مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

ازدواج با همسن

۵٫۰
۰۱

ازدواج همسن

ازدواج همسن جز ازدواج هایی است که بسیار زیاد اتفاق می افتد و جامعه امروز ما کاملا عادی تلقی می شود . وقتی به ازدواج همسن می اندیشیم معمولا به یاد زوج های شاد و پر انرژی میافتیم که تمام مسائل زندگی را هم حل می کنند و مدام چالش های تلخ زندگی را تبدیل به خاطراتی شیرین و ماندگار می کنند و برای رسیدن به قله های موفقیت به یکدیگر قول داده اند دست همدیگر را رها نکنند . ازدواج همسن زمانی می تواند موجب خوشبختی شد که زن و مرد هم به یک نقطه بنگرند و زندگی دارای یک هدف مشترک شند و برای رسیدن به این هدف دست به دست یکدیگر بدهند .

صمیمیت و گرمایی که معمولا ازدواج همسن مشاهده می شود بیشتر به دلیل خاطرات مشترک از یک سن و تجربه های نزدیک به هم است و این خود عث می شود زندگی احساس برابری شکل بگیرد و هیچ یک از دیگری حس برتری نداشته شد .

ست است که معمولا گفته می شود بهتر است ازدواج ، دختر سه شش سال از پسر کوچک تر شد از نظر بلوغ فکری و عقلی به یکدیگر نزدیک شند . اما ازدواج همسن این مزیت را دارد که شما و همسرن تمام اتفاقات را هم تجربه می کنید و این تجربه ها برای هیچیک تکراری نیست .

امروزه دانشگاه رفتن جوانان به دلیل اینکه محیطی را به وجود آورده که دختران و پسران همسن بیش از پیش هم ارتط هستند و خب احتمالا سبب به وجود آمدن برخی دلبستگی ها می شود ازدواج همسن نیز بیش از پیش صورت می گیرد .


بیشتر بخوانید:مشکلات و مزایای ازدواج سن لا


محاسن ازدواج همسن

محاسن ازدواج همسن برای کسانی که قصد ازدواج همسن خود را دارند شنیدنی است .

وقتی انتخابن برای یک زندگی مشترک فردی می شود که همسن و سال خودن است احساس صمیمیت بیشتری او می کنید خواسته هاین را راحت تر بیان می کنید و وقتی او د و دل می کنید حس می کنید بهتر از هرفرد دیگری شما را ک می کند و لازم است یادآوری کنم تجربه ی این احساس یک زندگی مشترک یکی از محاسن ازدواج همسن است که ممکن است هرکسی آن را تجربه نکند .

از جمله محاسن ازدواج همسن به موارد زیر می توان اشاره کرد :

  1. مرد احساس مدیر بودن نمی کند و زن احساس بهتری را تجربه می کند .
  2. هم تجربه کسب می کنید و این براین زگی و جذابیت دارد .
  3. انتظارات نزدیک تری دارید زیرا بلوغ فکری ، عقلی نزدیک تری دارید و حتی جهانبینی های شبیه تری دارید .
  4. راحت تر یکدیگر مشورت می کنید و هم یک تصمیم می گیرید .

بهترین تعریف از محاسن ازدواج همسن این است که بگوییم یک کلام بهتر حرف همدیگر را میفهمید و ک بهتری از وضعیت روحی و جسمی یکدیگر دارید .

تحقیقات نشان می دهد زوج های همسن معمولا هیجان بیشتری را زندگی مشترک رغم می زنند می توان گفت این زندگی مشترک مسافرت های ناگهانی و بی برنامه و یا تغییرهای ناگهانی مثل تغییر محل زندگی و … بیشتر از بقیه ممکن است رخ بدهد و نکته این است که تمام این اتفاقات بدون نگرانی و حتی رضایت کامل آنها صورت می گیرد .

زوج های همسن انرژی که از همدلی و همراهی دونفره شان بدست می آورند می توانند هر اتفاق بزرگی را رقم بزنند .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


معایب ازدواج همسن

معایب ازدواج همسن ست زمانی اتفاق می افتد که این زوج خوشبخت وارد لج زی بشوند . یکی از اتفاقات تلخی که ممکن است زندگی یک زوج همسن را از هم بپاشد به وجود آمدن اختلافاتی است که موجب شود این زوج نسبت به هم بی عاطفه شوند که دلایل آن را زیر ذکر خواهیم کرد :

  1. یکی از معایب ازدواج همسن که ست نقطه مقابل محاسن این نوع ازدواج نیز هست این است که این همسن بودن و صمیمت زیاد موجب شود حرمت ها بین زوجین از بین برود .
  2. معمولا زنان از نظر روابط جنسی زود تر از مردان پیر می شوند و زمانی که زوج همسن شند این نکته آینده می تواند مشکل ساز شود زیرا ازدواج هایی که مرد بزرگ تر است این تعادل به واسطه اختلاف سنی حل می شود اما زوج های همسن اینطور نیست .
  3. یکی دیگر از معایب ازدواج همسن این است که مرد به دلیل بی تجربگی و یا تجربه ای به اندازه ی زن ، قا به مدیریت خانواده نشد و این موجب شود زن ، که همواره به دنل پشتوانه ای زندگی مشترک است احساس خلع کند .

    بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟


صمیمیت بین زوج های همسن

یکی از نکاتی که لازم است زوج های همسن به آن توجه کنند این است که نگذارند همان صمیمیتی که موجب به وجود آمدن لحظات شیرین زندگیشان شده است موجب شود احترام بین آن ها به واسطه صمیمیت بی آنکه متوجه شوند از بین برود و بدون آنکه بدانند موجب دلخوری یکدیگر شوند زیرا جبران این اتفاق می تواند خیلی زیان ر و سخت شد .

فرض کنید به دلیل صمیمیت خیلی زیادی که بین یک زوج همسن وجود دارد زن بی هیچ مقدمه ای تنها زن طنز طرز لس پوشیدن همسر خود را زیر سوال ببرد و از او بخواهد دیگر به تنهایی به خرید لس نرود و ممکن است همین لحن صحبت که بیشتر به دلیل صمیمیت فراوان است موجب رنجش همسر شود و طولانی مدت و تکرار دیگر مسائل موجب یک اختلاف شود ؛ حالی که اگر لحن بهتری برای بیان همین موضوع بکار برده شود هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد .

ازدواج همسن از نظر روانشناسی

ازدواج همسن از نظر روانشناسی مشکلی ندارد و بیشتر به دیگر شرایط وابسطه است .

برای ازدواج همسن بهتر است ابتدا بلوغ عقلی و فکری دختر و پسر سنجیده شود نظر گرفتن شرایط یابند که آیا مناسب برای یکدیگر هستند یا خیر. که برای یافتن این موضوع بهترین کار مراجعه به مشاوره ازدواج است که آگاهی و تجربه تشخصیص می دهند زوج از لحاظ طرز تفکر و فرهنگ و اخلاقیات چه اندازه به یکدیگر نزدیک هستند .

ازدواج همسن از نظر روانشناسی آسیب شناخته نمی شود اما معمولا ترجیح این است که دختر به دلیل بلوغ عقلی و منطقی زود تر نسبت به پسر کوچک تر شد از لحاظ فکری یک سطح قرار بگیرند اما زوج های همسن را نیز آسیب تلقی نمی کنند چرا که بسته به افراد ممکناست تمام این شرایط تغییر کنند . و حال حاضر تنها ازدواجی که جزو ازدواج های نامتعارف جامعه شناخته می شود ازدواج زن بزرگتر از مرد نیز است .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


توصیه هایی برای ازدواج همسن

توصیه هایی برای ازدواج همسن برای کسانی که قصد این نوع ازدواج را دارند بسیار ضروری است . اولین و مهم ترین نکته این امر این است که مطمئن شوید از نظر فکری همسرن یک سطح قرار دارید و آینده به مشکل برنمی خورید ؛ همانطور گه پیش تر گفتیم برای آگاهی از این امر بهترین کار راهنمایی از مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره خانواده می شد .

از د یگر توصیه ها برای ازدواج همسن این است که بدانید آیا شما می توانید یک مرد همسن خودن را برای زندگی انتخاب کنید . زیرا این احساس کاملا شخصی است و بعضی از زن ها به طور ذاتی نمی توانند مرد همسن خودشان را به عنوان یک شریک زندگی قبول کنند زیرا ترجیح می دهند همسرشان از خودشان بزرگ تر شد احساس بهتری داشته شند و می توانند زندگی به آنها تکیه کنند و احساس امنیت بیشتری داشته شند ؛ اما این احساس ها کاملا فردی است و ممکن است هرکس به نحوی شد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Will the marriage between a same-aged boy and girl make …

ازدواج همسن

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۰:۰۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره ازدواج آنلاین

۵٫۰
۰۲

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره ازدواج آنلاین چرا و به چه منظور انجام میشود ؟ مگر نه اینست که زوجی تصمیم میگیرند ازدواج کنند تحقیق میکنند ؟ مشاوره ازدواج آنلاین چه چیزی به زوجین ارائه خواهد داد که دانسته های طرفین متفاوت خواهد بود ؟ مشاوره ازدواج آنلاین چه زمینه ای فعالیت میکند ؟ چرا مشاوره ازدواج آنلاین گسترده شده ؟ چرا به مشاوره ازدواج آنلاین بها داده میشود ؟ مشاوره ازدواج آنلاین نه علم غیب میداند و نه ماورایی است . مراکز مشاوره ازدواج آنلاین کارشناسان و محققان مورد رفرها تحقیق میکنند . مراکز مشاوره ازدواج آنلاین بر روی از هم گسیختگی خانواده ها مطالعه شده است . مراکز مشاوره ازدواج آنلاین بر روی طلاق ها بررسی شده . خانواده های طلاق آسیب شناسی شده اند و دلایل روشن شده است . مراکز مشاوره ازدواج آنلاین طلاق ها دسته بندی شده و علت آنها اختیار کارشناسان قرار میگیرد .

کارشناسان طرح سوال های مختلف و شنیدن پاسخ هاین به الگوی رفری شما پی میبرند . سپس از کسی که قرار است شما ازدواج کند اطلاعاتی یافت کرده و به الگوی رفری او هم پی میبرند . مرحله بعد این الگوها را کنار هم قرار داده و جمع بندی میکنند . مسلما هیچ دو نفری صد صد هم متناسب نیستند . اما کارشناسان عوامل اختلاف وآسیب رسان را کنار عوامل ایجاد تفاهم قرار میدهند . اگر فاکتورهای اختلاف بیشتر بود بیان میکنند . اگر عوامل ایجاد تفاهم بر آن فاکتورها میچربید هم تشخیص میدهند که این دو نفر مناسب هم هستند . تشخیص و ضمن توصیه به ازواج معمولا زندگی ها قوام بیشتری خواهند داشت . توصیه برای چه ؟ برخی موارد عوامل ایجاد تفاهم بیشتر است و برخی رفرها نیز قابل اصلاح هستند اینگونه موارد کارشناسان توصیه و تذکرهایی را لازم میدانند .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


بهترین مشاوره ازدواج آنلاین

بهترین مشاوره ازدواج آنلاین مشاوره ایست که از روی صداقت شد . به مشاور تمام نکات ریز و شت که سوال میشود ید صداقت پاسخ داد . اما برخی نکات از زوج ید پنهان شود که تشخیص این نکات به عهده کارشناس مربوطه میشد . پس تکلیف صداقت زندگی چه میشود . به مصداق « جز راست نید گفت ، هر راست نشاید گفت » صداقت نگفتن تفاوت دارد . برای آسودگی خیال و برخی قضاوت های عجولانه بهتر است برخی مسائل زمان مجردی وارد زندگی خانوادگی نشود . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین بهتر است ابتدا به صورت تکی و یک نفره و هرکدام جدا انجام شود . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین اینگونه است که ابتدا یدها و نیدهای زندگی توسط کارشناس روشن شود . سپس هردو نفر و به صورت آنلاین میتوانند بهترین مشاوره ازدواج آنلاین را انجام دهند .

بهترین مشاوره ازدواج آنلاین به تقویت نکات تفاهم زا خواهند پرداخت . بکار گیری توصیه های کارشناس برخی رفرها اصلاح خواهد شد و برخی دیگر حذف خواهند شد . اینگونه بهترین مشاوره ازدواج آنلاین صورت میگیرد . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین بهتر است بعد از این مرحله به مشاوره خانواده پرداخته شود . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین ابتدا خانواده هر یک از زوجین جداگانه مشاوره بگیرند . بعد از آن و برای غرل کردن رفرها هم مشاوره داشته شند . اینگونه است که هم زوجین میدانند چه نکاتی را تقویت و چه نکاتی را اصلاح و چه نکاتی را حذف کنند و هم خانواده ها . چون برخی موارد زوج مشاوره میگیرند ولی خانواده ها عث اختلاف میشوند . وقتی خانواده ها هم به نکات ضعف و قوت خود پی بردند معاشرت آسانتر و شیرین تر خواهد شد .

مزایای مشاوره ازدواج آنلاین

مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که میتوانید به راحتی کارشناس وارد شور شوید . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که اصلاح الگوی رفر هر دو خانواده به راحتی انجام میشود . مزایای مشاوره ازدواج آنلاین به اینست که منزل شخصی خود میتوانند جلسه مشورت کارشناس داشته شند . از محدودیتهای مراکز برای جلسه ، اجتماع اق مشاوره است . این اق ممکن است محدودیت جا مواجه شد . ممکن است به دلیل راحت نبودن جای نشستن ، سالمندان خانواده راحت نشند و زودتر بخواهند جلسه را ترک کنند . تشویش و اضطراب جلسه از سویی و حضور یک مکان نامانوس از سوی دیگر به جلسه خدشه وارد میکند . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که هر کس احساس میکند خانه خود نشسته وگپی دوسنه میزند . این حس میتوانند به راحتی حرف دلشان را بزنند و به تفاهم برسند .

مشاوره آنلاین کنترل جلسه راحت تر است یک اق . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که نوبت صحبت به همه میرسد و حتی برخی میتوانند موقع لازم وارد تدل نظر شوند . ضمن رسیدگی به برخی امور زندگی ان جلسه قابل اجرا است . مشاور دیدن منزل شخصی از طریق اینترنت بهتر میتواند سطح زندگی هر یک را تشخیص دهد . نوع چیدمان منزل او را لایف اسیل هریک آشنا میکند . روش زندگی ایجاد تفاهم یا اختلاف موثر است . مثلا یکی دوست دارد به جای فرش گران بها از یک سری راحتی منزل استفاده کند و دیگری به فرش اهمیت میدهد . همه اینها ممکن است ذره ذره جمع شده و موجب اختلاف شود . یک طرف علقه های خود به دیزاین خانه اهتمام بورزد . پس از مدتی دیگری احساس کند چیدمان خانه به او حس خوبی نمیدهد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین مهم است . از آن جهت اهمیت دارد که پسر یا دختر ممکن است بخواهند ازدواج کنند اما آمادگی لازم را نداشته شند . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین هریک به میزان آمادگی خود برای ازدواج پی خواهند برد . آمادگی از نظر اقتصادی و مالی ، آمادگی پذیرش سختی ها و آمادگی مرزه سختی ها و مشکلات زندگی . یک پسر و یا دختر ید برای همزیستی یک فرد دیگر آمادگی پیدا کند . زوج او او متفاوت است . تفاوت بد نیست بلکه زییی زندگی تفاوت هاست . چگونگی پذیرش و کنار آمدن تفاوت ها مهارت زندگی هر فرد را مشخص میکند . تفاهم به معنای یکی شدن نیست بلکه ک متقابل است . ک متقابل مهارتی است که ما را برای یک همزیستی آماده میکند . این تفاهم است که دو نفر از دو خانواده متفاوت را کنار هم خوشبخت میکند .

فردی که یک خانواده دیگر بزرگ شده فرهنگ زندگیش متفاوت است . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین طرز مطابقت فرهنگی را به زوجین خواهد آموخت . این مشاوره مشترکات فرهنگی را تقویت و بخشی از آنها را اصلاح و برخی را به نفع دیگری حذف میکند . مواردی هم ید فرهنگ هم کنار بیایند . این به معنی کنار زدن فرهنگ خود و پذیرفتن فرهنگ دیگری نیست . بلکه کنار آمدن و ایجاد هم فهمی است . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین راه ایجاد این همزیستی را رهنمون میشود . زوجهای جوانی که مشاوره قبل از ازدواج زندگی مشترکشان را آغاز میکنند موفق تر هستند . مشاوره ازدواج شما را برای زندگی کردن همسرن و خانواده همسر آماده خواهد کرد . مشاوره خانواده ، خانواده های شما را برای معاشرت خوب و سالم راهنمایی میکند . داشتن ازدواج موفق آرزوی همه است .

مرکز مشاوره ازدواج آنلاین

مرکز مشاوره ازدواج آنلاین ک متقابل خانواده ها را نظر میگیرد . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین برای اینکه شما و خانواده ن مهارتهای زندگی را بیاموزید تلاش میکند . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین به جامعه ای می اندیشد که وقتشان را صرف پیشرفت جامعه کنند . جامعه ای که برای حل مشکلات ون خانواده پیش بینی نمیتواند بکند چگونه میتواند جامعه ای پیشرو داشته شد . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین بر آن است برای آیندگان جامعه ای بدون استرس و تشویش پیش بینی کند . جامعه ای که به جای حل مشکلات راه زندگیشان روشن و دلنواز شد . د رچنین جامعه ای اذهان ز میشوند . افکار آدمی راه ساختن به کار گرفته میشود . فرزندان سالم و بی دغدغه بزرگ میشوند . همه شاد هستند و راه خیر و صلاح جامعه قدم برمیدارند . به اهداف آرمانی خود میرسند و برای نجات انسانها تلاش میکنند .

این جامعه همه به همنوعان خود عشق میورزند و برای سعادت آنان قدم برمیدارند . یک جامعه که همه به فکر همنوعان خود هستند مشکلات اقتصادی کمتری مشاهده میشود . کینه و عداوت کمتری دیده میشود و همه یکدیگر را دوست دارند . این جامعه ازدواج ها از روی تدبیر ، تفاهم و عشق صورت میگیرد نه مصلحت . یک زوج جوان پس از آمادگی برای ازدواج بدنل همسر مناسب خواهند بود . به دنل نیمه گمشده ای که او را کامل کند و او هم همسر خوا . خانواده ها شوق به دنل کسی خواهند بود که جفت مناسبی برای فرزندشان شد نه پولدارتر . فرهنگ مشاوره میتواند برروی فرزندان نیز ثیر گذار شد . وقتی شما فرهنگ مشاوره پیش بروید فرزندانن نیز سی از شما مشورت میکنند . اول شما و برای تصمیم گیری های مهم از مراکز مشاوره و کارشناسان .


بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟


مرکز مشاوره ازدواج آنلاین آویژه

مرکز مشاوره ازدواج آنلاین آویژه نیز برای یک جامعه آرمانی تلاش میکند . چون خانواده سنگ بنای هر جامعه را تشکیل میدهد این مرکز بیشتر هم و غم خود را به خانواده اختصاص داده است . مرکز مشاوره آنلاین آویژه برای خانواده های محترم انواع مشاوره ها را برنامه ریزی کرده است . مشاوره ازدواج تلفنی برای کسانی که به مرکز آویژه به صورت حضوری دسترسی ندارند . همینطور برای خانواده هایی که ممکن است مجهز به اینترنت نشند . این مرکز نه تنها برای ازدواج بلکه برای انواع مسائلی که به مشاوره نیاز دارند بصورت تلفنی مشاوره میدهد . مشاوره خانواده ، مشاوره جوان و نوجوان و مشاوره کودک ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه و ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج ، مشاوره زناشویی و انحرافات جنسی ، مشاوره به بیماران روحی – روانی ، مشاوره به کسانی که معرض آسیب هستند .

این مرکز دسترس داشتن کارشناس حوزه های مختلف آماده مشاوره و مان است . شما میتوانید از طریق گوگل سایت این مرکز را جستجو کرده و خدمات آنان آشنا شوید . مرکز مشاوره آویژه بعد از مشاوره صورت نیاز بیماران را به روانپزشکان متخصص معرفی میکند . مرکز مشاوره آویژه روان مانان کارامد خود مراحل اولیه بیماران را مداوا نموده و انان را از بروز آسیب های جدی مصون میکند . شما میتوانید برسر دو راهی ها از مشاوران مرکز آویژه کمک بخواهید . این مرکز کمک گرفتن از بروزترین فن آوری های نوین شما را جدیدیترین روش ها تصمیم گیری یاری میکند . هر خانواده برای به روز بودن نیاز به مشاوره دارد . اطلاعات نوین به سرعت حال پیشرفت است و توجه به نیاز بشر حال تولید علم است . حیف است ما از دنیا جا بمانیم .

صداقت ازدواج

هر شخصی وقتی برای ازدواج تصمیم میگرد میخواهد بهترین زوج شد . زن یا مرد تفاوت نمیکند . یک زن دوست دارد بهترین نوی دنیا شد و یک مرد دوست دارد یک آقای به تمام معنی شد . یک زن دوست دارد تلاش های همسرش برای هردو خانه ای بسازد از عشق و محبت و یک مرد میخواهد ق زحمات نوی خانه را بداند و او را به خوشبخترین زن دنیا تبدیل کند . اما چه میشود که هردو به یک مرد ساده بودن و یا یک مرد ساده بودن اکتفا میکنند . مرد ابتدای آشنایی برای اینکه بتواند دختر دلخواهش را جذب کند فقط لبخند میزند . فقط گذشت میکند . خیلی از بوهایش را رها میکند فرهنگش را لای دندان هایش میجود دگرگونه جلوه دادن خود دختر دلخواهش را بدست آورد . دقیقا همین جریان مورد دخترها برای بدست آوردن مرد دلخواه شان مصداق دارد .

موارد افراطی عکس هم داریم . دختر از اولین کسی که قابش را به تپش عاشقانه وا داشت تمام جزئیات میگوید اسرار کوچک و بزرگ دخترها و پسرهای فامیل . پسرها هم برای صادق بودن دست به چنین عملی میزنند . لذا ید بدانیم چه بگوییم ؟ و چه نگوییم . چه حد پیش برویم و خط قرمز راز داری شخصی ، فامیلی و یا خانوادگی ما چه محدوده ای است . یادمان شد مسائلی که گذشته بوده و اکنون فیصله پیدا کرده ید پنهان شود . این مسائل شخصی ماست و حریم آن محترم است و نید آشکار شود . ما حق نداریم به احساسات همسر آینده مان آسیب برسانیم . این مسائل نید هیچ اثری برزندگی مشترک ما بگذارد . اما مسائلی که مستقیما زندگی آینده ما ارتط است ید گفته شود .


بیشتر بخوانید:مشکلات و مزایای ازدواج سن لا


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Marriage Counselor Online | #1 Online Counseling Website

مشاوره ازدواج آنلاین

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۸:۰۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

عوامل ازدواج ناموفق

۵٫۰
۰۱

دلایل ازدواج ناموفق

دلایل ازدواج ناموفق اجرا نکردن عواملی است که منجر به ازدواج موفق میشود . یکی از مهمترین دلایل ازدواج ناموفق میتواند عدم شناخت است . از دیگر دلایل ازدواج ناموفق احساساتی عمل کردن بدون تفکر و تعقل است . یکی دیگر از دلایل ازدواج ناموفق مشورت نکردن و دیگری مشورت کردن است . مشورت نکردن افراد کارامد و تجربه و مشورت کردن کسانی که صلاحیت مشاوره ندارند . از دلایل ازدواج ناموفق میتوان به هدفهایی غیر از تشکیل زندگی اشاره کرد . عده ای صرفا به خاطر موقعیت ، ثروت و یا کسب چیزهایی غیر از عشق و محبت خانواده ازدواج میکنند . پر واضح است بعد از مدتی اهداف آنها معلوم شده و زندگی جعلی که ساخته اند فرو میپاشد . نرسیدن به سن بلوغ فکری و جنسی هم میتواند دلیل عدم موفقیت ازدواج شد .

از دیگر دلایل ازدواج ناموفق بلند پروازی یا تواضع بیش از حد است . بلند پروازی برای اینکه اعتقاد دارند میتوان کسانی که اختلاف طبقاتی فاحش دارند زندگی کرد ( کسی قت اقتصادی لا ) . و تواضع حالت برعکس یعنی شخصی قت اقتصادی لا کسی ازدواج کند که توان مالی پایین دارد . دیگر دلیل میتواند نقش ناجی زی کردن برای طرف مقابل شد . یعنی هدف از ازدواج این شد که شخصی را از فساد ، فقر و یا موقعیتی که دارد نجات بدهند . این حالت گذشت ، محبت و ایثار یکطرفه است و بعد از مدتی منجر به جدایی میشود . برخی برای فرار از موقعیتی که دارند ازدواج میکنند که اینهم میتواند یکی دیگر از دلایل ازدواج های ناموفق شد .یک دلیل پنهان نگه داشتن برخی مسائل از همسر میشد . صداقت پیوند را مستحکم میکند .

عوامل ازدواج ناموفق

عوامل ازدواج ناموفق میتواند خانواده شد . همسان نبودن خانواده ها ازنظر اقتصادی ، فرهنگی و تحصیلات . از دیگر عوامل ازدواج ناموفق میتوان به کفو نبودن زن و شوهر اشاره کرد . از عوامل ازدواج ناموفق میتوان به قت اقتصادی اشاره کرد . از عوامل ازدواج های ناموفق میتوان به عدم مدیریت نام برد . مشکلات روحی –روانی هم از دیگر عوامل ازدواج ناموفق است . نقص یا زییی ظاهری هم میتواند یکی از عوامل عدم موفقیت ازدواج شد . نداشتن روابط عمومی خوب ، اخلاق مناسب و نیکو هم از دیگر عوامل ازدواج ناموفق است . اختلاف سنی زیاد نیز میتواند از عوامل ازدواج ناموفق شد . برخی نیز به خاطر فرار از شکست عاطفی که داشته اند شخصی را به عنوان جایگزین میپذیرند . این شخص ممکن است برای ازدواج شد و عجولانه و بدون تفکر شد که عامل شکست زندگی میشود .

یکی دیگر از عوامل ازدواج های ناموفق برملا کردن رازهای قبل از ازدواج که دیگر زندگی ثیری ندارند میشد . دیگری میتواند بزرگتر بودن زن از مرد شد . ازدواج مردی که تشکیل خانواده داده و میخواهد همسر دوم داشته شد . ازدواج پسر مجرد زنی که قبلا ازدواج کرده است . اشته گرفتن صمیمیت توهین کردن به همسر . برخی برای صمیمیت بیشتر از کلمات توهین آمیز استفاده میکنند که این عث پرده ی زندگی شده و منجر به اختلاف میشود . به رخ کشیدن عیوب همسر حال یا به شوخی یا جدی عث بروز گیری زندگی میشود . توجه نکردن به یکی از وجوه زندگی . عدم مشارکت یکی از دو طرف امور مشترک زندگی . اعتیاد به مواد مخ هم که واضح است از عوامل رز ناموفق بودن ازدواج است .

نشانه های ازدواج ناموفق

نشانه های ازدواج ناموفق واضح و زیاد است . نداشتن نشاط و شادی همسران . از دیگر نشانه های ازدواج ناموفق شرکت نکردن مهمانی های خانوادگی است . از رزترین نشانه های ازدواج ناموفق عدم سازش بین همسران میشد . یکی دیگر از نشانه ها عدم رضایت یکی از همسران از وضعیت کلی زندگی است . کم شدن روابط جنسی و زناشویی بدون دلیل هم از دیگر نشانه های ازدواج ناموفق است . بیحوصلگی و ابراز خستگی بیش از حد از دیگر نشانه ها است . مبتلا شدن به بیماریهای روح – روانی هم یکی دیگر از نشانه ها است . سردی روابط زندگی و کمتر صحبت کردن یکدیگر نیز از نشانه های ازدواج ناموفق است . انجام ندادن وظایف زناشویی و امور مربوط به خانواده نیز از دیگر نشانه های ازدواج ناموفق است . پرخاشگری و حتی فحاشی از نشانه های ازدواج ناموفق میشد .

تجربه های ازدواج ناموفق

تجربه های ازدواج ناموفق نشان میدهد که بهترین عامل موفقیت ابتدا شناخت کامل دو طرف است . ازدواج عجولانه عث پشیمانی است . تجربه های ازدواج ناموفق نشان داده اند که احساست شدید همیشه مانع تفکر شده است . احساسات زود گذر هستند و بیشتر موارد عث میشوند ست نبینیم ، ست نشنویم و ست فکر نکنیم . بدون مشاوره ازدواج کردن میتواند پس از ازدواج مشکلات زیادی به همراه داشته شد . مشاوره ازدواج به ما کمک میکند از همسر خود شناخت پیدا کنیم . شناخت ست منجر به انتخاب ست میشود . مشاوره قبل ازازدواج به ما کمک میکند از روحیات و ون یکدیگر آگاه شویم . بدون روانشناسی نمیتوان پی برد که دست به انتخاب ستی زده ایم یا خیر . تجربه های ازدواج ناموفق راه را برای رسیدن به موفقیت هموار میکند .

مشاوره خانواده دستی پر از تجربه رهنمون زوجها برای رسیدن به ازدواج های موفق است . دو چیز راهنمای خوبی برای رسیدن به ازدواج موفق هستند . شنیدن تجربه های تلخ و س گرفتن از آنها . البته از راه ست و آسیب شناسی نه حدس و گمانهای شخصی و نتیجه گیری اشته . دوم استفاده از تجربیات دیگران . کسانی که به موفقیت و خوشبختی رسیده اند چه مسیرهایی را طی کرده اند .

ازدواج ناموفق از دیدگاه مشاوره خانواده

ازدواج ناموفق از دیدگاه مشاور خانواده به ازدواجی گفته میشود که زوج آن احساس خوشایندی نداشته شند . ازدواج های ناموفق از دیدگاه مشاوره خانواده ازدواجی است که آن انگیزه ها کمرنگ میشود و رسیدن به اهداف تحت الشعاع اختلافات میگردد .

مرکز مشاوره آویژه برای همه ازدواج موفقی را آرزومند است .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Top 10 Reasons Marriages Fail

نویسنده: زهره حبیبی نوده

سوالات متداول

ازدواج های ناموفق چه ثیری بر روی اعتماد به نفس دارد ؟

پیروزی عث لا رفتن اعتماد به نفس و مسلما شکست برروی اعتماد به نفس ثیر منفی میگذارد مگر کسانی که از شکست پلکانی برای لا رفتن میسازند که معمولا اینچنین افراد دقت و ایت تصمیم میگیرند مخصوصا مورد ازدواج حتما مشاوره میکنند .

عوامل ثیر گذار بر ازدواج ناموفق چیست ؟

کنترل نداشتن بر خلق و خو ، بر احساسات ، بر غرایز و خواسته های افراطی که وضعیت خانواده نا سازگار است . چشم وهمچشمی ، حسادت و رقابت نا بجا . عدم مدیریت صحیح و ن خود و افراد خانواده . یکسان نبودن خواسته ها واهداف خانواده هم .

دلایل متداول برای ازدواج ناموفق چیست ؟

تصمیمیهای عجولانه ، عدم مشاوره قبل از ازدواج وخانواده ، گیر احساسات شدن ، عدم همسانی بین هسته پیشین خانواده و خانواده زه پدید آمده ، هم فرهنگ و همسان نبودن خانواده ها از نظر اقتصادی ، عدم شناخت کافی از همسر آینده واعتماد بیجا .

چگونه از ازدواج ناموفق جلوگیری کنیم ؟

مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره خانواده و روانشناسی خانواده و ازدواج راه رسیدن به یک ازدواج موفق برای همه روشن میشود . دانستن یدها و نید و تطبیق بین خود ، همسر واین عوامل میتواند موفقیت ما ثیر گذار بوده و ما را به خوشبختی برساند .

طلاق بهتر است یا ماندن یک ازدواج ناموفق ؟

بستگی به علت ناموفق بودن ازدواج دارد اگر این دلیل قابل اغماض است بهتر است به زندگی ادامه دهیم و مشاوره آنرا اصلاح کنیم . اما اگر مشاجرات و اهتلافات بقی زیاد است که به روح و جسم افراد خانواده آسیب میرساند بهتر است بعد از یک مشاوره طلاق از ادامه زندگی خودداری کنیم .

عوامل ازدواج ناموفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۰:۵۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشکلات و مزایای ازدواج در سن بالا

۵٫۰
۰۱

ازدواج سن لا

ازدواج سن لا یکی از اتفاق هایی است که امروزه جامعه ما بسیار به چشم می خورد . مسائل زیادی از جمله مسائل اقتصادی ، تحصیلی و فرهنگی موجب افزایش ازدواج سن لا شده است .

برخلاف گذشته ، امروزه جوانان ترجیح می دهند زمانی که به امکانات رفاهی کامل دست پیدا نکرده اند ازدواج نکند نتیجه رسیدن به این خواسته سنین لا تن به ازدواج نمی دهند . این روزها بسیار از جوانان می شنویم که وقتی صحبت از ازدواج می شود بسیاری الویت های مهم تر از ازدواج را نظر دارند که ازدواج را مرحله اخر لیست خود قرار داده اند . معمولا داشتن تحصیلات عالیه ، داشتن کسب و کار مناسب ، رفتن به سفرهای مختلف و … از اولویت های جوانان قبل از ازدواج است .

گذشته معمولا ازدواج و آغاز یک زندگی جدید همراه ساده ترین امکانات اولیه یک زندگی بود و دختر و پسر هم همراه می شدند و کمک یکدیگر به آرزوهایشان ل و پر پرواز می دادند و سعی می کردند ازدواجشان ثمره و نتیجه ی ایده آلی داشته شد وقتی به پشت سر خود نگاه کردند به روزهای قبل افتخار کنند . اما این روزها دختر و پسر ترجیح می دهند به تنهایی تمام ایده آل ها را بدست آورند و هنگامی به یکدیگر برسند که به تمام خواسته ها و آرزوهایشان رسیده شند .

آیا ازدواج سن لا مضر است ؟

نکته این جا است که آیا ازدواج سن لا مضر است ؟ قطعا این طور نیست و به همان اندازه که می توانیم از مضرات ازدواج سن لا بگوییم می توانیم رابطه بخش های مفید این اتفاق هم صحبت کنیم و ید بسنجیم شرایط چگونه ایجاب می کند و کدامیک آن شرایط برای ما مفید تر می شد .

اما اینکه به طور کلی ازدواج سن لا بهتر است یا سن پایین تر جای بحث و گفتوگوهای بسیاری دارد که ادامه تمام جوانب را نظر می گیریم به توضیح کاملی از مزایا و معایب آن می پردازیم و انتخاب و نتیجه گیری را به شما بزرگواران می سپاریم .

واقع این تفکر بین جوانان ما شکل گرفته است که ازدواج مانع بزرگی برای رسیدن به دیگر اهداف است و وجود آن ید بقیه کارهای زندگی را به طور تمام و کمال کنار بگذاری ، هرچند این تفکر به طور کامل هم غلط نیست و قاعد ازدواج و پذیرفتن یک نقش و مسئولیت جدید ممکن است شما را از برخی کارهایی که گذشته داشته اید کمی دور کند اما مقابل می تواند موفقیت های جدید دیگر و بسیاری اتفاقات جدید بهتر را برای شما فراهم کند که این امر خود نیازمند یک انتخاب ست و آگاهانه است . اما انتخاب این مسیر دیگر نیازی نیست به ازدواج سن لا بیاندیشید .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشکلات ازدواج سن لا

مشکلات ازدواج سن لا معمولا نسبت به مزایای آن پیشی گرفته و این امر موجب شده عامه مردم نگاه خوب و مثبتی به ازدواج سن لا نداشته شند . همانطور که می دانید یکی از دغدغه های والدین ازدواج فرزندانشان است نتیجه به قول معروف آروزی دیرینه پ و ماهای این مرز و بوم به خانه بخت رفتن فرزندشان است حال تصور کنید که ما های این روزها چق ید برای رسیدن به این آرزویشان صبور شند . معمولا به جوانی که سنین لاتری نسبت به بقیه ازدواج نمی کند واژه هایی مانند سخت گیر ، حساس و یا وسواس را نسبت می دهند و مدام او را بت این اتفاق سرزنش می کنند و تکرار این سرزنش ها و دغدغه ها موجب سلب آرامش فرد می شود و گاها عث می شود از روند زندگی روزمره خارج شود و گیر این حواشی شود .

اما اینکه مشکلات ازدواج سن لا چه حد جدی است و نگرانی والدین چه اندازه قابل ک است نیاز به شناخت بیشتر مشکلات ازدواج سن لا را دارد که زیر به آن می پردازیم .

برخی مشکلات ازدواج سن لا

  1. وسواس پیدا کردن انتخاب همسر به دلیل زیادی ریز شدن ملاک های سخت گیرانه ازدواج .
  2. ترس از ازدواج به دلیل وابستگی زیاد به زندگی مستقل .
  3. سردی برقراری ارتط به دلیل عبور از سنی که شورواشتیاق و جذابیت یک رابطه را خواسر بود.
  4. ترس از داشتن رابطه جنسی و سردی رابطه که بیشتر خانم ها دیده می شود .
  5. مشکلات روری و اختلال فرزند دار شدن .
  6. تفاوت سنی زیاد فرزندان آینده .

آنچه ذکر شد تنها بخش های اصلی مشکلات ازدواج سن لا می شد و هریک از موارد ذکر شده خود دارای جزئیات زیادی است که برای آگاهی کامل و ثیرات روانشناختی آن زندگی فرد را ید توسط متخصصان و مشاوران قبل از ازدواج میان بگذارید .


بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟


مزایای ازدواج سن لا

مزایای ازدواج سن لا یکی از موارد مهمی است که ید ذکر گردد زیرا این موضوع به طور عمده مظلوم واقع شده و گویی ازدواج سن لا هیچگونه سودی برای افراد ندارد حالی که اینگونه نیست .

یکی از مهم ترین مزایای ازدواج سن لا این است که دختر و پسر گرچه دیر تر از بقیه انتخاب خود را پیدا کرده اند و حالا راضی به ازدواج فرد مورد علاقه خود شده اند اما نکته این است که هردو به انتخاب خود کاملا مسلط هستند و می دانند انتخاب آنها از همه نظر همانی است که همه ی این سال ها را فدایش کرده اند .

مزایای ازدواج سن لا دختران این است که دست از انتخاب های صرفا عاطفی کشیده اند و عقل و منطق عشق را چاشنی ازدواج می کنند همچنین پسران ملاک ها عقلانی تر صورت می گیرد و مطمئن هستند این ملاک ها و انتخاب ها زودگذر و کورکورانه نیستند .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


آسیب های ازدواج سن لا

آسیب های ازدواج سن لا زمانی آشکار می شود که شما زمان را از دست داده اید و هیچ چیز نمی تواند زمان را به عقب ز گرداند و به شما فرصت های گذشته را زگرداند .

تحقیقات نشان می دهد تعداد زیادی از افرادی که خود را قرنی موقعیت های شغلی یا اجتماعی کرده اند و ازدواج را انتهای لیست های بلند لایشان قرار داده اند و سنین لاتر ازدواج کرده اند زمانی که از آنها پرسیده شده است آیا از انتخاب این مسیر برای زندگین راضی هستید ؟ تعداد زیادی از آنها اظهار پشیمانی کرده اند و اگر ماشین زمان اختیار داشتند هرگز این مسیر را برای زندگی دوره انتخاب نمی کردند زیرا معتقد هستند زندگی که همراه شور و هیجان جوانی ازدواج رخ می دهد نشاط و امید و انرژی بیشتری موج می زند و زندگی سرشار از حال خوب است . نتیجه از جمله آسیب های ازدواج سن لا می توان به بی انگیزگی آینده نیز اشاره نمود .

توصیه هایی برای ازدواج سن لا

توصیه هایی برای ازدواج سن لا برای افرادی که همچنان می خواهد همین مسیر را انتخاب کنند لازم است .

یکی از نکات مهم برای دختران این است که این را نظر بگیرند قطعا ازدواج سنین لا یا حتی مجرد ماندن آخر عمر هزاران ر بهتر از یک انتخاب غلط از روی عجله و ترس از لا رفتن سن می شد . زیرا گاهی حرف ها و سرزنش های اطرافیان و حرف های نگران کننده ای که شاید روزی برسد که همین فرصت را هم دیگر نداشته شی موجب می شود فرد انتخاب عجولانه ای داشته شد . توصیه می شود این مواقع از یک عامل بیرونی آگاه مانند مشاوره خانواده یا مشاوره ازدواج که می تواند خارج از محدوده ی دید شما جوانب را بسنجد و از روی منطق به شما کمک کند راهنمایی بگیرید که بهترین راهنما اینگونه موارد مشاوران خانواده و مشاوران قبل از ازدواج هستند .

از جمله توصیه هایی برای ازدواج سن لا این است که حتما قبل از ازدواج چند جلسه به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنید زیرا ازدواج این سنین بسیار جدی تر است و ید توسط یک فرد آگاه خصوصیات شما و همسرن سنجیده شود از وسواس های فکری دور شوید و انتخاب صحیحی داشته شید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Pros and Cons of Getting Married Later in Life – Kiplinger

مشکلات و مزایای ازدواج سن لا

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۹:۱۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

بدترین ازدواج فامیلی

۵٫۰
۰۱

بدترین ازدواج فامیلی

بدترین ازدواج فامیلی فقط مربوط به اقوام نسبی نیست . بدترین ازدواج فامیلی برخی اقوام صورت میگیرد . اقوامی که شیربها برای دختر پرداخته میشود ممکن است برخی پول کافی نداشته شند و تعویض شوند . بدترین ازدواج فامیلی به همسری گزیدن یک دختر برای پسرشان ازای یک دخترشان برای پسر آنها است . این ازدواجها نه مشاوره قبل از ازدواج انجام میشود نه آزمایشهای ژنتیکی و آزمایش خون . معیارهای ازدواج فقط پرداخت نکردن شیربها است . بدترین ازدواج فامیلی از این لحاظ به آن اطلاق میشود که : زوج ممکن است مورد پسند و دلخواه هم نشند . اگر زندگی یک زوج خاتمه پیدا کند زوج دیگر نیز اختلاف پیدا خواهند کرد .

نوع دیگری از بدترین ازدواج فامیلی ازدواجی است که زهم نسبی نیست . خانواده هایی که چند همسری است ممکن است یکی از نوان دختر نوی دیگر را به همسری برا یا یکی از اقوام نزدیک خود بیاورد . به این ترتیب بر هووی خود تسلط خواهد داشت . از این نظر بدترین ازدواج فامیلی به آن اطلاق میشود که : زندگی دو جوان گرو زندگی دیگران قرار میگیرد . مسلما دلخوری ها از مردی که دو همسر دارد بر سر عروس بیگناه خالی خواهد شد . اختلافات دو خانواده آرامش و آسایش را از آنها خواهد ربود.

مخاطرات بدترین ازدواج فامیلی

مخاطرات بدترین ازدواج فامیلی اینست که کودکان آسیب میبینند . مخاطرات بدترین ازدواج فامیلی اگر نسبی شد که خطر بروز بیماریهای ژنتیکی و وراثتی را به همراه دارد . اگر نسبی نبوده و حالت تعویض یا گرو کشی داشته شد . زندگی آنها همیشه استرس همراه بوده و بیماریهای روحی – روانی به ر خواهد آورد . مخاطرات بدترین ازدواج فامیلی متوجه کسانی است که نسبت به پیامدهای آن بی اعتنا هستند . بدون مشاوره ازدواج بدون مشاوره ژنتیکی اقدام به ازدواج میکنند از چنین افرادی چه توقعی میتوان داشت ؟ مسلما اینگونه افراد طول زندگی نیز به مسائل مهم اهمیت نداده و بی فکری موجب ناراحتی خود و خانواده خواهند شد .

یکی دیگر از مخاطرات بدترین ازدواج فامیلی گیر کردن بقیه فامیل اختلافات خانوادگی است . برخی اوقات زوج برای پا میانی از اقوام میخواهند که وساطت کنند و آرامش آنها برهم میخورد . برخی اوقات نیز برعکس . اقوام دخالت زندگی زوجها ، زندگی آنها را تبدیل به میدان کشمکش های خانوادگی میکنند . برای اینکه ازدواج موفقی داشته شیم آیا بهتر نیست بیشتر بیاندیشیم و اینهمه مشکل و خطر را به جان نخریم ؟ مرکز مشاوره آویژه ضمن آرزوی خوشبختی جوانان از آنها میخواهد مشاوره آینده خود را تضمین نمایند .

معایب بدترین ازدواج فامیلی برای رداری

معایب بدترین ازدواج فامیلی برای رداری اینست که اولا جنین برای رشد و تکامل فیزیولوژیک خود به آرامش نیاز دارد . معایب بدترین ازدواج فامیلی برای رداری اینست که این آرامش حقیقت وجود ندارد . لازم است بدانیم بیماریهایی مانند سنوم دان اثر جهش کروموزومی ماههای اول رداری بوجود می آید . بیماریهای دیگری هستند که اثر فشار روحی بر ما ردار جنین ثیر میگذارد . از زمان لانه گزینی هفت ماهگی که اعضای بدن جنین تشکیل میشود لازم است ما آرامش شد . غذای مناسب ، نشاط ونی و تحت نظر پزشک بودن از ملزومات ما ردار است . برای اینکه نوزادی سالم متولد شود .

از دیگر معایب بدترین ازدواج فامیلی برای رداری داشتن یک بیماری خانوادگی نسل و نسب است . بیماری های توارثی مانند هموفیلی که مردان بروز میکند و زنان ناقل آن هستند . این بیماری فاکتور لخته شدن خون یعنی پلاکتها وجود ندارند و بیمار اثر خونریزی جان میسپارد . این ما ردار شاید فرزند هموفیلی بدنیا نیاورد ولی تمام لحظات استرس بدنیا آوردن نوزاد بیمار را همراه خود خواهد داشت . مورد لاسمی مینور یا بیماری های روحی – روانی نیز این قضیه صدق میکند .

معایب بدترین ازدواج فامیلی از لحاظ نسبت خانوادگی

معایب بدترین ازدواج فامیلی از لحاظ نسبت خانوادگی مورد نزدیکترین نسبهای خانوادگی بیشتر است . مسائل مالی که گرینگیر براان و خواهران هنگام تقسیم میراث میشود . این مشکلات دامنگیر زوج جوان نیز خواهد شد . زندگی و آرامش آنها نیز تحت الشعاع قرار خواهد گرفت . از معایب بدترین ازدواج فامیلی از لحاظ نسبت خانوادگی اینست که دخالت و ابراز نظرهای شخصی این ازدواجها بیشتر است و چون هردو طرف فامیل هستند رعایت احترام و از طرفی اجازه ندادن برای اعمال نظر کار زوجها را دشوار میکند . ازدواج موفق ازدواجی است که آن هردو به آرمانهای مشترک خودنزدیکتر شوند نه به آرمانهای مشترک اکثر فامیل . هرچه نسبت خانوادگی نزدیکتر شد این مشکلات عدیده تر خواهند بود . یبماریهای وراثتی و ژنتیکی هم که جای خود قابل بحث و بررسی است و این ره بسیار گفته ایم .

مشکلات بدترین ازدواج فامیلی

مشکلات بدترین ازدواج فامیلی خیلی بیشتر از ازدواج دیگران است . بسیاری معتقدند ازدواج فامیلی چون شناخت بیشتر است خیلی از نگرانیها کمتر است حالیکه این نوع ازدواجها توقعات لاتر است . وقتی یک عروس یا داماد جدید وارد یک خانواده میشود از او توقع نداریم خیلی از کارهای شخصی والدین را انجام دهند . ابتدا منتظر میمانیم سبک زندگی او آشنا شویم ولی برای فرزند خواهر یا برا چنین نیست . اورا مانند فرزند خود میدانیم و همین احساس صمیمیت توقع بر می آورد . گله وشکایت بیشتر شده و گرینگیر زوج ها میشود . دیده شده که خاله یا عمه به عنوان ما شوهر یا ما زن عروس یا داماد قهر کرده و عث اختلاف بین زوجها شده است . زن عمو و زن دایی ،عمو و دایی و شوهر خاله و شوهر عمه نیز از این قاعده مستثنی نیستند .

از مشکلات بدترین ازدواج فامیلی میتوان برعکس مورد پیش ره توقعات زوج از خانواده ها بگوییم . این توقعات نیز دامنگیر والدین خواهد شد . والدین کافیست برای خانواده خود امکانات جدیدی فراهم کنند . اینجاست که عروس خانم و آقا داماد دلخور و ناراحت زن به گله میگشایند . بدترین ازدواج فامیلی همان نزدیکترین نسبت خانوادگی است که البته مانند همه موارد استثنا هم وجود دارد . این ره هم محث بعدی تقریر خواهیم کرد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره ازدواج فامیلی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:۱۰ of History’s Worst Marriages

نویسنده: زهره حبیبی نوده

سوالات متداول

معایب اصلی ازدواج فامیلی چیست ؟

آگاهی از رازهای پنهان همسر ، انتقال بیماری ها . یکنواخت شدن اقوام به دلیل عدم ورود افراد جدید بوسیله ازدواج . اعمال نظر و ابراز نظرهای فامیل که به دخالت سلایق و امور زندگی منتهی میشود .

بدترین نوع ازدواج فامیلی چیست ؟

ازدواج کسانی که بین آنها بیماریهای ژنتیکی وجود دارد و زوج از نظر ژنتیکی شبیه به هستند . بروز بیماری های توارثی . مصداق ان روسهایی که بیش از نود صد آنها نابینا به دنیا می آیندچون این روس همه از یک نسل هستند و واقع ازدواجها همه فامیلی است .

پر خطر ترین ازدواج فامیلی کدام است ؟

پرخطرترین ازدواج فامیلی ، ازدواج دو ناقل بیماری های توارثی یا ژنتیکی است که به ظاهر سالم هستند ولی ناقل بیماری به فرزندان میشند . بیماری فرزندان دو ژن مثبت شدید تر خواهد بود که عث یک عمر پشیمانی میشود.

بیماریهای ناشی از ازدواج فامیلی

بیماریهایی مانند کم خونی توارثی که فقر آهن تفاوت دارد ( لاسمی مینور که فرزندان بصورت ب لاسمی ماژور نمود پیدا میکند ) بیماریهای روحی روانی مانند دوقطبی ، اوتیسم ، اسکیزو فرنی یا شیزوفرنی البته این بیماریها هنوز ثابت نشده که منشا ژنتیکی و وراثتی داشته شند ولی مطالعات نشان داده کسانی که مبتلا هستند نسل های قبلیش نیز این بیمارها وجود داشته اند .

توصیه های پزشکی برای ازدواج فامیلی چیست ؟

شرکت آزمایش های غرلگری پیش از ازدواج بخصوص ازدواج های فامیلی . شرکت آزمایش های غرلگری قبل از رداری . صورت مشاهده بیماری های پنهان از ازدواج خود داری کنید . بطور کلی از نظر علمی و پزشکی ازدواج فامیلی مردود شناخته میشود . چون آزمایشهای غرلگری فقط مورد زوج ها انجام میشود حالیکه بیماریهای توارثی و ژنتیکی هفت نسل قابل انتقال هستند .

بدترین ازدواج فامیلی

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۷:۲۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

ازدواج با همسن

۵٫۰
۰۱

ازدواج همسن

ازدواج همسن جز ازدواج هایی است که بسیار زیاد اتفاق می افتد و جامعه امروز ما کاملا عادی تلقی می شود . وقتی به ازدواج همسن می اندیشیم معمولا به یاد زوج های شاد و پر انرژی میافتیم که تمام مسائل زندگی را هم حل می کنند و مدام چالش های تلخ زندگی را تبدیل به خاطراتی شیرین و ماندگار می کنند و برای رسیدن به قله های موفقیت به یکدیگر قول داده اند دست همدیگر را رها نکنند . ازدواج همسن زمانی می تواند موجب خوشبختی شد که زن و مرد هم به یک نقطه بنگرند و زندگی دارای یک هدف مشترک شند و برای رسیدن به این هدف دست به دست یکدیگر بدهند .

صمیمیت و گرمایی که معمولا ازدواج همسن مشاهده می شود بیشتر به دلیل خاطرات مشترک از یک سن و تجربه های نزدیک به هم است و این خود عث می شود زندگی احساس برابری شکل بگیرد و هیچ یک از دیگری حس برتری نداشته شد .

ست است که معمولا گفته می شود بهتر است ازدواج ، دختر سه شش سال از پسر کوچک تر شد از نظر بلوغ فکری و عقلی به یکدیگر نزدیک شند . اما ازدواج همسن این مزیت را دارد که شما و همسرن تمام اتفاقات را هم تجربه می کنید و این تجربه ها برای هیچیک تکراری نیست .

امروزه دانشگاه رفتن جوانان به دلیل اینکه محیطی را به وجود آورده که دختران و پسران همسن بیش از پیش هم ارتط هستند و خب احتمالا سبب به وجود آمدن برخی دلبستگی ها می شود ازدواج همسن نیز بیش از پیش صورت می گیرد .


بیشتر بخوانید:مشکلات و مزایای ازدواج سن لا


محاسن ازدواج همسن

محاسن ازدواج همسن برای کسانی که قصد ازدواج همسن خود را دارند شنیدنی است .

وقتی انتخابن برای یک زندگی مشترک فردی می شود که همسن و سال خودن است احساس صمیمیت بیشتری او می کنید خواسته هاین را راحت تر بیان می کنید و وقتی او د و دل می کنید حس می کنید بهتر از هرفرد دیگری شما را ک می کند و لازم است یادآوری کنم تجربه ی این احساس یک زندگی مشترک یکی از محاسن ازدواج همسن است که ممکن است هرکسی آن را تجربه نکند .

از جمله محاسن ازدواج همسن به موارد زیر می توان اشاره کرد :

  1. مرد احساس مدیر بودن نمی کند و زن احساس بهتری را تجربه می کند .
  2. هم تجربه کسب می کنید و این براین زگی و جذابیت دارد .
  3. انتظارات نزدیک تری دارید زیرا بلوغ فکری ، عقلی نزدیک تری دارید و حتی جهانبینی های شبیه تری دارید .
  4. راحت تر یکدیگر مشورت می کنید و هم یک تصمیم می گیرید .

بهترین تعریف از محاسن ازدواج همسن این است که بگوییم یک کلام بهتر حرف همدیگر را میفهمید و ک بهتری از وضعیت روحی و جسمی یکدیگر دارید .

تحقیقات نشان می دهد زوج های همسن معمولا هیجان بیشتری را زندگی مشترک رغم می زنند می توان گفت این زندگی مشترک مسافرت های ناگهانی و بی برنامه و یا تغییرهای ناگهانی مثل تغییر محل زندگی و … بیشتر از بقیه ممکن است رخ بدهد و نکته این است که تمام این اتفاقات بدون نگرانی و حتی رضایت کامل آنها صورت می گیرد .

زوج های همسن انرژی که از همدلی و همراهی دونفره شان بدست می آورند می توانند هر اتفاق بزرگی را رقم بزنند .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


معایب ازدواج همسن

معایب ازدواج همسن ست زمانی اتفاق می افتد که این زوج خوشبخت وارد لج زی بشوند . یکی از اتفاقات تلخی که ممکن است زندگی یک زوج همسن را از هم بپاشد به وجود آمدن اختلافاتی است که موجب شود این زوج نسبت به هم بی عاطفه شوند که دلایل آن را زیر ذکر خواهیم کرد :

  1. یکی از معایب ازدواج همسن که ست نقطه مقابل محاسن این نوع ازدواج نیز هست این است که این همسن بودن و صمیمت زیاد موجب شود حرمت ها بین زوجین از بین برود .
  2. معمولا زنان از نظر روابط جنسی زود تر از مردان پیر می شوند و زمانی که زوج همسن شند این نکته آینده می تواند مشکل ساز شود زیرا ازدواج هایی که مرد بزرگ تر است این تعادل به واسطه اختلاف سنی حل می شود اما زوج های همسن اینطور نیست .
  3. یکی دیگر از معایب ازدواج همسن این است که مرد به دلیل بی تجربگی و یا تجربه ای به اندازه ی زن ، قا به مدیریت خانواده نشد و این موجب شود زن ، که همواره به دنل پشتوانه ای زندگی مشترک است احساس خلع کند .

    بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟


صمیمیت بین زوج های همسن

یکی از نکاتی که لازم است زوج های همسن به آن توجه کنند این است که نگذارند همان صمیمیتی که موجب به وجود آمدن لحظات شیرین زندگیشان شده است موجب شود احترام بین آن ها به واسطه صمیمیت بی آنکه متوجه شوند از بین برود و بدون آنکه بدانند موجب دلخوری یکدیگر شوند زیرا جبران این اتفاق می تواند خیلی زیان ر و سخت شد .

فرض کنید به دلیل صمیمیت خیلی زیادی که بین یک زوج همسن وجود دارد زن بی هیچ مقدمه ای تنها زن طنز طرز لس پوشیدن همسر خود را زیر سوال ببرد و از او بخواهد دیگر به تنهایی به خرید لس نرود و ممکن است همین لحن صحبت که بیشتر به دلیل صمیمیت فراوان است موجب رنجش همسر شود و طولانی مدت و تکرار دیگر مسائل موجب یک اختلاف شود ؛ حالی که اگر لحن بهتری برای بیان همین موضوع بکار برده شود هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد .

ازدواج همسن از نظر روانشناسی

ازدواج همسن از نظر روانشناسی مشکلی ندارد و بیشتر به دیگر شرایط وابسطه است .

برای ازدواج همسن بهتر است ابتدا بلوغ عقلی و فکری دختر و پسر سنجیده شود نظر گرفتن شرایط یابند که آیا مناسب برای یکدیگر هستند یا خیر. که برای یافتن این موضوع بهترین کار مراجعه به مشاوره ازدواج است که آگاهی و تجربه تشخصیص می دهند زوج از لحاظ طرز تفکر و فرهنگ و اخلاقیات چه اندازه به یکدیگر نزدیک هستند .

ازدواج همسن از نظر روانشناسی آسیب شناخته نمی شود اما معمولا ترجیح این است که دختر به دلیل بلوغ عقلی و منطقی زود تر نسبت به پسر کوچک تر شد از لحاظ فکری یک سطح قرار بگیرند اما زوج های همسن را نیز آسیب تلقی نمی کنند چرا که بسته به افراد ممکناست تمام این شرایط تغییر کنند . و حال حاضر تنها ازدواجی که جزو ازدواج های نامتعارف جامعه شناخته می شود ازدواج زن بزرگتر از مرد نیز است .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


توصیه هایی برای ازدواج همسن

توصیه هایی برای ازدواج همسن برای کسانی که قصد این نوع ازدواج را دارند بسیار ضروری است . اولین و مهم ترین نکته این امر این است که مطمئن شوید از نظر فکری همسرن یک سطح قرار دارید و آینده به مشکل برنمی خورید ؛ همانطور گه پیش تر گفتیم برای آگاهی از این امر بهترین کار راهنمایی از مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره خانواده می شد .

از د یگر توصیه ها برای ازدواج همسن این است که بدانید آیا شما می توانید یک مرد همسن خودن را برای زندگی انتخاب کنید . زیرا این احساس کاملا شخصی است و بعضی از زن ها به طور ذاتی نمی توانند مرد همسن خودشان را به عنوان یک شریک زندگی قبول کنند زیرا ترجیح می دهند همسرشان از خودشان بزرگ تر شد احساس بهتری داشته شند و می توانند زندگی به آنها تکیه کنند و احساس امنیت بیشتری داشته شند ؛ اما این احساس ها کاملا فردی است و ممکن است هرکس به نحوی شد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Will the marriage between a same-aged boy and girl make …

ازدواج همسن

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۳:۴۵ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره ازدواج آنلاین

۵٫۰
۰۱

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره ازدواج آنلاین چرا و به چه منظور انجام میشود ؟ مگر نه اینست که زوجی تصمیم میگیرند ازدواج کنند تحقیق میکنند ؟ مشاوره ازدواج آنلاین چه چیزی به زوجین ارائه خواهد داد که دانسته های طرفین متفاوت خواهد بود ؟ مشاوره ازدواج آنلاین چه زمینه ای فعالیت میکند ؟ چرا مشاوره ازدواج آنلاین گسترده شده ؟ چرا به مشاوره ازدواج آنلاین بها داده میشود ؟ مشاوره ازدواج آنلاین نه علم غیب میداند و نه ماورایی است . مراکز مشاوره ازدواج آنلاین کارشناسان و محققان مورد رفرها تحقیق میکنند . مراکز مشاوره ازدواج آنلاین بر روی از هم گسیختگی خانواده ها مطالعه شده است . مراکز مشاوره ازدواج آنلاین بر روی طلاق ها بررسی شده . خانواده های طلاق آسیب شناسی شده اند و دلایل روشن شده است . مراکز مشاوره ازدواج آنلاین طلاق ها دسته بندی شده و علت آنها اختیار کارشناسان قرار میگیرد .

کارشناسان طرح سوال های مختلف و شنیدن پاسخ هاین به الگوی رفری شما پی میبرند . سپس از کسی که قرار است شما ازدواج کند اطلاعاتی یافت کرده و به الگوی رفری او هم پی میبرند . مرحله بعد این الگوها را کنار هم قرار داده و جمع بندی میکنند . مسلما هیچ دو نفری صد صد هم متناسب نیستند . اما کارشناسان عوامل اختلاف وآسیب رسان را کنار عوامل ایجاد تفاهم قرار میدهند . اگر فاکتورهای اختلاف بیشتر بود بیان میکنند . اگر عوامل ایجاد تفاهم بر آن فاکتورها میچربید هم تشخیص میدهند که این دو نفر مناسب هم هستند . تشخیص و ضمن توصیه به ازواج معمولا زندگی ها قوام بیشتری خواهند داشت . توصیه برای چه ؟ برخی موارد عوامل ایجاد تفاهم بیشتر است و برخی رفرها نیز قابل اصلاح هستند اینگونه موارد کارشناسان توصیه و تذکرهایی را لازم میدانند .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


بهترین مشاوره ازدواج آنلاین

بهترین مشاوره ازدواج آنلاین مشاوره ایست که از روی صداقت شد . به مشاور تمام نکات ریز و شت که سوال میشود ید صداقت پاسخ داد . اما برخی نکات از زوج ید پنهان شود که تشخیص این نکات به عهده کارشناس مربوطه میشد . پس تکلیف صداقت زندگی چه میشود . به مصداق « جز راست نید گفت ، هر راست نشاید گفت » صداقت نگفتن تفاوت دارد . برای آسودگی خیال و برخی قضاوت های عجولانه بهتر است برخی مسائل زمان مجردی وارد زندگی خانوادگی نشود . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین بهتر است ابتدا به صورت تکی و یک نفره و هرکدام جدا انجام شود . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین اینگونه است که ابتدا یدها و نیدهای زندگی توسط کارشناس روشن شود . سپس هردو نفر و به صورت آنلاین میتوانند بهترین مشاوره ازدواج آنلاین را انجام دهند .

بهترین مشاوره ازدواج آنلاین به تقویت نکات تفاهم زا خواهند پرداخت . بکار گیری توصیه های کارشناس برخی رفرها اصلاح خواهد شد و برخی دیگر حذف خواهند شد . اینگونه بهترین مشاوره ازدواج آنلاین صورت میگیرد . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین بهتر است بعد از این مرحله به مشاوره خانواده پرداخته شود . بهترین مشاوره ازدواج آنلاین ابتدا خانواده هر یک از زوجین جداگانه مشاوره بگیرند . بعد از آن و برای غرل کردن رفرها هم مشاوره داشته شند . اینگونه است که هم زوجین میدانند چه نکاتی را تقویت و چه نکاتی را اصلاح و چه نکاتی را حذف کنند و هم خانواده ها . چون برخی موارد زوج مشاوره میگیرند ولی خانواده ها عث اختلاف میشوند . وقتی خانواده ها هم به نکات ضعف و قوت خود پی بردند معاشرت آسانتر و شیرین تر خواهد شد .

مزایای مشاوره ازدواج آنلاین

مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که میتوانید به راحتی کارشناس وارد شور شوید . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که اصلاح الگوی رفر هر دو خانواده به راحتی انجام میشود . مزایای مشاوره ازدواج آنلاین به اینست که منزل شخصی خود میتوانند جلسه مشورت کارشناس داشته شند . از محدودیتهای مراکز برای جلسه ، اجتماع اق مشاوره است . این اق ممکن است محدودیت جا مواجه شد . ممکن است به دلیل راحت نبودن جای نشستن ، سالمندان خانواده راحت نشند و زودتر بخواهند جلسه را ترک کنند . تشویش و اضطراب جلسه از سویی و حضور یک مکان نامانوس از سوی دیگر به جلسه خدشه وارد میکند . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که هر کس احساس میکند خانه خود نشسته وگپی دوسنه میزند . این حس میتوانند به راحتی حرف دلشان را بزنند و به تفاهم برسند .

مشاوره آنلاین کنترل جلسه راحت تر است یک اق . از مزایای مشاوره ازدواج آنلاین اینست که نوبت صحبت به همه میرسد و حتی برخی میتوانند موقع لازم وارد تدل نظر شوند . ضمن رسیدگی به برخی امور زندگی ان جلسه قابل اجرا است . مشاور دیدن منزل شخصی از طریق اینترنت بهتر میتواند سطح زندگی هر یک را تشخیص دهد . نوع چیدمان منزل او را لایف اسیل هریک آشنا میکند . روش زندگی ایجاد تفاهم یا اختلاف موثر است . مثلا یکی دوست دارد به جای فرش گران بها از یک سری راحتی منزل استفاده کند و دیگری به فرش اهمیت میدهد . همه اینها ممکن است ذره ذره جمع شده و موجب اختلاف شود . یک طرف علقه های خود به دیزاین خانه اهتمام بورزد . پس از مدتی دیگری احساس کند چیدمان خانه به او حس خوبی نمیدهد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین مهم است . از آن جهت اهمیت دارد که پسر یا دختر ممکن است بخواهند ازدواج کنند اما آمادگی لازم را نداشته شند . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین هریک به میزان آمادگی خود برای ازدواج پی خواهند برد . آمادگی از نظر اقتصادی و مالی ، آمادگی پذیرش سختی ها و آمادگی مرزه سختی ها و مشکلات زندگی . یک پسر و یا دختر ید برای همزیستی یک فرد دیگر آمادگی پیدا کند . زوج او او متفاوت است . تفاوت بد نیست بلکه زییی زندگی تفاوت هاست . چگونگی پذیرش و کنار آمدن تفاوت ها مهارت زندگی هر فرد را مشخص میکند . تفاهم به معنای یکی شدن نیست بلکه ک متقابل است . ک متقابل مهارتی است که ما را برای یک همزیستی آماده میکند . این تفاهم است که دو نفر از دو خانواده متفاوت را کنار هم خوشبخت میکند .

فردی که یک خانواده دیگر بزرگ شده فرهنگ زندگیش متفاوت است . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین طرز مطابقت فرهنگی را به زوجین خواهد آموخت . این مشاوره مشترکات فرهنگی را تقویت و بخشی از آنها را اصلاح و برخی را به نفع دیگری حذف میکند . مواردی هم ید فرهنگ هم کنار بیایند . این به معنی کنار زدن فرهنگ خود و پذیرفتن فرهنگ دیگری نیست . بلکه کنار آمدن و ایجاد هم فهمی است . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین راه ایجاد این همزیستی را رهنمون میشود . زوجهای جوانی که مشاوره قبل از ازدواج زندگی مشترکشان را آغاز میکنند موفق تر هستند . مشاوره ازدواج شما را برای زندگی کردن همسرن و خانواده همسر آماده خواهد کرد . مشاوره خانواده ، خانواده های شما را برای معاشرت خوب و سالم راهنمایی میکند . داشتن ازدواج موفق آرزوی همه است .

مرکز مشاوره ازدواج آنلاین

مرکز مشاوره ازدواج آنلاین ک متقابل خانواده ها را نظر میگیرد . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین برای اینکه شما و خانواده ن مهارتهای زندگی را بیاموزید تلاش میکند . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین به جامعه ای می اندیشد که وقتشان را صرف پیشرفت جامعه کنند . جامعه ای که برای حل مشکلات ون خانواده پیش بینی نمیتواند بکند چگونه میتواند جامعه ای پیشرو داشته شد . مرکز مشاوره ازدواج آنلاین بر آن است برای آیندگان جامعه ای بدون استرس و تشویش پیش بینی کند . جامعه ای که به جای حل مشکلات راه زندگیشان روشن و دلنواز شد . د رچنین جامعه ای اذهان ز میشوند . افکار آدمی راه ساختن به کار گرفته میشود . فرزندان سالم و بی دغدغه بزرگ میشوند . همه شاد هستند و راه خیر و صلاح جامعه قدم برمیدارند . به اهداف آرمانی خود میرسند و برای نجات انسانها تلاش میکنند .

این جامعه همه به همنوعان خود عشق میورزند و برای سعادت آنان قدم برمیدارند . یک جامعه که همه به فکر همنوعان خود هستند مشکلات اقتصادی کمتری مشاهده میشود . کینه و عداوت کمتری دیده میشود و همه یکدیگر را دوست دارند . این جامعه ازدواج ها از روی تدبیر ، تفاهم و عشق صورت میگیرد نه مصلحت . یک زوج جوان پس از آمادگی برای ازدواج بدنل همسر مناسب خواهند بود . به دنل نیمه گمشده ای که او را کامل کند و او هم همسر خوا . خانواده ها شوق به دنل کسی خواهند بود که جفت مناسبی برای فرزندشان شد نه پولدارتر . فرهنگ مشاوره میتواند برروی فرزندان نیز ثیر گذار شد . وقتی شما فرهنگ مشاوره پیش بروید فرزندانن نیز سی از شما مشورت میکنند . اول شما و برای تصمیم گیری های مهم از مراکز مشاوره و کارشناسان .


بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟


مرکز مشاوره ازدواج آنلاین آویژه

مرکز مشاوره ازدواج آنلاین آویژه نیز برای یک جامعه آرمانی تلاش میکند . چون خانواده سنگ بنای هر جامعه را تشکیل میدهد این مرکز بیشتر هم و غم خود را به خانواده اختصاص داده است . مرکز مشاوره آنلاین آویژه برای خانواده های محترم انواع مشاوره ها را برنامه ریزی کرده است . مشاوره ازدواج تلفنی برای کسانی که به مرکز آویژه به صورت حضوری دسترسی ندارند . همینطور برای خانواده هایی که ممکن است مجهز به اینترنت نشند . این مرکز نه تنها برای ازدواج بلکه برای انواع مسائلی که به مشاوره نیاز دارند بصورت تلفنی مشاوره میدهد . مشاوره خانواده ، مشاوره جوان و نوجوان و مشاوره کودک ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه و ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج ، مشاوره زناشویی و انحرافات جنسی ، مشاوره به بیماران روحی – روانی ، مشاوره به کسانی که معرض آسیب هستند .

این مرکز دسترس داشتن کارشناس حوزه های مختلف آماده مشاوره و مان است . شما میتوانید از طریق گوگل سایت این مرکز را جستجو کرده و خدمات آنان آشنا شوید . مرکز مشاوره آویژه بعد از مشاوره صورت نیاز بیماران را به روانپزشکان متخصص معرفی میکند . مرکز مشاوره آویژه روان مانان کارامد خود مراحل اولیه بیماران را مداوا نموده و انان را از بروز آسیب های جدی مصون میکند . شما میتوانید برسر دو راهی ها از مشاوران مرکز آویژه کمک بخواهید . این مرکز کمک گرفتن از بروزترین فن آوری های نوین شما را جدیدیترین روش ها تصمیم گیری یاری میکند . هر خانواده برای به روز بودن نیاز به مشاوره دارد . اطلاعات نوین به سرعت حال پیشرفت است و توجه به نیاز بشر حال تولید علم است . حیف است ما از دنیا جا بمانیم .

صداقت ازدواج

هر شخصی وقتی برای ازدواج تصمیم میگرد میخواهد بهترین زوج شد . زن یا مرد تفاوت نمیکند . یک زن دوست دارد بهترین نوی دنیا شد و یک مرد دوست دارد یک آقای به تمام معنی شد . یک زن دوست دارد تلاش های همسرش برای هردو خانه ای بسازد از عشق و محبت و یک مرد میخواهد ق زحمات نوی خانه را بداند و او را به خوشبخترین زن دنیا تبدیل کند . اما چه میشود که هردو به یک مرد ساده بودن و یا یک مرد ساده بودن اکتفا میکنند . مرد ابتدای آشنایی برای اینکه بتواند دختر دلخواهش را جذب کند فقط لبخند میزند . فقط گذشت میکند . خیلی از بوهایش را رها میکند فرهنگش را لای دندان هایش میجود دگرگونه جلوه دادن خود دختر دلخواهش را بدست آورد . دقیقا همین جریان مورد دخترها برای بدست آوردن مرد دلخواه شان مصداق دارد .

موارد افراطی عکس هم داریم . دختر از اولین کسی که قابش را به تپش عاشقانه وا داشت تمام جزئیات میگوید اسرار کوچک و بزرگ دخترها و پسرهای فامیل . پسرها هم برای صادق بودن دست به چنین عملی میزنند . لذا ید بدانیم چه بگوییم ؟ و چه نگوییم . چه حد پیش برویم و خط قرمز راز داری شخصی ، فامیلی و یا خانوادگی ما چه محدوده ای است . یادمان شد مسائلی که گذشته بوده و اکنون فیصله پیدا کرده ید پنهان شود . این مسائل شخصی ماست و حریم آن محترم است و نید آشکار شود . ما حق نداریم به احساسات همسر آینده مان آسیب برسانیم . این مسائل نید هیچ اثری برزندگی مشترک ما بگذارد . اما مسائلی که مستقیما زندگی آینده ما ارتط است ید گفته شود .


بیشتر بخوانید:مشکلات و مزایای ازدواج سن لا


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Marriage Counselor Online | #1 Online Counseling Website

مشاوره ازدواج آنلاین

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۱:۴۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

وظایف مرد در برابر همسر و خانواده

۳٫۷
۰۷

وظایف مرد برابر همسر جز مهمی از زتدگی مشترک را تشکیل می دهد . این شراکت ابعاد مهمی از زندگی هر دو فرد را شامل می شود . مانند روابط عاطفی ، روابط خانوادگی ، روابط جنسی و غیره . توجه و مدیریت کردن تمام این ابعاد نیازمند مهارت های ویژه ا است . بی تردید یکی از وظایف مرد برابر همسر این است که به آرامی افکار و احساسات خود را بیان کند . این بیان ید به شیوه های بدون قضاوت صورت بگیرد .

فهم خود از رفر همسرن را برای او زگو کنید

وظایف مرد برابر همسر این است که فهم خود را از گفته های شریک زندگی خود لا ببرد . هنگامی که هر دو طرف رابطه بدین صورت یکدیگر رفر می کنند زخورد خوبی دارد :

  • فرصت قابل توجهی برای ارزیابی و شناخت احساسات و افکار شریک زندگی است . بدین صورت سوتعبیر و سو تفاهمات بسیار کاهش می یابد .
  • این ز خود به هر یک از زوجین این فرصت را می دهد که بدانند به چه میزان بر رفر همسرشان ثیر می گذارند .
  • روی هم رفته زوجین شناخت کافی از دیدگاه های قبل و ز یکدیگر بدست می آورند .

وظایف مرد برابر همسر این است که هنگام زخورد دادن به طرف مقابل صادق و حمایتگر شد . یکی دیگر از وظایف مرد وظایف مرد برابر همسر این مورد را شامل میشود . مسائل را هر سطحی پنهان نکنید .


بیشتر بخوانید: روابط زناشویی چیست


روابط زناشویی از بی تفاوتی پرهیز کنید

وظایف مرد برابر همسر و خانواده ایجاب میکند هنگامی که متوجه منظور همسرش شد بلافاصله پاسخ دهد . مرد رابطه نید وقت را تلف کند . خیر بیجا آثار همدلی و ک شما را کاهش میدهد . هر دو طرف رابطه البته وظیفه دارند احساسات و افکار خود را صادقانه بیان کنند . البته نید فراموش کنید زمانی که گفتیم مردان مییست حمایتگر شند این نیست که بی رحمی توام شود . مثلا به جای اینکه بگویید « همه چیز را خراب کردید » میتوانید بگویید « اینجا بهتر میتوانستید عمل کنید » .

وظایف مرد برابر همسر و خانواده از اهمیت والایی برخوردار است . مخصوصاً زمانی که تعامل زوجین واقعا آزاردهنده میشود .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی


وظایف مرد برابر همسر چیست ؟

وظایف مرد برابر همسر چیست . هنگامی که وظایف مرد برابر همسر و خانواده را بررسی میکنیم . این را نیز ید ذکر کنیم که فقط داد و فریاد نیست که به رابطه آسیب وارد میکند . کنایه صحبت کردن ، تحقیر کردن ، بد زنی و سخن خشونت آمیز رابطه را تهدید میکند . جواب سوال وظایف مرد برابر همسر چیست . ید به این نکته اشاره کرد که از بکار بردن واژه های دو پهلو پرهیز کنند .

هنگامی که مثلا شوهر به همسرش میگوید « وای من چق بدبختم … » احساس ارزشمندی همسرش را تخریب میکند . این جملات میتواند به معنی این شد که همسر او فردی مشکل دار و معیوب است . البته این فقط از وظایف مرد برابر همسر نیست و زنان نیز ید از این کار پرهیز کنند . مورد اینکه وظایف مرد برابر همسر چیست ید گفت این موضوع حیطه های بسیاری را پوشش میدهد .

مهمترین وظایف مرد برابر همسر چیست؟

مهمترین وظیفه مرد برابر همسر همدلی و همزنی و اعتنا به احساسات همسرش میشد . انجام هر یک از آنها به صورت ویژه ای به رابطه کمک میکند . زنان بهتر است از ابراز احساسات به عنوان سلاح بهره نگیرند . بهتر است شما احساساتن را برای همسرن توصیف کنید . حتی آنها را صراحت بیان کنید . « من واقعا حال حاضر احساس خستگی و انزوا میکنم … . از مهمترین وظیفه مرد برابر همسر آن است که استفاده از جملات نیشدار را متوقف کند .

اشتهات مردان رابطه زناشویی بیشتر هنگامی رخ میدهد که مورد موضوعی توافقی صورت میگیرد . اغلب مردان فراموش میکنند که جزئیات آن را مشخص کنند و به آن عمل ورزند . مهم است که بدانید بعضی اوقات این توافقات جنبه های دیگری هم دارند . از جمله مهم ترین اشتهات وظایف مرد برابر همسر و خانواده این است که جنبه پنهانی توافقات را نظر نمیگیرند . آقایان ید بدانند همسرشان از این موقعیت برای ارزیابی میزان تعهد آنها بهره میگیرند . بعضی اوقات مسفانه مردان اینجا حس میکنند فریب خورده اند . عصبی میشوند .

از وظایف مرد برابر همسر و خانواده این است که به همسر خود بفهماند که او آب زیر کاه نیست . هدف او عث سوء تفاهم نشود . اشتهات مردان رابطه زناشویی اینجا میتواند بدتر هم میشود . زمانی که آنها حس میکنند قرنی نیز شده اند . مردان نید حس کنند اینجا فقط منطق آنها ست است . نید بپندارند که این موقعیت اصل صداقت زیر سوال رفته است .

وظیفه مرد برابر همسر از نظر روانشناسی

وظیفه مرد برابر همسر از نظر روانشناسی این است که زوجین گاهی خود را جای طرف مقابل بگذارند . از وظایف مرد برابر همسر این است که آنها نید هم زمان خواست های مکرری داشته شند . شما بهتر است بر روی یک موقعیت تمرکز کنید و یک یا دو تغییر را خواست کنید . خواست های زیاد ، شما را پرتوقع نشان میدهد . نتیجه شما نید فرد خودخواهی به نظر برسید .

علایق مردان رابطه زناشویی را میتوانید از لابه لای صحبت های آنها بدست آورید . مردان دوس دارند نقطه نظرات آنها مورد توجه قرار بگیرند . از بی اعتنایی متنفرند . یعنی همیشه تحسین کردن برای آنها خوشحال کننده است . بهتر است زنان به صورت مستقیم انتقادهای خود را مطرح نکنند . بحث کردن و تحسین کردن صحبت های آنها ، کمکی به حل مسئله خواهد کرد .

همدلی همسر از جمله علایق مردان رابطه زناشویی است . آنها ترجیح میدهند که همسرشان آنها را بی قید و شرط پذیرا شند . این علایق مردان از جمله وظایف مردان رابطه زناشویی نیز تلقی خواهد شد . زوجین ید بدانند که همدلی کمک میکند موقعیت و دیدگاه همدیگر را بهتر ک کنید . وظیفه مرد برابر همسر از نظر روانشناسی این است که نشان دهند خواسته های همسر آنها مهم است . نتیجه همسرشان به نیازهای آنها به اندازه کافی اهمیت نشان میدهد . انتظار مردان از زنان رابطه زناشویی بیشتر موارد این است که تهدید به ترک کردن رابطه نکنند . هنگام تنش سرزنش نکنند .

انتظار مرد رابطه زناشویی

انتظار مردان این است که زنان ، حمایت خود را هیچگاه قطع نکنند . اما ید توجه کرد که اینها تنها انتظارات مردان از زنان نیست . اینها میتواند وظایف مرد رابطه زناشویی نیز شد . این زمینه ها و نحوه حل تعارضات است که مشاوره رابطه زناشویی و زندگی مشترک اهمیت میابد .

مشاوره خانواده این احتمال نیز وجود دارد که ممکن است افراد کودکی معرض رفر تهدیدآمیز و تحقیرآمیز والدین شند . این موضوع عث میشود افراد قرنی راهکارهای ناکارآمد برای زندگی مشترک شند . رابطه زناشویی و زندگی مشترک ید این موضوع مورد توجه قرار گیرد که این تجربه ها هرگز فراموش نخواهند شد .

یک مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی ید این راهکارهای ناکارآمد را شناسایی کند . همچنین برای جایگزین کردن آنها تلاش کند . برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات کارشناسان ما را مطالعه نمایید . مرکز مشاوره آویژه این زمینه ها به شما کمک میکند بتوانید روابط زناشویی خوبی داشته شید .


بیشتر بخوانید: مشاوره مسائل زناشویی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : What Should Be the Husband’s ‘Role’ in Marriage

وظایف مرد برابر همسر و خانواده

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۰:۲۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

راه های تربیت فرزند دختر و پسر

۴٫۱
۲۴

تربیت فرزند چگونه است ؟

تربیت فرزند یکی از دغدغه های مهم والدین است . اغلب والدین نگران این موضوع هستند که مشکلات به سایر موقعیت ها نفوذ پیدا کند . آینده فرزندشان تحت ثیر قرار بگیرد که خود این افکار منفی ، نگرش والدین را نسبت به فرزند خود مثر میسازد . یکی از مسائلی که تربیت فرزند والدین آن مواجه هستند مسئله « خودسری » است . اما واقعا « خودسری » چیست ؟

شاید موضوع خودسری و نافرمانی را بتوان اینگونه تفسیر کرد :

  • زمانی که والدین به فرزند خود امری را برای اجرا محول میکنند . کودک نمیتواند یک زمان منطقی شروع به انجام آن بکند . این زمان میتواند ۱۰ ثانیه بعد از صا شدن دستور از طرف والدین شد .
  • کودک نمیتواند رسیدن و انجام کامل دستور به فرمانبری از دستور والدین توجه کنند .
  • کودک قا نیست قواعدی که از قبل والدین به او آموخته اند را موقعیت مشابه دیگری به کار گیرد . مانند بی اجازه وسیله ای را از فروشگاه بردارند . این موضوع تربیت فرزند برای والدین بسیار مهم است . زیرا قبلاً برای آن وقت صرف کرده اند .

مشاوره کودک نافرمان

مشاوره کودک واژه نافرمانی مترادف خودسری تعریف میگردد . که این صورت کودک از اجرای فرمان سرپیچی کرده و مقاومت فیزیکی و کلامی انجام میدهد . تربیت فرزند بسیار مهم است که بدانیم کدام رفر ، خودسری تلقی میشود . یکی از راه های تربیت فرزند نیز آگاهی از شیوه های خودسری و نافرمانی کودکان است . یکی از مهم ترین کارهایی که آموزش والدین تربیت کودک صورت میگیرد همین هدف قرار دادن خودسری است .

انواع رفرهایی که نافرمانی یا به شکل اختلال رفری تلقی میشوند :

  • جیغ زدن
  • نق زدن
  • شکایت کردن
  • سرپیچی کردن
  • فریاد زدن
  • بدخلقی
  • فحش دادن
  • حاضر جوابی کردن
  • پرت کردن اشیاء
  • دزدی کردن
  • وغ گفتن
  • مشاجره کردن
  • تحقیر کردن
  • مسخره کردن
  • بی توجهی به دستورات
  • فرار کردن
  • گریه کردن
  • مقاومت فیزیکی
  • صدمه زدن به اشیاء
  • گیری فیزیکی
  • انجام ندادن تکالیف مسه
  • آسیب رساندن به کارها و وسایل دیگران
  • بی توجهی به سلامت خود

مشاوره تربیت فرزند شامل چه مواردی است ؟

مشاوره تربیت فرزند مسائلی که مورد خودسری سطور لا ذکر شد را جدی تلقی میکند . مشاوره تربیت فرزند به این نتیجه رسیده است که انجام اینگونه رفرها کودکی خطرات مهمی را به دنل دارد . کودک این حالت به سمت ابعاد جدی تر مشکلات رفری ، فعالیت ضداجتماعی و حتی بزهکاری سوق پیدا میکند . گرچه هدف اصلی مشاوره خانواده این است که والدین به چارچوبی هت فهم علل بفری کودک دست یابند . اما این نیز بسیار سودمند است که برداشت های والدین مورد علل نافرمانی کودکان مورد سنجش قرار گیرد . این امر از طریق مشاوره کودک قابل دست یافتن است .

مشاوره کودک مییست از والدین دعوت شود مورد دلایل مشکلات فرزندشان صحبت کنند . یادداشت کردن این دلایل به روند مان کمک میکند . همچنین به روانشناسان مرکز مشاوره ارائه راه حل ها یاری میرساند .


بیشتر بخوانید: روش های تربیت اسلام


تفاوت تربیت فرزند پسر فرزند دختر

تربیت فرزند پسر تربیت فرزند دختر تفاوت هایی دارد که والدین مییست به آنها توجه کنند . پسرها نسبت به دخترها ممکن است شیطنت بیشتری داشته شند . کارهای مخاطره آمیزی که آنها انجام میدهند نیز بیشتر است . لذا والدین تربیت فرزند پسر مییست فضای کافی و فرصت مناسب جهت زی برای او را فراهم کنند . کشف دنیای پیرامون او را یاری نمایند . مراقبت های لازم را نیز نظر داشته شند . تربیت فرزند پسر سعی والدین ید بر این شد بین غرور و تواضع یک توازن برقرار کنند .

رفر شما شریک زندگی ن میتواند الگوی خوبی برای اخلاق بهتر شد . تربیت کودک پسر به یاد داشته شید لازم نیست کلیشه های سنتی یک مرد را او ونی کنید . پسرها نیز میتوانند گریه کنند و گاهی خجالت بکشند . تقدیر و تمجید از فرزند پسر خود ، اعتماد به نفس او را تقویت کنید . اما مراقب شید بی جهت و بدون انجام کار این را صورت ندهید زیرا ممکن است پایه های اعتماد به نفس کاذب را بگذارید . تربیت کودک پسر خود لازم است به این نکته توجه کنید که جرات ورزی را به او آموزش دهید . این مسئله عث میشود آینده احساسات خود را به راحتی بیان کند . آخر ، هنگام برخورد کودک پسر خود سعی کنید برای نظرات او ارزش قائل شوید . هنگامی که به سخنان پسر خود گوش میدهید ، رفته رفته او روحیه خلاقانه تری را برای خود پرورش خواهد داد .

تربیت فرزند دختر

تربیت فرزند دختر امروز گذشته کمی متفاوت تر شده است . این از جایی سرچشمه میگیرد که دید جامعه نیز نسبت به جنسیت تغییر کرده است . امروزه هویت دختر صرفاً حساسیت و لطافت تعریف نمیشود . دختران جامعه موقعیت های شغلی و اجتماعی سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اند . همین موضوع نوع هنجارهای رفری دختران ثیر گذاشته است . به همین نحو شیوه تربیت فرزند دختر نیز تغییراتی همراه شده است . اما تغییر این هنجارها نید مانع از این شود که والدین به نیازهای عاطفی فرزندان دختر خود کم توجهی کنند .

مهم ترین نکته ای که تربیت کودک دختر ید بدان توجه کرد این است که آنها بیشتر از پسرها معرض افسردگی و اضطراب هستند . تربیت فرزندان دختر ید به یاد داشته شیم که آنها از ما خود بیشتر ثیر میپذیرند . الگوی بیشتر دختران برای رفرها و حتی نوع صحبت کردن ماانشان هستند . بدین نحو نقش ماان این حیطه بسیار حساس است . نگاه دختران برای ارزیابی ستی و ناستی رفرهایشان بیشتر به سمت ما خودشان است . مسفانه بر طبق یافته های پژوهش های انجام شده اعتماد به نفس دختران کمتر از پسران است . این مورد میشود شیوه های رفری مانند استقلال بیشتر ، تصمیم گیری و تمجید از استعدادهای آنها اعتماد به نفس آنها را افزایش داد .

والدین ید اجازه دهند فرزندان از میان گزینه های مختلف ، خود انتخاب کننده شند . بدین نحو اعتماد به توامندی هایشان بیشتر میشود . از طرفی ید توجه کرد که چگونگی برخورد جنس مخالف برای دختران الگوگیری از پ صورت میپذیرد . پان ید اینجا چگونگی رفرهایشان مخصوصاً شریک زندگی خود حساس شند .

مرکز مشاوره کودک

مرکز مشاوره کودک ید به این نکته توجه کند که راه های تربیت فرزند توجه به خانواده و نوع شخصیت کودکان متفاوت است . هنگامی که راه های تربیت فرزند از جانب والدین و روانشناس ارزیابی میشود ید اهداف زیر مدنظر قرار گیرد :

  1. والدین مورد علل رفرهای کودکان آموزش لازم را ببینند .
  2. والدین ید نسبت به شناسایی عوامل و دلایلی که عث رفر پرخاشگرانه ای که ریشه خانواده دارند حساس شند .
  3. والدین را ید برای انجام راه حل گوناگون برای رفع نافرمانی کودکان ترغیب کرد .

راه های تربیت فرزندان

ید توجه کنیم که راه های تربیت فرزند از گفتگوی آزاد مورد دلایل بفری کودکان بین والدین میگذرد . والدین ید این مورد صراحت دیدگاه های خود را بیان کنند . علاوه بر این موارد زیر نیز راه های تربیت فرزندان دخیل است :

  • خصوصیات کودک
  • خصوصیات والدین
  • موقعیت خانواده
  • موقعیت های استرس زای خانوادگی

مشاوره کودک تلفنی یکی از شرایط و موقعیت های مفیدی است که والدین میتوانند از آن استفاده نمایند . شرایط امروزی به دلیل مشغله های فراوانی که خانواده ها دارند استفاده از مشاوره کودک تلفنی بسیار حائز اهمیت است . زیرا خانواده ها نمیتوانند به صورت حضوری برای مشاوره مراکز موجود حضور یابند . بنابراین مشاوره کودک تلفنی بهترین راه حل برای والدین عزیز میشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره کودک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Ways to Raise a Well-Rounded Kid

راه های تربیت فرزند دختر و پسر

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۸:۳۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره مسائل زناشویی

۵٫۰
۰۱

مشاوره مسائل زناشویی

مشاوره مسائل زناشویی به دو حوزه زناشویی ون خانوادگی و برون خانوادگی تقسیم میشود . مشاوره مسائل زناشویی ون خانوادگی نیز دو بخش زنان و مردان بررسی میشود . اینکه چرا زنان کمتر به زناشویی برون خانواده ای تن میدهند . چرا مردان به زناشویی برون خانوادگی علاقه دارند . بحث مشاوره مسائل زناشویی به ویژگیهای خاص زنان برای زناشویی میپردازیم . زن وقتی از نظر عاطفی به کسی دلبستگی و علاقه نداشته شد تن به رابطه جنسی نمیدهد . (البته مواردی چون تکانه های روحی ، عقده ها و تن فروشی شامل بحث ما نمیشود ) مشاوره مسائل زناشویی متوجه میشویم تعداد کمتری از زنان هنگام سکس به اسکاسم میرسند . اما وجود عدم رضایت از رابطه جنسی خود به این رابطه ادامه میدهند . چون زنان رابطه عاطفی رابطه جنسی را تحت الشعاع قرار میدهد .

مشاوره مسائل زناشویی این رابطه را وجود اینکه خیلی محکم است رد میکند . رابطه جنسی نرمال هردو طرف ید به مرحله اسکاسم برسند و ارضا شوند . زن برای ادامه زندگی تن به این زناشویی میدهد . حالیکه از نظر روحی مرد نیز نیاز دارد ارضا شدن زن را احساس کند . زنان به چند دلیل به اینگونه رابطه تن میدهند . سنتهای ما همیشه از زن شرم خواسته احقاق حقش . اما مرد برای زناشویی زنان بی شرم را بیشتر میپسندد . زنانی که متقاضی هستند . به چند ر زناشویی یک شنه روز تن میدهند . دیگر اینکه چون مرد اجازه دارد چند همسر داشته شد زن زناشویی بسیار محطا نه برخورد میکند . غافل از اینکه همین امر یکی از دلایل رو آوردن مرد به زنان دیگر است . به بحث مشاوره مسائل زناشویی زهم خواهیم پرداخت .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی


مشاوره مسائل زناشویی آنلاین

مشاوره مسائل زناشویی آنلاین میتواند کمک بزرگی شد برای اینکه از راه ست روابط جنسی مطلع شویم . زنان و مردان ید نیازهای خود را این رابطه بیان کنند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین بهترین فرصت برای کسانی است که از نوع روابط بیخبر هستند . مشاوره مسائل زناشویی آنلاین شما یک صفحه مطالب زیادی مورد زناشویی صحیح خواهید دید پس از آن ممکن است از شما بخواهند فرم پر کنید یادن شد اسم مستعار این مشاوره شرکت نمایید چون برخی از سایتها برای نشان دادن مشاوره آن را نمایش میدهند . سپس صداقت کامل به سوالات جواب دهید . هر سایت یک چت روم هم دارد که شما میتوانید از طریق چت سوالات خود را بیان کرده و پاسخ بگیرید . اینگونه موارد به سایتهایی مورد اعتماد مراجعه نمایید . یک کامپیوتر و یا مویل راحت میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید .

مشاوره مسائل زنا شویی آنلاین اشراف کامل به روحیات زن و مرد به مشاوره میپردازد . کارشناسان روانشناسی مسائل جنسی از انحرافات روابط جنسی نیز مطلع هستند . راه های کنترل از سوی خود شخص و راه برخورد همسر این مسئله را میدانند . مسفانه کسانی که انحراف جنسی دارند به جای مشاوره آن را از همسر پنهان میکنند . آنهامجبور میشوند برای این مسئله به دامان کسانی پناه ببرند که از وی سودجویی کرده و حتی اخاذی میکنند . بهتر است بدانیم انحراف جنسی نه به معنای بد بودن بلکه به این معنا است که این افراد به گونه ای دیگر ارضا میشوند که معمول نیست . معمول نبودن عیب و عار نیست بلکه تفاوت است . تفاوت نه گناه است و نه ننگ دارد . پس بهتر است بی نگ یک مشاوره خانواده انجام دهیم مارا به یک کارشناس خبره معرفی کند .

مرکز مشاوره مسائل زناشویی

مرکز مشاوره مسائل زناشویی توجه به نیازهای جامعه تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی از بخشهای مختلف مشاوره ،مان و معرفی تشکیل شده است . یک مرکز مشاوره مسائل زناشویی به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین به مراجعان خود مشاوره میدهد . این مراکز شما را از کم و کیف یک رابطه سالم و لذتبخش مطلع میکنند . رابطه حسی و زناشویی بسیار حساس و ظریف است . شما وقتی همسر خود ارتط برقرار میکنید و به او عشق و علاقه دارید این یک رابطه زی خواهدشد . به این شرط که بتوانید این عشق را او هم ببینید . مردان برای یک رابطه جنسی نیاز به عشق و دوست داشتن ندارند آنها هنگام نیاز هر کسی میتوانند رابطه برقرار کنند . آنها هنگام نیاز کمتر میتوانند خود را کنترل کنند اما فقط نیازشان برطرف میشود .

تمام تفاسیراگر رابطه زناشویی علاقه و حس عاطفی همراه شد فراموش ناشدنی خواهد شد . یک زن برای همسرش نیازی نیست مانند هنرپیشه های پورن رفر کند . ولی لازم است یک رابطه لذتبخش و خوب داشته شد . مرد ید تحریک شدن همسرش را ببیند . زن ید یک رابطه شاد و خوب برقرار کند ولی این بدان معنا نیست که برای همسرش فیلمهای غیر واقعی زی کند . همین که مرد احساس کند همسرش خوب تحریک شده ، خوب عشقزی میکند و خوب به مرحله اسکاسم رسیده لذتبخش است . پس بهتر است به جای هنرپیشگی برای همسر خود واقعی شیم . اگر همسرمان نمیتواند مارا خوب تحریک کند به او بگوییم . هر کسی نقاط تحریک پذیر ارگانیسم بدنش آشنایی دارد که ید به همسرش بگوید . راجع به مدت رسیدن به اسکاسم به همسرش بگوید زناشویی برای زن و مرد دلچسب شود .

مشاوره مسائل زناشویی تلفنی

مشاوره مسائل زناشویی تلفنی نیز یک تلفن میسر میشود و بسیار مفید است . مشاوره ازدواج نیز بهتر است ترکیبی از زناشویی داشته شد . لازم است دختران و پسران جوان ماکه میخواهند ازدواج کنند برای زناشویی نیز مشاوره بگرند . این مشاوره حتی برای زنان و مردانی که تجربه زناشویی دارند نیز لازم است . مشاوره مسائل زناشویی تلفنی فقط برای افراد مهل نیست یک دختر یا یک پسر بهتر است مورد زناشویی صحیح بداند . روانشناسی زناشویی نیز مهم است و ید هر کسی مورد آن اطلاعاتی داشته شد . زناشویی فقط همبستر شدن نیست . یک زناشویی خوب فاکتورهای مناسب خود را دارد که ید برای زناشویی خوب اعمال شود . زناشویی به خارج از خانه کشیده نشود . این زناشویی همیشه شاد و دلگرم زندگی کنیم .

یک مشاوره تلفنی ابتدا ید شما و همسرن روانکاوی شوید . سپس توجه به روحیات شما و همسرن توصیه هایی بگیرید . یک زناشویی خوب نیاز به امنیت خاطر دارد . اقی که ممکن است رفت و آمد شد مکان مناسبی برای زناشویی نیست . به کودکان خود احترام بگذارید و اق خواب آنها را از هفت سالگی جدا کنید . به آنها بیا موزید هیچگاه وارد اق خواب شما نشوند . از آنها بخواهید قبل ازخواب تمام نیازهای خود از قبیل مسواک زدن ، دستشویی رفتن و اب خوردن و غیره را مرتفع سازند . اینصورت نیازی نیست مدام اق خواب شما زده شود . اق خواب ید مکانی مناسب و دلنشین شد و تمام نیازهای زناشویی همانجا مرتفع شود . لس خواب زن و شوهر ید مناسب زناشویی شد . بدن هردو تمیز ولطیف شد . ز هم اینره خواهیم گفت .


بیشتر بخوانید: مشاوره زندگی مشترک


بهترین مشاوره مسائل زناشویی

بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که توجه به روحیات زن و مرد انجام شود . مشاوره تکنفره مشاوره ای ناقص خواهد بود . بهترین مشاوره مسائل زناشویی مشاوره ایست که کامل شد . این مشاوره ید مشاوره کودک نیز گنجانده شود . وضعیت کودک خانواده و ارتط زناشویی . کودکی که نیمه شب گریه میکند مسلما اجازه نمیدهد والدین زناشویی خوبی داشته شند . ید مراقب شیم کودک مورد زناشویی ما کنجکاو نشود . جدا کردن مکان خوابش هفت سالگی این مشکل راحتتر حل میشود . اگر فقط هنگام زناشویی از بخواهیم وارد اق خواب نشود کنجکاو خواهد شد و چه بسا ناگهانی وارد شود و یا پنهانی نگاه کند . مرکز مشاوره زناشویی آویژه برای شما شادی و خوشحالی آرزومند است .

خدمات مرکز

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .

این راس مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Marriage Counselor | Online Counseling Website

نویسنده: زهره حبیبی نوده

مشاوره مسائل زناشویی

از

09353000102


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۳:۵۲ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)