مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

راه های شناخت قبل از ازدواج چیست ؟

۵٫۰
۰۱

راه های شناخت قبل از ازدواج متعددی وجود دارد . توجه به فرهنگ حاکم بر موقعیت های مکانی مختلف ، برخی از این راه ها متعارف و برخی ممکن است غیر متعارف شند . راه های شناخت قبل از ازدواج از دیدگاه روانشناسی نیز برخی مثبت هستند و نتیجه بخش و برخی ممکن است پیام های منفی داشته شند . راه های شناخت قبل از ازدواج ید فرد را به شناختی نسبی ، بدون پیامد منفی برسانند چراکه انتخاب راه های شناخت قبل از ازدواج اگر اصولی و منطقی نشد ممکن است پیامد های جبران ناپذیری داشته شد . پس ید از آن دسته از راه های شناخت قبل از ازدواج بهره ببریم که کمترین پیامد منفی را به دنل دارند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ازدواج


بهترین راه های شناخت قبل از ازدواج

بهترین راه های شناخت قبل از ازدواج راه هایی میشند که اگر فرد به هر دلیلی از ازدواج طرف مقابل منصرف شد ، کمترین آسیب و پشیمانی متوجه فرد شود . بهترین راه های شناخت قبل از ازدواج راه هایی هستند که فرد زمان مناسب بتواند معیارهای ازدواج خود را طرف مقابل تشخیص دهد . یعنی فرد به اطمینان لازم برای تصمیم گیری دست پیدا کند . بهترین راه های شناخت قبل از ازدواج به طور هم راه هایی هستند که رابطه دو نفر چارچوب و حدود تعریف شده ، هدفمند و به قصد کشف وجوه مشترک یا متقابل شد . زوج ید این فاصله زمانی پی کسب شناخت هرچه بیشتر از یکدیگر شند و تمرکز رابطه نید بر ایجاد علاقه و ابراز احساسات شد چرا که علاقه پیش از شناخت قت تشخیص و اراده تصمیم گیری فرد را سست میکند .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


توصیه ها و راه های شناخت قبل از ازدواج

توصیه ها و راه های شناخت قبل ازدواج را میتوانید به راحتی طی جلسات مشاوره قبل از ازدواج و از زن کارشناسان تجربه مشاوره خانواده بشنوید ، قطعا ید ها و نید های مهمی این ره وجود دارد که رعایت یا عدم رعایت هر کدام بر روند آشنایی و نتیجه آن بسیار ثیر گذار است از این رو می توانید از طریق مشاوره ازدواج توصیه ها و راه های شناخت قبل از ازدواج را به ستی تشخیص دهید مسیری را انتخاب کنید که شما را به سمت ازدواج موفق هدایت کند . توجه به مشاوره قبل از ازدواج می تواند بسیاری از نکات مهم را که از ذهن ما دور مانده اند را برای ما روشن کنند .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


راه های شناخت قبل از ازدواج جوانان

راه های شناخت قبل از ازدواج جوانان مسئله ای است که هم برای جوانان هم برای خانواده آنان و هم برای آسیب شناسان اجتماعی بسیار حائز اهمیت است چرا که روند رو به رشد آمار طلاق جامعه مورد ازدواج نگرانی هایی را به وجود آورده است و از آن جایی که بیشترین عامل طلاق عدم شناخت کافی و لازم زوجین از یکدیگر است از این رو مسئله شناخت قبل از ازدواج اهمیت ویژه ای پیدا میکند .

توجه به تحولات فرهنگی و پیچیدگی شخصیتی انسان ها و تغییر سبک زندگی ، هرگز نمیتوان منکر لزوم شناخت قبل از ازدواج شد و از طرفی دیگر ارتط خارج از چارچوب و بدون اصول و استندارد های لازم قبل از ازدواج نمیتواند نتیجه مطلوب را داشته شد از این رو انتخاب راه های ست و نتیجه بخش شناخت قبل از ازدواج بسیار مهم میشد که بدون شک یکی از بهترین راه ها بهره مندی از مشاوره قبل از ازدواج می شد .

راه های شناخت قبل از ازدواج و انتخاب همسر

راه های شناخت قبل از ازدواج و انتخاب همسر دو مسئله میشند که اثر متقابل و مستقیم بر یکدیگر دارند به این صورت که هر اندازه که ما مسیر منطقی تر و اثر بخش تری را برای شناخت قبل از ازدواج انتخاب کنیم به همان اندازه میتوانیم به ستی تصمیم خود برای انتخاب همسر اطمینان داشته شیم . نید فراموش کرد که شناخت قبل از ازدواج برای یافتن نقاط مشترک و تشخیص میزان تفاهم و تناسب بین زوج است پس زوج ید معیارهای ازدواج خود را بتوانند طرف مقابل این فاصله زمانی تشخیص دهند . همچنین طبق تشخیص کارشناس مشاوره ازدواج احتمال موفق و یا عدم موفقیت ازدواج زوج حدود زیادی قابل پیش بینی می شد . پس میتوان برای اطمینان هرچه بیشتر از تصمیم گیری خود به کارشناسان مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کرد .


بیشتر بخوانید: سوالات مشاوره قبل از ازدواج


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۹ Important Things Everyone Should Know Before Getting

راه های شناخت قبل از ازدواج چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۲۲ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)