مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

با چه مردهایی نباید ازدواج کرد ؟

۵٫۰
۰۱

مردانی که بی مسئولیت هستند یکی از فاکتورهای حیاتی معیارهای ازدواج را طبق نظر کارشناسان مشاوره خانواده ندارند . به طور کلی مردان غالب نقش همسر و پ مسئولیت های جدی مادی و معنوی را دارند . عمل به این مسئولیت ها لازمه یک ازدواج موفق است . مردی که بی مسئولیت است هرگز نمیتواند مواقع چالش برانگیز ، وضعیت را مدیریت کند و پی حل مشکلات شد بلکه فقط به فکر راهی برای به تعویق انداختن مسائل و شانه خالی کردن از حل آن ها خواهد بود . حتما از خود میپرسید که چگونه این افراد را تشخیص دهیم ؟

شما میتوانید مرحله آشنایی قبل از ازدواج مراجعه به مشاوره قبل از ازدواج نشانه های افراد بی مسئولیت را بشناسید . این نشانه ها گاه بسیار ساده و قابل تشخیص هستند برای مثال فردی که بعد از قرار ملاقات بلافاصله شما را ترک میکند و به این مسئله توجه نمیکند که شما امنیت و راحتی به مقصد خود برسید میتواند فردی بی مسئولیت مقابل شما شد . از این رو به کمک مشاوره ازدواج میتوانید این نشانه های کوچک و بزرگ را شناسایی کنید و بفهمید که آیا طرف مقابل شما فردی مسئولیت پذیر است یا خیر .

مردهایی که بداخلاق هستند

مردهایی که بداخلاق هستند محیط خانه را از نشاط و شادی دور نگه میدارند . این افراد شما را نیازمند محبت و لبخند خود میکنند و عث میشوند که شما مدام پی راضی نگه داشتن آن ها شید . مردهای بداخلاق جو خانواده را سنگین و خفقان آور میکنند و حتی اجازه نمیدهند کودکان شاد و سرزنده شند چراکه مانع شیطنت و زی آن ها میشوند .

مردهایی که معد هستند

مردانی که معد هستند تنها مشکل مصرف مواد مخ را ندارند . این افراد به تیج و افزایش وابستگی به مواد مصرفی خود ، تمام اصول و ارزش های اخلاقی را نقض خواهند کرد و هر رفر ناپسند و آزار دهنده ای میتواند از آن ها سر بزند . همانطور که رها شاهد اخر تکان دهنده مورد قتل یک خانم به دست همسرش که معد است بوده ایم یا موارد بسیار زننده تر مانند پی که به دلیل مصرف مواد صنعتی روان گردان به فرزند خود تجاوز کرده است و . . .

مردهایی که بی بندور هستند

مردانی که بی بندور هستند خط قرمزهای یک مرد مهل را نادیده میگیرند و شئونات اخلاقی و رفری را رعایت نمیکنند . این افراد عث میشوند که بنیان خانواده متزلزل و آسیب پذیر شد و اصول و قواعدی که یک خانواده را حفظ میکند شکسته شوند .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج تلفنی


مردهایی که بی احساس هستند

مردانی که بی احساس هستند اصلا نمیتوانند گزینه مناسبی برای افراد حساس و رمانتیک شند این افراد نمیتوانند پاسخگوی نیاز عاطفی شما شند و حتی نمیتوانند به ستی قدان ابراز علاقه شما شند . برای مثال اگر شما برای جشن سالگرد ازدواجن تمام تلاش خود را بکنید که او را یک جشن رمانتیک غافلگیر و خوشحال کنید ممکن است واکنش آنچنانی از خود نشان ندهند و این مسئله قطعا شما را دلزده خواهد کرد .

مردهایی که نالغ هستند

مردانی که نالغ هستند طبیع بسیاری از ملاک های مهم شخصیتی را ندارند یا حداقل هنوز آنگونه که ید آن ها شکل نگرفته است . ویژگی هایی مانند ثت احساسی و فکری ، مسئولیت پذیری ، علاقه به پ شدن و ده ها مورد دیگرد مواردی هستند که جریان بلوغ و تکامل شخصیتی افراد به وجود خواهند آمد .

مردهایی که عدم استقلال شخصیتی دارند

مردانی که عدم استقلال شخصیتی دارند ، اقتدار و استحکام مطلوبی که شخصیت مردان ایده آل وجود دارد را ندارند و این استقلال و اقتدار یکی از مواردی است که عث کشش زنان به مردان میشود . این افراد بیش از آنچه که ید به خانواده ( والدین ) خود وابسته هستند و این موضوع عث میشود زندگی مشترک ، تصمیمات و حتی تفریحات دو نفره شما تحت ثیر قرار بگیرد و هرگز نتوانید قالب یک خانواده مستقل زندگی کنید .

مردهایی که پنهان کار هستند

مردانی که پنهان کار هستند به هیچ عنوان نمیتوانند فرد مناسبی برای شریک زندگی شما شند زیرا فردی پنهان کار است که مرتکب رفری ناپسند و اعمالی غیر قابل قبول شد غیر این صورت دلیلی برای پنهان کاری وجود ندارد . از طرفی ممکن است شما هرگز متوجه موضوعاتی که از شما پنهان کرده اند نشوید و این موضوع قطعا زندگی شما را به چالش خواهد کشید .

مردهایی که خسیس هستند

مردانی که خسیس هستند اگر این خصلت آن ها از حد نرمال آن بیشتر شد و دیگر نتوان واژه اقتصادی را به آن ها نسبت داد نمیتوانند گزینه مناسبی شند مخصوصا برای زنانی که خسیس نیستند . این افراد معمولا مانع تفریحات ، نیاز ها ، علایق و فعالیت های مادی شما میشوند .

مردهایی که مادی گرا هستند

مردانی که مادی گرا هستند اصلا نمیتوانند همراه مناسبی برای صد زیادی از خانم ها شند چرا که زن ها بیشتر به جنبه معنوی مسائل اهمیت میدهند اما یک مرد مادی گرا همه چیز را محاسبه خواهد کرد و یک توجیه اقتصادی برای آن نظر میگیرد .

مردهایی که بددل هستند

مردانی که بددل هستند هر رفر و کنش شما را آنگونه که میخواهند برداشت میکنند و حتی ممکن است توضیح شما را نپذیرند . این افراد مادام عث ایجاد گله و کدورت خواهند شد و رابطه را قهر های بی دلیل و مشاجره های بی مورد رو به رو خواهند کرد .

مردهایی که خود فرورفته هستند

مردانی که خود فرورفته هستند شوق و ذوق زندگی زناشویی را از بین خواهند برد و برای زنان که ذا موجوداتی خوش ذوق و نشاط هستند این مسئله آزار دهنده خواهد بود . پی بردن به حالت ونی این افراد دشوار است و عث میشود حل کردن مسئله موجود سخت تر شد .

مردهایی که خودشیفته هستند

مردانی که خودشیفته هستند اعتماد به نفس را از زنان میگیرند . زنان به طور فطری نیازمند تعریف و تمجید هستند و اینکه همسر آن ها از ظاهر و شخصیت آن ها تعریف کند بسیار برای آن ها مهم است اما مردان خودشیفته تنها پی یید خود خواهند بود .

مردهایی که اختلاف فرهنگی دارند

مردانی که اختلاف فرهنگی دارند زندگی مشترک طبیع خط قرمز ها ، ید نید ها ، ارزش ها ، دیدگاه ها ، اعتقادات ، سبک زندگی و . . . خاص خود را دارند که اگر نتوانید خود را تطبیق دهید زندگی مشترک شما اختلافات جدی رو به رو خواهد شد .

مردهایی که عدم تناسب فرهنگی دارند

مردانی که عدم تناسب فرهنگی دارند عث میشوند که زندگی مشترک مسائل مختلف دچار اختلاف نظر شوید . حال این اختلاف نظر ممکن است مسائل ساده ای مانند نوع پوشش شد یا مسائل پیچیده تری مانند روابط اجتماعی و خانوادگی . پس عدم تناسب فرهنگی میتواند ریشه بسیاری از مشاجره ها و اختلافات زناشویی شد .

مردهایی که عدم تناسب خانوادگی دارند

مردهایی که عدم تناسب خانوادگی دارند از آنجایی که شیوه تربیتی آن ها طرف مقابل متفاوت است و خانواده ای ارزش ها ، نگرش ها ، اهداف و . . . متفاوتی رشد یافته اند خواه ناخواه این تفاوت ، زمینه بروز اختلافات را ایجاد میکند خصوصا زمانی که زن و مرد انعطاف شخصیتی لازم را برای تطبیق خود نداشته شند .


بیشتر بخوانید: ملاک های ازدواج موفق


مردهایی که اخلاف سنی زیاد دارند

مردهایی که اختلاف سنی زیاد دارند طبیع نمیتوانند به ستی شما را ک کنند . خواسته ها ، اهداف ، سلایق ، ارزش ها و نیاز های شما ممکن است برای این افراد منطقی و قابل پذیرش نشد چراکه دوران شکل گیری شخصیت آن ها شما متفاوت بوده است . همچنین ممکن است شما آمادگی داشتن فرزند را نداشته شید حالی که طرف مقابل کاملا آماده پ شدن شد .

مردهایی که اختلال شخصیتی دارند

مردهایی که اختلال شخصیتی دارند انواع مختلفی از رفرهای غیر طبیعی را از خود نشان میدهند برای مثال داشتن وسواس و افراط گرایی ، خودشیفتگی ، وابستگی غیر طبیعی روابط ، مردم گریزی و انزوا ، شخصیت مرزی داشتن ، ضد اجتماعی بودن ، بد بینی ، جنون و . . . هرکدام از موارد فوق شامل چندین مورد از رفرهای غیرعادی میشد .

مردهایی که برتری جو هستند

مردهایی که برتری جو هستند هر موفقیت یا موقعیتی به دنل برتر نشان دادن خود هستند این رفر آن ها عث میشود یک احساس رقابت بی مورد رابطه شما شکل بگیرد و هرگز نتوانید قالب یک زوج موفقیت و تعالی دیگری را موفقیت خود ببینید .

مردهایی که خودخواه هستند

مردهایی که خودخواه هستند عث میشوند یه خلاء حمایتی و احساسی شما ایجاد شود چرا که این افراد راحتی ، آسایش و موفقیت خود را از همه چیز مهم تر میدانند .

مردهایی که تنبل و تن پرور هستند

مردهایی که تنبل و تن پرور هستند وظایف زندگی مشترک را به ستی یا به موقع انجام نمیدهند و حتی عث میشوند روند حل مسائل بسیار کند شد همچنین مورد اشتغال و کسب آمد کوهی خواهند کرد که عث میشود زندگی مشترک پیشرفت اقتصادی چندانی نداشته شید .

مردهایی که بی ادب هستند

مردهایی که بی ادب هستند کلام خود به شخصیت شما تعرض خواهند کرد و عث میشوند که خود احساس حقارت کنید همچنین جو سالم خانواده را از بین خواهند برد و تربیت کودکان را مشکل رو به رو خواهند کرد .

مردهایی که وغگو هستند

مردانی که وغگو هستند اعتماد را زندگی مشترک از بین میبرند و یک سوء ظن دائمی را شما ایجاد میکنند به طوری که پس هر مسئله ای به دنل واقعیت شید .

مردهایی که فساد اخلاقی دارند

مردانی که فساد اخلاقی دارند سلامت معنوی خانواده را به خطر خواهند انداخت و شان و منزلت خانواده را زیر پا میگذارند .

مردهایی که خشونت طلب هستند

مردانی که خشونت طلب هستند هر موضوع کوچکی را به یک مشاجره بزرگ تبدیل میکنند و هرگز تلاش نمیکنند که مسائل را مسالمت آمیز حل کنند . حفظ آرامش زندگی مشترک این افراد دشوار است و رابطه این افراد بسیار پر تنش خواهد بود .

مردهایی که بی مهر هستند

مردانی که بی مهر هستند احساسات و عواطف شما را بی پاسخ میگذراند و مهر و محبتی که لازمه داشتن یک خانواده شاد است را از شما یغ خواهند کرد .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


مردهایی که حسود هستند

مردهایی که حسود هستند توجه و محبت شما به اطرافیانن را نمیپذیرند و عث فاصله افدن میان شما و خانواده و دوسنن میشوند .

مردهایی که ولخرج هستند

مردهایی که ولخرج هستند اگر این صفت آن ها غیر معمول شد پیشرفت مادی زندگی مشترک شما را مشکل رو به رو میکنند .

مردهایی که هوسز هستند

مردانی که هوس ز هستند هرگز به زندگی مشترک و همسر خود پایبند نمیشند و تعهد برای آن ها بی مفهوم است . این افراد زندگی را هنجار بزرگی مانند خیانت مواجه میکنند .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


سوالات متداول

چه مردهایی مناسب ازدواج هستند؟

مردهایی که هیچ کدام از ویژگی های فوق را حد افراطی نداشته شند و کنار این ها توانایی تشکیل خانواده را داشته شند میتوانند مناسب ازدواج شند .

خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج چیست ؟

بلوغ شخصیتی ، بلوغ احساسی و روانی ، بلوغ اجتماعی ، استقلال مالی ، میل به تشکیل خانواده ، عدم اعتیاد ، داشتن ک از ظایف زندگی مشترک و متعهد بودن به آن و . . . از ویژگی های یک مرد مناسب برای ازدواج هستند .

ازدواج چه مردانی غلط است ؟

ازدواج مردانی که ویژگی های اخلاقی و رفری ذکر شده را داشته شند و از طرفی انعطاف لازم را برای بهتر شدن نداشته شند غلط است . ویژگی های فوق هرگز قابل اغماض نمیشند و ثیر مستقیمی بر سعادتمندی زندگی مشترک دارند .

ازدواج کدام مردها اشته است ؟

ازدواج مردانی که ضعف شخصیتی یا هنجار اخلاقی خاصی را داشته شند و یا تناسب فرهنگی ، شخصیتی ، خانوادگی و . . .را شما نداشته شند نمیتوانند گزینه مناسبی برای ازدواج شند .

ویژگی مردانی که آمادگی ازدواج ندارند ؟

این افراد از نظر مالی و عاطفی به شدت به خانواده خود وابسته هستند و شخص مستقلی نمیشند . همچنین تمایلی به صحبت کردن مورد آینده ندارند و بهانه های متعددی را برای نپذیرفتن یک رابطه جدی دارند . این افراد روابط اجتماعی کنترل شده و معقولی ندارند و برنامه ریزی خاصی را زندگی خود دنل نمیکنند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۲۵ Types Of Men You Should Never Consider Marriage With

چه مردهایی نید ازدواج کرد ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۰:۱۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)