مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مرکز مشاوره اینترنتی خانواده و ازدواج

۵٫۰
۰۱

مشاوره اینترنتی خانواده امروزه از مسائلی است که خیلی زیاد بر سر زن ها افده و شاید این شهرت بخاطر سهولت ارتط گیری مشاوره اینترنتی خانواده میشد . از جمله ویژگی های مشاوره اینترنتی خانواده میتوانبم به موار

د زیر اشاره کنیم .

  • مشاوره اینترنتی خانواده میتواند محدویت هایی مثل دسترسی جغرافیایی و مکانی و حتی زمانی به یک مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی را از بین میبرد .
  • مشاوره اینترنتی خانواده میتواند صرفه جویی های قابل توجه و مفیدی را مورد مشاوره گرفتن برای افراد به ارمغان می آورد .
  • مشاوره اینترنتی خانواده میتواند فضایی را اختیار کاربران و مراجعان خودشان قرار دهند که هر زمان که احساس کردند از مشاوران مشورت بگیرند .
  • مشاوره اینترنتی خانواده میتواند زمان اضطرار به کمک افراد بیاید .

مشاوره اینترنتی خانواده آنلاین

مشاوره اینترنتی خانواده آنلاین واقعا از لحاظ ثیر گذاری مثبت یک ابزار قتمند برای افراد نیازمند به کمک میشد . مشاوره اینترنتی خانواده آنلاین این ویژگی را دارد که میتواند به صورت لحظه ای و به صورت مجازی کاملا از احوال حال حاضر کاربر یا مراجع خود اطلاع و آگاهی داشته شند . برای مثال تصور کنید خانمی که احساس میکند همسرش به او خیانت میکند و برای همین نمیتواند بدون استرس و حال بد کنار همسرش زندگی کند . او ممکن است گاهی از شدت عصنیت دست به کارهای نسنجیده‌ای بزند و البته که کار های او میتواند عواقب بذتری زندگی او و همسرش به همراه بیاورد . مشاوره خانواده میتوانند لحظه به صورت یک راهنما و کنترل کننده قوی کنار زوجین حضور داشته شد . ادامه بیشتر مورد خدمات مشاوره اینترنتی خانواده آنلاین توضیح خواهیم داد .

مرکز مشاوره اینترنتی خانواده

مرکز مشاوره اینترنتی خانواده همان طور که لا به آن اشاره شد میتواند تمام خدمات مرکز مشاوره را به مراجعان و خواست کنندگان ارائه کند . اما یک مرکز مشاوره اینترنتی خانواده خوب چه ویژگی هایی ید داشته شد . ادامه متن به برخی از ویژگیهای یک مرکز مشاوره اینترنتی خانواده حرفه ای اشاره میکنیم .

  • حساسیت انتخاب مشاوران (counselors)
  • اصل رازداری را به هیچ وجه نید از قلم انداخت
  • حضور مشاوران متعدد سایت مشاوره زمینه های کاری متفاوت
  • مراجعه کنندگان نید بعد از پایان جلسات مشاوره به حال خود رها شوند و حتما ید توسط مشاوره مربوطه خود پیگیری شوند به طور کلی مشکلشان برطرف شود .
  • دسترس بودن مشاوران نیز از فاکتورهای مهمی است که یک سایت مشاوره ید حتما داشته شد .

مرکز مشاوره اینترنتی خانواده آویژه

مرکز مشاوره اینترنتی خانواده آویژه از جمله مراکزی است که زمینه روانشناسی خانواده بسیار خوب و موفق عمل کرده و همچنان مسیر رو به پیشرفت خود را ادامه میدهد . این موفقیت ها دلایلی نیز دارد که ید جزو فاکتورهای یک سایت حرفه‌ای حتما وجود داشته شد . مرکز مشاوره اینترنتی خانواده آویژه دارای مشاورانی است که حتما به سختی آنها را گزینش کرده اند . ابن سختی و حساسیت انتخاب به این دلیل است که این سایت مشاوره اینترنتی اولویت های خود سلامت و حل مشکلات مراجعان خود را بر اهداف سایت ارجحیت قرار داده است . مشاوره خانواده (family counseling) زیر شاخه های زیاد و متعددی دارد . حل مشکلات زناشویی ،مشاوره قبل از ازدواج ،مسائل مربوط به دوره های رشدی کودکان و نوجوانان و … از جمله این زمینه هاست که ادامه مطالب حتما برخی از آنها را شرح خواهیم داد .


بیشتر بخوانید: مرکز مشاوره روانشناسی


مشاوره اینترنتی خانواده تلفنی آویژه

مشاوره اینترنتی خانواده تلفنی آویژه این امکان را برای افرادی که زمینه های روحی و روانی و خانوادگی احساس نیاز به مشورت میکنند فراهم آورده است که بتوانند هر لحظه مشاوران خود ارتط بگیرند . برای مثال فردی که سر مسائل مربوط به روابط زناشویی همسرش مشکل دارد گاهی احساس میکند که به معنای واقعی یک بن بست گیر کرده است . مدیریت خشم و هیجانات منفی این شرایط گاهی میتواند واقعا سخت شد .

ممکن است فرد آن لحظه که عصنی و پرخاشگر است تحت ثیر حال آن لحظه خویش حرفی را بزند که رابطه خود و همسرش را بحرانی تر از قبل کند . اما به دلیلی دسترسی انسان فرد میتواند تماس گرفتن مشاوره اینترنتی خانواده تلفنی آویژه همان لحظه مشاور مورد نظر خود ارتط بگیرد و از او برای کنترل خشم خود و همچنین مدیریت آن لحظه خاص راه حل های کارآمد را یافت کند .

اختلاف همسر ابتدای زندگی

اختلاف همسر ابتدای زندگی زناشویی به خصوص مورد زوجین جوان و کم تجربه امری بسیار طبیعی میشد . دختر و پسری که چند مدت پیش به صورت کاملا آزاد و بدون مسئولیت کاملا خودمخر زندگی فردی خود را مدیریت می کردند حالا موضوع تعهد و مسئولیت قل یک فرد دیگر رو به رو می شوند . ممکن است این شرایط هر دو نفر دچار موقعیتی شبیه شوک بشوند و نتوانند گاهی به خوبی بحران های به وجود آمده را کنترل و مدیریت کنند .

این موقعیت ها و شرایط مشابه وجود یک مشاور کنار زوج کم تجربه میتواند کمک زیادی به آنان بکند . زندگی زناشویی عصر حاضر بسیار پیچیده تر از آن است که همیشه بتوان امیدوار بود که فقط والدین بتوانند مثل گذشته مسایل زوجین را حل و فصل کنند . بنابراین حضور یک فرد متخصص این مورد قطعا بسیار برای زوجین کمک کننده خواهد بود .

آموزش و کمک برای فرزند پروری

زندگی عصری که آن روزگار می‌گذرانیم به دلیل وجود ابزارآلات و امکانت پیچیده مربوط به این دوره کمی از حالت سادگی گذشته خود خارج شده است . حالا فرض کنید بزرگ کردن فرزند و تربیت یک کودک این دوره چه پروسه پیچیده‌ای خواهد بود . معمولا نگاه اول ممکن است به خانواده ها پیشنهاد شود که برای برخورداری از مشاوره خانواده (family counseling) مورد فرزندان و تربیت آنها به یک مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی مراجعه کنند . اما صورتی که خانواده ها به دلیل محدودیت های جغرافیایی یا فرهنگی امکان مراجعه حضوری را به مرکز مشاوره نداشته شند تکلیف چیست ؟ . این شرایط مشاوره آنلاین یا تلفنی میتواند برای والدین کودکان و نوجوانان مشکل گشا شد و آنها را راه تربیت و تعلیم و آموزش فرزندان خود به خوبی یاری کند .

دخالت والدین

از جمله مشکلاتی که خیلی زیاد از سمت زوجین به عنوان بیشترین موردی که آنها را آزار میدهد زمان مشاوره زناشویی و زندگی مشترک بحث دخالت والدین است . گاهی والدین خواسته یا ناخواسته زندگی مشترک فرزندان خود را به میدان رقابت و حتتی گاهی جنگ تبدیل میکنند . این شرایط معمولا بیشترین آسیب را از این اوضاع آشفته دختر و پسری متحمل میشوند که هزار امید و آرزو زندگی خود را آغاز کرده اند .

زن و شوهر جوان به نوعی بین دو خانواده خود و همسرشان گیر میکنند و این موضوع آشفتگی و حالت سرخوردگی را طولانی مدت برای زوج به وجود می‌آورد . قطعا برای مقابله این شرایط تجربه کافی لازم است که زوجین میتوانند ابتدای زندگی مشترک از راهنمایی های یک مشاور برای کنترل این موضوع استفاده کنند که هم از بروز اختلاف جلوگیری کنند و هم به روابطشان خانواده ها آسیبی وارد نکنند .


بیشتر بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج


مشاوره خیانت

همه زندگی های زناشویی این احتمال وجود دارد که اتفاقاتی رخ دهد که زن و مرد از لحاظ عاطفی از یکدیگر فاصله بگیرند . این فاصله میتواند صورت مدیریت صحیح از سوی یک یا هر دو طرف به خیر و خوشی به پایان برسد و هم میتواند به سردی بیشتر و انتها حتی به خیانت منجر شود . بهترین الذامی که فردی که مورد خیانت قرار گرفته و یا حساس میکند شاید این اتفاق افده شد ، مراجعه به مشاور است . یک مشاوره خیانت (betrayed counseling) هم به افراد کمک میکند که راه های پیشگیری از خیانت را دستور کار قرار دهند و هم صورت رخ دادن این اتفاق بهترین تصمیمات و بهترین واکنش ها را به فرد خیانت دیده ارائه میدهد .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج آنلاین


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Marriage and Family Counseling Service

مرکز مشاوره اینترنتی خانواده و ازدواج

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۴:۳۳ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)