مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

غذاهای تحریک کننده زنان چیست؟

۵٫۰
۰۱

غذاهای تحریک کننده زنان عرتند از غذاهایی طبع گرم برای خانمها. برای شناخت غذاهای تحریک کننده زنان بهتر است چند خوراکی محرک جنسی زنان آشنا شویم. خوراکی های محرک زنان که میتوان تهیه غذاهای تحریک کننده زنان استفاده کرد، عرتند از:

  • جینسینگ این گیاه عث افزایش جریان خون نواحی جنسی نوان شده و تحریک پذیری را نوان لا میبرد.
  • اسفناج: این گیاه حاوی اسید فولیک بوده و عث افزایش میل جنسی میشود. اسید فولیک نخود فرنگی، جعفری، مارچوبه، بروکلی و سبوسها وجود دارد.
  • گوشت گوسفند، غذاهای یایی و خوراکی هایی که حاوی پروتئین هستند مانند سویا، لوبیا و کلا غلات.
  • ضماد گیاه آلوئورا که به صبر زرد مشهور است
  • زنجبیل.
  • انواع آجیل.
  • لبنیات .
  • انواع شوکولات حاوی کاکائو

دقت داشته شید اگر روح و روان شما شاد نشد میل شما به ارتط جنسی بسیار ضعیف میشود. اگر هم تن به این ارتط بدهید براین دلپذیر نخواهد بود. نتیجه همسر شما نیز از این ارتط آنگونه که ید لذت نخواهد برد. این همخوابی حد ارضا کوه مدت خواهد بود. پس برای اینکه هم خود لذت ببرید و هم همسرن، ید روحیه شما نشاط و سالم شد. بهتر است برای مشاوره خانواده حتما به یک مرکز مشاوره مراجعه کنید و از وضعیت روحی خود مطلع شوید. کارشناسان مشاوره زناشویی و زندگی مشترک پس از گفتگو شما از روحیات همسرن آگاه میشوند. آنها برای داشتن یک زناشویی خوب شما را راهنمایی خواهند کرد. مشاوره روانشناسی برای داشتن خانواده ای نشاط برای شما تلاش میکند. جامعه سالم گرو خانواده سالم امکان پذیر میشود.

بهترین غذاهای تحریک کننده زنان

بهترین غذاهای تحریک کننده زنان شاید تعجب کنید اما آش رشته همراه زیره و افزودن اسفناج بسیار مقوی است. این آش چون دارای حبوت میشد پروتئین لازم را به بدن شما میرساند. کشک دارای کلسیم بوده و غدد ثیر مثبت میگذارد. سبزیهایی چون اسفناج دارای اسید فولیک و جعفری و پیاز که سرشار از ویمین C هستند و عث جذب مواد مغذی میشوند. عدس خون ساز است و خون بیشتری به ارگانیزم جنسی از قبیل دهانه واژن و کلیتوریس میرساند. زیره غدد جنسی را تحریک نموده و ضد نفخ میشد. یکی دیگر از بهترین غذاهای تحریک کننده زنان قطاب اسفناج میشد. این قطاب اسفناج، عدس، گوشت چرخکرده و پیاز داغ تهیه میشود. این مواد پخته شده لای خمیر نان به صورت قطاب پیچیده میشوند. این غذا طبع سرد دارد و به تحریک پذیری نوان کمک میکند.

یکی دیگر از بهترین غذاهای تحریک کننده زنان آبگوشت گوسفندی است. البته آبگوشت معمولی و آبگوشت بزش. این غذا حاوی پروتئین و ویمین C میشد و نخود که میتوان گفت جزو بهترین مواد غذایی است. نخود دارای اسید فولیک، ویمین C، کلسیم، روی، فسفر، پسیم و منیزیم میشد. بهتر است آبگوشت خود نیز از ضد نفخ نشاط آور یعنی زیره استفاده کنید. آقایان نگران نشید چون زیره و جنسینگ هم برای تحریک پذیری نوان مفید هستند و هم برای آقایان. عدسی، ماکارونی همراه سویا و نخود فرنگی و اسمبولی که لوبیا و عدس همراه شد ( این غذا شمال خراسان به قابلی معروف است ).


بیشتر بخوانید: راز زندگی موفق چیست؟


لیست بهترین غذاهای تحریک کننده زنان

لیست بهترین غذاهای تحریک کننده زنان را اجازه بدهید به ویمین ها و ریز مغذی ها اختصاص دهیم. ۱- پروتئین ها: خوب است بدانید هورمونها از جنس پروتئین ها و استروئیدها هستند. زمانی شما خوب تحریک میشوید که هورمون ها ترشح شده و بر روی اندامها (و البته سلول ها که مراحل پیچیده ای دارد که اینجا لزومی بر گفتن آنها نیست ) ثیر بگذارند.

۲- کلسیم که لبنیات، انواع کلم ها بخصوص بروکلی یافت میشود.

۳- زیره که محرک غددی است که هورمون ها از آن ترشح میشوند. کسانی که دوره رداری را میگذرانند و یا قاعدگی سنگین دارند از زیره استفاده نکنند. همچنین دیابتی ها، کسانی که قند خون و یا آلرژی دارن زیره استفاده نکنند.

ز هم لیست بهترین غذاهای تحریک کننده زنان را خوراکی های مفید ادامه میدهیم.

۴- امگا ۳ که تخم مرغ ( که امگا ۳ غنی شده اند ) ماهی و آجیلها، دانه گندم و روغن کن و همینطور سویا وجود دارد این خوراکی ها سرشار از امگا۳ میشند.

۵- ویمین D که روغن ماهی بخصوص ماهی ساردین وجود دارد. قارچ، ماهی های ساردین، تن، شیر کاکائو، پنیر، ژامبون، میگو و خاویار حاوی ویمین دی هستند. حمام آفب نیز میتواند ویمین C لازم را به بدن شما برساند.

۶- ویمین C آب پرتقال، سبزیجات بخصوص جعفری و پیاز وجود دارد.

انواع غذاهای تحریک کننده زنان

انواع غذاهای تحریک کننده زنان را غذاها و خوراکی هایی آغاز میکنیم که به سلامت واژن کمک میکنند. واژنی که خشک شد و مایع واژینال آن جریان نداشته شد نیاز به زناشویی را کم میکند. واژن ممکن است دچار عفونت شده یا قارچ گرفته شد. این نو تمایلی به زناشویی نخواهد داشت چون واژن یا دچار خارش شده یا بو میدهد. انواع غذاهای تحریک کننده زنان را همراه خوراکی هایی معرفی میکنیم که برای رفع خشکی، عفونت و یا قارچ میشند. مصرف این خوراکی ها تمایل به زناشویی را خود افزایش دهید.

  • لیمو: لیمو حاوی آنتی اکسیدان بوده و علاوه بر مرطوب نگه داشتن واژن از عفونت نیز جلوگیری میکند. محیط واژن را اسیدی نگه میدارد.
  • سیر: سیر ترشحات را کم و از عفونت و قارچ زدن جلوگیری میکند. حتما نوان گرامی دقت دارند که قبل از زناشویی سیر نخورند چرا که بوی بد دهان مشمئز کننده است. روزهایی که سیر مصرف میکنید خوردن سیب از بوی بد دهان پیشگیری نمایید.
  • انواع سیب زمینی: سیب زمینی آزاد کردن ب کاروتن عث تولید ویمین آ شده و ویمین آ نیز آنتی اکسیدانی قوی است.
  • تخمه کدو تنبل
  • انواع کلم ها
  • آووکادو: رنده شده آووکادو را میتوانید لیمو ترکیب کرده و به عنوان سس روی مرغ و یا سالادها استفاده کنید.
  • آب: طول روز آب زیاد بنوشید. نکته: سیب را هنگام پریود ماهانه یا قاعدگی نخورید. خوردن این میوه هنگام پریود عث بد بو شدن خون قاعدگی میشود.

لازم ترین غذاهای تحریک کننده زنان

لازم ترین غذاهای تحریک کننده زنان غذا هایی هستند که جریان خون را به ارگانیزم جنسی مانند واژن و کلیتوریس برسانند. کلیتوریس صورتی که حساسیت خاص خود را نداشته شد دیر تحریک میشود. نکاتی چند ارتط خوب تحریک شدن میگوییم. موهای زائد بر تحریک اثر منفی میگذارند. پاک و تمیز بودن ارگانیزم جنسی عث تحریک پذیری بیشتر میشود. محیط واژن ید اسیدی شد نه قلیایی. مرطوب بودن واژن همبستر شدن را لذت بخش ترکرده و د را کمتر میکند. و از همه مهمتر روحیه نشاط است که میتواند یک زناشویی ثیر مثبت بگذارد.

لازم ترین غذاهای تحریک کننده زنان کاچی همراه سیاه دانه، رازیانه، زیره و عسل است. دام زمینی داشتن ویمین دی رحم را تقویت میکند.

ساده ترین غذاهای تحریک کننده زنان

ساده ترین غذاهای تحریک کننده زنان غذاهایی هستند که غدد ترشح هورمونهای جنسی را بیشتر میکنند. رازیانه داروی زییی نامیده میشود. زیرا این دانه حاوی مقدار زیادی استروژن است. خرما ، سیب و هویج نیز استروژن دارند. علاوه بر اینها گوجه فرنگی نیز مفید است.

پس میتوان گفت ساده ترین غذاهای تحریک کننده زنان شامل: املت، پوره سیب زمینی، بورانی اسفناج و نرگسی میشد. عدسی و شیربرنج همراه دارچین آرامبخش و عث افزایش خون میشود. نیمرو را از خاطر دور نکنید. نیمروی تخم مرغی که امگا۳ غنی شده شد. لذت هاین پایدار.


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


سوالات متداول

آیا زنان پس از یائسگی نیز میتوانند از غذاهای تحریک آمیز استفاده کنند ؟

بله زنان پس از یائسگی نیز ید فعالیت جنسی خود را متوقف نکنند. ادامه دادن فعالیت جنسی عث تحریک پذیری میشود و نوان میتوانند مانند گذشته خوردن غذاهای محرک البته به اندازه به نشاط و جوانی خود بیافزایند.

طبع گرم و سرد و غذاهای گرم و سرد چه ثیری فعالیت جنسی فرد دارد ؟

مردان و زنان طبع گرم دیرتر ارضا شده و خوب است که طبع ها هم متضاد نشد اگر هم متضاد است خوردن غذاهای مناسب آن را تعدیل و هماهنگ نماییم.

استعمال دخانیات چه ثیری بر مقاربت جنسی دارد ؟

استعمال دخانیات عث ورود برخی سموم به داخل خون شده و جریان خون را به علت غلظت کند تر میکند و همین عث میشود فعالیت غدد و ترشح هورمون ها کمتر شده و به تحریک پذیری آسیب برساند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره زناشویی و زندگی مشترک به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع:۵ foods women should avoid

غذاهای تحریک کننده زنان چیست؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۷:۱۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)