مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده .

مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده

نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟

نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟
میانگین ۵ رای از تعداد ۱

خیانت زناشویی (infidelity)

خیانت زناشویی یکی از شایع ترین معضلات اجتماعی و فرهنگی این روزهای جامعه است که صورت عدم جلوگیری از گسترده شدن آن میتواند عواقب زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد . خیانت زناشویی میتواند به دلایل مختلف اتفاق بیفتد . گاهی خیانت زناشویی به دلیل سردی روابط بین زن و شوهر اتفاق می‌افتد . گاهی مشکلات اقتصادی عث بروز خیانت زناشویی میشود . گاهی نیز مشکلات روحی و روانی عث میشود که ما خیانت زناشویی یا نشانه های خیانت زناشویی را روابط زوجین مشاهده کنیم . ادامه به طور مفصل و جامع و همچنین تخصصی داد .

نشانه های خیانت زناشویی

نشانه های خیانت زناشویی بسته به دلیل و زمینه ای که خیانت آن اتفاق می افتد میتواند متفاوت شد . همیشه به این مسئله ید توجه شود که نشانه های خیانت زناشویی به یک ره به وجود نمی‌آیند و حتما بخاطر مشکلات و مسائل مربوط به گذشته ظاهر میشوند . نشانه های خیانت زناشویی را میتوان از راههایی به خوبی شناخت و این شناخت به ما کمک میکند که از بروز خیانت رابطه زناشویی خود جلوگیری کنیم . بهترین راه برای شناخت نشانه های خیانت زناشویی قطعا میتواند استفاده و بهره بردن از مشاوره خانواده و روانشناسی است . مشاوره خانواده به صورت کاملا علمی و حساب شده اطلاعات لازم را مورد این موضوع اختیار شما قرار خواهد داد . بعضی از افراد این اشته را میکنند که مسائلی مانند خیانت زناشویی را والدین خود میان میگذارند که بیشتر مواقع نتیجه عکس میدهد .

عکس العمل برابر خیانت زناشویی

عکس العمل برابر خیانت زناشویی ید به صورتی شد که متناسب موقعیت و عمق خیانت بروز کند . گاهی افراد به دلیل عدم توانایی کنترل هیجان های منفی خود زمان بروز خیانت نمیتوانند عکس العمل برابر خیانت زناشویی را به خوبی انجام دهند . بهترین عکس العمل برابر خیانت زناشویی این است که فرد خیانت دیده یا کسی که حدس میزند همسرش به اعتماد او خیانت کرده است میتواند مراجعه به روانشناس برای گرفتن مشاوره خیانت شد . شاید برای فردی که به او خیانت شده است برای اولین ر شد که این موقعیت را تجربه میکند اما این برای فردی که سالها این زمینه مطالعه و تجربه دارد به این صورت نیست . یک مشاور تجربه خود میتواند بهترین راهکارها و بهترین پیشنهادات را مورد برخورد این موضوع به ما بدهد .

برخورد نشانه های خیانت زناشویی

برخورد نشانه های خیانت زناشویی همانطور که لا گفته شد بهتر است توسط مشاور و روانشناس برای ما مشخص شود . چرا که او راهی را برای ما انتخاب میکند که حد امکان بدون ریسک و بدون آسیبهای جانبی شد . همچنین نحوه برخورد خیانت و یا مثلا راههای کشف خیانت مردان را برای زنان و برعکس مشخص میکند . خیانت مرد به زن و کل خیانت مردان مهل حتما به خاطر وجود پیش زمینه هایی اتفاق می افتد زنان میتوانند مشورت روانشناس از این زمینه ها جلوگیری کنند . برخورد نشانه های خیانت زناشویی ید متناسب خیانت صورت گرفته شد بتوان از عواقب منفی آن جلوگیری کرد . گاهی برخور نامتناسب این موضوعات میتواند به خاطر یک موضوع کوچک خانواده را به کلی از بین ببرد .

شناخت نشانه های خیانت زناشویی

شناخت نشانه های خیانت زناشویی ید توسط زوجین آموخته شود بتوانند مواقع ست این نشانه ها را تشخیص دهند و آنها مقابله کنند . نشانه خیانت مردان ید توسط زنان کاملا بررسی شود بتوانند مواقع نیاز آنها برخورد مناسب را داشته شند. . برای مثال دور بودن زن و شوهر از هم به عنوان موردی است که میتواند زمینه های به وجود آمدن خیانت را فراهم کند . بنابراین خانمها نید از این مورد غافل شوند بتوانند از خانواده خود مراقبت کنند . مشاوره خیانت زناشویی ما کی آموزیم که چگونه خشم خود را مواقع بروز این اتفاق کنترل کنیم بتوانیم بهترین تصمیم را برای مقابله این موضوع بگیریم . شناخت نشانه های خیانت زناشویی ید به دقت انجام شود به این دلیل که شناخت اشته ممکن است نحوه برخورد صحیح ما را به اشته بیندازد .

مشاوره خیانت (the counseling of infidelity)

مشاوره خیانت به این دلیل بیش از راه‌های دیگر برخورد موضوع خیانت توصیه میشود که عث حضور یک فرد آگاه موضوع ارتطات فرازناشویی میشود . زندگی زناشویی دارای اتفاقات گوناگون و مختلفی است که گاهی کنترل آنها از دست زوجین خارج میشود . این لحظات حضور فردی که فعالیت تخصصی او همین زمینه است میتواند کمک زیادی به حل مشکلات آنها بدون آسیب بکند . مورد موضوع خیانت نیز زوجین به جای اینکه به والدین خود این مورد مراجعه کنند بهتر است که به مشاور أین حوزه روی بیاورند . یک روانشناس حاذق میتواند مورد موضوعات مختلفی از جمله زمانی که طلاق تنها چاره خیانت است یا بهترین عکس العمل برابر خیانت مردان و زنان و حکم خیانت مرد به زن به افراد کمک کند . اطرافیان و والدین به دلیل احساساتی برخورد کردن این قضیه معمولا نمیتوانند کمک شایانی به زوجین بکنند .

طلاق جنسی *** divorce

یکی از دلایل مهمی که به خیانت و رابطه فرازناشویی ختم میشود مشکل و عدم ارضای نیاز جنسی رابطه زناشویی میشد . اکثر افرادی که خیانت میکنند و نیازهای خود را فردی به جز همسرشان برآورده میسازند از عاقبت خیانت به همسر مطلع و آگاه هستند . روانشناسی خیانت به افراد گوش زد میکند که رابطه جنسی خود و همسرشان را کیفیت مطلوبی حفظ کنند . چون این مسئله قطعا بروز خیانت یا عدم خیانت جنسی نقش مهمی را ایفا میکند .

مردی که از لحاظ جنسی از طرف همسرش ارضاء نشود به احتمال فراوان به سمتی هدایت میشود که از اخلاق خارج شود و به اولین پیشنهادی که آن این قبیل نیاز ها برآورده میشود چراغ سبز نشان دهد . خانم هایی که دائم میپرسند که حالا خیانت شوهرم چه کنم ، اگر به صورت بی تعصب و بی طرف موضوع را بررسی کنند به این نتیجه میرسند که خودشان هم بروز این اتفاق بی تقصیر نبوده اند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت


مان خیانت زناشویی

همیشه به این صورت نیست که اگر رابطه ای خیانت اتفاق افد حتما ید رابطه زن و شوهر از یکدیگر جدا شده و به زندگی مشترکشان پایان دهند . بعضی موارد شرایطی برقرار است که امکان ترک زندگی زناشویی برای زوجین وجود ندارد . مان خیانت زناشویی گاهی میتواند یک خانواده را از فروپاشی و فرزندان را از آوارگی و دور بودن از پ و ما مصون بدارد . رفر شوهر خیانتکار یا رفر زنی که از اخلاقیات و تعهدات رابطه خارج شده است ، میتواند جزو مهمترین آموزش هایی شد که مانگران أین حوزه به زوجین ارائه میدهند . نحوه برخورد خیانت نیز از دیگر مواردی است که این حوزه از روانشناسی راهکارهایی برای آن نظر گرفته است . بنابراین به یاد داشته ید که هر خیانتی نید عث جدایی بین زن و شوهر شود و میتوان گاهی آسیبهای وارده به زندگی زناشویی را ترمیم کرد .

نظر اسلام مورد خیانت

خیانت مرد به زن از نظر اسلام از جمله اعمالی است که بسیار بد دانسته میشود و عث گسستگی و از بین رفتن خانواده که به عنوان اصلی ترین نهاد جامعه شناخته میشود خوانده شده است . اسلام برای مردان و زنانی که به رابطه و تعهدات زناشویی خود پایبند نیستند مجازات های مختلفی از جمله شلاق و سنگسار را نظر گرفته است . این مجازات های سخت و خشن حاکی از آن است که چق این مسئله از دید دین مبین مهم و ثیرگذار است . البته کنار این جریمه ها و مجازات ها اسلام آموزش هایی را نیز برای جلوگیری از این اتفاقات برای پیروان دین حق ارائه داده است .

برای مثال از نحوه برخورد صحیح ارتطات عاطفی زمان خوب و مناسب برای رابطه جنسی گستره ای از این آموزش ها میشد . شناسایی دلایل خیانت مرد به زن و برعکس مورد زنان نیز از دیگر زمینه های آموزشی اسلام این مورد است .


بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر


سنم آشیانه خالی

گاهی بعضی از زوجین همان سال های ابتدایی زندگی مشترک به این نتیجه میرسند که زندگی زناشویی آنها اشته و بدون نتیجه است و بهتر است که دیگر هم ادامه ندهند . اما همیشه گرفتن این تصمیم اختیار و تحت کنترل زن و شوهر نیست . گاهی اوقات زندگی که دو طرف به مشکل خورده اند فرزندانی وجود دارند که جدایی و طلاق بر زندگی آنها نیز ثیر گذار است . خیلی از مواقعی که زوجین دارای فرزند هستند دو نفر تصمیم به ادامه زندگی میگیرند . این حالت طرفین از حالت زن و شوهری به تیج دور میشوند و شکلی به مانند دو هم خانه را به خود می‌گیرند .

آینده این رابطه وقتی که بچه ها بزرگ میشوند و مستقل از والدین زندگی را آغاز میکنند ناگهان زن و مرد میبینند که دیگر بهانه ای برای پا بند شدن خانه ندارند . این زمان است که جای خالی فرزندان را نفر سوم رابطه پر میکنند .

پیشگیری از وقوع خیانت

برخی از اعمال و نکات وجود دارد که انجام دادن و رعایت آنها میتوان از وقوع خیانت زندگی زناشویی پیشگیری کرد و یا حداقل از احتمال بروز چنین اتفاقی کاست . ادامه به برخی از این نکات اشاره میکنیم .

  • به هیچ عنوان اجازه ندهید که قهرهای شما که بخشی از زندگی زناشویی است طولانی شود . چون ممکن است که به راحتی عث به وجود آمدن سردی روابط شما شود .
  • رابطه جنسی کیفیت و منظم میتواند بسیار زیاد برای رابطه های سرد مداوا کننده ظاهر شود . هیچگاه از این نکته به سادگی عبور کنید . به جسم و قوای جنسی خود زیاد توجه کنید .
  • یکدیگر وارد جنگ و لجزی نشوید . گاهی لجزی عث میشود که زوجین به صورت کاملا ناخواسته یک چاه بسیار مخوف به نام خیانت بیفتند .
  • همیشه به تنهایی نمی توانید از پس معضلات و مشکلات بر بیایید . کمک گرفتن از یک مشاور و متخصص حوزه زناشویی میتواند گره گشا شد .

خیانت مجازی infidelity in cyberspace

مواردی از قبیل خیانت به همسر از طریق شبکه های اجتماعی و بستر فضای مجازی این روزها بسیار به چشم میخورد . این روزها که ما آن زندگی میکنیم فضای مجازی بسیار به آسانتر شدن زندگی انسان کمک کرده است . شما میتوانید زدن کلید و یا یک لمس کوچک به یایی از اطلاعات و ارتطات دسترسی پیدا کنید . همه اتفاقات خوبی که برای ما توسط فضای مجازی رقم زده شده است ، بحث خیانت های زناشویی فضای مجازی نیز به سایر عنوان ها اضافه شده است .

خیانتی که شاید خیلی دیر شناسایی شود . به این دلیل که شاید همسر ما کنار ما نشسته است و همزمان که ما صحبت میکند حال صحبت یک یا چند نفر دیگر نیز شد . به دلیل همیشه دسترس بودن نفر سوم این خیانت ها به سرعت رابطه عاطفی بین زوجین را کم می‌کند که خیلی زود به نابودی احساسات بین زوجین می انجامد .

خیانت به دلیل مشکلات مالی financial problems

مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز گرین تعداد زیادی از زوجین و خانواده های جامعه ما را گرفته است . مسفانه حقیقت تلخی وجود دارد که به ما میگوید خیلی از خانواده هایی که مشکلات مالی جدی دست و پنجه نرم میکنند به مرور زمان دستخوش تغییر میشوند و رنگ خیانت را به خود میبینند . زنی که شوهرش توان اداره کردن خانواده را به هر دلیلی ندارد و میبیند که فرزندانش به شدت فشار هستند و معرض انواع آسیب ها قرار دارند ، قطعا از زندگی و شوهرش دلسرد میشود . او همواره به دنل یافتن راهی است که خود و خانواده را از این رنج خلاص کند . بعد از مدتی ممکن است اولین پیشنهادی که به او میشود و زن نفع مالی را رابطه پیشنهاد شده بیابد خود را برابر پول تسلیم کند و تن فروشی را به دور از چشم شوهرش تجربه کند .

خدمات مرکز

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز خدمات متنوعی را زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع:۱۰ Signs Your Spouse Is Cheating

نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۳:۴۴ توسط:روانشناس موضوع: نظرات (0)