مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

کانال مشاوره روانشناسی خانواده

کانال مشاوره روانشناسی خانواده
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

کانال مشاوره روانشناسی

کانال مشاوره روانشناسی این روزها اسمی آشنا برای اکثر افراد جامعه است و تقری هرکسی یک کانال مشاوره روانشناسی از نزدیک آشنا است . شاید بهتر شد که توضیح دهیم کانال مشاوره روانشناسی چیست و چه خدماتی را میتواند برای مخاطبین خود به همراه بیاورد . کانال مشاوره روانشناسی واقع بستری است که افرادی که آن حضور دارند تحت آموزشهای فرد خاصی که به عنوان روانشناس و مرجع علمی آن کانال معرفی میشود به صورت رایگان یا غیر رایگان قرار میگیرند .

انواع متداول کانال مشاوره روانشناسی توسط مدیر یا مدیرانی گردانده میشود که سوالات و مشکلات مردم را روانشناس آن کانال مشاوره روانشناسی میان میگذارند و او مثلا طبق برنامه خاصی پاسخ سوالات را اختیار مخاطنش قرار میدهد . این نوع کانال ها أین سبک کاری معمولا طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب میکند که البته ادامه بحث به زوایای بیشتری از این پدیده میپردازیم .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی روان شناسی


کانال مشاوره روانشناسی آنلاین

کانال مشاوره روانشناسی آنلاین از دیگر سبک های فعالیت حوزه یاد شده میشد . یک کانال مشاوره روانشناسی آنلاین معمولا تعدادی از مدیران و برنامه ریزان و مجریان کانال به صورت شنه روز خدمت مخاطبین کانال هستند . سبک کاری کانال مشاوره روانشناسی آنلاین افراد واقع هر زمان که بخواهند میتوانند مشاوره مورد نظر خود ارتط کامل برقرار کنند . این یک مزیت بزرگ نسبت به مشاوره به صورت کلاسیک و سنتی میشد که من هر جا و هر ساعتی از شنه روز که بخواهم مبتوانم مشاوره خود ارتط برقرار کنم . کانال مشاوره روانشناسی آنلاین دقیقا میتواند برای بعضی افراد که امکان مراجعه حضوری را ندارند یا همان لحظه نیاز به راهنمایی های پخته یک روانشناس دارند و نمیتوانند این مورد صبر پیشه کنند ، نعمت بزرگی به حساب بیاید .


بیشتر بخوانید:مشاوره انلاین روانشناسی


کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه

کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه نیز از جمله کانال هایی است که این زمینه فعالیت‌های خوبی را انجام میدهد . افراد میتوانند کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه موارد و مشکلاتی که برایشان از لحاظ روانی و یا خانوادگی پیش می‌آید را به صورت آنلاین و لحظه مشاوران این مرکز میان بگذارند . مشاوران کانال مشاوره روانشناسی آنلاین آویژه به سرعت به خواست ها و مشکلات افرادی که به صورت آنلاین به آنها مراجعه میکنند و خواهان کمک هستند رسیدگی میکنند . افرادی که آویژه را برای این موضوع انتخاب میکنند مشاوران را از اول راه مقصد و حل شدن مشکل و یا پیدا کردن راه حل مناسب کنار خود حس میکنند . این نوع مشاوره میتواند برای فرهنگی مانند فرهنگ ما که هنوز گوشه هایی از آن نسبت به مشاوره مقاومت هایی از نوع منفی دیده میشود امتیاز بزرگی شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی زناشوئی


کانال مشاوره روانشناسی کودک

کانال مشاوره روانشناسی کودک نیز از دیگر خدمات و شاخه های بی انتهایی است که فضای مجازی امکان ارائه آن را به افراد حاضر این عصر داده است . والدین و به خصوص ماان میتوانند لحظه مشکلات نوزاد خود را این کانال ها مشاوران میان بگذارند آنها را مسیر حل مشکلاتشان یاری و همراهی کنند . خدمات کانال مشاوره روانشناسی کودک به این مسائل ختم نمیشود و میتواند بسیار متفاوت و متغییر تر از چیزی که به نظر میرسد شد .

دامنه این خدمات و مشاوره میتواند از زمان نوزادی مشورت به والدین را بر بگیرد و پایان دوره نوجوانی فرد کنار کودک و والدین بماند . گاهی نیز به دلیل اینکه خانواده نقطقه دور افده و بدون امکانات زندگی میکند ممکن است امکان و شرایط دسترسی به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی وجود نداشته شد . این مورد هم مشاوره آنلاین میتواند مثمر ثمر شد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی کودک


کانال روانشناسی خانواده

کانال روانشناسی خانواده نیز میتواند سریع ترین زمان ممکن زوجین را مدیریت کردن اتفاقات روزمره و حتی بنیادین زندگی زناشویی و مشترکشان از فایده و سود مشاوره خانواده‌ بهرمند سازد . فعالیت هایی که میتواند زمینه و موضوعات یک کانال روانشناسی خانواده شد ذیل آمده است .

  • معرفی بهترین راهکارها برای مدیریت زندگی زناشویی اوایل زندگی
  • مشاوره مورد بررسی شرایط برای فرزند آوری و اینکه زوجین بفهمند آیا آمادگی والد شدن دارند یا نه ؟
  • حل مشاجرات رایج زندگی مشترک بین زوجین برای جلوگیری از بزرگ شدن مشکلات عادی .
  • آموزش سریع و آسان زمینه مهارت های زندگی و نحوه همسر داری و راههای رسیدن به خوشبختی زندگی زناشویی .مثلا اینکه چگونه زندگی زناشویی و مشترکشان موفق و کامیاب شیم و زنگی شخصی نیز به صورت همزمان رو به تکامل بریم .
  • یاد دادن این مهارت که جلوی ورود تشنجات به وجود آمده بین خانواده ها که معمولا اتفاق میافتد را به زنگی زناشویی چطور ید گرفت .

    بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی خانواده


فواید مشاوره آنلاین

همانطور که لا اشاره شد فضای مجازی امکانات بسیاری را زمینه های مختلفی برای ما فراهم کرده است . این امکانات زمینه روانشناسی و مشاوره نیز قابل شمارش میشد . ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم :

  • مشاوره آنلاین بسیار دسترس تر از مشاوره به سبک های متداول میشد .
  • دسترس بودن مشاوره آنلاین وقت مشاور و فرد مشاوره گیرنده صرفه جویی میکند . فرد مجبور نیست برای هرر مشاوره راه و مسیر احتمالا طولانی را طی کند . مشاور هم به هیچ وجه محدود به مکان و زمان خاصی برای ارائه خدمات به مراجعین خود نمیشود .
  • مراجعان و افرادی که احتیاج به مشاوره موارد مختلف دارند گاهی حالت ضروری و لحظه احتیاج به مشاوره پیدا میکنند . مشاوره آنلاین شرایط را برایشان فراهم میکند که هر وقتی خواستند به مشاور خود دست پیدا کنند .

    بیشتر بخوانید:وظایف مرد برابر همسر و خانواده


دسترسی مردم به مشاوره آنلاین

از جمله ویژگی های مشاوره آنلاین که به آن اشاره کردیم دسترس بودن مشاوره به این سبک میشد . اینجا مورد این ویژگی مشاوره آنلاین کمی توضیح میدهیم . زمانه ای زندگی میکنیم به عصر ارتطات معروف شده که به حق است نام را برای خود کرده است . فضای مجازی که میتوان گفت زاده و محصول مشهور و بزرگ این عصر میشد زمینه ساز اتفاقات بزرگی است . فضایی به این بزرگی همیشه یا و شاید بهتر است بگوییم اقیانوسی از اطلاعات دسترس‌ترین نقطه به مردم قرار دارد . گوشی های هوشمندی که امروزه اختیار همه افراد از جمله کودک خردسال افراد کهنسال قرار گرفته است مجهز و دارای شبکه های اجتماعی است که افراد را همیشه جایگاهی قرار میدهد که مشاوران خود را چند حرکت ساده انگشت کنار و همراه خود بیابند .


بیشتر بخوانید:مشاوره انلاین روانشناسی و خانواده


مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره آنلاین زمینه ازدواج نیز میتواند از قت خود استفاده کند به افراد خدمت رسانی کند . همه ما میدانیم که امروزه بدون مشورت کردن یک نفر سوم که کاملا تخصصی بر موضوع ازدواج اشراف داشته شد شروع زندگی مشترک کاملا ریسک محسوب میشود . که بدون نظر گرفتن و انجام بررسی معیارهای دو طرف نمیتوان تصمیمی گرفت که همراه تضمین موفقیت آن شد . حال زوجینی که به هر دلیلی به مراکز مشاوره و روانشناسی دسترسی فیزیکی ندارند میتوانند استفاده از تلفن از همان نقطه جغرافیایی محل زندگی خودشان از این خدمات بهرمند شوند .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره آنلاین مورد طلاق

امکانات و قابلیت ها و خدمات مشاوره آنلاین برای راهنمایی افرادی که مشکلات زناشویی دارند کمک کننده است . گاهی زندگی زوجین نقطه ای قرار میگیرد که هیچ راهی از نظر دو طرف برای ادامه زندگی نیست . این زمان شاید اگر دو طرف بتوانند مشاوری آگاه مشکل خود را میان بگذارند او راهی را توجه به تجربه و تخصص خود برای آنها پیدا کند که آنها و زندگی زناشویی و مشترکشان را از بن بست خارج کنند . یک مشاوره آنلاین و تلفنی این زمان میتواند حکم یک ناجی را برای زن یا مرد زی کند . البته برعکس شاید آنها راهنمایی های خوب مشاور طلاق را به عنوان راه چاره مشکل خود بیابند .


بیشتر بخوانید:مشاوره طلاق


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه کانال مشاوره روانشناسی خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:Top 6 Psychology YouTube Channels

کانال مشاوره روانشناسی خانواده


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۲۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)