مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مشاوره اینترنتی خانواده و ازدواج

۵٫۰
۰۱

مشاوره اینترنتی

مشاوره اینترنتی یکی از مزیت های یک مرکز مشاوره است . داشتن مشاوره اینترنتی یک مرکز نشان میدهد طیف وسیعی جذب این مرکز شده اند . نشانگر اینست که از راه های دور نیز به این مرکز اعتماد دارند . مشاوره اینترنتی راهی آسان برای مشاوره گرفتن است . هرکس هر جا و مکانی که نت داشته شد میتواند مشاوره بگیرد . مشاوره اینترنتی برای اینست که چند نفر یک گروه مانند خانواده بتوانند همزمان مشاوره بگیرند . مشاوره اینترنتی این مزیت را دارد که حتی هنگام سفر و داخل ماشین هم میتوان مشاوره گرفت . مشاوره اینترنتی حتی برای جوانانی که دوسن خود برای گشت و گذار رفته اند نیز مفید است . فقط کافیست جایی شند که اینترنت دسترس شد . این زمان که همه گوشی های تلفن همراه مجهز به نت است راهی آسان و مطمئن برای مشاوره است .

برای مشاوره های مختلف از قبیل مشاجره بین دوسن ، آشنایی دختر یا پسر ، روابط بین فامیلی و یا انتخاب بین دو نفر مشاوره اینترنتی و آنی بسیار کارساز میشد . مشاوره اینترنتی برای مان رفر سالمندان خانواده که توانایی حضور مرکز مشاوره را ندارند مفید است . برای پرسر کودکان یا سالمندان که تمام وقت یا شنه روزی هستند و فرصت رفتن به مراکز را ندارند . برای کارمندان دولتی که نیمی از روز محل کار هستند و بقیه روز را ید به رتق و فتق امور منزل بپردازند . علاوه بر آن میخواهند نیمه دیگر روز را افراد خانواده بگذرانند کارساز است . به هر حال مشاوره اینترنتی راهیست برای دسترس بودن . دسترس بودن از ویژگی های خوب بودن یک مرکز مشاوره است . نشانگر اینست که این مرکز دوست دارد بهترین شدچه از نظر مشاوره و چه تجهیزات .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده آنلاین


مشاوره اینترنتی خانواده

مشاوره اینترنتی خانواده کمک میکند خانواده ها خیالی آسوده مشاوره بگیرند . مشاوره اینترنتی خانواده فقط برای مشاجره نیست . یک خانواده صمیمی بحثی دوسنه راجع به نوع برخورد ست یا ناست گفتگو میشود . همه هم میخواهند به یک توافق علمی و عملی برسند . خیلی راحت یکی از مراکز آنلاین ارتط میگیرند . این مشاوره اینترنتی خانواده همه از راهنمایی های کارشناسان فن بهره میبرند . ضمن اینکه آنها هم به توافق میرسند . این مشاوره کودک ، نوجوان ، جوان ، والدین و سالمندان خانواده نیز میتوانند شرکت کنند . آنها به صورت آنلاین میتوانند صحبت های کارشناس را بشنوند . حال بنا به توافق طرفین این ارتط میتواند تصویری و یا صوتی شد . برخی اوقات نیز مشاوره از طریق سایت و بصورت سوال و جواب مطرح میشود . سوال را یپ میکنید و پاسخ میگیرید .

مشاوره اینترنتی خانواده میتواند مورد روابط زناشویی شد . یک خانواده لازم است بدانند یک رابطه زناشویی چه حق و حقوقی نسبت به هم دارند . چه بسا بسیاری از حقوق خانوادگی زناشویی یک رابطه خانوادگی نادیده گرفته میشود . زن یا مرد بنا به فرهنگ سنتی که برمبنای حیا گذاشته شده محکوم به اطاعت و ایثار میشود . حالیکه زناشویی ید برای دو طرف ارضا کننده شد . هم از نظر عاطفی و هم از نظر جنسی . چه بسا مردان یا زنان زیترین کلمات و ارتطات عاطفی خود را صرف دیگری میکنند اما خانواده خیلی عادی و بی تفاوت برخورد میکنند . بهتر است هر کس حقوق زناشویی همسر خود آشنا شد . یک مشاوره اینترنتی خانواده این امکان وجود دارد که هردو هم به مشاوره بپردازند . از حق خود دفاع نموده و حقوق همسر خود نیز آشنا شوند .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره رایگان خانواده


مشاوره اینترنتی ازدواج

مشاوره اینترنتی ازدواج اولین قدم ممکن است شرکت تست های ازدواج شد . تست هایی که به صورت آنلاین سایت وجود دارد و پسران و دختران جوان تست میزنند و نتیجه را میبینند . این تست ها شاید ظاهر ساده به نظر بیایند اما واقعیت چیز دیگری است . متخصصان حوزه روانشناسی سال ها به تحصیل و تجربه گذرانده اند . حاصل اندیشه های خود را بر روی چندین نفر آزمایش کرده اند نتیجه واقعی تر شود . این علوم و آگاهی را قالب چند سوال طراحی کرده اند . پاسخ هایی پیش فرض های روانشناسانه قرار داده اند . وضعیت هر کس توجه به پاسخ ها مشخص میشود . مشاوره اینترنتی ازدواج علاوه بر تست سوال هایی هم دارد . سوال ها نیز ارتط وضعیت روحی و خصوصیات فردی و اجتماعی شماست .

جالب است سوال ها طوری طراحی شده که به شما به صورت نا محسوس آگاهی و آموزش هم میدهد . شما را ضمن پاسخگویی به سوال ها به تفکر وا میدارد . اینجاست که سعی میکنید لااقل خود رو راست شید . به خاطر خود و آینده ن سعی میکنید پاسخن واقعی تر شد . چون شما برای سرنوشت ن اهمیت و ارزش قائل هستید . تصمیم شما حدی به نتیجه ای بستگی دارد که از پاسخ دادن به سوال ها عایدن میشود . یک مشاوره اینترنتی ازدواج عوامل زیادی نتیجه دخالت دارند . ست پاسخ دادن و شناختی که شما از خود دارید . برخی اوقات میخواهید پاسخ صحیح به سوال ها بدهید ولی واقعیت اینست که شناخت ستی از خود ندارید . اینجا مشاوره ازدواج کار شما را راحت میکند . او چند سوال شما را روانکاوی خواهد کرد و نتیجه ستی ارائه خواهد داد .


بیشتر بخوانید:بهترین سایت مشاوره آنلاین خانواده و ازدواج


مشاوره اینترنتی اعتیاد

مشاوره اینترنتی اعتیاد برای خانواده ها و فرد بیمار است . اعتیاد یک بیماریست که بخشی از مغز را و بخشی از جسم را گیر میکند . فرد بیمار برای ترک اعتیاد سم زدایی میشود . این کار شاید سه روز مصرف نکردن پایان یابد . اما قسمت عمده و مهم پاک کردن ذهن از وسوسه زگشت میشد . پس یک فرد معد ضمن مصرف دارو از کمک های روان شناسانه نیز برخوردار میشود . مشاوره اینترنتی اعتیاد برای خانواده هایی است که حال ترک دادن بیمار خود هستند . آنها هر لحظه ممکن است به مشاوره نیاز داشته شند . طرز برخورد بیمار بسیار مهم است . اینکه بیمار احساس نیاز به زگشت پیدا نکند و اگر کرد چگونگی مهار و کنترل مهم است . خوشبخنه امروزه کمک پزشکان مراحل سم زدایی بسیار آسان شده است .

کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد از روانشناسان و مشاوران زبده برای پاک کردن ذهن استفاده میشود . ثیر این بیماری بر خود معد و خانواده انکار ناپذیر است . کمترین ثیر برخانواده اضطراب و استرس ، ایجاد حس نفرت و خشم ، احساس گناه و تشویش است . پس خانواده ها نه تنها برای بیمار که برای مان روح و روان خود نیز ید مشاوره بگیرند . مشاوره خانواده برای برخورد صحیح بیمار و مشاوره برای مان افراد خانواده . خانواده های محترم حتی بعد از ترک فرد معد ید تحت مان و مشاوره شند . آنها یک مشاوره صحیح آرامش خود را ز خواهند یافت . این حق آنان است پس از روزهای اضطراب و خشم ، ناامیدی و افسردگی روزهای شاد و آرامی را سپری کنند . مشاوره و مان به خود احترام بگذارید .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده آنلاین آویژه


مشاوره اینترنتی کودک

مشاوره اینترنتی کودک جزو جذابترین و عین حال پیچیده ترین بخش مشاوره است . مشاوره اینترنتی کودک مشاوران یک دنیای متفاوت و خاص و عین حال معصوم سرو کار دارند . کوچکترین اشته ممکن است مانند یک لکه جوهر سیاه بر کاغذ سفید روح آنها خودنمایی کند . لکه ای که ممکن است آخر عمر آنها همراه شد . مشاوره کودک ید ظرافت و حساسیت همراه شد . والدین عزیز مشاور روراست بوده و تمام خصوصیات رفری و اخلاقی فرزندشان را زگو کنند . تعصب و کتمان دو آفت مشاوره هستند که نتیجه مشاوره ثیر دارد . مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه برای خانواده های گرامی لحضات شادی را آرزومند است .


بیشتر بخوانید:مرکز


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Internet Counseling and Its Feasibility for Marriage and …

مشاوره اینترنتی خانواده و ازدواج

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۱:۳۰ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)