مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

غذاهای تحریک کننده مردان چیست؟

۵٫۰
۰۱

غذاهای تحریک کننده مردان شامل غذاهایی طبع گرم میشد. غذاهای گرم به غذاهای انرژی زا اطلاق میشود. غذاهای تحریک کننده مردان شامل: راگو گوشت گوساله، بیفتک گوساله، کله پاچه، جگر و شکلات های وانیلی و کاکائویی میشد . نکته قابل توجه غذاهای تحریک کننده مردان این است که: برخی غذاها دارای چربی زیاد هستند مانند جگر. توجه داشته شید اگر مبتلا به چربی خون یا قند خون و دیابتی هستید این غذاها را مشورت دکتر استفاده کنید. نکته دیگر راجع به تحریک پذیری این است که: هر مردی به گونه ای تحریک میشود. همسر و شریک شما ید نوع تحریک پذیری شما آشنا شد. از او توقع نداشته شید ذهن شما را بخواند بلکه زنی نرم و بدون طعنه و سرزنش نوع تحریک پذیری خود را او میان بگذارید بداند.

علاوه بر غذاهای محرک مردان ید برای تحریک شدن به نکاتی توجه کنند. اول اینکه آرامش روحی و روانی داشته شند. سعی کنند مشکلات و ناراحتی های ذهنی و روحی خود را برطرف نمایند. مشاوره روانشناسی بهترین گزینه برای رفع مشکلات روحی و روانی خانواده است. همسر شما ید شما را دوست داشته شد بتواند ارتط جنسی خوبی شما داشته شد. برعکس مردان که هرکسی میتوانند بدون عشق آمیزش کنند نوان فقط دوست داشتن تحریک و ارضا میشوند. پیشنهاد میکنیم حتما مشاوره زناشویی و زندگی مشترک از ارتط زناشویی همسرن لذت ببرید. مشاوره خانواده ارتط خانوادگی خود را بهبود بخشیده و از زندگی آرام و راحت بهره ببرید.

بهترین غذاهای تحریک کننده مردان

  • معجون که حاوی شیر، بستنی، ژله، انواع مغزها و موزمیشد
  • جگر که به تعداد اسپرم ها می افزاید
  • بستنی وانیلی و کاکائویی ضد افسردگی و عث تحریک پذیری است
  • انواع کب گوشت قرمز گوساله که حاوی آهن است و نورآنالین و دوپامین را افزایش میدهد. این دو ماده شیمیایی میتوانند پیام های تحریک کننده را بهتر به مغز ارسال کنند
  • بلوبری عث استقامت ماهیچه ها و نتیجه نعوظ میشود
  • غذاهای حاوی لوبیا. لوبیا دارای ویمین ب۱ میشد این ریز مغذی عث سرعت بخشیدن به ارسال پیام های جنسی از مغز به ارگانیسم تناسلی میشود
  • پیاز و سیر به همراه غذا ( البته به بدبو شدن دهان توجه داشته و دقیقا قبل از همخوابی استفاده نکنید و یا به پارتنر خود نیز بخورانید بوی آنها اورا اذیت نکند)
  • جگر تستوسترون را مردان افزایش میدهد
  • شیرموز. شیر آن دارای کلسیم بوده و عث افزایش خون میشود و موز دارای منیزیم فراوان است.

بهترین غذاهای تحریک کننده مردان غذاهای پر انرژی هستند . علاوه بر غذاها، خوراکی ها و میوه هایی هستند که به تحریک مردان کمک میکنند . میوه هایی که مناطق گرمسیری رشد میکنند مانند موز، خرما، نارگیل، آناناس. آجیل هایی مانند گردو، پسته، دام، فندق، نخود، کشمش، همینطوردام زمینی که مقدار زیادی ب۱ دارد. یکی از بهترین غذاهای تحریک کننده مردان عسل است. عسل یک خوراکی معجزه آسا است. عسل برای اعصاب بسیار مفید است و چون دارای طبعی گرم است بدن تولید انرژی نموده و به قوای جنسی مردان کمک میکند. اگر بیماری کلیوی، نقرس، دیابت، قند خون و چربی خون دارید استفاده از این غذا ها پزشک مشورت نمایید.

لیست غذاهای تحریک کننده مردان

لیست غذاهای تحریک کننده مردان میتوان یک خوراکی محلی معرفی نمود . کرمان یک خوراکی ست میشود به نام قوتو. این خوراکی برای تحریک مردان غذای پر انرژی، سالم و بسیار قوی است. بیفتک، راگو، کب و آبگوشت گوساله همراه ادویه جات تند که پیاز و سبزیجات میل شوند را میتوان لیست غذاهای تحریک کننده مردان قرارداد. لابسترنیز پروتین فراوان منبع روی و مس است که افزایش تستوسترون معجزه میکند.

صدف خواص زیادی دارد از جمله افزایش تستوسترون و گردش خون. روی فراوانی که این دو ماده غذایی دارند ساخت اسپرم موثر هستند. بورانی اسفناج سر شار از امینواسیدهم برای مردان و هم زنان مفید است. ماهی های چرب از جمله شاه ماهی و قزل آلای یایی همراه آبلیمو محرک خوبی است ولی چون طبع سردی دارد بهتر است همراه ادویه زیاد که مقدار زیادی فلفل، دارچین و زنجبیل دارد صرف شود.

انواع غذاهای تحریک کننده مردان عرتند از:

  • غذاهایی که دارای منیزیم
  • پسیم
  • کلسیم
  • ویمین B1 وD

پس بهتر است این بخش به میوه ها و سبزیجات هم اشاره ای داشته شیم. پیاز و جعفری که سرشار از ویمین c هستند به شما پیشنهاد میشود. ویمین c مکمل خوبی برای جذب ریز مغذی ها است. علاوه برآن اسپرم که از بدن مرد خارج میشود مقدار زیادی از املاح و ویمین ها را از بدن خارج میکند. بخصوص ویمین ث، خوردن این سبزیجات بدن خود را سالم نگه دارید. علاوه براین ها میتوان از شانک انواع غذاهای تحریک کننده مردان نام برد. شانک یا منداب دارای آنتی اکسیدان بوده و ضرری راکه آلودگی هوا و مصرف سیگار بر مردان وارد میکند میتواند جبران نماید. کهن دار نیز علاوه بر تقویت کلیه و شاداب نمودن تمام بدن تحریک موثر میشد. تخمه کدو تنبل و سیب زمینی هم برای تحریک مردان و هم زنان موثر میشند.

لازم ترین غذاهای تحریک کننده مردان

لازم ترین غذاهای تحریک کننده مردان، غذاهایی هستند که علاوه بر رساندن ریزمغذی ها به تحریک و استقامت بدن مردان کمک کنند. به همین دلیل این بخش به میوه ها میپردازیم که حاوی ریزمغذی ها و مکمل های جذب هستند. میوه ها علاوه براین که بدن را شاداب و جوان نگه میدارند مکمل های خوبی برای جذب املاح هستند. میوه هایی چون: توت فرنگی که منبع ویمین ث بوده و مکمل بسیار خوبی است. گیلاس و سیب را که محرک مردان است میتوان دسته لازم ترین غذاهای تحریک کننده مردان جای داد. این دو میوه از فساد غذاهای قیمانده لای دندانها جلوگیری میکنند. دهان را خوشبو و تحریک مردان مفید هستند. آووکادو اختلال نعوظ بسیار موثر بوده و تحریک کننده نیز میشد.

ساده ترین غذاهای تحریک کننده مردان

ساده ترین غذاهای تحریک کننده مردان شامل:

  • نیمرو، املتی که روی آن زیره ریخته شید ادویه فراوان بخصوص فلفل
  • خوراک لوبیا
  • پوره سیب زمینی
  • بستنی کاکائویی و وانیلی
  • میوه هایی مانند خربزه ( اگر سنگ کلیه دارید از این میوه استفاده نکنید)ازخوراکی هایی مزاج سرد مانند گوشت مرغ و ماهی و هندوانه استفاده نکنید.
  • چای را علاوه بر آرام کننده اعصاب میتوان ساده ترین غذاهای تحریک کننده مردان جای داد. چای تلخ را زنجبیل و دارچین میل کنید. هم آرامبخش خوبی است و هم تحریک کننده.

بیایید از دانه ها و اثر بخشی آنها غافل نشویم. دانه ها شامل: دانه چیا که به استقامت بدن مردان افزوده و تحریک کننده است. آجیل حاوی گردو، فندق، دام، پسته، دام هندی، انواع تخمه هاو کشمش میشد. علاوه بر تحریک کنندگی چربی های بد را دور کرده و چربی های خوب را جایگزین میکند. مرکز مشاوره آویژه برای شما تنی سالم و روحی شاد آرزومند است.

سوالات متداول

علاوه بر خوردن خوراکیهای مفید چه کارهایی عث رسیدن ویمین به بدن و تحریک پذیری میشود ؟

مدتی زیر آفب ماندن عث جذب ویمین دی میشود . ورزش کردن خون را تمام بدن به گردش آورده و عث خون رسانی به تمام عضلات ازجمله آلت تناسلی شده و به تحریک کمک میکند.

مصرف سیگار و دخانیات چه ثیری بر تحریک دارد؟

مصرف سیگار، توتون و دخانیات اسپرم مردان را تخریب میکند. علاوه بر آن بر روی تخریب دی ان ای داخل سلول ها ثیر میگذارد. آلودگی هوا نیز همین اثر را بر مردان دارد.

بعد از خارج شدن آب منی چه غذاهایی بخوریم تجدید قوا کنیم؟

استفاده از مایعات شیرین همراه آبلیمو و غذاهای مقوی بنیه مردان را تقویت میکند . از چهار گروه غذایی به خوبی و به موقع ید استفاده کرد . انواع لبنیات، گوشتها و پروتئین ها، سبزیجات و میوه ها و غلات و خشکر و آجیلها.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: Enlarged prostate diet: Foods to eat and avoid

غذاهای تحریک کننده مردان چیست؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۱:۴۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)