مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

اعتماد به همسر بعد از خیانت !چگونه خیانت را جبران کنیم؟

اعتماد به همسر بعد از خیانت !چگونه خیانت را جبران کنیم؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

اعتماد به همسر ( confidence in the wife after betrayed )

اعتماد به همسر زمانی که خیانتی رخ داده است شاید از دید بسیاری از افراد بسیار کار ناست و اشتهی قلمداد شود . اعتماد به همسر شرایطی که دیگر قرار نیست همه چیز مثل سابق شد احتمالا غیر ممکن به نظر برسد . اما گاهی نیز ما ید بررسی کنیم که آیا اعتماد به همسر شرایطی که از حس خوب و اعتماد ما سوءاستفاده کرده است میتواند به نفع زندگی زناشویی و حفظ خانواده ما شد یا نه ؟ . قطعا هر شرایطی اعتماد به همسر خیانتکار سخت است اما حتی گاهی مشاوره خانواده و روانشناسی نیز اعتماد به همسر خیانتکار و دادن فرصت دوره به او توصیه میشود . چرا که حفظ زندگی زناشویی گاهی به زندگی فرزندان نیز به عنوان عناصر دیگر زندگی منجر میشود بنابراین اعتماد به همسر بعد از وقوع خیانت حتما ید جزو گزینه های مورد بررسی ما برای تصمیم گیری شد .


بیشتر بخوانید:ضرورت مشاوره خیانت چیست؟


اعتماد به همسر بعد از خیانت

اعتماد به همسر بعد از خیانت همانطور که گفته شد از سخت ترین تصمیمات و کارهایی است که همسر خیانت دیده میتواند رو به روی خود ببیند . ممکن است هنوز مهر و محبت سابق دل او قی مانده شد و میل به ادامه دادن زندگی همسر خود دلش مانده شد . اما از طرفی اعتماد به همسر بعد از خیانت دیگر نمیتواند همراه تضمین وفاداری او آنچنان که بوده همراه شد .

به هر حال هر چق که اعتماد به همسر بعد از خیانت مشکل و دشوار شد گاهی واقعا بهترین و منطقی ترین تصمیمی است که فرد خیانت دیده میتواند اتخاذ کند . او میتواند این راه از دانش و آگاهی و همچنین راهنمایی های ارزنده یک روانشناس زمینه مشاوره خیانت یا مشاوره خانواده استفاده کند بیشتر و بهتر بتواند روند اعتماد به همسر بعد از خیانت به پیش برود و به اهداف خود نزدیک و نزدیکتر شود .


بیشتر بخوانید:دلیل خیانت زنان مهل چیست؟


چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت

چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت قطعا از سوالات و مجهولات ذهنی افرادی است که گیر این مسئله ستند و مستقیما از این اتفاق ثیر میگیرند . مورد چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت ید بگوییم که ما میتوانیم رعایت نکته هایی راحت تر و بهتر بر سر تصمیمی که گرفته ایم بمانیم . ادامه به برخی ازنکاتی که پاسخ به چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت میتواند ما را یاری کنند اشاره میکنیم .

  • تلاش برای عادی سازی روابط میتواند موثر شد .
  • اجتناب کردن از سرکوفت های دائمی برای خطایی که گذشته از فرد سر زده
  • طوری رفر نشود که فردی که گذشته خیانت کرده از حالتهای پشیمانی خود به طور کامل دور شود . رفر بعد از بخشش خیانت همیشه سعی برقراری تعادل داشته شید .
  • مورد چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت حتما از راهنمایی های یک مشاور کمک بگیرید .


بیشتر بخوانید:دلیل خیانت مردان مهل چیست؟


زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت

زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت نیز از دیگر مواردی است که افرادی که بعد از خیانت همسرشان تصمیم به ادامه زندگی و دادن فرصت دوره به او هستند آن گیر هستند . قطعا اعتماد کرن به همسری که ما و احساسات و عواطف مارا نادیده گرفته است بسیار سخت و زمان بر است و نمیتواند به این زودی ها اتفاق بیفتد .

زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت آنگاه فرا میرسد که فرد خیانتکار طی دوران بعد از بخشش آنق گفر و رفر خود پشیمانی از رفر گذشته خود را ابزار میکند که اعتمادی هر چند نه به ق گذشته فرد خیانت دیده به وجود بیاید .گاهی افراد خیانتکار بعد از بخشیده شدن مدتی از اعتماد دوره ای که به آنها شده مراقبت و پاسداری میکنند . اما بعد از گذشت مدتی به مانند قبل ممکن است از مسیر وفاداری خارج شوند . بنابراین اعتماد کردن به صورت کامل افراد خیانتکار ید کمی محط بود .


بیشتر بخوانید:علت خیانت مردان


دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت reasons confidence in the wife) after betrayed )

دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت أین است که گاهی خیانتی کامل اتفاق نیفده یا سطح خیانت به قی نبوده که طلاق تنها چاره خیانت شد . خیانت زن به شوهر یا خیانت مرد به زن تفاوتی ندارد ، هر خیانتی مستلزم تنبیه و مجازات است . زیرا بروز خیانت نه تنها زوجین بلکه نهاد خانواده تحت آسیبی شدید قرار میگیرند . اما همانطور که گفته شد خیانت ها به گونه ای نبوده که ما بتوانیم به خاطر آن زندگی زناشویی را از هم بپاشیم . دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت که مواقعی از جانب مشاورانی که زمینه مشاوره خیانت فعالیت میکنند پیشنهاد میشود این است که ما میتوانیم ید برای حفظ شاکله خانواده خود تلاش کنیم . اینکه ما به سرعت و کوچترین اتفاقی بخواهیم زندگی زناشویی و مشترک خود را از بین ببریم قطعا نمیتواند آینده خوبی را برای ما به ارمغان بیاورد .


بیشتر بخوانید:عوارض خیانت مرد به همسرش چیست؟


شکل گیری اعتماد بین زوجین

اعتماد به همسر و کل اعتمادی که برای شروع و ادامه دادن یک زندگی مشترک لازم است ید یه مرور زمان اتفاق بیفتد و شکل بگیرد . اعتماد به همسر میتواند آرامش روانی زیادی را برای فردی که مهل است داشته شد . اعتماد به همسر فرد را از نگرانی‌های کشنده مورد همسر که مانند ویروسی ذهن انسان پخش میشود و آن را مغشوش میکند محافظت میکند . زمانی که برای زوجین حالت اعتماد به همسر به وجود آمد آنگاه وقت آن میرسد که از أین فضای مطلوب و خوب حفاظت شود رابطه دچار آسیب های مخصوص زندگی زناشویی نشود . اعتماد به همسر میتواند پایه های زندگی زناشویی را به قی محکم کند که بسیاری از مواقع مشکلات و موانع زندگی را که ظاهرا قابل تحمل نیستند هموار کند . از طرفی فقدان اعتماد به همسر نیز میتواند به از هم پاشیده شدن زندگی زناشویی منجر شود .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت مردان به زنان


بهترین تصمیم بعد از خیانت

بهترین تصمیم و اتفاقی میتواند بعد از وقوع خیانت از سمت فرد خیانت دیده سر بزند چیست ؟ بهترین تصمیم بعد از خیانت میتواند این شد که فرد خیانت دیده موضوع را یک روانشناس میان بگذارد . بهترین تصمیم بعد از خیانت گاهی میتواند این شد که فرد خیانتکار توسط یک روانشناس مان شود و تخت دوره‌های مختلف روان مانی قرار بگیرد . گاهی نیز اوضاع میتواند وخیم تر شد و به قی خیانت صورت گرفته عمیق و غیر قابل بخشش شد که فقط جدایی و طلاق مبتواند بهترین تصمیم بعد از خیانت اتفاق افده شد . به هر حال افراد نید خیلی سریع و شب زده أین موضوع برخورد کنند و حتما از کمک های یک مشاور و روانشناس حرفه ای برای اتخاذ بهترین تصمیم بعد از خیانت بهره ببرند . گاهی‌اوقات افراد مدتی بعد از گرفتن تصمیماتی این زمینه از آنها پشیمان میشوند .


بیشتر بخوانید:عواقب خیانت زن از لحاظ روان شناختی چیست؟


زگشت اعتماد از دست رفته

اعتماد به همسر بعد از خیانت قطعا هیچگاه مانند گذشته امکان پذیر نخواهد بود و اگر بخواهیم خوشبینانه به این موضوع نگاه کنیم میتوانیم بگوییم بسیار سخت اتفاق خواهد افد . اعتماد به همسر بعد از خیانت اگر همقابل زآفرینی و زیابی شد صبوری دو طرف را کاملا میطلبد . اعتماد به همسر بعد از خیانت ید همراه حفظ تعادل رفری از سمت فردی است که خیانت دیده و آن خیانت را بخشیده است .

دورانی که دو طرف سعی میکنند که همکاری یکدیگر اعتماد به همسر بعد از خیانت را به هر نحوی که شده از نو بسازند ، نید رفر فرد خیانت دیده طوری شد که همسر خیانتکار خیانت خود را یک امر عادی تلقی کند و قبح این موضوع برای او بشکند . از طرفی رفر فرد خیانت دیده نید به قی سختگیرانه شد که طرف مقابل به کلی از ست کردن و بهتر کردن اوضاع نا امید شود .


بیشتر بخوانید:نشانه های بی میلی زن به مرد


راهکارهای به وجود آوردن اعتماد مجدد

راجع به چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت لا توضیح دادیم و به طور کلی به آن پرداختیم . گفتیم برای این که فرد چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت را ک کند احتیاج به کمک یک مشاور دارد بتواند فرد را از تصمیمات هیجانی دور کند . او به فرد کمک می کند که تصمیماتی برای آینده رابطه بگیرد که احتمال جبران گذشته و آسیبهای به وجود آمده برای زندگی مشترک را لا ببرد .

واقع برای بیشتر افراد چگونگی اعتماد به همسر بعد از خیانت یک فن آموختنی است که افراد ید بسته به نیازشان آن مهارت پیداکنند بتوانند این حوزه موفق شند . راهکاری کمک کننده به تقویت رابطه زناشویی این دوران نیز به زوجین ارائه میشود که میتواند بسیار برای آنها کمک کننده شد . نید فراموش کنیم که ساختن یک زندگی مشترک خوب و کیفیت مهارتی میخواهد که ید به افراد آموخته شود .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت زناشویی


انتقام بعد از بخشش

بعد از اینکه فرد خیانت دیده از خیانت اتفاق افده مطلع شد و پس از کشمکش های بین خود و طرف مقابل تصمیم گرفت که بنا به هر دلیلی گذشت پیشه کند و فرصتی دوره به همسر خود بدهد . زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت فرا میرسد . زوجینی که أین شرایط هستند توجه کنند که هیچگاه نید بعد از بخشش طرف مقابل به فکر انتقام و یا هر کار مشابه که عث اغتشاش و نا آرامی زندگی زناشویی میشود بیفتند .

زمان اعتماد به همسر بعد از خیانت نید خیلی زود و سریع شد . قطعا فرد خیانتکار ید بداند که امری بسیار زشت و زننده را رقم زده است . بنابراین اگر خیلی زود فرد خیانتکار صمیمی شوید ممکن است قبح این کار برای او شکسته شود . برای مثال خیانت زن شوهردار ، خیانت مرد مهل و کل خیانت به همسر بسیار موضوع جدی و قابل توجهی است که میتواند بسیار آسیب زننده شد .


بیشتر بخوانید:نشانه های خیانت زنان به شوهر


آیا بخشش بعد از خیانت کار ستی است؟

ید توجه داشت که گاهی به هیچ‌وجه خیانت صورت گرفته نمیتواند افراد عاقل و منطقی را مجاب کند که یک زندگی مشترک و رابطه زناشویی و مهمتر از آن خانواده آی که ممکن است فرزند یا فرزندانی آن حضور داشته شند را نابود کنند . بحث دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت این مواقع به میان میاید .

دلیل اعتماد به همسر بعد از خیانت میتواند این شد که ید حتما آسیب های به وجود آمده از خیانت رابطه زناشویی فضای خارج از شک و تردید و همراه کمی اعتماد رفع شود . کل اگر فرد خیانت دیده به هر نحوی قصد بخشش فرد خیانتکار را دارد ید از کینه و شک دوری کند چرا که به نفع هر دوی زوجین است که زندگی را که قصد ادامه دادن آن را دارند از نو بسازند . این صورت امید بیشتری به بقای زندگی مشترک آنها و عدم بروز خیانت مجدد وجود دارد .


بیشتر بخوانید:ره نشانه های بی میلی مرد به زن


خیانت فضای مجازی ( cyberspace)

نوعی دیگر از خیانت که این روزها شایع و پر تعداد جامعه ما مشاهده میشود خیانتی است که آن زن خیانتکار یا مرد خائن کاملا میتوانند مدتها روابط خود را پنهان نگه دارند . نشانه های خیانت زنان و مردان بستر فضای مجازی میتواند شبیه به هم شد . برای مثال بعد از خیانت به شوهر زن اکثر وقت خود را صرف چت و رد و بدل کردن پیام معشوقه مجازی خود میکند . البته خیانت زنان مهل یک روی سکه است .

بحث فضای مجازی نیز خیانت آقایان شایع تر از خیانت خانمها است . مشاوره خیانت زن و مرد مفصل به این موضوع پرداخته شده است . مشاوره خیانت همسر به صورت حرفه‌ای به روانشناسی زنان خیانتکار و نکاتی که احتمال خیانت را لا میبرد مثل دور بودن زن و شوهر از هم ، کاملا مفصل پرداخته میشود . مشاوره مورد خیانت شوهر فضای مجازی نیز این روزها به کمک زنان این مورد آمده است .


بیشتر بخوانید: مورد روانشناسی خیانت بیشتر بدانید


خیانت زن به شوهر از نظر اسلام

دین ما نیز آموزش هایی ب این مساله و همچنین نکاتی برای پیگیری و مان این آسیب به ما ارائه میکند . از قوانین مطرح شده این مورد میتوانبم به مهریه صورت خیانت زن به مرد ، حکم خیانت زن شوهردار یا مجازات هاییکه برای خیانت نظر گرفته شده است اشاره کنیم . همچنین مورد مسائلی از جمله راههای اثت خیانت زن ، مشاوره خیانت زناشویی ، نحوه برخورد زن خیانتکار یا برعکس مرد خیانتکار و پاسخ به این سوال که چگونه متوجه خیانت زن شویم کتب مربوط به امامان و پیشوایان دین کاملا واضح و روشن پرداخته شده است .


بیشتر بخوانید:بهترین راه برخورد خیانت به شوهر چیست ؟


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: …How To Reclaim Your Self-Confidence After Infidelity In

اعتماد به همسر بعد از خیانت !چگونه خیانت را جبران کنیم؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۶:۳۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)