مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

انتخاب همسر مناسب

۵٫۰
۰۱

انتخاب همسر مناسب جز مهم ترین انتخاب های زندگی است که می تواند کل مسیر زندگی هر فرد را تغییر دهد . انتخاب مناسب همسر زندگی می توانید به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید و آرامش را بیش از هر زمان دیگر احساس کنید و اما برعکس انتخاب غلط کسی که قرار است عمری همراه شما شد آرامش را از خود صلب می کنید و مدام ید به دنل فرار از شرایطی شید که خودن آن را خلق کرده اید .

انتخاب همسر مناسب ابتدا نیازمند این است که خود شما از لحاظ اجتماعی و اقتصادی جایگاه مناسبی شید بتوانید یک انسان شایسته را برای زندگی مشترک متقاعد کنید . پس این انتخاب ید لزوما دو طرفه صورت بگیرد . به قولی ضرب المثل کبوتر کبوتر… نیز این جا صدق می کند هرچند استثنا همیشه وجود دارد .

انتخاب همسر مناسب

امروزه ملاک انتخاب همسر مناسب بیشتر مادیات است و الویت جوانان برای ازدواج تغییر یافته و این شاید جز غلط هایی است که جامعه امروز رواج پیدا کرده و بسیاری از موارد بعد از چند ماه یا چند سال به طلاق ختم می شود . جالب است بدانید مواردی که هنگام ازدواج جز الویت ها نمی دانند و از آن غافل می شوند همان مواردی هستند که آینده ابتدا موجت دعوا را فراهم می کنند و چشم به هم زدنی قرار دادگاه و طلاق را می گذارند و اینگونه به خود می آیند یک تجربه تلخ از شکست را چشیده اند . حالی که پیش از ازدواج مشورتی ساده از مشاوره قبل از ازدواج می توان از تمام این اتفاقات و طبعاتش جلوگیری کرد .

معیار های انتخاب همسر مناسب

معیار های انتخاب همسر مناسب برای هر فرد دیگری متفاوت است . اگرچه ممکن است برخی معیارهای ازدواج همه افراد مشترک شد اما اگر دقت و آگاهی کامل معیار های ازدواج هر فرد را بسنجیم می یابیم که شرایط زندگی و اخلاق های متفاوت سبب ایجاد خواسته های متفاوت هرکس از همسر آینده اش شده است که شاید نگاه اول به چشم نیاید .

معیار های انتخاب مناسب همسر اگر به ستی مشخص شوند موجت یک ازدواج موفق را فراهم می کند . اگر به دنل پیدا کردن بهترین معیار ها سایت ها و کب ها می گردید ید بگویم این کار تنها می توانید راه های مشخص کردن ملاک هاین را پیدا کیند زیرا هیچکس نمی تواند برای شما تعیین کند که همسری این ویژگی ها برای شما مناسب است بلکه به شما کمک می کند ابتدا خودن را بهتر بشناسید سپس معیار های انتخاب مناسب همسر برای شما مشخص می شود و این شما هستید که نسبت به این معیار ها برای انتخابن مرزی مشخص می کنید پس قبل از هر کاری نگاهی به خودن بی اندازید .اگر فکر می کنید این راه احتیاج به یک راهنما دارید و شاید خودشناسی ستی از خودن ندارید بهتر است از یک مشاوره ازدواج کمک بگیرید .

ملاک های انتخاب همسر مناسب

ملاک های انتخاب همسر مناسب به تیج شکل می گیرد واقع آنچه که امروز به عنوان ملاک برای انتخاب همسر نظر دارید بر گرفته از تجربه ها و نگاهی است که شما طول زندگین به امروز یافت کرده اید و توجه به آنچه زندگی اطرافیانن دیده و شنیده اید تصمیم گرفته اید برای زندگی خودن چارچوبی قرار دهید به مشکلی که روزی اطرافیانن آن دست و پنجه نرم کرده اند برخورد نکنید . اما ممکن است این نگاه شما به زندگی گاهی به غلط شکل گرفته شد پس بهتر است این چارچوب گذاری ها حتما یکمشاوره خانواده آگاه مشورت کنید شرایط ست تری ملاک های انتخاب همسر مناسب مشخص کنید .

انتخاب همسر مناسب برای پسران

انتخاب همسر مناسب برای پسران گذشته بیشتر به عهده ما یا خواهر بود اما امروزه تغییر شرایط جامعه پسران ترجیح می دهند همسر آینده شان را خود انتخاب کنند . این حالت قبل از ازدواج شناخت بیشتری نسبت به هسرشان پیدا می کنند و بهتر می توانند او را معیارهایشان بسنجند انتخاب آگاهانه تری داشته شند .

معیارهای انتخاب همسر مناسب برای پسران

معیارهای انتخاب همسر مناسب برای پسران نید تنها رابطه مادیات و یا زییی های ظاهری شد . ازدواج هایی که صرفا به دلیل ثروت صورت می گیرد نمی تواند ازدواج موفقی شد چرا که پول به تنهایی نمی تواند ضامن خوشبختی شد و تنها می تواند برای شما زندایی بسازد نمای قصری از طلا که هیچ سودی برای شما ندارد . پس برای داشتن یک زندگی همراه آرامش و نشاط به دنل کسی شید که نوید خوشبخین را برای همیشه بدهد نه فقط برای روزهایی که همه چیز مهیای آرامش است .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع :۱۰ Tips for Choosing the Right Partner

انتخاب همسر مناسب

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۹:۵۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)