مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

مزایای مشاوره خوب برای زندگی بهتر

۵٫۰
۰۱

مشاوره خوب یعنی به شور آمدن . مشاوره یعنی قبول کنیم که ما همه چیز را نمیدانیم . مشاوره خوب یعنی من ممکن است دچار احساسات شوم و صلاح و مصلحت خودم را فراموش کنم . مشاوره یعنی میدانم همه آنها که امروز پشیمان هستند روزی که تصمیم میگرفتند فکر میکردند بهترین تصمیم را گرفتنه اند . مشاوره خوب یعنی کسانی هستند که میتوانم به آنها اعتماد کنم . مشاوره یعنی من مشورت کردن تصمیم خودم تزلزل نشان نخواهم داد . مشاوره خوب یعنی من آنق عاقل هستم که از علم و تجربه دیگران به نفع خودم استفاده کنم . مشاوره یعنی آخرین برگ برنده من برای یک تصمیم ست . مشاوره خوب عنی عمر انسانها کوه است از هر لحظه ید برای پیشرفت استفاده کرد . مشاوره یعنی ما فرصت آزمون و خطا نداریم . مشاوره یعنی من وقتی را که برای شکست خوردن است جهت موفقیتهایم اسشتفاده میکنم .


بیشتر بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج


مشاوره خوب

کسی که مشاوره میکند واقع برای خود و وقتش احترام قائل است . او میخواهد اعتر کسب کند . کسی که زیاد اشته میکند اعتر خود را جمع فامیل و دوسن بی ارزش میکند . کسی که تصمیمهای ست میگیرد محبوبتر و قابل اعتمادتر است . همه از دوستی و معاشرت او لذت میبرند و برایش احترام قائل میشوند . کسی که کمتر شکست میخورد اعتماد به نفس و عزت نفسش لا میرود . صورتی بشاش و روحیه ای شاد دارد . او انسانی موفق و رو به جلو است . فرصتهای کمتر به جات لاتری میرسد . او به دنل اهداف خود میرود و اهدافش به او خیلی نزدیک هستند . او خودشیفته نیست ولی برای خود احترام قائل است و احترام دیگران را نیز جلب میکند . او کسی است که تمام کارهایش مشورت میکند . او اعتقاد دارد مشورت سود آوراست .


بیشتر بخوانید: مشاوره خانواده تلفنی


انواع مشاوره خوب

انواع مشاوره خوب برای گرفتن تصمیم انواع کارها وجود دارد که هریک جای خود مناسب است . انواع مشاوره خوب را از دو جهت بررسی میکنیم . انواع مشاوره میتواند از حیث مشاور شد . یعنی چه کسانی میتوان مشاوره انجام داد . از انواع مشاوره خوب میتوان به مشاوره گیس سفید یا ریش سفید اشاره کرد . زمان گذشته مراکز مشاوره وجود نداشتند و به دلیل ساده بودن اجتماعات مشکلات نیز ساده تر بود . مشاوره نیز آنزمان گیس سفید یا ریش سفید میشد . گیس سفید یا ریش سفید به مرد یا زنی اطلاق میشد که مورد اعتماد تمام فامیل بود او دلسوزی برای همه تصمیم میگرفت و معمولا تصمیمی که او میگرفت اجرا میشد . یکی دیگر از انواع مشاوره مشورت معتمد محل بود . معتمد محل مورد احترام تمام اهالی بود و همه او را به نیکی میشناختند .

یکی دیگر از انواع مشاوره خوب مشورت بزرگان دین بود معمولا پیش نماز یا امام جماعت کارها مشورت میشد و حرفش نیز قابل اجرا بود . یکی دیگر از انواع مشاوره خوب مشورت ما یا پ است که دلسوز فرزندشان هستند و برای او نیکی و سود آوری آرزو دارند . البته برخی موارد چون آنها از منافع دیگران برای سود فرزندشان چشمپوشی میکنند مشاوره قابل اعتمادی برای همه نیست . مراجعه به ماکز مشاوره نیز از اهم مشورت گرفتنها است مجالی مناسب مفصل به این مقوله خواهیم پرداخت . حال انواع مشاوره را از حیثی دیگر نام میبریم . مشاوره ازدواج ، مشاوره اقتصادی ، مشاوره دعاوی ، مشاوره زناشویی و مشاوره خانوادگی . مشاوره های دیگری چون مشاوره علاقه مندیها ی تحصیلی ، مشاوره کسب وکار ،مشاوره کودک و نوجوان . و حتی مشاوره برای انحرافات جنسی .


بیشتر بخوانید: مشاوره ازدواج تلفنی


مشاوره خوب آنلاین

مشاوره خوب آنلاین توسعه فن آوری الکترونیک به کمک کسانی آمده است که قا به حضور مراکز مشاوره نیستند . برخی ممکن است به دلیل معلولیت نتوانند مشاوره حضوری بگیرند . برخی همسری متعصب دارند . برخی نمیخواهند به هر دلیلی کسی متوجه مشاوره گرفتن آنها شد . این عزیزان مشاوره آنلاین میگیرند . مشاوره خوب آنلاین برای کسانی که محل کار هستند و ساعت استراحت خود را میخواهند برای مشاوره استفاده کنند مفید است . کسانی که طاقت گرمای بسن و یا سرمای زمسن را ندارند مشاوره آنلاین میگیرند . کسانی که توانایی جسمی و یا حوصله روحی ندارند از مشاوره آنلاین بهره میگیرند . دنیای الکترونیک و اینترنت بسیاری از کارها را آسان نموده است . ازجمله مشاوره گرفتن را . یک تصمیم گیری آنی ممکن است فرصت صرف وقت برای رفت و آمد به مراکز مشاوره را نداشته شید یک مشاوره آنلاین میتوانید تصمیم ست بگیرید .

برخی مشاوره ها ممکن است نخواهید هویت شما فاش شود مشاوره خوب آنلاین انتخاب شما خواهد بود . مشاوره خوب آنلاین میتواند یک مشاوره عینی شد . کمک اینترنت مشاور را به محیط خانه ، کار و یا تفریح خود ببرید . مورد یک بیمار یا کهنسال مشکل رفری و تصمیم گیری دارید مشاوره آنلاین به شما کمک خواهد کرد . مورد برخی رفرهای کودکن مشاوره آنلاین میتوانید از ارتط تصویری استفاده کنید و برای مشکل خود چاره ای بجویید . مشاوره آنلاین راهیست برای یک مشاوره عینی ، صرفه جویی وقت و صرفه جویی هزینه هزینه رفت وآمد و غیره . شما میخواهید برای اقوام ویا دوسن خود خارج از کشور و یا یک شهر دیگر مشاوره بگیرید . به مشاور خود اعتماد دارید پس بهترین راه یک مشاوره آنلاین است .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی وسواس


مشاوره خوب تلفنی آویژه

مشاوره خوب تلفنی آویژه هم یکی دیگر از مشاوره هایی است که به شما پیشنهاد میکنیم . مشاوره تلفنی آویژه زمینه های مختلف به شما مشاوره میدهد . مشاوره تلفنی آویژه راهکار مناسبی برای شما عزیزان است . برای شما که از راه دور میخواهید مرکز مورد اعتمادن مشورت کنید . برای شما که به دلیل مراقبت از یک سالمند نمیتوانید از منزل خارج شوید . مشاوره تلفنی آویژه برای کسانی است که ساعت کاریشان شنه روزی است . این عزیزیان به جای استفاده از مرخصی برای مشاوره میتوانند برای استراحت وتفریح استفاده کنند . مشاوره تلفنی آویژه برای کسانی است نمیتوانند همراه خانواده مراکز مشاوره حضور پیدا کنند . هنگام نیاز یک تماس تلفنی همراه افراد خانواده که لازم است مشاوره حضور داشته شند مشورت میگیرند . مشاوره خوب تلفنی آویژه میتواند شما را امور مهم زندگی و تصمیم گیریهاین راهنمایی کند .

مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی آویژه میتواند برای سالمندان عزیزی که توانایی حضور مراکز مشاوره را ندارند مفید شد . سالمندان عزیز دسترس داشتن شماره تلفن مرکز مشاوره روانشنسی تلفنی آویژه میتوانند مشکلات خود را مشاوران میان بگذارند . این سالمندان عزیز ممکن است برخی موارد نیز مشکلات اطرافیان را ک نکنند و این عث ایجاد توقع آنها شود . یا حس نا کارآمدی آنها را کسل و بیحوصله کند که این روحیه سبب میشود دیگران نیز ثیر منفی بگذارند . مشاوران دلسوز این مرکز آنها را به مغتنم بودن وجودشان برای جوانترها آگاه میکنند . همینطور آنها را مطلع میکنند هرچق برخوردهایشان همراه انرژی وشاد شد همصحبتی آنان لذتبخشتر میشود . انتخاب رنگ لس نیز روحیه این عزیزان ثیر بسزایی دارد . مشاوران مرکز مشاوره آویژه پیشنهاد میکنند رنگهای شاد برای لس سالمندان انتخاب کنید .

مشاوره ازدواج تلفنی آویژه

مشاوره ازدواج تلفنی آویژه برای زوجهای جوانی است که قصد ازدواج دارند . مرکز مشاوره ازدواج تلفنی آویژه قصد داشتن ازدواجهای موفق راه اندازی شده و خدمت خانواده های عزیز میشد . مرکز مشاوره ازدواج تلفنی آویژه برای زوجهای جوانی است که چندی از ازدواجشان نمیگذرد و نیاز به مشاوره دارند . دختران و پسرانی که قبل از ازدواج مشورت میگیرند کمتر دچار گزند و یا پشیمانی میشوند . آنها بهره گرفتن از جدیدترین علوم مشاوره توانسته اند برای خود و همسرشان اطمینان و امنیت کسب کنند . آنها صد لایی از ستی دست به انتخاب زده اند اینست که وقتی مشکلی پیش می آید هرگز دچار شک نمیشوند . کسانی که بدون مشورت انتخاب کرده و یا انتخاب شده اند بروز کوچکترین مشکل شک میکنند . نکند این همسر مناسب من نیست ؟ یا نکند من همسر مناسبی برای او نیستم .

اما وقتی مشورت ازدواج میکنیم بروز مشکل به دنل راه حل هستیم نه اینکه به شک بیفتیم . مواقعی نیز پیش می آید که به بن بست میرسیم آنجا از خود میپرسیم ما که مشاوره انجام دادیم پس چرا اینطور شد ؟ عوامل زیادی یک مشاوره اشته دست دارند . اول اینکه بدانیم چه کسی مشاوره میکنیم . نقش مشاور مشاوره بسیار حساس و مهم است . دوم به کدام مرکز مراجعه میکنیم ؟ آیا مرکز مشاوره مورد یید است ؟ آیا طرف قرارداد سازمان یا نهادی هست ؟ بله طرف قرار داد بودن یک مرکز مشاوره خوب حکایت از معتبر بودن آن مرکز دارد مانند مرکز مشاروه ازدواج تلفنی آویژه . سوم اینکه مشاوره صداقت بوده ایم ؟ برخی اوقات ما مشاوره واقعیات را از مشاور کتمان میکنیم که نتیجه آن یک مشاوره ناست است . این مشاوره نتیجه خوبی نخواهد داشت .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ازدواج


مشاوره خوب و زندگی

یکی از اصول انتخاب ست مشاوره خوب و ست است . یکی از اصول تصمیم گیری ست نیز یک مشاروه خوب است . وقتی ما میخواهیم ازدواج کنیم مشاوره قبل از ازدواج انجام میدهیم . یک مشاور خوب هر دو نفر صحبت میکند علاوه بر روانشناسی روانکاوی کرده و علایق و سلیقه آنها آشنا میشود . غلاوه بر علایق به رفرهای آنها و ظرفیت آنها پی میبرد . بعد از انجام تستهای مختلف و مصاحبه های زیاد لاخره معلوم میشود که این دو زوج خوبی برای هم هستند یا خیر ؟ مشخص میشود آیا آنها مکملهای خوبی هستند ؟ آیا میتوانند تکمیل کننده نقایص هم شند ؟ یادمان شد دو نفر که مثل هم شند برای ازدواج مناسب هم نیستند یا اگر هم هستند شبیه هم بودن کافی نیست . هرکس نواقص و کمالاتی دارد اگر دو نفر بتوانند نواقص همدیگر رابپوشانند وتکمیل کننده هم شند میتوانند زوج خوبی شند .

همسرکسی است که برکمالات شریک زندگیش بیافزاید . همسر یعنی داشتن جنبه و ظرفیت برای معایب شریک زندگی . مشاوره ازدواج بررسی این نکات و فاکتورهای دیگر رهنمون زوجهای جوان خواهد بود . به شرط اینکه هردو نفر مشاور صداقت حرف بزنند . حرفهایشان راست و از ته دل شد . هردو بخواهند که ببینند مناسب هم هستند یا خیر . اگر فاکتورهای یک مشاوره خوب رعایت شود مسلما ازدواج موفق خواهند داشت غیر اینصورت هم به خود و هم به همسر خود آسیب میرسانند . مشاوره ازدواج خود نیز دامنه وسیعی دارد . مشاوره عشق ، مشاوره همشان بودن ،مشاوره خانواده و مشاوره های دیگر که برای یک ازدواج موفق لازم است . برخی از زوجها کاملا مناسب هم هستند ولی هدفها از ازدواج ممکن است مشکل برانگیز شد . برخی اوقات ناهمگون بودن سنها ممکن است دونفررا برای ازدواج نامناسب کند .

چه کسانی و چه مواقعی مشورت نکنیم ؟

دختران جوان قبل ازازدواج معمولا خانواده خود مشورت میکنند مسلما خانواده بخصوص پ و ما بدخواه فرزندانشان نیستند . برخی اوقات نیز والدین زیاده خواهی برای فرزندشان آنها را از رفتن به راه سرنوشتشان ز میدارد . پس مشورت والدین لازم اما کافی نیست . برای انتخاب ست علاوه بر والدین مشورت کارشناسان نیز لازم است . برخی دوسن صمیمی خود مشورت میکنند . غافل از اینکه برای آن دوست ممکن است اثر رقابت یا حسادت ممکن است راهنمای خوبی نشند . برخی مواقع نیز دو دوست انق زندگی هم مثل هم بوده اند که الان هم میخواهند هم یک زمان ازدواج کنند . حالیکه ممکن است برای هرکدام مواقع خاص موقعیت ازدواج پیش بیاید .

اینگونه مواقع مشورت زیاد ست و بجانخواهد بود . اینست که بهتر است به جای مشورت هرکس فقط کارشناسان مشورت کنیم . دلایلی که نید هرکسی حتی خانواده جه یک مشورت کنیم واضح است . مثلا اختلاف بین همسران پ و ما هریک به اشته وبدون اینکه بخواهند جانب داری فرزند خود را میکنند . چون آنها نمیتوانند قضاوت بهتری داشته شند چون جانبداری از فرزند ذان وکنه هرانسان است .

اینگونه مواقع طرفداری بیجا عث قوت اشته زندگی فرزندمان میشویم . این قضاوت ما عث تداوم اشته فرزندمان میشود . فرزندان او که بزرگ شوند مثل والدین قضاوت نخواهند کرد . نتیجه ایامی که او به فرزندانش نیاز دارد آنها به پ یا ماشان به چشم انسانی خود خواه نگاه خواهند کرد . آنها پ یا ماشان همسو نخواهند بود . والدین قضاوت بد خود ، یک مشورت نا بجا بین او و فرزندانش فاصله افکنده اند . ولی مشورت مشاورین مراکز مشاوره خوب این عواقب را نخواهد داشت .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی زناشویی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید .

این راس مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خوب برای زندگی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۴ Ways Everyone Can Benefit From Therapy

نویسنده: زهره حبیبی نوده

مزایای مشاوره خوب برای زندگی بهتر

از

09353000102

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۷:۳۶ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)