مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

معایب ازدواج فامیلی

۵٫۰
۰۱

معایب ازدواج فامیلی دو بحث را پیش می آورد . ابتدا اینکه هر زن و مردی دوست دارد برخی از مسائل خانواده اش را از همسرش پنهان نگه دارد . این کتمان کردن صداقت منافاتی ندارد . هر کسی میتواند بدون اینکه احساس گناه یا کذب کند رازهایی برای خود داشته شد . این رازها نید مواردی شند که آینده و زندگی فعلی آنها دخیل شد . مثلا اینکه یکر ازدواج کرده شد ، یا فرزندی داشته شد . اما اگر فقط یک مراسم نامزدی داشته و خیلی زود به هم خورده دلیلی ندارد همسر بداند . از معایب ازدواج فامیلی اینست که اینگونه اسرار برملا است . از معایب ازدواج فامیلی همین بس که مثلا نوجوانی برای کسی قلبش تپیده هیچ ارتطی هم نداشته اند . همه فامیل از آن مطلعند لزومی ندارد همسر آینده این را بداند ولی میداند .

نقص های خانوادگی

از دیگر معایب ازدواج فامیلی اینست که زندگی جدید ممکن است مدام زندگی خانوادگی مقایسه شود . جوانی زندگی خود میخواهد به گونه ای دیگر زندگی کند . متفاوت زندگی خانواده هسته اول . اما به او از طرف زوج تذکر داده میشود من زندگی تو را آنگونه دیده ام . این هم یکی دیگر از معایب ازدواج فامیلی است . یکی دیگر از معایب ازدواج فامیلی اینست که عیوب و نقصهای خانوادگی ممکن است به رخ کشیده شود . حال آنکه این عیوب ممکن است مربوط به سالهای گذشته شد . پس لازم است برای اینگونه ازدواجها که اصلا پیشنهاد نمیشود حتما مشاوره قبل از ازدواج انجام شود . مشاوره ازدواج شروط ازدواج را یاداوری میکند . اینکه چه شرایطی تعیین کنیم و چه قرارهایی بگذاریم بتوانیم آرامش زندگی کنیم .


بیشتر بخوانید: بهترین ازدواج فامیلی


مخاطرات و معایب ازدواج فامیلی

مخاطرات و معایب ازدواج فامیلی حتما ید رسانه های کشور مورد کید قرار بگیرد . جملات عوامانه ای مانند «عقد دختر عمو پسر عمو آسمانها بسته شده » اقوام را تحت ثیر قرار میدهد . پسرعمو و دختر عمو بدون تعقل اقدام به ازدواج فامیلی میکنند . از مخاطرات و معایب ازدواج فامیلی انتفال بیماری هایی که اجداد وجود دارد به فرزندان است . هر کسی دوست دارد فرزندانی سالم بدنیا بیاورد اما غافل ازاینکه یک اشته فرزندش را از سلامت محروم میکند . از مخاطرات و معایب ازدواج فامیلی اینست که تشویقهایی برای ازدواج صورت میگیرد . وقتی حرف از بیماری زده میشود میگویند ما نسل خود بیمار نداشته ایم که منتقل شود . از مخاطرات و معایب ازدواج فامیلی میتوان به ازهم پاشیدن یک فامیل اشاره کرد .

یک فامیل وقتی ازدواجی پیش می آید اگر این ازدواج دوام و بقا نداشته شد . تصمیم به جدایی گرفته میشود میان همه فامیل اختلاف بوجود می آید . یک فامیل میتوان همسر خود را برمبنای معیارهای ازدواج مورد نظر سنجید و انتخاب کرد . اما به نظر میرسد خطرات و معایب بیشتری دارد . لازم است علاوه بر مشاوره ازدواج ، مشاوره ازدواج موفق نیز انجام داد.

معایب ازدواج فامیلی برای رداری

معایب ازدواج فامیلی برای رداری از نظر سلامت به بیماری های ژنتیکی و توارثی برمیگردد . سلامت فرزندان این خانواده ها اگر نسل بیماری وجود داشته شد معرض خطر جدی است . معایب ازدواج فامیلی برای رداری را از نظر ار هاش یا گروههای خونی میتوان بررسی کرد . یک فامیل بخصوص فامیل جه دو احتمال هم گروه بودن خون ار هاش های مختلف وجود دارد . لازم به ذکر است هم گروه بودن خون مشکل ساز نیست . ولی ار هاشهای مثبت و منفی قابل بررسی هستند . مشاوره ژنتیک و آزمایش خون برای قبل از رداری بخصوص برای ازدواج های فامیلی واجب است .

مثلا اگر ار هاش خون مرد مثبت شد و ار هاش زن منفی شد . برای جنینی که گروه خونی ار هاش مثبت دارد بدن ما آنتی دی هایی بر علیه گلبولهای قرمز جنین ترشح میشود . شاید این عارضه برای جنین اول مشکل زیادی بوجود نیاوردچون مقدار انتی دی ها قابل توجه نیست . اما برای جنین دوم احتمال سقط جنین وجود دارد . یا ممکن است کودک زردی شدید دست و پنجه نرم کند چون میزان تماس خون ما جنین بیشتر شده است . . یکی دیگر از معایب ازدواج فامیلی برای رداری احتمال بروز بیماری های توارثی خونی میشد . برای اطلاع بیشتر بخش معایب ازدواج فامیلی از لحاظ ژنتیکی را مطالعه بفرمایید .


بیشتر بخوانید: بدترین ازدواج فامیلی


معایب ازدواج فامیلی از لحاظ ژنتیکی

معایب ازدواج فامیلی از لحاظ ژنتیکی تمام رسانه های ید آگاهی رسانی کامل شود . زیرا خطرات ناشی ازآن به فرزندانی منتقل میشود که حق سالم زندگی کردن از آنان گرفته شده است .آنهم بر اثر بی اطلاعی و بی تفاوتی پ و ما . بیماری های ژنتیکی بر اثر جهش یکی از کروموزومها و یا جفت کروموزوم بوجود می آِید . این جهش ممکن است نسل اول به صورت پنهان بماند . ولی نسل بعد بروز خواهد کرد و نتیجه آن تولد فرزندی است بیماری . معایب ازدواج فامیلی از لحاظ ژنتیکی همین بس که احتمال بروز بیماری فرزندان زیاد است . اثر بروز چنین واقعه ای پ و ما مدام احساس گناه کرده و به بیماری های روحی مبتلا میشوند . معایب ازدواج فامیلی از لحاظ ژنتیکی برکسی پوشیده نیست ولی ید جدی گرفته شود .

بی تفاوتی نسبت به نسبت فامیلی

هستند کسانی که نسبت به ازدواج فامیلی بیتفاوت هستند .یک زوج ممکن است به ظاهر سالم شند و مشکلی نداشته شند برای بیماران مبتلا به لاسمی مینور دوران مجردی هیچ مشکلی وجود ندارد . اما اگر یک نفر که او هم به ظاهر سالم ولی مینوراست ازدواج کند خطرناک میشود . بیست وپنج صد احتمال بروز لاسمی ماژور فرزندان میرود . یک مینور نیازی به مراقبت ندارد به همین دلیل برای جلوگیری از ارعاب و ترس پزشکان به فرد تذکری نمیدهد . اما یک لاسمی ماژور ید مدام تحت مان شد . یک جنین ب لاسمی ماژور ممکن است ناقص یا عجیب الخلقه بدنیا بیاید . مینور یک بیماری کم خونی ارثی است که فقر آهن تفاوت دارد . اما لاسمی ماژور به دلیل نقص گلبولین خون ظاهر میشود و گلبولهای قرمز را کوچک میکند . سقط این کودکان هفته های اول منع قانونی ندارد البته تشخیص پزشک قانونی .

مشکلات و معایب ازدواج فامیلی

مشکلات و معایب ازدواج فامیلی علاوه بر مطالبی که عرضه شد اینست که تعداد افراد فامیل دیر به دیر زیاد میشود . ورود یک فرد جدید به حیطه اقوام عث شادی و نشاط میشود . عث تنوع فرهنگ معاشرت میشود . این فرد جدید حرفهای جدید و سلایق جدید خود به همراه می آورد . از مشکلات ومعایب ازدواج فامیلی همین است که دیگر این تنوع و زییی وجود ندارد .

سوالات متداول

بدترین نسبت فامیلی برای ازدواج چیست ؟

بدترین نوع ازدواج فامیلی ازدواج فرزندان خاله ها هم ، فرزندان عموها ، فرزندان عمه و دایی هم است . بدتر از آن اینست که فرزندان اینها هم جه دومیها ازدواج کنند . یعنی فامیل فامیل . مثلا پ وما پسر خاله دختر خاله هستند نوه ها هم نسبتهای فامیلی ازدواج کنند .

ازدواج فامیلی از دیدگاه اسلام چیست ؟

هیچ آیه ، حدیث و روایتی بر ازدواج فامیلی کید نشده است بلکه تشویق به زیاد شدن مسلمانان شده است یعنی تزویج به تعداد مسلمانان افزوده شود . حتی ازدواج فردی از ادیان دیگر به شرط مسلمان شدن آنها آزاد است این نشانگرآن است که اسلام بر ازدواج فامیلی کید نداشته است .

پرخطرترین ازدواج فامیلی ؟

ازدواجهایی است که هم پ وهم ما ناقل بیماریهای نهفته و پنهان هستند که شاید به ظاهر سالم شند اما بیماری را به فرزندان انتقال میدهند .

چه کشورهایی ازدواج فامیلی ممنوع است ؟

کشور امریکا ازدواج فرزندان عموها ، خاله ها و دایی ها یک بو محسوب میشود و عموم مردم این رابطه مخالف هستند . ولی قانونی برای منع ازدواج ندارند . کشور جیکسن ازدواج فرزندان خاله ، عمه ، دایی و عمو ممنوع است چون بیست وپنج صد تولد معلولان این کشور اثر ازدواج فامیلی بوده است .

چرا ازدواج فامیلی بد است ؟

عدم ازدیاد فامیل ، عدم تنوع و ورود افراد جدید به فامیل ، احتمال بیماریهای توارثی فرزندان ، احتمال بروز بیماریهای ژنتیکی فرزندان و برهم خوردن آرامش و آسایش زوجین .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :What are the disadvantages of marrying a relative?

معایب ازدواج فامیلی

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۸:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

سن مناسب برای ازدواج

۵٫۰
۰۱

سن مناسب برای ازدواج مسئله‌ ای است که هم مورد ازدواج دختران و هم مورد ازدواج پسران بسیار مهم می شد . ر ها پرونده‌ های مشاوره خانواده و جلسات مشاوره ازدواج مواردی وجود داشته است که ازدواج زود هنگام عث آسیب جسمی و روحی زوج شده است و منجر به نیجی مانند طلاق عاطفی و جدایی شده است . از این رو تشخیص سن مناسب برای ازدواج بسیار حیاتی است . علم روانشناسی شاخه روانشناسی ازدواج توانسته است تکیه بر سال‌ ها پژوهش و تحقیق سن مناسب برای ازدواج را به صورت تقریبی مشخص کند . سن مناسب برای ازدواج از دیدگاه روانشناسی بر اساس اصول و معیار هایی تعیین شده است که تمامی آن ها ازدواج موفق ثیر گذار هستند .

سن مناسب برای ازدواج

سن مناسب برای ازدواج بیش از آنکه توسط دیگران به فرد پیشنهاد یا تحمیل شود به تشخیص خود فرد بستگی دارد . اینکه فرد چه اندازه از لحاظ شخصیتی ، روانی ، عاطفی و مادی آمادگی ازدواج را خود ببیند تعیین سن مناسب برای ازدواج بسیار مهم است . واقع تشخیص اینکه آیا فرد سن مناسب برای ازدواج قرار دارد یا خیر ، جدای از ملاک های مادی و ظاهری کار آسانی نمی شد . اما روانشناسان و کارشناسان مشاوره قبل از ازدواج به علت داشتن دانش و سال ها تجربه این زمینه میتوانند طی چند جلسه مشاوره تشخیص دهند که آیا فرد به کمال و بلوغ لازم برای شروع زندگی مشترک رسیده است یا خیر .

سن مناسب ازدواج برای خانم ها

سن مناسب ازدواج برای خانم ها توجه به چه نکاتی تعیین می شود ؟ به طور کل ، طبیعت زنان از نظر جسمی و روحی روانی بسیار ظریف تر و لطیف تر از مردان است از این رو مواقع تنش و شرایط سخت عموما زنان آسیب پذیرترند . یکی از مواردی که احتمال آسیب جسمی و روحی آن برای زنان بسیار زیاد است مسئله ازدواج است البته ازدواجی که اصولی و موفق نشد . سن ازدواج موفقیت یا عدم موفقیت آن بسیار موثر است از این رو تشخیص سن مناسب ازدواج برای خانم ها بسیار مهم است .

پیش از هر چیزی رسیدن به بلوغ جسمی و جنسی تعیین سن مناسب برای ازدواج خانم ها اهمیت دارد چرا که صورت عدم بلوغ جنسی آسیب هایی که پی روابط زناشویی به جسم فرد وارد می شود بسیار خطرناک و جدی هستند و حتی ممکن است توانایی روری فرد را تهدید کنند . پس از بلوغ جنسی ، بلوغ عاطفی ، فکری ، روحی و کل بلوغ شخصیتی فرد سن مناسب ازدواج برای خانم ها ثیر گذار هستند . اینکه فرد بتواند مصلحت خود را تشخیص دهد ، آگاهی لازم را از زندگی زناشویی داشته شد ، به آن متمایل شد و انتخاب و خواست خود مورد ازدواج تصمیم بگیرد همگی از مواردی هستند که به عنوان بلوغ تعیین سن مناسب ازدواج ثیر گذار هستند .


بیشتر بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج


سن مناسب برای ازدواج موفق

سن مناسب برای ازدواج موفق به گونه ای نظر گرفته شده است که احتمال موفقیت ازدواج طبق آمار ، رنج سنی تعیین شده بیشتر است . اما مواردی هم وجود دارد که خارج از این محدوده سنی ازدواج کرده اند و توانسته اند ازدواج موفقی را داشته شند .

پس تعیین سن مناسب برای ازدواج موفق به این معنا نمی شد که تمام افراد صرفاً رنج سنی تعیین شده می توانند ازدواج موفق را تجربه کنند بلکه هر زمان که فرد احساس کند به ثت و تکامل شخصیتی لازم دست پیدا کرده است و آمادگی مادی لازم برای ازدواج را دارد می توان گفت که سن مناسب برای ازدواج موفق قرار دارد . اما علم روانشناسی ازدواج نظر گرفتن تمامی موارد مهم و ثیر گذار توانسته است محدوده سنی ۲۳ ۲۵ سال را برای زنان و ۲۷ ۲۹ سال را برای مردان به عنوان سن مناسب برای ازدواج موفق نظر بگیرد .


بیشتر بخوانید: مهمترین نکات سن ازدواج برای دختران و پسران


سن مناسب برای ازدواج از نظر اسلام

سن مناسب برای ازدواج از نظر اسلام به صورت دقیق مشخص نشده است و اسلام به سن خاصی برای ازدواج زن و مرد مستقیما اشاره نکرده است . اما آیات و روایات بسیاری مورد ازدواج و جوانب مختلف آن ر ها صحبت شده است . مورد سن مناسب برای ازدواج از نظر اسلام نیز چنین بیان شده است که فرد ید به بلوغ برسد و بتواند شرایط مختلف مصلحت خود را تشخیص دهد و تمایل به ازدواج را خود احساس کند . یعنی اسلامی صریحاً به جوانب مختلف بلوغ مانند بلوغ جنسی ، بلوغ شخصیتی و بلوغ فکری اشاره شده است و ازدواج را سنی مناسب دانسته است که فرد به این بلوغ رسیده شد .

نکته مهمی که از اسلام مورد سن ازدواج به آن اشاره شده است مسئله تمایل فرد است یعنی حتی اگر فرد به بلوغ لازم رسیده شد اما تمایل به ازدواج نداشته شد نمی‌توان گفت که سن مناسبی قرار دارد . به طور کل اسلام حداقل سن لازم برای ازدواج دختران را ۹ سالگی و حداقل سن لازم برای ازدواج پسران را ۱۵ سالگی نظر گرفته است .

سن مناسب ازدواج برای جوانان

سن مناسب ازدواج برای جوانان مسفانه امروزه تحت ثیر عوامل مادی و اقتصادی قرار گرفته است . به دلیل فرهنگ های ناستی که مورد ازدواج به وجود آمده است و همینطور شرایط سخت زندگی من امروزی ، سن مناسب ازدواج برای جوانان روز به روز حال افزایش است . تحولات فرهنگی ، تربیت اجتماعی و خانوادگی ، سیستم آموزشی ، شرایط زندگی و . . . . همگی عث شده اند که شکل گیری بلوغ لازم برای ازدواج افراد به خیر بیفتد و افراد تمایل به ازدواج و آمادگی آن را دیر تر خود احساس کنند .

نبود آگاهی کافی و بینش ست مورد ازدواج عث شده است که بجای ازدواج سن مناسب بیشتر شاهد ازدواج های زود هنگام یا ازدواج های دیر هنگام شیم . اما میتوان کمک نهاد های فرهنگی مرتبط مانند مراکز مشاوره قبل از ازدواج ، فرهنگ سازی لازم را مورد ازدواج انجام داد شاهد ازدواج های موفق سنین مناسب شیم .

سوالات متداول

سن مناسب برای ازدواج ایران چیست ؟

سن مناسب برای ازدواج ایران تحت ثیر فرهنگ موجود محل زندگی و شرایط اقتصادی افراد است و این عث شده است که نوسان سنی زیادی مورد سن ازدواج ایران وجود داشته شد .

سن مناسب برای ازدواج از دیدگاه اسلام ؟

همانطور که گفته شد اسلام ازدواج را نه برای زنان و نه برای مردان به سن خاصی محدود نکرده است و بلوغ و تمایل فرد را برای ازدواج اولیت قرار داده است . این حال اسلام به حداقل سن لازم اشاره شده است که این سن برای دختران ۹ سالگی و برای پسران ۱۵ سالگی میشد .

آیا سن مناسب ازدواج برای زنان و مردان مشابه است ؟

قطعا سن مناسب ازدواج برای زنان و مردان مشابه نمیشد چرا که طبیعت زن و مرد کاملا از نظر جسمی و روحی روانی یکدیگر متفاوت است و این تفاوت های فطری عث شده است که بلوغ هر کدام سن خاصی ایجاد شود . برای مثال همین تفاوت رسیدن به بلوغ عث شده است که مردان نسبت به زنان دیر تر مسئولیت پذیر شوند و دیر تر به بلوغ فکری برسند .

سن مناسب ازدواج برای دختران چند سال است ؟

سن مناسب ازدواج برای دختران از نظر روانشناسی ۲۳ ۲۵ سالگی است و انتظار میرود فرد این سن به آمادگی لازم برای ازدواج رسیده شد .

سن مناسب برای ازدواج از نظر روانشناسان چند سال است ؟

سن مناسب برای پسران رنج سنی ۲۷ ۲۹ سال است و برای دختران نیز از ۲۳ ۲۵ میشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :Best Age to Get Married: What Math Tells Us

سن مناسب برای ازدواج

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۴:۱۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

شرایط ازدواج موفق

۵٫۰
۰۱

شرایط ازدواج موفق دهه های مختلف همواره حال تغییر است . برای یک ازدواج موفق ، داشتن برخی شرایط چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ بلوغ فکری و روانی لازم است . اما اینکه داشتن کدام یک از این شرایط ، خوشبختی یک ازدواج را تضمین می کند مسئله ای است که روانشناسان همواره پی آن بوده و هستند و قدمت این تحقیقات بر می گردد به همان زمانی که اولین ازدواج ریخ شکل گرفت .

البته نا گفته نماند که این تحقیقات به نیجی هم رسیده اند که ادامه به ذکر آن خواهیم پرداخت . شرایط ازدواج موفق را می توان به دو دسته تقسیم کرد : یکی شرایط مالی که معمولا خیلی ضامن خوشختی نیست اما می تواند حلال برخی مشکلات زندگی شد و واقع می تواند موجب ماست مالی مشکلات دیگر زندگی شود که این مورد این روزها بسیار به چشم می خورد . اگر خوب به اطراف نگاه کنید حتما ازدواجی را می بینید که فرد اگر شرایط مالی خوبش را نداشته شد دیگر هیچ نقطه قوتی زندگی ندارد اما به دلیل داشتن همان شرایط خوب مالی زندگی به ظاهر موفقی را دارد .


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


ک مشترک

مورد بعدی که از شرایط ازدواج موفق تلقی می شود و تضمین بیشتری نسبت به مورد قبلی دارد زمانی است که فرد از لحاظ فکری مناسب شد . واقع ازدواجی که زن و مرد ک مناسبی از خواسته های یکدیگر داشته شند و هردو به دنل فراهم کردن آسایش دیگری شند از موفق ترین ازدواج ها محسوب می شود . یکی از راه های شناخت شرایط ازدواج موفق قبل از آنکه وارد زندگی مشترک شده شید مراجعه به مشاوره قبل از ازدواج است زیرا این کار می توانید از یک شکست زندگین پیشگیری نمایید .

شرایط ازدواج موفق اسلام

شرایط ازدواج موفق اسلام نیز مشخص شده است . از آنجایی که اسلام بسیار به ازدواج سفارش شده است ، به واسطه پیامبران و قرآن نیز شرایط ازدواج موفق اسلام ذکر شده مسلمانان ازدواج ست به آرامش بیشتری زندگی دست پیدا کنند . ازجمله شرایط ازدواج موفق اسلام می توان به مومن بودن همسر ، داشتن اصالت و تفاوت سنی مناسب اشاره کرد زیرا قرآن و سفارش ائمه و پیامبران ذکر شده است .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


شرایط ازدواج موفق از نظر روانشناسان

شرایط ازدواج موفق از نظر روانشناسان به عوامل زیادی بستگی دارد . اگر زن و مرد به بلوغ فکری رسیده شند و خود بتوانند برای سرنوشتشان تصمیم گیری کنند برای ازدواج موفق یک قدم مثبت برداشته اند . نکته قابل ذکر این است که انتخاب همسر نید به دلایل لا رفتن سن یا موقعیت مالی و اجتماعی همسر شد البته ست است که این موارد هم برای ازدواج مهم هستند اما نید الویت قرار بگیرند . از جمله شرایط ازدواج موفق از نظر روانشناسان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

۱٫تفاوت سنی مناسب . (حدودا بین ۳ ۵ سال)

۲٫عشق و علاقه بین زن و مرد

۳٫فرهنگ و طرز تفکر یکسان

۴٫شرایط مالی و خانوادگی همسطح

تحقیقات روانشناسان

البته گفتی است که تمام این موارد همواره استثناعاتی را داشته اند که چه بسا بسیار موفق هم بوده اند اما این موارد توجه به تحقیقات روانشناسان تضمین بیشتری برای یک ازدواج موفق دارد . همچنین معیارهای ازدواج هر فرد متفاوت است نتیجه نمی توان به طور صصد گفت که چه چارچوبی می توان یک ازدواج موفق داشت . بهترین پیشنهاد برای پیدا کردن چارچوب های شخصی هر فرد مراجعه به مشاوره ازدواج است چرا که تخصص و تجربه می تواند ابتدا رفر های ونی شخص را تشخیص دهد سپس توجه به آن همسر آینده را بسنجد .

شرایط ازدواج موفق برای پسران

شرایط ازدواج موفق برای پسران یکی از دغدغه های مهم پسران سنین جوانی است . معمولا پسر ها سعی می کنند فراهم کردن مواردی چون شغل و ماشین و … خود را برای یک ازدواج موفق آماده کنند اما بهتر است بدانید این موارد تنها ویترینی برای ازدواج است پس اگر به دنل ازدواج موفق هستید ید علاوه بر شرایط مالی بر موارد دیگری همچون اخلاق و رفرن تسلط داشته شید و خودن را حد زیادی بشناسید زندگی مشترک به مشکل برنخورید .


بیشتر بخوانید: ملاک های ازدواج موفق


شرایط ازدواج موفق برای دختران

شرایط ازدواج موفق برای دختران نیز اهمیت فراوانی دارد . برخی دختران به دلیل ترس از شکست زندگی مشترک دچار وسواس های فکری می شوند و انتخاب همسر حساس می شوند . بهترین پیشنهاد برای حل این موارد نظر گرفتن ملاک هایی برای ازدواج است که می توان طرح آن از یک مشاور خانواده کمک گرفت .

خدمات مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره و معیارهای ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: The Keys to a Successful Marriage

شرایط ازدواج موفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۲:۴۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

راهکارهای ازدواج موفق

۵٫۰
۰۱

راهکارهای ازدواج موفق همچون پلی است برای عبور از یک پرتگاه که اگر به ستی از آن عبور کنید قطعا به یک ازدواج موفق دست خواهید یافت . برای انتخاب ست راهکارهای ازدواج موفق بهتر است ابتدا به خودن نگاهی بیاندازید . همانطور که می دانید برای یک جهانبینی ست ابتدا ید یک خودشناسی ست داشته شید . شخصیت ونین را به چالش بکشید و خواسته ها و معیارهای ازدواج را برای خودن مشخص کنید . بعد از مشخص کردن ملاک های ازدواجن مشخص کنید هدفن از ازدواج چیست و ازدواج انتظار چه تغییری زندگین دارید . همین چند کار ساده به بسیاری از راهکارهای ازدواج موفق دست پیدا کرده اید . اگر پیدا کردن هریک از موارد راهکارهای ازدواج موفق به مشکل برخوردید به یک مرکز مشاوره ازدواج مراجعه کنید .

راهکارهای ازدواج موفق از نظر روانشناسی

راهکارهای ازدواج موفق از نظر روانشناسی نیز تعریف شده است . روانشناسان نظر گرفتن چارچوب های تخصصی مثل میزان اختلاف سنی ، شخصیت های فردی ، موقعیت مالی و اجتماعی و … و تست های ازدواج و جلسات مشاوره خانواده نسبت به ملاک های شخصی هر فرد می توانند یک ازدواج موفق را برای افراد رقم بزنند .ازجمله راهکارهای ازدواج موفق از نظر روانشناسی نگاه افراد به فلسفه ازدواج است اینکه خواسته های یک زوج از ازدواج ، مشترک شد می تواند ثیرمفیدی را بر روی زندگی مشترک بگذارد .

همچنین اعتقادات و اهمیت دین نیز جامعه و فرهنگ ما برای ازدواج امری مهم تلقی می شود . از جمله راهکارهای ازدواج موفق از نظر روانشناسی بد نیست به بلوغ فکری و بلوغ جنسی نیز اشاره کنیم یکی از شروط مهم برای ازدواج این است که هردو طرفین به یک ثت عقلی و کی رسیده شند توان اداره یک زندگی و مقابله مشکلات را داشته شند .

راهکارهای ازدواج موفق از نظر اسلام

راهکارهای ازدواج موفق از نظر اسلام بسیار ساده و بیشتر برای ترویج ازدواج آسان است . دین اسلام ازدواج را کامل کننده نیمی از دین انسان تشبیه کرده است و ازدواج را امری مهم برای سعادت انسان تلقی می کند و از همین رو تمام راهکارهای دین به صورتی شکل گرفته که فردی که قصد ازدواج دارد به راحتی برای این امر مقدس اقدام نماید . نتیجه راهکارهای ازدواج موفق از نظر اسلام سعی ترویج جوانان به ازدواج آسان دارد و بسیار ذکر شده که هیچگاه برای ازدواج نگران مسائل مالی نشید و به رزاقیت خداوند اعتماد داشته شید .

توجه به راهکارهای دین اسلام برای ازدواج موفق بهتر است جوانان به دنل مقایسه زندگی خود دیگران نشند و اهداف مشخص خود را داشته شند و زندگی مشترک سعی کنند قناعت آرامش را میهمان سفره زندگیشان کنند . دین اسلام الگو قرار دادن زندگی مشترک حضرت فاطمه (س) و علی (ع) می توان بهترین راهکارهای یک ازدواج موفق را بدست آورد و از آن زندگی مشترک شخصی استفاده نمود .


بیشتر بخوانید: بهترین سن برای ازدواج


راهکارهای ازدواج موفق برای دختران

راهکارهای ازدواج موفق برای دختران از جمله نگرانی های ماان می شد . توجه به تغییر روند زندگی دهه های اخیر و تغییر نحوه ازدواج های سنتی اغلب والدین ، نگران نحوه انتخاب همسر فرزند خود ازجمله دخترشان هستند . گذشته دخالت مستقیم خانواده ازدواج فرزند فرد مورد نظر ابتدا مورد یید خانواده قرار می گرفت نتیجه خانواده احساس آرامش بیشتری می کرد . اما امروزه که نحوه ازدواج ها دچار تغییراتی شده که خانواده ها دخالت کمتری انتخاب همسر فرزندشان دارند بهتر است برای تشخیص صلاحیت خواستگار به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنند .

همچنین جلسات خواستگاری ، دیدارهای دوران نامزدی برای شناخت بیشتر از یکدیگر و آشنایی از جزئیات رفری یکدیگر بسیار مفید است البته بهتر است سعی کنید این دوران دچار وابستکی های عاطفی نشوید بتوانید عقل و منطق تصمیم بگیرید .

راهکارهای ازدواج موفق برای پسران

راهکارهای ازدواج موفق برای پسران نیز از اهمیت لایی برخوردار است . انتخاب معیارهای ازدواج مهم ترین امر خودشناسی است که پیش تر به آن اشاره کردیم . فرهنگ ما که پسران برای خواست ازدواج پیش قدم می شوند لازم است که وحله اول خودشناسی کاملی داشته شند سپس معیارهای منطقی ستی داشته شند انتخاب همسر دچار مشکل نشوند . نکته حائز اهمیت انتخاب پسران این است که ظاهر بین نشند و ملاک های خود را صرفا بر اساس زییی و یا مادیات طراحی نکنند . اهمیت دادن به اصالت خانوادگی و شخصیت فردی و اعتقادات مذهبی اهداف مشترک زندگی بسیار مهم تر از زییی های ظاهری است .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : How To Have A Happy Marriage: 7 Powerful Secrets From …

راهکارهای ازدواج موفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۱:۴۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

راه های ازدواج موفق

۵٫۰
۰۱

راه های ازدواج موفق ممکن است پیچیده بنظر برسد اما اگر از جزئیات آن و نحوه بکار گیری زندگی آگاه شید نه تنها پیچیده و سخت نیست بلکه به سادگی تغییرات مثبت شگفت انگیزی زندگی مشترک ایجاد می کند .براساس تحقیقات و نظر روانشناسان راه های ازدواج موفق به عوامل زیادی بستگی دارد . براساس این تحقیقات انجام آزمایشات و تست های روانشناسی بر روی زوج های زیادی به این نتیجه رسیده اند که عواملی مانند اختلاف سن ، تفاوت های فرهنگی و مالی و اعقاید و مذهب می تواند داشتن یک ازدواج موفق موثر شد . راه های ازدواج موفق همانند شاه کلیدی است که همه ی های بسته به واسطه آن ز می شود نتیجه استفاده از راه های ازدواج موفق به زندگی ایده آلن دست پیدا می کنید .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


راه های ازدواج موفق و سالم

راه های ازدواج موفق و سالم شما را داشتن یک زندگی شاد و موفق کمک می کند . برای داشتن یک ازدواج موفق لازم است ابتدا انتخاب ستی از کسی که قرار است سال ها شریک و همراهن شد داشته شید . برای اطمینان از انتخابن لازم است ابتدا زمینه لازم برای انتخابن را فراهم کنید . یکی از پیش نیاز های مهم برای انتخاب همسر این است که ابتدا شرایط خود و خواسته هاین را بسنجید و حقیقت نگاه واقع بینانه ای به خود و زندگین داشته شید سپس به سراغ مراحل بعدی بروید . مرحله بعدی لازم است لیستی از معیارهای ازدواج تهیه کنید و مشخص کنید کدام یک از ملاک ها براین الویت دارد نتیجه هنگام آشنایی فردی که قرار است همسرآینده ن شود او را لیستن مقایسه کنید.

همانطور که می دانید راه های ازدواج موفق و سالم شما را از سرگمی و ترس از انتخاب می آورد و راه را پیش روین قرار می دهد . راه های ازدواج موفق و سالم را می توانید توسط راهنمایی از مشاوره قبل از ازدواج نیز بدست بیاورید و به کمک او از انتخابن مطمئن تر شوید .


بیشتر بخوانید: موفقیت ازدواج


مهارت ها و راه های ازدواج موفق

مهارت ها و راه های ازدواج موفق تنها برای قبل از ازدواج نیست و بسیاری از موارد راه میانبری برای بهبود بخشیدن به زندگی کسانی است که سال هاست زندگی مشترک را آغاز کرده اند . بکارگیری مهارت ها و راه های ازدواج موفق سعی کنید به زندگی که دچار روزمرگی شده است انرژی زه ای بدهید و همه چیز را از نو پایه گذاری کنید .

گذشته را فراموش کنید به دنل اصلاح اخلاق و رفر های خود شید سپس از همسرن بخواهید فرصتی مناسب شما صحبت کند و هم مشکلات را برطرف کنید قبل از آنکه شروع به گله و شکایت از هم دیگر کنید لیستی از ویژگی های مثبت همسرن را تهیه کنید . سپس بزرگ ترین عیب همسرن را او میان بگذارید و از او بخواهید که برای بهبود زندگین برطرف کردن آن رفر یا عادت سعی کند . قطعا شاهد بهبود روز به روز شرایط زندگین خواهید بود . و آخر اگر مشکل این مرحله نیز قابل حل نبود بهتر است آن را یک مشاوره ازدواج میان بگذارید تجربه و تخصص به کمک شما بیاید این مرحله حتی می توانید به راحتی مشاوران تلفنی ارتط شید و رفر های خود و همسرن را مدیریت کنید .


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


مهمترین راه های ازدواج موفق

مهمترین راه های ازدواج موفق تطابق خواسته ها و معیارهای ازدواج همسر است . از دیگر نکات مهم و اساسی که زندگی مشترک بسیار ضروری است گذشت است . گاهی لازم است برخی موارد از خود فداکاری و گذشت نشان دهید و خواسته ی همسرن را نیز نظر بگیرید قطعا بعد از گذشت چند وقت موضوعات دیگر شما شاهد گذشت همسرن خواهید بود و به این ترتیب هیچگاه دچار مشکلات بزرگ تر نمی شوید چرا که همواره هردو به دنل فراهم کردن آرامش یکدیگر هستید .

بهترین راه های ازدواج موفق

بهترین راه های ازدواج موفق توسط تحقیقات روانشناسان معتبر تعیین شده است اما توجه به شرایط خاص زندگی هر فرد نسبت به فرد دیگر همواره بهترین مشاور هر کس زندگی خود اوست تنها برخی موارد به دلیل پیچیدگی و یا استرس ها و فشارهای روانی ممکن است به تنهایی قا به تصمیم گیری ست نشیم این صورت راهنمایی از یک عامل سوم معتبر و آگاه بسیار مفید است که مشاوره های ازدواج و خانواده برای همین امر آماده خدمت رسانی هستند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه ازدواج موفق آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۱۱ Ways To Make Your Long-Term Marriage Happier

راه های ازدواج موفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۱۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

دوستی قبل از ازدواج خوب است یا بد ؟

۵٫۰
۰۱

دوستی قبل از ازدواج خوب است یا بد ؟ اثرات مثبت و منفی دوستی قبل از ازدواج چیست ؟ ابتدا می‌ خواهیم بگوییم هر کاری که بدون آگاهی و قاعده و قانون خودش شد میتواند زیانر شد . دوستی قبل از ازدواج هم همان اندازه که می تواند مفید و سازنده شد ، اگر طبق اصول و معیار های خود پیش نرود می ‌تواند مخرب شد . دوستی قبل از ازدواج امروزه سرپوشی است برای بسیاری از روابطی که جوانان جنس مخالف برقرار می کنند . از آنجایی که روابط دوستی جنس مخالف عرف جامعه ما زیاد مقبول نیست . مسفانه گاهی جوانان برای توجیه روابط ناسالم و دوستی های ناپایدار خود از عنوان دوستی قبل از ازدواج استفاده می کنند .

صورتی که ممکن است هیچ شناخت و ک ستی از دوستی قبل از ازدواج نداشته شند . این رابطه صورتی قابل قبول است ، که بتواند برای آینده و زندگی مشترک فواید ی داشته شد . البته هر دوستی که به ازدواج ختم شود دلیل بر ست بودن آن رابطه نیست . دوستی موفق و سازنده است ، که آینده زوجین نیز اثرات مثبت به جای بگذارد و منجر به یک ازدواج موفق شود .

دوران دوستی قبل از ازدواج

دوران دوستی قبل از ازدواج ید به چه شکلی شد ؟ رابطه ما ید چگونه شد که به یک دوستی موفق و سالم تبدیل شود ؟ و ده ها اما و اگر دیگری که ذهن بسیاری از جوانان را گیر خود کرده است . دوران دوستی قبل از ازدواج ید بتواند مسیر ازدواج را برای شما هموار سازد . دوران دوستی قبل از ازدواج صورتی مفید است ، که به شما شناخت و آگاهی لازم مورد جنس مخالف و ازدواج را بدهد . اگر دوران دوستی قبل از ازدواج دچار مشکل هستید . اگر از لحاظ روحی و روانی عث ناراحتی شما می شود . اگر طرف مقابلن حال کشمکش و گیری هستید .

بهتر است بدانید یک رابطه ناسالم و زیانر قرار گرفته اید .اگر احساس می کنید دوران دوستی قبل از ازدواج خود دچار مشکل شده اید و یا مهارت و شناخت کامل از چگونگی برقراری ارتط جنس مخالف را ندارید . بهتر است به مراکز مشاوره قبل از ازدواج مراکز مراجعه کنید و از تجارب و تکنیک ها ی تخصصی مشاوره ازدواج بهره مند شوید .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ازدواج


پیامدهای دوستی قبل از ازدواج

پیامدهای دوستی قبل از ازدواج به نوع رابطه و طرفین گیر رابطه بستگی دارد . یک رابطه اگر به شکل ست و اصولی پیش برود . می ‌تواند موفقیت آمیز و سازنده شد . به همین خاطر است که می‌ گوییم پیامد های دوستی قبل از ازدواج به چگونگی برقراری این رابطه بستگی دارد . دوستی قبل از ازدواج نیز چهار چوب و قوانین خاص خود را دارد .

اگر بخواهیم یک رابطه سالم و موفق داشته شیم . ید شناخت و آگاهی کامل وارد رابطه شویم . شخصی را انتخاب کنیم که از بیشتر لحاظ ما تناسب داشته شد . دوران دوستی را بیشتر برای شناخت از یکدیگر و معیارهای ازدواج صرف کنیم . پیامد های دوستی قبل از ازدواج دچار افرادی می شود ، که این رابطه را برای سرگرمی ، خوش گذرانی . یا نیاز های روحی و جنسی نظر می گیرند . همین امر سبب می شود از لحاظ روحی ، جسمی و جنسی طمه و آسیب ببینند .

اشتهات دوستی قبل از ازدواج

اشتهات دوستی قبل از ازدواج دامنگیر افرادی می شود که رابطه را بدون هدف خاص و یا ایجاد اصول و رعایت ها پیش می برند . این رابطه صورتی موفقیت آمیز است که از ابتدا هدف ، شناخت و آگاهی شروع شود .اشتهات دوستی قبل از ازدواج امروزه بیشتر شامل آسیب های ناشی از روابط نا مشروع می شد . که این بین دختران بیشترین صدمه روحی ، روانی و جمسانی را متحمل می شوند . این آمار بیشتر جمعیت جوانانی است که بلوغ جنسی به سر میبرند ‌. اما به بلوغ عقلی نرسیده اند .

دوستی های بی پایه و اساسی که از بدو شروع اشته و ناسالم هستند . دوستی های اینترنتی ، روابط بی ثت مجازی ، دوستی های بی شناختی که اکثر افراد بیوگرافی دور از حقیقتی را به همدیگر می دهند . همین موارد سبب می شوند دوستی ها و روابط از اهداف و عرف و شرع خود دور شوند . از این رو رابطه ای که می تواند به بهترین شکل بر قرار شود ، روابط مستحکم و پایداری را به وجود بیاورد ، آینده ساز و هدفمند شد . به خاطر نا آگاهی و شیوه های نا صحیح منجر به صدمات روانی و گاه جسمی می شود که جبران نا پذیر هستند .

فواید دوستی قبل از ازدواج

فواید دوستی قبل از ازدواج چیست ؟ آیا اصلا این روابط اثرات مثبتی بر زندگی مهلی دارند ؟ پاسخ به این سوال ید بگوییم دوستی قبل از ازدواج تحت شرایط خاص خود جواب مثبت می دهد . اگر میخواهید از فواید دوستی قبل از ازدواج بهره مند شوید ید . اصول و قواعد خاص خود رابطه بر قرار کنید . یک رابطه ید قبل از هر چیزی شخصیتی که شما همخوانی دارد صورت بگیرد . رابطه ای سالم و آینده ساز است که شناخت ، آگاهی ، منطق ، شعور و ک ست از دوستی و آشنایی شد . رابطه ای که رعایت اصول و موازین شرعی و اخلاقی شد . طرفین ذهنیت و هدف ست وارد رابطه شوند . نه سرگرمی و لذت های نفسانی . رابطه ید عث افزایش فهم و شخصیت شناسی پسر و دختر از همدیگر شود .

آنها را ملاک ها ، معیار ها ، خواسته ها ، انتظارات ، عقاید ، فرهنگ ، طرز فکر و شخصیت همدیگر آشنا سازد . رابطه ای مفید است که حتی اگر طرفین بفهمند هم سازگاری و تفاهم ندارند و به جدایی ختم شود . کمترین صدمات و آسیب های روحی ، روانی و جسمانی به جای بگذارد . صورتی یک رابطه را مفید میگوییم که طی دوران دوستی رابطه ای سالم شد . برای آینده و زندگی مشترک راه را هموار سازد . علاوه بر این آنق مفید شد که بتواند یک زندگی مستحکم و پایدار را تشکیل دهد . این زمینه کمک گرفتن از مشاوره خانواده یکی از راه های مناسب برای کسب مهارت های کافی است .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


سوالات متداول

روابط پنهانی دوستی های قبل از ازدواج صحیح است ؟

طبیعً انسان چیزی را پنهان می کند که از لحاظ شرع عرف و یا قانون مشکلی داشته شد . به همین خاطر اگر روابط قبل از ازدواج آگاهی خانواده ها ، هدفمند و سالم شد نیاز به پنهان کردن ندارد .

آیا دوستی های قبل از ازدواج کمک به شناخت زوجین می کند ؟

اصولا این رابطه ید همین هدف یعنی شناخت و آشنایی از اخلاق و رفر ، طرز فکر و عقاید ، اهداف و برنامه های زندگی ، خواسته ها و انتظارات ایجاد شود . اگر به شکل ست و فرد معقول و مناسبی ایجاد شود می تواند همه این نیج را هم داشته شد .

مهمترین اشتهات دوستی های قبل از ازدواج چیست؟

مهم‌ترین اشتهات بیشتر نتیجه رعایت نکردن موازین و اصول شرعی است . زیاده روی روابط عاطفی و جسمی و جنسی ، که گاهی عث وابستگی های شدید روحی و یا آسیب‌ های جسمی می شود .

دوستی های قبل از ازدواج از منظر اسلام چیست ؟

از دیدگاه اسلام مرد می تواند همسر آینده خود را از لحاظ زییی شناختی و یا برخی ملاک ها بسنجد . اما هر آنچه که عث انحرافات جنسی و روحی شود . یا از روی هوا و هوس شد پذیرفته نمی شود .

خدمات مرکز

این راس مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: The Difference Between Marriage and Friendship

دوستی قبل از ازدواج خوب است یا بد ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۷:۰۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

حدود معاشقه قبل از ازدواج چیست ؟

۵٫۰
۰۱

معاشقه قبل از ازدواج چه حدودی ید شد ؟ این مطلب جز اولین سوالات دختر و پسر زمان مراجعه به مشاوره قبل از ازدواج است . قدم اول بهتر است تعریف معاشقه را بدانیم . معاشقه قبل از ازدواج محبت و هم آغوشی قبل از رابطه جنسی است . معاشقه قبل از ازدواج صحبت های عاشقانه و نوازش های خاص مو و بدن است . معاشقه قبل از ازدواج هنر برانگیخته کردن همسر بدون رابطه جنسی کامل است . معاشقه قبل از ازدواج می تواند کلامی و لمسی شد . معاشقه قبل از ازدواج دوستت دارم می تواند آغاز شود و لمس اندام و زی مو و لب ادامه پیدا کند . معاشقه قبل از ازدواج منحصرا ید احساس آرامش روحی و جسمی به همسر بدهد و اورا برای داشتن یک رابطه جنسی کامل آماده کند .


بیشتر بخوانید: بهترین سن برای ازدواج


خواست معاشقه قبل از ازدواج

خواست معاشقه قبل از ازدواج و البته دورن نامزدی امر کاملا عادی است . تغییرات فرهنگی که این روزها اتفاق افده دختر و پسر پیش از ازدواج یکدیگر را میبینند و هم به مسافرت می روند . و معمولا خواست معاشقه قبل از ازدواج را دارند . خواست معاشقه قبل از ازدواج و حتی پیش ازینکه حتی به خواستگاری بیایند هم ممکن است اتفاق بیفتد که فرهنگ ایرانی اسلامی ما پسندیده نیست . خواست معاشقه قبل از ازدواج هم آدابی دارد و اگر مراحلش بستی طی نشود عث ماندگار شدن خاطرات بدی از دوران پیش از ازدواج می شود . خواست معاشقه قبل از ازدواج معمولا از طرف مرد ها صورت می گیرد . آقایون ید این مسئله را نظر داشته شند که حتی خواست معاشقه قبل از ازدواج نید عجله کنند . ابتدا ید از طریق کلام معاشقه را آغاز کنند و سپس بصورت لمسی خواست معاشقه کنند .


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


داشتن معاشقه قبل از ازدواج

داشتن معاشقه قبل از ازدواج نیاز به مهارت دارد . برای فراگیری و دانستن زمان ست داشتن معاشقه قبل از ازدواج بهتر است به مشاوره خانواده مراجعه کنیم . داشتن معاشقه قبل از ازدواج و قبل از عمل دخول عث بوجود آمدن آرامش خاطر مخصوصا زن است . معاشقه قبل از ازدواج جز لحظات و خاطرات دوست داشتنی دختر و پسر است . معاشقه قبل از ازدواج عث افزایش حس دوستی و صمیمیت بین زن و شوهر می شود . مشاوره قبل از ازدواج فقط برای بررسی شخصیت دختر و پسر نیست . یک مشاوره ازدواج حرفه ای حتی تکنیک های خواست معاشقه قبل از ازدواج را هم آموزش می دهد . برای داشتن معاشقه قبل از ازدواج حتما ید دختر و پسر میل و آمادگی داشته شند . برای داشتن یک معاشقه قبل از ازدواج خوب مکان عاشقانه ای را انتخاب کنید و هر جایی خواست معاشقه نکنید .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


حکم معاشقه قبل از ازدواج

حکم معاشقه قبل از ازدواج توجه به فرهنگ و دین یک کشور متفاوت است . اما ایران حکم معاشقه قبل از ازدواج توجه به شرایط دختر و پسر داده شده است . اگر دختر و پسر دوره نامزدی و به شرط عقد موقت یا عقد دائم هستند هیچ مانعی برای خواست معاشقه قبل از ازدواج وجود ندارد . اما اگر دختر و پسر دوره آشنایی و خواستگاری بسر میبرند حکم معاشقه قبل از ازدواج آنها مانند دو فرد غریبه و نا محرم وجود است . داشتن معاشقه قبل از ازدواج و دوره ی خواستگاری به هیچ وجه جایز و پسندیده نیست . معاشقه قبل از ازدواج حتی دوره نامزدی هم نید از یک سری حدود خارج شود . حکم معاشقه قبل از ازدواج ست است که زمان عقد جایز و حلال است اما بهتر است این معاشقه منجر به دخول نشود .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج تلفنی


روانشناسی معاشقه قبل از ازدواج

روانشناسی معاشقه قبل از ازدواج و ثیرات آن داشتن یک ازدواج موفق اهمیت زیادی دارد . روانشناسی معاشقه قبل از ازدواج نکته مهم و کلیدی چگونگی آغاز معاشقه است . از لحاظ روانشناسی برای داشتن یک رابطه جنسی موفق و شاد ید قبل آن یک معاشقه ست و کامل داشت . روانشناسی معاشقه قبل از ازدواج این نکته را نشان داده که زوجینی که قبل از انجام رابطه جنسی پیشنوازی کامل و ستی داشتند رضایت مندی بیشتری از زندگی خود داشته اند . روانشناسی معاشقه قبل از ازدواج بیان می شود که زنان بوسیله صدا و مردان از طریق تصویر به لذت و احساس برانگیختگی دست می یابند . مشاوران خانواده به کیفیت و مدت زمان معاشقه کید زیادی می کنند . مشاوران خانواده معتقدند برای داشتن یک رابطه زناشویی خوب و یک ازدواج موفق طولانی مدت ، معاشقه ثیر بسزای دارند .


بیشتر بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج


چگونگی یک معاشقه کامل

مدت زمان و توجه به نقاط خاص یک معاشقه اهمیت زیادی دارد . عمل معاشقه از طرف زن و مرد لذت بخش است . اما برای خانم ها انجام معاشقه لذت بیشتری دارد و هر چه مدت زمان معاشقه افزایش یابد زودتر آماده انجام رابطه جنسی می شوند .

مسفانه بعضی آقایون حتی گذشت چندین سال از عمر زندگی مشترکشان نسبت به این مسئله توجه کامل را ندارند . مدت زمان معاشقه میتواند از بیست چهل دقیقه طول بکشد یا حتی از پیامک زدن قبل از آمدن به خانه شروع شود و حتی شامل بوسه های کوچک یا دوستت دارم هم می شود . اما بعضی به غلط تصور می کنند معاشقه محدود به تخت خواب و چند دقیقه قبل از انجام رابطه جنسی است . مرد ها بهتر است به غیر از نقاط خاص بدن به نرمه گوش ، گردن و حتی ماساژدادن همسر هم توجه کنند بتوانند رابطه لذت بخشی را برای همسرشان آغاز کنند .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


ید و نید های قبل از معاشقه و رابطه جنسی

قبل از هر چیز بهتر است بدانید به ور های غلط قبل از انجام معاشقه و نزدیکی ید بی توجه بود . بعضی به غلط تصور می کنند استفاده از نوشیدنی ها و مواد انرژی زا به بهبود لذت یک رابطه کمک می کند . صورتیکه استفاده از مواد و نوشیدنی های انرژی زا از اصل این عمل که رسیدن به ارامش است دور می شوید . از خوردن غذای چرب و پر انرژی دوری کنید و وعده غذایی سبک و حتی آجیل و میوه را جایگزین کنید . از بحث و جدل همسرن پرهیز کنید رابطه عاشقانه ای برقرار کنید . زمان معاشقه از حرف زدن مورد شارژ و مشکلات ساختمان و امور روز مره فاصله بگیرید و مورد عشق به زندگی ن صحبت کنید . از دیدن فیلم های پورن بشدت دوری کنید و تخیل و توقع لا وارد رابطه نشوید .

نکات مهم معاشقه قبل از ازدواج

قبل از ازدواج ید مورد مسائل و حد وحدود رابطه جنسی هم صحبت کنید . آموزش ست رابطه جنسی معمولا کشور ما توسط خانواده ها صورت نمی گیرد . بهتر است برای آشنایی نکاتی که یک رابطه جنسی سالم ید رعایت شود به یک مشاور موفق مراجعه کنید . حدود معاشقه حدود یک رابطه جنسی کامل فرق دارد . معاشقه همخوابگی کاملا متفاوت است . معاشقه کلام آغاز و فقط به هم آغوشی ختم می شود . ورها و دانسته های غلط رابطه جنسی می تواند ضربه جبران ناپذیری به زندگی زناشویی وارد کند . فانتزی های جنسی که این روزها زندگی زوجهای جوان ب شده می تواند عمر یک زندگی موفق را کوه و نابود کند . خلاق بودن معاشقه می تواند هیجان یک رابطه را افزایش دهد و عث دلبستگی بیشتر بین زوجین شود .


بیشتر بخوانید: موفقیت ازدواج


تفاوت معاشقه و رابطه جنسی قبل و بعد از ازدواج

معاشقه و داشتن رابطه جنسی دختر و پسری که فقط قصد ازدواج دارند کسی که دوره نامزدی قرار دارد کاملا متفاوت است . زمانیکه دختر و پسر قبل از ازدواج و خواستگاری به دنل معاشقه و رابطه جنسی کامل بروند ، این عمل فقط از روی کنجکاوی و هوس است . اما معاشقه بعد از عقد این عمل عث دلبستگی و علاقه می شود . تجربه رابطه جنسی قبل از ازدواج عث لا رفتن توقعات رابطه بعد از ازدواج می شود . و اگراین توقع رفع نشود شکاف عاطفی بین زن و شوهر اتفاق می افتد . تجربه رابطه جنسی قبل از ازدواج عث ایجاد مهارت فرد می شود . و زمانیکه این فرد تصمیم به ازدواج بگیرد قاعد به سراغ همسری خواهد رفت که این تجربه را ندارد و این ناهماهنگی عث ناکامی ازدواج می شود .

آسیب های معاشقه و رابطه جنسی فانتزی ازدواج

این روزها پیشرفت سریع تکنولوژی و دسترسی به اینترنت مسفانه آسیب های ازدواج هم افزایش یافته است . دسترسی به فیلم هایی که روابط نامشروع و پی آن تکنیک های فانتزی و ناست را آموزش می دهند ، عث ایجاد آسیب زندگی زناشویی شده است . افزایش تولید فیلم های پورن و تماشای آن ها توسط دختران و پسران تصورات جنسی یک رابطه را تغییر داده است . الگو برداری غلط از این فیلم ها عث شده توقعات جنسی از یک رابطه سالم لا برود . و اگر طرف مقابل قا به پاسخگویی این نیاز نشد مسفانه روابط زوجین دچار تنش می شود . این تنش خاص زندگی زوج های جوان نیست و مسفانه این بحران گرین خانواده های میانسال جامعه را هم گرفته است . این شرایط بهتر است برای افزایش آگاهی و لابردن سواد یک رابطه ست به مشاور خانواده مراجعه کنیم .

اصول کلی رابطه زناشویی

رابطه جنسی و معاشقه از کسی الگوبرداری نکنید و توجه به توانایی های خودن پیش بروید . زمانی وارد رابطه جنسی شوید که هم خودن آماده شید هم بتوانید خواسته های طرف مقابل را برآورده کنید . رابطه زناشویی را محدود به نزدیکی نکنید و به پیش نوازی و آماده کردن همسرن هم توجه کنید . سعی کنید از روش تکراری استفاده نکنید و انجام این مراحل توجه به خصوصیات و علایق همسرن پیش بروبید .

وارد روابط آسیب زننده و فانتزی های جنسی غلط نشوید . بهداشت بدن و دندان را رعایت کنید از قرص های خوش بو کننده دهان استفاده نکنید . قرص سطح هورمون ها ی جنسی را بدن کاهش می دهد . به شرایط مکانی که برای انجام رابطه نظر دارید توجه کنید که بیش از اندازه گرم یا سرد نشد . از نور مناسب اق استفاده کنید و حتی از نور شمع و شمع آرایی غافل نشوید . توجه داشته شید که بعد از رابطه هر دو طرف به اوج لذت جنسی رسیده شند که اگر چنین اتفاقی نیفده شد بی میلی به رابطه وجود زن یا مرد اتفاق خواهد افد .

سوالات متداول

آیا معاشقه قبل از ازدواج صحیح است ؟

معاشقه اگر دوره نامزدی که عقد موقت یا دائم خوانده شده صورت بگیرد کاملا ست است و عث دلبستگی بین دختر و پسر می شود . اما دوره آشنایی به هیچ وجه جایز نیست .

ثیر معاشقه قبل از ازدواج زندگی مشترک چیست ؟

قبل از ازدواج دوره نامزدی بهتر است فقط معاشقه صورت گیرد که عث می شود زوجین برای شروع شدن زندگی مشترک و داشتن رابطه کامل ذوق و عطش بیشتری داشته شند ، بهتر است انجام رابطه کامل جنسی به بعد از ازدواج موکول شود .

مرز معاشقه قبل از ازدواج کجا تعریف می شود ؟

حدود معاشقه توجه به فرهنگ و نظر دختر وپسر تعریف می شود اما معاشقه شامل عشق زی کلامی ، لمسی و نوازش می شود و انجام رابطه جنسی کامل آن تعریف نشده اصل معاشقه یعنی ایجاد برانگیختگی هیجانی .

آیا خواست معاشقه قبل از ازدواج را ید پذیرفت ؟

زمانیکه دختر و پسر تصمیم قطعی برای ازدواج گرفتند و محرم شدند این خواست کاملا بجا و ست است اما بهتر است قبل از ازدواج رسمی و زمانیکه زندگی مشترک زناشویی را شروع نکردند فقط به معاشقه اکتفا کنند .

داشتن معاشقه قبل از ازدواج خوب است ؟

بله اصلا خود ازدواج و انجام رابطه کامل ست به کیفیت معاشقه قبل از آن بستگی دارد ، زمانیکه معاشقه صورت میگیرد سطح هیجان و دلبستگی و عشق لا می رود و این عث داشتن یک رابطه سالم و لذت بخش جنسی می شود .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Married and Flirting: What’s Healthy vs. What Crosses the …

حدود معاشقه قبل از ازدواج چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۶:۰۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

راز زندگی موفق چیست ؟

۵٫۰
۰۱

راز زندگی موفق یک سوال بزرگ ذهن تمام زوج‌ هایی است که مادام احساس می کنند که زندگی مشترک آن ها وضعیت ایده آل خود نمی شد . راز زندگی موفق هرگز محدود به یک جنبه خاص مانند عشق یا وضعیت مالی نمی شد . بلکه راز زندگی موفق نکاتی اصولی هستند که تمام جوانب زندگی را تحت شعاع قرار می دهند . راز زندگی موفق گنجینه ای از مهارت ها می شد که بخش بزرگی از آن اکتسابی و قابل آموختن است . مشاوره خانواده میتواند تحلیل وضعیت و شرایط زندگی مشترک شما و توجه به نقاط قوت و ضعف موجود ، راز زندگی موفق را به شما بیاموزد .

راز زندگی موفق زناشویی

راز زندگی موفق زناشویی دنیای امروزی که به کرات شاهد طلاق عاطفی ، جدایی و زندگی های پر از اختلاف ،کشمکش ، و نزاع هستیم میتواند نجات بخش شد . راز زندگی موفق زناشویی همان ید ها و نید هایی هستند که زوجین ید نسبت به یکدیگر و نسبت به زندگی شرایط مختلف به جا بیاورند . راز زندگی موفق زناشویی دارای اصول و ارکان مشترکی است اما هرگز از زندگی دیگران قابل کپی برداری نمی شد چرا که هر زوج زندگی منحصر به فرد خود را دارند پس نمی‌توان به دنل تقلید کورکورانه از زندگی دیگران انتظار یک زندگی زناشویی موفق را داشت .

راز زندگی موفق زوجین

راز زندگی موفق زوجین اگر بخواهد به صورت سوال از زوج های مختلف پرسیده شود ممکن است پاسخ های متعدد و متنوعی را شاهد شیم چراکه راز زندگی موفق زوجین توجه به شخصیت زوج ، سن زوجین ، وضعیت اجتماعی زوج ، عقاید ، افکار ، فرهنگ و علایق زوج ، وضعیت مالی زوج و . . . ممکن است متفاوت شد . یعنی زوج توجه به وضعیتی که آن قرار دارند و شکل رابطه آن ها ، ممکن است راز موفقیت رابطه خود را گرو موارد خاصی بدانند به همین دلیل است که نمیتوان راز زندگی موفق را کپی برداری کرد اما میتوان آن را الگوی خود قرار داد .

اصلی ترین راز زندگی موفق

اصلی ترین راز زندگی موفق می تواند شامل موارد زیر شد . ابراز علاقه کلامی ، بیان واضح احساسات ، افکار ، نظرات و عقاید ، گوش دادن بجا و به اندازه به یکدیگر ، توجه به کیفیت و کمیت رابطه زناشویی ، قدانی از یکدیگر ، شناخت مسئولیت ها و پذیرش آن ها ، ک تفاوت های فردی و فطری زن و مرد ، احترام متقابل ،بیرون رفتن و گذراندن وقت به صورت دو نفره ، کمک به پیشرفت فردی و اجتماعی یکدیگر ، داشتن هدف و برنامه ریزی برای آن ، اختصاص دادن وقت برای توجه به نقاط ضعف و قوت زندگی مشترک ، واقع گرایی و حذف توقعات غیر معقول از یکدیگر ، پذیرش اشتهات و تلاش برای رفع آن ها و . . .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


راز خوشبختی زندگی زناشویی

راز خوشبختی زندگی زناشویی به دیدگاه و تعریف فرد از خوشبختی نیز بستگی دارد . طبیع فردی که به شدت مادی گرا است وضعیت مالی آنچنانی را خوشبختی میداند و کار و سرمایه گزاری را راز خوشبختی . اما اگر تعریف از خوشبختی تعالی همه جانبه زوج شد پایه ها و اصول مشترکی دارد که برخی از آن ها مانند دوران شناخت ، مربوط به قبل از ازدواج است و میتوان از طریق مشاوره قبل از ازدواج آن ها را فرا گرفت . برخی دیگر نیز مربوط به مهارت های زندگی مشترک است و مشاوره ازدواج میتواند راهنمای ما این زمینه شد . راز های ازدواج موفق و خوشبختی به راحتی قابل یادگیری و اجرا می شند فقط نیازمند مطالعه این زمینه و استفاده از تجربه افراد متخصص مانند کارشناسان مشاوره خانواده میشد .


بیشتر بخوانید: موفقیت ازدواج


سوالات متداول

زندگی مشترک موفق چگونه است ؟

زندگی مشترک موفق بگونه ای است که زوج از نظر شخصیتی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، روحی روانی رو به پیشرفت و تکامل شند .

اصول زندگی موفق چیست ؟

کسب مهارت های زندگی مشترک برای داشتن واکنش مناسب شرایط مختلف از اصول زندگی موفق است .

ویژگی زندگی خوب چیست ؟

علاقه پایدار دو طرفه ، صمیمیت و نشاط ، تعهد و وفاداری ، هدف ، برنامه ریزی ، پیشرفت ، انگیزه و امید به آینده و . . . از نشانه های زندگی خوب می شند .


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:What is the Secret to Success in Life?

راز زندگی موفق چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۴:۵۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج چیست ؟

۵٫۰
۰۱

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج را میتوان توجه به آمار ازدواج های ناموفق ک کرد . طلاق عاطفی هنجاری است که بیشتر از جدایی زوج نگران کننده میشد و اهمیت مشاوره قبل از ازدواج را توجیه میکند . شناخت کافی زوج از یکدیگر مسئله ای میشد که میتوان به وسیله آن موفقیت یا عدم موفقیت ازدواج را پیش بینی کرد اما این شناخت ید اصولی و حقیق شد .ضرورت مشاوره قبل از ازدواج به این دلیل است که به کمک آن میتوان به شناخت نسبی لازم دست پیدا کرد . اهمیت مشاوره قبل از ازدواج شرایطی مانند ازدواج سنتی ، ازدواج اینترنتی ، ازدواج مجدد و . . . دو چندان می شود چرا که این موارد از حساسیت های خاص خود برخوردار هستند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ازدواج


اهمیت مشاوره قبل از ازدواج مجدد

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج مجدد همانطور که گفته شد دو چندان و جزء موارد حساس میشد . اهمیت مشاوره قبل از ازدواج مجدد به این دلیل است که به طور کل طلاق عث میشود آسیب های روحی روانی خاصی به فرد وارد شود و زمانی که فرد کاملا احیا نشود نید اقدام به ازدواج مجدد کند یعنی فرد ید کاملا آمادگی تشکیل زندگی مشترک را داشته شد . مشاوره قبل از ازدواج میتوان آمادگی فرد را برای ازدواج مجدد سنجید . طبیع حساسیت ازدواج مجدد بسیار لا تر از اولین تجربه میشد چرا که اگر انتخاب فرد اشته شد این ر آسیب روحی بسیار جدی تری را متحمل خواهد شد . از این رو اهمیت مشاوره قبل از ازدواج مجدد قابل ک است فرد بتواند معیارهای ازدواج خود را به ستی فرد مقابل تشخیص دهد و به شناخت لازم دست پیدا کند .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


ضرورت و اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

ضرورت و اهمیت مشاوره قبل از ازدواج به این خاطر میشد که زوج ید بتوانند تمام کلید های اصلی یک ازدواج موفق را تشخیص دهند . یعنی تمام مواردی که یک ازدواج ثیر گذار هستند و کیفیت ازدواج را تعیین میکنند ید برای زوج روشن شوند . همچنین زوج ید بتوانند معیار های ازدواج خود را به ستی و به ترتیب اهمیت اولویت بندی کنند . توجه به مطالب فوق ضرورت مشاوره ازدواج قابل ک میشد . کنار مشاوره ازدواج میتوان مسیری ست به تصمیم ست دست پیدا کرد . چرا که آشنایی پیش از ازدواج اگر کنار مشاوره قبل از ازدواج نشد ممکن است از مسیر خود منحرف شود و نتیجه مطلوبی ندهد .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


ک اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

ک اهمیت مشاوره قبل از ازدواج نید زمانی شد که اختلافات و مشکلات گرین گیر زندگی مشترک زوج شده اند . بسیاری از افراد پس از شروع زندگی مشترک به مرور و پی ناسازگاری ها به این نتیجه میرسند که تفاهم و تناسب لازم را همسر خود ندارند و زندگی مشترک آنان کیفیت لازم را ندارد اما این موارد فرصت تجدید نظر از دست رفته است اگر زوج توان ایجاد سازش و بهبود رابطه را نداشته شند دو حالت روی خواهد داد ، یا زوج تصمیم به جدایی خواهند گرفت و یا حالت بدتر از آن یعنی طلاق عاطفی رخ خواهد داد .

این جا متوجه ضرورت مشاوره قبل از ازدواج خواهید شد . مشاوره ازدواج میتوان توجه به شاخص ها میزان میوفقیت ازدواج را پیش بینی کرد چرا که این شاخص ها حاصل سال ها پژوهش ، تحقیق و تجربه روانشناسان زمینه ازدواج و زندگی مشترک میشند .

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج جوانان

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج جوانان به دلیل آسیب های جدی است که امروزه متوجه زندگی مشترک هستند . آسیب هایی که علاوه بر صدمه زدن به زوج قالب آسیب اجتماعی نیز نمود پیدا خواهند کرد . ازدواج های زود هنگام ، ازدواج دیر هنگام ، خیانت ، طلاق عاطفی و . . . برخی از این مشکلات میشند . بیشتر این مشکلات به دلیل نبود آگاهی کافی و ک ست از زندگی مشترک میشد .مشاوره خانواده میتواند دید زوج را به روی حقیقت زندگی مشترک ز کند . مسائل حائز اهمیت و ثیر گذار کیفیت زندگی مشترک را به آنان متذکر شود و مهارت های زندگی را به آنان آموزش دهد . همچنین این مشاوره میتواند تمام طول زندگی برای حفظ و ارتقا کیفیت زندگی ادامه پیدا کند .


بیشتر بخوانید: سوالات مشاوره قبل از ازدواج


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : The Importance of Premarital Counseling

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۳:۲۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

۵٫۰
۰۱

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین راهی است بسوی خوشبختی . مشاوره قبل از ازدواج یک میز گرد خانوادگی است برای رسیدن به تفاهم برای یک پیوند . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین برای کسانی است که میخواهند کمتر اشته کنند . اگر به فردی که پیشنهاد ازدواج داه اید به شما پیشنهاد مشاوره داد بدانید فردی نکته سنج آشنا شده اید . فردی که به خود احترام میگذارد . فردی که آینده برایش اهمیت دارد . این شخص به خوشبختی خود می اندیشد . کسی که به خود اهمیت میدهد برای خانواده نیز فردی مفید خواهد بود . چون او ق داشته هایش را میداند . او عاقبت اندیش است و فرزندان شما را نیز عاقبت بخیر خواهد کرد . جلسه مشاوره قبل از ازدواج حتما سوال خواهد شد کدامیک از شما پیشنهاد مشاوره داد ؟ تعجب نکنید این سوال روشن میکند کدامیک از شما نسبت به آینده خود حساستر هستید .

مشاوره خانواده یک گام به جلو است . شما ابتدای زندگی خواسته ها و سلایق هم آشنا نیستید . مشاوره ازدواج شما را به طور ریشه ای هم آشنا میکند . بعد از یک مشاوره خوب شما رفرها ، سلایق و حتی آرمانهای هم آشنا میشوید . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین برای رسیدن به یک هم فکری سالم است . یک هم اندیشی بی نقص . مشاوره آنلاین میتواند برای هردو آینده ای روشن را رقم بزند . دنیای اینترنت روش آنلاین میتوان به یک مشاوره خوب دست یافت . مشاوره ای که آن همه حضور دارند و برای یک پیوند میخواهند به یک نتیجه خوب برسند . این مشاوره همه واقعیتها را زگو میکنند یک مشاوره بی عیب و نقص شود . سرنوشت دو نفر صداقت پیوندی جاودانه بخورد .


بیشتر بخوانید: بهترین سن برای ازدواج


فواید مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

فواید مشاوره قبل از ازدواج آنلاین واضح و مشخص است . از فواید مشاوره قبل از ازدواج آنلاین میتوان به راحتی افراد شرکت کننده این مشاوره اشاره کرد . این مشاوره هرکسی هر جایی که هست میتواند به مشاوره بپردازد . محل کار یا محوطه یک محیط آموزشی . میان اعضای خانواده یا یک سفر . حتی ممکن است یکی از اعضا مشاوره شهر یا کشوردیگری سکونت داشته شد . از فواید مشاوره قبل از ازدواج آنلاین همین است که بدون فوت وقت میتوان این مشاوره شرکت نمود . از فواید مشاوره قبل از ازدواج آنلاین میتوان به موضوع دیگری پرداخت . نامزد ازدواج شما یک شهر دیگر زندگی میکند اگر بخواهد به شهر شما برای مشاوره بیاید مشکلات زیادی روبرو خواهد شد . اول هزینه یک سفر است . مشاوره آنلاین این هزینه حذف خواهد شد.


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


مشاوره آنلاین

از دیگر مشکلات اینست که طرف مقابل شما شهر شما مکانی برای اقامت سفر نداشته شد . هزینه خوراک و ترانسفر یک شهر نیز مشاوره آنلاین حذف میشود . علاوه بر اینها او ید چند روزی محل کارش را ترک کند بتواند یک مشاوره حضوری شرکت کند . تمام این مشکلات مشاوره آنلاین حل میشوند . نگرانی اینکه قبل ازازدواج کسی که هنوز تصمیمی ره اش گرفته نشده ید یک مکان حضور پیدا کند نیز ازبین میرود . این مشاوره همه افراد خانواده میتوانند شرکت کنند و نظر بدهند مشاور بر اساس واقعیات بتواند راهنمایی کند . البته این نظر دادنها دخالت تفاوت دارد . نظرها تحت مدیریت روانشناس یا مشاور گفته میشوند و از دخالت دیگران جلو گیری خواهد شد . اما شنیدن نظرها به رسیدن به واقعیتها کمک میکند .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


مرکز مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

مرکز مشاوره قبل از ازدواج آنلاین بکارگیری مهارتهای خاصی جهت رضایتمندی مراجعانش تلاش میکند . مرکز مشاوره قبل از ازدواج آنلاین نظر گرفتن امکانات اینترنتی برای رفاه مراجعه کنندگان تلاش میکند . مرکز مشاوره قبل از ازدواج آنلاین نظر گرفتن فضایی مناسب برای دست انکاران به آنها آرامش و رفاه میبخشد . دسترس بودن نیز از دیگر امکانات رفاهی یک مرکز مشاوره قبل از ازدواج آنلاین است . یکی از نکات مهم یک مرکز مشاوره خسته نکردن مشاوران و روانشناسان است . این نیروهای ارزنده زمانی میتوانند مشاوره خوبی بدهند که خودشان از سلامت روانی و جسمی برخوردار شند . زمانی که یکی از پرسنل بیمار میشوند بهتر است به آنها مرخصی حقوق داده شود ذهنی آرام ومطمئن داشته و بتوانند راهنما ی خوبی برای مراجعان شند . سلامت جسمی و روانی و امنیت شغلی و مالی حق مانگران و مشاوران میشد .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج تلفنی


مرکز مشاوره خانواده

مشاورانی که خاطری آسوده دارند بهتر و مفیدتر مشاوره خواهند داد . مشاوران یک مرکز ید پر انرژی و علاقه مند شند . یک مشاور پر انرژی دیرتر خسته میشود . این مشاور چون به کارش علاقه دارند همیشه مطالعه میکند . مطالعه کبهای زه به چاپ رسیده . او از اخرین خبرهای دنیای روانشناسی مطلع است . آخرین فن آوری ها و تکنیکهای روانشناسی را میشناسد . او یک مشاور آپ دیت است . او میخواهد کارش بهترین شد . انگیزه و علاقه مند ظاهری آراسته محل کارش حضور پیدا میکند . او مشتری مدار است ولبخند زدن را فراموش نمیکند . به نظر ها و اعتقادات قومی مراجعان احترام میگذارد . نسبت به نظر مراجعان ره خود بی تفاوت و بی اهمیت نیست . یک مشاور کوشا است همیشه برای رضایت مراجعان تلاش میکند . یک مرکز مشاوره استخدام مانگران و مشاورانش دقت میکند .


بیشتر بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج


مشاوره قبل از ازدواج آنلاین آویژه

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین آویژه برای ساختن دنیای برتر است . دنیای که همه میخواهند آن موفق شند . مشاوره قبل از ازدواج آنلاین آویژه ک این که یک ازدواج موفق میتواند بر جامعه ثیر بگذارد تلاش میکند . یک ازدواج موفق نه تنها خانواده پرفایده است بلکه برای نسلهای بعدی نیز خوشبختی به همراه می آورد . داشتن محیطی سالم و نشاط موثر است . معیارهای ازدواج شمردنی نیستند بلکه ید آنهارا ک کرد . مشاوره قبل از ازدواج هم برای همین موضوع است . برای اینکه معیارهای ازدواج موفق همخوانی داشته شیم بعد تصمیم بگیریم . مرکز مشاوره آویژه داشتن اسنداردهای جهانی سعی دارد جهانی بسازد که برای جامعه خود اهمیت قائل هستند . مردمانی که میدانند هرکدام مانند یک بخش از ارگانیسم جامعه خود میشند . هریک ست وسالم نشیم بخشی از جامعه ما بیمار خواهد بود .

مشاوره ازدواج راهیست بسوی افقهای روشن زندگی . راهی که ید همه خود را ملزم به پیمودن آن کنند سایه آن همه شاد شند . فرهنگ مشاوره یعنی رسیدن به جایگاهی که هرکس برای خود احترام قائل شود . کسی که برای خود احترام قائل میشود به افراد پیرامون خود نیز اهمیت میدهد . احترام گزاردن نه به معنای خود خواهی وغرور است بلکه اهمیت دادن به لایف اسیل خود میشد . روش زندگی برای هر کس مهم است . روشهای زندگی هستند که مارا به دیگران پیوند میدهند .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


بهترین مشاوره قبل از ازدواج آنلاین و تلفنی

بهترین مشاوره قبل از ازدواج آنلاین و تلفنی مشاوره ای است که اگر دو نفر هم به تفاهم برسند . اگر قرار است خوشبخت نشوند لبخند و رضایت هم خداحافظی کنند . اگر هم خوشبخت میشوند به تقویت نکات مثبت و.وجه اشتراکها بپردازند . نکاتی را که آنها را از هم متمایز میکند یا حذف کنند یا جایگاه مناسبی برای استفاده از آن بیابند که به دیگری آسیب نرساند . مثلا قرار است یکی زندگی کنیم که او از نگاه کردن به خبرهای ورزشی بدش می آید . تلویزیون را جایی نگذاریم که او مدام مجبور شدهنگام خبرهای ورزشی آنها را ببیند . یا از بلند کردن صدای تلویزیون خود دای کنیم یا زمانی خبرها را ببینیم که او خانه نیست . بهترین مشاوره قبل از ازدواج آنلاین و تلفنی این نکات را بررسی و به ما یادآوری میکند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Happily Ever After

مشاوره قبل از ازدواج آنلاین

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۸:۰۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)