مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

راه های ازدواج موفق

۵٫۰
۰۱

راه های ازدواج موفق ممکن است پیچیده بنظر برسد اما اگر از جزئیات آن و نحوه بکار گیری زندگی آگاه شید نه تنها پیچیده و سخت نیست بلکه به سادگی تغییرات مثبت شگفت انگیزی زندگی مشترک ایجاد می کند .براساس تحقیقات و نظر روانشناسان راه های ازدواج موفق به عوامل زیادی بستگی دارد . براساس این تحقیقات انجام آزمایشات و تست های روانشناسی بر روی زوج های زیادی به این نتیجه رسیده اند که عواملی مانند اختلاف سن ، تفاوت های فرهنگی و مالی و اعقاید و مذهب می تواند داشتن یک ازدواج موفق موثر شد . راه های ازدواج موفق همانند شاه کلیدی است که همه ی های بسته به واسطه آن ز می شود نتیجه استفاده از راه های ازدواج موفق به زندگی ایده آلن دست پیدا می کنید .


بیشتر بخوانید: اهمیت سن ازدواج موفق


راه های ازدواج موفق و سالم

راه های ازدواج موفق و سالم شما را داشتن یک زندگی شاد و موفق کمک می کند . برای داشتن یک ازدواج موفق لازم است ابتدا انتخاب ستی از کسی که قرار است سال ها شریک و همراهن شد داشته شید . برای اطمینان از انتخابن لازم است ابتدا زمینه لازم برای انتخابن را فراهم کنید . یکی از پیش نیاز های مهم برای انتخاب همسر این است که ابتدا شرایط خود و خواسته هاین را بسنجید و حقیقت نگاه واقع بینانه ای به خود و زندگین داشته شید سپس به سراغ مراحل بعدی بروید . مرحله بعدی لازم است لیستی از معیارهای ازدواج تهیه کنید و مشخص کنید کدام یک از ملاک ها براین الویت دارد نتیجه هنگام آشنایی فردی که قرار است همسرآینده ن شود او را لیستن مقایسه کنید.

همانطور که می دانید راه های ازدواج موفق و سالم شما را از سرگمی و ترس از انتخاب می آورد و راه را پیش روین قرار می دهد . راه های ازدواج موفق و سالم را می توانید توسط راهنمایی از مشاوره قبل از ازدواج نیز بدست بیاورید و به کمک او از انتخابن مطمئن تر شوید .


بیشتر بخوانید: موفقیت ازدواج


مهارت ها و راه های ازدواج موفق

مهارت ها و راه های ازدواج موفق تنها برای قبل از ازدواج نیست و بسیاری از موارد راه میانبری برای بهبود بخشیدن به زندگی کسانی است که سال هاست زندگی مشترک را آغاز کرده اند . بکارگیری مهارت ها و راه های ازدواج موفق سعی کنید به زندگی که دچار روزمرگی شده است انرژی زه ای بدهید و همه چیز را از نو پایه گذاری کنید .

گذشته را فراموش کنید به دنل اصلاح اخلاق و رفر های خود شید سپس از همسرن بخواهید فرصتی مناسب شما صحبت کند و هم مشکلات را برطرف کنید قبل از آنکه شروع به گله و شکایت از هم دیگر کنید لیستی از ویژگی های مثبت همسرن را تهیه کنید . سپس بزرگ ترین عیب همسرن را او میان بگذارید و از او بخواهید که برای بهبود زندگین برطرف کردن آن رفر یا عادت سعی کند . قطعا شاهد بهبود روز به روز شرایط زندگین خواهید بود . و آخر اگر مشکل این مرحله نیز قابل حل نبود بهتر است آن را یک مشاوره ازدواج میان بگذارید تجربه و تخصص به کمک شما بیاید این مرحله حتی می توانید به راحتی مشاوران تلفنی ارتط شید و رفر های خود و همسرن را مدیریت کنید .


بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق


مهمترین راه های ازدواج موفق

مهمترین راه های ازدواج موفق تطابق خواسته ها و معیارهای ازدواج همسر است . از دیگر نکات مهم و اساسی که زندگی مشترک بسیار ضروری است گذشت است . گاهی لازم است برخی موارد از خود فداکاری و گذشت نشان دهید و خواسته ی همسرن را نیز نظر بگیرید قطعا بعد از گذشت چند وقت موضوعات دیگر شما شاهد گذشت همسرن خواهید بود و به این ترتیب هیچگاه دچار مشکلات بزرگ تر نمی شوید چرا که همواره هردو به دنل فراهم کردن آرامش یکدیگر هستید .

بهترین راه های ازدواج موفق

بهترین راه های ازدواج موفق توسط تحقیقات روانشناسان معتبر تعیین شده است اما توجه به شرایط خاص زندگی هر فرد نسبت به فرد دیگر همواره بهترین مشاور هر کس زندگی خود اوست تنها برخی موارد به دلیل پیچیدگی و یا استرس ها و فشارهای روانی ممکن است به تنهایی قا به تصمیم گیری ست نشیم این صورت راهنمایی از یک عامل سوم معتبر و آگاه بسیار مفید است که مشاوره های ازدواج و خانواده برای همین امر آماده خدمت رسانی هستند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را زمینه ازدواج موفق آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۱۱ Ways To Make Your Long-Term Marriage Happier

راه های ازدواج موفق

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۱۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)