مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مرکز مشاوره خانواده آنلاین آویژه

۵٫۰
۰۱

مرکز مشاوره خانواده

مرکز مشاوره خانواده پاسخگوی بسیاری از مشکلات و مسائل خانواده است . آن زمان مرکز مشاوره خانواده نبود . پیشرفت علم و تمدن مشکلات بشر بیشتر شده و زندگی ها از تنیدگی های بیشتری برخوردار شده است . تربیت فرزندان گذشته بسیار متفاوت است . گذشته خانواده ها بر مبنای سلسله مراتب و اطاعت پذیری کوچکترها بنا شده بود . حال این کوچکتر خودش ممکن بود دارای فرزند و یا نوه بوده ولی هر سنی ید از بزرگتر اطاعت امر میکرد . این نوع زندگی تربیت کودکان و نوجوانان را برای خانواده آسانتر میکرد . آنزمان به جای مرکز مشاوره خانواده ریش سفیدان مشاوره میدادند . همه کار میکردند و نوان خانه به رتق و فتق امور منزل میپرداخت . و بزرگترین فرد خانه پول ها را جمع میکرد و برای کوچکترها خانه و زندگی فراهم میکرد . آن زمان اختلاف کمتر بوداما دل ها ناکام میماندند .

آن زمان هر کس برای رسیدن به رفاه و استقلال نسبی روی خواسته های خود سرپوش میگذاشت . پیر که میشدند افسوس میگفتند : « زمانی که دندان داشتیم نان نداشتیم ، حالا که نان داریم دندان نداریم » یعنی به آرزو ها و خواسته های دلمان نرسیدیم . اکنون زندگی ها بر مبنای خواسته ها است . هر کس میخواهد جوان است جوانی کند و هر کاری را به موقع انجام دهد . مرکز مشاوره خانواده حد جوانی کردن را میگوید . مرکز مشاوره خانواده از مشکلات دوران پیری میگوید . مرکز مشاوره خانواده از صلاح و مصلحت خانواده ها میگوید . مرکز مشاوره خانواده حد اعتدال را می پسندد . مرکز مشاوره خانواده میگوید فرصت زیادی نداریم مانند مورچه ها فقط انر کنیم . مرکز مشاوره خانواده شما را سختی های فرتوتی آشنا میکند . مرکز مشاوره خانواده شما را به استفاده به موقع از فرصت ها میخواند .


بیشتر بخوانید:مشاوره خانواده خوب روانشناسی آویژه


بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی

بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی مرکزی است که امین راز های سر به مهر خانواده ها شد . بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی مرکزی است که پیش داوری نکند . تمام حرف ها را شنیده و بعد نظرش را به طرف مقابل بگوید . بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی مرکزی است که اگر لازم شد همه افراد خانواده دیدار داشته شد . بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی مرکزی است که مراجعین برخورد خوب و مناسبی داشته شد .

احترام مراجعین را حفظ کند . بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی روانشناسان مجرب کار میکند . بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی بهترین روانپزشکان ارتط است . بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی به روز است . از آخرین مقالات بهره میبرد . بهترین مرکز مشاوره خانواده جهانی است . مراکز دنیا ارتط است و از مجله ها و مقالات آنها برای ارتقا دانش مشاورانش بهره میبرد . بهترین مرکز مشاوره خانواده تلفنی علم به اینکه ممکن است مراجع او بیمار شد بر رفر مشاورانش مدیریت میکند و مشاورانش بر رفر خود کنترل دارند . بهترین مرکز مشاوره خانواده هر زمینه مشاور دارد .

مشاوران تخصص دارند و شنیدن حرف های مراجعان میتوانند آنها را به بهترین روش مشاوره بدهند . این مراکز مشاوران و روانپزشکان هر از گاهی به شور می نشینند . آنها موارد خاص هم مشورت میکنند بهترین روش مان را انتخاب کنند . یک مرکز خوب برای راهنمایی مراجعین همه پرسنل مطالعه و تحقیق میکنند . وورک شاپهای مختلف شرکت میکنند و کنفرانس های مختلف حضور پیدا میکنند . این مرکز هیچکس از خطوط تلفن استفاده شخصی نمیکند به مراجعین بی احترامی نشود . خط های تلفن این مرکز خدمت مراجعین است . خط تلفن های موجود به اندازه است و مراجعین وقتشان برای آزاد شدن تلفن ه نمیرود .


بیشتر بخوانید:مشاوره خانواده تلفنی رایگان


مرکز مشاوره خانواده حضوری

مرکز مشاوره خانواده حضوری نیز ید از خصوصیات مرکز مشاوره تلفنی برخوردار شد . یعنی راز دار شد . بتواند اعتماد مراجعین را جلب کند . مرکز مشاوره خانواده حضوری نیز ید به روز و مجهز به آخرین فن آوری اطلاعات مانند اینترنت شد . مرکز مشاوره خانواده حضوری برای مراجعین دسترس شد . یعنی به ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی نزدیک شد . مرکز مشاوره خانواده حضوری به خیان های اصلی نزدیک بوده و دسترس شد .

حتی الامکان خیان های یک طرفه قرار نگرفته شد . مرکز مشاوره خانواده حضوری ید مجهز به پارکینگ شد . مرکز مشاوره خانواده حضوری فضای زیاد و مناسب داشته شد مراجعین تنگنای فضا قرار نگیرند . صندلی های کافی برای نشستن مراجعین از ملزومات یک مرکز حضوری است . مرکز مشاوره خانواده حضوری ید تمیز و مرتب شد . حق مراجعان از نظر نوبت زیر پا گذاشته نشود . مرکز مشاوره خانواده حضوری ید مجهز به سرویس بهداشتی شد . این مراکز قابل دسترس همگان شند . مرکز مشاوره خانواده حضوری ید طبق اسندارد های جهانی عمل کند .

این مراکز معمولا یک یا دو سازمان یا نهاد قرارداد کاری دارند که نشان دهنده مورد اعتماد بودن سازمان ها و نهاد ها است . مرکز مشاوره خانواده ید سایت داشته شد و سایت مراجعین نحوه عملکرد آن آشنا شوند . سایت ید به روز رسانی شود . این سایت ید آخرین خبر های دنیای روانشناسی و روانپزشکی ج شود . البته تمام این امکانت لازم است ولی یک مرکز بدون داشتن این امکانات هم قا به فعالیت هست . و به قول معروف کیفیت ارجحیت دارد بر کمیت . ممکن است یک مرکز به تمام امکانات تجهیز شد اما مشاوره خوب و ستی ندهد . این مرکز حتی اگر تبلیغ مراجعان زیادی جلب کند نهایت به اهداف خود نرسیده است .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره رایگان خانواده


مزایای مرکز مشاوره خانواده

مزایای مرکز مشاوره خانواده بسیار زیاد است . گذشته که مشکلات مانند امروز پیچیده نبود کار مشاوره نیز ساده تر بود . مرکز مشاوره همان خانه های قدیمی بود پ بزرگ ها و مابزگ ها . خان عمو و خان دایی هم که نقش خاص خود را داشتند . این مراکز سنتی و خانگی کوچکتر ها فقط اطاعت امر میکردند . این اطاعت امر مسلما جوانتر ها اجازه ابراز نظر نداشتند . ابراز نظر و یا مخالفت یک جوان حکم بی احترامی به رای ریش سفیدان را داشت .

بنابراین جوانان هیچگاه به میل خود زندگی شان پیش نمیرفت . یکی از مزایای مرکز مشاوره خانواده اینست که هرکسی میتواند بیان امیال و خواسته ها بر مشاوره ثیر مثبت بگذارد . یعنی یک مشاور خواسته ها و تمایلات دو طرف را میشنود و توجه به روحیات و خواسته های آنها مشاوره میدهد . پیشنهادها و نظرهای مشاوران جهت خواسته ها ، علاقه ها و روش زندگی زوج هاست . یک جوان حق دارد به میل خود زندگیش را بسازد نه مصلحت بزرگتر ها . البته انعطاف پذیری زندگی جهت مصلحت بسیار خوب است . ولی صرف بودن نظر بزرگتر ها زندگی جوانان را مشکل میکند .

از مزایای مرکز مشاوره خانواده همین که زندگی سنتی و مصلحتی زندگی من و دلخواسته تلفیق پیدا میکند . این تلفیق جهت رسیدن جوانان به اهداف و خوسته ها تقویت میشود . مشاوران اعتقاد دارند جوانان ید سن شان هماهنگ عمل کنند . برخی کارها فقط سن خاص خود دلچسب است . یکی دیگر از مزایای مرکز مشاوره خانواده اینست که این مراکز به مراجعین علم و آگاهی میدهند ولی تصمیم گیری به عهده خود آنها است . و نهایت خود مراجعین هستند که توجه به خواسته ها و آگاهی هایی که یافت کرده اند تصمیم میگیرند .


بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده آویژه


مرکز مشاوره خانواده آویژه

مرکز مشاوره خانواده آویژه نیز داشتن کای مجرب و تحصیل کرده سعی دارد رضایت مراجعان خود را جلب کند . مرکز مشاوره خانواده آویژه داشتن امکانات کافی برای مراجعان نظر دارد ز هم ارتقا کمیت و کیفیت برای مراجعان محترم بهترین مرکز مشاوره شد . این مرکز بستن قرارداد های مختلف سازمان های دولتی به اعتر خود می افزاید . یکی از مزیت های این مرکز نیز دارا بودن سایت است . سایت را بروز رسانی مینماید و شما میتوانید از نحوه عملکرد این مرکز سایت مطلع شوید . مرکز مشاوره خانواده آویژه دسترس بودن آسان به مراجعان خود اطمینان میبخشد که برای رفاه حال آنها اهمیت قائل است . این مرکز ارتط اینترنتی که دنیای روانشناسی دارد میتواند جهانی بودن ادعا داشته شد . شما میتوانید از طریق این مرکز جریان آخرین مقالات و همایش های جهان قرار بگیرید .

ترجمه آثار و تحقیق از طریق کب های و مقالات مختلف نشان از علمی بودن کار این مرکز میشد . شما مرکز مشاوره خانواده آویژه هم از طریق تلفنی میتوانید ارتط شید و مشاوره بگیرید . و یا از طریق اینترنت این مرکز ارتط شید و بهترین مشاوره را یافت کنید . همینطور به صورت حضوری مشاوره بگیرید و برای خود و خانواده لحظات خوبی را فراهم کنید . شرکت جلسات خانوادگی نیز یکی دیگر از مزایای این مرکز میشد . برگزاری همایش های مختلف و ورک شاپ نیز از دیگر فعالیت های این مرکزاست . مشاوران و روانشناسان برای عملکرد بهتر تدل نظر میکنند بهترین و به روز ترین روش را برای مداوا برگزینند . صورتیکه نیاز شد ارجاع بیمار به روانپزشک کوه ترین را مداوا را برای بیمار ز میکنند . مرکز مشاوره خانواده آویژه به جامعه ای سالم و آرمانی می اندیشد .


بیشتر بخوانید: مشاوره خانواده آنلاین


تناسب سن و خواسته ها ازدواج

برخی خانواده ها چون خودشان جوانی از برخی خواسته های خود به نفع اقتصاد خانه چشم پوشی کرده اند اعتقاد دارند جوانان امروزی نیز ید امیال و خواسته هایشان را کمرنگ و حتی حذف کنند . حالیکه نظریه روانشناسان به گونه ای دیگر است . یک جوان اگر سن جوانی از پوشیدن لس های زی خود داری نماید ممکن است سنین لا عقده های مختلف مواجه شود . سرکوب امیال مانند آتش زیر خاکستر است که اگربه موقع خاموش نشود زمانی نا مناسب شعله ور گردد . مثلا یک مرد یا زن فرتوت را میبینید که علی رغم ناتوانی جسمی سعی دارد دوچرخه سواری کند . این سرزندگی نیست بلکه زگشایی عقده هاست . این سن او ممکن است دچار شکستگی استخوان شود . او انجام کاری که آن توانایی ندارد سبب بروز اتفاقات خطرناکی میشود . حتی ممکن است دچار افسردگی شود .

او دقیقا جوانی بوده است که سن مناسب وجود علاقه شدید به دوچرخه سواری نتوانسته این کار را انجام دهد . او احتمالا والدینی نداشته که به خواسته های او اهمیت بدهند . شاید هم شرایط اقتصادیش به گونه ای بوده که خود از خواسته اش چشم پوشی کرده است . هر صورت او متناسب سن خود به خواسته هایش اهمیت نداده است . این خواسته تبدیل به عقده های ونی شده و این عقده ها سبب میشود رفرش سن سجلی او متناسب نشد . همین رفر را میتوان برای ورزش های نا متناسب سن مثال زد سن فرتوتی یادگیری ژیمیناستیک . و یا پوشیدن لس های جلف رنگ های زننده سن کهنسالی . البته ما مخالف پوشیدن رنگ های بسیار تیره برای سنین لا هستیم . یک مابزرگ و پبزرگ حق دارد پوشیدن لس هایی رنگ شاد روحیه خود و خانواده را شاد نگه دارد .


بیشتر بخوانید:کانال مشاوره روانشناسی خانواده


مشاوره و تناسب رفرها

مشاوره برای همه به یک گونه نیست . مثلا برای دو دوست فرهنگ و خواسته های مختلف نمیتوان یک مشاوره را انتخاب کرده و به آن عمل کنند . شاید شنیده شید که عده ای به مشاوره میروند و مشاور برای آنها یک راهکار پیشنهاد میکند آنها هم همین راهکار را برای دیگری پیشنهاد میدهند . حالیکه یک مشاور از جهات گوناگونی مسئله را بررسی میکند . شما یک زن ثروتمند هستید . پسری نیت بدست آوردن ثروت شما به شما نزدیک میشود . حال مشاوره ازدواج ممکن است مشاور شما را به این نکته آگاه کند که شما به نتیجه خوبی برسید . شما ممکن است آگاهی مشاور به این ازدواج تن ندهید . شما اگر ازدواج کردید مراقب ازدست دادن پول هاین خواهید بود زیرا میدانید پول نداشته شید همسرن را نیز از دست خواهید داد .

یک مشاور خانواده به شخص دیگر ممکن است طوری آگاهی دهد که او به گونه دیگر عمل کند . مثلا همسر او عاشقانه او را دوست دارد و بین ثروت و او همسرش را انتخاب میکند . آیا مشاوره این دو یکسان خواهد بود ؟ مشاوره خانواده و روانشناسی دو جوان داریم که هر دو شدیدا پرخاشگر هستند . یکی بیمار است و بر رفر خود کنترل ندارد و دیگری برای اخاذی از خانواده پرخاشگری میکند . به نظر شما اگر این دو به مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده مراجعه کنند چه نتیجه ای میگیرند ؟ راهنمایی مشاوران و روانشناسان برای این دو جوان یکسان خواهد بود ؟ قطعا جواب شما منفی است . روانشناسی یعنی شناخت هریک از افراد ویژگی های منحصر به فرد خود . پس هرگونه مشاوره و مان را به عهده کارشناسان بگذاریم عث انحراف مسیر مان و تصمیم گیری ست نشویم .


بیشتر بخوانید:روانشناسی خانواده موفق چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : Family Relationships Online: Home

مرکز مشاوره خانواده آنلاین آویژه

9099072025


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۹:۵۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)