مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مهمترین مسائل قبل از ازدواج چیست ؟

۵٫۰
۰۱

مسائل قبل از ازدواج

مسائل قبل از ازدواج ید ها و نید هایی را روشن میکند که پیش نیاز یک ازدواج موفق هستند . مسائل قبل از ازدواج موضوعات متعددی را شامل می شود ، مواردی مانند ک ازدواج و زندگی مشترک ، آمادگی همه جانبه برای شروع زندگی مشترک ، چالش های پیش از ازدواج ، چگونگی مدیریت رابطه قبل از شروع زندگی مشترک ، شناخت قبل از ازدواج و … . از مسائل قبل ازدواج هستند که هر کدام فرد نیازمند آگاهی و راهنمایی می شد . مسائل قبل از ازدواج را هرگز نمی توان از یک جنبه مورد بررسی قرار داد چرا که ازدواج پیچیده ترین و عمیق ترین نوع رابطه بین انسانی می شد و مسائل قبل از ازدواج به راحتی می‌توانند بر کیفیت و آینده ازدواج ثیر بگذارند .


بیشتر بخوانید:اهمیت آشنایی قبل از ازدواج چیست ؟


روانشناسی مسائل قبل از ازدواج

روانشناسی مسائل قبل از ازدواج خدمت افراد است نکاتی را به آنان متذکر شود که بتوانند مسیر ستی را انتخاب کنند که به ازدواج موفق ختم شود . روانشناسی مسائل قبل از ازدواج تمام جوانب و حواشی قبل از ازدواج را حالت اسندارد خود بررسی می کند و به افراد آموزش خواهد داد که چگونه به اسندارد های مد نظر نزدیک‌ تر شوند . روانشناسی مسائل قبل از ازدواج تمامی موضوعاتی که روند ازدواج وجود دارند را به چالش کشیده است مشخص شود چه مسائلی قبل از ازدواج بر کیفیت رابطه ، پیشرفت و موفقیت آن آینده ثیر گذار هستند . روانشناسی مسائل قبل از ازدواج می توانید میزان ثیر معیار های ازدواج خود را بسنجید و به ترتیب اهمیت آن ها را اولویت بندی کنید که این امر عث می‌شود به تصمیم و انتخاب خود اطمینان بیشتری را داشته شیم .


بیشتر بخوانید:نکات مهم قبل از ازدواج چیست ؟


مهمترین مسائل قبل از ازدواج

مهمترین مسائل قبل از ازدواج دسته بندی های متفاوتی دارند برخی جنبه مادی دارند و برخی دیگر به موارد اجتماعی ، احساسی ، روانشناختی بر میگردند . بدون شک پایداری یک ازدواج و کیفیت آن نتیجه مکمل و متناسب بودن زوج یکدیگر است یعنی هر اندازه زوج از نظر مادی ، فرهنگی ، تحصیلی ، شخصیتی ، ظاهری و … هم تناسب بیشتری داشته شند احتمال ازدواج موفق بیشتر خواهد بود . پس می توان گفت تناسب و تفاهم از مهمترین مسائل قبل از ازدواج است که ید به کمک مشاوره قبل از ازدواج زوج تشخیص داده شود . این تناسب شامل تمام مواردی است که زندگی مشترک اهمیت پیدا خواهند کرد و ثیر گذار خواهند بود .


بیشتر بخوانید:سوالات مشاوره قبل از ازدواج


مسائل قبل از ازدواج همسر

مسائل قبل از ازدواج همسر به تمام مواردی گفته میشود که دو نفر را قالب یک زوج به یکدیگر مرتبط میکند . شناخت و ک این مسائل بسیار مهم است چرا که این مسائل تعیین میکنند که زوج چه اندازه میتوانند پنسیل سازگاری یکدیگر را داشته شند . شناخت پیش از ازدواج میتواند همراه مشاوره ازدواج کمک کنند به ستی مسائل قبل از ازدواج همسر برای ما روشن شود . ممکن است فرد شناخت کافی از این مسائل نداشته شد و بسیاری از مسائل مهم پیش از ازدواج از دید او دور بماند و زندگی مشترک مشکل رو به رو شود . اما میتوان مشاوره قبل از ازدواج مسائل مهم و ثیر گذار را مشخص کرد و میزان سازگاری زوج را برای حل این مسائل تخمین زد .


بیشتر بخوانید:مشاوره پیش از ازدواج


مدیریت مسائل قبل از ازدواج

مدیریت مسائل قبل از ازدواج کمک خواهند کرد که فرد به ستی معیار های ازدواج خود را طرف مقابل تشخیص دهد . مدیریت مسائل قبل از ازدواج ید به گونه ای شد که تمام مسائلی که برای هر دو نفر حائز اهمیت هستند مشخص شوند . برخی از زوج ها به دلیل ناتوانی مدیریت مسائل قبل از ازدواج نتوانسته اند که بهره لازم را از دوران شناخت خود ببرند و گاها رفر ها و تصمیمات نابجا عث شده اند که یا رابطه از مسیر ست خود منحرف شود یا رابطه شخصی که تناسب لازم را او ندارند به اشته ادامه پیدا کند . که هر دو حالت فرد پیامد های منفی را یافت خواهد کرد که بر زندگی و آینده او ثیر جدی خواهند گذاشت . چگونگی مدیریت این مسائل به راحتی از طریق مشاوره قبل از ازدواج قابل آموزش خواهد بود و اکتسابی می شد .


بیشتر بخوانید:روابط قبل از ازدواج چگونه ید شد ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۱۰ Important Subjects to Discuss Before Getting Married …

مهمترین مسائل قبل از ازدواج چیست ؟

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۱:۴۹ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)