مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مشاوره پیش از ازدواج

۵٫۰
۰۱

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج دقیقا کار تحقیق برای ازدواج گذشته را انجام میدهد . مشاوره پیش از ازدواج علمی تر و بی نقص تر انجام میشود . مشاوره پیش از ازدواج تمام اطلاعات را از دختر و پسر میگیرد . مشاوره پیش از ازدواج از روی حرف های شما و کسی که قرار است شما ازدواج کند به روحیات شما پی میبرد . مشاوره پیش از ازدواج چون کارشناسانه تر است هیچگاه اجازه نمیدهد شما دگرگونه نشان دادن رفرهاین بر عیوبن سرپوش بگذارید . مشاوره پیش از ازدواج مهارت و ظرافت از لابلای حرف های شما به خلق و خوی شما پی میبرد . این مشاوران پی بردن به رفرهای و اهداف شما و پی بردن به رویه زندگی همسر آینده شما به شما مشاوره میدهند . اگر جواب مشاوره شما برای ازدواج منفی شد دلیل بر بد یا خوب بودن کسی نیست . بلکه دلیل بر مناسب نبودن شما برای هم میشد .

وقتی دو نفر ازهم طلاق میگیرند مسفانه شروع میکنند به انگ زدن به هم . این یک رفر اشته است که ریشه فرهنگی اشته دارد . چون فرهنگ ما همیشه طلاق مورد مزمت دیگران بوده است . هر زوج مطلقه به دنل بهانه ای برای موجه کردن طلاق خود میشد . این موجه کردن وقتی برای دیگران قابل قبول است که طرف مقابل عیبی بزرگ داشته شد که زندگی را برای طرف مقابل غیر ممکن کند . صورتیکه دو نفر ممکن است از هر لحاظ خوب و نیکوکردار شند اما زندگی کنار هم برایشان مشکل شد . این دو نفر طلاق میگیرند و چق خوب است به جای انگ زدن به یکدیگر بگویند : « خیلی هم خوب بود اما تفاهم نداشتیم » این رفر به مراتب پسندیده تر است حیثیت کسی را لکه دار کنیم و اعتر خود را بدگویی از بین ببریم .


بیشتر بخوانید:سوالات مشاوره قبل از ازدواج


مشاوره پیش از ازدواج آنلاین

مشاوره پیش از ازدواج آنلاین یک مشاوره عینی است . مشاوره پیش از ازدواج آنلاین میتواند به راحتی از روی کنش های شما زوجن متناسب بودن شما را محک بزند . مشاوره پیش از ازدواج آنلاین میتواند ست بودن ورهای شما را تقویت و یا تضعیف کند . او به صورت تصویری و آنلاین رفرها و عکس العمل های او را به شما مینمایاند . ممکن است ورهای شما به رفرهای او بقی قوی شد که هیچ حرفی را از هیچکس نپذیرید . ولی وقتی هماهنگی مشاوران به عینه ببینید ورن تغییر خواهد کرد .

مشاوره پیش از ازدواج آنلاین مانند زندگی کردن زیر یک سقف به شما اطمینان میبخشد . اطمینان از ست بودن برداشت ها و یا ناست بودن آنها . اینصورت اگر توجه به نقص ها ز هم او را انتخاب کنید برخورد ست این نقص را خواهید یافت . وقتی شما از یک نقص اطلاع داشته شید میدانید چه برخوردی داشته شید .

مشاوره پیش از ازدواج به روانشناسی شما و زوجن میپردازد . این بررسی نقاط عطف شما را بیان میکند و توجه به نقطه ضعف های طرفین احتمالات را نظر میگیرد . احتمال برخوردها و واکنش های نامناسب برابر رفرهای شما . سپس یک مشاوره آنها را برای شما و زوجن بیان میکند . شما توجه به پردازش ها و اطلاعات موجود انتخاب میکنید . ممکن است نقاط عطف شما و زوج ن به نقاط ضعف بچربد و شما بخواهید ازدواج کنید . مواردی هم پیش می آید که خوبی دو طرف صلاح میدانند این ازدواج صورت نپذیرد . هر صورت شما علم و آگاهی انتخاب خواهید کرد . آگاهی ره توانایی ها و عدم توانایی ها . هر دو مورد ازدواج یا انفکاک برد شماست . کسی که میداند ست عمل میکند . پشیمانی یا شکست از آن کسی است که نمیداند .


بیشتر بخوانید:مشاوره برای ازدواج


مشاوره پیش از ازدواج تلفنی

مشاوره پیش از ازدواج تلفنی فقط به پسر یا دختر مربوط نمیشود . اتفاقا زنان و مردانی که برای ر دوم ازدواج میکنند نیاز بیشتری به مشاوره دارند . آنها فرصت کمتری برای آزمون و خطا دارند . ضمن اینکه فقط رفر خودشان نیست که ید بررسی شود . آنها ممکن است فرزندانی داشته شند . این فرزندان ممکن است مجرد بوده و به همراه پ یا ما ید زندگی کنند . امکان هم دارد هرکدام مهل هستند و جدا از والدین زندگی میکنند . این فرزندان به احتمال قوی دخالت های مستقیم و غیر مستقیم زندگی والدین خواهند داشت . مشاوره پیش از ازدواج تلفنی شرایط را برای زوجین تعریف خواهد کرد . مشاوره پیش از ازدواج تلفنی بعد از بررسی خلقیات زوجین ید فرزندان نیز انجام شود . این مشاوره به اندازه مشاوره زوجین حائز اهمیت است .

این مشاوره پیش از ازدواج تلفنی نظر فرزندان مورد ازدواج والدین پرسیده خواهد شد . صد موافقت و مخالفت آنها این ازدواج اهمیت دارد . اینکه والدینشان زندگی میکنند یا خیر شرایط ازدواج دخیل است . اینکه همسر قبلی یکی از زوجین قید حیات است یا خیر مهم است . برای کسانی هم که برای اولین ر ازدواج میکنند نظر خانواده اهمیت دارد . پ و ما . خواهر و برا . افراد خانواده هم ید مشاوره شوند . شاید دخالت نکنند ولی نظر آنها میتواند رویه مشاوره را تغییر دهد . به هر حال آنها سالیانی هم زندگی کرده اند و رفرهای هم آشنایی دارند .


بیشتر بخوانید:تست روانشناسی ازدواج چیست ؟


مرکز مشاوره پیش از ازدواج

مرکز مشاوره پیش از ازدواج نظر کاشناسان مرتبط حوزه ازدواج میتواند تصمیم گیری زوجین ثیر بگذارد . مرکز مشاوره پیش از ازدواج موظف است استخدام کا علمی بهترین مشاوره را به مراجعه کنندگان بدهد . این مراکز برابر سرنوشت مراجعین خود مسئول هستند . مراکز داشتن امکانات به روز برای کارشناسان و مراجعین میتوانند به آنها برای یک مشاوره خوب کمک کنند . هدف این مراکز ید داشتن جامعه ای به دور از آسیب شد . سرنوشت مراجعه کنندگان ید برای آنها مهم شد . یک مشاوره بد میتواند نه تنها سرنوشت دو نفر را تغییر دهد بلکه میتواند بر روی روحیات خانواده های آنها نیز ثیر بگذارد . این ازدواج نامناسب مسلما برروی فرزندان آن خانواده نیز اثر نا بجای خود را خواهد گذاشت . مشاوره ازدواج برای این منظور انجام میشود . چون مشاوره میتواند بر روحیه چندین نفر ثیر بگذارد .

مراکز مشاوره ید به حوصله و دقت کارشناسان خود توجه کند . روانشناسان و مشاوران ید از روحیه خوبی برخوردار شند . به اندازه کافی یم استراحت داشته شند . بتوانند دقت و حوصله شرایط را بررسی کنند و تصمیم گیری ها ثیری مثبت داشته شند . مشاوره قبل از ازدواج روحیه را سالم و اراده را قوی و عزت نفس را لا میبرد . دو نفر میتوانند اعتماد و اطمینان زندگی مشترک خود را آغاز کنند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


بهترین مشاوره پیش از ازدواج

بهترین مشاوره پیش از ازدواج مشاوره ای است که تصمیم گیری ها دخالت نکند . معیارهای ازدواج را نظر بگیرد . شرایط را برای زن و مرد و یا دختر وپسر به وضوح بیان کند . یک مشاور تصمیم نمیگیرد وقضاوت نمیکند . بلکه فاکتورهای یک ازدواج موفق را شرایط آنها قیاس میکند . بهترین مشاوره پیش از ازدواج اینگونه است که خود مراجعه کنندگان بعد از مشاوره بتوانند تصمیم ست بگیرند . مشاورید روان و واضح سخن بگوید . مطالب را اختیار آنها قرار بدهد و خود زوجین به نتیجه مدنظر کارشناس برسند . بهترین مشاوره مشاوره ایست که حتی اگر منجر به ازدواج نشد منجر به رضایت ونی هر دو طرف بشود . هیچیک احساس ناامیدی و شکست نکنند . بلکه خوشحال شند که به نتیجه مطلوب رسیده اند . این مشاوره مشاوره ای اسدانه و دلچسب خواهد بود .

امیدواریم فرهنگ مشاوره مانند فرهنگ معاینه و مداوا برای همه جا افده و از آن به عنوان یک ضرورت یاد کنند سایه خانواده های سالم جامعه ای سالم داشته شیم .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Everything You Need To Know About Premarital …

مشاوره پیش از ازدواج

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۷:۱۵ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)