مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

آیا شناخت مردان ممکن است؟

۵٫۰
۰۱

شناخت مردان بیشتر از راه تعامل آنها امکان پذیر است. اما ید دانست که مردان نیز همگی شبیه به هم نیستند که بگوییم برای شناخت مردان چند راه مطمئن وجود دارد. از نظر مشاوره روانشناسی شناخت مردان ار نظر شخصیتی نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. پس ید آنها چاچوب شخصیتی خودشان بررسی کنیم بتوانیم بدون پیش داوری به ک ستی از ویژگی های اخلاقی و شخصیتی آنها دست یابیم. این وجود میتوان قطعیت گفت که مردان اصولا رفر همسر، فرزندان، والدین، همکاران و دوسن از یک الگوی ثابت پیروی میکنند. شما شناخت این الگوی مرد خود میتوانید حدس بزنید رفر او موقعیت های دیگر چگونه خواهد بود. البته نید از این نکته غافل شده که شناخت مردان نیز مانند هر شناختی نیازمند زمان است.

شناخت مردان چگونه از طرف دیگران برداشت میشود؟

ید گفت اغلب افراد، مردان را ویژگی های مادی مورد داوری قرار میدهند و شاید معیار های اخلاقی جه دوم اهمیت شند. اما ید توجه کنیم که معیار دسورد های مادی یک مرد برای شناخت مردان کافی نیست. یک فرد را ید شناخت تمامی ابعاد شخصیتی مورد داوری قرار دارد. مانند ابعاد رفری، اخلاقی، خانوادگی، اجتماعی، شغلی و تحصیلی. نگاهی جامع به تمامی این فاکتور ها میتوان به شناخت صحیح و جامعی از یک مرد دست یافت.

شناخت مردان از طریق نحوه برخورد آنها اطرافیان

شناخت مردان از طریق نحوه برخورد آنها اطرافیان بهترین راه شناخت شخصیت آنهاست. زمانی شما یک آقا آشنا میشوید و حین تعامل او متوجه میشوید که اطرافیان خود به خوبی صحبت نمیکند و دائما آنها را تحقیر میکند. اینجا ید بدانید که شاید کنایه های نیش دار برای این آقا جزئی از کارکرد های رفری خودش شد که بدون شک آن راهکار معیوب رفری را شما نیز تکرا خواهد شد. خب شاید این سوال برای شما پیش بیاید از کجا متوجه شویم این موقعیتی که به طور مثال ذکر کردیم، که کسی را مورد تحقیر و یا تمسخر قرار داد! موقتی نشد؟ جواب سوال ساده است.

هر چه این رفر موقعیت های بیشتری نمود پیدا کند و افراد بیشتری تکرار شود مطمئنا این رفر ثت بیشتری دارد و پیش بینی میشود که شما نیز همینگونه رفر کند. اصولا نوع تعامل انسانها الگوی ثتی دارد.

شناخت مردان از طریق روابط حیاتی آنها

یکی دیگر از روشهای شناخت مردان از طریق روابط حیاتی آنهات. ما انسانها یک سری روابط داریم که شاید بهترین نام برای آنها روابط حیاطی است. زیرا ما این روابط چیزهایی را طلب میکنیم که خیلی از روابط دیگر وجود نخواهد داشت مانند عشق ، صمیمیت، پذیرش بدون قید و شرط و همبستری و ….

ید توجه کنیم که این روابط که گفتیم حیاتی هستند یک عنصر مشترک دارند که اعتماد نام دارد. نتیجه اگر مردی را یافتید که این روابط صداقت ندارند یقینا بدانید که صداقت سایر روابط برای آنها اهمیتی ندارد. اینجا حتما ید بدانید که از این مردان طلب کردن رواستی ساده انگاری است.

شناخت مردان از طریق بررسی رفر آنها موقعیت های تنش دار

یکی از بهترین راه های شناخت مردان از طریق موقعیت هایی است که تنش وجد دارد. حال شاید بپرسید چرا؟ به این دلیل که این نوع موقعیت ها فرد فرصت کافی برای پوشش دادن و یا ویی ندارد و به طور غریزی رفر میکند به همین دلیل شاید بهترین زمانی است که پیش خود بگوییم که حال او خود واقعی خود را به نمایش میگذارد. برای مثال فرض کنید که کنار او هستید و یک لحظه به خاطر رانندگی دیگران از کوره میرود و رفری مشابه ناسزا گفتن یا از کوره رفتن نشان میدهد.

این رفر را دست کم نگیرید و نگویید که آنی است و برای همه پیش میاید. ید بدانید این رفر، عصنیت او را نشان میدهد که بر روی آن کنترلی ندارد. برای شناخت ببشتر مردان پیشنهاد میشود به مشاوره خانواده مراجعه کنید. ید بدانید که حتی اگر موقعیتی هستید که دسترسی به مشاوره قبل از ازدواج ندارید، حتما انتخاب خود عجله نکنید و دقت تصمیم بگیرید

چگونه مردان را سریع بشناسیم؟

بیشتر خانم ها میگویند: اگر بخواهید مرد را یک کلمه خلاصه کنید آن کلمه اقتدار است اقتدار برای مرد خیلی مهم است به همین دلیل اولین آشنایی می‌گوید: ((من خودم به این‌جا رسیدم، از صفر شروع کردم و هیچ‌کس کمکم نکرد)). اقتدار یک مرد آرزوی دیرینه یک زن است اصلا زنان دوست دارند مردان شان بزرگ شد به او افتخار کنند و او را همه جا نشان دهند ولی دوست ندارند مردانشان برای آنها رفر اقتدار آمیز انجام دهد. مسفانه روابط زناشویی مردان اقتدار خود را سر زنان خالی می‌کنند که همین کار موجب ناراحتی می شود.

خانم محترم! اگر می‌خواهی گفت ‌وگوها به مرد لذت بدهی اقتدار تزریق کن. فکر نکنید همین جوری که خودن لذت می‌برید طرف مقابل هم لذت می‌برد سعی نکنید شبیه هم شوید. مردان اول احساس و بعد عقل خود، احساس خود را تأیید می‌کنند یعنی عقل، احساسش را تأیید می‌کند مثلاً به مردان بگویید: چرا این خانم را انتخاب کردی؟

می‌گوید: او را دیدم و خوشم آمد. همین، فقط خوشش آمد؟! نه، او را دیدم خوشم آمد خواستگاری رفتم دختر پاک و نجیب و … هست او را انتخاب کردم.

برای شناخت مردان روی منطق آنها حساب کنید

زن برای شناخت مردان ید روی عقل مرد سرمایه‌گذاری کند که یک گفت‌ وگو جذابی داشته شند. البته رابطه بین عقل و احساس تصمیم گیری های مردان یک رابطه کارمند ریئسی است چون لزوما روسا قرار نیست بیشتر از کارمندان بدانند وکار کنند پس رابطه عقل واحساس تصمیم گیری مردان کم وزیادی بودن این دو ویژگی تصمیم گیری نیست. یعنی نمیتوانیم بگوییم زن احساس زیاد و مرد عقل زیاد بلکه رابطه اینگونه است که چون مرد عقل ید یید را بکند همانند ریئس یک اداره که ید امضای نهایی را بزند است حالا می توانیم بگوییم همه ادارات ریئس بیشتر از کارمند می فهمد یا بیشتر از کارمند کار می کند فقط می توانیم بگوییم رییس جایگاهش لاتر است و ید یید کند.

مثالی برای شناخت مردان خانواده

برای شما مثال می‌زنم:زن مانتویی خریده است اولین چیزی که به آقا می‌گوید:«قشنگ است؟» روی احساس آقا سرمایه‌گذاری کرد؛ بلافاصله عقل آقا فعال می‌شود و می‌گوید:«چند خریدی؟» خانم می‌گوید: چی‌کا‌ر داری؟ خانم! اقتدار مردت را از بین بردی گفت‌ وگویی که ید از آن لذت می‌برید به دعوا ختم ‌شد. صورتی که خانم اگر می‌گفت:«این مانتو ۱۰۰۰۰۰ تومان زده بود ولی من ۸۰۰۰۰تومان خریدم.» بلافاصله آقا واکنش نشان می‌دهد قشنگ است و به شما می‌آید یا بعضی وقت‌ها تخفیف نگرفتی از شاخصه‌های مانتو بگو: رنگش نمی‌رود،کوه نمی‌شود و …

ضرورت شناخت مردان

اینجا ممکن است یک سوء تفاهم پیش بیاد واغلب خانم ها می گویند یعنی ید وغ بگوییم یا نقش زی کنیم من می گویم آیا یک زن وقتی مانتو می خرد خصوص قیمت آن چانه نمیزند خصوص جنس آن وسواس خاصی ندارد مطمئنا هم چانه می زند وهم دنل جنس خوب است پس ید به جای اینکه آنگونه که یک زن لذت می برد مرد حرف بزنیم ید مرد آنگونه که او لذت می برد حرف بزنیم یعنی ابتدا خصو ص چانه وجنس مانتو برایش بگوییم چرا که این کار بر روی تعقل او که همان رییسش تصمیم گیری است تمرکز کرده ایم این صورت است که هم مرد وهم زن ناخودآگاه واکنشی که طرف مقابلش لذت می دهد را صا می کنند.

سوالات متداول

آیا شناخت مردان امکان پذیر است؟

بله اگر شناخت توجه به اطلاعات ست و کامل صورت بگیرد حتما به نتیجه ستی خواهد انجامید. اصولا این زمینه هندوانه بسته وجود ندارد.

برای شناخت مردان ید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای شناخت ست آقایان حتما ید تمامی ابعاد شخصیتی و رفری مرد مورد توجه قرار بگیرد نه فقط ویژگی های مادی.

بهترین را شناخت مردان چیست؟

بهترین راه توجه به ارتطات و تعلملات حیاتی اوست البته شما میتوانید از مشاوره خانواده نیز کمک بگیرید.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: How To Know a Guy Is Interested: 10 Tips From A Man!

آیا شناخت مردان ممکن است؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۷:۵۱ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)