را دوست ندارد . نگفته پیداست هیچکس نسبت به طلاق نظر مثبتی ندارد . واقع این شما هستید که طرح این سوالاو را وادار به پاسخی معمولی کرده اید . جلسه اول سوال ها معمولا مورد سن ، تحصیلات ، شغل و خانواده خواهد بود . اگر مورد پسند هم واقع شدند توقعات معمول را مطرح میکنند . مثلا من مام را خیلی دوست دارم و توقع دارم شما هم احترام او را نگه دارید . برای همین بهتر است جلسات خواستگاری یا بهتر بگوییم دیدار بیشتری شد شناخت کامل شود .


بیشتر بخوانید:سوالات قبل از ازدواج دختر و پسر چیست ؟


مهمترین سوالات ازدواج

مهمترین سوالات ازدواج مورد محبتی که نسبت به هم ایجاد شده میتواند شد . یکی از مهمترین سوالات ازدواج میتواند مورد بوها شد . همینطور مورد آرمان ها ، عقاید ، مذهب و حتی فانتزی ها . همه اینها مجموعه ای هستند که میتواند زندگی هرشخصی مهم شد . محبت که بر کسی پوشیده نیست جزو شرایط اولیه زندگی میشد . حال شاید دو نفر عاشق هم نشند اما کافیست یکدیگر را دوست داشته شند . برای رسیدن به آرمان ها و آرزوها هم فهمی شریک زندگی بسیار مهم است . اگر خواسته ها و آرزوهای شما برای او مسخره و ناچیز شمرده شود او هیچوقت شما هماهنگ نخواهد بود . مثلا شما دوست دارید آنق کب بنویسید مشهور شوید . اگر این آرزو نظر او ناچیز شد هر هزینه ای که شما برای نوشتن کب میکنید او ناراحت و دلخور خواهد بود .

مهمترین سوالات ازدواج میتواند مورد عقاید شد . نسبت به چیزهایی که شما یا همسر آینده ن نسبت به اجرای آنها اعتقاد و ایمان دارید . مهم اینست که عقاید شما مخالف هم نشد . اگر هم مخالف هم بود ب تحمل عقیده همسرن را داشته شید آینده مشکل ساز نشد . خوب است اینجا به مفهوم تغییر و تفاهم اشاره کنیم . برخی فکر میکنند تفاهم یعنی تغییر . خیر اینگونه نیست تفاهم یعنی ب آوردن و تحمل کردن عقیده مخالف . نظر بگیرید دو وکیل حقوقی هم ازدواج میکنند و اتفاقا بر روی یک پرونده کار میکنند . آنها مجبورند دادگاه مخالف پرونده همسرشان دفاع کنند . آنها دادگاه رقیب هستند . حال دو حالت پیش می آید . خانه همسری هستند که پرونده را فراموش میکنند و رفر دوسنه ای دارند . و برعکس هم ممکن است .


بیشتر بخوانید:تست روانشناسی ازدواج چیست ؟


سوالات ازدواج موفق

سوالات ازدواج موفق بعد از سوالات قبل ازازدواج و سوالات ازدواج مفهوم پیدا میکند . سوالاتی هستند که یک دختر و پسر و یا زن و مرد هم و مشاوره تصمیم به ازدواج گرفته اند . آنها وجه مشترک بسیار دارند . اهدافشان همسو است و یا برای آنها به تفاهم رسیده اند . و از کنارهم احساس لذت و آرامش میکنند . اما فقط به اینها قانع نیستند میخواهند علاوه بر داشتن یک ازدواج سالم و خوب ، ازدواج موفق داشته شند . مشاوره ازدواج تمام شده مشاوره قبل از ازدواج انجام داده اند و معیارهای ازدواج آنها همخوانی دارد . حال به ازدواج موفق می اندیشند . سوالات ازدواج موفق فقط مورد عشق و محبت و موقعیت های شغلی و اقتصادی محدود نمیشود . سوالات از اینها پا را فراتر میگذارد و به اهداف کلان اقتصادی ، اجتماعی و خانوادگی کشانیده میشوند .

واقع طرح سوالات ازدواج موفق نه تنها زوج بلکه خانواده ها و حتی نسل های آینده نیز از این ازدواج موفق سود خواهند برد . ازدواجی که آن هم اندیشی آنق زیاد است که آنها برای حل مشکلات خانواده و حتی برخی مسائل فرهنگی و اقتصادی جامعه نیز تلاش میکنند . اگر میان اقوام کسی از بیکاری رنج میبرد برای او تدبیری می اندیشند . وقتی را برای سر زدن به بی سرپرسن و یا سالمندان اختصاص میدهند و از این قبیل کارهای خیر . دیدن این زوج ها هر کسی انرژی میگیرد و از این انرژی بهره مند میشود .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای ازدواج


اهمیت سوالات ازدواج

اهمیت سوالات ازدواج آشنایی و هماهنگی میان دو نفر مشخص میشود . شاید طرح یک سوال از طرف دختر یا پسر بطور کلی دید آنها را نسبت به هم مثبت و یا برعکس منفی کند . اهمیت سوالات ازدواج زمانی مشخص میشود که پسر دلخوری مجلس خواستگاری را ترک میکند و بعد میگوید ازش پرسیدم فلان او جواب داده بهمان . مشخص میشود پاسخ یک سوال ممکن است آنچه را ونمان داریم هویدا کند . اینست که طرح سوال و شنیدن پاسخ ها متوجه میشویم چه حد به هم نزدیک هستیم . چه حد میتوانیم هم به تفاهم برسیم . اختلاف نظرهایمان چیست و این اختلاف ها چه حد آینده ما دخیل هستند . به همین دلیل است که وقتی مشاوره میشویم از ما سوال میشود و مشاور توجه به سوالات ما را راهنمایی میکنند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۱۰ Important Questions To Ask Before Getting Married – PS …

مهمترین سوالات ازدواج چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۴:۰۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره طلاق آنلاین

۵٫۰
۰۱

مشاوره طلاق آنلاین

مشاوره طلاق آنلاین به همت مراکز مشاوره جهت راحتی هموطنان عزیز راه اندازی شده است . مرکز مشاوره آویژه مشاوره طلاق آنلاین را برای کسانی نظر گرفته که برای مشاوره حضوری معذوریت دارند . مشاوره طلاق آنلاین برای کسانی است که از طلاق گرفتن ناراحت ونگران هستند . کسانی هستند که نمیخواهند هنگام قطعی شدن طلاق کسی مطلع شود . مشاوره طلاق آنلاین میتواند کمک بزرگی به کسانی شد که از طلاق مطمئن نیستند . آنها وجود اختلافات زیاد ز هم نیاز دارند برای طلاق بیشتر فکر کنند . مشاوره طلاق آنلاین بهترین فرصت است برای به تصویر کشیدن مشاجره ها همراه مشاور . مشاوره طلاق آنلاین میتواند یک مشاوره عینی شد . مشاوره ای که مشاور میتواند به وضوح دلیل اختلافات را بفهمد . زن و شوهری که تصمیم گرفته اند طلاق بگیرند به راحتی یک تلفن همراه یا رایانه مشاوره میگیرند .

دنیای اینترنت به راحتی مشاوران را هر جای دنیا شید به خانه شما می آورد . حال چه دلیلی دارد مشاور به خانه بیاید . طرز دیزاین خانه شما نشان از خیلی از خصوصیات ونی شما دارد . مخالفت همسرن روش چینش لوازم خانه از ون او میگوید . از ون ، طرز فکر ، دوران کودکی و کلا رفرهایی که او شده است . بله اختلافات شما ممکن است به گذشته های شما شد . حتی روزهایی که شما بطن ما بوده اید که تشخیص این مسائل کارشناس است . اختلافات شما برای طلاق ممکن است نظر خودن خیلی جدی ولی بی اهمیت شد . این اختلاف یک تغییر رفر حل شود . مثلا ممکن است اثر رفلکس لجزی همسرن شما هم دچار لجزی شده اید . همسرن مان میشود و شما هم بعد از مشاوره متحول میشوید .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای طلاق توافقی یا مشاوره برای طلاق گرفتن !


جلسات مشاوره طلاق آنلاین

جلسات مشاوره طلاق آنلاین نشانگر خیلی از رفرها بدون بیان است . همسر شما خانه است و جلسات مشاوره طلاق آنلاین همسرن را برای شرکت جلسه صدا میزنید . طرز برخورد او را مشاور میبند . اینکه می آید یا نه . اینکه عصنی میشود یا برخوردی منطقی دارد . برخورد مشاور و کلا امر مشاوره . برخورد او مسئله طلاق و صحبت ره آن خیلی از روحیات او را مشخص میکند . اینکه وقتی امر مشاوره یا یک مسئله دیگر بطور اتفاقی به او پیشنهاد میشود چه واکنشی دارد . جلسات مشاوره طلاق آنلاین همینطور رفر شما نیز بررسی و دیده میشود . واقع واکنش های شما به رفر همسرن وقتی پاسخش به شما مثبت است . وقتی منفی است . وقتی شما را تمسخر میکند و یا منطقی برخورد میکند . جلسات مشاوره طلاق آنلاین که مشاور به شما وهمسرن کنش میدهد واکنش های شما را ببیند .

شما جلسات مشاوره طلاق آنلاین را ممکن است خیلی ساده و سطحی بگیرید . اما این جلسات که اگر به صورت تصویری برگزار شود تعداد جلسه مشاوره به مراتب کمتر خواهد شد . این جلسات کمک میکنند تعداد جلسات کمتر شده و زودتر به نتیجه برسید . اگر به محض پیدا شدن کوچکترین اختلاف مشاوره کنیم مسلما اختلافات عمیق نخواهند شد . نظر بگیرید شما ممکن است اولین اختلاف را سطحی بگیرید و آسیب شناسی نکنید . به ظاهر آشتی میکنید دفعه بعد اختلاف تبدیل به مشاجره کوچک خواهد شد که برخی حرف هایی که بهتر است زده نشود گفته میشود . به همین ترتیب اختلافات به مشاجرات و این مشاجرات گسترده میشود . به این نتیجه میرسید که این زندگی سودی برای هردو ندارد و تصمیم به جدایی میگیرید . بعد به مراکز مشاوره مراجعه میکنید مسلما تعداد جلسات بیشتر خواهد بود .


بیشتر بخوانید:مراحل خواست طلاق از طرف زن


هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین

هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های بیشتر جلوگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های گزافی چون مسافرت های طولانی برای تمدد اعصاب پیشگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند مانع پاشیده شدن زندگی شما بشود . این هزینه کم کمک میکند فرزند شما آسایش و آرامش زندگی کند . سبب میشود که شما اگر قرار است طلاق بگبرید اطمینان این کار را انجام دهید و اگر تصمیم شما اشته است از این پس به ترمیم ویرانی های روح و روان و زندگین بپردازید . عث میشود کاری را انجام دهید که به نفع شما است . کاری که به نفع هردوی شماست . کاری کنید که به سود فرزندان شما شود . اگر قرار شود طلاق بگیرید بهتر است فرزندان شما زندگی کنند یا همسرن . یا شرایطی ایجاد کنیم که فرزندان از وجود هردو بهره مند شوند .

اگر قرار است هردوی شما را ملاقات کنند تعداد ملاقات ها چق شد و چه محیطی و چه شرایطی . تمام اینها برای اینست که آسیب های ناشی از طلاق کمتر مبتلا به شما ، همسرن و فرزندانن شود . بله این امکان پذیر است . برخی اوقات اختلافات آنق عمیق هستند که وقت صرف کردن برای ترمیم و مداوا به صرفه روحی نیست . ممکن است اثر آسیب ها بیشتر از مداوا شود . اینگونه موارد بهتر است هردو و نهایت فرزندان از این محیط دور شند . این حالت که به قرنطینه روانی مشهور است ثیر آسیب ها کمتر میشود . خانه ای که مدام مشاجره و تنش جریان دارد کودکان صدمه های روحی غیر قابل جبران میبینند . فرداهای آنان به مخاطره افده و سلامت روانی آنان صدمه میبنند .


بیشتر بخوانید:روانشناسی طلاق مردان و زنان


مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین

مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین همانطور که گفتیم بستگی به نوع اختلاف و عمق اختلاف دارد . اما مطمئن شید هر چق مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بیشتر شود زندگی شما به سلامت نزدیکتر میشود . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین به پذیرش روحی و روانی طرفین نیز بستگی دارد . اینکه شما چق مشکلات رفری و روحی خود را بپذیرید و بخواهید مداوا شوید . برخی وقتی به کسی بیمار اطلاق میشود به شدت ناراحت میشود صورتیکه هیچکس صد صد سالم نیست . همینکه ما عصنی میشویم یعنی بخشی از روح ما بیمار میشود . پس واقع نگر شیم و انعطاف پذیر . انعطاف پذیری مدت مان مارا کوه میکند . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بستگی به همین انعطاف ما دارد . به اینکه ما بخواهیم مشکلات زندگی را مرتفع کنیم . اینکه بخواهیم اگر امکان دارد زندگیمان را نگهداریم .

برخی مواقع عمق صدمه زیاد نیست اما ما از یک خراش زخمی عمیق میسازیم . اینصورت مشاوران آگاه صحبت و گفتگو ما را از وضعیت روحیمان مطلع میکنند . به یاد داشته شیم از تعدد جلسات مشاوره نهراسیم . این جلسات به ما کمک میکنند آینده ای بهتر داشته شیم . زندگی سلامت روحی و روانی ذهن انسان را شکوفا تر میکند . هر چق سالمتر شیم تصمیم های ما منطقی تر و ایت بیشتر گرفته میشوند . نتیجه آرامش بیشتر و اقتصادی پویاتر خواهیم داشت . روحیه نشاط میتوان یچه ای بسوی افق های روشن زندگی ز کرد .


بیشتر بخوانید:مراحل خواست طلاق از طرف زن


سوالات مشاوره طلاق آنلاین

سوالات مشاوره طلاق آنلاین بیشتر مربوط به علت طلاق مربوط میشود . پس از آن به ریشه های اختلاف . اینکه آیا شما برای آغاز زندگی مشترک به مشاوره قبل از ازدواج مت ورزیده اید ؟ از نظر شما چه عواملی عث میشود به زندگی هم خاتمه دهید ؟ به نظر خودن چه راه حلی برای ادامه زندگی وجود دارد ؟ آیا دوست دارید راهی برای ادامه بیابید ؟ به نظر شما چرا ازدواج موفق نداشتید ؟ آیا بدون همسرن زندگی براین زیتر خواهد شد ؟ چرا ؟ معیارهای ازدواج موفق از نظر شما چیست ؟ ازنظر همسرن چطور ؟ عشق و علاقه شما به همسرن بیشتر بود یا شما ؟ وضعیت شما الان ابتدای ازدواجن را ارزیابی کنید . آیا زمینه پیشرفت برای شما زندگی مشترکن فراهم بود ؟ آیا این زمینه برای همسرن هم فراهم بود ؟

چق عث رشد و پیشرفت هم شده اید ؟ چرا به مشاوره برای طلاق مت ورزیده اید ؟ طول روز چق هم حرف میزدید ؟ آیا به هم ابراز محبت میکردید ؟ آیا وقتی برای خوشحالی هم اقدامی میکردید تشکر میکردید ؟ آیا تغییرات ظاهری هم را مشاهده میکردید ؟ و از این قبیل سوالات . سوالات مشاوره طلاق آنلاین به ترتیب اهمیت اولویت بندی شده و پرسیده میشوند . مرکز مشاوره امیدوار است داشتن فرهنگ مشاوره زندگی خوشی داشته شید .


بیشتر بخوانید:اهمیت مشاوره قبل از طلاق چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین طلاق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Getting a divorce – Citizens Advice

مشاوره طلاق آنلاین

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۶:۱۲ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره پیش از ازدواج

۵٫۰
۰۱

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج دقیقا کار تحقیق برای ازدواج گذشته را انجام میدهد . مشاوره پیش از ازدواج علمی تر و بی نقص تر انجام میشود . مشاوره پیش از ازدواج تمام اطلاعات را از دختر و پسر میگیرد . مشاوره پیش از ازدواج از روی حرف های شما و کسی که قرار است شما ازدواج کند به روحیات شما پی میبرد . مشاوره پیش از ازدواج چون کارشناسانه تر است هیچگاه اجازه نمیدهد شما دگرگونه نشان دادن رفرهاین بر عیوبن سرپوش بگذارید . مشاوره پیش از ازدواج مهارت و ظرافت از لابلای حرف های شما به خلق و خوی شما پی میبرد . این مشاوران پی بردن به رفرهای و اهداف شما و پی بردن به رویه زندگی همسر آینده شما به شما مشاوره میدهند . اگر جواب مشاوره شما برای ازدواج منفی شد دلیل بر بد یا خوب بودن کسی نیست . بلکه دلیل بر مناسب نبودن شما برای هم میشد .

وقتی دو نفر ازهم طلاق میگیرند مسفانه شروع میکنند به انگ زدن به هم . این یک رفر اشته است که ریشه فرهنگی اشته دارد . چون فرهنگ ما همیشه طلاق مورد مزمت دیگران بوده است . هر زوج مطلقه به دنل بهانه ای برای موجه کردن طلاق خود میشد . این موجه کردن وقتی برای دیگران قابل قبول است که طرف مقابل عیبی بزرگ داشته شد که زندگی را برای طرف مقابل غیر ممکن کند . صورتیکه دو نفر ممکن است از هر لحاظ خوب و نیکوکردار شند اما زندگی کنار هم برایشان مشکل شد . این دو نفر طلاق میگیرند و چق خوب است به جای انگ زدن به یکدیگر بگویند : « خیلی هم خوب بود اما تفاهم نداشتیم » این رفر به مراتب پسندیده تر است حیثیت کسی را لکه دار کنیم و اعتر خود را بدگویی از بین ببریم .


بیشتر بخوانید:سوالات مشاوره قبل از ازدواج


مشاوره پیش از ازدواج آنلاین

مشاوره پیش از ازدواج آنلاین یک مشاوره عینی است . مشاوره پیش از ازدواج آنلاین میتواند به راحتی از روی کنش های شما زوجن متناسب بودن شما را محک بزند . مشاوره پیش از ازدواج آنلاین میتواند ست بودن ورهای شما را تقویت و یا تضعیف کند . او به صورت تصویری و آنلاین رفرها و عکس العمل های او را به شما مینمایاند . ممکن است ورهای شما به رفرهای او بقی قوی شد که هیچ حرفی را از هیچکس نپذیرید . ولی وقتی هماهنگی مشاوران به عینه ببینید ورن تغییر خواهد کرد .

مشاوره پیش از ازدواج آنلاین مانند زندگی کردن زیر یک سقف به شما اطمینان میبخشد . اطمینان از ست بودن برداشت ها و یا ناست بودن آنها . اینصورت اگر توجه به نقص ها ز هم او را انتخاب کنید برخورد ست این نقص را خواهید یافت . وقتی شما از یک نقص اطلاع داشته شید میدانید چه برخوردی داشته شید .

مشاوره پیش از ازدواج به روانشناسی شما و زوجن میپردازد . این بررسی نقاط عطف شما را بیان میکند و توجه به نقطه ضعف های طرفین احتمالات را نظر میگیرد . احتمال برخوردها و واکنش های نامناسب برابر رفرهای شما . سپس یک مشاوره آنها را برای شما و زوجن بیان میکند . شما توجه به پردازش ها و اطلاعات موجود انتخاب میکنید . ممکن است نقاط عطف شما و زوج ن به نقاط ضعف بچربد و شما بخواهید ازدواج کنید . مواردی هم پیش می آید که خوبی دو طرف صلاح میدانند این ازدواج صورت نپذیرد . هر صورت شما علم و آگاهی انتخاب خواهید کرد . آگاهی ره توانایی ها و عدم توانایی ها . هر دو مورد ازدواج یا انفکاک برد شماست . کسی که میداند ست عمل میکند . پشیمانی یا شکست از آن کسی است که نمیداند .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای ازدواج


مشاوره پیش از ازدواج تلفنی

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی فقط به پسر یا دختر مربوط نمیشود . اتفاقا زنان و مردانی که برای ر دوم ازدواج میکنند نیاز بیشتری به مشاوره دارند . آنها فرصت کمتری برای آزمون و خطا دارند . ضمن اینکه فقط رفر خودشان نیست که ید بررسی شود . آنها ممکن است فرزندانی داشته شند . این فرزندان ممکن است مجرد بوده و به همراه پ یا ما ید زندگی کنند . امکان هم دارد هرکدام مهل هستند و جدا از والدین زندگی میکنند . این فرزندان به احتمال قوی دخالت های مستقیم و غیر مستقیم زندگی والدین خواهند داشت . مشاوره پیش از ازدواج تلفنی شرایط را برای زوجین تعریف خواهد کرد . مشاوره پیش از ازدواج تلفنی بعد از بررسی خلقیات زوجین ید فرزندان نیز انجام شود . این مشاوره به اندازه مشاوره زوجین حائز اهمیت است .

این مشاوره پیش از ازدواج تلفنی نظر فرزندان مورد ازدواج والدین پرسیده خواهد شد . صد موافقت و مخالفت آنها این ازدواج اهمیت دارد . اینکه والدینشان زندگی میکنند یا خیر شرایط ازدواج دخیل است . اینکه همسر قبلی یکی از زوجین قید حیات است یا خیر مهم است . برای کسانی هم که برای اولین ر ازدواج میکنند نظر خانواده اهمیت دارد . پ و ما . خواهر و برا . افراد خانواده هم ید مشاوره شوند . شاید دخالت نکنند ولی نظر آنها میتواند رویه مشاوره را تغییر دهد . به هر حال آنها سالیانی هم زندگی کرده اند و رفرهای هم آشنایی دارند .


بیشتر بخوانید:تست روانشناسی ازدواج چیست ؟


مرکز مشاوره پیش از ازدواج

مرکز مشاوره پیش از ازدواج نظر کاشناسان مرتبط حوزه ازدواج میتواند تصمیم گیری زوجین ثیر بگذارد . مرکز مشاوره پیش از ازدواج موظف است استخدام کا علمی بهترین مشاوره را به مراجعه کنندگان بدهد . این مراکز برابر سرنوشت مراجعین خود مسئول هستند . مراکز داشتن امکانات به روز برای کارشناسان و مراجعین میتوانند به آنها برای یک مشاوره خوب کمک کنند . هدف این مراکز ید داشتن جامعه ای به دور از آسیب شد . سرنوشت مراجعه کنندگان ید برای آنها مهم شد . یک مشاوره بد میتواند نه تنها سرنوشت دو نفر را تغییر دهد بلکه میتواند بر روی روحیات خانواده های آنها نیز ثیر بگذارد . این ازدواج نامناسب مسلما برروی فرزندان آن خانواده نیز اثر نا بجای خود را خواهد گذاشت . مشاوره ازدواج برای این منظور انجام میشود . چون مشاوره میتواند بر روحیه چندین نفر ثیر بگذارد .

مراکز مشاوره ید به حوصله و دقت کارشناسان خود توجه کند . روانشناسان و مشاوران ید از روحیه خوبی برخوردار شند . به اندازه کافی یم استراحت داشته شند . بتوانند دقت و حوصله شرایط را بررسی کنند و تصمیم گیری ها ثیری مثبت داشته شند . مشاوره قبل از ازدواج روحیه را سالم و اراده را قوی و عزت نفس را لا میبرد . دو نفر میتوانند اعتماد و اطمینان زندگی مشترک خود را آغاز کنند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


بهترین مشاوره پیش از ازدواج

بهترین مشاوره پیش از ازدواج مشاوره ای است که تصمیم گیری ها دخالت نکند . معیارهای ازدواج را نظر بگیرد . شرایط را برای زن و مرد و یا دختر وپسر به وضوح بیان کند . یک مشاور تصمیم نمیگیرد وقضاوت نمیکند . بلکه فاکتورهای یک ازدواج موفق را شرایط آنها قیاس میکند . بهترین مشاوره پیش از ازدواج اینگونه است که خود مراجعه کنندگان بعد از مشاوره بتوانند تصمیم ست بگیرند . مشاورید روان و واضح سخن بگوید . مطالب را اختیار آنها قرار بدهد و خود زوجین به نتیجه مدنظر کارشناس برسند . بهترین مشاوره مشاوره ایست که حتی اگر منجر به ازدواج نشد منجر به رضایت ونی هر دو طرف بشود . هیچیک احساس ناامیدی و شکست نکنند . بلکه خوشحال شند که به نتیجه مطلوب رسیده اند . این مشاوره مشاوره ای اسدانه و دلچسب خواهد بود .

امیدواریم فرهنگ مشاوره مانند فرهنگ معاینه و مداوا برای همه جا افده و از آن به عنوان یک ضرورت یاد کنند سایه خانواده های سالم جامعه ای سالم داشته شیم .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Everything You Need To Know About Premarital …

مشاوره پیش از ازدواج

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۴:۰۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره طلاق آنلاین

۵٫۰
۰۱

مشاوره طلاق آنلاین

مشاوره طلاق آنلاین به همت مراکز مشاوره جهت راحتی هموطنان عزیز راه اندازی شده است . مرکز مشاوره آویژه مشاوره طلاق آنلاین را برای کسانی نظر گرفته که برای مشاوره حضوری معذوریت دارند . مشاوره طلاق آنلاین برای کسانی است که از طلاق گرفتن ناراحت ونگران هستند . کسانی هستند که نمیخواهند هنگام قطعی شدن طلاق کسی مطلع شود . مشاوره طلاق آنلاین میتواند کمک بزرگی به کسانی شد که از طلاق مطمئن نیستند . آنها وجود اختلافات زیاد ز هم نیاز دارند برای طلاق بیشتر فکر کنند . مشاوره طلاق آنلاین بهترین فرصت است برای به تصویر کشیدن مشاجره ها همراه مشاور . مشاوره طلاق آنلاین میتواند یک مشاوره عینی شد . مشاوره ای که مشاور میتواند به وضوح دلیل اختلافات را بفهمد . زن و شوهری که تصمیم گرفته اند طلاق بگیرند به راحتی یک تلفن همراه یا رایانه مشاوره میگیرند .

دنیای اینترنت به راحتی مشاوران را هر جای دنیا شید به خانه شما می آورد . حال چه دلیلی دارد مشاور به خانه بیاید . طرز دیزاین خانه شما نشان از خیلی از خصوصیات ونی شما دارد . مخالفت همسرن روش چینش لوازم خانه از ون او میگوید . از ون ، طرز فکر ، دوران کودکی و کلا رفرهایی که او شده است . بله اختلافات شما ممکن است به گذشته های شما شد . حتی روزهایی که شما بطن ما بوده اید که تشخیص این مسائل کارشناس است . اختلافات شما برای طلاق ممکن است نظر خودن خیلی جدی ولی بی اهمیت شد . این اختلاف یک تغییر رفر حل شود . مثلا ممکن است اثر رفلکس لجزی همسرن شما هم دچار لجزی شده اید . همسرن مان میشود و شما هم بعد از مشاوره متحول میشوید .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای طلاق توافقی یا مشاوره برای طلاق گرفتن !


جلسات مشاوره طلاق آنلاین

جلسات مشاوره طلاق آنلاین نشانگر خیلی از رفرها بدون بیان است . همسر شما خانه است و جلسات مشاوره طلاق آنلاین همسرن را برای شرکت جلسه صدا میزنید . طرز برخورد او را مشاور میبند . اینکه می آید یا نه . اینکه عصنی میشود یا برخوردی منطقی دارد . برخورد مشاور و کلا امر مشاوره . برخورد او مسئله طلاق و صحبت ره آن خیلی از روحیات او را مشخص میکند . اینکه وقتی امر مشاوره یا یک مسئله دیگر بطور اتفاقی به او پیشنهاد میشود چه واکنشی دارد . جلسات مشاوره طلاق آنلاین همینطور رفر شما نیز بررسی و دیده میشود . واقع واکنش های شما به رفر همسرن وقتی پاسخش به شما مثبت است . وقتی منفی است . وقتی شما را تمسخر میکند و یا منطقی برخورد میکند . جلسات مشاوره طلاق آنلاین که مشاور به شما وهمسرن کنش میدهد واکنش های شما را ببیند .

شما جلسات مشاوره طلاق آنلاین را ممکن است خیلی ساده و سطحی بگیرید . اما این جلسات که اگر به صورت تصویری برگزار شود تعداد جلسه مشاوره به مراتب کمتر خواهد شد . این جلسات کمک میکنند تعداد جلسات کمتر شده و زودتر به نتیجه برسید . اگر به محض پیدا شدن کوچکترین اختلاف مشاوره کنیم مسلما اختلافات عمیق نخواهند شد . نظر بگیرید شما ممکن است اولین اختلاف را سطحی بگیرید و آسیب شناسی نکنید . به ظاهر آشتی میکنید دفعه بعد اختلاف تبدیل به مشاجره کوچک خواهد شد که برخی حرف هایی که بهتر است زده نشود گفته میشود . به همین ترتیب اختلافات به مشاجرات و این مشاجرات گسترده میشود . به این نتیجه میرسید که این زندگی سودی برای هردو ندارد و تصمیم به جدایی میگیرید . بعد به مراکز مشاوره مراجعه میکنید مسلما تعداد جلسات بیشتر خواهد بود .


بیشتر بخوانید:مراحل خواست طلاق از طرف زن


هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین

هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های بیشتر جلوگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند از هزینه های گزافی چون مسافرت های طولانی برای تمدد اعصاب پیشگیری کند . هزینه کم مشاوره طلاق آنلاین میتواند مانع پاشیده شدن زندگی شما بشود . این هزینه کم کمک میکند فرزند شما آسایش و آرامش زندگی کند . سبب میشود که شما اگر قرار است طلاق بگبرید اطمینان این کار را انجام دهید و اگر تصمیم شما اشته است از این پس به ترمیم ویرانی های روح و روان و زندگین بپردازید . عث میشود کاری را انجام دهید که به نفع شما است . کاری که به نفع هردوی شماست . کاری کنید که به سود فرزندان شما شود . اگر قرار شود طلاق بگیرید بهتر است فرزندان شما زندگی کنند یا همسرن . یا شرایطی ایجاد کنیم که فرزندان از وجود هردو بهره مند شوند .

اگر قرار است هردوی شما را ملاقات کنند تعداد ملاقات ها چق شد و چه محیطی و چه شرایطی . تمام اینها برای اینست که آسیب های ناشی از طلاق کمتر مبتلا به شما ، همسرن و فرزندانن شود . بله این امکان پذیر است . برخی اوقات اختلافات آنق عمیق هستند که وقت صرف کردن برای ترمیم و مداوا به صرفه روحی نیست . ممکن است اثر آسیب ها بیشتر از مداوا شود . اینگونه موارد بهتر است هردو و نهایت فرزندان از این محیط دور شند . این حالت که به قرنطینه روانی مشهور است ثیر آسیب ها کمتر میشود . خانه ای که مدام مشاجره و تنش جریان دارد کودکان صدمه های روحی غیر قابل جبران میبینند . فرداهای آنان به مخاطره افده و سلامت روانی آنان صدمه میبنند .


بیشتر بخوانید:روانشناسی طلاق مردان و زنان


مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین

مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین همانطور که گفتیم بستگی به نوع اختلاف و عمق اختلاف دارد . اما مطمئن شید هر چق مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بیشتر شود زندگی شما به سلامت نزدیکتر میشود . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین به پذیرش روحی و روانی طرفین نیز بستگی دارد . اینکه شما چق مشکلات رفری و روحی خود را بپذیرید و بخواهید مداوا شوید . برخی وقتی به کسی بیمار اطلاق میشود به شدت ناراحت میشود صورتیکه هیچکس صد صد سالم نیست . همینکه ما عصنی میشویم یعنی بخشی از روح ما بیمار میشود . پس واقع نگر شیم و انعطاف پذیر . انعطاف پذیری مدت مان مارا کوه میکند . مدت زمان مشاوره طلاق آنلاین بستگی به همین انعطاف ما دارد . به اینکه ما بخواهیم مشکلات زندگی را مرتفع کنیم . اینکه بخواهیم اگر امکان دارد زندگیمان را نگهداریم .

برخی مواقع عمق صدمه زیاد نیست اما ما از یک خراش زخمی عمیق میسازیم . اینصورت مشاوران آگاه صحبت و گفتگو ما را از وضعیت روحیمان مطلع میکنند . به یاد داشته شیم از تعدد جلسات مشاوره نهراسیم . این جلسات به ما کمک میکنند آینده ای بهتر داشته شیم . زندگی سلامت روحی و روانی ذهن انسان را شکوفا تر میکند . هر چق سالمتر شیم تصمیم های ما منطقی تر و ایت بیشتر گرفته میشوند . نتیجه آرامش بیشتر و اقتصادی پویاتر خواهیم داشت . روحیه نشاط میتوان یچه ای بسوی افق های روشن زندگی ز کرد .


بیشتر بخوانید:مراحل خواست طلاق از طرف زن


سوالات مشاوره طلاق آنلاین

سوالات مشاوره طلاق آنلاین بیشتر مربوط به علت طلاق مربوط میشود . پس از آن به ریشه های اختلاف . اینکه آیا شما برای آغاز زندگی مشترک به مشاوره قبل از ازدواج مت ورزیده اید ؟ از نظر شما چه عواملی عث میشود به زندگی هم خاتمه دهید ؟ به نظر خودن چه راه حلی برای ادامه زندگی وجود دارد ؟ آیا دوست دارید راهی برای ادامه بیابید ؟ به نظر شما چرا ازدواج موفق نداشتید ؟ آیا بدون همسرن زندگی براین زیتر خواهد شد ؟ چرا ؟ معیارهای ازدواج موفق از نظر شما چیست ؟ ازنظر همسرن چطور ؟ عشق و علاقه شما به همسرن بیشتر بود یا شما ؟ وضعیت شما الان ابتدای ازدواجن را ارزیابی کنید . آیا زمینه پیشرفت برای شما زندگی مشترکن فراهم بود ؟ آیا این زمینه برای همسرن هم فراهم بود ؟

چق عث رشد و پیشرفت هم شده اید ؟ چرا به مشاوره برای طلاق مت ورزیده اید ؟ طول روز چق هم حرف میزدید ؟ آیا به هم ابراز محبت میکردید ؟ آیا وقتی برای خوشحالی هم اقدامی میکردید تشکر میکردید ؟ آیا تغییرات ظاهری هم را مشاهده میکردید ؟ و از این قبیل سوالات . سوالات مشاوره طلاق آنلاین به ترتیب اهمیت اولویت بندی شده و پرسیده میشوند . مرکز مشاوره امیدوار است داشتن فرهنگ مشاوره زندگی خوشی داشته شید .


بیشتر بخوانید:اهمیت مشاوره قبل از طلاق چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین طلاق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Getting a divorce – Citizens Advice

مشاوره طلاق آنلاین

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۴:۳۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)