مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مشاوره برای ازدواج

۵٫۰
۰۱

مشاوره برای ازدواج

مشاوره برای ازدواج زمانه ای که آن زندگی میکنیم بسیار مهم است . اگر به این نکته فکر و توجه کنیم که ازدواج مانند گذشته دیگر یک امر ساده نیست و پیچیده تر شده است اهمیت مشاوره برای ازدواج را بیشتر ک کنیم . مسفانه هنوز بعضی خانواده‌ها و افراد مشاوره برای ازدواج را لازم نمی دانند یا شاید آن را زیاد جدی نمی گیرند و از سر رفع تکلیف آن را انجام میدهند .

اما افرادی که یاد گرفته اند که دید زتری به مسائل نگاه کنند میدانند که مشاوره برای ازدواج چه حد زیادی میتواند به مثبت پیش رفتن این روند کمک کند و تصمیم گیری به آنها کمک کند . مشاوره برای ازدواج بعضی از کشورهای توسعه یافته به صورت قانونی آمده است . اجری بودن مشاوره برای ازدواج این کشورها میتواند ناشی از اطلاع آنها از سودی است که افراد از آن زندگی خواهند برد .


بیشتر بخوانید:تفاوت سنی مناسب برای ازدواج


مشاوره برای ازدواج موفق

مشاوره برای ازدواج موفق حتما ید توسط فردی انجام شود که این حوزه ماهر است و تجربه علمی و عملی دارد . امروزه مشاوره برای ازدواج موفق بسیار سخت و پیچیده است و میتوان گفت که نیاز به دید بسیار زتری نسبت به گذشته دارد . نیاز به دید زتر نسبت به گذشته مشاوره برای ازدواج موفق به این دلیل حس میشود که نیازها هم پا گذشت زمان تغییر کرده و هر کسی از دید خود به مقوله ازدواج و زندگی زناشویی نگاه میکند . از این رو یک مشاور ید بتواند نیاز تمام افراد و سلیقه های مختلف را ک کند و حداقل به صورت سطحی از آنها اطلاع داشته شد بتواند بوسیله های فکری مختلف را ک کند . مشاوره برای ازدواج موفق مستلزم این است که مشاور بتواند اتفاقات و سلایق روز آشنایی کامل داشته شند و همه دیدگاه ها را به نوعی ک بکنند .


بیشتر بخوانید:برای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟


مشاوره برای ازدواج مجدد

مشاوره برای ازدواج مجدد نیز برای کسانی که طالب این امر هستند از واجت است . کسی که یکر تجربه شکست زندگی زناشویی را گذشته و کارنامه خود دارد . اما ازدواج مجدد هر چق که ترس داشته شد میتوان رنگ و نشاط را به زندگی فرد شکست خورده زگرداند . برعکس اگر ازدواج مجدد فرد زهم شکست مواجه شود امکان دارد آسیب جبران ناپذیری به زندگی فرد وارد شود . مشاوره برای ازدواج مجدد که ید توسط فردی صورت گیرد که از هر لحاظ اصلح شد و به لحاظ علمی و تجربی قابلیت و کیفیت لازم را داشته شد میتواند جلوی آسیب های احتمالی را بگیرد . مشاوره برای ازدواج مجدد میتواند فرد را از آسیب‌های زیادی مانند افسردگی و سرخوردگی و … مصون بدارد . همیشه مشاوران میتوانند بهترین راهکارها را این زمینه به افراد بدهند . چون مشکلات و مسائل روز و پیچیده آشناتر از افراد عام هستند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


مرکز مشاوره برای ازدواج آویژه

مرکز مشاوره برای ازدواج آویژه قطعا از جمله مرکز مشاوره هایی است که زوجین جوان و کم تجربه میتوانند خیال راحت مورد این امر مهم زندگی شان راهنمایی بخواهند . مرکز مشاوره برای ازدواج آویژه انتخاب بهترین مشاوران برای ارائه مشورت مورد ازدواج به جوانان این بستر را فراهم کرده است که دسترسی آسان و هزینه معقول این خدمات را یافت کنند . مشاوران به جوانان کمک میکنند که معیارهای ازدواج خود را به ستی و منطق بسنجند . یکی دیگر از ویژگی های مشاوره قبل از ازدواج این است که به جوانان کمک میکند کمی از فضای احساسی که مختص دوره جوانی است فاصله بگیرند و بتوانند تمام ابعاد ازدواج و زندگی زناشویی را مانند آمادگی برای ازدواج ، بررسی بلوغ خود فرد و گزینه ازدواجش ، بررسی متعادل بودن طبقه فرهنگی و اجتماعی و سایر تناست بین دو خانواده و … را نظر بگیرند .


بیشتر بخوانید:تست روانشناسی ازدواج چیست ؟


مشاوره خوب برای ازدواج

مشاوره خوب برای ازدواج ید چه ویژگی‌هایی داشته شد؟ قطعا مشاوره ازدواج ید یک سری از فاکتور ها و ویژگی ها را دارا شد که بتواند ثیر خود را به طور کامل و مفید بر زندگی افراد و روند ازدواج آنها بگذارد . ادامه به چند ویژگی از ویژگی های مشاوره خوب برای ازدواج اشاره میکنیم :

  • رازداری از اولین ویژگی هایی است که یک مشاور ید داشته شد . افراد ید بتوانند به مشاوری که حرف های خصوصی خود را او میان میگذارند اعتماد کامل داشته شند .
  • طبقه بندی مسائلی که طی جلسات مشاوره نیز اتفاق میافتد ید دستور کار مشاوران قرار بگیرد ابهامی نتیجه ای که از بحث ها حاصل میشود رخ ندهد .
  • ایجاد ارتط عالی بین مشاور و مراجع
  • عدم بر هم خوردن تعادل خود مشاوره زمانی که ید دادن پیشنهادات احساسی و منطقی کنترل و تعادل خود را حفظ کنند .

    بیشتر بخوانید:سن ازدواج پسر و معیارهای آن چیست ؟


مشاوره خیانت

مشاوره خیانت (betrayed counseling) طرفداران و خواهان های زیادی کل دنیا دارد . جامعه خود ما نیز به همین منوال است . به این دلیل خواست برای این موضوع زیاد شده است که اصولا زمانه ای زندگی میکنیم که میل به خیانت هم از طرف زنان و هم از طرف مردان بسیار زیاد شده است و این قضیه تنها به میل داشتن ختم نمیشود و به لحاظ آماری نیز مسفانه شاهد شیوع این آسیب خانمان سوز هستیم .

مشاوره مورد خیانت به بخش ها و اهداف بسیار زیادی تقسیم میشود . برای مثال گاهی افراد نیاز دارند که به نحوی مورد آموزش قرار بگیرند که ماحصل این آموزش موفقیت پیشگیری از خیانت شد . گاهی نیز هدف از مشاوره میتواند این شد که یک فرد خیانت دیده تصمیم گیری خود دچار تردید شود و گمان کند که یک چاله ای گیر افده یا به بن‌بست رسیده است و میتوان از این گیجی و سرگمی رهایی یابد .


بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان


کودک

مشاوره (marital counseling) که شامل مشاوره قبل از ازدواج و بعد از ازدواج میشود تنها فعالیت مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی نیست و این نوع مراکز اکثر زمینه های دیگر بسته به سطح و هدف فعالیت میتواند متنوع و متفاوت شد . برای مثال مشاوره کودک را این بخش برای شما شرح میدهیم . کودکان ابتدای راه زندگی قرار گرفته اند و هنوز بسیاری از تجربه ها را از سر نگذراندند .

هم چنین آنها مراحل مختلف رشدی جسمانی و روانی پیش دارند که هر کدام از این مراحل میتوانند حال و آینده او ثیر گذار خواهد بود و این موضوع اهمیت حضور یک متخصص و روانشناس را پروسه رشد کودک را روشن تر میکند . والدین ید توجه زیاد داشته شند که مشکلات و نیازهای روحی و جسمی کودکان زمانه حاضر به صورت پیچیده تر متفاوت تر از کودکان زمان های گذشته است و از این رو خانواده ها ید به صورت علمی و اصولی پیگیر تربیت آنها شند .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


ثیر همراهی مشاور دوره نوجوانی

پاراگراف قبلی راجع به این توضیحاتی ارائه شد که بحث استفاده از مشاور میتواند سیر رشد کودک بسیار مهم و ثیر گذار شد . حالا بهتر است که به ثیر مشاوره دوره نوجوانی بپردازیم . دوره نوجوانی واقع حساس ترین و تعیین کننده ترین دوره زندگی هر بشری است . دوره ای پر از طوفان های متعدد و پی پی که گاهی نیز مشاهده میشود نوجوان دو یا چند طوفان همزمان روبه رو و گیر میشود .

از شایع ترین این اتفاقات میتوان به بحران هویت دوره نوجوانی ، چالش های بلوغ جنسی که بسیار ساختن شخصیت (personality) آینده فرد ثیر گذار است ، پدیده استقلال یابی که تقری قریب به اتفاق افراد نوجوانی آن را تجربه میکنند اشاره کرد . حالا به نظر شما آیا میتوان این آسیب ها و دوره ها را بدون حضور فردی که از لحاظ علمی و تجربی و منطقی سزاوار ارشاد و راهنمایی شد به سلامت از سر گذراند . حضور یک مشاور (counselor) زبده کنار نوجوانان از مهم ترین پیشنهاداتی است که امروزه به والدین میشود .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : What is Marriage Counseling? Who’s It For? And How Does

مشاوره برای ازدواج

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۶:۳۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

خصوصیات دختر خوب برای ازدواج

۵٫۰
۰۱

دختر خوب برای ازدواج

دختر خوب برای ازدواج اگر بخواهیم معیارهای جامعه بسنجیم . دختر ید نجیب شد . دختر خوب برای ازدواج مهرنی اش بی اندازه است . دختر خوب برای ازدواج دلنشین و دلچسب است . دختر خوب برای ازدواج کم و بیش میسازد و اعتراضی ندارد . دختر خوب برای ازدواج زیاده خواه نیست . این دختر دوسنش مهرن و غریبه غرور برخورد میکند . او عزت نفس دارد . دختر خوب برای ازدواج اول ق خودش را میداند . او قدان محبت اطرافیان است . دختر خوب برای ازدواج میداند پ و ماش جز نیکی و نیکویی برایش نمی خواهند . ق نصیحت ها ودلالت های آنها را میداند و زود از کوره نمیرود . این دختر خوب به پ وماش احترام میگذارد . این دختر خوب برای خودش هم خانواده و اقوام احترام کسب کرده است .

او خوب میداند چگونه دیگران برخورد کند مورد بی احترامی قرار نگیرد . سلسله مراتب را رعایت میکند . اگر حرفی میشنود که دوست ندارد صبوری از کنار آن میگذرد و بی حوصلگی حرف ناخوشایندی نمیزند . او سعی میکند دیگران را کمتر برنجاند . او میداند مرد دلخواهش از میان همین اقوام تحقیق خواهد کرد . احتیاط میکند و نمیخواهد یک برخورد نامناسب او را از خواسته اش دور کند . میان فامیل اگر مهمانی یا سفره ای شد او هم همکاری میکند . پذیرایی کردن و چیدن سفره و اگر این دختر خوب اگر هنرمند شد تزیین هم کمک میکند . چه ازدواج های خوبی که همین مهمانی ها و سفره ها انجام میشود . کسی که پسر دم بخت دارد دختری را میبیند که لبخند زییی پذیرایی میکند مهرش به دل میشیند . مقدمات یک ازدواج خوب فراهم میشود .


بیشتر بخوانید:فواید ازدواج سن پایین ،گذری به دیدگاه ها


خصوصیات دختر خوب برای ازدواج

خصوصیات دختر خوب برای ازدواج علاوه بر دلچسب بودن از نظر زییی خانه داری نیز دستی دارد . از خصوصیات یک دختر خوب برای ازدواج سلیقه بودن اوست . او لس هایش را هر قیمتی که شد زی و برازنده انتخاب میکند . او انتخاب رنگ ، قیمت و خوش فرم بودن لس دقت میکند . او لسی را انتخاب میکند که ضمن به روز بودن به اندام و رنگ پوستش هم می آید . یک دختر خوب دیزاین خانه هم حدی مهارت دارد . این دختر وسایل زندگیش را متناسب اندازه خانه اش انتخاب میکند . و میداند برای خانه کوچک چه رنگ هایی و خانه بزرگ چه رنگ هایی مناسب است . او وسایل خانه اش را طوری میچیند که خانه را جا دارتر نشان دهد و همه چیز دسترس شد . برای برداشتن یکی از لوازم لازم نشد کلی وسایل خانه جابجا شود .

از دیگر خصوصیات دختر خوب برای ازدواج هنرمند بودن اوست . او یک رشته هنری مهارت دارد . اگر استعداد هنری نیز نداشته شد هنرمندانه انتخاب میکند . مثلا یک بلوی نقاشی زی یا یک فرش خوش نقشه و یا یک ساز را دیزاین خانه استفاده میکند . یکی دیگر از خصوصیات دختر خوب برای ازدواج سواد بودن اوست . مهم نیست چه مک تحصیلی دارد مهم این است که بخشی از وقت خود را به مطالعه اختصاص دهد . این دختر خوب به روز و اجتماعی است . او میخواهد فرزندانی که قرار است ماشان شد پیش برود . فرزندان از او حرف شنوی داشته شند . فرزندانش از او به عنوان یک عامی نگاه نکنند و اطمینان مشورت هایشان از ما کمک بگیرند . این ما همیشه روحیه ای شاد راهنمای فرزندان خواهد بود .


بیشتر بخوانید:دلیل مقایسه همسر دیگران چیست ؟


نشانه های دختر خوب برای ازدواج

نشانه های دختر خوب برای ازدواج ظاهر او پیداست . او آراسته تمیز و وقار است . نشانه های دختر خوب برای ازدواج از رفر او پیداست . او زیاد شوخی نمیکند . لبخند میزند . او جمع قهقهه نمیزند . صدای آرام و دلنشین حرف میزند . عجول نیست صبور است . عصبی نیست آرام است . جمع هماهنگ است . مهمانی ها لس متناسب میپوشد . مهمانی های مختلط لس جلف و ز نمیپوشد . رفر او موقر و فاخر است . او نیازی به جلب توجه نشان نمیدهد . لس پوشیدن دقت میکند . مهمانی تولد لس های تینیجری و مهمانی های مذهبی لس سنگین . ظاهر آراسته داشتن از خصوصیات مهم یک دختر است . علاوه بر ظاهر آراسته او معاشرت نیز داناست . او کسانی معاشرت میکند که هم شان او هستند .

کسانی که بین فامیل خوش نام نیستند صمیمی نمیشود . از نشانه های دختر خوب برای ازدواج رفر موقر اوست . این دختر خوب پسرهای مجرد زیادی شوخی نمیکند و حد و حدود خود را مراوده جنس مخالف میداند . آرایش تند و غلیظ سن دختر را لا میبرد . او جمع یک آرایش ملیح و زی ظاهر میشود . این دختر خوب طراوت جوانیش را زیر لوازم آرایش پنهان نمیکند . او کمبودها و نقص های دیگران را به رخشان نمیکشد . از پوزخند زدن و تمسخر کردن دیگران پرهیز میکند . اگر یک جمع به او پیشنهاد ازدواج داده شد عجولانه و بی ادنه سریع پاسخ نمیدهد . فرصت میخواهد یزرگترها هم صحبت کنند . مشاوره ازدواج هر پیشنهاد لازم به نظر میرسد . بعد از مشاوره ازدواج اگر مثبت بود مشاوره ازدواج موفق از ملزومات است .


بیشتر بخوانید:ازدواج سفید و عواقب آن چیست ؟


معیارهای یک دختر خوب برای ازدواج

معیارهای یک دختر خوب برای ازدواج ابتدا نجابت و پاکدامنی است . این معیاریست که هر کس هر آیین و کیش به آن اهمیت میدهد . یکی دیگر از اصلی ترین معیارهای یک دختر خوب برای ازدواج خیانت نکردن و وفاداری اوست . هیچکس دوست ندارد همسرش به او خیانت کند یا او را تنها بگذارد . همه دوست دارند پستی و بلندی های زندگی شریک زندگیشان آنها همراه شد . صداقت یکی دیگر از معیارهایی است که حرف اول را میزند . صداقت نداشتن زندگی را نامتعادل و بی اساس میکند . همه دوست دارند کنار همسرشان امنیت روحی و معنوی داشته شند . صداقت نداشتن این معادله را برهم میزند . اطمینان و اعتماد خانواده زیر سوال میرود .

مشاوره خانواده صورتیکه یکی از طرفین صداقت ندارد به شما راه برخورد را نشان میدهد . مشاوره خانواده و روانشناسی به ریشه یابی میپردازد . این مشاوره به شما و همسرن راه داشتن صداقت و احساس امنیت را نشان میدهد . یکی دیگر از معیارها برای دختر خوب حس داشتن همکاری و همیاری خانواده است . یک خانواده خوب پیچ و خم های زندگی یار و یاور هم هستند . آنها برای پیشرفت زندگی میکوشند و هریک هر کاری بتواند انجام میدهد .


بیشتر بخوانید:چه چیزهایی مورد شب اول ازدواج ید بدانیم ؟


معرفی دختر خوب برای ازدواج

معرفی دختر خوب برای ازدواج دشوار است چون ممکن است دختری از نظر من عالی شد اما برای کس دیگر مناسب نشد . چون سلیقه ها و معیارهای هرکس کس دیگر همگون و یکسان نیست . معرفی دختر خوب برای ازدواج ید همراه شناخت دو طرف شد . شما اگر کسی را معرفی میکنید ید از دو طرف شناخت داشته شید . همسو بودن دو نفر خوب بودن تفاوت دارد . دو نفر ممکن است هر دو خوب و نیکو شند اما هم همخوانی نداشته شند . دو نفر ممکن است هم همخوانی داشته شند اما هم پوشانی نداشته شند . دو نفر که میخواهند کنار هم زندگی کنند علاوه بر خیلی از معیارها ید مکمل هم شند . دو نفر که میخواهند هم ازدواج کنند ید عیوب هم را هم پوشانی کنند . نقص های همدیگر را بپوشانند . بتوانند زندگی خوب و موفقی داشته شند .

معرفی دختر خوب برای ازدواج ید به گونه ای شد که تضمینی کار نشد . معرفی اشکالی ندارد اما هیچکس را صد صد تضمین نکنیم . و تحقیق و تفحص را به عهده طرفین بگذاریم . بگوییم که : « من اورا خیلی میپسندم … اما معیارهای شما آشنا نیستم … وهیچ مسئولیتی را نمیپذیرم خودن تحقیق کنید » برای همه دختران و پسران آرزوی خیر و برکت داریم .


بیشتر بخوانید:فواید ازدواج سن پایین ،گذری به دیدگاه ها


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج موفق به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۲۵ Qualities The Woman You Marry Should Have – Wall ...

خصوصیات دختر خوب برای ازدواج

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۰:۳۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

ازدواج با اختلاف سنی زیاد

۵٫۰
۰۱

تفاوت سنی زیاد ازدواج

تفاوت سنی زیاد ازدواج را به دو صورت میتوان بیان کرد . وقتی که زن از مرد بزرگتر شد تفاوت سنی زیاد و وقتی که مرد از زن بزرگتر شد تفاوت سنی زیاد . مشکلات اقتصادی از یک سو عث بوجود آمدن خرده فرهنگ هایی شده است . احساس جوانی نوان عمل های جراحی فراوان از سویی زمینه تسهیل اجرای این خرده فرهنگ ها را آماده کرده است . قدیم شاید به نت دیده میشد مرد زنی ازدواج کند که از خودش بزرگتر است آن هم حد ما و فرزند و حتی مابزرگ و نوه . مگر فرهنگ های خاصی که دختران برای کار به پسران فروخته میشوند البته عنوان همسر . این فرهنگ بخشی هایی از ایران ، افغانسن ، ترکمنسن و برخی کشورها هنوز هم وجود دارد . حال حاضر پسرانی که موقعیت ازدواج ندارند میل و رغبت زنان مسن ازدواج میکنند .

تفاوت سنی زیاد ازدواج صورتیکه مرد بزرگتر شد عوارض کمتری دارد . تفاوت سنی زیاد ازدواج وقتی که زن بزرگتر شد حواشی بسیار زیادی دارد . تفاوت سنی زیاد ازدواج وقتی که زن بزرگتر است بیشترین صدمه متوجه زن میشود . اینگونه ازدواج ها وقتی زن از شصت سال به لا میرود مرد یا او را ترک میکند و یا زن دیگری ارتط برقرار میکند . مواردی هم خود زن حساس شده و عث اختلاف و نهایت جدایی میشود . تفاوت سنی زیاد ازدواج شاید ابتدا حتی شیرین شد چون زن سن لا خوب میداند چه رفری پسر جوان داشته شد . او خیلی جاها گذشت میکند . او میداند چه مواقعی ید کوه بیاید . توقع کمتری نسبت به دخترها دارد . تفاوت سنی زیاد ازدواج زن سن لا نهایت چیزی جز شکست و تنهایی برای زن ندارد .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


ثیر تفاوت سنی زیاد ازدواج

ثیر تفاوت سنی زیاد ازدواج برای زنان سن لا بسیار خطرناک است . چون زنان عاطفی هستند و مردان بیشتر پی رفع نیاز جنسی . زن بعد از سن یائسگی دیگر تمایل زیادی به همبستر شدن ندارند . اگر هم داشته شند نمیتوانند مانند سنین جوانی مرد را تحریک و به خوبی ارضا کنند . ثیر تفاوت سنی زیاد ازدواج این مرحله نمود پیدا میکند . مرد به دنل زنی طراوت و جوان یا زن مسن را رها میکند یا دیگر تمایلی به او ندارد . زن افسرده شده و احساس سرخوردگی اورا رنج میدهد . احساس میکند از عواطف او سوء استفاده شده . ثیر تفاوت سنی زیاد ازدواج بر زن مسن فقط تخریب عواطف ، روحیه و صدمه دیدن سلامت اوست . زنی که زمانی به عشق پسر جوان مهات میورزید پسند اکنون سرخورده و شکست خورده است .

مهم ترین ثیر تفاوت سنی زیاد ازدواج بر فرزندان خانواده است . فرزندان خانواده تحت ثیر تربیت دو گونه ای هستند .همسری که کوچکتر است و همسر دیگر که بزرگتر است . والدی که مسن تر است او را به روش منطقی تر و احتیاط تر میخواهد ر بیاورد ولی والد جوانتر پرشورتر است و بدش نمی آید گهگداری فرزندش تجربه و زیگوشی کند . حال فرزند میان این دو تربیت ید یکی را انتخاب کند . نتیجه این میشود که از یکی حرف شنوی نداشته شد . کمی که بزرگتر میشود چون آموخته که میتوان حرف شنو نبود این آموزه به والد دیگر تعمیم پیدا میکند . حال او نه از پ حرف شنوی دارد نه از ما . و نتیجه ناگفته پیداست … . ابتدا اختلاف میان پ و ما برای تربیت و بخصوص پول خرج کردن فرزند و پس از آن سو استفاده فرزند از این اختلاف .


بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان


معایب تفاوت سنی زیاد ازدواج

معایب تفاوت سنی زیاد ازدواج بسیار زیاد است . همسر مسن تر که احتمالا یا پولدار است یا امتیاز ویژه ای دارد مدام خود را برتر میداند . میخواهد کنترل همسر را دست بگیرد . به او امر ونهی میکند . مدام اورا نصیحت میکند . زدارنده زیگوشی های جوانیست و این برای همسر جوان ملال آور و خسته کننده میشود . از طرفی همسر مسن تر نسبت به سن همسرش احساس ضعف میکند . برخی موارد مجبور است امتیازهایی به همسر جوانش بدهد . این حس دو گانه ضعف و قوت تضاد یکدیگر شخصیت متزلزل و غیر قابل پیشبینی از او میسازد . این برای همسر جوان قابل تحمل نیست . همسر مسن تر میخواهد پابه پای همسرش جوان شد . نقش میگیرد و این حس عث میشود از ارضا و اغنا حسهای متناسب سن خودش صرف نظر کند .

معایب تفاوت سنی زیاد ازدواج همسر جوان نیز نمود پیدا میکند . همسرجوان برای اینکه خود را از فشار کنترل همسر مسن بیرون بکشد از قالب سن خود بیرون می آید . همسر جوان نقش مسن تر زی میکند . چون میخواهد خود را تجربه تر نشان دهد . میخواهد بگوید خام نیست ونیاز به مدیریت و کنترل همسرش ندارد . او پس ازچندی از نقش زی کردن خسته میشود . چون اولا نمیتواند کنترل اوضاع را دست بگیرد . دوما او تجربه کافی ندارد و از این نقش زی کردن جز شکست و احساس حقارت چیزی برایش نمی ماند . این شکست ها مسن تر را برای کنترل بیشتر جری تر میکند . از معایب تفاوت سنی زیاد ازدواج میتوان به سرکوفت خوردن از جانب اطرافیان نیز اشاره کرد .


بیشتر بخوانید:برای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟


مشکلات تفاوت سنی زیاد ازدواج

مشکلات تفاوت سنی زیاد ازدواج را فقط نمیتوان به طور تئوری بیان کرد . انتخاب دوست همسال خود را انتخاب میکنید . شاید گذراندن اوقات مان خوب وشیرین شد اما دوست همسال لذت بخش خواهد بود . چون نیاز های تفریحی شما همخوانی دارد . فانتزی هاین همخوانی دارد . پس حرف هاین هم دلچسب تر است . مورد ازدواج هم همین گونه میشد . همگون نبودن نیازها و فانتزی ها اوقات هم بودن را از حوصله خارج میکند . جدی بودن بیش از حد مسنتر و زیگوشی جوان تضاد و تقابل هستند . مشکلات تفاوت سنی زیاد ازدواج فقط به اینجا و همسران ختم نمیشود . همگون نبودن توانایی های جسمی از دیگر مشکلات است . هماهنگ نبودن توانای تحریک و ارضا جنسی و غرایز نیز به همین گونه .

از دست دادن زییی بدنی و جسمی مسن تر از یکطرف و علاقه همسر جوان به ارگانیسم طراوت از طرفی دیگر عث بروز حاشیه زندگی میشود . تفاوت علقه و علاقه نیز از فاکتورهای مهم ایجاد مشکل زندگی این دو میشود . ممکن است همسر جوان مثلا بخواهد بیلیارد زی کند آن دیگری شطرنج و به همین منوال . رجوع برای مشاوره خانواده و روانشناسی میتواند راه حل بهتری ارائه دهد .


بیشتر بخوانید:سن ازدواج پسر و معیارهای آن چیست ؟


توصیه هایی برای تفاوت سنی زیاد ازدواج

توصیه هایی برای تفاوت سنی زیاد ازدواج اگر مشاوره قبل از ازدواج انجام شود خواهد شد . از جمله اینکه شما ید بتوانید طاقت و حوصله خود را لا ببرید . ممکن است به خاطر این ازدواج موقعیت های مناسب تر و بهتری را از دست بدهید . هریک از شما میانه راه زندگی ممکن است آن دیگری را ترک کند . طول زندگی از مشاوره خانواده غافل نشید . به خاطر داشته شید شکل شخصیتی ، فرهنگی و اقتصادی همسر مسن تر قالب خاصی گنجیده است . پی تغییر دادن هم نشید . همسر مسن تر کمتر آماده انعطاف و تغییر است . مشاوره ازدواج برای این دو مفید است . این مشاوره از تمام معایب و مزایای این ازدواج مطلع خواهند شد . توصیه هایی برای تفاوت سنی زیاد ازدواج مطرح میشود . از جمله توجه و دقت لازم برای تربیت فرزندانشان است .

فرزندان ید والدینی کنار بیایند که هیچکدام جایگاه خود نیستند . مسنتر نقش جوانتر ، جوانتر نقش مسن تر . هریک تجربه و خواسته های متفاوت . این والدین حتما ید مشاوره کودک بگیرند .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Mind the gap – does age difference in relationships matter?

ازدواج اختلاف سنی زیاد

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۵:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

مرد ایده آل برای ازدواج

مرد ایده آل برای ازدواج از نظر یک دختر خوش هیکل ، خوش سیما و خوش صداست . مرد ایده آل برای ازدواج از نظر یک دختر خوش لس ، خوش برخورد و خوش مشرب است . مرد ایده آل برای ازدواج از نظر او مردیست خوش اخلاق ، خوش گردش و خوش فکر است . مردایده آل برای ازدواج تمیز و مرتب و مودب است . او مدیر ، مقت و مصمم است . او تمییز است و همیشه بوی بهترین عطر روز را میدهد . نواختن یک ساز آشناست و خود میخواند . او به یک هنر مسلط است و خوب ورزش میکند . چست وچالاک است . غر نمیزند وهمیشه حرفی برای گفتن دارد . خوب گوش میکند و مقابل حرف های همسرش واکنش نشان میدهد . مرد ایده آل برای ازدواج کسی است که وقتی او حوصله اش سر برود او را میخنداند .

مرد ایده آل برای ازدواج خوب میداند برای تفریح همسرش را کجا ببرد . او خوب بلد است رمانتیک حرف بزند و لحظات شاعرانه و عاشقانه ست کند . روز تولد همسر ، سالروز ازدواج و روز زن و غیره را خوب بلد است . خوب میداند خانواده همسرش چگونه برخورد کند . به همسرش کنار خانواده خودش اهمیت بدهد . نزد دوسن و دیگران همسرش خیلی خوب صحبت کند چنانکه ناخوداگاه همه بگویند : وای چه زوج خوشبختی . اما دختر خوبی که منتظر هستی این مرد اسب سپید به خواستگاریت بیاید بدان این مرد احتمالا قبل از تو تمرین خیلی زیادی برای بدست آوردن دل دختران داشته است . بعد جلو آینه یست و خود بیاندیش من چق کنارش برازنده او هستم ؟ اصولا همینطور که هیچ دختری تمام ویژگی های یک زن ایده آل را ندارد مرد نیز چنین است .


بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان


خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج برای هر دختری متفاوت است . وقتی از فانتزی های یک دختر فاصله میگیریم و به واقعیت نزدیک میشویم سخت گیری های ما کمی تسهیل میابد . دختر ید کنار همسرش احساس امنیت کند . ید برازنده او شد . پس خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج مرد رویاها زمین آسمان تفاوت دارد . خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج نظر یک دختر ابتدا وفادار بودن و خیانت نکردن به اوست . خلق وخو برایش مهم است . احساس مسئولیت و کاری بودن برای مین مخارج زندگی خانواده های ایرانی یک اصل است . خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج خانواده دوست بودن مهم است . اینکه هم و غم مرد خانواده شد اهمیت دارد . تلاش برای معاش و فراهم کردن وسایل آسایش خانواده خیلی مهم است .

یک زن دوست دارد به مردش افتخار کند و همین کافیست بخواهد مردش عیب و نقص رفری کمتری داشته شد . یک دختر دوست دارد پس از ازدواج دوسنش معاشرت کند . او دوست دارد به همسرش و زندگیش افتخار کند . وقتی دوسن یا اقوام کنار آنهاست دوست دارد همسرش عین حال که خوش برخورد است حد و حدود معاشرت و مراوده را بداند . شوخی های بیش از اندازه و صمیمیت زیاد عث رنجش خاطر همسر میشود . او همسرش را وقار و فاخر و عین خوش مشرب میخواهد . او دوست ندارد دوسن ونزدیکان از همسر او به عنوان مردی عیاش و تنوع طلب یاد کنند . یک دختر مورد زندگی و همسرش به نظر دیگران اهمیت زیادی میدهد . یک دختر مقت و مدیر شاید افکار دیگران را زندگی دخالت ندهد اما از فکر بد آنها احساساتش رنجیده میشود .


بیشتر بخوانید:برای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟


ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج

ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج پی یک سری خصوصیات بروز میکند . ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج بسیار متنوع است . نمیتوان چند ویژگی را عنوان کرد و به عنوان الگو به یک مرد داد . از ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج این است که هر شرایط برخورد مناسب را ازخود بروز میدهد . هنگامی که لازم است خشم میگیرد و وقت مناسب شاد و خندان برخورد میکند . او هرکس را جایگاه خود نگه داشته و احترام میگذارد . نقش همسر و خانواده را جابجا نمیکند . هیچکدام را بر دیگری ترجیح نمیدهد . ضمن اینکه هیچکدام را رفر و حرف هایش برای رقابت نابجا هم آنتریک نمیکند . برخی مردان به رخ کشیدن یا الگو قرار دادن خانواده ، همسرشان را به رقابت دعوت میکنند : « مام آشپزیش خوبه تو بلد نیستی هنوز … خواهرم خیلی تمیزه … تو هم یاد میگیری … »

برخی کلمات شاید مهرنی ادا شوند اما دعوت به یک رقابت ناسالم هستند . مشاوره خانواده این ره میتواند کمک خوبی برای چاره کار شد . مشاوره خانواده و روانشناسی توجه به خلق و خوی همسر و خانواده ن میتواند شما را جهت بهبود روابط یاری کند .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج

راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج زیاد است . اما بستگی دارد شما چه مردی را می پسندید . اگر شما دوست دارید مردی اقتصادی داشته شید لازم نیست دست و دل زی مرد را بسنجید . اگر میخواهید مردن خیانتکار نشد ید میزان وفاداری او را بسنجید . یکی از راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج است . شما مشاوره ازدواج و به کمک مشاور میتوانید اورا بسنجید . مشاور از شما مورد ایده آل هاین خواهد پرسید و شما لازم است مشاور صادق شید . سپس همسر آینده ن صحبت خواهد کرد و او را به چالش خواهد کشاند . او این گفتگوها به شما خواهد گفت همسر آینده شما چه حد به ایده آل هاین نزدیک است . برای شناخت همسر حتما لازم است مدتی او ارتط شید .

آشنایی قبل از ازدواج کمک زیادی به شناخت طرفین میکند . این آشنایی هریک بطور عملی و ملموس میتواند همسر آینده خود را مورد کاوش قرار دهد . بهترین راه شناخت معرض عمل قرار دادن طرفین است . این رفت و آمد و نشست و برخاست میتوان همدیگر را معیار زد . چون هر کس سلیقه و خواست خود را دارد . هیچگاه دیگری به او نمیتواند بگوید فلانی مناسب تو هست یا نیست . از این رو وقتی دو طرف میدان عمل و زندگی قرار میگیرند به عینه رفر هم آشنا میشوند . خصوصیات فردی و اجتماعی یکدیگر را محک میزنند .


بیشتر بخوانید:سن ازدواج پسر و معیارهای آن چیست ؟


مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج

مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج نیز نظر هر کس متفاوت است . برخی مرد خراج و دست و دلز دوست دارند . برخی مردی مقتصد میخواهند . برخی به زییی اهمیت میدهند برخی دیگر اعتقاد دارند مرد زی از آن دیگریست و روزی به دام خواهد افد . برخی به کاری بودن مرد اهمیت میدهند برخی به جه و مقام . بعضی مک تحصیلی برایشان معیار است و برخی دیگر داشتن مال و منال . مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج را ید معیار خواسته های همسر سنجید .

اما مشخصه ای که همه دوست دارند نجابت و پاکی مرد است . وفادار بودن و تلاش برای زندگی معیار همه است . دوست داشتن همسر و بچه ها برای همه دلنشین است . همه آرزو دارند مرد زندگیشان آنچه از دستش بر می آید برای زندگیش انجام دهد . چه مادی و چه معنوی . همه آرزو دارند مردشان به نیازهای همسرشان توجه داشته شند . همه میخواهند همسرشان ق محبت ها و نیکی های نوی خانه را بداند . همه دوست دارند کنار همسرشان محیطی آرام داشته شند . ک متقابل بتوانند فرزندانشان را خانواده بزرگ کنند . فرزندانشان پرورش بیابند و به آرزوهایشان برسند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۸ Great Qualities of a Good Man to Marry – En******elations

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۶:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

چرا بک لینک انبوه

خرید بک لینک انبوه

اگر در مورد خرید بک لینک انبوه اطلاعی ندارید باید به شما بگوییم که یکی از روش های بهبود رتبه ی سئوی وب سایت است، در واقع لینک و انکرتکست سایت شما در وب سایت ها، وبلاگ ها و فرومهای دیگر ثبت می شود و عموما این کار باید در تعداد بالا انجام شود در غیر این صورت بهبود وضعیت وب سایت شما در گوگل و رتبه بندی های دیگر مانند الکسا سخت تر خواهد شد.

برخی سیستم ها اقدام به فروش بک لینک انبوه می کنند در این باره باید بگوییم که اگر این کار را به مجموعه معتبری مانند سامانه شیک رنک  بسپارید بهتر است.

زیرا آن ها وقت و هزینه ی شما را یک شبه به باد نمی دهند.

هر چه تعداد بک لینک از وبلاگ های با رتبه ی الکسای خوب بهتر باشد قطعا سایت شما رشد بیشتری خواهد داشت و این رشد مانا تر خواهد بود.

 

فواید خرید بک لینک

قطعا هر چه تعداد بک لینک هایی که ثبت می شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتی ناگهانی حذف نشوند می تواند تاثیرات بهتری روی وب سایت شما داشته باشد. پیشنهاد می شود ابتدا به خرید های محدود این کار را تست کنید.

بک لینک ها را با فاصله زمانی و جداگانه خریداری کنید. پیشنهادهایی قدیمی مانند تبلیغات در 10 سایت با پیج رنک 2 و 3 انتخاب مناسبی نیستند.

ضمن این که شما می توانید بک لینک ها را در صفحه های خاص و پربازدید یک سرویس بلاگ دهی و وبلاگ های پر اعتبار سفارش دهید تا تاثیرش بر ربات ها و موتور های ایندکس گوگل بهتر باشد.

در این میان بک لینک های رایگان هستند که در دایرکتوری ها ثبت می شوند، این بک لینک ها ارزش زیادی ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نکنید.

پیشنهاد ما بازدید از مجموعه بک لینک های مدیریت شده سایت شیک رنک به آدرس زیر می باشد :

https://www.chicrank.com/backlinkfa.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۸:۳۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج را نمیتوان به سادگی تعیین کرد . تفاوت سنی مناسب برای ازدواج را حالت معمول بین سه هفت سال عنوان کرده اند . یا مورد تفاوت سنی مناسب برای ازدواج گفته اند که بهتر است مرد بزرگتر از زن شد . تفاوت سنی مناسب برای ازدواج به عوامل گوناگونی بستگی دارد که سعی می کنیم این مقوله به آن بپردازیم . پیش ازاینکه به تفاوت سنی مناسب برای ازدواج بپردازیم ببینیم سن یعنی چه وانواع آن کدام است ؟ سنی که همه آن آشنا هستند سن سجلی یا تقویمی است . از روزی که انسان متولد میشود سنش به تعداد سال های گذشته از این ریخ محاسبه میشود . سن فیزیولوژیکی سنی است که بدن شما و ترکیب صورت شما نشان میدهد . ممکن است سن تقویمی شما چیزی شد و ترکیب ارگانیک شما سن دیگری را نشان بدهد .

سن هوشی ، سن اجتماعی ، سن ورزشی و سن ورزشی تفاوت سنی مناسب برای ازدواج ثیر دارند . هرکدام از این طبقه بندی به نسبت خاصی موثر هستند . مهمترین سن ثیر گذار سن هیجانی است . این دسته بندی بیشتر به کنترل عواطف واحساسات و هیجانات جنسی مربوط میشد . هر شخص بخشی از سنین یاد شده ممکن است کاستی یا بیشینه داشته شد . که به نسبت داشتن این سنین میتوان تفاوت سنی مناسبش را برای ازدواج تعیین کرد . حال بر سر نظر گرفتن این سنین و دخالت دادن این عامل ازدواج اختلاف هست . برخی اعتقاد دارند بر اساس این سنین ید تفاوت را نظر گرفت و برخی عکس آن موافقند . آنها سن تقویمی را مهمترین عامل تفاوت میدانند .


بیشتر بخوانید:سن ازدواج پسر و معیارهای آن چیست ؟


تفاوت سنی مناسب برای ازدواج از نظر روانشناسی

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج ازنظر روانشناسی بین چهار هفت سال عنوان شده است . تفاوت سنی مناسب برای ازدواج از نظر روانشناسی این سن را بدون توجه به انواع سنین تعیین کرده است . تفاوت سنی مناسب برای ازدواج از نظر روانشناسی دخالت دیگر سنین تفاوت خواهد داشت . تفاوت سنی مناسب برای ازدواج از نظر روانشناسی روحیات ، آسیب ها و عقده ها را بررسی میکند . بسیاری از عوامل ازدواج دخالت دارد . دختری که بدون وجود پ بزرگ شده یا پسری که بدون وجود ما بزرگ شده است . این دختر و پسر ممکن است علاوه بر نیاز به همسر محبت والد نیز نیاز داشته شند . یا ممکن است تحت ثیر عقده اودیپ شد . این عوامل انتخاب همسر ثیر مستقیم خواهد داشت . اما بحث اینجاست آیا این عوامل اجازه دخالت دارند ؟ برخورد مناسب این عوامل چیست ؟

مشاوره قبل از ازدواج به راحتی به این سوال پاسخ میدهد . ضمن اینکه شما تست های ازدواج شرکت خواهید کرد . عقده ها و سنین هیجانی ، اجتماعی و هوشی شما سنجیده خواهد شد . اگر دچار عقده اودیپ هستید و یا عقده های دیپر راهنمایی خواهید شد . برخی به جای همسر گزینی بدون آگاهی والد گزینی میکنند . این انتخاب نابجا بعدها ثیر مستقیم و جدی بر روابط زناشویی و خانوادگی خواهد داشت . پسرانی که از محبت ما بی بهره بوده اند تمایل شدید به همسری سن لاتر از خود دارند . این پسران پس از چندین سال احساس نیاز به همسر خواهند داشت . چون کنون کسی زندگی میکردند که جایگزین ما بود نه همسر مناسب . اکنون خانه کسی را دارند که مانند ما دوستش دارند اما یک جای خالی زندگی نمودار شده است .


بیشتر بخوانید:برای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟


تفاوت سنی مناسب برای ازدواج از نظر اسلام

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج از نظر اسلام نیز سن بین دو هفت سال را حالت معمولی یید میکند . ولی هیچ مانعی برای تفاوت زیاد و یا کم تعیین نمیکند . تفاوت سنی مناسب برای ازدواج ازنظر اسلام شاید برای اولین ازدواج بین دو هفت سال تعیین شده اما نیاز مرد و زن مهم است . موقعیت اجتماعی اهمیت دارد . موقعیت پسر و دختر تعیین تفاوت سنی برای ازدواج از نظر اسلام نظر گرفته میشود . موقعیت اقتصادی و مالی مهم است . پس از نظر اسلام محدودیتی برای این تفاوت تعیین نشده اما از معیارهای اسلام برای ازدواج به کفو برمیخوریم . پسر و دختر ید کفو هم شند . البته این هم واجب نیست بلکه معیار است . کفو یا هم کفو بودن شامل تمام سنین مطرح شده میشد . سن سجلی یا تقویمی ید نزدیک به هم شد .

سن هیجانی یعنی از نظر احساسات ، عاطفه و بلوغ لازم است نزدیک به هم شند . یک پسر و دختر از نظر هوش اجتماعی بهتر است هم همسان شند . حرف هم را بفهمند کنار هم اجتماع فعالیت داشته شند یا مانع رشد اجتماعی هم نشند . و تمام این مسائل که آنها را به هم نزدیک میکند . بر ک متقابل می افزاید . تفاهم را بیشتر میکند و میتوان گفت کنار یکدیگر احساس سلامت و امنیت میکنند . این تفاهم و این ک متقابل واقع همان سکینه بودن را پدید می آورد که قرآن به آن اشاره شده است .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


تفاوت سنی مناسب برای ازدواج موفق

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج موفق نیز هم طراز بودن را میطلبد . نظر داشته شید پسر و دختری که دوران بلوغ خود را پشت سر گذاشته است . تفریح کرده و حتی جنس مخالف خود معاشرت داشته اند شاید بهتر بتوانند تفاوت سنی بیشتر یا کمتر و یا بزرگتر بودن زن از مرد را بپذیرند . ولی دختر و پسری که زه میخواهند جنس مخالف به عنوان همسر معاشرت کنند فرق میکند . آنها مسلما کسی را میخواهند که تفاوت سنیشان کم شد . وقتی هم معاشقه میکنند هردو طالب شند . نه یکی تشنه و دیگری سیراب . وقتی برای تفریح به کوه یا دامان طبیعت میروند پابه پای هم لا بروند ، بدوند و هیجان داشته شند . اما نظر بگیرید کسانی که مثلا بیست سال تفاوت دارند . یک مرد چهل ساله مانند یک دختر بیست ساله نمیتواند از کوه لا برود .

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج موفق همان سن نزدیک به هم است . همان بزرگتر بودن مرد از زن است . نوان همان ق که از مردان شادابتر هستند از نظر ارگانیسم نیز زودتر فرتوت میشوند . مردی که بیست سال دارد یک نوی سی ساله ازدواج میکند . زن پنجاه سالگی یائسه میشود و غدد جنسی از فعالیت ز داشته میشوند . این حالی است که مرد زه چهل ساله شده و عین جذابیت و مردانگی اوست . بر همین اصل اعتقاد بر بزرگتر بودن مرد از زن میشد . مرد و زن هم پا به سن بگذارند . از نظر جسمی و جنسی هم تکامل پیدا کنند و لحظه های زندگی به کام هردو شد . مشاوره خانواده میتواند کمک خوبی برای یافتن این مسئله شد .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


تفاوت سنی مناسب برای ازدواج دختران

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج دختران به اندازه ای لازم است که دختر کنار همسرش احساس رضایت کند . بتواند به او به چشم یک تکیه گاه نگاه کند . دختران دوست دارند همسرشان مدیر و مقت شد . تفاوت سنی ید اندازه ای شد که معادله بر هم نخورد . تفاوت سنی مناسب برای ازدواج دختران ید به اندازه ای شد که ناز دختر نیاز پسر همخوانی داشته شد . قهرش همراه ناز و آشتیش عشق شد . تفاوت سنی کم ممکن است همراه ناز کردن دو طرف بوده و منجر به کدورت شود . برخی دختران اعتقاد دارند مردان سن لا بهتر هستند . اعتقادشان براینست که مرد مسنتر هم تمکن مالی بیشتری دارد و هم ق دختر را بیشتر و بهتر میداند . این ازدواج ها چون مصلحتی است برای دختر همیشه حسرت هم صحبتی یک پسر جوان قی میماند .

مشاوره ازدواج همیشه راه گشاست . مشاوره خانواده و روانشناسی شما ده قدم جلوتر را خواهید دید . ممکن است شما سال ها بعد به نیجی برسید که دیر شد . کسانی که مشاوره میگیرند کمتر برایشان دیر میشود .


بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : What Is the Ideal Age Difference for a Happy Marriage? | …

تفاوت سنی مناسب برای ازدواج

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۷:۴۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

مشاوره زندگی مشترک

مشاوره زندگی مشترک
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

مشاوره زندگی

مشاوره زندگی همیشه زندگی هرکسی انجام میشود . مشاوره خانواده ، مشاوره دوست ، مشاوره حتی کسانی که نمیشناسیم . به شهری میرویم راه را بلد نیستیم « ببخشید آقا از کدوم طرف برم ؟ » « دوست عزیزم به نظرت شلوار چه رنگی بخرم ؟ » « بچه ها بریم شیراز یا شمال؟ » « مامان ماشینمو به نام همسرم بکنم یا خودم ؟» همه این ها مشاوره زندگی هستند . ما مشاوره میکنیم حتی اگر از ستی یا ناستی تصمیمان آگاه شیم « برم همسرم آشتی کنم ؟ حیفه واسه هیچی زندگیمون خراب بشه » مشاروه زندگی انجام میدهیم حتی اگر تصمیم گرفته شیم « برم بخرم من که میخوام بخرم » مشاوره زندگی به انسان اطمینان میبخشد . ما همیشه نیاز به یید داریم . نیاز داریم کسی را تصمیم گیری هایمان شریک کنیم . این مشاوره به خود قوت قلب میدهیم .

مشاوره زندگی به ما کمک میکند اطمینان قدم برداریم . مشاوره زندگی برای همه لازم است اما سوال اینجاست چه کسی مشورت کنیم ؟ همسرمان اختلاف داریم اگر خانواده خود مشورت کنیم حق همسرمان را نادیده میگیرند . اگر خانواده همسرمان مشورت کنیم حق مارا به نفع همسرمان نادیده میگیرند . مشاوره اگر ست انجام شود بهترین کار است . انسان را از سرگمی میرهاند . انسان را از ورطه خود محوری و تنهایی بیرون میکشد . مهم اینست که پایه های مشاوره ست گذاشته شود . یک مشاوره خوب ید کسی انجام شود که علم این کار را داشته شد . بیطرف شد . دارای قت تشخیص شد . هر زمینه ای تجربه داشته شد . نسبت به مشورت گیرنده کینه یا دلسوزی بیش از اندازه نداشته شد . مشورت گیرنده و مشاور منافع مشترک نداشته شند .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی زناشویی


مشاوره زندگی موفق

مشاوره زندگی موفق بدون نظر گرفتن عقاید عوام انجام میشود . برخی هر لحظه برای دیگران زندگی میکنند . « فلان فرش رو بخرم بندازم خونه نگویند چه بی سلیقه است » تربیت کودک : « اینکارو نکنی میگن بچه بدیه … » و این عقیده ناست را به کودک خود نیز انتقال میدهند . نظر گرفتن نظر عوام و غیره زندگی مسیر زندگی را به طرف سلیقه و خواست دیگران تغییر میدهد . مشاوره زندگی موفق برای کسانی است که احترام گذاشتن به سلایق و عقیده دیگران برای خود زندگی میکنند . مشاوره زندگی موفق میگوید ید برای خواسته هایمان وقت بگذاریم . به رویاهایمان اهمیت بدهیم . رویاها خواسته های ونی ما هستند که زندگی واقعی نتوانسته ایم به آن برسیم . پس جایی که میتوانیم آنها را وارد زندگی مان کنیم . البته برای اینکار حتما ید مشاوره بگیریم .

مشاوره زندگی موفق میگوید توجه به توانایی هایت پیش برو . خواسته هایت را محدود نکن . به این بهانه که شاید شکست بخورم خود و خواسته هایت را محدود نکن . پرواز روزی رویا بود اما اتو و براان ویلبررایت آنرا به زندگی واقعی کشاندند . اولین قدم همیشه سخت ترین قدم است . خود را خواسته های کوچک حقیر نکن . آرزوهایت حتی اگر قابل دسترس نشد میتواند یک ایده خوب ، یا هر چیز خوب دیگری شد . خواسته هایت را بنویس و برای محقق شدن آنها ولو یک قدم روز بردار . امید داشته ش و به همراهانت امید ببخش . آرزوهایت را برای همراهانت اعتماد بگو . اگر چیزی ذهن نقش میبندد میتواند وجود داشته شد . این قت ونی توست که به آنها شکل میدهد . برای اینکه هیچ گاه از خواسته هایت نا امید نشوی مشورت کن .


بیشتر بخوانید:چگونه زندگی مشترک موفق داشته شیم ؟


مرکز مشاوره زندگی آویژه

مرکز مشاوره زندگی آویژه امیدوارانه به آرزوهای شما می اندیشد مرکز مشاوره زندگی آویژه امیدوار است آینده جامعه ای داشته شیم پراز امید و آرزوهای محقق . جوانانی که به خانواده خود اعتماد دارند . جوانانی که جامعه خود را دوست دارند . خانواده هایی که شاد هستند و برای شاد زیستن تلاش میکنند . مرکز مشاوره زندگی آویژه امیدوار است مشاوره دادن به خانواده ها بتواند به پویایی آنها کمک کند . مشاوره کودک برای کودکان محیطی آرام و دلچسب فراهم کند . مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه برای جوانان بصورت آنلاین و تلفنی انجام میشود . برای جوانان عزیز مشاوره نظام وظیفه میدهد . تمامی این خدمات به صورت تلفنی و آنلاین میسر میشد . زوج های جوانی که تصمیم ازدواج دارند میتوانند از مشاوران زبده این مرکز کمک بگیرند . تست عشق ، تست ازدواج و تست های دیگر این مرکز انجام میشود .

مرکز مشاوره زندگی آویژه تمام تلاش خود را میکند راه داشتن جامعه ای سالم گام بردارد . چگونگی رفر ست سالمندان ، رفر نوجوانان و جوانان به برخی دغدغه ها پایان میدهد . جوان و جامعه ، جوان و خانواده ، جوان و تحصیل ، جوان و ازدواج و جوان و زندگی . خانواده و همیاری ، خانواده و کودکان ، خانواده و نوجوان ، خانواده وهمسر و خانواده و مشکلات زندگی از مواردی هستند که میتوانید مشاوره بگیرید . مراجعه به وبسایت آویژه از طریق گوگل این مرکز بیشتر آشنا شوید .


بیشتر بخوانید:راهکارهای مشاوره زناشویی تلفنی


راهکارهای مشاوره زندگی

راهکارهای مشاوره زندگی راهی است برای رسیدن به مهارت های زندگی . یک انسان عاقل و لغ بکارگیری مهارت های زندگی میتواند از توانایی های خود بیشتر و بهتر استفاده میکند . راهکارهای رسیدن به مهارت ها بسیار مفید و سازنده است . راهکارهای مشاوره زندگی میگویند هرگز خود را مقایسه دیگران کوچک نکن . احترام به دیگران برای شما احترام بر می آورد . محبت به دیگران بی توقع ش . آنق به دیگران محبت کن که از ظرفیت آنها بیشتر نشد . هرگز متوقع نش کسی ظاهر نا آراسته تو کنار بیاید انسان زییی را دوست دارد . یک غلط به دیگران صفر نده . گذشت کن مورد عفو قراربگیری . وقت شناس ش . برای وقت دیگران که همان عمر آنها است احترام قائل شو . یادت شد مهارت انسانها قت شان هنگام عصنیت سنجیده میشود .

به خاطرمان شد وقتی پرخاش هر حرفی از دهانمان بیرون می آید شنیده میشود . حرفی که شنیده شود خاطر می ماند . زندگی دفتر مشق نیست که غلط ها را پاک کنیم . یک اشته مکن است برای همیشه برایمان مشکل ساز شود . اگر زن و رفرمان را کنترل کنیم کمتر نیاز پیدا میکنیم دل شکسته دیگران راترمیم کنیم . ببخشیم و هنگام خطاها خود را به جای آنها بگذاریم و همزاد پنداری کنیم . آیا اگر ما آن موقعیت قرار میگرفتیم چه رفری از خود بروز میدادیم .


بیشتر بخوانید:مدیریت مشکلات زندگی مشترک


بهترین مشاوره زندگی موفق

بهترین مشاوره زندگی موفق زمانی مشخص میشود که مشاوره تمام شده شد . آیا پس از این مشاوره احساس شادمانی و سبک لی میکنیم ؟ آیا اکنون بر سر راه های بیشمار قرارگرفته ایم یا میدانیم چه کنیم ؟ مشاروه زناشویی و زندگی مشترک به عیوب خود پی برده ایم ؟ اکنون میدانیم چگونه این نقص را مرتفع کنیم ؟ بهترین مشاوره زندگی موفق مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی مسیر زندگی ما راتغییر میدهد . یک مشاوره خانواده خوب میتواند زندگیها را از از خطرات جدی نجات دهد . برخی اوقات ما بسیار بد بین هستیم که نیاز به مشاوره داریم . بعضی موارد نیز بیش از اندازه خوشبین هستیم و ساده لوحانه عمل کردن ما عث فرو پاشی ما میشود . حال ممکن است فرو پاشی زندگی شد یا اقتصاد خانواده و یا فرو پاشی روحی و روانی .

تمام رفرهایی که عث خدشه دار شدن زندگی میشود اختلال محسوب میشود و نیاز به مشاوره و مان دارد . شاید فکر کنیم فقط کسانی به روانشناس یا روانپزشک مراجعه میکنند که بیمار هستند . حالیکه برخی ممکن است ظاهر سالم اما رفرشان عث آسیب میشود بهتر است قبل از وارد کردن آسیب های جدی و جبران ناپذیر مشاوره کنترل رفر خود را دست بگیریم .


بیشتر بخوانید:رازهای روابط زناشویی موفق


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Professional Counseling Services In Daily Life | BetterHelp

مشاوره زندگی مشترک

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۴:۳۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

روانشناسی خانواده موفق چیست ؟

روانشناسی خانواده موفق چیست ؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

روانشناسی خانواده

روانشناسی خانواده یعنی اینکه یک روانشناس شما صحبت کند . شما این مصاحبه از ونن بگویید . روانشناسی خانواده یعنی شما از برخوردهاین تک تک افراد خانواده بگویید . روانشناسی خانواده یعنی شما مورد تعاملات خود افرادی که شما رفت وآمد هستند سخن بگویید . روانشناسی خانواده یعنی رفر شما خانواده هنگام بروز مشکلات خانوادگی . روانشناسی خانواده یعنی نظر شما مورد رفر افراد خانواده . روانشناسی خانواده یعنی تمام تعاملات ، رفرها و کنشها و واکنشهای شما وخانواده هم . اولین مراحل شاید برخوردها بسیار سالم و خوب به نظر برسد اما همین که خانواده اتفاق جدیدی بیفتد برخوردها تغییر میکند . حال ممکن است این اتفاق ناگوار و یا گوارا شد . مثلا رکود اقتصادی یا وارد شدن فردی جدید مانند عروس یا داماد .

اتفاقات جدیدی که عث برهم ریختن معادلات خانواده میشوند همیشه ناخوشایند نیستند . برخی اوقات یک اتفاق خوب این تعاملات را تحت الشعاع قرار میدهند . ورود یک پسر افکار و فرهنگ متفاوت به خانواده . این ورود ممکن است رفر پ خانم و یا برا خانم را تغییر بدهد . ممکن است برای آنها یک الگوی رفری جدید ایجاد شود . ممکن است برای این افراد رقیب عاطفی شد . یک رقیب اقتصادی و هر یک به فکر به خطر افدن جایگاه سابق خود شند . چون زه وارد کانون توجه شده است . غذا ب میل او ست میشود . وقتی می آید محیط خانه بطور کلی تغییر میکند و الی آخر… مورد عروس هم چنین است . ورود این زه وارد محیط زندگی تغییر ایجاد میکند . که ممکن است برای برخی خوشایند و برای برخی نا خوشایند شد .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره رایگان خانواده


روانشناسی خانواده موفق

روانشناسی خانواده موفق میتواند برای مشاوران تجربه ای خوب شد . شاید به جرات میتوان گفت خانواده ای موفق است که همه زمینه ها موفق شد . چنین خانواده خیلی کم و نا است . روانشناسی خانواده موفق میگوید همیشه هر جا یک مسئله یا یک مورد نگران کننده وجود دارد . روانشناسی خانواده موفق میگوید مورد خوشبختی و موفقیت مطلق وجود ندارد . روانشناسی خانواده موفق تجربه دارد که خوشبختی یک تعریف قیاسی است . این تعریف وقتی کسی موفق است حس خوب موفقیت همراه همه افراد خانواده است . این حس وقتی ماندگار است که یک یا دونفر مدیر و بقیه عامل به برنامه های او شند . وقتی هرکدام بخواهند برنامه و چارچوبهای خود را زندگی پیاده کنند نظام خانواده تغییر میکند . عده ای بع نظام خانواده سنتی وقدیمی و عده ایدیگر بع نظام نوین خانوادگی میشوند .

نظام های نوین خانوادگی معمولا چند مدیریتی میشود . نوجوانان جوان شده اند و میخواهند مدیریت کنند . پ و ما احساس نا امنی میکنند . این حالت زمانی است که جوانان به هر دلیلی زمان زیادی مجبورند والدین زندگی کنند . خانواده ای که برای آینده فرزندان تدبیری اندیشه شده است این اتفاق کمتر می افتد . هر یک به دنل سرنوشت خود رفته و زندگی خود را مدیریت میکنند . پ و مای که بر سرنوشت فرزندان خود ثیر دارند کمتر دچار بحران میشوند . آنها یا دادن سرمایه کار یا آموختن مهارتهای مختلف و راهنمایی ست و بجا میتوانند بر سرنوشت فرزند خود ثیر بگذارند . فرزندان اینگونه خانواده ها از والدین خود حرف شنوی بیشتری دارند . البته همیشه استثنا وجود دارد . پون عواملی چون نحوه برخورد ، احترام بین خانواده و فرهنگ قدانی و تشکر برخوردها ثیر دارند .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان


روانشناسی خانواده همسر

روانشناسی خانواده همسر بسیار لازم و مهم است . خانواده همسر ، فرهنگ آنها و مهارتهای زندگیشان ناخودآگاه زندگی شما مرتبط است . خانواده ای که سلسله مراتب حاکم است کمتر بی احترامی میشود . فرهنگ احترام گذاشتن به خانه شما نیز منتقل میشود . بخش زیادی از تربیت کودکان از طریق الگو گرفتن از خانواده صورت میگیرد . شک نکنید رفر والدین چه بصورت پنهان و چه پیدا بر کودکان ثیر خواهد گذاشت . ثیرگذاری تربیت از طریق دیداری والگوی رفری انکار ناپذیر است . نه تنها تربیت که به صورت ور می آید . مثلا شما میخواهید فرزندن وغ نگوید . اگر اورا ازگناه بترسانید اگر ازراه اجتماعی یا مذهبی وارد شوید ولی خودن یک وغ بگویید او ور نخواهد کرد . حتی اگر وغ کوچک شد . شما یک خطا دو الگوی رفری غلط به او داده اید .

شما به او گفته اید وغ بد و خطا است . اول اینکه به او اجازه وغ گفتن داده اید . دیگر آنکه عمل نکردن به اعتقادات را به او آموخته اید . دیگر آنکه به غیر مستقیم و عملا گفته اید که حرفهای شما بی پایه و اساس است . اهمیت عملی ندارد . میتوان آنها را شنید و عمل نکرد . حال این رفر نسل به نسل انتقال میابد . مثالی بود برای روشن شدن انتقال عمل از خانواده به فرزند . این مثال را میتوان به خانواده همسر تعمیم داد . پس روانشناسی خانواده همسر اهمیت زیادی دارد . رفر خانواده بر فرزندشان یعنی همسر اثر میگذارد . همین رفر از طریق همسرن به فرزند شما منتقل میشود . مشاوره خانواده و روانشناسی خانواده همسرن بیشتر آشنا شوید . روانشناسی خانواده همسر مهم است آنها و همسرن الگوی عملی همسر و فرزند شما هستند .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده آنلاین


روانشناسی خانواده مانی

روانشناسی خانواده مانی برروی رفر خانواده مطالعه میکند . بررسی و تحقیق بر روی رفرهای یک خانواده ، تفاوتهای رفری و تشابهات . رفرهای ون خانواده و رفرهای اجتماعی . این روانشناسی از ثیر اجتماع بر خانواده سخن میگوید و ثیر افراد خانواده بر یکدیگر . روانشناسی خانواده مانی سعی دارد رفر تک تک افراد خانواده را آسیب شناسی کند . این روانشناسی ریشه ها را زمی یابد . بررسی ریشه آسیبها به مان میپردازد . این روانشناسی همه خانواده برهم ثیر گذار خواهند بود . به هم کمک خواهند کرد صدمه های روحی را به کمک هم التیام ببخشند . هر آسیب دارای یک منشا است . صدمه ای که به هر یک از اعضا میرسد دیگری تفاوت دارد . تفاوت اثر . مقدار اثر و نوع ثیر نیز متفاوت است .

مثلا یک خانواده یک تصادف رخ میدهد . این تصادف اثر بی احتیاطی پ میشد . یکی از افراد خانواده دچار هراس میشود . دیگری افسرده میشود . یکی فوبیای ماشین و جاده پیدا میکند . کسی ممکن است حس تنفر نسبت به پ ایجاد شود . دیگری وسواس احتیاط میگیرد و الی آخر … پس یک اتفاق و یک رفر همه افراد خانواده ثیر میگذارد اما نوع ثیر متفاوت است . رفرهای دیگر نیز به همین گونه است مثلا خشونت . این رفر همه ثیر گذار است اما تفاوت . یکی خشن میشود . یکی ترسو . یکی مخالف خشونت ر می آید دیگری مضطرب . به هر حال این رفر از خود اثر به جا میگذارد . مهرنی نیز چنین است به همین گونه یا اثر خوب میگذارد برخی راهم نا مهرن و یا بیتفاوت ر می آورد . ثیرها یکسان نیست .


بیشتر بخوانید:مرکز


روانشناسی خانواده چیست ؟

روانشناسی خانواده چیست ؟ به این سوال تقری پاسخ داده شد . پاسخ به سوال روانشناسی خانواده چیست ید گفت : منشا یابی مشکلات رفری و اختلالات خانوادگی برعهده روانشناسی خانواده است . پس از آن یافتن حل مشکلات و دادن راهکار به خانواده ها . شما به یک مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی مراجعه میکنید .شما واقع خود را معرض روانشناسی خانواده قرار میدهید . و یا مشاوره خانواده میگیریدزهم روانشناسی میشوید . حال این روانشناسی را به افراد خانواده تعمیم بدهید . حتی اگر شما فقط برای شخص خود به روانشناس مراجعه کنید زهم شما و رفرن خانواده روانشناسی میشوید . خانواده بر فرد و فرد بر خانواده اثر میگذارد .


بیشتر بخوانید:مشاوره آنلاین روانشناسی و خانواده


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : …Identifying Successful Families: An Overview of Constructs

روانشناسی خانواده موفق چیست ؟

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۱:۲۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

تست روانشناسی ازدواج چیست ؟

تست روانشناسی ازدواج چیست ؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

تست روانشناسی ازدواج

تست روانشناسی ازدواج تست شیرینی است که هر زوج جوانی دوست دارد انجام دهد . هر دختر و پسری که میخواهد ازدواج کند میخواهد از اعماق قلب و روح همسر آینده اش مطلع شود . تست روانشناسی ازدواج شاید صد صد ست نشد اما شما را به هدفن نزدیک میکند . تست روانشناسی ازدواج لااقل ید خود صادق شید . جواب ست دادن به سوالات تست روانشناسی ازدواج میتواند حدی برخی تردیدها را از میان بردارد . تست روانشناسی ازدواج سوالاتی مطرح میشود که ید به پاسخ داده شود . البته پاسخ ست دادن به این تستها به چند عامل بستگی دارد . ابتدا ید خودن روراست شید . یعنی به سوالات بدون تعصب و صادقانه پاسخ دهید . یادن شد تست روانشناسی ازدواج سنگ محک شما نیست . بلکه واقعیتی است که شما را به شناخت خود وهمسرن مهمان میکند .

یکی از عوامل دیگر که به کمک تسن می آید شناخت ست شما از خودن میشد . آیا براستی شما شناخت ستی ازخودن دارید ؟ از همسرن چطور؟ به زندگی خوشبین هستید یا بد بین ؟ شناخت شما از احساسات همسرن چگونه است ؟ و آیا مورد احساسات خود برداشت ستی دارید ؟ کسی که میخواهد از تست جواب ستی بگیرد ید این ویژگیهایش صحیح شد . اگر شما ازخود و محیط زندگین شناخت خوبی نداشته شید جواب تست شما از واقعیت دورتر خواهد بود . اگر به همسرن بدبین هستید جواب تست شما ست نخواهد بود .


بیشتر بخوانید:برای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟


تست روانشناسی ازدواج آنلاین

تست روانشناسی ازدواج آنلاین نیز پاسخگویی به برخی سوالات میشد . حال این سوالات بر چه مبنایی مطرح میشوند ؟ تست روانشناسی ازدواج آنلاین نیز چون اکثر تستها بر مبنای اطلاعات علمی مطرح میشود . برخی از روانشناسان بر مبنای تجارب و تحقیقات علمی به نکاتی دست یافته اند . این دست یافته ها را قالب تست جمع آوری کرده و اختیار افرادی قرار داده اند . هر یک از نظریه پردازان و محققان سوالاتی مختص به خود مطرح کرده اند و هر یک به عواملی اهمیت میدهند . حال ما به زعم خود ممکن است به سوالات جوابی بدهیم که خود را بهتر جلوه دهیم . پاسخهای غیر واقعی تقری مشخص میشوند . روانشناسان پاسخها را بر اساس اطلاعات علمی خود میسنجند . تست روانشناسی ازدواج آنلاین اگر حضور یک روانشناس انجام شود بهتر است . او ممکن است پاسخهای غیر واقعی را تشخیص دهد .

تست روانشناسی ازدواج آنلاین میتواند جالب ، جذاب و خوشایند شد . بد نیست هر یک از ما هر از گاهی خود را محک بزنیم . ببینیم توانسته ایم همسر خوبی برای شریک زندگیمان شیم ؟ متوجه شویم توانسته ایم از او هم شریک خوبی برای زندگیمان بسازیم ؟ اری برخی اوقات اگکر همسرمان لابلای ایام گم شده و به وظایف خود بخوبی عمل نمیکند کمی هم ما مقصر هستیم . البته تمام اینها نیاز به این دارد که شخص ثالثی مارا به قضاوت بنشیند . کسی که میداند . علمش را دارد و تجربه کافی . کسی که کمتر مارا به اشته می اندازد .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


تست روانشناسی ازدواج موفق

تست روانشناسی ازدواج موفق تستی است که سوال هایش کمی متفاوت تر است . یک تست روانشناسی ازدواج موفق سوالات بر مبنای اطمینان و آرامش تهیه شده است . یک تست زدن شما متوجه خواهید شد به همسرن اطمینان دارید یا خیر ؟ یک تست روانشناسی ازدواج موفق از شما مورد اعتمادن به همسر پرسیده خواهد شد . میزان اعتماد و اطمینان شما به همسرن سنجیده میشود . ستی تست براساس شناخت ست شما نسبت به خود و به همسرن میشد. حال یک سوال مطرح میشود . پاسخهای شما چند صد همسرن همخوانی و یا تشابه دارد ؟ آیا شما به یک میزان به هم اعتماد دارید یا خیر؟ علت تفاوت میزان اعتماد شما به هم چیست؟

تست روانشناسی ازدواج موفق برای سنجیدن شما و همسرن میشد . بهتر است این تست یک مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی انجام شود . بهتر است این تست را همزمان همسرن انجام دهید . البته واضح است که جلسات تست هردوی شما نشید و پاسخها سکرت بماند . تست روانشناسی ازدواج موفق بهتر است حضور یک کارشناس انجام بگیرد . خلال این تست شما میتوانید به آسیبهایی که به روابط شما وارد شده پی ببرید . شما میتوانید زخمهایی را که روحن برداشته ببینید . میتواند آسیبهایی را که ناخودآگاه بر همسرن وارد کرده اید ببینید . آنهارا مداوا کنید روابط شما ترمیم شود . زه شود . آنگاه خواهید توانست دوره جوان شوید . اری جوان شدن ترمیم روابط امکان پذیر است . داشتن روح سالم و بدون خراش شما را جوان میکند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


تست روانشناسی مجدد

تست روانشناسی مجدد برای این است که پاسخ سوالها واقعی شد . همانطور که مطرح شد هر یک از ما هنگام پاسخ ممکن است دچار هیجان شویم . هر یک ممکن است پاسخهایمان واقعی نشد . پاسخهای غیر واقعی ممکن است براساس رویستی ، عدم شناخت و یا ترس از دیده شدن و برملا شدن پاسخ ها شد . تست روانشناسی مجدد کمک میکند پاسخی بدون اغراق داشته شیم . پاسخی بدون ترس و حتی استرس . بله هنوز هم ممکن است از اینکه به یک تست جواب میدهیم مانند دوران تحصیل دچار استرس شویم . شاید اعتقاد داشته شید بعد از ازدواج ید چشمها را بست وکمی ها را ندید . عقیده خوبی است زبینی برخی کاستی ها عث رنج انسان میشود پس بهتر است چشم هایمان را ببندیم .

اما دیدن کاستی هایی که میتواند برطرف شود و حسهای بهتری به ما ببخشد همیشه خوشایند است . چه اشکالی دارد اگر ما به همسرمان اعتماد کنیم البته اگر قابل اعتماد است . ایرادی ندارد اگر اعتماد همسرمان را به خود جلب کنیم . هیچوقت دیر نیست . اگر برای مشاوره قبل از ازدواج کوهی کرده ایم . میتوانیم به مشاوره ازدواج مت بورزیم . این کار خوا از اهمالی که انجام داده ایم به ورطه موفقیت خواهیم کشاند . پاسخ دادن به سوالاتی همچون آیا رمز کارت اعترین را به همسرن میگویید خیلی چیزها روشن میشود . آیا نظرن نسبت به هم مثبت است ؟ آیا نسبت به هم واقع بین هستید ؟ اینها سوالاتی هستند که هر از گاهی از خود ید بپرسیم . پاسخ دادن به این سوالات میتوانیم به شناخت روابطمان بیاندیشیم . میتوانیم بفهیمم روزمرگی چق از من ما قی مانده است .


بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان


تست روانشناسی ازدواج و عشق

تست روانشناسی ازدواج و عشق معمولا قبل از ازدواج صورت میگیرد . اگر به شخصی بعد از بیست سال زندگی بگویند این تست را انجام بده منمکن است بخندد . حالی که این تست همیشه ید انجام شود . چه بسا روابط عاشقانه ای که روزمرگی گم شده شد . چه بسا غفلته که ما را از عشقمان دور نگه داشته شد . تست روانشناسی ازدواج و عشق از زیترین تستها است . این تست دونفر به میزان علاقه به دیگری مطلع میشود . میفهمد چه اندازه شریک عاطفی اش را دوست دارد . تست روانشناسی ازدواج وعشق به ما میگوید که ازدواج ما براساس عشق انجام میپذیرد یا براساس مصلحت . کسی که میخواهیم ازدواج کنیم عاشقانه مارا دوست دارد ؟ تنگناهای زندگی عشق به فریادمان خواهد رسید ؟

ازدواجی که یک عشق واقعی انجام میشود کمتر آسیب میبیند . اگر بتوانیم این عشق را حفظ کنیم . اگر بتوانیم از گرد وغر زندگی دور نگهش بداریم . اگر هراز گاهی قلبمان گردگیریش کنیم . اگر بتوانیم هر چند وقت یکر حال دلمان را و دل عشقمان را بپرسیم . مانند یک شی گرانبها مدام رگهایش حسمان بدمیم زنده بماند . مارا زنده نگه دارد . تست عشق فقط برای قبل از ازدواج نیست . این تست به ما میفهامند چه حد به احساس دلمان اهمیت داده ایم . چه حد روحمان تغذیه کرده ایم . عشق غذای دل و روح است . روح هویت ما ، وجود ما وشخصیت ماست چق به آن اهمیت داده ایم جوان بماند ؟ جسم مانند جلدی از کب وجود ماست که برروی روح کشیده شده گزند نبیند .


بیشتر بخوانید:سن ازدواج پسر و معیارهای آن چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Marriage and Psychological Testing | America Magazine

تست روانشناسی ازدواج چیست ؟

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۹:۲۲ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)

بهترین دکتر مشاوره خانواده

بهترین دکتر مشاوره خانواده
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

دکتر مشاوره خانواده

دکتر مشاوره خانواده میتواند برای حل مشکلات جدی خانواده مفید شد . توجه داشته شید دکتر روانشناس مشاور تفاوت دارد و روانپزشک هردو اینها فرق میکند . دکتر مشاور خانواده میتواند شناخت اختلالات رفری کمک مهم و موثری شد . حال آنکه مشاور میتواند تصمیم گیری ها به شما مشاوره دهد . واقع کسی که مشکلی دارد ابتدا به مشاور مراجعه میکند . اگر شخص نیاز به کمک های موثرتری داشته شد اورا به یک روانشناس معرفی میکنند . اگر این بیمار نیاز به مان دارویی داشته شد ید یک روانپزشک اورا ببیند .

یک دکتر مشاور خانواده میتواند تشخیص دهد که مان ید دارویی شد یا روحی و یا اصلا بیماری کار نیست ومراجعه کننده نیاز به یک مشاوره دارد . دکتر روانشناس راهکارهایی برای مان اختلال های رفری و یا ذهنی به شما ارایه میدهد . مشاور تصمیم گیری هایی مانند ازدواج به شما مشاوره خواهد داد و یک روانپزشک مان بیماری های روح و روانی به شما کمک خواهد کرد . یک دکتر مشاور خانواده مشکلات هر یک از اعضای خانواده را بررسی میکند . سپس دست یافته هایش را جمع بندی میکند . بعد نوبت مان میرسد . دکتر مشاور خانواده صورت تشخیص بیماری شما را برای مان به روانپزشک ارجاع خواهد داد . اولین و مهمترین مرحله مان تشخیص ست است . دکتر مشاور خانواده اگر ست و به موقع تشخیص دهد بهترین کمک را کرده است .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره رایگان خانواده


دکتر مشاوره خانواده خوب

دکتر مشاور خانواده خوب ید چه ویژگی هایی داشته شد ؟ دکتر مشاوره خانواده خوب ید صبر و حوصله داشته شد . به دقت به حرفهای مراجعه کننده گوش بسپارد . دکتر مشاوره خانواده خوب هنگام صحبت بیمار برایش وقت میگذارد . حواس جمع . همانق که خوب گوش میکند قت تشخیص خوبی داشته و بخوبی هم میتواند بیمار حرف بزند . دکتر مشاوره خانواده خوب ید به بیمار خود اعتماد ببخشد . بیمار ید آنق اعتماد داشته شد که بتواند رازهای سر به مهرش را نزد مانگرش بیان کند . دکتر مشاور خوب ید حیطه کاری خود کار کند . اگر بیمارش نیاز به مان دارویی دارد بیمارش رامطلع کند . به راحتی ید به او بگوید مان شما به حوزه کاری من مرتبط نیست شما ید به روانپزشک مراجعه کنید . این مرحله مانگر ید به بیمارش حس اطمینان و امنیت ببخشد .

مان شونده سخنان مشاور یا دکترش نید دچار هراس و ترس شود . دکتر مشاوره خانواده خوب ید به بیمارشاطلاع رسانی کند . مواردی که دچار تردید و شک میشد به بیمار اطلاع رسانی غلط نکند . مثلا اگر احتمال میدهد کودک خانواده مبتلا به شیزوفرنی است اما مطمن نیست نید بیان کند . ارجاع به روانپزشک ید نهایت دقت و آرامش انجام شود . روانشناس یا مشاور ید طوری بیمارش حرف بزند که اعتماد بیمارش را جلب نماید . ید به او امید ببخشد .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان


بهترین دکتر مشاوره خانواده

بهترین دکتر مشاور خانواده دکتری است که برای هر یک از بیمارانش پرونده تشکیل بدهد و آنها را نگه دارد . بهترین دکتر مشاور خانواده انتخاب پرسنل دفتر خود دقت میکند و به آنها آموزش میدهد که حفظ اسرار مراجعان دقت کافی داشته شند . دکتر مشاور خوب برای تشخیص ست و ریشه یابی اختلالات تمام افراد خانواده ارتط است . تحقیقات و بررسی هایش را تمام خانواده بسط میدهد . یک روانشناس خوب برخورد خوب وصمیمانه به مراجعه کننده خود اطمینان میبخشد . سخنان او نرم و همراه ملاطفت است .

بهترین دکتر مشاورخانواده به بهبودی بیمار خود امیدوار است . او این امید را به بیمار انتقال میدهد . او ایمان دارد که بعد از تشخیص ست گام بعدی امیدوار بودن و امید دادن به بیمار است . شاید بگویید اگر بیماری مان ندارد امید واهی دادن به او بیخود است . اما بیماریهای روحی و روانی بدون استرس و هیجان کاذب بهبود میابند امید حرف اول را میزند . شاید برخی بیماریها مطلقا خوب نشوند اما بهبود میابند . دنیای امروز علم روبه پیشرفت برق آسا است و خوشبخنه علم از طریق فن آوری اختیار تمام مردم قرار میگیرد . این سرعت پیشرفت علم و سرعت انتقالل ، آدمی را به بهبود خوشبین میکند . چه بسا بیماریهایی که دیروز غیر قابل مان بودند اما امروزه میتوان به بهبود آن امیدوار بود .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده آنلاین


دکتر مشاوره خانواده مرکز مشاوره آویژه

دکتر مشاوره خانواده مرکز مشاوره آویژه مانند هر دکتر خوب میداند که عقاید فردی خود را وارد مشاوره ننماید . مثلا اگر یک دکتر علاقه خاصی به نژاد خاصی دارد اگر مراجعه کننده از آن نژاد نیست نید معادلات قضاوتش برهم بریزد . دکتر مشاوره خانواده مرکز مشاوره آویژه امین گفر و رازهای سر به مهر شماست . او میداند که یک دکتر ید قابل اعتماد شد . مثلا اگر یک جلسه یا میزگرد آنلاین خانواده شرکت کرد رازها را برملا نمیکند . روانشناس مرکز مشاوره آویژه شما مورد خاصی که برای آن مراجعه کرده اید صحبت میکند . او به وقت شما احترام میگذارد . تمام مدت مشاوره وقت شما را تماسهای تلفنی و غیره ه نمیدهد . او به دقت و حوصله حرفهای شما را گوش میکند . بهترین و سریعترین راهکارهای مان را توصیه میکند .

علم او به روز است پس میتوانید خیال راحت از آخرین مان برای بیماری خود استفاده کنید . او از مدیریت سلفی برخوردار است . یعنی میتواند وقت شما را مدیریت کند و از وقت شما برای کارهای شخصی استفاده نکند . او به محض اینکه حرفهای شما را شنید شما را رسته های بیماری قرار میدهد . او شما را آسیبهای ونین آشنا میکند . هر قوم ونژادی که شید هر دین و مذهب به عقاید شما احترام میگذارد . هدفهای مانی او مشخص است و راهکارهای مان را به شما میگوید . او هیچگاه به شما نمیگوید این کار را انجام بده یا نده . او شمارا مشکلات و عیوب وهمینطور فواید رفرها آشنا میکند . او اجازه میدهد خود شما به رفر و راهکار مناسب برسید . این روش متداول مرکز مشاوره آویژه است .


بیشتر بخوانید:مرکز


دکتر مشاوره خانواده آویژه

دکتر مشاور خانواده آویژه کمک علوم و فن آوری نوین شما را راهنمایی میکند . او برخورد مناسب و خوب مشوق شما برای پیمودن راه مان خواهد شد . دکتر مشاوره خانواده آویژه صورت لزوم خانواده شما همفکری خواهد کرد . سوال میکند واز پاسخ برای تصمیمگیری و مان شما بهره میبرد . چرا که ممکن است راه مان ارتط مستقیم رفر خانواده شما داشته شد . او توجیه و توضیح مشکل یا آسیب آنها را قانع خواهد کرد برای بهبود بیماری همراه شما شند . او همکاری افراد خانواده را جلب خواهد کرد . دکتر مشاوره خانواده آویژه هدفهای مانی مشترکی برای شما و خانواده ارایه خواهد داد . اگر مشکل شما ارتط همسرن شد مشاوره زناشویی وزندگی مشترک خواهد داد . اگر این مشکل ارتط سایر افراد خانواده شد شما نیاز به مشاوره خانواده دارید .

شما مراجعه به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه میتوانید به خود کمک کنید . کسی که به خود کمک میکند واقع دارد به خانواده کمک میکند . اگر یکی از افراد خانواده گیری ذهنی و روانی داشته شد واقع همه افرادخانواده استرس دارند . آرامش خانواده گرو آرامش تمام افراد خانواده است . کسی میتواند ادعا کند برای آرامش تک تک افراد خانواده تلاش میکند که برای آرامش خود اقدام کند . احترام به خود احترام به همه است . دوست داشتن خود مساوی دوست داشتن تمام افراد خانواده میشد . کسی که سلامت روحی و جسمی خود اهمیت نمیدهد نید توقع داشته شد دیگران اهمیت بدهند . کسی که به خود احترام نمیگذارد نید از دیگران توقع احترام گذاشتن داشته شد .


بیشتر بخوانید:کانال مشاوره روانشناسی خانواده


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: How to Find the Best Primary Care Doctor | Patient Advice | …

بهترین دکتر مشاوره خانواده

9099072025


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۶:۲۸ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)