مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مشاوره ازدواج تلفنی

۵٫۰
۰۱

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره ازدواج تلفنی خواست مشورت برای یک پیوند است . پیوند ازدواج پیوندیست که گسستن آن دشوار است و بی تعارف یک شکست است . مشاوره ازدواج تلفنی واقع مشورتی است برای احتمال شکست را زندگی کم کردن . مشاوره ازدواج تلفنی برای این است که کمک کارشناسان بتوانیم همسر آینده خود به تدل نظر بپردازیم . مشاوره ازدواج تلفنی نظرهای نزدیک به هم شما را همسر آینده ن تقویت میکند . مشاوره ازدواج تلفنی مانند هرس کردن یک خت چیزهایی که مایه اختلاف شما همسرن خواهد شد را به شما گوشزد میکند . شما میتوانید آنها را حذف و یا کمرنگ کنید . اگر موضوع هایی هست که مورد علاقه شدید شماست جایگاه استفاده از آنها را تغییر میدهید . به هر حال یک مشاوره ازدواج تلفنی میتوانید اختلاف های زندگی آینده ن را کم کنید . مشاوره ازدواج تلفنی به نفع شماست .

چند حالت مشاوره ازدواج تلفنی صورت میپذیرد . ابتدایی ترین صورت آن اینست که شما میخواهید ببینید آیا وقت ازدواج شما رسیده است ؟ یک مشاوره ازدواج تلفنی ممکن است شما بخواهید بدانید آیا شرایط زندگی شما برای ازدواج مناسب است ؟ اگر برای ازدواج مناسب است برای ازدواج کردن کسی که شما طالب او هستید چطور ؟ بله ممکن است شما از شرایط مناسبی برای ازدواج بهره مند شید . اماشرایط شما مناسب حال کسی که قرار است همسر شما شود نیست . مشاوره ازدواج تلفنی برای روشن شدن همین موضوعات است . برخی موارد نیز شرایط شما مناسب است اما روحیات ، خلق و خو و خواسته های او متناسب نیست . مشاوره تلفنی کمک شما این گره ها را ز میکند شفاف و روشن شود . مشاوره تلفنی همسر شما نیز میتواند شرکت کند .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره قبل از ازدواج تلفنی

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی مزیت هایی دارد که به آن میپردازیم . مزیت مشاوره قبل از ازدواج تلفنی به اینست که شما ازطرف مقابل ن خواهش میکنید این مشاوره شرکت کند . او ممکن است محط شد و نخواهد شما که هنوز از ازدواج ن مطمئن نیست یک مکان دیده شود . ولی یک مشاوره تلفنی این مشکل حل میشود . مشاوره قبل از ازدواج تلفنی کمک بزرگی به کسانی که از همدیگر شناختی ندارند . مشاوره قبل از ازدواج تلفنی برای آنهایی که توسط شخص دیگری به هم معرفی شده اند است . مشاوره قبل از ازدواج تلفنی برای کسانی است که از طریق محیط های مجازی هم آشنا شده اند . آنها ممکن است برای اینکه به هم وابسته نشوند نخواهند حضوری ملاقات داشته شند . مشاوره قبل از ازدواج تلفنی فرصت مناسبی برای ارزیابی هم میشد فرصت مناسب انتخاب ستی داشته شند .

مشاوره قبل از ازدواج تلفنی برای کسانی که دیدار اول احساس میکنند این همان نیمه گمشده آنهاست لازم است . این افراد که تحت هیجان عشق فواره ای به سراغشان می آید نیاز شدید به مشاوره دارند . عشق های فواره ای عشق هایی هستند که نگاه اول هر دو شیفته هم میشوند . آنها یک لحظه بدون هم نیستند و شیفته هم هستند . به تیج این عشق مانند فواره راه سرپایینی را میپیماید . آنهایی که عادت دارند بدون مشورت ورود تصمیم میگیرند محکوم به شکست و طلاق میشوند . شکست عشق و شکست زندگی ممکن است هرگونه آسیب روحی و روانی به آنها وارد کند . مشاوره قبل ازازدواج تلفنی برای پیشگیری از این خسارتهای روحی است . این ضربه هایی که مستقیما احساسات سرو کار دارند ممکن است اخر عمر روی روح و روان ثیر بگذارند .


بیشتر بخوانید:آیا ازدواج دائم دوام و امنیت بیشتری دارد ؟


مشاوره ازدواج تلفنی و آنلاین

مشاوره ازدواج تلفنی و آنلاین دنیای امروز که دنیای نت جزیی از زندگی مردم شده بسیار ضروری به نظر میرسد . مشاوره ازدواج تلفنی و آنلاین را از دو جهت میتوان عنوان کرد . ازدواج هایی که آشنایی و روابط از طریق تلفن انجام میشود . ازدواج هایی که آشنایی از طریق دنیای مجازی انجام میشود و ارتط آنلاین بین آنها برقرار میشود و نهایت منجر به ازدواج میشود . و بعد دیگر همان مشاوره ازدواج تلفنی و آنلاین است . بعد اول یعنی آشنایی تلفنی که یک دختر و پسر و یا حتی زن و مرد از طریق تلفن هم آشنا میشوند . پیش آمده مثلا یک نفر منشی و پاسخگوی تلفن شرکت ، سازمان و یا یک مکان دیگر بوده و طرف مقابل به آنجا زنگ زده و آشنایی شکل گرفته است . اینگونه آشنایی ها ممکن است صدا بسیار ثیر گذار بوده است .

مشاوره ازدواج تلفنی و آنلاین اینگونه موارد پیشنهاد میکند این دو قبل از هر تصمیم حتما ملاقات حضوری داشته شند . اگر به هر دلیلی امکان ملاقات حضوری نبود دیدار تصویری و آنلاین ضروری است . زیرا برخی صداها آنق زی هستند که همان ارتط اول ثیر خود را بر روی طرف مقابل میگذارند . این صدا ممکن است سن و چهره و یا پریستیژ اجتماعی طرف مقابل اصلا همخوانی نداشته شد . مشاوره ازدواج تلفنی و آنلاین به همین دلیل دیدار را لازم میداند . برخی لحن ها آنق آرام و زیست که بعد از مدتی صحبت کردن عشق و عادت می آفریند . هنگام دیدار چون چهره و صدا همخوانی ندارد نفرت شدید پدید می آورد . حال شما میمانید یک عشق گمشده . معشوقه ای که شما ذهن خود به زییی و آرامش لحن و صدایش ساخته اید نه انچه که هست .


بیشتر بخوانید:مشاوره ازدواج آنلاین


مرکز مشاوره ازدواج تلفنی

مرکز مشاوره ازدواج تلفنی ممکن است مراجعانی داشته شد که مشکلات اینچنین دست به گرین شد پیشنهادهایی دارد . کید دارد قبل از ادامه گفتگو آشنایی های تلفنی لااقل از طریق نت دیداری تصویری انجام شود . توجه داشته شید بعد از مدتی صحبت تلفنی قطعا شما تصویری دلخواه از دوست جدید خود ذهنن میسازید . هر وقت او گفتگو میکنید آن تصویر نا خودآگاه ذهن شما را اشغال میکند . شما به تصور خود آن تصویر ذهنی صحبت میکنید . حتی اگر عاشق او نشوید به آن تصویر ذهنی و میکس او صدایی که میشنوید عادت میکنید . بعد از دیدار او آن کسی نیست که شما صحبت میکرد . نا خودآگاه یک گمشده همیشه ذهن شما نقش میبندد مرکز مشاوره ازدواج تلفنی از این جهت کیید بر دیدار دارد . سرسری نگرفتن پیشنهادهای مشاوران برای ازدواج برای شما مفید خواهد بود .

مرکز مشاوره ازدواج تلفنی تجربه های متفاوتی دارد که راه کمک به شما استفاده خواهد کرد . مرکز مشاوره ازدواج تلفنی مراجعان زیادی دارد و هر مراجعه کننده مشکلی متفاوت دارد . مشکلات هر کدام تجربه ای متفاوت است که این تجارب راهگشای بقیه مراجعه کنندگان خواهد بود . از این رو مشاوره میتواند شما را از بند مشکلاتی برهاند که ممکن است حتی تصورش رانیز نکنید . حال که صحبت از آشناییهای تلفنی پیش آمد بهتر است به مواردی اشاره کنیم . برخی ممکن است کارمند یا پرسنل اداره و یا شرکتی شند . مواقعی که فرصت دارند اداره یا محل کارشان حوصله شان سر میرود . ترجیح میدهند به جای چرت زدن یک نفر وارد صحبت شوند . معمولا ازبین مخاطن قبلی خود خوش صحبت ترین را انتخاب میکنند . چون هزینه تلفن را صاحبکار پرداخت میکند شروع میکنند به حرف مفت زدن … .


بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران


مزایای مشاوره ازدواج تلفنی

مزایای مشاوره ازدواج تلفنی بسیار زیاد است . از صرفه جویی وقت و هزینه رفت وآمد گرفته نماندن ترافیک و چراغ قرمزها . راحت حرف زدن ازطریق تلفن هم از دیگر مزایای مشاوره ازدواج تلفنی است . صحبت های حضوری حیا و استرس مانع از حرف زدن برخی میشود . مزایای مشاوره ازدواج تلفنی همین است . برخی افراد برای ازدواج نیاز به اصلاح رفرهای جنسی خود دارند . این مشاوره ممکن است به صورت حضوری برایشان سخت شد از مزایای مشاوره ازدواج تلفنی همین است . مشکل شرم حضور ممکن است او را از مراجعه و مشاوره ز دارد . یک مشاوره تلفنی بدون شناخته شدن میتوان راه حل مناسب را یافت کرد . شخصی به مشکل رفری خود پی برده اما آنق مغرور است که نمیخواهد کسی او را حال اعتراف ببیند حتی مشاور . مشاوره تلفنی برای او مفید است .

مجموع کمتر کسی پیدا میشود که بخواهد رفرش نقد شود . این اشخاص عیوب خود را پنهان میکنند برخی نیز آنها را موجه میدانند . از این رو برایشان سخت است بخواهند مشکلات رفری و روانی خود را بپذیرند . آنها را میتوان قانع کرد که تن به یک مشاوره تلفنی بدهند . چون این مشاوره رو رو نیست برایشان آسانتر است . وقتی یک تلفن ساده قانع شوند که رفرشان مشکلی وجود دارد قدم راه مان یا رفع مشکل میگذارند . مراحل مان اول پذیرفتن است . مهمترین مرحله بعد از پذیرفتن خود آنها اقدام به مان خواهند کرد . همه ید بدانیم که هیچ انسان صد صد سالم و بدون مشکل وجود ندارد . این آگاهی پذیرش برای رفع مشکلات رفری و روانی آسانتر خواهد بود . هر یک از ما ید راه رفع مشکلات رفری خود جدی شیم .


بیشتر بخوانید:ازدواج همسن


انسان سالم

انسان موجودی اجتماعی است . او همنوعان خود ارتط برقرار میکند به آنها عشق میورزد و از آنها طلب محبت میکند . انسان موجودی عاطفی است . انسان نه تنها همنوعان خود بلکه موجودات دیگر نیز ارتط برقرار میکند . این ارتط مدام کنش ها و واکنش ها تقابل دارد . این ارتطات هر یک از ما موثر واقع میشویم و ثیر میپذیریم . هرکسی دوست دارد ثیر پذیری و ثیرگذاری مثبت و خوبی داشته شد . این تعاملات رفری ید رعایت کنیم اثر نابجایی از خود بر دیگران نگذاریم . اولین ثیر گذاری ما بر روی افراد خانواده خودمان میشد .

ثیر بر فرزندان و نسل های بعد . چرا نسل های بعد ؟ چون همانگونه که ما بر فرزندانمان ثیر میگذاریم فرزندان ما نیز بر فرزندانشان ثیر گذار خواهند بود . پس واقع این رفر ماست که از فرزندمان بر نسل بعدی اثر گذاشته است . اصلاح نکردن یک رفر یا بیماری ممکن است نسل آینده ما را نیز بیازارد . ما نمیخواهیم رفرمان کسانی را که دوست داریم بیازاریم . اما اگر به موقع اقدام نکنیم صد صدعامل آزار آنها شده ایم . یک انسان دلسوز و مثبت نمیخواهد به دیگران آسیب برساند . نه افراد خانواده و نه افراد جامعه خود . برخی افراد اعتقاد دارند ید فقط به فکر خانواده شند .

حالیکه نمیدانند فرزندانشان از جامعه ثیر میپذیرند . افراد جامعه تعامل هستند پس یک رفر یا فرهنگ غلط جامعه ممکن است گرین گیر فرزند ما هم بشود . مثلا ما مدیر یک شرکت هستیم استخدام پرسنل پارتی زی میکنیم . و این را جامعه رسم میکنیم . نسل آینده ما ممکن است مدیر نشد و نیاز به استخدام شدن پیدا کند . این رسم غلط به او آسیب خواهد رساند .


بیشتر بخوانید:مشکلات و مزایای ازدواج سن لا


مشاوره و جامعه

ما مسه رفتن پا به اجتماع میگذاریم . مرحله بعدی دانشگاه و مراکز آموزش فنی و حرفه ای است . اما ازدواج سنگ بنای جامعه را میگذاریم . این اقدام و تصمیم میگوییم ما توانایی آن را داریم که بخشی از جامعه خود را بسازیم . حال ید شرایط این کار بزرگ را یا داشته شیم یا ایجاد کنیم . هرکس عقاید و افکار خود را قبول دارد . هرکس فکر میکند بی عیب ترین رفر را دارا میشد . هیچکس نمیپذیرد که برخی رفرهایش به دیگران آسیب میرساند . حال آنکه هر رفر و عقیده اشته ما واقع به بخشی ازجامعه آسیب میرساند . شاید بهتر شد هر یک از ما مانند چکاب کردن بدنمان روح خود را نیز پالایش کنیم . بخصوص وقتی که میخواهیم خانواده تشکیل بدهیم . و واقع کوچکترین واحد اجتماعی را ایجاد کنیم .

مشاوره قبل از ازدواج به ما این امکان را میدهد که رفرهای اشته خود را اصلاح نماییم . مشاوره ازدواج ما اقدام به ساختن جامعه ای سالم میکنیم . یک ازدواج موفق عث میشویم سنگ بنای جامعه ما محکم گذاشته شود . مشاوره خانواده به این پی بست استحکام میبخشد . جامعه سالم پناه خانواده سالم تشکیل میشود . سالم بودن به معنای داشتن ظاهری آرام نیست . یک خانواده سالم هر کس به نسبت استعدادهایش رشد میکند . هر کس خانواده و جامعه خود جایگاه مناسب قرار میگیرد . این یعنی سلامت خانواده و پی آن سلامت جامعه .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Get Marriage Counseling Online

مشاوره ازدواج تلفنی

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۹:۲۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)