مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

مرد ایده آل برای ازدواج

مرد ایده آل برای ازدواج از نظر یک دختر خوش هیکل ، خوش سیما و خوش صداست . مرد ایده آل برای ازدواج از نظر یک دختر خوش لس ، خوش برخورد و خوش مشرب است . مرد ایده آل برای ازدواج از نظر او مردیست خوش اخلاق ، خوش گردش و خوش فکر است . مردایده آل برای ازدواج تمیز و مرتب و مودب است . او مدیر ، مقت و مصمم است . او تمییز است و همیشه بوی بهترین عطر روز را میدهد . نواختن یک ساز آشناست و خود میخواند . او به یک هنر مسلط است و خوب ورزش میکند . چست وچالاک است . غر نمیزند وهمیشه حرفی برای گفتن دارد . خوب گوش میکند و مقابل حرف های همسرش واکنش نشان میدهد . مرد ایده آل برای ازدواج کسی است که وقتی او حوصله اش سر برود او را میخنداند .

مرد ایده آل برای ازدواج خوب میداند برای تفریح همسرش را کجا ببرد . او خوب بلد است رمانتیک حرف بزند و لحظات شاعرانه و عاشقانه ست کند . روز تولد همسر ، سالروز ازدواج و روز زن و غیره را خوب بلد است . خوب میداند خانواده همسرش چگونه برخورد کند . به همسرش کنار خانواده خودش اهمیت بدهد . نزد دوسن و دیگران همسرش خیلی خوب صحبت کند چنانکه ناخوداگاه همه بگویند : وای چه زوج خوشبختی . اما دختر خوبی که منتظر هستی این مرد اسب سپید به خواستگاریت بیاید بدان این مرد احتمالا قبل از تو تمرین خیلی زیادی برای بدست آوردن دل دختران داشته است . بعد جلو آینه یست و خود بیاندیش من چق کنارش برازنده او هستم ؟ اصولا همینطور که هیچ دختری تمام ویژگی های یک زن ایده آل را ندارد مرد نیز چنین است .


بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان


خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج برای هر دختری متفاوت است . وقتی از فانتزی های یک دختر فاصله میگیریم و به واقعیت نزدیک میشویم سخت گیری های ما کمی تسهیل میابد . دختر ید کنار همسرش احساس امنیت کند . ید برازنده او شد . پس خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج مرد رویاها زمین آسمان تفاوت دارد . خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج نظر یک دختر ابتدا وفادار بودن و خیانت نکردن به اوست . خلق وخو برایش مهم است . احساس مسئولیت و کاری بودن برای مین مخارج زندگی خانواده های ایرانی یک اصل است . خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج خانواده دوست بودن مهم است . اینکه هم و غم مرد خانواده شد اهمیت دارد . تلاش برای معاش و فراهم کردن وسایل آسایش خانواده خیلی مهم است .

یک زن دوست دارد به مردش افتخار کند و همین کافیست بخواهد مردش عیب و نقص رفری کمتری داشته شد . یک دختر دوست دارد پس از ازدواج دوسنش معاشرت کند . او دوست دارد به همسرش و زندگیش افتخار کند . وقتی دوسن یا اقوام کنار آنهاست دوست دارد همسرش عین حال که خوش برخورد است حد و حدود معاشرت و مراوده را بداند . شوخی های بیش از اندازه و صمیمیت زیاد عث رنجش خاطر همسر میشود . او همسرش را وقار و فاخر و عین خوش مشرب میخواهد . او دوست ندارد دوسن ونزدیکان از همسر او به عنوان مردی عیاش و تنوع طلب یاد کنند . یک دختر مورد زندگی و همسرش به نظر دیگران اهمیت زیادی میدهد . یک دختر مقت و مدیر شاید افکار دیگران را زندگی دخالت ندهد اما از فکر بد آنها احساساتش رنجیده میشود .


بیشتر بخوانید:برای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟


ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج

ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج پی یک سری خصوصیات بروز میکند . ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج بسیار متنوع است . نمیتوان چند ویژگی را عنوان کرد و به عنوان الگو به یک مرد داد . از ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج این است که هر شرایط برخورد مناسب را ازخود بروز میدهد . هنگامی که لازم است خشم میگیرد و وقت مناسب شاد و خندان برخورد میکند . او هرکس را جایگاه خود نگه داشته و احترام میگذارد . نقش همسر و خانواده را جابجا نمیکند . هیچکدام را بر دیگری ترجیح نمیدهد . ضمن اینکه هیچکدام را رفر و حرف هایش برای رقابت نابجا هم آنتریک نمیکند . برخی مردان به رخ کشیدن یا الگو قرار دادن خانواده ، همسرشان را به رقابت دعوت میکنند : « مام آشپزیش خوبه تو بلد نیستی هنوز … خواهرم خیلی تمیزه … تو هم یاد میگیری … »

برخی کلمات شاید مهرنی ادا شوند اما دعوت به یک رقابت ناسالم هستند . مشاوره خانواده این ره میتواند کمک خوبی برای چاره کار شد . مشاوره خانواده و روانشناسی توجه به خلق و خوی همسر و خانواده ن میتواند شما را جهت بهبود روابط یاری کند .


بیشتر بخوانید:نحوه ست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی


راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج

راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج زیاد است . اما بستگی دارد شما چه مردی را می پسندید . اگر شما دوست دارید مردی اقتصادی داشته شید لازم نیست دست و دل زی مرد را بسنجید . اگر میخواهید مردن خیانتکار نشد ید میزان وفاداری او را بسنجید . یکی از راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج است . شما مشاوره ازدواج و به کمک مشاور میتوانید اورا بسنجید . مشاور از شما مورد ایده آل هاین خواهد پرسید و شما لازم است مشاور صادق شید . سپس همسر آینده ن صحبت خواهد کرد و او را به چالش خواهد کشاند . او این گفتگوها به شما خواهد گفت همسر آینده شما چه حد به ایده آل هاین نزدیک است . برای شناخت همسر حتما لازم است مدتی او ارتط شید .

آشنایی قبل از ازدواج کمک زیادی به شناخت طرفین میکند . این آشنایی هریک بطور عملی و ملموس میتواند همسر آینده خود را مورد کاوش قرار دهد . بهترین راه شناخت معرض عمل قرار دادن طرفین است . این رفت و آمد و نشست و برخاست میتوان همدیگر را معیار زد . چون هر کس سلیقه و خواست خود را دارد . هیچگاه دیگری به او نمیتواند بگوید فلانی مناسب تو هست یا نیست . از این رو وقتی دو طرف میدان عمل و زندگی قرار میگیرند به عینه رفر هم آشنا میشوند . خصوصیات فردی و اجتماعی یکدیگر را محک میزنند .


بیشتر بخوانید:سن ازدواج پسر و معیارهای آن چیست ؟


مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج

مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج نیز نظر هر کس متفاوت است . برخی مرد خراج و دست و دلز دوست دارند . برخی مردی مقتصد میخواهند . برخی به زییی اهمیت میدهند برخی دیگر اعتقاد دارند مرد زی از آن دیگریست و روزی به دام خواهد افد . برخی به کاری بودن مرد اهمیت میدهند برخی به جه و مقام . بعضی مک تحصیلی برایشان معیار است و برخی دیگر داشتن مال و منال . مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج را ید معیار خواسته های همسر سنجید .

اما مشخصه ای که همه دوست دارند نجابت و پاکی مرد است . وفادار بودن و تلاش برای زندگی معیار همه است . دوست داشتن همسر و بچه ها برای همه دلنشین است . همه آرزو دارند مرد زندگیشان آنچه از دستش بر می آید برای زندگیش انجام دهد . چه مادی و چه معنوی . همه آرزو دارند مردشان به نیازهای همسرشان توجه داشته شند . همه میخواهند همسرشان ق محبت ها و نیکی های نوی خانه را بداند . همه دوست دارند کنار همسرشان محیطی آرام داشته شند . ک متقابل بتوانند فرزندانشان را خانواده بزرگ کنند . فرزندانشان پرورش بیابند و به آرزوهایشان برسند .


بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع : ۸ Great Qualities of a Good Man to Marry – En******elations

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج

9099072025


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۶:۲۷ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)